abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169644604
quote:
9s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Ok
Ok
Ja
Ja
Ok
Ja?
Jammer
Maar ok
Hahaha

Marc zijn reactie na Irene haar besluit.
"Hij reageerde zo lief. " |:( :')
Somebody that I used to know
pi_169644696
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 22:01 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:

[..]

Van fb:

Met Anne gaat het heel goed! Verder heeft ze aangegeven geen behoefte te hebben aan een stukje over haar. Bedankt voor de bezorgdheid allemaal!
Wat goed! Voor je het weet denken mensen dat je nationaal bezit bent. Goed dat ze dat direct een halt toeroept.
Somebody that I used to know
  maandag 20 maart 2017 @ 08:53:37 #228
14505 OProg
A Life in Music
pi_169645071
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 22:41 schreef Forbry het volgende:
De moeder van Herman vond ik irritant. Wel heel leuk dat Herman vlinders heeft (al is in het geheel niet duidelijk voor wie, zelfs niet of het voor 1 of 2 is ). Hoop nog steeds dat hij voor Fleur kiest...
Die mensen zijn nogal... eeeh... 'close' met elkaar. Die jongen heeft geen enkele ervaring maar die ouders evenmin met deze hele situatie. Dus dan ga je van dit soort gesprekken krijgen als ze allemaal sociaal ergens wat minder handig zijn.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_169645758
Deelnemers die moeite hebben met vegetariėrs kunnen dat beter al in hun oproep zeggen.

Scheelt aanmeldingen van sla-vreters die uiteindelijk toch niet door de keuring komen.
pi_169645856
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 08:14 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

"Hij reageerde zo lief. " |:( :')
Moest denken aan 'Maar u kijkt zo lief' :X :+ _O-
mag het weten
pi_169645904
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:56 schreef praadje het volgende:
Herman - Hermina Brusselmans
:D Toch denk ik dat ie voor Fleur gaat en niet voor Hermina Brusselmans :P
mag het weten
  maandag 20 maart 2017 @ 09:46:24 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169645913
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:38 schreef female81 het volgende:
Deelnemers die moeite hebben met vegetariėrs kunnen dat beter al in hun oproep zeggen.

Scheelt aanmeldingen van sla-vreters die uiteindelijk toch niet door de keuring komen.
Je kunt je beter afvragen waarom een vegetariėr überhaupt reageert op een boer die in de vleeshandel zit, want daar komt het op neer.
Schrijf dan lekker op een akkerbouwer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 maart 2017 @ 09:53:44 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169646065
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt je beter afvragen waarom een vegetariėr überhaupt reageert op een boer die in de vleeshandel zit, want daar komt het op neer.
Schrijf dan lekker op een akkerbouwer.
Zij was anders niet degene die er moeite mee had, dat was toch echt Olke.
KuikenGuppy
pi_169646090
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 08:22 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wat goed! Voor je het weet denken mensen dat je nationaal bezit bent. Goed dat ze dat direct een halt toeroept.
Wie is Anne ook al weer :') Was haar al vergeten...
  maandag 20 maart 2017 @ 09:55:39 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169646132
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zij was anders niet degene die er moeite mee had, dat was toch echt Olke.
Ja dat weet ik, maar ik snap wel dat dat niet lekker ligt.
Alsof je als pacifist op een beroepsmilitair reageert.
Het werkt uiteindelijk niet, dat zag je met die Berber bij Frank de geitenboer ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 maart 2017 @ 09:56:26 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169646164
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:54 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wie is Anne ook al weer :') Was haar al vergeten...
Dat model, waarbij bleek dat ze nog heel wat van je kunnen maken met zo'n foto.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169646192
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat model, waarbij bleek dat ze nog heel wat van je kunnen maken met zo'n foto.
Weet ik. Was ironisch bedoeld, omdat iemand zegt dat het goed is dat ze vraagt met rust gelaten te worden zodat ze geen nationaal bezit wordt.
pi_169646234
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 08:14 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

"Hij reageerde zo lief. " |:( :')
Nou ik moet eerlijk zeggen, verbaal kwam er niet heel veel uit, maar zijn mimiek sprak boekdelen. Ik heb die jongen nog nooit zo blij naar iemand zien kijken. Hij liep elke keer met zijn ziel onder zijn arm. Voor het eerst wat emoties. Al uit hij dat vreemd. Misschien was het een stille hint dat ze na het programma altijd nog eens een brief kan sturen :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169646258
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar ik snap wel dat dat niet lekker ligt.
Alsof je als pacifist op een beroepsmilitair reageert.
Het werkt uiteindelijk niet, dat zag je met die Berber bij Frank de geitenboer ook.
Hangt er vanaf op welke standpunten het gebaseerd is. Volgens mij vond Harriet Olke's bedrijfsvoering gewoon prima hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2017 10:00:23 ]
pi_169646405
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 07:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nog een reden om blij te zijn dat ik niet zo'n mond heb :P
:D _O-
pi_169646468
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 07:13 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hebben wij hetzelfde programma gekeken? :?
Hij deed het juist hartstikke leuk, veel interactie met beiden en lijkt erg op zijn gemak.
hm, nou, ik vind het met Herman ook niks hoor. En dan lees ik hier dat hij het zo leuk doet. Ik zie dat niet echt, het is allemaal zo super oppervlakkig, volgens mij weten ze nu nog nauwelijks meer van elkaar dan in het begin. Wat dat betreft had ie zijn moeder ook wel nodig volgens mij, die stuurt dan tenminste nog 1 van de meiden alleen naar hem toe voor wat 1 on 1 tijd, maar dan komt ie alsnog niet verder dan "hoeveel melk heb je nodig?" Het heeft een hoog brugklas schoolreisje gehalte, gezellig zo als 3 klasgenootjes met elkaar, maar meer ook niet
  maandag 20 maart 2017 @ 10:10:18 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169646494
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Hangt er vanaf op welke standpunten het gebaseerd is. Volgens mij vond Harriet Olke's bedrijfsvoering gewoon prima hoor.
En toch kan ik me voorstellen dat het niet lekker ligt.
Als de vrouw van een visboer geen vis eet vindt men het ook vreemd, als de vrouw van de kaasboer geen kaas eet idem, als de vrouw van een rozenkweker geen bloemen in huis wil ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169646589
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:09 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

hm, nou, ik vind het met Herman ook niks hoor. En dan lees ik hier dat hij het zo leuk doet. Ik zie dat niet echt, het is allemaal zo super oppervlakkig, volgens mij weten ze nu nog nauwelijks meer van elkaar dan in het begin. Wat dat betreft had ie zijn moeder ook wel nodig volgens mij, die stuurt dan tenminste nog 1 van de meiden alleen naar hem toe voor wat 1 on 1 tijd, maar dan komt ie alsnog niet verder dan "hoeveel melk heb je nodig?" Het heeft een hoog brugklas schoolreisje gehalte, gezellig zo als 3 klasgenootjes met elkaar, maar meer ook niet
Maar uit die meiden komt ook niet veel.
pi_169646683
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

En toch kan ik me voorstellen dat het niet lekker ligt.
Als de vrouw van een visboer geen vis eet vindt men het ook vreemd, als de vrouw van de kaasboer geen kaas eet idem, als de vrouw van een rozenkweker geen bloemen in huis wil ook.
'Men' ja. Zodra men gaat meewegen is er idd weinig toekomstperspectief.
pi_169647996
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar ik snap wel dat dat niet lekker ligt.
Alsof je als pacifist op een beroepsmilitair reageert.
Het werkt uiteindelijk niet, dat zag je met die Berber bij Frank de geitenboer ook.
Er was laatst een melkboer op de radio die geen melk dronk. Kan prima dus.
Somebody that I used to know
pi_169648271
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:48 schreef Maartel het volgende: [..]

Nee, dat niet, als die geruchten er toen waren had ik t wel gevraagd. Maar ik kreeg nou ook weer niet direct de indruk van zwijgplicht.
Die was er wel en de boete werd steeds hoger. In eerste instantie was ik verbaasd dat boerin Agnes direct naar huis beende, toen ze doorhad dat er een journalist in huis was. Dat kwam vooral doordat ze aanvankelijk best leuk leek, en toen als een dragonder optrad. Ze zei dat hij vertrekken moest en haar vader zei daarover, dat ze in grote problemen had kunnen komen. Dat zal die boete geweest zijn. Het laatste bedrag waar ik over las, was ¤ 40.000.

quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:38 schreef female81 het volgende:
Deelnemers die moeite hebben met vegetariėrs kunnen dat beter al in hun oproep zeggen.

Scheelt aanmeldingen van sla-vreters die uiteindelijk toch niet door de keuring komen.
Omgekeerd: vegetariėrs, PvD'ers, fanatieke dierenbeschermers moeten niet schrijven op boeren die als bedrijf dieren houden.

Een vegetariėrs is evenwel geen sla-eter, eerder een soja/nepvlees-eter. Je lijkt in de war te zijn met macrobioten.

quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:53 schreef Burdie het volgende: [..]

Zij was anders niet degene die er moeite mee had, dat was toch echt Olke.
Niet Olke maar Olkes vader.
Dat ze er geen moeite mee leek te hebben, komt doordat ze e.e.a. niet goed doordacht heeft. Een van haar dochters schreef ook een brief, het kwam allemaal overtuigend over, en op Schiphol kwamen wat consequenties op haar af die ze al in eerste instantie had moeten overzien en daardoor ņf niet had moeten schrijven ņf zonder serieus getreuzel in het vliegtuig instappen. Ter plekke zie je die enorme veestapel en als het nieuwtje en de spanning van de ontmoetingen eraf zijn, weet je elke dag opnieuw dat er massaal gekalfd, gescheiden, uitgemolken en geslacht zal worden. Daar ga jij als vegetariėr aan meewerken? Waarom ben je dan vegetariėr?
pi_169648382
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/2017/dagboekje-van-pia/
quote:
’s Avonds hebben we samen gekookt en het was duidelijk dat dit voor Herman en mij geen probleem was.
Voor de twee onzelfstandige studenten wel dus?
  maandag 20 maart 2017 @ 12:33:58 #248
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169649488
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:37 schreef Forbry het volgende:

[..]
Maar het is net alsof ze daar niet echt voor Olke is ofzo, terwijl ze tegelijkertijd aangeeft hem juist echt heel leuk te vinden...
Ja zoiets ja. Ik zie het niet aan haar ook. Maar zou het een heel erg leuk stel vinden.
pi_169649651
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:09 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

hm, nou, ik vind het met Herman ook niks hoor. En dan lees ik hier dat hij het zo leuk doet. Ik zie dat niet echt, het is allemaal zo super oppervlakkig, volgens mij weten ze nu nog nauwelijks meer van elkaar dan in het begin. Wat dat betreft had ie zijn moeder ook wel nodig volgens mij, die stuurt dan tenminste nog 1 van de meiden alleen naar hem toe voor wat 1 on 1 tijd, maar dan komt ie alsnog niet verder dan "hoeveel melk heb je nodig?" Het heeft een hoog brugklas schoolreisje gehalte, gezellig zo als 3 klasgenootjes met elkaar, maar meer ook niet
Hallo, het zijn geen normale gasten he. Die gewoon naar de kroeg gaan en iemand oppikken. Het wordt hun eerste relatie en sexuele ervaring. Natuurlijk gaat dat allemaal moeizaam. Dat maakt het juist zo grappig om te kijken.
pi_169650046
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Hallo, het zijn geen normale gasten he. Die gewoon naar de kroeg gaan en iemand oppikken. Het wordt hun eerste relatie en sexuele ervaring. Natuurlijk gaat dat allemaal moeizaam. Dat maakt het juist zo grappig om te kijken.
Ik beweer ook niet dat het normale gasten zijn of dat ik wat anders verwacht had. Ik begrijp simpelweg al die "Herman doet het zo goed"- reacties niet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')