abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 maart 2017 @ 17:28:43 #101
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169656450
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Welk gras? Of bedoel je die autobanden?
Iedereen klaagt er niet over behalve boerderijhoofd
RED ONS HENNIEGOD
pi_169656493
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:27 schreef tja77 het volgende:

[..]

Bij de KNVB hebben ze de drang de competitie anders te gaan opzetten (ietwat hetzelfde als Belgie). Maar ik geloof niet dat het met de competitieopzet te maken heeft. Een jaar of 20-30 geleden had Nederland gewoon een toplichting, nu hebben landen als Belgie en Frankrijk het. Waar het door komt? Geen flauw idee, jij wel? Ik geloof niet dat het met de jeugdopleidingen te maken heeft. Ajax en Feyenoord hebben nog steeds een hoog aangeschreven jeugdopleiding en PSV is nu sinds een paar jaar daar ook in aan het investeren. Maar dan nog, kijk naar die Belgen wat een talent daar rondloopt.
Misschien is het een periode die we door moeten, en hebben we over een jaar of 5-10 weer toppers rondlopen in alle grote competities en ploegen.
Deels mee eens. Maar hoe kan het dat België en eerder Duitsland ons als blauwdruk gebruiken en vervolgens meer en soms ook grotere talenten opleiden? Dan kun je niet zomaar spreken van een toevallige toplichting. In Nederland hebben we te lang gedacht dat er wel weer topspelers zouden komen. Die zijn er ook, maar in andere landen doen ze het dus gewoon nog beter.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_169656505
quote:
9s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Iedereen klaagt er niet over behalve boerderijhoofd
Dit lijkt me niet helemaal correct.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_169656543
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:39 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Lol op Sanchez na hebben ze allemaal niets te zoeken bij Lyon. Dolberg in potentie wel natuurlijk
Ik heb Lyon gister tegen PSG zien spelen en het was pure aids. Zijn wel gebaat bij wat meer constante spelers. Veel van hun talenten scoren de ene keer een 9 en de andere keer een 3.

Niet per se dat ik die Ajax-spelers er zie hoor, maar de Lyon-verheerlijking op FOK! is volgens mij vooral gebaseerd op een wedstrijd tegen Roma, hun topniveau. 50 punten uit 29 wedstrijden in Ligue 1 vind ik nou ook weer niet zo indrukwekkend.
  maandag 20 maart 2017 @ 17:34:14 #105
131800 Tarado
capô de fusca
pi_169656556
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:27 schreef tja77 het volgende:

[..]

Bij de KNVB hebben ze de drang de competitie anders te gaan opzetten (ietwat hetzelfde als Belgie). Maar ik geloof niet dat het met de competitieopzet te maken heeft. Een jaar of 20-30 geleden had Nederland gewoon een toplichting, nu hebben landen als Belgie en Frankrijk het. Waar het door komt? Geen flauw idee, jij wel? Ik geloof niet dat het met de jeugdopleidingen te maken heeft. Ajax en Feyenoord hebben nog steeds een hoog aangeschreven jeugdopleiding en PSV is nu sinds een paar jaar daar ook in aan het investeren. Maar dan nog, kijk naar die Belgen wat een talent daar rondloopt.
Misschien is het een periode die we door moeten, en hebben we over een jaar of 5-10 weer toppers rondlopen in alle grote competities en ploegen.
Nee ik weet het ook niet maar daarom vraag ik het me af, het kan niet zijn dat er in België meer talent rondloopt, maar ze doen met het aanwezige talent dan blijkbaar meer dan hier in NL
  maandag 20 maart 2017 @ 17:39:47 #106
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_169656649
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Deels mee eens. Maar hoe kan het dat België en eerder Duitsland ons als blauwdruk gebruiken en vervolgens meer en soms ook grotere talenten opleiden? Dan kun je niet zomaar spreken van een toevallige toplichting. In Nederland hebben we te lang gedacht dat er wel weer topspelers zouden komen. Die zijn er ook, maar in andere landen doen ze het dus gewoon nog beter.
Wat doen ze dan precies beter? Wil je zeggen dat de kwaliteit van de jeugdopleidingen in Nederland achteruit gaan? Bij de youth league kunnen we nog redelijk meedoen en soms mee met de internationaal grotere clubs. Op de één of andere manier stagneert er iets waardoor er (vrijwel) geen Nederlandse speler bij de laatste 16 van de Champions League zit.
  maandag 20 maart 2017 @ 17:48:01 #107
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169656816
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat doen ze dan precies beter? Wil je zeggen dat de kwaliteit van de jeugdopleidingen in Nederland achteruit gaan? Bij de youth league kunnen we nog redelijk meedoen en soms mee met de internationaal grotere clubs. Op de één of andere manier stagneert er iets waardoor er (vrijwel) geen Nederlandse speler bij de laatste 16 van de Champions League zit.
Ik zie ver komen in de youth league niet echt als een graadmeter of iemand een groot talent is of niet .
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 20 maart 2017 @ 17:57:52 #108
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169657036
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik heb Lyon gister tegen PSG zien spelen en het was pure aids. Zijn wel gebaat bij wat meer constante spelers. Veel van hun talenten scoren de ene keer een 9 en de andere keer een 3.

Niet per se dat ik die Ajax-spelers er zie hoor, maar de Lyon-verheerlijking op FOK! is volgens mij vooral gebaseerd op een wedstrijd tegen Roma, hun topniveau. 50 punten uit 29 wedstrijden in Ligue 1 vind ik nou ook weer niet zo indrukwekkend.
Geflatteerde 4-2 en door het oog van de naald 2-1 spelen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169657108
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat doen ze dan precies beter? Wil je zeggen dat de kwaliteit van de jeugdopleidingen in Nederland achteruit gaan? Bij de youth league kunnen we nog redelijk meedoen en soms mee met de internationaal grotere clubs. Op de één of andere manier stagneert er iets waardoor er (vrijwel) geen Nederlandse speler bij de laatste 16 van de Champions League zit.
Bij de gouden generaties (t/m de generatie Sneijder, Robben, Persie) werd er bijna nooit een eindtoernooi gehaald bij de Oranje jeugd selecties. Maar er kwamen wel altijd topspelers uit voort.
Terwijl het vanaf pakweg 2004 juist andersom is, veel eindtoernooien gehaald (vnl. EK's) en daar ook nog ver gekomen en prijzen gehaald maar geen topspeler doorgekomen.
Volgens mij heb je maar een paar topspelers nodig die de rest mee omhoog trekken die in de schaduw van die topspelers ook komen bovendrijven. Nu wordt er bij iedere jonge speler die potentie lijkt te hebben een enorme druk opgelegd door media en omgeving waardoor de meesten verzuipen of het in ieder geval niet waarmaken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_169657308
Kom kom jongens, we gaan elkaar nou toch niet gek maken met finale EL :D dat is bij lange na niet haalbaar. We gaan gewoon twee keer pakkie op de broek krijgen en dan staan we weer op onze plek.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 20 maart 2017 @ 18:25:25 #111
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169657761
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kom kom jongens, we gaan elkaar nou toch niet gek maken met finale EL :D dat is bij lange na niet haalbaar. We gaan gewoon twee keer pakkie op de broek krijgen en dan staan we weer op onze plek.
Ach laat ons even dromen joh, ik ben allang blij dat we in april nog meedoen in Europa.
Oh.
pi_169657864
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat doen ze dan precies beter? Wil je zeggen dat de kwaliteit van de jeugdopleidingen in Nederland achteruit gaan? Bij de youth league kunnen we nog redelijk meedoen en soms mee met de internationaal grotere clubs. Op de één of andere manier stagneert er iets waardoor er (vrijwel) geen Nederlandse speler bij de laatste 16 van de Champions League zit.
Youth league zegt geen fuck. Echte top talenten spelen dan al bij het 1e en doen daar helemaal niet aan mee
pi_169657890
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik heb Lyon gister tegen PSG zien spelen en het was pure aids. Zijn wel gebaat bij wat meer constante spelers. Veel van hun talenten scoren de ene keer een 9 en de andere keer een 3.

Niet per se dat ik die Ajax-spelers er zie hoor, maar de Lyon-verheerlijking op FOK! is volgens mij vooral gebaseerd op een wedstrijd tegen Roma, hun topniveau. 50 punten uit 29 wedstrijden in Ligue 1 vind ik nou ook weer niet zo indrukwekkend.
Dat ben ik met je eens
  maandag 20 maart 2017 @ 18:37:18 #114
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_169658116
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Youth league zegt geen fuck. Echte top talenten spelen dan al bij het 1e en doen daar helemaal niet aan mee
Dit, beetje dezelfde systematiek als dat de echte grote oranje spelers doorgaans nauwelijks in jong oranje speelde.

In de Youth League doe je het vaak goed met net-niet lichtingen.
  maandag 20 maart 2017 @ 19:17:32 #115
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169659300
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kom kom jongens, we gaan elkaar nou toch niet gek maken met finale EL :D dat is bij lange na niet haalbaar. We gaan gewoon twee keer pakkie op de broek krijgen en dan staan we weer op onze plek.
Hoezo nu ineens indekken? Clubs als PEC, Groningen en Feyenoord hebben de KNVB beker toch ook gewonnen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169662887
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kom kom jongens, we gaan elkaar nou toch niet gek maken met finale EL :D dat is bij lange na niet haalbaar. We gaan gewoon twee keer pakkie op de broek krijgen en dan staan we weer op onze plek.
Tegen Schalke? Hahah die kunnen er geen drol van. Misschien in de halve ja, maar zeker niet tegen Schalke. 11de in de Bundesliga trolololol.
  maandag 20 maart 2017 @ 20:53:13 #117
279824 Mansjester
City>United
pi_169662955
Het grootste negatieve commentaar dat ik heb op Bosz is dat het spel gewoon niet heel leuk is om naar te kijken.Vooral na de winterstop vind ik het niet heel best.Er zit geen verbetering in.Na 3/4 seizoen mag je dat nu toch wel een beetje verwachten....
pi_169663009
Traore is een schande voor het voetbal.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169663029
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:53 schreef Mansjester het volgende:
Het grootste negatieve commentaar dat ik heb op Bosz is dat het spel gewoon niet heel leuk is om naar te kijken.Vooral na de winterstop vind ik het niet heel best.Er zit geen verbetering in.Na 3/4 seizoen mag je dat nu toch wel een beetje verwachten....
Bosz is gewoon geen geweldenaar. Geen winnaar althans. Dat zagen we bij Vitesse, Haifa en nu bij Ajax. Het is allemaal net niet.
pi_169663090
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat doen ze dan precies beter? Wil je zeggen dat de kwaliteit van de jeugdopleidingen in Nederland achteruit gaan? Bij de youth league kunnen we nog redelijk meedoen en soms mee met de internationaal grotere clubs. Op de één of andere manier stagneert er iets waardoor er (vrijwel) geen Nederlandse speler bij de laatste 16 van de Champions League zit.
Daar heb ik ook geen antwoord op natuurlijk, ik weet niet precies wat ze daar doen. Feit is wel dat ze bij Nederland hebben 'afgekeken' en het nu beter uitvoeren dan wijzelf.

Overigens moet van België natuurlijk nog blijken hoe structureel alles gaat zijn. Daarbij hebben die gewoon een WK en een EK verknald met een buitengewoon getalenteerde groep spelers. En de Belgische clubs presteren ook niet in de CL.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_169663195
Bij VI verwachten ze dat Ajax 3e gaat worden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 20 maart 2017 @ 21:01:05 #122
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169663256
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bij VI verwachten ze dat Ajax 3e gaat worden.
Denk ik ook hoor, maar onzin om Bosz dan ontslagen te willen zien worden. Opportunistisch gedoe.
Oh.
pi_169663273
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Denk ik ook hoor, maar onzin om Bosz dan ontslagen te willen zien worden. Opportunistisch gedoe.
Feit is wel dat hij dan aardig gefaald heeft. Geen prijzen en ook geen vCL mag je hem wel echt aanrekenen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 20 maart 2017 @ 22:16:45 #124
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_169666000
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Feit is wel dat hij dan aardig gefaald heeft. Geen prijzen en ook geen vCL mag je hem wel echt aanrekenen.
Welnee. Die 11 lamlullen op het veld gisteren.
Die met een beetje pech ook nog uitgeschakeld waren tegen Kopenhagen.
Moet Bosz zelf gaan meevoetballen dan en de goals maken?
Wie dit leest is gek
  maandag 20 maart 2017 @ 22:18:34 #125
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169666058
JeSuisDroppie is de andere resultaten van Rostov in CL al vergeten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')