abonnement Unibet Coolblue
pi_169644962
Uitgerekende data:

4 april: Fazzoletti
6 april: Hilzillah (meisje)
7 april: Gogo83 (jongen)
15 april: Theeleuter (meisje)
22 april: Thistleweed (meisje)
23 april: *** Tweedledee *** (meisje)

10 mei: Logician2.0 (meisje)
15 mei: Minarosa
15 mei: Messina (jongen)

4 juni: Adrian4 (jongen)
8 juni: ***Valerie. & Crutch*** (meisje)
13 juni: Vieve6
21 juni: Aisly

4 juli: ingee (jongen)
8 juli: FlyingFish (tweeling)
9 juli: kazy (jongen)
9 juli: Sara82 (jongen)
14 juli: Stroopwafelmeisje
22 juli: Lemijn

20 augustus: Skittles
22 augustus: Flav
22 augustus: ***littledrummergirl***

4 september: dobbey
7 september: Nolita
15 september: Nanuke
16 september: LeSage

1 oktober: Frummeltje86

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 2% gewijzigd door SQ op 25-03-2017 03:10:38 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_169645121
Hier 32 weken vandaag. *O*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169645523
Logi :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169646407
He Logi, hopelijk wordt het vandaag wat beter :*

Messina 32 weken *O*

Wij hebben net de liggingsecho gehad. We hadden gehoopt op een glimp van haar gezichtje, maar mevrouw ligt al zo netjes ingedaald dat het hoofdje opmeten al haast niet te doen was :') Ze was wel weer flink aan het bewegen O+ Wat er opgemeten kon worden leek in ieder geval in de normale marges te zitten en natuurlijk blij dat ze zo goed ligt voor thuisbevallen.
Mijn bloeddruk is alleen wat aan de hoge kant, de vorige keer ook al... Niet zorgwekkend nog, maar ik moet meteen bellen als ik ook maar iets van pre-eclampsieverschijnselen ga vertonen. Dat ze dat zeggen helpt ook niet echt om 'm omlaag te krijgen :')
pi_169646812
Haha, dat helpt inderdaad niet Tweedle! Fijn dat verder alles goed was.

Ik had een rotnacht, dus doe rustig aan. Omdraaien doet zo'n pijn en dat het bed nu een stuk warmer is door de waterdichte molton helpt ook niet.
pi_169647920
Wat vervelend Gogo dat het zo'n pijn doet :{ :*
pi_169648520
Messina 32wk mijlpaal *O*

Tweedle fijn dat de echo goed was, en jammer van een evt mooi plaatje.
Hopelijk blijft je bloeddruk laag en kan je lekker thuis bevallen O+

Gogo ;( wat balen zeg .. :*

McLaura, nou idd..

Ik voel mij ook best stom :@
Ik heb nog zo'n 40+ buscopan pillen in huis, en ik heb er gewoon niet bij stil gestaan omdat het hele nieren gebeuren zo op de achtergrond staat.
Net nog even een paar uurtjes bijgeslapen en ik voel mij een stuk beter nu gelukkig.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2017 12:00:09 ]
pi_169650703
Tweedle, herkenbaar. Die van ons ligt steeds zo opgekruld met de handjes voor het gezicht dat ik nog maar weinig van het gezichtje heb gezien en nul mooie foto's. Laatste keer zagen we wel bolle wangetjes. En ja, die hebben I en ik ook, dus ik zag wel meteen een jongetjes I voor me.

En al zo ingedaald! Hopelijk blijft de bloeddruk stabiel.

Goed zo, Logi, goed voor jezelf zorgen!
Ik had dus gewoon een borstontsteking te pakken. Gisteren de hele dag beroerd van geweest en op bed gebleven. Nu gaat het weer maar ik merk meteen dat zoiets een aanslag is op de conditie als zwangere. Ben nu na iedere trap weer aan het hijgen en heb nog nul energie.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169650836
quote:
17s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:58 schreef Logician2.0 het volgende:

McLaura, nou idd..

Ik voel mij ook best stom :@
Ik heb nog zo'n 40+ buscopan pillen in huis, en ik heb er gewoon niet bij stil gestaan omdat het hele nieren gebeuren zo op de achtergrond staat.
Net nog even een paar uurtjes bijgeslapen en ik voel mij een stuk beter nu gelukkig.
Niet stom voelen! Ik heb met enige regelmaat pijnaanvallen. Lijken op de nierstuwingspijn, maar dan elders in de buik. Is direct gerelateerd aan de gastric bypass die ik 5 jaar geleden onderging, en heeft ook te maken met wat ik eet (en hoeveel ergens van). Ik herken de symptomen ook wel eens niet, of vergeet er rekening mee te houden. Zeker in jouw geval vind ik het niet zo gek dat je nierklachten op de achtergrond geraken. Fijn dat je wat hebt kunnen bijslapen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_169650838
Fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt na de uurtjes slaap Logi!

En Franny, klotetiming, die borstontsteking. :( Heb je eigenlijk op je werk al afspraken gemaakt? Kan ook dat ik het gemist heb hoor.
pi_169650851
Ohh dat klinkt pijnlijk Franny :{
Rustig aan doen en beterschap, en idd conditie + 32,5wk zwangerschap gaan niet echt samen met dergelijke dingen. :*

Ps: hoe gaat het nu verder?


En jij Gogo hoe gaat het nu met jou? :*

McLaura O+

Hier zo mijn eerste wandeling na de operatie/bedrust om kleuter op te halen, hooguit 15min maar vind het spannend :')

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2017 13:40:06 ]
  maandag 20 maart 2017 @ 13:39:57 #12
73386 Fazz
onderweg
pi_169650908
Gogo, rustige dag dan maar! Hier gaat die waterdichte molton er om die reden ook niet op. Ik had hem wel bewaard maar vorige keer sliep ik er ook zo slecht van, en nu zijn m'n nachten al slecht genoeg :+

Franny, welja, kan er ook nog wel bij :{ Mag je wel antibiotica of iets dat helpt?

Logi, fijn dat je nog wat slaap hebt kunnen pakken.
pi_169651227
Wij gaan 'm er ook weer afhalen. Ik leg wel een celstofmatje extra onder de hoeslaken. Kans dat de bevalling begint met het breken van vliezen is al klein, kans dat ze breken net als ik in bed lig of op bed zit is helemaal nihil. Dus we nemen dat risico en dan slapen we hopelijk wel weer wat beter vanaf vannacht. :) De waterdichte molton gaat gewoon weer op het bed als ik echt weeën heb, dat is vroeg zat.
  maandag 20 maart 2017 @ 14:20:24 #14
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_169651909
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 13:53 schreef Gogo83 het volgende:
Kans dat de bevalling begint met het breken van vliezen is al klein, kans dat ze breken net als ik in bed lig of op bed zit is helemaal nihil.
Nou.... hier wel hoor. Half 1 's nachts, ik lag lekker te slapen, werd ineens wakker van een grote plens water. Maar ik lag op een handdoek, want zo'n onderlegger vond ik idd niet lekker liggen. Snel naar beneden een kraamverband gehaald, verder prima geslapen die nacht.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_169652374
Firma zucht & steun is weer veilig in da house, holy ... wat een beproeving :')

Gogo:
Hier begonnen mijn eerste 3 bevallingen allen met gebroken vliezen snachts :+
Sorry :P

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2017 14:55:06 ]
  maandag 20 maart 2017 @ 15:12:36 #16
73386 Fazz
onderweg
pi_169653312
Mijn vliezen braken netjes overdag terwijl ik op een houten stoel zat oO<
pi_169653490
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 13:53 schreef Gogo83 het volgende:
Wij gaan 'm er ook weer afhalen. Ik leg wel een celstofmatje extra onder de hoeslaken. Kans dat de bevalling begint met het breken van vliezen is al klein, kans dat ze breken net als ik in bed lig of op bed zit is helemaal nihil. Dus we nemen dat risico en dan slapen we hopelijk wel weer wat beter vanaf vannacht. :) De waterdichte molton gaat gewoon weer op het bed als ik echt weeën heb, dat is vroeg zat.
Middernacht, in bed w/
pi_169653627
Hier braken bij de eerste de vliezen toen ik opstond om te plassen. Bij de 2e op bed doorgeprikt door de verloskundige. Kwam iets meer uit dan zij verwachtte, was blij een waterdichte molton op mijn matras te hebben. Maar goed punt, moet er weer 1 bij mij omdoen.

Ik kan officieel niet meer normaal lopen, ik waggel...... :')
Oh, en ben wasjes met babyspul aan het draaien en maxi-cosi hoes eraf gehaald. Blije hormonen zijn blij :+
pi_169653687
Ik heb ditmaal trouwens gewoon een anti-doorlek matrashoes van oma geleend :7

Ik ga denk ik donderdag mijn eerste babywasjes doen O+
En we moeten komend weekend toch echt even de laatste spullen zoals een aankleedkussen/hoezen, hydrofielen wippertje, box, etc etc etc halen. :X

Ik bedacht mij vanmorgen in bed ineens dat mochten ze ons meisje met 36wk willen gaan halen dit gewoon al over 3wk, (3wk!!!!) is, sindsdien ineens een beetje "er moet nog zoveel gebeuren" stress :o

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2017 15:39:34 ]
  maandag 20 maart 2017 @ 15:39:55 #20
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169653947
Nou Gogo daar ga je met je nachtelijke vliezentheorie :') Er is vast wel iets te vinden wat meer ademt dan zo'n zeiltje denk ik?

Franny ook nog een ontsteking erbij, dan waren die vermoeidheidsklachten echt niet raar!

quote:
3s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:27 schreef Logician2.0 het volgende:

Bedacht mij vanmorgen in bed ineens dat mochten ze ons meisje met 36wk willen gaan halen dit gewoon al over 3wk, (3wk!!!!) is, sindsdien ineens een beetje "er moet nog zoveel gebeuren" stress :o

Oh dat kan ik me helemaal voorstellen, zeker met zo'n mogelijke deadline in het vooruitzicht!
Daar heb ik ook heel erg last van momenteel :X Zeker nu ze al zo mooi klaar ligt. Ik heb nog niks gewassen, we hebben nog geen maxi cosi en ik wil nog zo veel dingetjes voor haar maken...

Beetje spuit 11, maar aangezien het hier altijd een hot issue is: sinds dit weekend wel overal plinten boven :7
  maandag 20 maart 2017 @ 15:51:12 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_169654208
Ademend en waterdicht gaan niet samen helaas :P
disclaimer
  maandag 20 maart 2017 @ 15:52:30 #22
73386 Fazz
onderweg
pi_169654243
Maxi cosi bekleding op het droogrek: *check*
Gister ook een wipstoeltje gekocht. De box laat ik nog maar even, kan ook na de geboorte :)

Morgen, als de zon weer schijnt }:| , staat het wassen van alle wieglakentjes op het program. Heb wel zin om de wieg op te maken :s)
  maandag 20 maart 2017 @ 15:55:24 #23
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169654318
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ademend en waterdicht gaan niet samen helaas :P
Weet ik toch veel jonguh :6 Iets minder broeierigs dan :P Handdoek lijkt me wel een fijne voor het ergste opvangen.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:01:58 #24
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169654482
Overigens vind ik het echt zo lastig om een geboortekaartje voor je eigen kind te maken. Er zijn inmiddels misschien wel honderden baby's die een geboortekaartje van mijn hand hebben, maar eentje voor die van mezelf is een slechte combo met perfectionisme. Mag natuurlijk niet minder dan het allerspeciaalste van het mooiste zijn :') En iedereen maar lief zeggen 'Ik ben zo benieuwd naar jullie geboortekaartje!' :%
  maandag 20 maart 2017 @ 16:04:30 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_169654531
Een handdoek houdt ook geen plens vruchtwater tegen. Ik zou voor een zeiltje met daaroverheen een groot dubbelgevouwen strandlaken gaan. Daar heb ik de eerste dagen na de bevalling op geslapen en dat ligt prima!
(Dan is het tegen plassen bloed natuurlijk).
disclaimer
pi_169654577
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:12 schreef Fazzoletti het volgende:
Mijn vliezen braken netjes overdag terwijl ik op een houten stoel zat oO<
Mijne netjes in de ochtend toen ik opstond om te gaan plassen. Man stond er met zn blote voeten in. _O-
  maandag 20 maart 2017 @ 16:06:47 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169654582
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ademend en waterdicht gaan niet samen helaas :P
De IKEA hoes is nog wel te doen vind ik.
KuikenGuppy
pi_169654724
En ik maar denken dat ik een goeie theorie had. :D Ik ga maar eens zien hoe ik het op ga lossen.. denk dat het een combi van handdoeken en celstofmatjes wordt. Mijn vader heeft daar nog een hele voorraad van liggen.
pi_169654920
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:01 schreef Tweedledee het volgende:
Overigens vind ik het echt zo lastig om een geboortekaartje voor je eigen kind te maken. Er zijn inmiddels misschien wel honderden baby's die een geboortekaartje van mijn hand hebben, maar eentje voor die van mezelf is een slechte combo met perfectionisme. Mag natuurlijk niet minder dan het allerspeciaalste van het mooiste zijn :') En iedereen maar lief zeggen 'Ik ben zo benieuwd naar jullie geboortekaartje!' :%
Ohhh the pressure :o
Succes!

