Het is de moeite waard toch ? Ben benieuwd!quote:Op maandag 20 maart 2017 16:31 schreef leoberelds het volgende:
[..]
Wellicht, ik zal onze correspondentie op facebook en de foto van de envelop eens sturen via hun claim systeem.
Zelfs de t&t code van Postnl accepteert paypal nog maar sinds kort.. daarvoor kreeg je gewoon te horen dat ze dat niet als bewijs zagen..quote:
Beter maak je het geld gewoon over, scheelt je de bijkomende kosten.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:01 schreef leoberelds het volgende:
Ik wacht de brief van het incassobureau af. Ik laat jullie weten hoe de zaak afloopt.
Bedankt voor jullie antwoorden en inzichten.
MvG,
Leo
Je kan beter gewoon betalen, de zaak ga je sowieso verliezen..quote:Op maandag 20 maart 2017 17:01 schreef leoberelds het volgende:
Ik wacht de brief van het incassobureau af. Ik laat jullie weten hoe de zaak afloopt.
Bedankt voor jullie antwoorden en inzichten.
MvG,
Leo
Dit zou ik in elk geval afraden want dan betaal je incassokosten bovenop die 95 euro. Voor je het weet moet je een vordering van honderden euro's voldoen.quote:Op maandag 20 maart 2017 16:22 schreef leoberelds het volgende:
Ik kan alleen de brief van het incassobureau afwachten over circa 1,5 maand, en dan beslissen of ik over ga tot betaling.
yolo 45 euro extra betalen.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:01 schreef leoberelds het volgende:
Ik wacht de brief van het incassobureau af. Ik laat jullie weten hoe de zaak afloopt.
Bedankt voor jullie antwoorden en inzichten.
MvG,
Leo
Ik zou afwachten wat er daarna gebeurd.. dat is nog veel interessanter namelijk..quote:Op maandag 20 maart 2017 17:01 schreef leoberelds het volgende:
Ik wacht de brief van het incassobureau af. Ik laat jullie weten hoe de zaak afloopt.
Bedankt voor jullie antwoorden en inzichten.
MvG,
Leo
Je weet niet of de claim vals is; wellicht heeft hij het werkelijk nooit ontvangen.quote:Op maandag 20 maart 2017 16:28 schreef leoberelds het volgende:
Om even in te gaan op @r_one. Hij heeft mij eerst het geld overgemaakt. Toen ben ik tot verzending over gegaan, alles dik in orde. Echter nu heeft hij een claim ingediend bij paypal waardoor ik in de min sta. Onwetendheid van dit beleid van paypal is mijn schuld. De valse claim is hem aan te rekenen.
Hè? I.p.v. het proberen op te lossen en als dat niet lukt, de betaling te verzorgen, ga je afwachten tot het gegarandeerd escaleert ?quote:Op maandag 20 maart 2017 17:01 schreef leoberelds het volgende:
Ik wacht de brief van het incassobureau af. Ik laat jullie weten hoe de zaak afloopt.
Bedankt voor jullie antwoorden en inzichten.
MvG,
Leo
Heeft hij tegen je gezegd dat hij het ontvangen had?quote:Op maandag 20 maart 2017 15:59 schreef leoberelds het volgende:
Nu heeft hij z'n goederen wel gekregen maar vordert hij het geld terug.
Kansloos. Of iets subtieler: dit gaat niet werken.quote:Op maandag 20 maart 2017 16:31 schreef leoberelds het volgende:
[..]
Wellicht, ik zal onze correspondentie op facebook en de foto van de envelop eens sturen via hun claim systeem.
Eerst maar afwachten of het incassobureau je kan vinden, toch?quote:Op maandag 20 maart 2017 17:01 schreef leoberelds het volgende:
Ik wacht de brief van het incassobureau af. Ik laat jullie weten hoe de zaak afloopt.
Bedankt voor jullie antwoorden en inzichten.
MvG,
Leo
Als dat niet lukt, dan lukt het een deurwaarder wel (GBA).quote:Op maandag 20 maart 2017 15:59 schreef leoberelds het volgende:
Nu is t adres dat op paypal staat niet m'n huidige adres meer, dus lijkt me niet dat ze me nog kunnen vinden via t incassobureau.
En blijf je nu op dit standpunt staan?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 11:08 schreef leoberelds het volgende:
Hallo jongens, ik heb gisteren een topic geopend met betrekking tot een schuld bij paypal die was ontstaan door iemand die een claim heeft ingediend. Het blijkt nu dat paypal deze claim als onjuist heeft beoordeeld.
Quote uit de mail van paypal:
"Beste L B,
We hebben ons onderzoek naar de onderstaande transactie afgerond en konden
geen bewijs vinden van ongeautoriseerde toegang tot de rekening van de
koper. De claim van deze koper is afgewezen en er is geen geld afgeschreven
van uw rekening."
Hij heeft blijkbaar een claim ingediend gebaseerd op ongeautoriseerde toegang tot zijn paypal rekening. Paypal heeft hiervoor geen bewijs gevonden en heeft in mijn voordeel besloten.
Een stroke of luck voor mij kan je wel zeggen.
(kleine anticlimax van het verhaal voor jullie, maar ik ben zeer tevreden )
quote:Op maandag 20 maart 2017 16:22 schreef leoberelds het volgende:
Dit is ook de laatste keer dat ik met paypal geldzaken afhandel.
Dan nog... paypal beslist.. en dat is dus het foute aan je te laten betalen door paypal.. je hebt zelf geen controle.. Altijd gewoon via de bank, vooraf.. en anders komen ze maar gewoon langs..quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:27 schreef delano.888 het volgende:
Volgens keer als je iets van 95 euro verstuurt toch maar zeggen dat het alleen als pakje verzonden wordt a 6,95. Als ze het echt willen hebben dan kan dat er ook wel bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |