abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169664998
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:35 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Zucht, ben ik net hersteld van het aan alle kanten rammelende verhaal van Twan Huys, nu dit weer.
Er ia een FISA ingeleverd om de Trumptower te mogen afluisteren. Dat werd de eerste keer geweigerd. Dit is uitzonderlijk, er was blijkbaar geen voldoende onderbouwing. Het werd later nog een keer aangevraagd, 10 dagen voor de verkiezingen.
Wat heeft het opgeleverd? Geen bewijs voor collusion tussen de Trump campagne en Russen.
Dus, een zittende politieke partij laat de concurrent afluisteren. Hillary Clinton wist er al van, is af te leiden uit een tweet die stuurde.
Het nieuws is dat
1] de FBI onderzoekt nog steeds of er Russische sturing is geweest
2] er is nog steeds geen enkele bewijs daarvoor gevonden. Ook geen enkele connectie met Wikileaks. Net wat Wikileaks zelf al zegt.

De Democrats hebben de verkiezing verloren door allerlei oorzaken, de leugens van Clinton, haar twijfelachtige gezondheid, haar versprekingen, haar geflirt met Wall Street, de streken tegen Bernie Sanders, haar eigenlijk teleurstellende bestuurlijke prestaties, haar schelle gelach, haar ongeloofwaardigheid en noem maar op.
De narrative is nu dat de Russen de verkiezing gestuurd hebben- en dat daardoor de Democrats verloren hebben. Geprobeerd is om de kiesmannen voor het democratic karretje te spannen.

Trump dat het goed. Obama had in dezelfde periode 400 miljard uitgegeven, Trump heeft 100 miljard van het begrotingstekort afgehaald.

Het echte schandaal is dat de democrats het bestuursoverheid misbruiken om politieke tegenstanders te dwarsbomen. Bill Clinton was daar ook al mee bezig, Filegate. De Amerikaanse belastingdienst IRS valt vooral conservatieven lastig.

Wie ook toegang had tot de files van Wasserman Schultz waren de Awan broertjes.
http://dailycaller.com/20(...)ccess-to-dnc-emails/
Geen idee in wat voor parallel universum jij leeft, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_169665027
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:46 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Echt niet. Hij twittert overigens al wat minder inmiddels. Mattis, Bannon, Tillerson lijken me geen ja-knikkers ala Joe Biden.
Wat jou wel of niet lijkt is niet echt relevant te noemen, Bannon voert Trump, de andere twee zijn niet in het Witte Huis aanwezig. En Tillerson werd binnen 2 dagen vakkundig omgeturnd door de Chinezen en zong ineens een toontje lager, zo'n zwaargewicht is het dus niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
pi_169665325
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:46 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Hij twittert overigens al wat minder inmiddels.
Klopt wel, er moet immers genoeg tijd overblijven om te golfen.
Carpe Libertatem
pi_169665415
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat jou wel of niet lijkt is niet echt relevant te noemen, Bannon voert Trump, de andere twee zijn niet in het Witte Huis aanwezig. En Tillerson werd binnen 2 dagen vakkundig omgeturnd door de Chinezen en zong ineens een toontje lager, zo'n zwaargewicht is het dus niet.
Types als Mattis, McMaster en Tillerson lijken er ook vooral voor de bhne te zitten. Hun mandaat wordt flink beperkt aan alle kanten.
“I did not mean that Conservatives are generally stupid; I meant, that stupid persons are generally Conservative. I believe that to be so obvious and undeniable a fact that I hardly think any hon. Gentleman will question it.“
  maandag 20 maart 2017 @ 22:06:02 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169665687
Nog even uitgelicht, want het blijft mooi: https://mobile.twitter.com/liamstack/status/843891167855022082
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 20 maart 2017 @ 22:29:57 #106
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_169666413
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee in wat voor parallel universum jij leeft, maar goed.
De Awan broertjes nog gegoogeld? Waarom niet? Omdat je vertrouwt op de intutie? Facts are irrelevant. Ik had ook wel iets verwacht van de Roemeen Guccifer in dit verband.
De Russische sturing van de verkiezingen is net zo nep als het pisverhaal in een Moskous hotel.
  maandag 20 maart 2017 @ 22:30:00 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169666416
pi_169666553
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Met Yanukovich, zetbaas van Putin en nu wonend in Rusland onder Putins bescherming. Wel even bij de feiten blijven en niet de alternatieve, he? ;)
Voordeel is wel dat je meteen weet wat er in de krochten van de reddit aluhoedjes sites en alt-right fanclubs afspeelt. Daar wordt telkens een mooie samenvatting van gegeven. Een soort alternatieve waanwereld :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_169666696
Breitbart spint het mooi dat Comey min of meer dreigt met: Doe wat het establishment wil of anders impeachen we je.

Maar als je zoals gewoonlijk door de waanwereld-regeltjes heen leest geven ze toch toe, dat dit blijkbaar toch echt impeachment-materiaal is. Shit just got real.
  maandag 20 maart 2017 @ 22:49:41 #110
463668 MrRatio
pi_169667010
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:34 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Voordeel is wel dat je meteen weet wat er in de krochten van de reddit aluhoedjes sites en alt-right fanclubs afspeelt. Daar wordt telkens een mooie samenvatting van gegeven. Een soort alternatieve waanwereld :')
Echt zinvol om met Putin te babbelen via Oekrane.
Alt-right? Weer een label. Ik hou het zelf bij op zoek gaan naar feiten en dan de ratio erop los te laten. Comey zei heel vaak "no comment" wanneer het interessant dreigde te worden. Er zijn FISA formulieren te vinden, dat zegt genoeg over dat er inderdaad getapt is. Of Obama himself dit gedaan heeft is lastig te bewijzen, hij regelt het gewoon bij Loretta Lynch. Ik heb er geen bewijs voor; ik zie Obama er wel voor aan om dit te starten.

Aluhoedjes? Het pisverhaal in een Moskous hotel en de Russische invloed op de verkiezingen zijn conspiracytheorietjes. Hoort eigenlijk in een andere afdeling van fok.nl thuis.
Trump zou al tientallen jaren geen belasting betaald hebben? Is ook al ontkracht.
  maandag 20 maart 2017 @ 22:52:17 #111
463668 MrRatio
pi_169667095
De hack van de DNC werd onderzocht door een commercieel buro, betaald door de Democrats. De FBI mocht niet eens op de computers kijken.
http://www.breitbart.com/(...)fter-botched-report/
pi_169667121
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:49 schreef MrRatio het volgende:

Trump zou al tientallen jaren geen belasting betaald hebben? Is ook al ontkracht.
Door twee A4-tjes uit 2005? hehe.
Carpe Libertatem
  maandag 20 maart 2017 @ 22:54:25 #113
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_169667166
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:52 schreef MrRatio het volgende:
De hack van de DNC werd onderzocht door een commercieel buro, betaald door de Democrats. De FBI mocht niet eens op de computers kijken.
http://www.breitbart.com/(...)fter-botched-report/
De Trumpjugend-website als bron aandragen :')
pi_169667476
Respect voor het engelengeduld waarover je moet beschikken als je op Breitbart op zoek gaat naar de feiten.
pi_169668380
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Mwah, wat heb je liever; een ineffectieve Trump of een effectieve Pence? Ja, is inderdaad geen eerlijke vraag
Een ineffectieve Trump.

Nooit die enge Pence met z'n Christenfundamentalistische agenda.
Though the truth may vary this ship will carry our bodies safe to shore.
* * * Arcee's FOK!lijstjes * * *
pi_169669258
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:49 schreef MrRatio het volgende:
Ik hou het zelf bij op zoek gaan naar feiten en dan de ratio erop los te laten. Comey zei heel vaak "no comment" wanneer het interessant dreigde te worden.
Misschien zou je inderdaad de ratio er eens op los moeten laten. En heel goed nadenken over wat het betekent als Comey 'no comment' zegt. De ratio dicteert namelijk dat als Comey 'no comment' zegt, er dusdanig veel aan de hand is dat hij geen uitspraak kan doen en niet dat er niks aan de hand is. Dan kan ie namelijk veel opener spreken. Als er niks aan de hand is is er immers niks aan de hand. Juist al zijn 'no comments' geven stof tot zorg. als je Trump heet
  dinsdag 21 maart 2017 @ 00:03:00 #117
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169669636
Ik zag net dat verhaal van Twan Huys bij DWDD en daar hoor ik hem over wanneer rook, geen rook meer is en een echt onderzoek tegen Donald Trump kan komen, waar hij het had over hoogverraad en landverraad, dan komen er andere opties tevoorschijn. Wat bedoelt Twan Huys met die opties.

En hoe moet je dit nu kwalificeren, is dit erger dan Watergate met Nixon of is het minder erg?
Hoe dan ook de eerste 100 dagen had Trump zich denk ik wel anders voorgesteld dan de nachtmerrie waarin hij nu zit.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 00:29:33 #119
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169669729
Als Trump en zijn team hebben samengewerkt met de Russen om bv de DNC te laten hacken dan is dat wel groter dan Watergate zou ik denken ja. Landverraad is het dan denk ik wel in de overdrachtelijke zin, maar in elk geval niet in juridische zin. Het staat als volgt beschreven in de grondwet:

quote:
Treason against the United States, shall consist only in levying War against them, or in adhering to their Enemies, giving them Aid and Comfort. No Person shall be convicted of Treason unless on the Testimony of two Witnesses to the same overt Act, or on Confession in open Court.
The Congress shall have Power to declare the Punishment of Treason, but no Attainder of Treason shall work Corruption of Blood, or Forfeiture except during the Life of the Person attainted.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 00:42:41 #120
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169669867
Het eerste slachtoffer van de wiretap claims:

Fox News pulls Judge Napolitano over his Trump wiretap claims

Op zich wel een grappig verschijnsel dat doordat leugens voor waar worden aangezien door de machtigste man op aarde (en waarheid als leugens, maar dit terzijde), worden media als fox nu geconfronteerd met hun eigen leugens die als een boomerang terug komen in hun gezicht.
pi_169670015
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 00:21 schreef MakkieR het volgende:
Ik zag net dat verhaal van Twan Huys bij DWDD en daar hoor ik hem over wanneer rook, geen rook meer is en een echt onderzoek tegen Donald Trump kan komen, waar hij het had over hoogverraad en landverraad, dan komen er andere opties tevoorschijn. Wat bedoelt Twan Huys met die opties.

En hoe moet je dit nu kwalificeren, is dit erger dan Watergate met Nixon of is het minder erg?
Hoe dan ook de eerste 100 dagen had Trump zich denk ik wel anders voorgesteld dan de nachtmerrie waarin hij nu zit.
Nixon is nooit landverraad verweten . Het kan die kant opgaan met Trump, misschien niet
Het lijkt mij dat een bewezen landverraad erger is dan de dirty tricks van Nixon.
Maar ook nu zal GOP de ex-president gratie verlenen. Na een lang proces van coverups en bagatelliseren.
pi_169670302
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 00:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nixon is nooit landverraad verweten . Het kan die kant opgaan met Trump, misschien niet
Het lijkt mij dat een bewezen landverraad erger is dan de dirty tricks van Nixon.
Maar ook nu zal GOP de ex-president gratie verlenen. Na een lang proces van coverups en bagatelliseren.
Maar heeft de president van Amerika geen immuniteit voor rechtsvervolging? Net als Bouterse dat lijkt te hebben met zijn december moorden. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat er een scenario mogelijk is dat de President van Amerika gearresteerd wordt voor hoogverraad/landverraad.
pi_169670448
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 00:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het eerste slachtoffer van de wiretap claims:

Fox News pulls Judge Napolitano over his Trump wiretap claims

Op zich wel een grappig verschijnsel dat doordat leugens voor waar worden aangezien door de machtigste man op aarde (en waarheid als leugens, maar dit terzijde), worden media als fox nu geconfronteerd met hun eigen leugens die als een boomerang terug komen in hun gezicht.
Opzich wel knap dat Napolitano Fox nog dommer leek te maken dan het al is. Best een prestatie als hij zijn collega's voor hem liet schamen voor zijn domheid.
Carpe Libertatem
  dinsdag 21 maart 2017 @ 06:56:07 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169670452
Trump heeft weer eens een rally gehouden. In Louisville, Kentucky dit keer. Kennelijk had zijn ego weer een boost nodig...
pi_169670470
Twottertijd!

wpjenna twitterde op dinsdag 21-03-2017 om 01:30:09 "Ivanka Trump will not be on the government payroll or officially bound by its ethics rules..." https://t.co/B1Zyn8rtv5 reageer retweet
maggieNYT twitterde op dinsdag 21-03-2017 om 02:26:43 Tillerson will miss NATO meeting, travel to Russia in April https://t.co/JybDfpBXdf reageer retweet
jeffzeleny twitterde op dinsdag 21-03-2017 om 01:00:50 "I've been here like 51 days, give me a chance," @realDonaldTrump says in Louisville, on Day 60 of his presidency. Which 9 is he forgetting? reageer retweet
Carpe Libertatem
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')