abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169644322
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 15:02 schreef Rodulf het volgende:
Mijn moeder is tien jaar geleden naar een helderziende geweest (omdat ze zich zorgen om mij maakte) en die zei: zodra die jongen weer gaat tekenen komt alles goed.

Afgelopen maanden heb ik elke nacht nachtmerries en het helpt dan enorm om er tekeningen van te maken. Tekenen is een geweldige manier om gevoelens uit te drukken.

Zijn er hier mensen die dit herkennen?

Toevoeging aan de oorspronkelijke OP:

Plaats hier alle tekeningen die een therapeutische werking hebben (voor jou), en/of die jou een goed gevoel geven. Hoe meer tekeningen hoe beter.
_________________________________________________________________________

Mijn laatste tekening:

pi_169654872


Tekening van kathedraal was mislukt dus heb een oude tekening aangepast (Gemeentemuseum Den Haag).
  maandag 20 maart 2017 @ 19:08:15 #3
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_169658993
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:19 schreef -PesteNoire- het volgende:
[ afbeelding ]

Tekening van kathedraal was mislukt dus heb een oude tekening aangepast (Gemeentemuseum Den Haag).
Een keer wat anders. Ook erg mooi. :)
soooo, da's mooi!
pi_169670820
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Een keer wat anders. Ook erg mooi. :)
Thanks :)

Nieuwe tekening komt er over een paar uur aan. Ben nu al vanaf 6 uur 's ochtends bezig allerlei troep te verwijderen van mijn Facebookprofiel dat ik er de afgelopen jaren op heb gezet. Ik ben van plan wat bewuster met internet om te gaan en niet elke hersenscheet meer op internet te zetten.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:25:37 #5
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_169671529
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:10 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Thanks :)

Nieuwe tekening komt er over een paar uur aan. Ben nu al vanaf 6 uur 's ochtends bezig allerlei troep te verwijderen van mijn Facebookprofiel dat ik er de afgelopen jaren op heb gezet. Ik ben van plan wat bewuster met internet om te gaan en niet elke hersenscheet meer op internet te zetten.
Och, iedere hersenscheet kan weer een potentieel pareltje zijn. ;)
soooo, da's mooi!
pi_169672194


Tekening van de Grote Kerk.
pi_169672249
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:25 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Och, iedere hersenscheet kan weer een potentieel pareltje zijn. ;)
Ik heb wel veel tekeningen verwijderd die ik beschouw als plagiaat. Nou ja, ik tekende ze wel zelf en veranderde vaak het een en ander aan de compositie.

Voel me nu weer fucking kut. Heb sinds twee dagen last van mijn knie, alsof er een bot verschoven is. Ik kijk het nog even aan en anders moet ik naar de huisarts. Loop sowieso te kutten met mijn gezondheid.
pi_169674641


Wat voel ik me een partij klote. Zit maar te roken als een imbeciel. Moet straks effe de deur uit want ik word gek hier in huis.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 19:00:32 #9
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_169681396
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:15 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Ik heb wel veel tekeningen verwijderd die ik beschouw als plagiaat. Nou ja, ik tekende ze wel zelf en veranderde vaak het een en ander aan de compositie.

Voel me nu weer fucking kut. Heb sinds twee dagen last van mijn knie, alsof er een bot verschoven is. Ik kijk het nog even aan en anders moet ik naar de huisarts. Loop sowieso te kutten met mijn gezondheid.
Vind je kerktekeningen prachtig hoor. En wie interesseert het of je plagiaat pleegt? Je bent toch zelf blij met het resultaat?

Wat scheelt er dan aan je gezondheid?
soooo, da's mooi!
pi_169692785
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Vind je kerktekeningen prachtig hoor. En wie interesseert het of je plagiaat pleegt? Je bent toch zelf blij met het resultaat?

