abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169653209
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Precies, laten we vooral niet in paniek raken over iets wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren. Áls GL er in komt, dan nog denk ik niet dat de VVD en het CDA toe zullen geven voor wat betreft het rekeningrijden.
Of het komt er in afgezwakte vorm inderdaad. VVD zal daar nooit in mee gaan. Het standpunt van de PvdD is veel schappelijker en wel goed doordacht. Ik zal nooit begrijpen wat mensen in Klaver zien, waarschijnlijk stemmen ook veel studentes op hem vanwege z'n koppie.
donderdag 6 april 2017 14:17 schreef Red_85 het volgende:
Utopische sprookjes gelovende extremistische milieumongool.
pi_169653529
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:07 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ja, dat had je al gezegd en ik vroeg toen hoe jij die bedrijven wil dwingen om de openingstijden aan te passen. En hoe je automobilisten gaat compenseren.

Ik weet dat ze dat voor hun 'pensioen' doen al vind ik dat vrij achterlijk '' hee ik ben arm, laat ik kinderen nemen''. Zoek het dan ook maar lekker uit.

Dat rekeningrijden gaat het MKB een enorme klap geven iets wat we nu juist niet moeten willen. Heel Nederland elektrisch laten rijden is ook geen oplossing en bovendien nog slechter voor het milieu.
Je snapt ook dat je op huidige voet langer niet zo doorgaan kan.
Wij nemen of vragen te veel van natuur en aarde. Het kan anders gaan uitvoeren zonder veel moeten inleveren. Er is legio oplossing voor, alleen de wil ontbreekt nog. Vaak is simpel ding al ruimschoots voldoende.

Ik denk dat werkgever dat flexibel werktijd zeker geen probleem vind net als vergoeding van reis met fiets of anders vorm, zolang wij gezamenlijk goed afspraak maken. Dwingen is een zware maatregel, die ik graag als de laatste redmiddel willen gebruiken.

Ik ben eerder benieuwd naar hoe kabinet in toekomst omgaan met geautomatiseerd werk. Die gaat juist grotere probleem opleveren dan nu.
Al nationaal zorgfonds getekend? Zo niet, bezoek www.nationaalzorgfonds.nl
pi_169653685
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
Wij nemen of vragen te veel van natuur en aarde.
Ons ziekelijke voortplantingsgedag is eigenlijk het enige probleem. Maar we gaan er uiteindelijk wel aan ten onder. Onze weg naar de ondergang is al uitgestippeld.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_169653695
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:20 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Je snapt ook dat je op huidige voet langer niet zo doorgaan kan.
Wij nemen of vragen te veel van natuur en aarde. Het kan anders gaan uitvoeren zonder veel moeten inleveren. Er is legio oplossing voor, alleen de wil ontbreekt nog. Vaak is simpel ding al ruimschoots voldoende.

Ik denk dat werkgever dat flexibel werktijd zeker geen probleem vind net als vergoeding van reis met fiets of anders vorm, zolang wij gezamenlijk goed afspraak maken. Dwingen is een zware maatregel, die ik graag als de laatste redmiddel willen gebruiken.

Ik ben eerder benieuwd naar hoe kabinet in toekomst omgaan met geautomatiseerd werk. Die gaat juist grotere probleem opleveren dan nu.
Mwhoa, het 'klimaat- probleem' wordt ook wel wat overdreven en de overheid wil helemaal niet dat wij elektrisch gaan rijden want dat levert ze veel minder geld op. Werkgevers zullen met jouw idee niet akkoord gaan, zeker de multinationals niet, die pakken hun biezen en gaan gewoon in een ander land zitten. Automobilisten zijn goed voor 12 miljard per jaar, waarvan 1 miljard wordt geīnvesteerd in wegen, melkkoe van de overheid. En als iemand in Deventer woont en in Arnhem werkt bijvoorbeeld, gaat die echt niet de fiets pakken.

Volgens mij zijn er heel weinig echte oplossingen, al die windmolens en zo zijn leuk maar het helpt geen fuck.
pi_169653734
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:27 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Ons ziekelijke voortplantingsgedag is eigenlijk het enige probleem. Maar we gaan er uiteindelijk wel aan ten onder. Onze weg naar de ondergang is al uitgestippeld.
Nooit gesnapt ook, neem geen kinderen als je het niet kan betalen.

Maar nu komt ook half Afrika deze kant op, dus zij planten zich voort en wij mogen dat gaan opvangen. :')
pi_169653813
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:29 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Nooit gesnapt ook, neem geen kinderen als je het niet kan betalen.

