abonnement Unibet Coolblue
pi_169643679
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Ja hoor, die vertrekt dinsdag.

Dat boek uitgeven kostte 10K, dat kreeg ze niet voor elkaar in Utopia, dus gaat ze dat nu buiten proberen.
En waar heb je die info vandaan? Heb het haar nooit horen zeggen. En 10K lijkt me ook overdreven. Ze hebben een huisdrukker die het vast goedkoper kan doen.
pi_169643693
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:51 schreef Yaksa het volgende:

[..]

En waar heb je die info vandaan? Heb het naar nooit horen zeggen. En 10K lijkt me ook overdreven. Ze hebben een huisdrukker die het vast goedkoper kan doen.
Ze heeft het al meerdere keren aangegeven, eerste keer als ik het goed heb direct nadat Gina aangaf te vertrekken,
Daarna nog meerdere keren daarop gezinspeeld, dus van haar die info dus.
pi_169643700
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:50 schreef formule het volgende:

[..]

Waarom, ik zie hier koeien elke dag,
De redactie heeft beelden nodig van bewoners die de koeien verzorgen en tegelijkertijd roddelen over andere inwoners. Dat levert leuke beelden op. Roddelen op het rokersbankje kan niet meer
pi_169643722
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:51 schreef Yaksa het volgende:

[..]

En waar heb je die info vandaan? Heb het haar nooit horen zeggen. En 10K lijkt me ook overdreven. Ze hebben een huisdrukker die het vast goedkoper kan doen.
Die 10K voor dat boek is diversen malen ter sprake geweest
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_169643724
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:53 schreef Yaksa het volgende:

[..]

De redactie heeft beelden nodig van bewoners die de koeien verzorgen en tegelijkertijd roddelen over andere inwoners. Dat levert leuke beelden op. Roddelen op het rokersbankje kan niet meer
Ja dat is een waarheid als een koe :7
pi_169643725
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:53 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ze heeft het al meerdere keren aangegeven, eerste keer als ik het goed heb direct nadat Gina aangaf te vertrekken,
Daarna nog meerdere keren daarop gezinspeeld, dus van haar die info dus.
Ach, we zullen het zien morgen. Mocht ze gaan dan zal ik haar niet missen.
pi_169643730
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:56 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Ach, we zullen het zien morgen. Mocht ze gaan dan zal ik haar niet missen.
Ik ook niet, ze is zo langdradig van stof
pi_169643747
Misschien een domme vraag, maar waar ligt René nou eigenlijk?
pi_169643751
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 01:02 schreef Yaksa het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waar ligt René nou eigenlijk?
UTO / Indeling Slaapkamers
pi_169643762
quote:
Ik zie hem niet liggen, maar dat ligt aan de regie, ik geloof het wel.
pi_169643782
Toch wel een stevig bedje wat Patrick heeft gemaakt. Kan het gewicht van Ramona en Romy makkelijk aan.
pi_169643786
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 01:15 schreef Yaksa het volgende:
Toch wel een stevig bedje wat Patrick heeft gemaakt. Kan het gewicht van Ramona en Romy makkelijk aan.
Dat was niet stevig. Viel van ellende uit elkaar, maar een aantal mensen hebben hem opnieuw aangepakt waardoor hij weer bruikbaar was
(Weet niet meer wie. Ivan? Wim? )
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  maandag 20 maart 2017 @ 01:17:11 #138
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_169643787
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 01:15 schreef Yaksa het volgende:
Toch wel een stevig bedje wat Patrick heeft gemaakt. Kan het gewicht van Ramona en Romy makkelijk aan.
Tijdje geleden zakte ze er doorheen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_169643792
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 01:17 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Tijdje geleden zakte ze er doorheen.
O ja. Dat was de bodem. Ruud sprong toen op bed en er braken wat latten van de lattenbodem.
Ruud pakte ze toen op en gooide ze gewoon onder het bed
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_169643810
quote:
99s.gif Op maandag 20 maart 2017 01:19 schreef Zeyina het volgende:

[..]