Wat scheelt er dan aan je gezondheid?
Het is vooral dat ik veel te veel rook en kamp ook met alcoholproblematiek. Dat in combinatie met hypochondrie maakt het een puinzooi. Ga volgende week bloed laten prikken.
pi_169692836
Voel me wel uberrelaxt op dit moment. De detoxgroep laat ik alleen wel schieten vandaag. Therapeutisch het huis schoonmaken, wandeling maken en verder niks doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2017 07:11:59 ]
  woensdag 22 maart 2017 @ 09:21:14 #12
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_169693751
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 06:54 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Het is vooral dat ik veel te veel rook en kamp ook met alcoholproblematiek. Dat in combinatie met hypochondrie maakt het een puinzooi. Ga volgende week bloed laten prikken.
Het is geen gelukkige combinatie nee. Wat bespreek je zoal in die detoxgroep?
soooo, da's mooi!
pi_169694258
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:21 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Het is geen gelukkige combinatie nee. Wat bespreek je zoal in die detoxgroep?
Hoe de week geweest was (wat betreft alcohol) en vooral steun aan elkaar. De reden dat ik niet ga is omdat ik meerdere dagen gedronken heb deze week en dan vind ik naar zo'n groep gaan volstrekt zinloos. Ook omdat ik anderen die al langere tijd gestopt zijn niet lastig wil vallen met mijn terugval.

Er komt straks een nieuwe tekening aan.
pi_169695862


Kerk is in de fik gevlogen bij een bombardement van de geallieerden.
  woensdag 22 maart 2017 @ 18:59:53 #15
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_169705128
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:55 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Hoe de week geweest was (wat betreft alcohol) en vooral steun aan elkaar. De reden dat ik niet ga is omdat ik meerdere dagen gedronken heb deze week en dan vind ik naar zo'n groep gaan volstrekt zinloos. Ook omdat ik anderen die al langere tijd gestopt zijn niet lastig wil vallen met mijn terugval.

Er komt straks een nieuwe tekening aan.
Jammer dat je een terugval hebt gehad. Maar nu niet gaan opgeven hé? Je komt er wel. :)
Ik weet wel zeker dat die anderen ook weleens een terugval hebben gehad.

Zonde van de kathedraal. Die stomme geallieerden ook weer. ;)
soooo, da's mooi!
pi_169739053
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Jammer dat je een terugval hebt gehad. Maar nu niet gaan opgeven hé? Je komt er wel. :)
Ik weet wel zeker dat die anderen ook weleens een terugval hebben gehad.

Zonde van de kathedraal. Die stomme geallieerden ook weer. ;)
Ik geef nooit op. :7

Die kut-Engelsen hebben alle Duitse steden platgelegd. :(

Ik ga de komende week alle drie de games van S.T.A.L.K.E.R. spelen. Draait perfect op mijn nieuwe pc. :9 Hoop dat andere mensen hier ook tekeningen komen posten.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 09:58:15 #17
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_169740277
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 07:57 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Ik geef nooit op. :7

Die kut-Engelsen hebben alle Duitse steden platgelegd. :(

Ik ga de komende week alle drie de games van S.T.A.L.K.E.R. spelen. Draait perfect op mijn nieuwe pc. :9 Hoop dat andere mensen hier ook tekeningen komen posten.
Kijk, dat is de juiste instelling! ^O^ Je komt er wel.
soooo, da's mooi!
pi_169760098
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Kijk, dat is de juiste instelling! ^O^ Je komt er wel.
Enige probleem zonder alcohol is dat ik slecht slaap. Ben gisteravond om half 11 in slaap gevallen en werd om 12 uur wakker. Nu koffie drinken.

Heb in mijn stapel met tekeningen de tekening van de Grote Kerk weer gevonden (zie post 6). Ga hem straks aanpassen en als het licht wordt maak ik er een betere foto van.
pi_169760167


Ben sinds gister weer Roxy Music aan het luisteren.
pi_169760514
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:58 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Enige probleem zonder alcohol is dat ik slecht slaap. Ben gisteravond om half 11 in slaap gevallen en werd om 12 uur wakker. Nu koffie drinken.

Heb in mijn stapel met tekeningen de tekening van de Grote Kerk weer gevonden (zie post 6). Ga hem straks aanpassen en als het licht wordt maak ik er een betere foto van.
Beter slaap je wel. Het duurt alleen een paar weken.

Hou dat nou ff vol!
Do what you love, love what you do!
pi_169760528
Ik heb het al eens vertrteld hier. Maargoed doe ik het nu nog.


Stoppen met alcohol als je echt verslaafd ben is kut, maar zeker niet onmogelijk ook.

Ook alleen kan het.

Kun jij dat? Naaaa nee.
Sterker nog het is gevaarlijk zonder medische hulp.