Maar nu komt ook half Afrika deze kant op, dus zij planten zich voort en wij mogen dat gaan opvangen. :')
Eigenlijk moeten wij snel nu investeren in de ruimtevaart!. Snel station bouwen en daar wonen... Zoiets als in de film Elysium
pi_169653872
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:33 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten wij snel investeren op ruimtevaart!. Snel naar station en daar wonen... Zoiets als in de film Elysium
Ain't gonna happen. Mensen kunnen daar niet wonen en je kan ook niet meer terug als je het al haalt.
pi_169653969
Het argument van Klaver bij Pauw&Jinek was dat autorijden wel veel duurder wordt, maar dat er op andere gebieden heel veel lastenverlichting komt voor burgers, waardoor ze meer geld over houden.

Dan kan de burger dat extra geld toch vervolgens gewoon gebruiken om die dure auto alsnog te betalen? Ik snap niet wat dat dan voor verschil zal gaan hebben.
pi_169654013
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:13 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Als Rutte nu nog gaat samenwerken met de PVV is hij natuurlijk helemaal niet meer te vertrouwen.

Rutte is sowieso al helemaal niet meer te vertrouwen.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169654042
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:36 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ain't gonna happen. Mensen kunnen daar niet wonen en je kan ook niet meer terug als je het al haalt.
Als men station kan bouwen, kan ze ook evengoed naar Mars of Asteroīde gebieden reizen en grondstoffen delven en geld verdienen..
In dat geval zouden men meer kan consumeren dan nu al!
  maandag 20 maart 2017 @ 15:44:56 #36
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169654047
quote:
3s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:43 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Rutte is sowieso al helemaal niet meer te vertrouwen.
Daar is de overwegende meerderheid het niet mee eens.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_169654074
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:41 schreef Physsic het volgende:
Het argument van Klaver bij Pauw&Jinek was dat autorijden wel veel duurder wordt, maar dat er op andere gebieden heel veel lastenverlichting komt voor burgers, waardoor ze meer geld over houden.

Dan kan de burger dat extra geld toch vervolgens gewoon gebruiken om die dure auto alsnog te betalen? Ik snap niet wat dat dan voor verschil zal gaan hebben.
Hij gaat onder andere het eigen risico afschaffen, veel succes daarmee.

Het is gewoon totaal onhaalbaar, begin eerst maar eens met de spits in het OV aan te pakken door meer treinen in te zetten, extra wagons, maak dat kutkaartje wat goedkoper want die prijzen slaan al helemaal nergens op, schaf de 1e klas af. Dat zijn haalbare oplossingen, die van Klaver is dat niet.
pi_169654167
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:44 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Als men station kan bouwen, kan ze ook evengoed naar Mars of Asteroīde gebieden reizen en grondstoffen delven en geld verdienen..
In dat geval zouden men meer kan consumeren dan nu al!
Nee, dat kan niet.

1: Dan zou je met lichtsnelheid moeten reizen, dat kan nu nog niet, misschien ooit wel. Het grote probleem is alleen dat als je met lichtsnelheid ook maar een zandkorreltje raakt je hele raket gewoon ontploft.

2: Er is daar niks, geen water, geen zuurstof.
pi_169654193
Dit was te verwachten.
Zonder wrijving geen glans
pi_169654229
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

De meerderheid stemt nog altijd op andere partijen.

2.5 miljoen a 3 miljoen hebben op de VVD gestemd van de ongeveer 13 miljoen kiesgerechtigden, dat noem ik geen meerderheid.
pi_169654230
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Nee dat is een leugen!

Komt het doordat mensen die het met Rutte eens zijn gewoon zijn geraakt aan leugens?
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169654308
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:52 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Nee dat is een leugen!

Komt het doordat mensen die het met Rutte eens zijn gewoon zijn geraakt aan leugens?
Dat komt omdat Rutte het lang niet zo heel gek heeft gedaan.

Ja, het is een onbetrouwbare zak hooi en ik mag hem niet, maar veel mensen zien in hem een goede MP.
pi_169654500
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:49 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet.

1: Dan zou je met lichtsnelheid moeten reizen, dat kan nu nog niet, misschien ooit wel. Het grote probleem is alleen dat als je met lichtsnelheid ook maar een zandkorreltje raakt je hele raket gewoon ontploft.

2: Er is daar niks, geen water, geen zuurstof.
Er is daar wel water, dus ook zuurstof, andere elementen. Bovendien heeft NASA sondes al daar gescand. Wetenschappers zeggen van wel.
Hoe daar heen moet reizen, is inderdaad goede vraag. Het zou slimmer wat meer geld investeren naar ruimtevaart, daar kan wij veel bereiken. Net als in Nederland. Wij staan bekend om vooruitstrevende dingen.
pi_169654525
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:02 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Er is daar wel water, dus ook zuurstof, andere elementen. Bovendien heeft NASA sondes al daar gescand. Wetenschappers zeggen van wel.
Hoe daar heen moet reizen, is inderdaad goede vraag. Het zou slimmer wat meer geld investeren naar ruimtevaart, daar kan wij veel bereiken. Net als in Nederland. Wij staan bekend om vooruitstrevende dingen.
Water in de ruimte, dat zou wereldnieuws zijn. Daar heb jij vast wel een bron van?

