abonnementen ibood.com bol.com
pi_169652104
als ik zo'n topic lees huil ik van binnen ;(

kan daar slecht van slapen
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_169652119
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Vind het echt heel erg dat je blijkbaar dat soort basisdingen niet eens weet. Je dus werkelijk geen idee hebt wat je eet. En blijkbaar ook niet in geinteresseerd bent, want je had het binnen 5 minuten kunnen weten, hoef je niet eens je huis voor te verlaten.
Het boeit mij eigenlijk ook bar weinig, het enige waarom ik bio zou kopen is omdat het vaak net iets lekkerder is
  maandag 20 maart 2017 @ 14:28:24 #28
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_169652138
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef Farenji het volgende:

[..]

Tja, daar maken we het zelf naar. Het is bijna niet mogelijk om die beesten meer ruimte te bieden zonder dat we onze vleesconsumptie drastisch terugschroeven. We kunnen niet onszelf vet vreten aan emmers vol met chickenwings en het tegelijkertijd zo vreselijk vinden dat die beesten met z'n 10en of meer op een vierkante meter moeten staan.
Het heeft alles met de prijs te maken die we ervoor willen betalen. meer ruimte kost meer geld. En als de prijs stijgt zal de consumptie ook wel afnemen.

Maar dan komen de lieve schattige kippenboertjes weer in opstand omdat hun inkomsten afnemen en komen ze centjes eisen bij de minister van Agrarische Zaken.
Om de een of andere reden worden de boeren in NL altijd uit de wind gehouden als het gaat om de marktwerking van vraag/aanbod.
  maandag 20 maart 2017 @ 14:29:28 #29
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169652166
Het verhaal klopt niet, een biologische kip heeft per kip ten minste 4 vierkante meter vrije uitloop buiten.
In de OP is slechts sprake van de stalruimte.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169652790
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:28 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

Het heeft alles met de prijs te maken die we ervoor willen betalen. meer ruimte kost meer geld. En als de prijs stijgt zal de consumptie ook wel afnemen.

Maar dan komen de lieve schattige kippenboertjes weer in opstand omdat hun inkomsten afnemen en komen ze centjes eisen bij de minister van Agrarische Zaken.
Om de een of andere reden worden de boeren in NL altijd uit de wind gehouden als het gaat om de marktwerking van vraag/aanbod.
De vlees-lobby is inderdaad ontzettend sterk en de bio-industrie wordt daardoor heel vet gesubsidieerd. Zelfs als je veganist bent betaal je dus via de belastingen nog mee aan het in stand houden van een industrie die gebaseerd is op massale uitbuiting en mishandeling van vele miljoenen dieren. En er is niks wat je er tegen kan doen behalve eens in de 4 jaar het juiste vakje rood kleuren. Dat noemen ze nu beschaving.
  maandag 20 maart 2017 @ 14:55:12 #31
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_169652811
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:54 schreef Farenji het volgende:

[..]

De vlees-lobby is inderdaad ontzettend sterk en de bio-industrie wordt daardoor heel vet gesubsidieerd. Zelfs als je veganist bent betaal je dus via de belastingen nog mee aan het in stand houden van een industrie die gebaseerd is op massale uitbuiting en mishandeling van vele miljoenen dieren. En er is niks wat je er tegen kan doen behalve eens in de 4 jaar het juiste vakje rood kleuren. Dat noemen ze nu beschaving.
en dan hopen dat 'jouw' partij niet als eerste dat punt laat vallen, bij een eventuele onderhandeling.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')