abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169661216
Ik heb Facebook, maar eigenlijk wil ik dat niet. Probleem: Sportclub zit met bepaalde dingen alleen op FB en familie pff...

Nu heb ik bedacht om niet mijn hele FB te deleten, maar om gewoon iedereen te ontvrienden behalve familie en in die Facebookgroep te blijven.

Mensen die daar ervaring mee hebben? Zit je dan nog veel op Facebook of niet? En hoe heb je het ervaren?
  maandag 20 maart 2017 @ 20:11:33 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169661254
paar maanden m'n account gedeactiveerd en ik mis het nog geen seconde :)

Fuck Facebook :r
pi_169661317
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:11 schreef RedFever007 het volgende:
paar maanden m'n account gedeactiveerd en ik mis het nog geen seconde :)

Fuck Facebook :r
Als mijn familie niet alleen op FB zat, zou ik dat nog zo doen ook. :W Fuck die sportclub
  maandag 20 maart 2017 @ 20:33:45 #4
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_169662181
Heb ook mijn account gedelete. Beste beslissing sinds lange tijd. Voor de belangrijkste zaken heb je nog altijd WhatsApp.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_169662230
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:33 schreef Lesnar het volgende:
Heb ook mijn account gedelete. Beste beslissing sinds lange tijd. Voor de belangrijkste zaken heb je nog altijd WhatsApp.
Heb je helemaal gelijk in. Instagram is wel grappig maar voor de rest heb ik behalve dat en Facebook niks aan "open media"
  maandag 20 maart 2017 @ 20:35:13 #6
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_169662238
Je kan ook iedereen ontvolgen (dat is wat ik doe, wat mensen uitgesloten). Hoef ik het domme gezeik van mijn collega's niet te lezen maar kan ik ze wel makkelijk bereiken.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_169662321
Ik snap dit allemaal nooit zo. Facebook laat je geen dingen doen of zo. Wat je met je account doet, hoeveel.tijd je er aan besteed, hoe vaak je de app opent, hoeveel foto's van je tosti je upload, doe je allemaal zelf en ben je zelf bij
Als je 1 van die dingen niet wil dan doe je het toch gewoon niet
pi_169662709
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:37 schreef Allures het volgende:
Ik snap dit allemaal nooit zo. Facebook laat je geen dingen doen of zo. Wat je met je account doet, hoeveel.tijd je er aan besteed, hoe vaak je de app opent, hoeveel foto's van je tosti je upload, doe je allemaal zelf en ben je zelf bij
Als je 1 van die dingen niet wil dan doe je het toch gewoon niet
Veel mensen beseffen het niet, maar weet je wel wat Facebook allemaal met je gegevens doet? Daarnaast heb ik ook niet zoveel behoefte aan dat online geblaat, geef mij maar de Hollandse kringverjaardag waar je elkaar nog écht wat kunt vertellen. :D
pi_169663055
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:46 schreef WatermeloenFOK het volgende:

[..]

Veel mensen beseffen het niet, maar weet je wel wat Facebook allemaal met je gegevens doet? Daarnaast heb ik ook niet zoveel behoefte aan dat online geblaat, geef mij maar de Hollandse kringverjaardag waar je elkaar nog écht wat kunt vertellen. :D
dat van die gegevens is een argument dat ik begrijp
Maar dan is jouw oplossing natuurlijk niet echt een oplossing want ze hebben nog steeds je shit
pi_169663167
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:55 schreef Allures het volgende:

[..]

dat van die gegevens is een argument dat ik begrijp
Maar dan is jouw oplossing natuurlijk niet echt een oplossing want ze hebben nog steeds je shit
Klopt, maar dan hebben ze in ieder geval minder informatie over "mijn kring" én heb ik nog wat om met mensen over te praten in het echte leven. :P
pi_169663222
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:58 schreef WatermeloenFOK het volgende:

[..]

Klopt, maar dan hebben ze in ieder geval minder informatie over "mijn kring" én heb ik nog wat om met mensen over te praten in het echte leven. :P
maar dat laatste zit toch helemaal in jouw eigen manier van gebruik?

Gewoon minder er op kijken en minder zelf delen
pi_169663275
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:59 schreef Allures het volgende:

[..]

maar dat laatste zit toch helemaal in jouw eigen manier van gebruik?

Gewoon minder er op kijken en minder zelf delen
Ik deel sowieso al niks. Erop kijken is meer een soort tic, ik ben gewend elke dag erop te kijken, heel lomp. :')
pi_169665868
Ruim een jaar geleden iedereen ontvriend, inclusief familie en andere omslagfoto ingesteld:



Bevalt me nog steeds prima om niet meer iedereens ellende op Facebook te hoeven lezen. :P
Zit alleen nog in wat verkoopgroepen, en wat hobby-matige groepen.

Facebook app ook van de telefoon afgedonderd, als ik Facebook wil gebruiken doe ik dat in de browser. Geeft ook een stuk rust om niet meer elke keer al die notificaties te krijgen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')