abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 20 maart 2017 @ 11:36:13 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_169648094
*** BREAKING: Vanavond RTL5, 20:33 uur ***
http://www.tvgids.nl/pete(...)t-op/artikel/122988/






Samenvatting:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er uit. Na een beetje rondvragen, research en googelen is het geheel duidelijk voor me. Het is volledig misgegaan met Peter Jan Rens nadat hij Annemieke Hoogendijk uit zijn leven heeft laten lopen. Hoogendijk is voor het grote publiek bekend als de vroegere mevrouw Stemband, maar was tevens ook zo'n 25 jaar, onafgebroken, verantwoordelijk voor de coaching van Peter Jan (Hier kom ik nog op terug).

Misschien is hij in één van zijn praktijkjes te ver doorgeslagen, had ze vervolgens genoeg van zijn streken, maar sinds zij niet meer de rem op Peter Jan heeft vliegt die man werkelijk álle kanten op. Dat is niet gezond. Die man heeft 'n rem in z'n leven nodig en hard ook. Nu is Virginia enkele keren flink belachelijk gemaakt, maar ze had wel enkele logische dingen te zeggen en ik had zowaar even de hoop dat zij zijn nieuwe 'rem' in het leven kon zijn. Maar ook haar drijft hij tot waanzin.

*Coaching: hoe of wat er precies mee bedoeld werd weet ik ook niet, maar kijk naar de aftiteling van ÉLKE tv-productie van Rens uit de periode 1985-2002, waar ze steevast vermeld staat onder het begrip 'Coaching'. Zelfs vóór die periode stond ze hem al bij; op Wikipedia wordt gesproken van 'sinds 1978' en ik zag haar naast 'm aan tafel zitten bij 'Sonja', toen hij daar, in 1983, vertelde over zijn tientjesactie, voor het maken van de film 'Maria'.

En toen was daar dít artikel. Ik zei eerder; na 2004 is het misgegaan met die man, en in dit artikel (uit 2014) spreekt Hoogendijk er over dat ze hem al bijna 10 jaar niet meer gesproken heeft. 2014 - 9 = 2005. Simpel.

Mevrouw Stemband is klaar met Meneer Kaktus
Lees hier -> Nieuws.nl

Conclusie: Kaktus moet Mevrouw Stemband terug. De echte.


Topic over ex-tv-persoonlijkheid Peter Jan Rens:

Zanger:

Filmmaker:

"Soms gaat het niet, soms kan het niet..."
Nadat Peter Jan in de periode rondom 2006 al zijn vrouw inruilde voor een Thais avontuur en zijn ex met hoge schulden achterliet deden de wildste geruchten haar ronde. Een oplichter, een dromer, een aftroggelaar... Toch blijft Peter Jan terugkeren met steeds een ander project. Dan wil hij een publieke omroep starten, dan weer een eigen online zender genaamd Rens1, wil hij een nieuwe film van Meneer Kaktus opnemen, start hij met Johan Vlemmix een politieke partij...

Ook zijn opvoedkunsten (of vooral gebrek daaraan) zal in de media geen goed gevoel opwekken. Peter-Jan heeft namelijk al een dochter uit een eerdere relatie, de 33-jarige Lutein. Sommige mensen zullen haar misschien kennen van de bekende belspelspelletjes op RTL 4, waar ze als presentatrice voor werkte. Peter-Jan heeft met de moeder van Lutein afgesproken dat hij verder geen omkijken zou hebben naar zijn dochter. Lutein groeide dus op zonder vader.

Dit alles is een peulenschil vergeleken bij zijn meest recente actie: een vriendin van 20 jaar die op haar 14e al moeder werd. Dronken gevoerd, zo schept hij er zelf graag voor de TV-camera's over op. Ontmoet 'de liefde van z'n leven', Virginia.


"U was aan de beurt maar het is over..."
Virginia heeft een zoon, Jay die 6 jaar oud is. Omdat Virginia pas 14 was toen Jay werd geboren heeft haar moeder de voogdij. Sinds het contact met haar moeder is verbroken, ziet Virginia haar zoontje ook niet meer.

"En spelende vrouw, wat heb je nu geleerd?"
In oktober werd bekend Peter Jan Rens en zijn 42 jaar jongere vriendin Virginia hun eerste kindje verwachtten. Virginia was ruim over de helft van haar zwangerschap en had een behoorlijke babybuik toen ze deze showde tijdens de perspresentatie van Sterren Springen 2014. Dit na een mislukte poging en miskraam, begin vorig jaar.

Op 11 juni 2014 kwam hun dochter, Djelisa Annieta Rens, ter wereld.

Nu ook een dikke half uur pret met de Kaktus!
http://www.npo.nl/de-week-van-filemon/08-09-2014/BNN_101369085



Sulleewantsall



Thais Paradijsje



Kleine Kaktelg






:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 20 maart 2017 @ 11:47:20 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169648306
on?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Trouwste user 2022 maandag 20 maart 2017 @ 11:59:59 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_169648579
quote:
11s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:47 schreef Copycat het volgende:
on?
Ach

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 20 maart 2017 @ 12:00:51 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169648603
... en wee.

En we zijn weer ontopic. Of is de zwangerschap al achter de rug?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 20 maart 2017 @ 14:05:38 #5
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_169651554
Rommel = weg.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_169656110
Ik mis de info hier dat ratelband lui opgetrommeld heeft voor een gezamelijke schuld van ¤ 119.000:

https://www.facebook.com/(...)2266/?type=3&theater

quote:
Oplichters ontmaskerd. Vanavond de eerste Conference call met de vijf grootste schuldeisers samen goed voor ¤119.000,-. Vervelend voor je dat je nu de verkeerde hebt bedonderd!

Heb je zelf nog geld tegoed of ken je iemand? stuur dan een bericht naar info@ratelband.com — met Peter Jan Rens.
Niks meer van gehoord eigenlijk, want het laatste bericht was uit 19 jan. :P
pi_169677294
Jongens, het is zover. De dag is aangebroken. PJR is failliet verklaard.

quote:
Meneer Kaktus is failliet. De Rechtbank Gelderland heeft zijn alter ego Peter Jan Rens vandaag persoonlijk failliet verklaard. Collega-BN'er Emile Ratelband had daarom gevraagd, gesteund door andere schuldeisers. Dat was al bekend doordat Ratelband het aan een journalist vertelde; normaal gesproken blijft zoiets geheim tot na de uitspraak. 'Een verzoek tot faillietverklaring wordt altijd achter gesloten deuren behandeld', zegt rechter Nienke de Waele (foto). 'Anders zouden concurrenten elkaar heel makkelijk kunnen beschadigen door een onterecht faillissementsverzoek in te dienen. De ander krijgt dan meteen een slechte naam, banken kunnen kredieten opzeggen en andere schuldeisers kunnen hun geld terugvragen.'

Om iemand persoonlijk failliet te laten verklaren, moet je aantonen dat hij schulden heeft bij jou en minstens 1 andere schuldeiser. 'Als duidelijk is dat hij is opgehouden met terugbetalen, zal de rechter hem failliet verklaren', zegt rechter De Waele. 'Dan wordt een curator benoemd die zijn waardevolle spullen verkoopt om de schulden te voldoen.'
Er is 1 ontsnappingsmogelijkheid: kiezen voor schuldsanering. 'Dan wordt na een paar jaar heel krap leven de rest van de schuld kwijtgescholden', zegt rechter De Waele. 'Dat is bij een faillissement niet zo. Maar een voorwaarde voor schuldsanering is wel dat je te goeder trouw schulden hebt opgebouwd.'
https://www.facebook.com/Rechtspraak/

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2017 15:23:29 ]
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:27:04 #8
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169677358
Dat wordt zoeken naar de 250.000 euro van RTL :D :P
pi_169677754
Niet echt verrassend...
pi_169677785
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:44 schreef Taiga het volgende:
Niet echt verrassend...
Vrij wonderbaarlijk dat niemand dat eerder heeft gedaan, als je leest hoe makkelijk dat kan gaan. Maar goed, benieuwd wat er nu gebeurt. Hij heeft dit tot op heden altijd af weten te wenden, nu zal hij toch écht de schuldsanering in moeten (als dat al kan) of al z'n waardevolle spullen ( :') ) worden geveild. Al zegt iets me dat hij waarschijnlijk heel weinig waardevolle spullen op z'n eigen naam heeft staan...
pi_169677898
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:46 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Vrij wonderbaarlijk dat niemand dat eerder heeft gedaan, als je leest hoe makkelijk dat kan gaan. Maar goed, benieuwd wat er nu gebeurt. Hij heeft dit tot op heden altijd af weten te wenden, nu zal hij toch écht de schuldsanering in moeten (als dat al kan) of al z'n waardevolle spullen ( :') ) worden geveild. Al zegt iets me dat hij waarschijnlijk heel weinig waardevolle spullen op z'n eigen naam heeft staan...
Nou inderdaad, bizar dat het nog niet eerder gelukt is.

Hij zal vrij weinig op zijn naam hebben gok ik, of alles is van Virginia en zijn ze niet in het echt getrouwd.
Misschien nog een paar Kaktuspyama's.... :P
  † In Memoriam † dinsdag 21 maart 2017 @ 15:57:41 #12
43556 miss_dynastie
pi_169677968
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:53 schreef Taiga het volgende:

[..]

Nou inderdaad, bizar dat het nog niet eerder gelukt is.

Hij zal vrij weinig op zijn naam hebben gok ik, of alles is van Virginia en zijn ze niet in het echt getrouwd.
Misschien nog een paar Kaktuspyama's.... :P
Aangezien ze in het huis van pappie wonen en de centjes richting Vursjien zijn gegaan, lijkt dit me nou een Pyrrusoverwinning voor Ratelband... die kan zich beter druk gaan maken om zijn eigen vechtscheiding en kinderen :')
pi_169678023
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:46 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Vrij wonderbaarlijk dat niemand dat eerder heeft gedaan, als je leest hoe makkelijk dat kan gaan. Maar goed, benieuwd wat er nu gebeurt. Hij heeft dit tot op heden altijd af weten te wenden, nu zal hij toch écht de schuldsanering in moeten (als dat al kan) of al z'n waardevolle spullen ( :') ) worden geveild. Al zegt iets me dat hij waarschijnlijk heel weinig waardevolle spullen op z'n eigen naam heeft staan...
Z'n waardevolle spullen zijn allemaal eens gejat bij een inbraak.
Paar maanden later bood hij zijn televisierring, die zogenaamd gejat was, te koop aan op een of andere veilingsite.

Laat PJR maar schuiven, die zal weinig veranderen aan zijn leventje denk ik. Lijkt me zo iemand die zijn reet afveegt met een faillisement.
pi_169678057
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:46 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Vrij wonderbaarlijk dat niemand dat eerder heeft gedaan, als je leest hoe makkelijk dat kan gaan. Maar goed, benieuwd wat er nu gebeurt. Hij heeft dit tot op heden altijd af weten te wenden, nu zal hij toch écht de schuldsanering in moeten (als dat al kan)
In de tekst staat 'Dat is bij een faillissement niet zo' over kwijtschelding bij schuldsanering?
pi_169678118
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

In de tekst staat 'Dat is bij een faillissement niet zo' over kwijtschelding bij schuldsanering?
Ja beetje kromme tekst. En sowieso het 'ter goedertrouw schulden opbouwen' zal niet helemaal gelukt zijn bij PJR _O-
  dinsdag 21 maart 2017 @ 16:05:48 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169678184
Eens kijken of hij nu nog zo'n zin heeft in een volgend deel van z'n RTL-soap.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169678242
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:05 schreef Leandra het volgende:
Eens kijken of hij nu nog zo'n zin heeft in een volgend deel van z'n RTL-soap.
vast niet _O-
  dinsdag 21 maart 2017 @ 16:16:28 #18
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169678385
Staat die auto nog voor de deur :@
Tsjakkaaa dat is kassa :P
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 maart 2017 @ 17:27:01 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_169679428
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:59 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Z'n waardevolle spullen zijn allemaal eens gejat bij een inbraak.
Paar maanden later bood hij zijn televisierring, die zogenaamd gejat was, te koop aan op een of andere veilingsite.

:D
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169679995
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:22 schreef Cyanide- het volgende:
Jongens, het is zover. De dag is aangebroken. PJR is failliet verklaard.

[..]

https://www.facebook.com/Rechtspraak/
Hoe kun je ter goeder trouw schulden opbouwen? :D
  Moderator dinsdag 21 maart 2017 @ 18:26:41 #21
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_169680672
En waar is die 2,5 ton dan gebleven?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 21 maart 2017 @ 18:36:06 #22
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169680832
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:58 schreef Poes. het volgende:
Hoe kun je ter goeder trouw schulden opbouwen? :D
Doordat je heel hard blijft volhouden dat je het echt echt zal terugbetalen :+
pi_169681099
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:36 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Doordat je heel hard blijft volhouden dat je het echt echt zal terugbetalen :+
Bullshit _O-

Reactie van PJ;

quote:
Vandaag ben ik prive failliet verklaard. Wat natuurlijk al langer bekend is is dat ik al 10 jaar privé failliet ben. Hierin kan ik wel aangeven dat de schuld die E. Ratelband eiste is afgewezen door de rechtbank door bewijs aan onze kant en daarin ook betwist kon worden. Hierin zie je dan ook dat niemand deze rechtzaak heeft gewonnen.. En dat het een macht strijd was in de media. De oude schuldeisers in mijn vorige privé faillissement wat is opgeheven hebben mijn weer privé failliet laten verklaren. Het is dus een bekend verhaal. Het is nu de bedoeling dat mijn kostbaarste bezit ontnomen wordt helaas kan niemand dit doen omdat mijn dochter Djelisa en mijn vrouw Virginia dit zijn.
Ik heb 0 inkomsten en leef van een aow zoals elke 65+ dus ik wens mijn schuldeisers dan ook heel veel succes toe met het vorderen van de schulden.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 18:48:45 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169681109
Ook na de rechtszaak deed Emile zijn verhaal aan Privé, dat en meer is woensdag te lezen in De Telegraaf.

:7
  dinsdag 21 maart 2017 @ 19:08:05 #25
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169681539
Bent u van Tervuren en bent u op zoek naar een leuk stamcafé? Of bent u een toerist die een bezoekje brengt aan onze mooie streek en toe is aan een hapje of een drankje? Spring dan eens binnen bij Café ’t Faillissement.

http://www.cafetfaillissement.be

PJR al stamgast O-) :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')