abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170301527
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Jij en gestoord? Nog niks van gemerkt. Vind dat je je vooral jezelf bent. Het klinkt als een dooddoener, maar het is wel zo.

M'n ex is ook een schizo, maar zij kwam op mij ook nooit over als gestoord. Wel wat eigenaardigheden, maar die nam ik voor lief. Alles went.

Blij voor je dat je buurman weg is. Het zal je ongetwijfeld goed doen.
Geloof me, in het dagelijks leven kan ik echt debiel zijn. :P Vooral als ik achterdochtig ben en op de fiets zit. _O- Soms ook moeite om uit te drukken wat ik probeer te zeggen. Terwijl in mijn hoofd dan wel de boel op een rijtje zit.

Wat voor soort schizofrenie had ze? (als je wil vertellen)

Bij mij uit schizofrenie zich vooral met wanen en achterdocht. Ook depressie maar dat zat er altijd wel in bij mij.
pi_170301531

Dit luister ik elke ochtend bij het wakker worden.
pi_170301572
25s9c2h.png

2rmuzb7.png

Twee oudere perspectieftekeningen bewerkt. Getekend met behulpvan een boek die ik ooit van mijn oom heb gekregen.
  dinsdag 18 april 2017 @ 18:58:24 #129
339901 LordofLeaves
Why is all the rum gone?
pi_170312710
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:18 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Geloof me, in het dagelijks leven kan ik echt debiel zijn. :P Vooral als ik achterdochtig ben en op de fiets zit. _O- Soms ook moeite om uit te drukken wat ik probeer te zeggen. Terwijl in mijn hoofd dan wel de boel op een rijtje zit.

Wat voor soort schizofrenie had ze? (als je wil vertellen)

Bij mij uit schizofrenie zich vooral met wanen en achterdocht. Ook depressie maar dat zat er altijd wel in bij mij.
Beschouw je dat als debiel? Ik beschouw het debiel zijn toch meer als iemand met een zeer laag IQ. Maar goed, gezond is het natuurlijk allemaal niet. Het scheelt een hoop dat je er zelf zo luchtig over kunt doen.

Mijn ex heeft een schizoaffectieve stoornis i.c.m. een bipolaire stoornis. Zware psychoses en ook nog eens zware medicatie. Het kan een mens behoorlijk tekenen. Vind het nog altijd heel erg vervelend voor haar, al kan ze er zelf wel ergens om lachen. Beetje vreemd, maar okee.
Helderziende én tevens spokenjager! Bel gerust voor een vrijblijvende afspraak! Let op! Ik schudt de kaarten maar één keer!
  dinsdag 18 april 2017 @ 18:59:02 #130
339901 LordofLeaves
Why is all the rum gone?
pi_170312723
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:20 schreef -PesteNoire- het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Twee oudere perspectieftekeningen bewerkt. Getekend met behulpvan een boek die ik ooit van mijn oom heb gekregen.
Dit is ook mooi. :) Heb je dat zo uit de losse hand getekend?
Helderziende én tevens spokenjager! Bel gerust voor een vrijblijvende afspraak! Let op! Ik schudt de kaarten maar één keer!
  dinsdag 18 april 2017 @ 23:33:01 #131
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_170321883
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:11 schreef -PesteNoire- het volgende:
[ afbeelding ]

Tekening van de Grote Kerk.
Damn, je tekeningen!!! _O_

Ze doen me ook een beetje denken aan m'n eigen tekenstijl, alleen heb je zo te zien meer geoefend en ben je er duidelijk beter in dan ik ooit geweest ben.

+tvp want ik wil meer van je werk zien ^O^
Burn it to the ground.
Hokjesdenken is de patat met mayo van de cognitieve haute cuisine.
Iemand kapot maken is heel makkelijk. Iemand weer helen...dat is pas een uitdaging!
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  dinsdag 18 april 2017 @ 23:37:13 #132
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_170321973
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 09:06 schreef -PesteNoire- het volgende:
Tekenen is voor mij een manier om gevoelens uit te drukken. In het dagelijks leven kan ik sociaal soms zeer onhandig zijn. Mensen denken soms echt dat ik compleet gestoord ben.
Dit is voor mij heel duidelijk om te zien, het geeft je tekeningen ook leven en gevoel. En toch klopt het, vooral het rationele. Alsof dat het kader van je tekeningen is en de emotie de invulling.
Burn it to the ground.
Iemand kapot maken is heel makkelijk. Iemand weer helen...dat is pas een uitdaging!
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_170331542
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dit is ook mooi. :) Heb je dat zo uit de losse hand getekend?
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Damn, je tekeningen!!! _O_

Ze doen me ook een beetje denken aan m'n eigen tekenstijl, alleen heb je zo te zien meer geoefend en ben je er duidelijk beter in dan ik ooit geweest ben.

+tvp want ik wil meer van je werk zien ^O^
Dank allebei.

Ik heb eerst de perspectieflijnen met geodriehoek getekend en daarna details met losse hand toegevoegd (ramen, wegdek, stoep).

Magnetronkoffie: mocht je ze willen delen, voel je vrij ze te posten. Hoop sowieso dat meer mensen hun tekeningen hier gaan posten.
pi_170331572
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is voor mij heel duidelijk om te zien, het geeft je tekeningen ook leven en gevoel. En toch klopt het, vooral het rationele. Alsof dat het kader van je tekeningen is en de emotie de invulling.
Er komen straks 2 nieuwe tekeningen aan. Iets andere stijl dan wat ik de laatste tijd heb getekend.
pi_170331639
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Beschouw je dat als debiel? Ik beschouw het debiel zijn toch meer als iemand met een zeer laag IQ. Maar goed, gezond is het natuurlijk allemaal niet. Het scheelt een hoop dat je er zelf zo luchtig over kunt doen.

Mijn ex heeft een schizoaffectieve stoornis i.c.m. een bipolaire stoornis. Zware psychoses en ook nog eens zware medicatie. Het kan een mens behoorlijk tekenen. Vind het nog altijd heel erg vervelend voor haar, al kan ze er zelf wel ergens om lachen. Beetje vreemd, maar okee.
Dat is naar.

Het lachen is wel gezond.

Natuurlijk ben ik niet debiel in de letterlijke zin van het woord. :P

Ben voor het eerst sinds maanden mijn favo album van ABBA aan het luisteren.
pi_170332538
eff6yx.png

xolk3q.png
  woensdag 19 april 2017 @ 17:32:17 #137
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_170334155
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:20 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Magnetronkoffie: mocht je ze willen delen, voel je vrij ze te posten. Hoop sowieso dat meer mensen hun tekeningen hier gaan posten.
Tekenen is 1 van m'n al jaaaaren vergeten hobby's. Wel jammer, maar ik denk dat ik gewoon teveel interesses heb en niet genoeg energie om alles uit te voeren (working on it).
Dus helaas geen nieuwe werken van mij :P
Burn it to the ground.
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  woensdag 19 april 2017 @ 19:04:39 #138
339901 LordofLeaves
Why is all the rum gone?
pi_170336141
quote:
Zo, dat landschap is erg mooi gedaan. Deze lijn moet je doorzetten.

Wist niet dat jij een Abba fan was?! :P
pi_170346496
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Zo, dat landschap is erg mooi gedaan. Deze lijn moet je doorzetten.

Wist niet dat jij een Abba fan was?! :P
Danke

Ja, ik ben enorm ABBA fan. :P Serieus. Ik heb al hun albums zowel op cd als LP.

Straks komt er een nieuwe tekening aan. Ben alleen nog maar eigen creaties aan het maken. Dus tekeningen van foto's die ik zelf gemaakt heb tijdens wandelingen (zie laatste landschap) en hersenkronkels op papier gezet.

Heb vandaag alleen wel drukke dag. Ze komen hier straks reparatiewerkzaamheden uitvoeren in huis en moet vanmiddag naar de psycholoog.
pi_170346505
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tekenen is 1 van m'n al jaaaaren vergeten hobby's. Wel jammer, maar ik denk dat ik gewoon teveel interesses heb en niet genoeg energie om alles uit te voeren (working on it).
Dus helaas geen nieuwe werken van mij :P
Oke :)

Ik heb als kind veel getekend. Na mijn eerste psychose lukte het niet meer. Pas na jaren heb ik het weer op kunnen pakken.
  donderdag 20 april 2017 @ 07:22:49 #141
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_170346528
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 07:17 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Oke :)

Ik heb als kind veel getekend. Na mijn eerste psychose lukte het niet meer. Pas na jaren heb ik het weer op kunnen pakken.
Als je 't mij vraagt, goeie comeback ^O^

Ik heb als kind ook veel getekend. Heb zelfs al m'n tekeningen bewaard :) (behalve die van creatieve therapie, want die hadden ze binnen enkele maanden zonder m'n toestemming en zonder het me mede te delen weggegooid (kwam ik pas achter toen ik na een aantal maanden om m'n tekeningen vroeg)).
Burn it to the ground.
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  donderdag 20 april 2017 @ 09:42:54 #142
339901 LordofLeaves
Why is all the rum gone?
pi_170348084
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 07:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb als kind ook veel getekend. Heb zelfs al m'n tekeningen bewaard :) (behalve die van creatieve therapie, want die hadden ze binnen enkele maanden zonder m'n toestemming en zonder het me mede te delen weggegooid (kwam ik pas achter toen ik na een aantal maanden om m'n tekeningen vroeg)).
Serieus? Wat een rare streek.
  donderdag 20 april 2017 @ 09:46:31 #143
339901 LordofLeaves
Why is all the rum gone?
pi_170348164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 07:15 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Danke

Ja, ik ben enorm ABBA fan. :P Serieus. Ik heb al hun albums zowel op cd als LP.

Straks komt er een nieuwe tekening aan. Ben alleen nog maar eigen creaties aan het maken. Dus tekeningen van foto's die ik zelf gemaakt heb tijdens wandelingen (zie laatste landschap) en hersenkronkels op papier gezet.

Heb vandaag alleen wel drukke dag. Ze komen hier straks reparatiewerkzaamheden uitvoeren in huis en moet vanmiddag naar de psycholoog.
Dat laatste landschap heb je prima neergezet. Hopelijk ga je er nog meerdere tekenen, vind ze prachtig. :)

Vind wel dat ABBA een paar goede nummers hebben. Ik kan Waterloo de hele dag in m'n kop hebben en Knowing me, knowing you, haha. De clips bekeek ik alleen maar vanwege Agnetha. :P :@
  donderdag 20 april 2017 @ 09:47:42 #144
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_170348197
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Serieus? Wat een rare streek.
Ja serieus. Niet de enige rare streek :')
Maar whatever...
Burn it to the ground.
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  donderdag 20 april 2017 @ 09:49:14 #145
339901 LordofLeaves
Why is all the rum gone?
pi_170348236
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja serieus. Niet de enige rare streek :')
Maar whatever...
Vind dat behoorlijk brutaal. Een belletje is zo gepleegd, nietwaar?
  donderdag 20 april 2017 @ 09:52:06 #146
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_170348288
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Vind dat behoorlijk brutaal. Een belletje is zo gepleegd, nietwaar?
Ja, zou je denken. Blijkbaar namen ze het daar niet zo nauw mee. De gevolgen waren toch niet voor hun. Ik vind 't nog steeds heel jammer van die tekening die ik had gemaakt van die stad waarvan een groot gebied een witte vlek op de kaart was (waarmee ik eigenlijk over mezelf vertelde).
Burn it to the ground.
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_170349407
jsn6kx.png

vmw4uq.png

Twee nieuwe tekeningen.
pi_170349449
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dat laatste landschap heb je prima neergezet. Hopelijk ga je er nog meerdere tekenen, vind ze prachtig. :)

Vind wel dat ABBA een paar goede nummers hebben. Ik kan Waterloo de hele dag in m'n kop hebben en Knowing me, knowing you, haha. De clips bekeek ik alleen maar vanwege Agnetha. :P :@
Anjetta O+ O+

Belachelijk knappe vrouw was dat. Maar ik vind hun muziek oprecht goed. Eigenlijk werden ze met elk album beter. Ze zijn naar mijn mening gestopt op hun hoogtepunt (met het album The Visitors).
pi_170354968
312uzv7.png

Nieuwe tekening van keuken gemaakt.
  donderdag 20 april 2017 @ 18:52:32 #150
339901 LordofLeaves
Why is all the rum gone?
pi_170358681
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, zou je denken. Blijkbaar namen ze het daar niet zo nauw mee. De gevolgen waren toch niet voor hun. Ik vind 't nog steeds heel jammer van die tekening die ik had gemaakt van die stad waarvan een groot gebied een witte vlek op de kaart was (waarmee ik eigenlijk over mezelf vertelde).
Kan mij goed voorstellen dat je ervan baalt. En toch weet ik zeker dat je nu een betere tekening kunt maken.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')