Ik werd gek joh... sterretjes zag ik etc etc. Gewoon omdat mn lichaam zo tegen werkte. Daar is de medische hulp er wel voor. Met de pillen die jij ook al kent.


Douw je kop nou niet in het zand. Want heb genoeg van je excuses gelezen.

Dr is maar 1 manier en in ieder geval is dat stoppen. Zoniet mindsr drinken en werken om je bezig te houden.

Geloof mii nou maar. Dat helpt.


Het ga je goed
Do what you love, love what you do!
pi_169760638
Je bericht komt wat warrig over. Bovendien is dit niet het stoppen met alcohol topic, als ik advies wilde had ik het daar wel gepost.
pi_169761087


Flink wat aanpassingen gedaan aan de Grote Kerk.
pi_169761109
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 06:45 schreef -PesteNoire- het volgende:
Je bericht komt wat warrig over. Bovendien is dit niet het stoppen met alcohol topic, als ik advies wilde had ik het daar wel gepost.
Ja eens, Tekeningen zijn mooi trouwens, vandaar dat ik dit topic volg ook ;)
Do what you love, love what you do!
pi_169761126
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 08:00 schreef kree het volgende:

[..]

Ja eens, Tekeningen zijn mooi trouwens, vandaar dat ik dit topic volg ook ;)
Thanks :)

Sorry als mijn bericht wat bot overkwam.

Heb uiteindelijk toch nog 3 uur geslapen.
pi_169761156
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 08:04 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Thanks :)

Sorry als mijn bericht wat bot overkwam.

Heb uiteindelijk toch nog 3 uur geslapen.
Nee joh, is niet erg, snap het wel, maar in het andere topic heb ik ook weer een iets ander idee over hoe en wat en wat goed is, vandaar, misschien kun je beter ff pm-en als je nog wil praten over dat alcohol gedoe en hoe ik ermee omging.

Voor de rest, creatief bezig zijn helpt wel hoor, voor mij heeft muziek maken (met) me we er doorheen gesleept, of althans die lieten me niet vallen toen ik het moeilijk had. ;)

Maar ontopic hier maar weer
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 25 maart 2017 @ 09:55:42 #27
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_169762224
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 07:58 schreef -PesteNoire- het volgende:
[ afbeelding ]

Flink wat aanpassingen gedaan aan de Grote Kerk.
Wauw, dit is een hele mooie. Teken je alleen met potlood of gebruik je nog wat anders?
soooo, da's mooi!
pi_169786012
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Wauw, dit is een hele mooie. Teken je alleen met potlood of gebruik je nog wat anders?
Thanks :)

Voor deze tekening heb ik alleen grijs potlood gebruikt (2H, 2B en 4B) en houtskool.

Voel me relaxt op dit moment,, eindelijk weer goed geslapen.
  zondag 26 maart 2017 @ 10:24:54 #29
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_169786119
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:15 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Thanks :)

Voor deze tekening heb ik alleen grijs potlood gebruikt (2H, 2B en 4B) en houtskool.

Voel me relaxt op dit moment,, eindelijk weer goed geslapen.
Dus toch houtskool! En ik maar denken dat je wasco gebruikte, haha. Voel me nu best dom.

Fijn om te horen dat je weer goed slaapt. Hopelijk zet het door. :)
soooo, da's mooi!
pi_169832867
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:24 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dus toch houtskool! En ik maar denken dat je wasco gebruikte, haha. Voel me nu best dom.

Fijn om te horen dat je weer goed slaapt. Hopelijk zet het door. :)
Voel me vandaag weer oké. Komende dagen even geen tekeningen. Ik ben weer helemaal into Borderlands, dat vind ik zo'n gave game.

En morgen krijg ik visite. Ze nemen Surinaams eten mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2017 11:48:19 ]
  dinsdag 28 maart 2017 @ 18:52:54 #31
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_169840790
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:47 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Voel me vandaag weer oké. Komende dagen even geen tekeningen. Ik ben weer helemaal into Borderlands, dat vind ik zo'n gave game.

