abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169664536
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:22 schreef nickfr1239 het volgende:
Hey iedereen, ik wil voor het seizoen 2017/2018 graag een seizoenkaart nemen. Vak Z1 is o.a. nog beschikbaar en dit vak lijkt mij wel interessant.

Ik houd van wedstrijden staand kijken en veel zingen/support geven aan de club. Zit ik op Z1 dan goed (vanaf Z1 kan je natuurlijk ook doorlopen naar Z4)?

Raden jullie een SK op Z aan?
Vergeet het maar!! Voor het volgend seizoen is er een wachtlijst gloryhunters komen als laats bij de verdeling van de seizoenskaarten ^O^
pi_169666289
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

;Als aboutaleb dit soort geruchten al hoort dat het mogelijk is dan gaat zo een huldiging niet eens door...

Ik kan me de rellen in de jaren 90 nog wel herinneren. Maar dat was een groep mensen die gewoon zwaar gestoord waren. Het merendeel was niet eens Feyenoord supporters. We zijn nu bijna 20 jaar verder. |Ik geloof niet dat huidige generatie dit zal uithalen..

De vak S supporters van nu zijn niet van het zelfde slag als 20 jaargeleden. Het was een hele andere generatie.

Jij bent blijven hangen in die tijd goser.... ^O^
Dat kan je je nog herinneren? Serieus? Hoe oud ben je? Ik dacht namelijk echt dat je een jaar of 12 zou zijn. :@
Late night swimming and alcohol: it's a winning combination!
pi_169666900
Clasie hoor je maanden ook al niks meer over, kunnen we hem niet terughalen net als met El Ahmadi toen?
  maandag 20 maart 2017 @ 22:54:34 #104
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_169667175
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:34 schreef fukforce het volgende:

[..]

Vergeet het maar!! Voor het volgend seizoen is er een wachtlijst gloryhunters komen als laats bij de verdeling van de seizoenskaarten ^O^
Je bedoelt gloryhunters die via een zakelijke relatie ( :') ) schijnbaar een sk op S hebben geregeld met diamondcard? ( :') )
"The man is a national treasure and they should leave him the fuck alone."
  maandag 20 maart 2017 @ 22:57:24 #105
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_169667284
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:45 schreef Henrys het volgende:
Clasie hoor je maanden ook al niks meer over, kunnen we hem niet terughalen net als met El Ahmadi toen?
Het zou mooi zijn voor Feyenoord maar niet zo mooi voor Clasie op dit moment, denk ik dan. Aan de andere kant, hij speelt ook liever wel dan niet.
"The man is a national treasure and they should leave him the fuck alone."
pi_169667291
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:45 schreef Sunri5e het volgende:
Lopen er al onderzoeken naar de elleboog van Klaassen en de slaande beweging van het zoontje van die moordenaar?
Nee, uiteraard niet
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_169667721
quote:
Hey iedereen, ik wil voor het seizoen 2017/2018 graag een seizoenkaart nemen. Vak Z1 is o.a. nog beschikbaar en dit vak lijkt mij wel interessant.

Ik houd van wedstrijden staand kijken en veel zingen/support geven aan de club. Zit ik op Z1 dan goed (vanaf Z1 kan je natuurlijk ook doorlopen naar Z4)?

Ik heb ook 2 jaartjes op Z gestaan. Prima vak. :Y
pi_169669312
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:34 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ah je bent weer lekker aan het trollen ouwe internethooligan?
* Verwijderd *
  dinsdag 21 maart 2017 @ 02:23:59 #109
438851 Oldground
Archibald Leitch
pi_169670208
quote:

Ja Z of W is prima. Heb dat zelf op W ook gedaan door op W4 te beginnen en daarna steeds vaker op 1 te gaan staan.
Why do we have a mind if not to get our way? - Fyodor Dostoyevsky
pi_169670347
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat kan je je nog herinneren? Serieus? Hoe oud ben je? Ik dacht namelijk echt dat je een jaar of 12 zou zijn. :@
Als jij gaat denken dan gaat het meestal helemaal fout

doet dat vooral niet O-)
Cristiano Ronaldo:
Het maakt niet uit of je goed of slecht speelt
Het gaat om winnen
Over 10- 20 jaar weten mensen alleen wie er gewonnen heeft
pi_169670814
Volgens soccernews komt van Persie naar Feyenoord.
http://m.soccernews.nl/?vp=1
Met een kilo zout genomen
  Moderator dinsdag 21 maart 2017 @ 08:11:35 #112
56843 crew  onlogisch
Feyenoord 2016/2017
pi_169670828
quote:

