Net als je moeder. Hahahahahaquote:Op maandag 20 maart 2017 20:28 schreef Moofasah het volgende:
Misschien wil Fatoeman deze moslima slet wel een keer geven.
Wel van achter in de poepert uiteraard. Zodat ze maagd kan blijven voor haar toekomstige IS mannetje.
Ben jij een terrorist die mij opdraagt me ergens op te blazen? OMG.quote:Op maandag 20 maart 2017 21:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is maar een manier om naar hem toe te gaan...
Alhoewel er meerdere manieren zijn om uit het leven te stappen...
Dat heet toch een imaan?quote:Op maandag 20 maart 2017 21:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben jij een terrorist die mij opdraagt me ergens op te blazen? OMG.
Nee ik ben geen moslim.quote:Op maandag 20 maart 2017 21:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben jij een terrorist die mij opdraagt me ergens op te blazen? OMG.
Hoe zit het hiermee?quote:Op maandag 20 maart 2017 21:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
ORDE!
Ik ben nog altijd opzoek naar DE man van mijn dromen.
Help.
quote:Op maandag 20 maart 2017 15:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik heb IEMAND gevonden. Hier houd ik jullie op de hoogte van de ontwikkelingen tussen mij en hem! WORDT VERVOLGD..
We zijn er niet uitgekomen. NEXT!quote:
Nou, een beetje medelijden en empathie kan geen kwaad. En dan zeg je dat moslims geen empathisch vermogen hebben.quote:
Onderhandelingen zijn nog op volle gang hoor.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
We zijn er niet uitgekomen. NEXT!
Onderhandelen? Ik moet toch gewoon gehoorzamen?quote:Op maandag 20 maart 2017 22:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onderhandelingen zijn nog op volle gang hoor.
Eenmaal dat we een akkoord hebben gesloten ja, je blijft maar je opties open houden.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onderhandelen? Ik moet toch gewoon gehoorzamen?
Ik ben akkoord. Liever gisteren dan vandaag.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eenmaal dat we een akkoord hebben gesloten ja, je blijft maar je opties open houden.
I believe you.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben akkoord. Liever gisteren dan vandaag.
quote:Op maandag 20 maart 2017 22:16 schreef Sjemmert het volgende:
Yoo Maghreb we zijn al bijna bij deel 4 hebbie nou al geneukt ?
Nou, actie dan. Wat let je? Ben je soms bang dat ik een troll ben?quote:
Ben jij mij nou iets aan het opdragen? Ken je plek.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou, actie dan. Wat let je? Ben je soms bang dat ik een troll ben?
We zijn nog niet getrouwd. Nu kan het nog.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij mij nou iets aan het opdragen? Ken je plek.
Dont make me quote a Quran verse here.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
We zijn nog niet getrouwd. Nu kan het nog.
Mevrouw is veeleisend? Waarom heb je die jongen niet gewoon een kans gegegeven?quote:Op maandag 20 maart 2017 22:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
We zijn er niet uitgekomen. NEXT!
Je bent een trollquote:Op maandag 20 maart 2017 22:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou, een beetje medelijden en empathie kan geen kwaad. En dan zeg je dat moslims geen empathisch vermogen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |