abonnementen ibood.com bol.com
pi_169646070
Hoi,

Er is een master die me interessant lijk, echter is het volgens de website van die uni niet zeker of ik in aanmerking kom voor die master. Ik heb de betreffende uni daarom gemaild of ik met mijn opleidingsachtergrond in aanmerking kom, en kreeg als respons dat ik me via studielink moet inschrijven en ze een motivatiebrief moet sturen voordat ze officieel gaan beoordelen of ik in aanmerking kom.

Dit wil ik best doen. De vraag is, deze master is nog niet mijn definitieve keuze zeg maar, ik wil alleen graag weten of het een 'optie' is. Stel dat ik word aangenomen en het toch niet wil doen, kan ik me dan nog via studielink uitschrijven zonder dat ik collegegeld o.i.d. moet betalen en zonder andere eventuele consequenties?
pi_169646957
Je kan je zonder consequenties voor iedere studie uitschrijven tot en met 31 augustus.
pi_169649414
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:36 schreef Rezania het volgende:
Je kan je zonder consequenties voor iedere studie uitschrijven tot en met 31 augustus.
Dit.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')