abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 maart 2017 @ 13:39:29 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_169650897
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 13:25 schreef possetje het volgende:

[..]

Ja zelf zie ik het ook een klein beetje anders, ja FOK is dan door het kleine taalgebied een echte plek waar mensen elkaar al snel kennen, en dan over elkaar heen gaan struikelen ( teveel dieren in een kooi effect ) , en op buitenlandse forums en facebook, val ik veel minder op, dus word daar zelden uitegscholden ey....
Waarom reageer je niet op mijn posts?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_169651812
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 13:33 schreef Droopie het volgende:
Possetje, je opmerking over het "gekkehuis" helpt ook niet mee om het stigma te verlagen he ;)

Breek je been ga je naar het ziekenhuis, maar een gekkehuis is eigenlijk ook gewoon een behandelplek voor mensen die wat ziekjes zijn in hun hoofd.
Is daar wat mis mee? Of bedoel je je post niet zoals ik hem opvat?
pi_169651976
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:16 schreef Krollie het volgende:

[..]

Is daar wat mis mee? Of bedoel je je post niet zoals ik hem opvat?
Je vat hem verkeerd op.

De psychologen hebben een dikke boterham aan mij verdiend om mijn hoofd te repareren en daar schaam ik mij totaal niet voor :)

Waarbij ik ook dankbaar ben, dat mijn stoornis verholpen kon worden en dat dit niet iedereen gegund is.
Hell To The Liars
pi_169652152
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 13:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet op mijn posts?
oww haha het is maandag, ( altijd beetje erg nuchtere soort van strenge dag ) dus ben tikje nerveus nu, lees alles later nog wel wat meer aandachtig als ik wat meer ontspannen ben! Excuus!
  maandag 20 maart 2017 @ 19:38:03 #30
456432 Kamina
Tenacious!
pi_169660008
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:41 schreef Krollie het volgende:

[..]

"Vreemder dan normaal is op FOK!"? Op FOK! mag zowat alles, in vergelijking met andere forums is FOK! niet echt heel normaal te noemen.
Elke gemeenschap heeft een maatstaf; zelfs binnen subfora als op FOK!.
1 + 1 = blauw
pi_169666204
Dacht je om 6 uur vroeg in de ochtend hieraan?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_169666221
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Dacht je om 6 uur vroeg in de ochtend hieraan?
Hoi hoi, ik leef vaak snachts!
pi_169666340
weet je wat, fok mensen wat deze vinden.
leef gewoon je eigen leven.
leven is veel te kort om je druk te maken over wat anderen van je vinden.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_169666378
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:54 schreef nanuk het volgende:
de anusvinger op het stembiljet
Hoi das punk, heb vele hoogopgeleide mensen die daar om kunnen lachen, ga niet helemaal uitleggen nu wat ik er mee bedoelde. ( er zat nog een heel verhaal aan vast ook )
pi_169666458
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:52 schreef Keep_Walking het volgende:
Gewoon tegen de stigma vechten. Hier een aantal websites en campagnes:

www.psychosenet.nl

www.goedgek.nl

www.veerkrachtfabriek.nl

www.psychosenet.nl

Je moet stigma zien als racisme, homofobie, islamofobie, enz. Er was een periode dat racisme gewoon normaal was. Maar toen gingen mensen die ermee te maken strijden om het maatschappelijke perceptie te veranderen. Ook bij homofobie en andere soorten discriminatie.

Wat je moet doen is verenigen met mensen die in hetzelfde boot zitten als jij en sympathisanten en actief strijden tegen de stigma rondom psychiatrie. Dat doe ik ook (heb ook labels gehad als schizofrenie, PTSS met psychotische kenmerken, enz). Omdat ik me actief en georganiseerd tegen de stigma inging, heb ik het ook kunnen overwinnen voor mezelf. Nu krijg ik juist respect en begrip van mijn omgeving. En ik ga gewoon door, zodat ook anderen met psychiatrische stoornissen geen last hebben van stigma en een betere leven krijgen in deze maatschappij.

Als je echt zoveel last hebt van stigma, moet je er iets aan veranderen. PM me als je erover wil praten.
Haja! Daar ga ik over nadenken, ik moet wel zeggen dat ik 1 keer op een link geklikt heb van je lijstje en dan maakte ik daar een topic, maar er kwamen nul antwoorden, en dan op fok bijv is het iets drukker hey!

Ja, oke? hoe ga ik een club vormen? Goede vraag!
pi_169666523
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 13:28 schreef vaduz het volgende:
Handig dat je het nog even benadrukt TS. ;(
Hoi nee, dat werkt anders, op fok is het elke dag wel : hey possetje schizo dit? ( haha bulderen van het uitlachen ), possetje schizio dat ( ziektes kkk ) , ja vandaar dat er voor mij ook niet echt een weg terug is. tenzij ik mn naam ga veranderen,...
pi_169666561
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:33 schreef possetje het volgende:

[..]

Hoi nee, dat werkt anders, op fok is het elke dag wel : hey possetje schizo dit? ( haha bulderen van het uitlachen ), possetje schizio dat ( ziektes kkk ) , ja vandaar dat er voor mij ook niet echt een weg terug is. tenzij ik mn naam ga veranderen,...
Dan moet je er een TR van maken :)
Hell To The Liars
  dinsdag 21 maart 2017 @ 07:34:08 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_169670563
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:31 schreef possetje het volgende:

[..]

Haja! Daar ga ik over nadenken, ik moet wel zeggen dat ik 1 keer op een link geklikt heb van je lijstje en dan maakte ik daar een topic, maar er kwamen nul antwoorden, en dan op fok bijv is het iets drukker hey!

Ja, oke? hoe ga ik een club vormen? Goede vraag!
Er is een vereniging waar je naartoe kan voor hulp en informatie:

www.anoiksis.nl
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')