abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169658009
Ja, dit is een serieuze klacht.

Ik volg F&L met veel plezier, soms zeg ik wel eens wat, maar ik durf gewoon niet meer.
Er wordt keihard gediscussieerd in F&L, vooral van de kant van een handjevol Fok!kers die zo veel mogelijk anderen in de strot willen duwen dat het onzin is wat zij aankaarten over bijvoorbeeld leven na de dood.

Het is soms erger dan de VBL-topics en politieke topics, dat zijn nog kleuterscholen vergeleken bij F&L.

Ik vraag me af waarom dat zo hard moet.
En even terzijde: niemand weet wat ons te wachten staat na de dood. Niemand.
Maar dat is nog geen reden om de mensen die in iets geloven zo harteloos en keihard de grond in te stampen. Want waarom? Je kunt ook normaal zeggen dat je er niet in gelooft en op een normale manier argumenten aandragen zonder iemand tot op zijn veters af te branden.
Ik vind mijn buurman een toffe peer
pi_169658234
Ik lees er ook weleens

Maarja idd voor jou beslissen wat bijv, de dood betekent/moet zijn terwijl idd niks vast staat.
En dan overtuigt zijn van dat het zo is, wat niemand weet want ja je bent gewoon niet dood :D

Gewoon respect hebben voor elkaar mening is niet er echt, terwijl veel onderbouwt is hoor maar toch word er op een aparte manier gediscussieerd.

Het boek word gelijk gesloten met '' zo moet het zijn ''. Niet echt een open houding naar wat iets KAN zijn :P. (niet iedereen maar wel veel van dat er meteen een eindconclusie moet zijn)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_169658263
Voorbeeld?
pi_169658399
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
Voorbeeld?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_169658406
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
Voorbeeld?
F&L / Nieuwe inzichten m.b.t. sterven

Wat me hierbij opvalt is dat woorden als onzin etc. vaak worden gebruikt. En dat in een onderwerp als een schemergebied als de dood (want dat is het, weet jij er iets van? weet ik er iets van?) door de ontkenners veel geschermd wordt met wetenschap, vooral wat niet is bewezen. Op zich logisch, maar dit is geen gebied voor wetenschap. Wel zijn BDE-rapporten heel bijzonder, maar die worden in dit topic met geweld de grond in getrapt.

Moeten ze zelf weten, maar ik zit wel vol verbazing te lezen. Ik denk dat als ik drie keer Ajax roep in het Feyenoord-topic hier, ik minder mishandeld word dan in F&L
pi_169658410
Vind het juist altijd wel een verademing vergeleken met de discussies in de andere fora als ik daar lurk
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_169658497
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:46 schreef deadprez het volgende:
Vind het juist altijd wel een verademing vergeleken met de discussies in de andere fora als ik daar lurk
Ik lurk in F&L simpelweg omdat ik er geen zin in heb om voortdurend te worden afgebrand.
Het spelen met ideen over spiritualiteit vind ik erg leuk en interessant.
Ik snap niet waarom dat handjevol mensen die de boel zitten af te branden niet in TRU actief zijn.
pi_169658664
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:41 schreef LLgetikt het volgende:
Ik lees er ook weleens

Maarja idd voor jou beslissen wat bijv, de dood betekent/moet zijn terwijl idd niks vast staat.
En dan overtuigt zijn van dat het zo is, wat niemand weet want ja je bent gewoon niet dood :D

Gewoon respect hebben voor elkaar mening is niet er echt, terwijl veel onderbouwt is hoor maar toch word er op een aparte manier gediscussieerd.

Het boek word gelijk gesloten met '' zo moet het zijn ''. Niet echt een open houding naar wat iets KAN zijn :P. (niet iedereen maar wel veel van dat er meteen een eindconclusie moet zijn)
Wat ben jij ook een godin. _O_
donderdag 6 april 2017 14:17 schreef Red_85 het volgende:
Utopische sprookjes gelovende extremistische milieumongool.
pi_169658717
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:57 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Wat ben jij ook een godin. _O_
:K :Y)
  maandag 20 maart 2017 @ 19:00:37 #10
453049 BoneThugss
#ALTIJDREADY
pi_169658767
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:58 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

:K :Y)
Alles goed?

Hoe gaat 'het leven'? :9

Hast du nog eine gude muziek nuumer? :9
donderdag 6 april 2017 14:17 schreef Red_85 het volgende:
Utopische sprookjes gelovende extremistische milieumongool.
  maandag 20 maart 2017 @ 19:01:14 #11
448036 Achterhoker
Wat een Sound!
pi_169658785
Je buiten ONZ en KLB begeven :')
I don't always listen to Music, but when I do, the neighborhood does too
De vergelijking met Nelis loopt mank.
pi_169658820
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:01 schreef Achterhoker het volgende:
ONZ :')_!
Stop the violence
Down with the hate
pi_169658859
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:01 schreef Achterhoker het volgende:
Ik zag je net nog in GC -O-
pi_169658895
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:03 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

o|O
  maandag 20 maart 2017 @ 19:05:50 #15
448036 Achterhoker
Wat een Sound!
pi_169658928
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:03 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dat hangt er bij aan.
I don't always listen to Music, but when I do, the neighborhood does too
De vergelijking met Nelis loopt mank.
pi_169659161
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:00 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Alles goed?

Hoe gaat 'het leven'? :9

Hast du nog eine gude muziek nuumer? :9
goed rustig prima :P met jou ook?

een goed nr ff kijken..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 maart 2017 @ 20:01:41 #17
466223 AnInconvenientTruth
Laten we het civiel houden
pi_169660926
Omdat we mensen zijn, als we eenmaal een standpunt hebben ingenomen is het moeilijk om ons er weer van af te helpen. Denk zelf dat het nog uit vroegah komt. ''Als het stom is maar het werkt dan is het niet stom.''

We hechten vertrouwen aan het oude en houden er niet zo van als mensen hier tegen in gaan.
Vandaar dat er zo fel wordt gediscussieerd.

Of dat er niet inhoudelijk wordt ingegaan op argumenten door deze weg te wuiven of er mumbo jumbo taalgebruik erover heen te gooien. Beide partijen zit dan fout, de poster wordt pissig omdat zijn punt niet wordt gelezen/begrepen en de regeerder is pissig omdat iemand wat zegt wat totaal tegen zijn waarde ingaat.
pi_169664748
Terechte klacht. Ondanks dat ik er recent niet ben geweest, wijzen mijn eerdere ervaringen uit dat het daar aan moderatie gruwelijk hard faalt. Topickaaps zijn daar aan de orde van de dag en alles lijkt er op gericht om gelovigen (in wie of wat dan ook) belachelijk te maken.
pi_169664817
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:40 schreef vaduz het volgende:
alles lijkt er op gericht om gelovigen (in wie of wat dan ook) belachelijk te maken.
Een goed ding. ^O^
pi_169664877
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:42 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Een goed ding. ^O^
Nee, want mensen geloven hoe dan ook in iets of in een verzameling van dingen. Dat jij persoonlijk in iets anders (een verzameling van andere dingen) gelooft is jouw goed recht, maar dan hoef je nog niet iemand anders belachelijk te maken.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')