O ja. Dat was de bodem. Ruud sprong toen op bed en er braken wat latten van de lattenbodem.
Ruud pakte ze toen op en gooide ze gewoon onder het bed
Tja, maar dat was gewoon vernielen. hetgeen waar Ruud goed in was. Spring jij ook elke avond in bed?
pi_169643826
Ik blijf het raar vinden, Romy en Cemal houden echt van elkaar wat ze vanaaf hebben gezegd en ze gaan apart slapen.
pi_169643846
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 01:31 schreef Yaksa het volgende:
Ik blijf het raar vinden, Romy en Cemal houden echt van elkaar wat ze vanaaf hebben gezegd en ze gaan apart slapen.
Ik zie het meer als kalverliefde, maar goed ieder zijn eigen menig.
pi_169643873
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 01:36 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik zie het meer als kalverliefde, maar goed ieder zijn eigen menig.
Ik denk dat het meer gaat over de Febo die alles wil sturen. Maar Romy en Cemal willen nog zograag
  maandag 20 maart 2017 @ 01:52:08 #144
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_169643905
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 01:41 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer gaat over de Febo die alles wil sturen. Maar Romy en Cemal willen nog zograag
Cemal vind het wel goed zo.Geloof mij maar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_169643921
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 01:52 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Cemal vind het wel goed zo.Geloof mij maar.
Nee hoor, Cemal vind het niet goed zo. Hij wil toch een maatje die onvoorwaardelijk aan zijn zij staat. Iemand die niet op hem stemt als het ware. Het blijft tenslotte een spel.
pi_169643930
Maaruh, ik ga lekker slapen, tot morgen maar weer. Doei doei.
  maandag 20 maart 2017 @ 02:10:01 #147
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_169643948
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 01:59 schreef Yaksa het volgende:
Maaruh, ik ga lekker slapen, tot morgen maar weer. Doei doei.
Trusten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_169644111
Romy en Cemal liggen nog steeds apart *O*
TEAM BAKSTEEN
pi_169644145
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_169644149
UTOPIA-tweeling slaapt altijd in één bed
Fay en Demi (21) zorgen voor verrassing

Het dagelijkse SBS6-realityprogramma UTOPIA gaat vandaag voor een regelrechte sensatie zorgen met de komst van twee (!) nieuwe bewoners. PRIVÉ onthult EXCLUSIEF op deze pagina dat de bloedmooie tweeling, DEMI en FAY BURGERS, zich over een aantal uren bij de poort van de ’enclave’ in ’t Gooi zal melden.
Al ruim drie jaar leven de bewoners van Utopia in hun eigen wereld. foto aerovista

Al ruim drie jaar leven de bewoners van Utopia in hun eigen wereld. foto aerovista

Nieuwe bewoners vandaag voor Utopia en… wat voor twee!

Eeneiige tweeling FAY en DEMI BURGERS (21) zorgen over een paar uur voor een grote verrassing door samen de poorten van de Gooise enclave te betreden en daar samen voor een hoop komische chaos en verwarring te zorgen! De twee zijn, ook voor de geoefende kijker uit hun directe omgeving, niet uit elkaar te houden.

Daarbij hebben de dames een streepje voor op de andere deelnemers. Kwamen die allemaal eenzaam en alleen de poort binnen gewandeld, Fay en Demi hebben al van voor hun geboorte een band voor het leven, trekken bij alles samen op en slapen zelfs in één bed.

En dat is iets wat ze, eenmaal binnen, trouwens ook van plan zijn te gaan doen.

Stilte

Bovendien zijn ze vastbesloten lang in het dagelijkse programma te blijven. In alle stilte zijn de zusjes voorbereid op hun grote tv-avontuur. Met niemand, zelfs niet met hun directe omgeving, mochten zij de afgelopen weken het nieuws delen dat zij gaan meedoen aan de sinds 31 december 2013 lopende realityshow. Bij veel vrienden en familieleden kwam het nieuws dezer dagen als een grote verrassing, dezelfde verrassing die de huidige bewoners van Utopia over een paar uur te wachten staat.

Want dan zal de tweeling zich bij de metershoge poort melden en zal het leven er daar, door hun komst, anders gaan uitzien. Met hun bijna sprookjesachtige verschijning - grote helblauwe ogen en lange blonde haren - zal het dagelijkse leven in seizoen vier van het nog steeds succesvolle SBS6-programma Utopia er naar verwachting helemaal anders komen uit te zien.

Fay: ,,We hebben er ontzettend veel zin in en zijn van plan ons echt wel te laten gelden. De andere bewoners kunnen straks niet om ons heen. En het gaat zeker niemand lukken om ons weg te stemmen, als de een weg moet dan blíjft de ander!’’

Volgens Demi hebben zij en haar zus, sinds kinds af aan, een voor ieder ander onzichtbare manier van communiceren ontwikkeld. ,,We kunnen elkaar soms inseinen, zonder zelfs ook maar wat te zeggen of met de ogen te knipperen. Dat gaat vanzelf, dat gebeurt automatisch. We kunnen zo heel makkelijk reageren op dingen die in het programma gebeuren.’’

Een van de dingen die de meiden gemeen hebben met elkaar is dat ze ook nog allebei single zijn. ,,Wéér single zijn’’, zegt Fay. ,,We hebben allebei wel vriendjes gehad maar dat is nu weer achter de rug. We hebben de lat ook best hoog liggen, geloof ik. Eens zijn we het altijd wel over de mannen. Dat is ook niet zo gek, want we denken hetzelfde en verschillen eigenlijk nooit van mening over wat dan ook. En dat geldt ook voor onze buien. Als ik verdrietig ben, dan is Dewi dat ook.’’

,,We voelen elkaar heel goed aan en we zullen als tweetal zoveel mogelijk samen optrekken. Niemand komt tussen ons in te staan. We kennen geen rivaliteit en zijn nooit jaloers’’, vult zij aan.

Vriendjes worden onderling niet uitgewisseld, maar natuurlijk wel uitgebreid gewikt, gewogen en besproken. Over het huidige aanbod aan heren in het beloofde land van Utopia hebben beiden het natuurlijk ook gehad.

Dierenliefhebber BAS , tattoo-artiest BOYD en idealist RENÉ zullen veel moeite moeten doen om bij Fay of Demi in de smaak te vallen. En ook KEVIN en JACCO, met andere interesses, worden straks verrast met de twee pittige meiden die niet alleen rap van tong zijn, maar ook nog een gezond stel hersenen hebben.

Fay werkte tot voor kort als directiesecretaresse op een advocatenkantoor. Demi volgde een opleiding toerisme en luchtvaart.

Samen slapen

Een van de meest opmerkelijke en bijzondere eigenschappen van de dames is dat zij elkaar eigenlijk altijd opzoeken, zelfs ’s nachts! Fay: ,,We slapen altijd samen in een bed, ja. Dat vinden we gezellig en dat doen we al jaren zo. Mocht er een vriendje voorbijkomen dat een blijvertje is, dan wordt het natuurlijk op den duur wel anders.”

Maar of dat in Utopia gaat gebeuren? De tweeling heeft een belangrijk doel voor ogen: zo lang mogelijk samen binnen de muren van Utopia blijven. ,,We gaan voorkomen dat we worden weggestemd’’, vertelt Dewi. ,,Ons verblijf gaat echt heel lang duren, reken daar maar op. We vinden het natuurlijk heerlijk om er af en toe opzettelijk misbruik van te maken van hoe we op elkaar lijken en daar hebben we best wat ideetjes voor bedacht hoe het ons kan helpen zolang mogelijk in het programma te zitten, want dat is toch het doel.’’

De afgelopen dagen hebben de zusjes voorlopig afscheid genomen van hun familie. ,,Onze ouders staan er helemaal achter. Ze vinden het leuk voor ons. Ze zijn ook wel wat gewend. Onze één jaar oudere zus JARA heeft gekozen voor de modewereld en zit al tijden in China naar aanleiding van haar optreden in Holland’s Next Top Model . Van haar hebben we dus niet echt afscheid kunnen nemen maar we hebben wel lang geskypet.’’

Voorzichtig lonken de twee naar een carrière in de media. Vooral Demi is daar duidelijk over: ,,Zoals LINDA DE MOL , dat is mijn grote voorbeeld. Zo wil ik ook worden.’’

Harrie Nijen Twilhaar
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')