Ze heeft de 80 in ieder geval gehaald.quote:Op maandag 20 maart 2017 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
das helemaal geen leuke grap![]()
sterkte kerel
Oh dat is wel netjes.quote:Op maandag 20 maart 2017 02:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze heeft de 80 in ieder geval gehaald.
dat is iig een respectabele leeftijd, maar dat maakt het er niet minder klote op natuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2017 02:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze heeft de 80 in ieder geval gehaald.
Alles gaat dood, dat is een vast gegeven.quote:Op maandag 20 maart 2017 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is iig een respectabele leeftijd, maar dat maakt het er niet minder klote op natuurlijk
jep, dat is helaas zoquote:Op maandag 20 maart 2017 02:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Alles gaat dood, dat is een vast gegeven.
Ben jij mij?quote:Op maandag 20 maart 2017 03:16 schreef Amarantha het volgende:
Krijg ineens het geweldige idee om morgen falafel te gaan eten.Nu nog even beslissen of ik het in pitabroodjes ga doen of een wrap.
wat eet je vandaag dan?quote:Op maandag 20 maart 2017 03:16 schreef Amarantha het volgende:
Krijg ineens het geweldige idee om morgen falafel te gaan eten.Nu nog even beslissen of ik het in pitabroodjes ga doen of een wrap.
Helemaal para van gewordenquote:
Hahahaha ja nog ffquote:Op maandag 20 maart 2017 09:04 schreef deadprez het volgende:
jij bent de enige die steeds huilt hoor noelle
ewaquote:Op maandag 20 maart 2017 09:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahaha ja nog ff
Goeiemorgen ouwe steuntrekkert
Blijft z'n eigen schuldquote:
btje welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |