abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169674903
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:25 schreef leoberelds het volgende:
Nee, ben zo blij dat ik dit geld terug heb dat ik vanavond een pizza ga bestellen van dominos en die betaal ik met paypal :Y) 8)7 :W
En dan zelf een geschil starten dat jij je pizza nooit gekregen heb _O_
pi_169675323
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:56 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dan nog... paypal beslist.. en dat is dus het foute aan je te laten betalen door paypal.. je hebt zelf geen controle.. Altijd gewoon via de bank, vooraf.. en anders komen ze maar gewoon langs..

Ik gebruik paypal enkel om zelf een ander te betalen niet andersom..
Buiten dat, het had ook gewoon niet kunnen aankomen nu. Iets van 95 euro verstuur je niet per post :{w
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:34:26 #53
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169675429
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:27 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Buiten dat, het had ook gewoon niet kunnen aankomen nu. Iets van 95 euro verstuur je niet per post :{w
Tuurlijk wel.. iets van 1000 euro ook... doe ik echt niet moeilijk over..
Ik koop ook vaak genoeg machines of gereedschappen..
Heb een tractor van 2000 euro van een foto gekocht..
Waarom zou je dat niet kunnen versturen? En als de koper het verzekerd wil hebben dan roept ie maar op welke manier..

Ik ben verantwoordelijk tot ik het aflever aan degene die het gaat vervoeren.. net als dat de koper het komt halen.. die is dan zelf verantwoordelijk voor vervoer..
Ik wil best een verzekering regelen of het naar zijn wensen verpakken oid.. Maar als de bezorger of hijzelf er iets mee krijgt is dat niet mijn probleem.. Ik denk verder wel mee ofzo.. maar daar houd het op..
pi_169678660
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:34 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.. iets van 1000 euro ook... doe ik echt niet moeilijk over..
Ik koop ook vaak genoeg machines of gereedschappen..
Heb een tractor van 2000 euro van een foto gekocht..
Waarom zou je dat niet kunnen versturen? En als de koper het verzekerd wil hebben dan roept ie maar op welke manier..

Ik ben verantwoordelijk tot ik het aflever aan degene die het gaat vervoeren.. net als dat de koper het komt halen.. die is dan zelf verantwoordelijk voor vervoer..
Ik wil best een verzekering regelen of het naar zijn wensen verpakken oid.. Maar als de bezorger of hijzelf er iets mee krijgt is dat niet mijn probleem.. Ik denk verder wel mee ofzo.. maar daar houd het op..
Is dat zo?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  Moderator dinsdag 21 maart 2017 @ 16:51:48 #55
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_169679492
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:34 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.. iets van 1000 euro ook... doe ik echt niet moeilijk over..
Ik koop ook vaak genoeg machines of gereedschappen..
Heb een tractor van 2000 euro van een foto gekocht..
Waarom zou je dat niet kunnen versturen? En als de koper het verzekerd wil hebben dan roept ie maar op welke manier..

Ik ben verantwoordelijk tot ik het aflever aan degene die het gaat vervoeren.. net als dat de koper het komt halen.. die is dan zelf verantwoordelijk voor vervoer..
Ik wil best een verzekering regelen of het naar zijn wensen verpakken oid.. Maar als de bezorger of hijzelf er iets mee krijgt is dat niet mijn probleem.. Ik denk verder wel mee ofzo.. maar daar houd het op..
Met per post bedoelde ik, per brief post. Wat ts dus heeft gedaan. Je stuurt iets van 1000 euro toch niet per brief post lijkt me? Onverzekerd dus? Dat was mijn punt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 21 maart 2017 @ 19:05:07 #57
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169681485
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:30 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Met per post bedoelde ik, per brief post. Wat ts dus heeft gedaan. Je stuurt iets van 1000 euro toch niet per brief post lijkt me? Onverzekerd dus? Dat was mijn punt.
Ik verstuur ook wel onderdelen van 500+ euro onverzekerd hoor, je staat er van te kijken waar mensen op bezuinigen..
Maar ben altijd wel correct.. en verpak het desnoods met wat latjes en plankjes eromheen..
Het moet altijd uit je handen kunnen vallen zo ongeveer..
pi_169687858
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:05 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik verstuur ook wel onderdelen van 500+ euro onverzekerd hoor, je staat er van te kijken waar mensen op bezuinigen..
Maar ben altijd wel correct.. en verpak het desnoods met wat latjes en plankjes eromheen..
Het moet altijd uit je handen kunnen vallen zo ongeveer..
Ja ok maar een pakketje kan je nog traceren. Wat als brief post gewoon niet aan komt. Dan heb je heel veel risico genomen voor niks en zit je met dat gezeik. Dat doe je gewoon niet, logisch nadenken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_169702341
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:34 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik ben verantwoordelijk tot ik het aflever aan degene die het gaat vervoeren.. net als dat de koper het komt halen.. die is dan zelf verantwoordelijk voor vervoer..
Ik wil best een verzekering regelen of het naar zijn wensen verpakken oid.. Maar als de bezorger of hijzelf er iets mee krijgt is dat niet mijn probleem.. Ik denk verder wel mee ofzo.. maar daar houd het op..
Als je zakelijk handelt en verkoopt aan een particulier is dit niet waar. Jouw verantwoordelijkheid houdt pas op als de klant het heeft ontvangen als hij jou heeft betaald voor verzending. Het is jouw probleem wie jij als vervoerder inschakelt, dat kan dpd of DHL zijn maar je kan het ook zelf per pakezel gaan bezorgen, is niet het pakkie an van de klant.
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:53:27 #60
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169713910
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 16:49 schreef pwmh82 het volgende:

[..]

Als je zakelijk handelt
Ik handel niet zakelijk
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')