Wij hebben dat met de naam nu..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169654943
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:13 schreef Gogo83 het volgende:
En ik maar denken dat ik een goeie theorie had. :D Ik ga maar eens zien hoe ik het op ga lossen.. denk dat het een combi van handdoeken en celstofmatjes wordt. Mijn vader heeft daar nog een hele voorraad van liggen.
Je kan ook gewoon elke avond een luier omdoen :+
pi_169655226
Dat naamgokken is irritant inderdaad :')

Gelukkig hebben we zelf nog ruim de tijd om zelf op een leuke naam te komen. Dat gaan we nodig hebben
pi_169655308
quote:
12s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:22 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon elke avond een luier omdoen :+
Die heeft m'n pa ook nog wel liggen. :+

Onze naam is trouwens één keer geraden, maar volgens mij voldeed mijn pokerface.
  maandag 20 maart 2017 @ 17:12:47 #33
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169656123
Oh lastig ja dat naamgokken :{w
Knap dat je je pokerface kon houden Gogo :D
pi_169656180
Gebroken vliezen 's nachts: check :+
pi_169656416
Fijn dat jullie een naam hebben Logi!

Hier is het qua namen nog een drama. Mensen zijn al wel aan het vissen naar de naam. Wordt lastig zo zonder naam :P Mijn man vertelde ook doodleuk op een verjaardag tegen mijn schoonmoeder en schoonzus wat mijn favoriete jongensnaam is, maar die het helaas niet gaat worden. Ik had de naam alleen nog wel als suggestie voor een tweede naam, vrees dat dat dus ook van de baan is :')
pi_169656569
Hier zijn de namen al klaar voor jongen en meisje O+
Vandaag ook de afspraak gemaakt voor de nipt en combinatie test. hopelijk heb ik de 29ste een mooie echo, de afspraak voor deze donderdag maar afgezegd, voel toch weer van alles en al die onzekerheid neemt een echo ook niet weg. nog 9 nachtjes slapen ( wat duurt dat lang !!!! ) :')
pi_169658815
Nipt en combinatietest, Aloria?
Hopelijk vliegen die 9 dagen voorbij!
pi_169659461
Tweedle, kan me helemaal voorstellen dat het extra druk geeft als anderen dat maar blijven zeggen. Aan de andere kant kijken die meestal ook minder kritish dan je zelf kijkt. Het wordt vast een hele leuke, alleen al omdat het die van jullie is!

Spannend, Aloria.

Namen, sja. Ik vind eigenlijk alles stom momenteel, dus ik ben blij dat het nog wel even kan wachten. :D

Ik kreeg vandaag te horen dat ik een jaarcontract krijg, (protocol is eigenlijk 2x halfjaar) vanaf april. Dus ik ben blij, want dan loopt het over mijn verlof heen. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169661409
Proficiat Nan!!

Aloria spannend :)
  maandag 20 maart 2017 @ 20:48:42 #40
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169662783
Namen .. ik denk dat ik maar gewoon een muntje ga opgooien :P

Spannend Aloria. Wachten duurt echt lang, he. Ik duim voor een mooie echo de 29ste!

Nanuke, gefeliciteerd met je jaarcontract!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169663428
logi, nierstuwing is echt kut.. hier geen buscopan in huis en ik vergeet ook wel eens dat dat een oorzaak kan zijn.

nan, gefeliciteerd

aloria, spannend de 29e duurt dan nog erg lang!

ik ben er echt zo klaar mee... daarstraks dacht ik vruchtwater te verliezen. ik hurkte en ineens was mijn kruis nat. geprobeerd op te vanhen maar gaat echt met druppeltjes maar volgens mij is het afscheiding want is eat gelig. en ruikt raar.
nog 6 dagen..
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  maandag 20 maart 2017 @ 21:06:08 #42
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169663429
Oh, ik merk hier ineens dat (schoon)familie echt denkt dat het elk moment kan losbarsten. Man is ook al zenuwachtig aan het worden en schoonzusje appte dat ze haar telefoon naast haar bed heeft liggen voor het geval we bellen.
Ik vind het maar gek voelen, ik heb zelf het idee dat het best nog wel een tijdje kan duren.

Peuter kwam met 39+5 en ik ben nu 39+2. In mijn hoofd gaat het sowieso echt niet eerder dan 39+5 gebeuren :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 20 maart 2017 @ 21:08:43 #43
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169663513
Sam wat vervelend zo op wacht te zitten en niet te weten of het nog snel gaat gebeuren :{

Er was geloof ik zo'n truukje met op je hand blazen om te kijken of er dan vocht komt om te weten of het waterige afscheiding is of toch vruchtwater.

Verder heb je helemaal geen krampen meer?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169663692
Namen :( ik had vanmorgen dé namen bedacht (we hebben er 1, maar een bijpassende is lastig...) met het idee dat man deze geweldig zou vinden aangezien het de vernoeming is die hij graag wil, maar niet op deze manier dus :( Maar verder was het gelukkig wel een erg geslaagd weekend!

Gefeliciteerd Nanuke *O* altijd fijn als je je over zulke dingen geen zorgen meer hoeft te maken. Weten ze ook al van je zwangerschap?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_169664107
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:08 schreef Sylver_ het volgende:
Sam wat vervelend zo op wacht te zitten en niet te weten of het nog snel gaat gebeuren :{

Er was geloof ik zo'n truukje met op je hand blazen om te kijken of er dan vocht komt om te weten of het waterige afscheiding is of toch vruchtwater.

Verder heb je helemaal geen krampen meer?
wel krampen maar niets regelmatigs of echt pijnlijks. blazen op mijn hand geeft ook niet echt uitslag ene keer komt er wel wat vocht de andere keer niet. ik zit gewoon teveel erop te letten vrees ik ;)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_169664322
Twee lijkt me inderdaad extra lastig FF!

Jongensnamen is ook echt niet onze expertise. Vriend is dol op Scandinavisch en wil Loki of Lasse. Ik speur allerlei lijstjes af, maar er is tot nu toe geen enkele naam die echt een wauw! O+ gevoel geeft
  maandag 20 maart 2017 @ 21:34:19 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_169664539
Ik zou dan voor loekie gaan Skittles, dat bekt lekkerder.
disclaimer
  maandag 20 maart 2017 @ 21:41:12 #48
73386 Fazz
onderweg
pi_169664783
In mijn omgeving is laatst ook een L.oki geboren Skittles, kan dus best :P Ik had jouw meisjesnaam graag gebruikt in combinatie met F maar iemand was ons voor :'(

Balen Sam dat het niet doorzet. Gelukkig is het einde in zicht!

Leuk weekend weg gehad FF?

Sylver, ik kreeg vandaag ook al 2 berichten met de vraag of ik soms al aan't bevallen was :D Ik ben morgen pas 38 weken en F kwam met 40+1 dus ik verwacht voorlopig echt nog niets :+
  maandag 20 maart 2017 @ 22:07:57 #49
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169665745
Hmmm, klinkt dan meer als afscheiding denk ik, Sam? Als je echt twijfelt misschien toch maar even bellen.

Misschien over een tijdje de naam nog eens noemen, FF. Werkte hier bij peuter wel :) Een naam moet soms ook even rijpen.

Ik ken wel een L oke, Skittles. Die variant nog een optie? :P

Fazz, dat worden lange weken dan voor ze :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169666453
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:29 schreef Skittles het volgende:
Twee lijkt me inderdaad extra lastig FF!

Jongensnamen is ook echt niet onze expertise. Vriend is dol op Scandinavisch en wil Loki of Lasse. Ik speur allerlei lijstjes af, maar er is tot nu toe geen enkele naam die echt een wauw! O+ gevoel geeft
Aike 8-)
De enige waar wij het over eens konden worden :') ik moet echt nooit meer een zoon krijgen, een volgende blijft naamloos denk ik.
:)
  maandag 20 maart 2017 @ 23:23:57 #51
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169668359
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:23 schreef Nanuke het volgende:
Tweedle, kan me helemaal voorstellen dat het extra druk geeft als anderen dat maar blijven zeggen. Aan de andere kant kijken die meestal ook minder kritish dan je zelf kijkt. Het wordt vast een hele leuke, alleen al omdat het die van jullie is!
O+ thanks :)

quote:
Ik kreeg vandaag te horen dat ik een jaarcontract krijg, (protocol is eigenlijk 2x halfjaar) vanaf april. Dus ik ben blij, want dan loopt het over mijn verlof heen. *O*
Gefeliciteerd ^O^

Spannend nog even Aloria!
pi_169670627
aloria, vanwaar combinatietest én nipt? vanaf 1 april kun je meteen kiezen voor de nipt toch?

Nanuke, wat goed van je baan!! fijn gevoel hè?

Namen wordt hier ook nog wat. Ik heb het gevoel dat we nogal uit elkaar liggen kwa stijl. Binnenkort maar eens lijstjes maken en zien of dat echt zo is. Jongensnamen vind ik ook lastiger dan meisjesnamen.

Deze week het nieuws op mijn werk verteld en gelukkig oké reacties gekregen. Ik krijg gewoon de vaste aanstelling, waarschijnlijk nog voordat mijn verlof ingaat. (contract loopt af in mijn verlof) Hoe fijn, kan het eigenlijk nog niet geloven!
pi_169670722
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:06 schreef Sam1993 het volgende:

ik ben er echt zo klaar mee... daarstraks dacht ik vruchtwater te verliezen. ik hurkte en ineens was mijn kruis nat. geprobeerd op te vanhen maar gaat echt met druppeltjes maar volgens mij is het afscheiding want is eat gelig. en ruikt raar.
nog 6 dagen..
Herkenbaar, ik had een hoge vliesscheur. Het rook alleen niet raar. Ik zou het geloof ik wel even laten checken. Op de hand blazen hielp hierbij ook niet.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_169670746
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:29 schreef Skittles het volgende:
Twee lijkt me inderdaad extra lastig FF!

Jongensnamen is ook echt niet onze expertise. Vriend is dol op Scandinavisch en wil Loki of Lasse. Ik speur allerlei lijstjes af, maar er is tot nu toe geen enkele naam die echt een wauw! O+ gevoel geeft
Boaz
Joar (JOwar) O+ O+
Joas
Arvid
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_169671142
Nanuke, gefeliciteerd, dat geeft nu een extra fijn gevoel!

Jongensnaam vonden wij ook lastiger dan een meisjesnaam. Maar toen we er eenmaal voor gingen zitten, kwamen we toch behoorlijk snel op een paar leuke namen. Ik vind het wel heel fijn om het al snel te weten. Ik krijg daardoor ook steeds meer gevoel erbij.

Tweedle, het wordt ook vast een heel mooi kaartje. Volg je gevoel hierin, en neem er de tijd voor, dan kun je het. O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder was lekker bezig gisteren. Dat ben ik niet van haar gewend, misschien komt het door de stress rond mijn vader, maar ze begon ineens ook te stressen over mij. Over de borstontsteking maakte ze zich zorgen, want kon dat niet de bevalling opwekken? Moest ik dan niet volledige bedrust nemen? En toen ik vertelde dat de kraamhulp voor een intake kwam, wilde ze weten of ik wel alle spullen al in huis heb, en toen ik zei 'bijna' begon ze meteen dat de baby zomaar al snel geboren kan worden en dat je bij zeven maanden toch echt alles al klaar moet hebben. :o . Mijn moeder... als er iemand is die altijd een slecht georganiseerd huishouden had omdat ze liever met andere dingen bezig was, dan is zij het wel. _O- . Het is wel heel lief van haar, vroeger was ze dus nooit zo bezorgd. :X .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169671237
Ik deed een poging tot bijlees, maar dat is jammerlijk mislukt, mijn geheugen laat me in de steek ;(

Franny, ik vind dat je nog ontzettend schappelijk bent en meedenkt met je werk. In jouw geval zou ik het niet gek vinden als je die 2 weken volledig ziekgemeld zou blijven.
Nu lekker 2 dagen bijkomen en succes met het gesprek donderdag! :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169671796
Fazz, ons weekendje weg was heel vermoeiend, maar O (en wij ook natuurlijk) heeft het geweldig gehad! Echt fijn nog even met z'n drietjes eruit en alleen maar leuke dingen doen!

Hier jongensnamen genoeg, maar meisjesnamen... bij O hadden we geen enkele meisjesnaam waar we het over eens waren.

Franny, beterschap en succes met het gesprek donderdag. Je gaat met 34 weken met verlof?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_169671918
meld.. 37.4
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 21 maart 2017 @ 10:06:17 #59
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169672099
Lek je nog, Sam?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169672141
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:06 schreef Sylver_ het volgende:
Lek je nog, Sam?
niks meer gemerkt. vermoed dus toch afscheiding of het word tijd voor luiers ;)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_169672540
Oh Sam :{ :*

FF wat lekker zeg zo'n weekendje O+

Franny
En ik hoop voor je dat je gauw je rust/verlof kan pakken, het is mentaal ook wel erg veel geweest allemaal met je vader, en dan ook nog een borstontsteking er bij, je verdient het om gewoon nog even lekker in je bubbel te kunnen genieten :*

Hoe is het met de llm's?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2017 10:36:01 ]
pi_169672579
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:45 schreef FlyingFish het volgende:
Franny, beterschap en succes met het gesprek donderdag. Je gaat met 34 weken met verlof?
Aankomende vrijdag ben ik 33 weken zwanger. Dan moet ik dus nog twee weken werken, tot 7 april. Dan ben ik precies 35 weken zwanger op mijn laatste werkdag.

Fijn van je weekendje weg!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169672966
Klinkt als een hele schappelijke oplossing Franny, hopelijk nemen ze je serieus! En zo niet, ga dan alsjeblieft heel erg op je strepen staan!

Vannacht eindelijk weer lekker geslapen. Verder hebben we de bevestiging voor drie dagen kinderopvang binnen, wel schrikken van het bedrag hoor! En ik weet dat we best nog wat terugkrijgen aan kinderopvangtoeslag, maar met de wisselende inkomsten van man weet ik ook niet zo goed waar we vanuit moeten gaan.

Daarnaast vandaag voor het laatst naar school. Zit nu nog even een presentatie in elkaar te flansen en moet nog een adviesnota schrijven. En hoewel ik normaal best een stuudje ben, ga ik nu voor afraffelen. Ben er klaar mee!
pi_169673102
Meld. Ook voor de afgelopen dagen. :')
Geen baby. Wel veel kots, oorpijn snot en hoestkeelklodders. de Senn voor allemaal en ik alleen voor de laatste twee.

Vanmiddag ff alles goed bijlezen. :@
pi_169673652
Vervelend Hilz! Beterschap!
pi_169674236
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:37 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Aankomende vrijdag ben ik 33 weken zwanger. Dan moet ik dus nog twee weken werken, tot 7 april. Dan ben ik precies 35 weken zwanger op mijn laatste werkdag.

Fijn van je weekendje weg!
Maar kom je dan niet in het 'verplicht met 34 weken met verlof'-schuitje omdat je (deels) ziekgemeld bent?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  dinsdag 21 maart 2017 @ 12:21:42 #67
73386 Fazz
onderweg
pi_169674329
Beterschap Hilz!

Ondanks de vermoeidheid toch leuk FF! Ik vond het ook fijn om nog een laatste keer bewust met z'n 3 weg te zijn :)

Fijn dat je voor jezelf een plan hebt Franny, dat geeft vast rust :*

Ik lig even op bed te sussen met peuter naast me die buurman&buurman kijkt. Nood breekt wetten zeg maar :+
pi_169674396
FF. Ik weet het niet precies. Eigenlijk maakt het me niet zo heel veel uit. Ik heb toch al 'het geluk' dat alle vakantieweken tijdens mijn verlof worden gecompenseerd, dus daar heb ik niets over te klagen. Het gaat me er vooral om dat ik alles netjes afrond voor mijn verlof en niet mijn naaste collega op de valreep nog even moet belasten met extra werk, vandaar dat ik het nakijkwerk van de toetsweek wel wil doen en ook de laatste lessen aan de examenklas. Dat gaat me wel lukken.

Hilz, beterschap.

En Buurman & Buurman. _O_ . I vindt het ook erg leuk, ze kan er soms echt om schateren. Briljant is dat.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169676593
Hilz beterschap :*

Buurman en buurman is leuk!

Hier voorlopig goed nieuws *O*
Morgen babyspieken en bloedprikken ivm jeuk (voor mijn leverwaarden oid).
Maar ik ben blij! *O*
pi_169681281
Goed dat je zo aan jezelf denkt Franny. Ik hoop dat ze op je werk ook meewerken. Je voorstel is in elk geval behoorlijk schappelijk, al snap ik ook dat je anderen niet met jouw werk op wil zadelen.

Beterschap voor Hillz. :*

We hebben nog geen eens een babykamer (het is nog altijd logeer/rommelkamer) maar het behang is alvast besteld. Kerels. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 19:08:00 #71
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_169681536
Franny, zwanger zijn en werken in het onderwijs is ook een pittige combinatie hoor. En met de stress erbij van je vaders gezondheid zal dat ook niet beter geworden zijn. Goed dat je in gesprek gaat :*

Logi, ik jompel hier even voor je goede nieuws *O* Ben benieuwd naar de naam :)

Ik had vandaag de echo voor de combinatietest; nekplooi van 1,3 mm. Voorlopig dus gerustgesteld :) Uitslag volgt volgende week. Was sowieso fijn om ons guppie weer te zien O+
  dinsdag 21 maart 2017 @ 19:52:24 #72
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169682844
Ah Hilz, ik miste je al. Snot en hoestkeelklodders klinkt niet fijn. Beterschap daar!

Fazz, niks mis met een filmpje op z'n tijd toch? :) Ik moet zeggen dat ik nu ook regelmatig aan het einde van de middag vraag of peuter niet even een filmpje wil kijken zodat ik ook even in alle rust kan neerploffen.

Logi ik las het goede nieuws, wat fijn! *O*

Frummeltje alvast een goede nekplooimeting *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169683449
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:26 schreef Franny_G het volgende:
FF. Ik weet het niet precies. Eigenlijk maakt het me niet zo heel veel uit. Ik heb toch al 'het geluk' dat alle vakantieweken tijdens mijn verlof worden gecompenseerd, dus daar heb ik niets over te klagen. Het gaat me er vooral om dat ik alles netjes afrond voor mijn verlof en niet mijn naaste collega op de valreep nog even moet belasten met extra werk, vandaar dat ik het nakijkwerk van de toetsweek wel wil doen en ook de laatste lessen aan de examenklas. Dat gaat me wel lukken.

Hilz, beterschap.

En Buurman & Buurman. _O_ . I vindt het ook erg leuk, ze kan er soms echt om schateren. Briljant is dat.
Ik bedoelde meer dat die regel er ook voor kan zorgen dat je werkgever niet zoveel mogelijkheden heeft tussen beter zijn en met verlof gaan, misschien ook goed om vast over na te denken. Sowieso een lastige situatie, ik vind het op mijn werk al lastig om dingen te laten liggen voor anderen, en dat lijkt me in het onderwijs nog veel moeilijker.

Ik kwam er net achter dat ik voor mijn controle morgen niks voor O heb geregeld :@ En natuurlijk zijn opa's en oma's net deze dag niet thuis... gelukkig was er nog een zus beschikbaar waar ik s middags mee af had gesproken. Ik merk echt dat ik warrig in m'n hoofd begin te worden, teveel dingen die ik moet onthouden/rekening mee moet houden.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_169684774
Alles opschrijven, FF. Waar mijn agenda bestond uit slechts afspraken, plan ik tegenwoordig ook reminders daarover in. Dus niet alleen verjaardagen, maar ook daarvoor een cadeau moetwn kopen wordt opgeschreven, anders ben ik in staat met lege handen aan te komen. En dan nog vergeet ik vanalles. Over 2 weken moet ik afdansen, dus ik hoop maar dat mijn danspartner voor twee kan onthouden, haha. :D

En een goede nekplooi voor Frummel. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169693339
Fijn van de goede echo, hopen dat de bloeddruk stabiel blijft Tweedle. En succes met het ontwerpen! Als het voor jezelf is is het vaak net niet goed genoeg. Ik heb hem voor zusje ook zelf gemaakt. Uren en uren en uren gewoon maar stom letters verschuiven om te kijken wat beter is. En dan uiteindelijk het maar gewoon laten zoals je het in de eerste instantie gemaakt hebt :')

Franny, waar ik bij de Senn ook echt gezichtsfoto's heb (waar hij bij geboorte ook echt op leek :o ) heb ik nu helemaal niks, nul komma nul bruikbaars om te kijken om vergelijking te maken.
En AU! borstontsteking. Lijkt me verdomd zeer doen!

En naam gokken. Mijn angst is nog steeds dat iemand het goed gokt en mijn pokerface me laat zakken. Soms is het wel grappig. Want de meest exotische namen hoor ik voorbij komen. Ik moet zeggen dat ik de naam nu wel overal tegen kom in boekjes of op TV O+

Hoe ging het op school Gogo?

Een jompel voor Logi's goede nieuws *O* Fijn!!

En een jompel voor Frummels goede nekplooi! *O*

Knaapje mocht vannacht bij mij slapen. Gewoon voor de leuk, geen speciale reden. Voordat ik zelf in slaap viel had ik al voeten in mijn nek, vingers in mijn oren en een hand op mijn gezicht. Maar toch uitermate geweldig geslapen. Papa mag dus voortaan in het bed van knaapje slapen :p

En die vergeetachtigheid. Damn. Die begint serieuze vormen aan te nemen. Ik kom niet opdagen op afspraken. Of ik kom wel opdagen maar op de verkeerde dag of tijd... Ik heb ook al eens bij de verkeerde persoon op de stoep gestaan :o . Ik mag toch hopen dat dit wel ooit over gaat :(
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:16:41 #76
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_169694693
Ga helaas afscheid nemen. Het vruchtje is gestopt met 6.4. Weer.
pi_169694839
Aventura, nee, wat verschrikkelijk. :'(. Heel veel sterkte. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:26:09 #78
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169694892
Oh nee Aventura, wat ontzettend k*t ;(
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169694980
Goffer Aventura, wat ontzettend verdrietig. ;( Veel sterkte.
pi_169695024
Wat verdrietig, Aventura! :'(
pi_169695070
Aventura, nee!! Wat ontzettend verdrietig :'(
pi_169695145
Aventura neeeeeeeeeeeee! :'(

Heel veel sterkte, wat ellendig!
pi_169695159
aventura :'(
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:40:49 #84
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_169695176
Dankjullie. Volgende week nog terugkomen voor een echo en dan pillen. We willen dit keer geen curettage.
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:42:15 #85
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169695207
Wat ellendig :'(
Veel sterkte!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169695232
Ach jemig Aventura, hoe kan dat nou toch... ik gunde het je zo. Wat een klap weer om te verwerken.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:43:44 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_169695240
Och nee toch aventura ;( ik had zo gehoopt dat het jullie dit keer wel gegund zou zijn. Wat een vreselijk bericht :'(
disclaimer
pi_169695305
Nee toch Aventura, wat ontzettend klote...
pi_169695317
Ooh nee Aventura! Ik had ook zo gehoopt dat het dit keer wel goed zou gaan ;( Heel veel sterkte! :*
pi_169695326
Wat verschrikkelijk Aventura. Heel veel sterkte voor jullie!!!
pi_169695511
Oh nee Aventura wat ontzettend kut -O- :'(
Heel veel sterkte gewenst. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2017 11:04:17 ]
pi_169695528
Wat ontzettend rot Aventura ;( veel sterkte :* :*
pi_169695617
Aventura. :'( :*
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:12:22 #94
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169695623
Onee Aventura ;( heel erg veel sterkte :* :*
pi_169695669
Wat klote aventura!! -O-
pi_169695835
Oh, Aventura, nee. :'( Wat verschrikkelijk.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169696006
Wat verdrietig Aventura, het is jullie zo gegund! Sterkte :*
pi_169696044
Avontura wat kut :'( Het was je zo gegund :*
pi_169696435
Wat verschrikkelijk Aventura, heel veel sterkte

[ Bericht 2% gewijzigd door VikaMustyGrishi op 22-03-2017 14:32:30 ]
pi_169696793
Zojuist de verloskundige op bezoek gehad omdat ik sinds gisteravond allerlei pijntjes heb. Wat begon met voorweeën en het eruit gooien van mijn avondeten, eindigde vanochtend met veel harde buiken en pijn in m'n rechterzij. Zwangerschapstechnisch is er niks aan de hand, dus nu naar bed gestuurd met het advies om maximaal PCM te slikken. Zij denkt dat m'n lichaam even lichtelijk instort na de studiedingen. Hopelijk is dat het en trekt het snel weg.
  Moderator woensdag 22 maart 2017 @ 13:08:29 #101
382129 crew  Donna
pi_169697700
Nee Aventura!! :(
pi_169697891
Aventura wat ontzettend klote :'( heel veel sterkte :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_169697984
Wat verschrikkelijk Aventura :'( veel sterkte :*
pi_169698125
Heel veel sterkte Aventura :'(
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_169698281
Och, Aventura ;(
pi_169698413
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:21 schreef Gogo83 het volgende:
Zojuist de verloskundige op bezoek gehad omdat ik sinds gisteravond allerlei pijntjes heb. Wat begon met voorweeën en het eruit gooien van mijn avondeten, eindigde vanochtend met veel harde buiken en pijn in m'n rechterzij. Zwangerschapstechnisch is er niks aan de hand, dus nu naar bed gestuurd met het advies om maximaal PCM te slikken. Zij denkt dat m'n lichaam even lichtelijk instort na de studiedingen. Hopelijk is dat het en trekt het snel weg.
Jeutje! Naast dat je je een ongeluk schrikt, lijkt het me ook bijzonder naar :o Beterschap! Hoop dat het snel wegtrekt :*
pi_169698832
Avontura, wat erg... Sterkte. :'(

Gogo83, rustig aan dan maar... Ben je wel gerustgesteld verder?
  woensdag 22 maart 2017 @ 15:03:46 #108
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169700003
Gogo, dat klinkt niet fijn. Beterschap!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169700199
Aventura! Nee! Niet weer bij jullie. Wat ontzettend klote en verdrietig. Heel erg veel sterkte :*
pi_169701293
Aventura nee toch.. ;( heel veel sterkte :*

Gogo rustig aan he en succes met de laatste studieloodjes!

Ik baal momenteel een beetje van al dat echo-gedoe hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169702074
Sara: ja, ben op zich wel gerustgesteld. Lijkt nu toch nog het meest op een verrekte spier. Precies daar waar baby graag schopt, heel fijn.. ;)

Kazy: kan me voorstellen dat het je onzeker maakt! Maar dit gaat volgens mij zelfs in de meeste gevallen over. Hopelijk dus bij jou ook!!
pi_169702368
Kazy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gogo, sterkte!

Hier weer een sticker van de gyn gekregen. Over twee weken gaan ze de baby's opmeten om te kijken of ze ook een beetje (gelijkmatig) groeien. En ik had gehoopt de suikertest voor die afspraak te kunnen doen, maar dat zat al vol (sowieso de komende twee weken zat alles vol...), nu dus een andere keer los daarvoor langs -O-
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_169702501
Oh Aventura :'(
pi_169703050
Kazy, wat FF zegt. Ze kunnen een heleboel willen, maar als het jou in plaats van geruststelling enkel onzekerheid geeft lijkt me dat ook geen wenselijke situatie. Kan je dat niet ook aangeven? Want natuurlijk is het goed dat ze alert zijn, maar het moet voor jou ook goed voelen.

Gogo, doe maar rustig aan dan! Lijkt me best schrikken.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169703916
FF: Fijn van de gynsticker! Is de suikertest met dat drankje trouwens?

Ik ben inderdaad van plan om te bedanken voor evt. extra groeiecho's als er naar mijn idee toch geen veranderende lijn in zit. In mijn achterhoofd hoor ik dan alleen wel zo'n stemmetje: zullen ze dan niet ineens zeggen dat je dan maar medisch wordt of iets dergelijks, omdat je niet verder in de gaten gehouden wilt worden? (Wat dat betreft ben ik echt een leek wat de rechten van een zwangere betreft :@ )

De vorige zwangerschap was in dat opzicht ook echt zo anders, terwijl ik me fysiek exact hetzelfde voel en mijn buik ook in hetzelfde tempo lijkt te groeien. Maar goed, dat zegt natuurlijk niks over de binnenkant :P
pi_169705456
aventura potjandorie wat verschrikkelijk weer. Veel sterkte!

gogo, dat is ook even schrikken. Fijn dat alles oké was.

kazy blijf vooral met je verloskundige bespreken hoe je je erbij voelt en hopelijk komen jullie dan tot een plan waar je je prettig bij voelt.
pi_169705870
Kazy, je mag elk onderzoek weigeren, zonder dat de zorg daar anders van wordt. Ze kunnen je zodoende ook niet verwijzen zonder jouw toestemming; niet voor consult, niet voor overdracht. Mijn advies is om je goed te laten informeren welk onderzoek waarom nodig is, want dan kun jij een goede keuze maken in wat je wel en niet wil. Veel aangeboden zorg is voorzichtigheidsbeleid en niet per se nodig. Het is dus helemaal niet gek om daar kritisch in te zijn.
pi_169706230
Kazy :*
Wat Wup zegt.
Dit is een goede geheugensteun voor vragen die je zou kunnen stellen op zo'n moment. Dit zou eea moeten ordenen zodat je voor jezelf een afgewogen besluit kunt nemen.
Niet alleen hierbij overigens maar in zn algemeenheid.


:)
pi_169706735
Aventura :'( heel veel sterkte :*

Gogo, wat schrikken zeg! Rustig aan doen, hoor :*

Kazy, wat rot dat het allemaal zo anders verloopt dan je zou willen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169706747
Gogo dat is even schrikken, lekker rustig aan doen nu :*

Kazy :* gewoon je eigen gevoel volgen

-

Vandaag 33wk en een dikke sticker van de gyn. *O* geen ontsluiting of wat dan ook na alles!
Met de baby gaat alles goed, geen echo helaas, wel hartje :))
En bloed geprikt op gal/zuur en leverwaarden.
Van 14u tot 17:15 in het ziekenhuis geweest en morgenochtend tussen 8 en 9u mag ik weer terugkomen voor een aantal speciale bloedtesten. :') jeuj
Ze ligt nog steeds stuit ik vroeg hoe een versie zou gaan mocht dit het geval worden maar ze wilden daar nu nog niet over praten omdat de kans op kz met 36wk nu nog teveel aanwezig is dus ze willen op de uitslagen van volgende wk afwachten.
Dat vond ik best wel even confronterend..
Voordeel nu is wel dat ze de stollingtesten met spoed doen zodat ik 4 april al weet of ik wel of niet een ruggeprik mag.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2017 20:02:35 ]
pi_169706849
Bedankt voor de tips Wup en Mignonne! Daar kan ik wel wat mee. Ik heb het plaatje ook gelijk even opgeslagen ^O^
pi_169709915
Gogo wat schrikken zeg! Goed uitrusten!!!

Kazy begrijpelijk dat je er onrust door hebt! Hier de vorige keer ook veel extra echo's ivm klein kindje, placenta miss voor de uitgang en stuitligging... Wel fijn dat je goede tips krijgt van de professionals :)!

Volgende week heb ik ook weer de groei echo bij de verloskundige. Ben benieuwd hoe het deze keer is!

Logi wat fijn van de sticker!

Hier a.s. vrijdag een weekendje weg met schoonfam en ik wil eigenlijk last minute nog even op zoek naar een badpak/tankini, want mijn normale pas ik nu niet...
pi_169710294
Logi, fijn dat het met de baby allemaal goed gaat en ze ook nog lekker zit. Snap dat zo'n reactie wel weer even confronterend is. :* .

Kazy, laat je niet gek maken, volgens mij weet je heel goed wat je wel en niet wil. Top dat mignonne en WupWup altijd zo goed meedenken. O+ .

Ik heb fijne, meelevende reacties gekregen van mijn naaste collega's en leidinggevende. :) . Vrijdag een gesprek over hoe we het gaan regelen tot mijn verlof. Er is al zo'n last van mijn schouders gevallen, al was er vanochtend wel weer een bezoekje aan de huisarts omdat I krentenbaard bleek te hebben. :') . En mijn vader mag gewoon 4 april al uit het revalidatie centrum. O+ . Die heeft daar allemaal al vrienden gemaakt, stapt lekker rond achter een rollator en zit gewoon helemaal te stralen omdat ie weer een glas wijn per dag mag. _O_ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 22 maart 2017 @ 22:09:31 #124
73386 Fazz
onderweg
pi_169711281
Logi, *O* voor de sticker!

Eens met de ^O^ voor Wup en Mignonne voor het meedenken en informeren hier O+

Goed dat er een plan is Franny! Wel balen van I's krentenbaard :o is dat nog gevaarlijk voor jou of de baby nu?

Ik kreeg ook een sticker van de vk vandaag. M'n hb was goed hoog (8.2) dus goede uitgangspositie mocht ik weer een fluxus krijgen :P Baby is alleen nog steeds niet ingedaald, ach, ze heeft nog 2 weken :+
pi_169712196
Wowzers Franny! Wat gaat dat snel met je vader! Echt heel fijn dat het zo goed gaat.

Wat goed Logi! Dat is wel een glittersticker waard O+

Faz. Heb je al richting aanwijzers geplaatst? :D

Ik mag morgen een sticker halen. Nadeel vab overgedragen zijn aan 'ons' ziekenhuis. Overal VK locaties op het 'eiland'. Maar niet een bij mij in de buurt :') ach. Roadtrip!!!

Liep vanavond nog door de Ikea te struinen voor een fotolijst. (Voor lul overigens) ik moest tijdens het karretje duwen en lopen gewoon een beetje puffen en krampjes wegdenken :o
Toen ik weer thuis was geen krampje meer te bekennen. Is dat nou voorwerk?
pi_169712826
Aventura :( Nee, niet weer bij jullie!! Ik had het je zo gegund meid.
Heel Veel sterkte :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 22 maart 2017 @ 23:06:36 #127
269689 crew  Viv
pi_169712906
Aventura wat erg, volgens mij had je er dit keer vertrouwen in en toch weer mis. :'( Heel veel sterkte!
pi_169716060
Sterkte Aventura, wat erg ;(
  donderdag 23 maart 2017 @ 08:28:34 #129
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_169716094
Aventura... ;( :* :* :*
pi_169716227
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:09 schreef Fazzoletti het volgende:

Goed dat er een plan is Franny! Wel balen van I's krentenbaard :o is dat nog gevaarlijk voor jou of de baby nu?
Nee, zou hooguit gewoon vervelend/irritant zijn, van die plekken in je gezicht en als het tegen zit heb je antibiotica nodig. Gelukkig mocht I wel gewoon naar het kdv komen. Door de zalf die ze nu heeft, zijn de paar plekken die ze heeft al echt opgeknapt en is ze ook minder besmettelijk. Beetje jammer is wel dat net vandaag de fotograaf op het kdv komt. :') .

Hilz, fotolijsten (goedkope) hebben ze bij de Xenos ook veel, als je nog op zoek bent. Verder zou het wel voorwerk kunnen zijn ja. Heb dat toen bij I ook een paar keer gehad, rond de uitgerekende datum. Maar goed, die bleef toen nog wel een poosje zitten.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169716277
Klinkt ook hier bekend Hilz, heb het ook vooral als ik in beweging ben.

Ook ik mag weer naar de vk vandaag. En verder doe ik nog een dagje rustig aan. Paar kleine klusjes en verder bed, bank, met tijdschriften en Netflix.
pi_169717917
hilz, indalingsweeen?

gogo, succes!

hier vanmorgen bij de gynaecoloog geweest en inleiding is verplaatst. morgen worden wij papa en mama van spruit 2.0!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_169718129
Aventura nee!! Wat kut!! :'( :'( Heel veel sterkte :* :*
pi_169718169
Oh nee Aventura. Wat ontzettend kut. Sterkte :*
pi_169718257
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:33 schreef Sam1993 het volgende:
hilz, indalingsweeen?

gogo, succes!

hier vanmorgen bij de gynaecoloog geweest en inleiding is verplaatst. morgen worden wij papa en mama van spruit 2.0!
Spannend Sam, succes!!
pi_169718423
Ik heb er bij thuiskomt gelijk een bij bol.com besteld. Ik was er zat van. Blijkt een fotografen maat foto te zijn. Die maat lijsten blijkt Ikea niet meer in het assortiment te hebben 🙄

Die krampen en druk zijn nu iedere keer als ik langer dan 20 stappen moet lopen. Dus dat worden een toffe resterende weken :')

Ik heb ook een glittersticker verdiend vandaag. 38 weken precies *O*

Spannend Sam. Nog 1 nachtje slapen!
pi_169718436
Spannend Sam!

Franny, wat goed om te horen dat je vader zo goed opknapt!

En Hilz 38 weken! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169718588
Wat spannend Sam, morgen al *O* Mooie primeur ook al eerste van de april dames ;)

Hilz, dat klinkt niet fijn :N Nog maar max 4 weken :*

Wat goed dat die meds zo snel werken Franny :)

Met peuter op't kdv zit ik heerlijk op terras koffie te drinken in de stad O+ Meer van deze zon graag de komende weken!!
  donderdag 23 maart 2017 @ 11:31:57 #139
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169718933
Morgen al, wat spannend Sam!

Hilz dat klinkt niet fijn. Hopelijk trekt het weg.

Oh heerlijk Fazz, geniet er van! 8-)

Ik ben vandaag 39+5, termijn waarop peuter kwam. Alles nog rustig hier, vandaag zou ook erg onhandig uitkomen met het oog op oppas, dus hopelijk blijft ze nog ff zitten tot na het weekend :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169719561
Ik werd net gebeld door de ouders van nu (want gratis etos box aangevraagd natuurlijk), en die mevrouw was zo goed op de hoogte van alle onderwerpen door het ouders van nu magazine (haar woorden) dat ze me wist te vertellen dat 80 euro voor een draagdoek wel heel zonde was want je kon hem maar enkele weken gebruiken. 'Ja als je hem nou een jaar of misschien twee kon gebruiken was het wat anders, maar ja, zo is het wel heel erg zonde van je geld he.' Goed bezig mevrouw. ^O^
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169719639
Hoe kom je in hemelsnaam op het onderwerp draagdoeken met een callcenter vrouw?
En precies de reden waarom ik steevast niet opneem als ik prive nummer in beeld zie, geen zin in nutteloze discussie _O- En als het niet een callcenter is, laten ze maar een bericht achter.

Spannend Sylver, had ik ook bij de jongste. Oudste is met 39+2 geboren. Veel voorwerk, maar deed niet veel en uiteindelijk wilde meneer pas met 41 weken buiten komen spelen...
pi_169719767
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:07 schreef Nanuke het volgende:
Ik werd net gebeld door de ouders van nu (want gratis etos box aangevraagd natuurlijk), en die mevrouw was zo goed op de hoogte van alle onderwerpen door het ouders van nu magazine (haar woorden) dat ze me wist te vertellen dat 80 euro voor een draagdoek wel heel zonde was want je kon hem maar enkele weken gebruiken. 'Ja als je hem nou een jaar of misschien twee kon gebruiken was het wat anders, maar ja, zo is het wel heel erg zonde van je geld he.' Goed bezig mevrouw. ^O^
Superzonde van uw geld. Voor 80 euro kunt u ook een halfjaar abonnement nemen op Ouders van nu magazine!

:')
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169719775
Beetje gemiste kans van die mevrouw, Nanuke :D

Het is inderdaad heerlijk weer Fazz O+ meer van zulks graag!

Volgende week mag ik weer babyspieken *O*
pi_169720345
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:31 schreef Sylver_ het volgende:
Morgen al, wat spannend Sam!

Hilz dat klinkt niet fijn. Hopelijk trekt het weg.

Oh heerlijk Fazz, geniet er van! 8-)

Ik ben vandaag 39+5, termijn waarop peuter kwam. Alles nog rustig hier, vandaag zou ook erg onhandig uitkomen met het oog op oppas, dus hopelijk blijft ze nog ff zitten tot na het weekend :)
Mijn Nora kwam 2 jaar geleden ook met 39+5. Haar zusje was 1 dag later. :+ Dus hey, succes morgen! *O* ;)
pi_169720353
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:11 schreef Theeleuter het volgende:
Hoe kom je in hemelsnaam op het onderwerp draagdoeken met een callcenter vrouw?
En precies de reden waarom ik steevast niet opneem als ik prive nummer in beeld zie, geen zin in nutteloze discussie _O- En als het niet een callcenter is, laten ze maar een bericht achter.
Omdat het blijkbaar een hot item is in hun magazine. Ze noemde een aantal onderwerpen op die voorkomen waar nieuwe ouders heel erg veel interesse in hebben, al snapte ze dat dus van deze niet gezien het zo zonde was van het geld. Het gaf mij een goede in, want toen ik zei dat dat niet waar was en als dat de informatie was die zij er uithaalde, het magazine niet voor mij was. En daarna was ze stil en wenste ze me een goede dag.

Ik neem prive wel altijd op, omdat ook bijvoorbeeld mijn arts altijd prive belt. En die spreekt dus ook nooit een bericht in. :') Ik vind het eigenlijk altijd wel grappig. De helft van die menskes heeft 0 idee wat ze verkopen en zodra je daarop in gaat levert dat best leuke gesprekken op. Maar goed, ik heb dan ook te veel vrije tijd om in te vullen met nutteloze discussies.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169720848
Ik heb geheel per ongeluk een typefoutje gemaakt in m'n telefoonnummer bij het aanvragen van de OvN-doos.. :+

Ik ben ook weer goedgekeurd, baby ligt vibi, blij mee. Bloeddruk stijgt langzaam, maar niet zorgelijk. Baby doet het prima, dus ook hier een glittersticker.
  donderdag 23 maart 2017 @ 13:44:36 #147
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169721294
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:54 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Mijn Nora kwam 2 jaar geleden ook met 39+5. Haar zusje was 1 dag later. :+ Dus hey, succes morgen! *O* ;)
Haha, dat zou wel heel grappig zijn :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169722479
Wij ook goedgekeurd bij de VK :)
Baby is nog steeds aan de grote kant. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169724499
Lurker met een vraagje hier :) , kan bandenpijn in een vroeg stadium van de zwangerschap behoorlijk pijn doen? Ik verlies geen bloed, maar heb af en toe behoorlijke buikpijn, bijna erger dan menstruatiepijn. Ik vermoed dat ik rond de 6 weken ben nu.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_169724642
Rena, bij mij was de vroege pijn te wijten aan de groeiende baarmoeder.
Heb vanaf 4 weken tot ingeveer 8 weken veel
krampen in m'n baarmoeder gehad, voelde als hele hevige menstruatie krampen.
pi_169724818
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:55 schreef Flav het volgende:
Rena, bij mij was de vroege pijn te wijten aan de groeiende baarmoeder.
Heb vanaf 4 weken tot ingeveer 8 weken veel
krampen in m'n baarmoeder gehad, voelde als hele hevige menstruatie krampen.
Dat stelt me een beetje gerust, ik moet nog een afspraak gaan maken met de VK, maar ik schrok een beetje van de intensiteit er van :o En dan gaan er allerlei scenario's door je hoofd natuurlijk :{
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 23 maart 2017 @ 17:17:21 #152
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169725076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:54 schreef Nanuke het volgende:
De helft van die menskes heeft 0 idee wat ze verkopen en zodra je daarop in gaat levert dat best leuke gesprekken op. Maar goed, ik heb dan ook te veel vrije tijd om in te vullen met nutteloze discussies.
Het zijn vaak ook studenten. Bovendien mogen ze in de meeste callcenters nooit zelf de verbinding verbreken, dus je kan ze gewoon aan de praat houden als je tijd hebt. Deed ik vroeger regelmatig, hele ouwehoerverhalen :').
KuikenGuppy
pi_169728135
Oh noes ik vraag me echt af
wat je dan allemaal te lullen hebt. :D Als ik ergens slecht in ben is het smalltalk. Bel mij eens? ;)
Ik vond het vroeger wel leuk een callcentermiep lang verhaal te laten houden en dan zeggen oh dan moet je mijn moeder hebben denk ik en die is niet thuis doei :W.
pi_169728439
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:22 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb geheel per ongeluk een typefoutje gemaakt in m'n telefoonnummer bij het aanvragen van de OvN-doos.. :+

ik ook,papieren spam is tot daar aan toe maar bellen vind ik strontirritant :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_169728612
Vergeet dat aan de deur geneuzel niet :')

Nee. Ik wil niet overstappen.

Ja maar mevrouw, wilt u dan geen hoge kortingen?

