abonnement Unibet Coolblue
pi_169660892
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:53 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. Ben sinds dat drama netjes clean gebleven, geen drank en geen coke meer, ik durf het niet meer. Kan pas over 5 weken terecht in een kliniek.
Mooie start, maar het zijn babystapjes. Clean blijven gaat je al geneog energie kosten, doe daar ajb geen 'tweede leg' bij. :X Niet voor dat toekomstige kind, niet voor je dochter, niet voor je vriendin en niet voor jezelf.

De relatie tussen jullie drietjes is al ingewikkeld zat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 20 maart 2017 @ 20:02:52 #27
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169660967
Kippen leggen.. ezels stoten...
Ik weet niets over de geschiedenis van TS maar wel waar het naartoe gaat.. en dat heb ik hierboven beschreven...
  maandag 20 maart 2017 @ 21:43:13 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169664862
Ook nog maar even wachten waar die poging tot doodslag je op komt te staan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_169664923
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:43 schreef Lienekien het volgende:
Ook nog maar even wachten waar die poging tot doodslag je op komt te staan.
he wat? Die heb ik gemist
pi_169669643
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:43 schreef Lienekien het volgende:
Ook nog maar even wachten waar die poging tot doodslag je op komt te staan.
In mei moet ik voorkomen, komt me waarschijnlijk op veel zaterdagen schoffelen en een schadevergoeding te staan.
pi_169669807
Trekt TS zich uberhaupt wel wat aan van alle adviezen die hem/haar/hun hier gegeven worden?

Zo nee, dan kan hier toch gewoon een slotje op? Of moeten we het bij elke kloon weer opnieuw proberen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_169669840
En ik mag hopen dat 'tweede leg' een incorrecte verwijzing is naar 'een nieuwe fase in je leven' oid. En niet naar een tweede kind.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 21 maart 2017 @ 07:12:29 #33
438758 zeer
Opritsjniki
pi_169670482
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:22 schreef Allures het volgende:
Ik vind het ook best lullig voor alle mensen die zoveel sympathie en tijd geven op de dagen dat hij de juiste antwoorden weet te geven en dat je dan hier gewoon dood leuk begint over een 2e leg en doet alsof je beter bent
Kiezen die mensen zelf voor, weet ik ook wel, maar vind het toch een beetje een middelvinger
hahaha :')
pi_169670599
Ik kan het niet uit mn hoofd zetten. En
ik luister wel naar jullie. Besef me wel dat nog een kind op dit moment geen strak plan is.
pi_169671747
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:32 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