Ik sta zelf op Z. Ik heb jarenlang op W1 gestaan. Als je van het zonnetje houdt kan je beter voor W kiezen. Zelf baal ik daar wel van :') Verder is Z een prima vak als je wilt zingen en staan. Echter kies dan voor Z3/Z4. Ik heb zelf een SCC voor Z2 maar sta er nooit. Ik sta altijd in de hoek bij Z4.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_169671176
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:10 schreef Antaris het volgende:
Volgens soccernews komt van Persie naar Feyenoord.
http://m.soccernews.nl/?vp=1
Met een kilo zout genomen
Ik zie het wel gebeuren, zou het ook wel heel gaaf vinden hoor. Heb je volgend jaar Kuijt (die nog altijd van grote waarde is) en RVP in het team lopen. Wie weet wat je nog meer kunt regelen op de transfermarkt. Je zult geheid ook wat kwijtraken, maar met de huidige markt moet je er ook een mooie prijs voor kunnen krijgen dus dat schept weer nieuwe mogelijkheden :)

quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:57 schreef eight het volgende:

[..]

Nee, uiteraard niet
Uiteraard niet? Je brengt het alsof het geen verassing is :). Ik vind het sowieso vreemd dat je dit soort dingen in een Feyenoord thread zou gaan bespreken, laat dat lekker in Amsterdam joh. Focus op de titel ;)
pi_169671179
Feyenoord. O+
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
pi_169671285
Halfleeg stadion dreigt tijdens mogelijke kampioenswedstrijd van Feyenoord

Vitesse probeert Feyenoord-fans te weren die op 23 april in de onderlinge wedstrijd op thuisvakken willen plaatsnemen. Daardoor dreigt een halflege Gelredome, meldt De Telegraaf.

De mogelijkheid is er dat Feyenoord dan de kampioenswedstrijd speelt, maar Vitesse heeft 'in overleg met de burgemeester, politie en officier van justitie besloten dat tijdens het treffen op 23 april alleen seizoenkaarthouders naar binnen mogen'. Dit komt door de ongeregeldheden tijdens het bekerduel eerder dit seizoen. Tijdens die wedstrijd zaten veel Feyenoord-fans op de thuistribune.

De maatregel betekent zwart op wit dat er 9.000 seizoenkaarthouders welkom zijn, die ieder nog twee extra kaarten kunnen kopen. De personen die de extra kaarten krijgen, moeten dan wel met de seizoenkaarthouder naar binnen. Verder geldt er een legitimatieplicht. "We balen hier ontzettend van", zegt algemeen directeur Joost de Wit van Vitesse. "Blijkbaar moet het op deze manier."

Vitesse wil wel 1.200 kaarten voor uitsupporters ter beschikking stellen. "Natuurlijk hebben we het liefst een vol stadion. We hebben tijdens de vorige wedstrijd helaas gezien dat via onze kaarthouders tickets in handen kwamen van Feyenoord-fans. Vitesse-supporters zonder seizoenkaart zijn nu de dupe, dat maakt het extra pijnlijk."
pi_169671347
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:02 schreef Luni het volgende:

Vitesse probeert Feyenoord-fans te weren die op 23 april in de onderlinge wedstrijd op thuisvakken willen plaatsnemen. Daardoor dreigt een halflege Gelredome, meldt De Telegraaf.

De mogelijkheid is er dat Feyenoord dan de kampioenswedstrijd speelt, maar Vitesse heeft 'in overleg met de burgemeester, politie en officier van justitie besloten dat tijdens het treffen op 23 april alleen seizoenkaarthouders naar binnen mogen'. Dit komt door de ongeregeldheden tijdens het bekerduel eerder dit seizoen. Tijdens die wedstrijd zaten veel Feyenoord-fans op de thuistribune.