Not in our lifetime goede vriend, hoe graag ik het ook zou willen.
pi_169654589
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:04 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Water in de ruimte, dat zou wereldnieuws zijn. Daar heb jij vast wel een bron van?

Not in our lifetime goede vriend, hoe graag ik het ook zou willen.
https://www.scientias.nl/hoe-ontstaat-water-in-de-ruimte/

http://blogs.groene.nl/be(...)ruimte-van-dishoeck/

[ Bericht 10% gewijzigd door Captain_Ghost op 20-03-2017 16:12:29 ]
pi_169654641
quote:
Dat wist ik al maar toch bedankt. Ze hebben nog nooit water op een planeet of ster gevonden.

En dit is wel heel erg off-topic. Waarom ben jij dan zo'n fan van GroenLinks? Heb je er ook op gestemd?
pi_169654886
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:09 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dat wist ik al maar toch bedankt. Ze hebben nog nooit water op een planeet of ster gevonden.

En dit is wel heel erg off-topic. Waarom ben jij dan zo'n fan van GroenLinks? Heb je er ook op gestemd?
Ik heb zojuist de tweede link bijvoegd. Daarin staat wel op dat er water eigenlijk overal is.
Maar dat is nu even niet belangrijk.

Ik heb op SP gestemd toen. GroenLinks was voor mij tweede keus. Ik kies links omdat ik voor de Nederlandse samenleving meer op samenwerken, uitstekend zorg en toegankelijk willen richten.
Daarbij ben ik ook bewust dat milieu en werk in toekomst juist belangrijker wordt voor iedereen op aarde. Slagen wij daarin soort revolutie brengen van huidige naar duurzame samenleving, waarin iedereen niet rijk hoeft, maar toch gelukkig en prima gezond kan leven.
Kan wij juist mooie laten zien aan wereld. Een voorbeeldfunctie voor de rest. Ik ben ook bewust van dat uiteindelijk aantal keren moeten vallen en opstaan.

Trouwens, wie zich rommel achterlaat, moet zich kunnen opruimen. Dat kan wij nu gaan doen. Wij hebben de technologie voor voor de betere schone Nederland. We hoeven niet op de anderen wachten, alleen de wil ontbreekt nog.
Natuurlijk weet ik ook wel dat sommige mensen gewoon andere behoefte heeft. Daar willen wij ook voorzien.

[ Bericht 3% gewijzigd door Captain_Ghost op 20-03-2017 16:27:45 ]
pi_169655079
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:20 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Ik heb zojuist de tweede link bijvoegd. Daarin staat wel op dat er water eigenlijk overal is.
Maar dat is nu even niet belangrijk.

Ik heb op SP gestemd toen. GroenLinks was voor mij tweede keus. Ik kies links omdat ik voor de Nederlandse samenleving meer op samenwerken, uitstekend zorg en toegankelijk willen richten.
Daarbij ben ik ook bewust dat milieu en werk in toekomst juist belangrijker wordt voor iedereen op aarde. Slagen wij daarin soort revolutie brengen van huidige naar duurzame samenleving, waarin iedereen niet rijk hoeft, maar toch gelukkig en prima gezond kan leven.
Kan wij juist mooie laten zien aan wereld. Een voorbeeldfunctie voor de rest. Ik ben ook bewust van dat uiteindelijk aantal keren moeten vallen en opstaan.

Trouwens, wie zich rommel achterlaat, moet zich kunnen opruimen. Dat kan wij nu gaan doen. Wij hebben de technologie voor voor de betere schone Nederland. We hoeven niet op de anderen wachten, alleen de wil ontbreekt nog.
Typ jij zo snel waardoor jouw zinnen zo beroerd zijn? Of is Nederlands gewoon niet jouw eerste taal?
pi_169655105
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:27 schreef Physsic het volgende:

[..]

Typ jij zo snel waardoor jouw zinnen zo beroerd zijn? Of is Nederlands gewoon niet jouw eerste taal?
idd tweede taal en te snel ook, gebarentaal is mijn moedertaal.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:29:02 #50
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169655118
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:36 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Bovendien zul je eerst toestemming moeten vragen aan de oorspronkelijke bewoners. Willen die dat tuig wel.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')