En morgen krijg ik visite. Ze nemen Surinaams eten mee.
Oh nice, geniet ervan! ^O^
soooo, da's mooi!
pi_169901650
(oude tekening verwijderd)

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2017 11:37:00 ]
pi_169902614


darkness is growing
the eternity opens
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:56:18 #34
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_169909848
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:37 schreef -PesteNoire- het volgende:
[ afbeelding ]

darkness is growing
the eternity opens
Yeah, zo doe je dat! Wederom schitterend! _O_
soooo, da's mooi!
pi_169920157
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Yeah, zo doe je dat! Wederom schitterend! _O_
Bedankt man.

Voel me fucking goed nu, goed geslapen en met die laatste tekening heb ik een gedeelte van het vergif dat in mijn hoofd zat op papier kunnen zetten.

Zit nu Kameraden van Frank Rennicke te luisteren. Uberfoute muziek maar ik word er altijd rustig van.
  zaterdag 1 april 2017 @ 09:50:03 #36
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_169920794
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 april 2017 07:14 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Bedankt man.

Voel me fucking goed nu, goed geslapen en met die laatste tekening heb ik een gedeelte van het vergif dat in mijn hoofd zat op papier kunnen zetten.

Zit nu Kameraden van Frank Rennicke te luisteren. Uberfoute muziek maar ik word er altijd rustig van.
Mooi, mooi. Hopelijk houdt dat goede gevoel nog een tijdje aan. Niks mis met foute muziek, btw. :P
soooo, da's mooi!
pi_169921264
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 07:58 schreef -PesteNoire- het volgende:
[ afbeelding ]

Flink wat aanpassingen gedaan aan de Grote Kerk.
Mooi!
Gewoon uit de losse hand? Geen lineaal oid?
En vanwaar kerken?
Hoe oud ben je eigenlijk?
Die onderste van ophanging vind ik luguber en naar, waarom teken je zoeen onderwerp ;(
pi_169922964
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 10:31 schreef velden het volgende:

[..]

Mooi!
Gewoon uit de losse hand? Geen lineaal oid?
En vanwaar kerken?
Hoe oud ben je eigenlijk?
Die onderste van ophanging vind ik luguber en naar, waarom teken je zoeen onderwerp ;(
Thanks

De rechte lijnen zijn met geodriehoek getekend. Ik gebruik dat altijd voor rechte lijnen en voor de verdwijnpunten in een tekening. Kerken vind ik leuk om te tekenen vanwege de architectuur (ben niet gelovig verder).

Ik ben 29.
pi_169922991
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Mooi, mooi. Hopelijk houdt dat goede gevoel nog een tijdje aan. Niks mis met foute muziek, btw. :P
Ik was net even in bed gaan liggen en er kwam de hele tijd een luidruchtig gehijg uit mijn kledingkast. Alleen als ik dan ging kijken was er niemand. _O- _O-

Wat ik nog niet verteld had was dat ik vorige week mijn overleden tante op straat ben tegengekomen. :X

Ik ga straks effe wandelen, moet gewoon de deur uit.
pi_169923003
Denk aub niks raars met die tekening van opgehangen persoon. Es ist alles OK in guantanamo Bay.
  zaterdag 1 april 2017 @ 18:43:36 #41
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_169930472
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 12:35 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Ik was net even in bed gaan liggen en er kwam de hele tijd een luidruchtig gehijg uit mijn kledingkast. Alleen als ik dan ging kijken was er niemand. _O- _O-

Wat ik nog niet verteld had was dat ik vorige week mijn overleden tante op straat ben tegengekomen. :X

Ik ga straks effe wandelen, moet gewoon de deur uit.
Je kledingkast moet eens normaal gaan doen. Wat denkt dat kreng wel dat hij is?!

Zei je tante nog wat tegen je? :P Kan mij voorstellen dat je elkaar genoeg hebt te vertellen.
soooo, da's mooi!
  zaterdag 1 april 2017 @ 18:43:55 #42
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_169930477
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 april 2017 12:36 schreef -PesteNoire- het volgende:
Denk aub niks raars met die tekening van opgehangen persoon. Es ist alles OK in guantanamo Bay.
Er kwam nog niks bij mij op. ;)
soooo, da's mooi!
pi_169930561
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:27 schreef -PesteNoire- het volgende:
[ afbeelding ]

Kerk is in de fik gevlogen bij een bombardement van de geallieerden.
Ondanks dat mijn voorkeur uitgaat naar vrolijkere thema's, vind ik dit zo mooie tekening.