Nee, sodemieter nu maar op. Doei!
pi_169729480
Aan de deur vind ik het wel irritant, want dan moet ik van de bank afkomen. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169729907
Dat is een van de voordelen van in een flat wonen, weinig last van dergelijke dingen, en als O slaapt zet ik de intercom uit (en vaak blijft hij uit tot ik bezoek of de postbode verwacht). Ik denk dat ik in het nieuwe huis straks ook de bel los haal, als ik dat zonder veel gedoe voor elkaar krijg. Die sluiten we over een jaar of twee dan wel weer aan. Of niet
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_169730412
Hier in de meterkast zit een knopje om de bel uit te zetten. Ideaal ^O^ De verkopers en collectanten aan de deur hebben het zwaar hier in de straat, aangezien bijna iedereen een baby of dreumes heeft en we dus allemaal de bel uitzetten 's avonds en tijdens de dutjes. (Moet je alleen niet zo'n idioot hebben die met de brievenbus gaat staan klepperen }:| )

Ontopic: ik heb mezelf getrakteerd op een paar nieuwe zomerpositiejurkjes voor de vakantie volgende maand. Wel online besteld, dus het is nog even de vraag of ze wel passen :') De zomercollecties vielen me nog vies tegen trouwens. De keuze was op de sites die ik vond beperkt tot zwart, zwart/wit en/of lange mouwen.
pi_169730758
Voor Lou er was kon ik nog wegkomen met "sorry mijn ouders zijn niet thuis" O+
pi_169731503
Wij hebben zon gestapo gluurcamera bij de deurbel O+
Doe sowieso bijna nooit open als ik niks/niemand verwacht :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_169734618
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:09 schreef Skittles het volgende:
Voor Lou er was kon ik nog wegkomen met "sorry mijn ouders zijn niet thuis" O+
Ik kreeg juist: zijn je ouders ook thuis?
Ik heb gevraagd of de vader van m'n zoontjes ook goed was :')
pi_169735834
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 20:59 schreef kazy het volgende:
Hier in de meterkast zit een knopje om de bel uit te zetten. Ideaal ^O^ De verkopers en collectanten aan de deur hebben het zwaar hier in de straat, aangezien bijna iedereen een baby of dreumes heeft en we dus allemaal de bel uitzetten 's avonds en tijdens de dutjes. (Moet je alleen niet zo'n idioot hebben die met de brievenbus gaat staan klepperen }:| )

Ontopic: ik heb mezelf getrakteerd op een paar nieuwe zomerpositiejurkjes voor de vakantie volgende maand. Wel online besteld, dus het is nog even de vraag of ze wel passen :') De zomercollecties vielen me nog vies tegen trouwens. De keuze was op de sites die ik vond beperkt tot zwart, zwart/wit en/of lange mouwen.
brievenbusklep dichtmaken en een box aan je muur hangen?
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  vrijdag 24 maart 2017 @ 03:32:59 #163
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169738519
Nachtploeg!

Ik werd net wakker van een golfje vocht, maar nu weet ik niet of het vruchtwater is :? Het is iig helder, dus ik wacht maar even af.

Wel de slijmprop gevonden :X Kan dat ook met wat vocht komen?

Bij de vorige bevalling was het niet te missen dat mijn vliezen gebroken waren, toen voelde ik echt een *plop*.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169738649
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 03:32 schreef Sylver_ het volgende:
Nachtploeg!

Ik werd net wakker van een golfje vocht, maar nu weet ik niet of het vruchtwater is :? Het is iig helder, dus ik wacht maar even af.

Wel de slijmprop gevonden :X Kan dat ook met wat vocht komen?

Bij de vorige bevalling was het niet te missen dat mijn vliezen gebroken waren, toen voelde ik echt een *plop*.
op de bal van je hand blazen en proberen op te vangen. misschien wel een datum tweeling ;) slijmprop ben ik van de week al verloren. tpen geen vocht wel enorm veel waterige afscheiding de dagen erna.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  vrijdag 24 maart 2017 @ 06:49:46 #165
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169738753
Denk dat toch vruchtwater, blijft een beetje lekken.
Verder nog niet veel aan de hand, beetje menstruatieachtige krampen af en toe.
Kijken of ik peuter straks op de opvang krijg :)

Jij veel succes vandaag, Sam!
Datumtweeling, zou leuk zijn :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 06:51:54 #166
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169738761
Verse babies O+ succes vandaag dames! :%
pi_169738785
Verse babies dag!!! O+ O+ O+
pi_169738841
Succes Sam! En spannend Sylver!

Kom maar op met die verse baby's O+ :%
pi_169739128
Spannend Sylver!
Succes vandaag Sam
pi_169739153
spannend sylver, krijgt selvaria dan toch gelijk?!

Veel succes sam!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 08:23:19 #171
73386 Fazz
onderweg
pi_169739248
Sylver :% spannend! Succes vandaag :s)

Sam, jij ook succes vandaag!!
pi_169739257
Spannend, ik duim dames!
pi_169739277
Inderdaad spannend! Succes dames :*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169739626
succes Sam!

spannend Sylver
S. 2014
J. 2016
pi_169739644
Babies!!!!!! O+


Succes Sylver & Sam!!!!! O+ :%
pi_169739762
Succes vandaag Sam! En spannend Sylver! Wellicht geen echt gebroken vliezen, maar enkel een klein scheurtje? Hoe dan ook is het een begin!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_169739899
Verse baby's in aantocht!
Succes dames!
pi_169740326
Succes dames! Verse baby's O+
  vrijdag 24 maart 2017 @ 10:02:00 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_169740348
Go Sylver!
Go sam!
:%
disclaimer
pi_169740472
Jaaaaa baby's *O* *O*
pi_169740530
Baby's! O+

Succes Sam en Sylver!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 10:16:38 #182
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169740639
Thanks dames O+

Alles nog rustig hier, op af en toe een gevoelige harde buik na.
Verloskundige komt in de loop van de ochtend even langs.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 10:23:34 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_169740780
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:16 schreef Sylver_ het volgende:
Thanks dames O+

Alles nog rustig hier, op af en toe een gevoelige harde buik na.
Verloskundige komt in de loop van de ochtend even langs.
jouw eerste ging ook in de turbo toch?

Ik zeg: baby om 13:00 :7
disclaimer
  vrijdag 24 maart 2017 @ 10:45:00 #184
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169741185
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jouw eerste ging ook in de turbo toch?

Ik zeg: baby om 13:00 :7
Ja, maar dat ging heel anders :P
Toen braken mijn vliezen toen de weeën net een uurtje begonnen waren en kreeg ik daarna een weeenstorm.
Nu braken (of wellicht een scheurtje?) ze vanacht en gebeurt er verder niks }:| :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169742478
Spannend sylver!
pi_169742764
Veel succes, Sylver en Sam!!! Mooie lentedag vandaag om te bevallen. 😀.

Ik had een gesprek met mijn rector vandaag. Ze ging volledig mee in mijn voorstel om mijn onderbouwklassen per direct te laten en alleen nog het nakijkwerk en de lessen van de examenklassen te doen en verder de overdracht goed te regelen. Ze vond ook dat dit niet van mijn verlof af hoefde te gaan. Ze had verder nog goed nieuws: veel leerlingen hebben voor volgend jaar mijn vak als keuzevak gekozen. Dat is dus een mooi compliment voor mijn collega's en mij. Nou, wat een opluchting geeft dit zeg. ☺️
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169743938
Fijn Franny!

Spannend Sylver en Sam. Op naar babies uit buik!

Bijzonder slecht geslapen vannacht, dus ben vanochtend terug het bed ingedoken. Heerlijk bijna 4 uur erbij geslapen :Z
pi_169744302
Wat fijn dat je het op je werk zo hebt kunnen regelen, Franny! Kan me goed voorstellen dat dat een last van je schouders is.

Theeleuter: fijn dat je terug naar bed kon!!

Hier wel een relaxte dag. Ik ben de laatste studieopdrachten aan het afmaken, tussendoor kijk ik af en toe een aflevering Homeland of ruim ik wat op.. prima te doen zo. :)
pi_169744740
Succes vandaag Sam! En wat spannend Sylver, het klinkt hoopvol!

Goed gesprek Franny, super dat het niet al van je verlof af gaat... En best wel een compliment dat het vak vaak gekozen wordt, mag je trots op zijn!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:27:45 #190
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169744949
Wat fijn Franny! Ik kan me voorstellen dat dat een hele opluchting is.

SQ bleek toch gelijk te hebben :D
Om 12.41u is onze dochter Ella thuis geboren, na een hele rappe bevalling.
Ze ligt nu lekker aan de borst O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:29:56 #191
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169744992
:D Sylver! Gefeliciteerd!! *O* *O* en wat een lieve naam O+
pi_169745011
Zo dat is enorm snel gegaan zeg! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje O+ *O*
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:31:08 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_169745019
:7

Wat geweldig Sylver! Wat snel! Gefeliciteerd O+ toffe naam, een van mijn lievelings!
disclaimer
pi_169745042
O+ Gefeliciteerd Sylver!
pi_169745135
Sylver, dude! :o

Gefeliciteerd! O+
pi_169745136
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:27 schreef Sylver_ het volgende:
Wat fijn Franny! Ik kan me voorstellen dat dat een hele opluchting is.

SQ bleek toch gelijk te hebben :D
Om 12.41u is onze dochter Ella thuis geboren, na een hele rappe bevalling.
Ze ligt nu lekker aan de borst O+
En ik ook! :7

Gefeliciteerd! *O* En die naam stond ook op ons lijstje van meisjesnamen. :D
pi_169745306
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:27 schreef Sylver_ het volgende:
Wat fijn Franny! Ik kan me voorstellen dat dat een hele opluchting is.

SQ bleek toch gelijk te hebben :D
Om 12.41u is onze dochter Ella thuis geboren, na een hele rappe bevalling.
Ze ligt nu lekker aan de borst O+
Haha wat een snellerd! Gefeliciteerd!!!
pi_169745321
Van harte gefeliciteerd Sylver. Wat een leuke naam!
pi_169745370
Gefeliciteerd Sylver! *O* O+
pi_169745429
Sylver. Gefeliciteerd *O*
Wat snel zeg. Mooie naam O+
pi_169745430
Gefeliciteerd!! *O*
pi_169745468
Sylver_ gefeliciteerd! Prachtige naam! O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169745500
Yay Sylver!!! Je baby is er O+
En de naam! Een van mijn lievelingste!

Gefeliciteerd :*
pi_169745531
Sylver, gefeliciteerd met je dochter! *O*. Wat vlot!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169745585
Ik vind al die snelle (tweede) bevallingen van de laatste tijd hier echt best wel eng. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169745674
Gefeliciteerd, Sylver! *O*

Waarom, DaD?
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 15:05:49 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169745699
Gefeliciteerd Sylver! *O* Mooie naam O+ Een vriendin van mij heeft onlangs haar dochter ook zo genoemd.

Ik vraag me soms wel af hoe dat zit met bepaalde namen. Eerst hoor je ze nooit en opeens veel vaker. Waar komt dat dan opeens vandaan? :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:06:16 #208
385535 VikaMustyGrishi
vikamustygrishi
pi_169745707
Gefeliciteerd Sylver!!
pi_169745715
Omdat mijn eerste bevalling 2 uur en 25 minuten duurde (van allereerste wee tot baby op de borst). Ik krijg nu al een beetje de zenuwen bij het idee dat een tweede bevalling misschien nog wel sneller gaat, omdat ik ditmaal ook nog een peuter heb die ergens opgevangen zal moeten worden.

Maar goed, van heel erg latere zorg. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169745772
Gefeliciteerd Sylver! Goed gedaan O+
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:22:25 #211
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_169745961
Sylver gefeliciteerd! Van er gebeurt niks tot verse baby in een paar posts :D O+
pi_169746003
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:05 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Sylver! *O* Mooie naam O+ Een vriendin van mij heeft onlangs haar dochter ook zo genoemd.

Ik vraag me soms wel af hoe dat zit met bepaalde namen. Eerst hoor je ze nooit en opeens veel vaker. Waar komt dat dan opeens vandaan? :D
Populaire series, (opkomende)artiesten, ergens gelezen op internet (prenatal Facebook of whatever), personage in een nieuw of geliefd boek etc etc :P
pi_169746077
Jaaa, Sylver, gefeliciteerd! Klinkt allemaal heel goed, geniet ervan. 😀
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169746154
Gefeliciteerd, Sylver! Geniet van je kleine meisje!!

Franny, wat fijn dat je gesprek zo goed ging!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 15:44:44 #215
382129 crew  Donna
pi_169746275
Gefeliciteerd!! *O* *O*
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:44:45 #216
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_169746278
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:25 schreef Skittles het volgende:

[..]

Populaire series, (opkomende)artiesten, ergens gelezen op internet (prenatal Facebook of whatever), personage in een nieuw of geliefd boek etc etc :P
Ella is het vriendinnetje van Bobbi *O* En dus de kleindochter van mijn tante, die Bobbi maakt, die heeft haar kleindochter vernoemd.

Gefeliciteerd Sylver, wat een snellie!! *O* *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:48:10 #217
73386 Fazz
onderweg
pi_169746312
Wow Sylver, dat was weer snel! Van harte gefeliciteerd *O* Klinkt heerlijk zo thuis en nu aan de borst O+

Ik hoop ook wel op een snelle(re) 2e bevalling hoor DaD! De opvang voor F is bij de buren dus wat dat betreft geen belemmering :+
pi_169746331
Gefeliciteerd sylver *O* geniet van je kraamtijd!
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 15:52:03 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169746373
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:25 schreef Skittles het volgende:

[..]

Populaire series, (opkomende)artiesten, ergens gelezen op internet (prenatal Facebook of whatever), personage in een nieuw of geliefd boek etc etc :P
Ik vind het altijd wel grappig hoe dat werkt. Eerst hoor je een naam nooit en opeens overal. Ik heb dat bijvoorbeeld met de naam Mattís. Soempie was de eerste die die naam gaf en het laatste jaar zijn er opeens 3 om mij heen geboren.

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:44 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Ella is het vriendinnetje van Bobbi *O* En dus de kleindochter van mijn tante, die Bobbi maakt, die heeft haar kleindochter vernoemd.

Gefeliciteerd Sylver, wat een snellie!! *O* *O*
Ik heb deze zin wel 10x over moeten lezen _O- Overigens zegt Bobbi mij helemaal niets :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_169746433
*O* Gefeliciteerd met de geboorte van Ella O+
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:07:56 #221
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169746591
Gefeliciteerd Sylver *O*
Mooie naam O+ Als de letter E geen potentiële pestcombo was geweest met haar achternaam had ik die ook mooi gevonden voor ons meisje :)
pi_169746713
Gefeliciteerd Sylver *O* *O* *O*
pi_169746846
wow, sylver wat snel! Gefeliciteerd, nu lekker genieten O+
pi_169746886
Wow sylver, dat heb je snel gedaan! Van harte gefeliciteerd met je dochter!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_169746925
Wow Sylver!!! Wat een snelle! Van harte gefeliciteerd! O+
pi_169748153
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel grappig hoe dat werkt. Eerst hoor je een naam nooit en opeens overal. Ik heb dat bijvoorbeeld met de naam Mattís. Soempie was de eerste die die naam gaf en het laatste jaar zijn er opeens 3 om mij heen geboren.

[..]

Ik heb deze zin wel 10x over moeten lezen _O- Overigens zegt Bobbi mij helemaal niets :@
bobbi;

https://www.bol.com/nl/p/(...)al/1001004001807345/

Sylver gefeliciteerd *O*
S. 2014
J. 2016
pi_169748224
Jaaa gefeliciteerd Sylver met de geboorte van jullie dochter *O* Dat heb je inderdaad snel gedaan :D
pi_169748319
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat mijn eerste bevalling 2 uur en 25 minuten duurde (van allereerste wee tot baby op de borst). Ik krijg nu al een beetje de zenuwen bij het idee dat een tweede bevalling misschien nog wel sneller gaat, omdat ik ditmaal ook nog een peuter heb die ergens opgevangen zal moeten worden.

Maar goed, van heel erg latere zorg. :P.
Dat snap ik! Hopelijk vinden jullie fijne oppas op max 1 min afstand ;)
pi_169748356
Hier 3 bevallingen van binnen 2u gehad, dat is ook een vd redenenen dat als ik een kz moet ze dit met 36wk gaan inplannen.
pi_169748527
Gefeliciteerd Sylver! *O*
  vrijdag 24 maart 2017 @ 18:07:59 #231
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169748621
Bedankt iedereen! O+

Dat, snap ik. Mijn eerste bevalling duurde 4 uur, deze 1 uur :P

Heb 's ochtends zelf nog peuter naar het kdv kunnen brengen, dus kwa timing was het perfect :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169748697
Wat heerlijk Sylver O+
pi_169750198
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 18:07 schreef Sylver_ het volgende:
Bedankt iedereen! O+

Dat, snap ik. Mijn eerste bevalling duurde 4 uur, deze 1 uur :P

Heb 's ochtends zelf nog peuter naar het kdv kunnen brengen, dus kwa timing was het perfect :)
Lijkt me ook gek. Ga je naar schooltje, kom je thuis. Heb je ineens een zus!! O+
pi_169750473
Gefeliciteerd Sylver ! wat een vlotte bevalling ^O^

Hier nog 5 nachtjes slapen dan heb ik de tweede echo en ben ik 10 weken en 5 dagen O+
pi_169750806
Gefeliciteerd Sylver! Wat een lieve naam O+
pi_169750859
Verse baby! *O* Krijgen we ook nog een plaatje bij het verhaaltje?

En Sam? Hoe is het bij jou? Ben je ook stiekem al aan het genieten van de 2.0? :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169752227
Gefeliciteerd Sylver! Super lieve naam:)
pi_169753062
Veel van jullie zullen m'n verhaal over mijn schoonouders herinneren.
Vandaag hebben we een echo gehad en weten we dus het geslacht.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169753189
Fijn van de goede echo, Memoru!

Maar ik begrijp dat je schoonouders dus ook de opvoeding op zich willen nemen? :o . Ik weet niet, maar ze sturen wel heel sterk aan op een botsing op deze manier. Je zou bijna gaan denken dat ze het erom doen, om jou te stangen of zo.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169753234
Memoru, Gefeliciteerd natuurlijk O+

Maar ik kan mij het dubbele gevoel goed voorstellen :X misschien gewoon expres het geslacht niet delen? :') ~O>

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2017 21:05:59 ]
pi_169753677
Gefeliciteerd Memoru!

En echt. Als mijn SO zelfs na jouw 'NEE NIET DOEN' door blijven gaan? Ik zou schreeuwen tegen ze. :(
pi_169753745
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:04 schreef Franny_G het volgende:
Fijn van de goede echo, Memoru!

Maar ik begrijp dat je schoonouders dus ook de opvoeding op zich willen nemen? :o . Ik weet niet, maar ze sturen wel heel sterk aan op een botsing op deze manier. Je zou bijna gaan denken dat ze het erom doen, om jou te stangen of zo.
Nou als ze niet veranderen mogen ze blij zijn dat ze m 1x in de week te zien krijgen. Het is echt niet leuk geweest de afgelopen weken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:05 schreef Logician2.0 het volgende:
Memoru, Gefeliciteerd natuurlijk O+

Maar ik kan mij het dubbele gevoel goed voorstellen :X misschien gewoon expres het geslacht niet delen? :') ~O>
Ik was toen ze het zei ook iets teleurgesteld. Ik zou liegen als ik zei dat ik er niet even verdrietig over was. Mn schoonouders hebben het zooo voor mij verpest. Mja blijven lachen.. Ik woon hier nog zeker 2/3 weken. Heb idd de neiging om het voorlopig niet te delen. Het vertellen van het geslacht hoort iets leuks te zijn maar ik zie er als een blok tegenop. Toch bang voor de "zie je wel"of "Ik had gelijk" of extreem blij. Vriendlief is echter moeilijk in het houden van geheimen...

Natuurlijk ben ik blij dat ik een zoon krijg. Maar het hoeft er niet zo gefocust op te zijn. Wat is er nou belangrijker dan ie gezond is of dat ie n piemel heeft?

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:18 schreef Hilzillah het volgende:
Gefeliciteerd Memoru!

En echt. Als mijn SO zelfs na jouw 'NEE NIET DOEN' door blijven gaan? Ik zou schreeuwen tegen ze. :(
Het lastige is dat ik hier nog zeker 2/3 weken woon want dan is ons huis pas klaar. Dus tot die tijd moet ik volhouden. Ik probeer ze zoveel mogelijk te ontwijken door bijv. veel te werken. Als ik eenmaal daar woon dan hoef ik ze voorlopig even niet te zien.

[ Bericht 15% gewijzigd door Memoru op 24-03-2017 21:27:33 ]
pi_169754085
Ik vind het echt ontzettend rot dat deze normaal speciale ervaring zo verpest is voor je... ;( :*
pi_169754672
Ik zou ze vertellen dat het een meisje wordt Memoru, en dan kijken wat de reactie is... Of het idd gewoon helemaal geheim houden voor ze.

Wat vind je vriend hier overigens van? Spreekt hij zijn ouders hier niet op aan?

Franny, voor jou nog even een *O* voor je gesprek op school! Fijn dat ze mee konden gaan in je wensen!

Sam, hoe is het bij jou?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_169755772
memoru, ik zou ook goed klaar met ze zijn zeg! Jammer dat zo'n leuk, speciaal moment nu zo dubbel voelt.
Fijn dat alles er goed uitzag iig!
pi_169759377
sylver, gefeliciteerd! enne toch een datum tweeling ;)


vandaag 24-3 is na een enorme weeenstorm en een snelle bevalling om 11.50 onze kleine Jason geboren!

24 uur blijven was niet meer nodig dus om 15.00 uur zaten we al met grote zus thuis in de bank.

morgen foto en meer. nu eindelijk in bed.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  zaterdag 25 maart 2017 @ 00:56:47 #247
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_169759495
Gefeliciteerd Sam! *G*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_169760388
Jaa!! Gefeliciteerd met je zoon Sam! :*

Nachtploeg hier. Keelpijn, hoofdpijn en buikpijn :(
pi_169760395
Gefeliciteerd Sam!
  zaterdag 25 maart 2017 @ 03:10:02 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_169760397
Gefeliciteerd sam! Ook al zo'n vlotte! Ga lekker herstellen en geniet van je gezin!
disclaimer
pi_169760410
Gefeliciteerd Sam! *O*
pi_169760446
Sam gefeliciteerd! *O* *O*

Franny wat fijn dat ze zo meedenken :*

Aloria 10wk nu O+

Adrian beterschap :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2017 04:07:58 ]
pi_169760468
Van harte Sam!!! Geniet van je gezin!
pi_169760578
Gefeliciteerd met je zoon, Sam! O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169760599
Gefeliciteerd Sam! *G*
  zaterdag 25 maart 2017 @ 06:47:13 #256
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169760645
Gefeliciteerd Sam O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 25 maart 2017 @ 06:48:18 #257
269689 crew  Viv
  zaterdag 25 maart 2017 @ 07:16:59 #258
385535 VikaMustyGrishi
vikamustygrishi
pi_169760766
Gefeliciteerd Sam!!
pi_169760833
Gefeliciteerd Sam! *O*
pi_169760893
Gefeliciteerd Sam!! O+
pi_169760913
Gefeliciteerd Sam *O*
  zaterdag 25 maart 2017 @ 07:40:28 #262
73386 Fazz
onderweg
pi_169760933
Gefeliciteerd Sam *O* wat fijn dat je al zo snel naar huis mocht! Hopelijk is het nu afgelopen met al die lichamelijke klachten en kun je heerlijk gaan genieten :*
  zaterdag 25 maart 2017 @ 07:43:40 #263
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_169760960
Gefeliciteerd beide dames *O*
pi_169760998
Gefeliciteerd Sylver en Sam! *O* *G*
pi_169761143
Sam gefeliciteerd met jullie Zoon! *O*
pi_169761182
Van harte gefeliciteerd, Sam!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_169761274
Gefeliciteerd Sam! *O*

Memoru ik snap je gevoelens heel goed. Ik zou zelf dan ook niks zeggen over het geslacht geloof ik :') Enne de 'zie je nou wel ik had gelijk!'-reacties blijf je houden vrees ik. (Hier 'moest' het ook een jongen worden, want schoonzussen kregen ook eerst een dochter en dan een zoon, dus tsja na de aankondiging hoorden we volop 'jaaaaa zie je, ik wist het!' Uhuh..)

Sterkte nog met de laatste weken inwonen :*
pi_169761276
Gefeliciteerd Sam! *O*

37 weken vandaag :o
En gisteren afgesproken dat ik met Pasen ga bevallen. Dochter was met 39+2, zoon met 41, dus 40+1 past daar perfect tussen :P
  zaterdag 25 maart 2017 @ 08:28:09 #269
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169761356
Gefeliciteerd Sam *O* *O*
pi_169761535
Gefeliciteerd, Sam! *O* Wat een snelle baby's gisteren zeg!

Ik ben vandaag alweer 15 weken zwanger. Dat begint wel lekker op te schieten!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 25 maart 2017 @ 09:01:15 #271
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_169761574
Gefeliciteerd Sam!
pi_169761596
Gefeliciteerd Sylver en Sam! Lentebaby's O+
pi_169761601
Sylver O+ gefeliciteerd met je meisje me toffe naam *O*

Sam eindelijk bij jou ook, gefeliciteerd en geniet *O*
  Moderator zaterdag 25 maart 2017 @ 09:07:23 #274
382129 crew  Donna
pi_169761632
Gefeliciteerd Sam! *O*
pi_169761637
Gefeliciteerd Sam
pi_169761670
Ik wil ook mijn baby! :o :@
pi_169761690
Oh ik kijk hier even niet en ineens twee nieuwe baby's :o. Gefeliciteerd dames!!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 25 maart 2017 @ 09:30:55 #278
73386 Fazz
onderweg
pi_169761889
Je mag me inhalen hoor Hilz, ik heb geen haast :+
pi_169761998
Gefeliciteerd Sam! *G*
pi_169762057
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 09:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Je mag me inhalen hoor Hilz, ik heb geen haast :+
Als je die berichtjes ziet van dat verse spul.... Dan krijg ik de kriebels :D
pi_169762119
Gefeliciteerd Sam! Wat fijn dat je alweer thuis bent!
  zaterdag 25 maart 2017 @ 11:19:13 #282
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_169763227
Syler en Sam gefeliciteerd *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_169764292
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 09:12 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil ook mijn baby! :o :@
Biiiiijna! O+ :*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169765492
Gefeliciteerd Sylver en Sam *O*
pi_169766963
Heeft iemand nog tips voor een babyboek? Ik ben vooral op zoek naar iets waarin ik niet heel ons levensverhaal in hoef te pennen. Zo weinig mogelijk over de ouders. Over de baby mag wel uitgebreid. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169767751
Sorry compleet offtopic maar ik gooi hem er toch in. O+

pi_169767904
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:11 schreef Messina het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een babyboek? Ik ben vooral op zoek naar iets waarin ik niet heel ons levensverhaal in hoef te pennen. Zo weinig mogelijk over de ouders. Over de baby mag wel uitgebreid. :P
Als je van simpel zwart wit houdt, dan heeft www.koetjesenkaartjes.nl een leuke..

Mooi Logi! O+
pi_169771468
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 15:11 schreef Messina het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een babyboek? Ik ben vooral op zoek naar iets waarin ik niet heel ons levensverhaal in hoef te pennen. Zo weinig mogelijk over de ouders. Over de baby mag wel uitgebreid. :P
Ik ben gek van de boekjes van Pauline Oud :)
pi_169772067
Ik heb het 9 maanden dagboek van Pauline Oud ^O^
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:52:56 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_169772244
Ik vond dat boek juist verschrikkelijk om in te vullen :')

Er staan letterlijk vragen in als "weet je zeker dat er maar 1 kindje in je buik zit?"
Wat ga je dan opschrijven? Ik kom dan meestal niet verder dan "ja" :')
(Deze vraag stond bij... komt ie... 32 weken. )
disclaimer
pi_169772490
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond dat boek juist verschrikkelijk om in te vullen :')

Er staan letterlijk vragen in als "weet je zeker dat er maar 1 kindje in je buik zit?"
Wat ga je dan opschrijven? Ik kom dan meestal niet verder dan "ja" :')
(Deze vraag stond bij... komt ie... 32 weken. )
Ik heb m weggegooid. :@
Volgehouden tot 9 weken of zo. :')
pi_169772576
Gefeliciteerd Sam *O* Fijn dat het nu uiteindelijk toch nog snel gegaan is, na de lange aanloop. Hopelijk voel je je ook snel weer helemaal goed!

Misschien hebben ze die vragen sinds 1980 niet meer geupdate SQ, toen kwamen er nog verrassingstweelingen voor :')

Messina, zoek je een boek voor na de geboorte? En is het een boek voor jezelf, of tzt voor je kind? In het laatste geval zou ik toch niet selecteren op de hoeveelheid informatie over de ouders. Ik heb een babyboek, en juist dat kleine beetje extra info over mijn ouders (en hun ouders) vond ik wel waardevol.

Ik zou overigens gewoon een heel aantal boeken doorbladeren in een boekenwinkel en dan vooral kijken naar wat voor soort vragen erin staan. Wij zijn uiteindelijk voor Nijntje gegaan, maar die was exact hetzelfde als bijvoorbeeld Rupsje nooitgenoeg en nog wat andere figuurtjes. Minpunt aan dit boek vond ik elke maand de lengte en gewicht vragen, want dat werd niet elke maand gemeten, en de doorslaapvraag had ook niet zo vaak gehoeven imo. Ik had toen baby 2 in de maak was al ergens in de uitverkoop een leuk boek daarvoor gevonden, maar daar heb ik er dus maar 1 van. Beide baby's krijgen dus een ander boek. Daar zal ik later nog wel boze opmerkingen over krijgen :')
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_169772842
Ohja? :D
Heb het natuurlijk even gecheckt maar kon die vraag niet vinden haha.
Ik kom soms ook niet verder dan ja of nee, maar probeer er dan toch nog wat bij te schrijven. :')
pi_169777502
Misschien vind ik het nog erger dat ik verplicht foto's moet plakken. De laatste goede foto van mij en m'n man als duo stamt uit 2004. :@ :')
Ook om die reden dus op zoek naar een boek die gericht is op de baby en niet op ons. :')

Ik was inderdaad bij een boekwinkel geweest (en bij twee babywinkels), maar vrijwel alles zat in seal. -O-

Op de gok (puur door de schattige voorkant en enkele voorbeeldpagina's online) gegaan voor 'Voor wie wil vliegen', maar helaas begint het al met 'Hier is een foto van de hele familie' en 'Dit is mijn stamboom'. ;(

Het boekje van koetjesenkaartjes ziet er wel veelbelovend uit! En ik zal kijken of ik het boekje van Pauline Oud ergens kan inzien. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 20:06 schreef FlyingFish het volgende:

Messina, zoek je een boek voor na de geboorte? En is het een boek voor jezelf, of tzt voor je kind? In het laatste geval zou ik toch niet selecteren op de hoeveelheid informatie over de ouders. Ik heb een babyboek, en juist dat kleine beetje extra info over mijn ouders (en hun ouders) vond ik wel waardevol.

Uiteindelijk zou het boek naar het kind gaan, maar wel ver in volwassenheid, denk ik :P
Onze oudste is 18, en die heeft z'n boek ook niet meegekregen. Ik heb mijn eigen babyboek ook niet, die hebben mijn ouders nog.
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 22:31:49 #295
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169778647
Staan er geen inkijkexemplaren op bol.com? Dan kun je in elk geval een beetje een idee krijgen welke richting het op gaat.
Ik heb nu het 9 maandendagboek van oei ik groei. Daar moet je eigenlijk elke week iets in schrijven, maar sommige weken zijn gewoon saai.. En ook in de niet-saaie weken moet ik me er echt toe zetten om te schrijven. Ik denk dat een toekomstige tweede geen boek gaat krijgen :')
pi_169780945
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:07 schreef Messina het volgende:
Misschien vind ik het nog erger dat ik verplicht foto's moet plakken. De laatste goede foto van mij en m'n man als duo stamt uit 2004. :@ :')
Ook om die reden dus op zoek naar een boek die gericht is op de baby en niet op ons. :')

Ik was inderdaad bij een boekwinkel geweest (en bij twee babywinkels), maar vrijwel alles zat in seal. -O-

Op de gok (puur door de schattige voorkant en enkele voorbeeldpagina's online) gegaan voor 'Voor wie wil vliegen', maar helaas begint het al met 'Hier is een foto van de hele familie' en 'Dit is mijn stamboom'. ;(

Het boekje van koetjesenkaartjes ziet er wel veelbelovend uit! En ik zal kijken of ik het boekje van Pauline Oud ergens kan inzien. :P

[..]

Uiteindelijk zou het boek naar het kind gaan, maar wel ver in volwassenheid, denk ik :P
Onze oudste is 18, en die heeft z'n boek ook niet meegekregen. Ik heb mijn eigen babyboek ook niet, die hebben mijn ouders nog.
Ik zie een goede reden voor een mooie nieuwe foto van jullie samen ;)

Ik heb mijn babyboek vroeger vaak doorgelezen en ook meegekregen toen ik uit huis ging. Maar je krijgt een zoon toch? Die hebben daar over het algemeen een stuk minder interesse in. Mijn man kijkt er niet naar om, en mijn broer ook niet. Van mijn zoon verwacht ik later niet veel anders. Van mijn dochters wel, zeker als ze zelf ooit zwanger zijn/moeder worden, dus daarvoor hou ik meer bij van de zwangerschap zelf al.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  zondag 26 maart 2017 @ 07:58:27 #297
73386 Fazz
onderweg
pi_169784888
Mijn vriend heeft van z'n ouders ook een boekje over zijn 1e jaren. Vond/vind hij ook heel mooi, ondanks zijn man-zijn ;)

Het boekje met foto's van z'n geboorte ligt wel nog veilig bij z'n ouders. Die foto's hoef ik ook niet te zien :+
  zondag 26 maart 2017 @ 08:11:30 #298
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_169785004
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 22:07 schreef Messina het volgende:
Misschien vind ik het nog erger dat ik verplicht foto's moet plakken. De laatste goede foto van mij en m'n man als duo stamt uit 2004. :@ :')
Ook om die reden dus op zoek naar een boek die gericht is op de baby en niet op ons. :')

Ik was inderdaad bij een boekwinkel geweest (en bij twee babywinkels), maar vrijwel alles zat in seal. -O-

Op de gok (puur door de schattige voorkant en enkele voorbeeldpagina's online) gegaan voor 'Voor wie wil vliegen', maar helaas begint het al met 'Hier is een foto van de hele familie' en 'Dit is mijn stamboom'. ;(

Het boekje van koetjesenkaartjes ziet er wel veelbelovend uit! En ik zal kijken of ik het boekje van Pauline Oud ergens kan inzien. :P

[..]

Uiteindelijk zou het boek naar het kind gaan, maar wel ver in volwassenheid, denk ik :P
Onze oudste is 18, en die heeft z'n boek ook niet meegekregen. Ik heb mijn eigen babyboek ook niet, die hebben mijn ouders nog.
Één tip als je kindje er is maak foto's!!!!!!!!!! Hoe verschrikkelijk je ze zelf misschien ook vindt, het is zo waardevol.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_169785043
Babyboek vond ik wel aardig om te lezen bij de eerste. Inmiddels weinig behoefte aan en ik heb de tijd niet om het zo uitgebreid bij te houden. Bij de oudste een poging gewaagd, bij de jongste al niet eens begonnen :@

Ben het slechte slapen wel zat, geen enkel nut om 2 keer 3 uur te slapen, alvast wennen hoeft echt niet }:|
pi_169785440
Babyboekjes heb ik niet van vroeger, en ben zelf ook niet van het invullen van zoiets. :@ Ik heb wel een fotoboek van mijn eerste jaar/jaren, dat vind ik wel echt heel leuk. Ik wil zelf ook iets gaan doen met die populaire mijlpaarkaarten, maar misschien ben ik daar ook wel heel slecht in. We gaan het zien.

Ik ga nu weer even mijn bed in, opgestaan voor de formule 1, maar god wat kan ik slecht tegen weinig slaap. Dus ik zeg dag daglicht, tot later. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 26 maart 2017 @ 10:06:34 #301
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_169785913
Ik heb voor de Senn alle boekjes die er te krijgen zijn ingevuld. En voor zusje ga ik precies het zelfde doen. Of ze het leuk vinden of niet. Het IS er iig. Al denk ik wel dat meisjes het toffer vinden dan jongens :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')