wat doe jij altijd een hoop aanames. :') hoe weet jij zo zeker dat dit dennisenkim is?
Heeft ie in seks toegegeven nadat ik het vroeg. Het waren gewoon de overeenkomsten die ts met dennisenkim had
  Moderator dinsdag 21 maart 2017 @ 10:47:52 #36
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_169672752
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:41 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Heeft ie in seks toegegeven nadat ik het vroeg. Het waren gewoon de overeenkomsten die ts met dennisenkim had
Dennisenkim was toch die user waarvan zijn vriendin/vrouw een ex-prostituee was ofzo? :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_169675083
Waarom een 'tweede leg'? Snap dat nooit zo, moet er niet aan denken, zit je weer als poepzoeker aan huis gebonden.
pi_169675220
Je kan ook gewoon niet trouwen.
Conscience do cost.
pi_169675250
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:53 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. Ben sinds dat drama netjes clean gebleven, geen drank en geen coke meer, ik durf het niet meer. Kan pas over 5 weken terecht in een kliniek.
Ja uhh, neem dan niet van die impulsieve beslissingen. Dat is net zo goed zelfdestructief. Misschien een manier om jezelf af te leiden? Ga eerst even een paar jaar normaal leven en er zijn voor het kind dat je al hebt.
pi_169675264
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 07:42 schreef JohnShooter het volgende:
Ik kan het niet uit mn hoofd zetten. En
ik luister wel naar jullie. Besef me wel dat nog een kind op dit moment geen strak plan is.
Het hoeft niet uit je hoofd, alleen later.
pi_169675277
Sowieso ben ik tegen je idee, voor wat het waard is.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog ergens schulden zitten bij haar of jou.
Ja je hebt je handeltje, maar een verslaving kost bijna altijd meer dan dat je op de bank heb staan.
Hell To The Liars
pi_169675299
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:24 schreef Droopie het volgende:
Sowieso ben ik tegen je idee, voor wat het waard is.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog ergens schulden zitten bij haar of jou.
Ja je hebt je handeltje, maar een verslaving kost bijna altijd meer dan dat je op de bank heb staan.
zij heeft enorme schulden toch. Meen ik mij te herinneren uit eerdere topics
pi_169678464
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:24 schreef Droopie het volgende:
Sowieso ben ik tegen je idee, voor wat het waard is.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog ergens schulden zitten bij haar of jou.
Ja je hebt je handeltje, maar een verslaving kost bijna altijd meer dan dat je op de bank heb staan.
Ik heb geen schulden, ik heb nog steeds mn bedrijfje.
pi_169678786
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:21 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ik heb geen schulden, ik heb nog steeds mn bedrijfje.
Nou positief nieuws :)
Ga eerst nou maar eens clean worden en je psychische problemen grondig aanpakken.
Dat je geen schulden hebt is heel erg fijn, dat scheelt een hoop (extra) problemen.

First things first.
Als jullie echt van elkaar houden is een huwelijk een goed doel voor de toekomst, maar momenteel echt het laatste waar je je bezig mee moet houden.
Een huwelijk lijkt misschien een bevestiging dat ze niet bij je weggaat, maar ook met een ring om kan ze gewoon de deur achter haar dicht trekken.
Hell To The Liars
pi_169678898
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:21 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ik heb geen schulden, ik heb nog steeds mn bedrijfje.
je wietplantage? :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_169679009
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:21 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ik heb geen schulden, ik heb nog steeds mn bedrijfje.
En Kim?
pi_169679067
Ik zou gewoon even lekker wachten. Je vriendin of wijffie of hoe je haar ook noemt houdt zoveel van je, die gaat heus niet van je weg omdat je niet meteen met haar een nieuwe huwelijk induikt.
pi_169679933
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:41 schreef Droopie het volgende:

[..]

Nou positief nieuws :)
Ga eerst nou maar eens clean worden en je psychische problemen grondig aanpakken.
Dat je geen schulden hebt is heel erg fijn, dat scheelt een hoop (extra) problemen.

First things first.
Als jullie echt van elkaar houden is een huwelijk een goed doel voor de toekomst, maar momenteel echt het laatste waar je je bezig mee moet houden.
Een huwelijk lijkt misschien een bevestiging dat ze niet bij je weggaat, maar ook met een ring om kan ze gewoon de deur achter haar dicht trekken.
Ik wil trouwen om diverse redenen. En
het liefst niet te lang ermee wachten gewoon een administratief huwelijk, feestje kan later wel. Een kind oké ik begrijp dat nu een slecht plan is maar met trouwen is niks mis.
pi_169679972
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:55 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ik wil trouwen om diverse redenen. En
het liefst niet te lang ermee wachten gewoon een administratief huwelijk, feestje kan later wel. Een kind oké ik begrijp dat nu een slecht plan is maar met trouwen is niks mis.
waarom dan?
pi_169680275
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:56 schreef Allures het volgende:

[..]

waarom dan?
Omdat ik nu verantwoordelijk voor haar ben, als ze mijn vrouw is voor de wet heeft ze meer rechten dan dat ze nu heeft.
Mijn ouders vinden het belachelijk dat ik haar hier gratis laat wonen en vinden haar een uitvreter. Ben ik het niet mee eens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')