Echt briljant :)
Kan je er echt niets mee gaan doen, je zelf verder ontwikkelen dmv. een cursus of iets met tentoonstellen of tekenen voor geld.

Weet het echt niet hoor, maar dit is gewoon zulk vakwerk hulde hulde.
Hell To The Liars
pi_169940724
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 18:49 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ondanks dat mijn voorkeur uitgaat naar vrolijkere thema's, vind ik dit zo mooie tekening.

Echt briljant :)
Kan je er echt niets mee gaan doen, je zelf verder ontwikkelen dmv. een cursus of iets met tentoonstellen of tekenen voor geld.

Weet het echt niet hoor, maar dit is gewoon zulk vakwerk hulde hulde.
Bedankt man. :@ Had niet verwacht dat mensen die tekening zo mooi zouden vinden.

Mensen zeggen vaker dat ik er iets mee moet gaan doen. De hulpverlener die ik 1x per week op bezoek krijg begon er ook over. Ik weet het echt niet, zou geen opdrachten willen tekenen bijvoorbeeld. En probleem is dat ik absoluut geen portretten kan tekenen (daarom vaak gebouwen).

Even compleet offtopic: ik weet dat jij Feyenoord fan ben. Ik kijk al weken uit naar de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord vanmiddag. Kan me nog het laatste kampioenschap herinneren in 1999. Ik ben toen met mijn oom naar de Kuip geweest.

Ik hoop op een mooie wedstrijd en als het kan een overwinning van Feyenoord.
pi_169940740
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Je kledingkast moet eens normaal gaan doen. Wat denkt dat kreng wel dat hij is?!

Zei je tante nog wat tegen je? :P Kan mij voorstellen dat je elkaar genoeg hebt te vertellen.
Ze zei me gedag en noemde mijn naam. Eigenlijk een zeer vreemde hallucinatie. 8)7
  zondag 2 april 2017 @ 10:35:04 #46
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_169941253
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 09:47 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Ze zei me gedag en noemde mijn naam. Eigenlijk een zeer vreemde hallucinatie. 8)7
Alleen maar gedag? Beetje onbeschoft, nietwaar? ;)
soooo, da's mooi!
pi_169966428
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 10:35 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Alleen maar gedag? Beetje onbeschoft, nietwaar? ;)
Was waarschijnlijk een hallucinatie, besefte pas dat zij het was nadat ik doorfietste.

Ik ben gisteravond om 7 uur al gaan slapen, werd wakker helemaal in de war. Wel naar vrijwilligerswerk geweest maar voelde me enorm down.

Heb net mijn cd's en LP's van Herman van Veen onder het stof vandaan gehaald. Beetje zwaarmoedige muziek maar wel erg mooi.
pi_169966442
Die opgehangen persoon is voorlopig echt de laatste tekening. Gestoorde zooi is et eigenlijk.
pi_169966457
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 09:45 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Bedankt man. :@ Had niet verwacht dat mensen die tekening zo mooi zouden vinden.

Mensen zeggen vaker dat ik er iets mee moet gaan doen. De hulpverlener die ik 1x per week op bezoek krijg begon er ook over. Ik weet het echt niet, zou geen opdrachten willen tekenen bijvoorbeeld. En probleem is dat ik absoluut geen portretten kan tekenen (daarom vaak gebouwen).

Even compleet offtopic: ik weet dat jij Feyenoord fan ben. Ik kijk al weken uit naar de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord vanmiddag. Kan me nog het laatste kampioenschap herinneren in 1999. Ik ben toen met mijn oom naar de Kuip geweest.

Ik hoop op een mooie wedstrijd en als het kan een overwinning van Feyenoord.
Ik vind de details van de ramen erg mooi.
En helaas, Feyenoord heeft verloren maar ik heb nog vertrouwen in de voorsprong die we hebben.
Hell To The Liars
pi_169966529
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 10:57 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik vind de details van de ramen erg mooi.
En helaas, Feyenoord heeft verloren maar ik heb nog vertrouwen in de voorsprong die we hebben.
Ik heb er ook vertrouwen in. Ze hebben het nog steeds volledig in eigen hand.

Bij het kampioenschap van 1999 was ik pas 11 dus kan me het niet meer goed herinneren. Ik hoop het eens mee te maken als de Coolsingel vol staat.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')