De maatregel betekent zwart op wit dat er 9.000 seizoenkaarthouders welkom zijn, die ieder nog twee extra kaarten kunnen kopen. De personen die de extra kaarten krijgen, moeten dan wel met de seizoenkaarthouder naar binnen. Verder geldt er een legitimatieplicht. "We balen hier ontzettend van", zegt algemeen directeur Joost de Wit van Vitesse. "Blijkbaar moet het op deze manier."

Vitesse wil wel 1.200 kaarten voor uitsupporters ter beschikking stellen. "Natuurlijk hebben we het liefst een vol stadion. We hebben tijdens de vorige wedstrijd helaas gezien dat via onze kaarthouders tickets in handen kwamen van Feyenoord-fans. Vitesse-supporters zonder seizoenkaart zijn nu de dupe, dat maakt het extra pijnlijk."
Dan moet je er wat op verzinnen. Slappe gelul.

Het wordt trouwens echt tijd voor een betere voetbalwet. Is dat gezeik zo opgelost.
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:20:48 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_169671456
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:02 schreef Luni het volgende:

Gewoon voetbal kijken in het centrum, leuk!
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_169671492
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:52 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik zie het wel gebeuren, zou het ook wel heel gaaf vinden hoor. Heb je volgend jaar Kuijt (die nog altijd van grote waarde is) en RVP in het team lopen. Wie weet wat je nog meer kunt regelen op de transfermarkt. Je zult geheid ook wat kwijtraken, maar met de huidige markt moet je er ook een mooie prijs voor kunnen krijgen dus dat schept weer nieuwe mogelijkheden :)

Misschien een optie om Bilal te doneren ter compensatie
pi_169671581
Kiijt stopt na dit seizoen.

Van Persie daarvoor terug.....waar zou die moeten gaan spelen?
Cristiano Ronaldo:
Het maakt niet uit of je goed of slecht speelt
Het gaat om winnen
Over 10- 20 jaar weten mensen alleen wie er gewonnen heeft
pi_169671770
Het Gelredome is iedere twee weken halfleeg dus zo bijzonder is dat niet.
pi_169671805
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Kiijt stopt na dit seizoen.

Van Persie daarvoor terug.....waar zou die moeten gaan spelen?
Vanaf rechts, en als hij dat niet wil heft hij pech.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:56:02 #122
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169671960
In Nederland snappen ze het gewoon niet als het gaat om het behandelen van grote clubs. Waarom niet gewoon 3000-4000 kaarten beschikbaar stellen aan Feyenoord zodat je de rest veilig aan je eigen fans kunt verkopen? Ze krijgen dat stadion toch nooit gevuld en het levert ook nog eens geld op voor de club.

Van Persie moet je gewoon lekker voorin met Jr zetten. Die combineren heel de eredivisie kapot samen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_169672056
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:56 schreef Keyos het volgende:
In Nederland snappen ze het gewoon niet als het gaat om het behandelen van grote clubs. Waarom niet gewoon 3000-4000 kaarten beschikbaar stellen aan Feyenoord zodat je de rest veilig aan je eigen fans kunt verkopen? Ze krijgen dat stadion toch nooit gevuld en het levert ook nog eens geld op voor de club.

Van Persie moet je gewoon lekker voorin met Jr zetten. Die combineren heel de eredivisie kapot samen.
Als Vilhena en El Ahmadi blijven en je met een Toornstra op rechts speelt kan dat wel ja. Want Van Persie zal nog meer als echt tweede spits gaan spelen dan Kuyt op die plek.
pi_169672086
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:56 schreef Keyos het volgende:
Het moet ook te doen blijven qua openbare orde natuurlijk. Ik denk dat daar vooral het probleem zit.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 10:07:50 #125
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169672129
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:05 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het moet ook te doen blijven qua openbare orde natuurlijk. Ik denk dat daar vooral het probleem zit.
Als je een bekerfinale kunt organiseren met 2x 15.000 fans, moet je ook een paar duizend bezoekende fans (vriendelijk) kunnen ontvangen. Maar in Nederland zijn we vergeten dat je als uitsupporters tussen het thuispubliek een 'recht hebt om te mogen juichen'. En dat voor n van de hoogstopgeleide landen ter wereld.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')