True. Die dingen kan je volgens mij ook vet lang bewaren. En dat zal dan komen door dat ze zo bewerkt zijn gok ik.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh geen idee, weet alleen dat die broodjes echt ziek zijn en dat verwacht je al niet
Wise is wel de persoon om dit aan te vragen.quote:
damnquote:Op maandag 20 maart 2017 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee 4ebe heeft melkwitte huid en licht ginger haar.
Oh sorry. Maar nee idd 4ebe is senegal zwart.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hallo, wat speel jij met mijn prive?
niemand heeft 4ebe ooit gezien.quote:
Lololol zieke broodjesquote:Op maandag 20 maart 2017 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh geen idee, weet alleen dat die broodjes echt ziek zijn en dat verwacht je al niet
ik kan me gewoon niet voorstellen dat zo veel shit ook echt beter is voor de smaakquote:Op maandag 20 maart 2017 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True. Die dingen kan je volgens mij ook vet lang bewaren. En dat zal dan komen door dat ze zo bewerkt zijn gok ik.
Ms keer daten met Gianni.quote:
negers houden niet van dieren dus denk dat je gewoon blank bentquote:Op maandag 20 maart 2017 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise is wel de persoon om dit aan te vragen.
Inderdaadquote:Op maandag 20 maart 2017 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh sorry. Maar nee idd 4ebe is senegal zwart.
Ik besta ook niet echt. Behalve als het 5 december is.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niemand heeft 4ebe ooit gezien.
het is een soort mythisch wezen
Ja is goed.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef doggy112 het volgende:
[..]
negers houden niet van dieren dus denk dat je gewoon blank bent
klootzakquote:
nu alleen crack nog wegpestenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef Le_Professeur het volgende:
valt me op dat het hier weer gezellig is sinds noelle er niet is
ja omzet draait er toch welquote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan me gewoon niet voorstellen dat zo veel shit ook echt beter is voor de smaak
maarja, zal wel. Boeiend ook, mac doet het toch wel
Ik wel hoor.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niemand heeft 4ebe ooit gezien.
het is een soort mythisch wezen
ja, maar kippen niet van negersquote:
Ik weet ook hoe jij eruit ziet.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja omzet draait er toch welik denk vooral dat ze zo meer op kunnen slaan en minder hoeven te verversen.
[..]
Ik wel hoor.
Mij ook al !!quote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef doggy112 het volgende:
[..]
negers houden niet van dieren dus denk dat je gewoon blank bent
haha, ja ziek is wel wat overdrevenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lololol zieke broodjes
Maar wel waar.. ze smaken vreemd zoet en zout tegelijk.
En als je ze hebt gegeten dan denk je dat je net een afvalbak hebt leeggegeten.
Inb4 nee ik eet nooit een afvalbak leeg.
hij is er welquote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Sorry mevrouwquote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ik besta ook niet echt. Behalve als het 5 december is.
Whehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |