abonnement Unibet Coolblue
pi_169646070
Hoi,

Er is een master die me interessant lijk, echter is het volgens de website van die uni niet zeker of ik in aanmerking kom voor die master. Ik heb de betreffende uni daarom gemaild of ik met mijn opleidingsachtergrond in aanmerking kom, en kreeg als respons dat ik me via studielink moet inschrijven en ze een motivatiebrief moet sturen voordat ze officieel gaan beoordelen of ik in aanmerking kom.

Dit wil ik best doen. De vraag is, deze master is nog niet mijn definitieve keuze zeg maar, ik wil alleen graag weten of het een 'optie' is. Stel dat ik word aangenomen en het toch niet wil doen, kan ik me dan nog via studielink uitschrijven zonder dat ik collegegeld o.i.d. moet betalen en zonder andere eventuele consequenties?
pi_169646957
Je kan je zonder consequenties voor iedere studie uitschrijven tot en met 31 augustus.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169649414
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:36 schreef Rezania het volgende:
Je kan je zonder consequenties voor iedere studie uitschrijven tot en met 31 augustus.
Dit.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_169811986
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:36 schreef Rezania het volgende:
Je kan je zonder consequenties voor iedere studie uitschrijven tot en met 31 augustus.
Cool. En als ik pas in Februari wil beginnen? Of zou ik me in die situatie pas na 31 augustus moeten inschrijven (en dan pas uitvinden of ik in aanmerking voor die master).
pi_169813735
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:23 schreef Konijng het volgende:

[..]

Cool. En als ik pas in Februari wil beginnen? Of zou ik me in die situatie pas na 31 augustus moeten inschrijven (en dan pas uitvinden of ik in aanmerking voor die master).
Of je in februari toegelaten wordt verschilt geloof ik per studie, even mailen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169833324
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:41 schreef Rezania het volgende:

[..]

Of je in februari toegelaten wordt verschilt geloof ik per studie, even mailen.
Excuses voor de onduidelijke formulering van mijn vraag. Voor de betreffende master kan ik inderdaad in Februari instromen. Wat ik bedoelde is, of ik, als ik in Februari wil beginnen, pas na 31 augustus moet inschrijven via studielink?

Het lijkt me dat als je voor 31 augustus inschrijft men er vanuit gaat dat je in September al begint en dan al collegegeld vraagt. Of is er de mogelijkheid om voor 31 augustus in te schrijven en dan aan te geven dat je pas in Februari begin?

Of zou ik me voor 31 augustus moeten inschrijven om te kijken of ik in aanmerking kom voor de master, weer uitschrijven voor 31 augustus, en dan voor Februari ergens weer inschrijven om daadwerkelijk te beginnen?
pi_169833882
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 12:10 schreef Konijng het volgende:

[..]

Excuses voor de onduidelijke formulering van mijn vraag. Voor de betreffende master kan ik inderdaad in Februari instromen. Wat ik bedoelde is, of ik, als ik in Februari wil beginnen, pas na 31 augustus moet inschrijven via studielink?

Het lijkt me dat als je voor 31 augustus inschrijft men er vanuit gaat dat je in September al begint en dan al collegegeld vraagt. Of is er de mogelijkheid om voor 31 augustus in te schrijven en dan aan te geven dat je pas in Februari begin?

Of zou ik me voor 31 augustus moeten inschrijven om te kijken of ik in aanmerking kom voor de master, weer uitschrijven voor 31 augustus, en dan voor Februari ergens weer inschrijven om daadwerkelijk te beginnen?
Je moet je voor 31 augustus inschrijven als je dat collegejaar wil beginnen, maakt niet of dat in september of februari is. Maar, nogmaals, februari-instroom verschilt per opleiding, mail even.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')