abonnement Unibet Coolblue
pi_169635919
Heb toch wel even al jullie inzichten en altijd lief bedoelde bewoordingen nodig ;)

Als je een keer écht een keer goed "gebroken hart" van de liefde kreeg - en al het nieuw potentieel dat op je af komt en misschien toch probeert- toch niet zo gaat zoals je had gehoopt...

... wanneer ben je of was je er weer "klaar" voor om je volledig open te stellen voor nieuwe ervaringen?

Ben voornamelijk naar alle verhalen/ervaringen na een écht een goed gebroken hart qua liefde. Ik heb dit voor een enkele keer gemaakt. En in mijn omgeving zijn er maar weinig mensen die het überhaupt toegeven ^)

[ Bericht 4% gewijzigd door MidnightB00m op 19-03-2017 21:14:41 ]
  zondag 19 maart 2017 @ 20:15:00 #2
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169635953
Ik ben altijd klaar.
Fade to Black
pi_169635984
Wanneer je zelf het gevoel hebt dat je er weer aan toe bent. Dat kunnen wij natuurlijk niet voor jou bepalen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169635985
Wil je goed ziek geworden even iets beter uitleggen.

Bvb.
pi_169636023
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 20:15 schreef hoechst het volgende:
Wil je goed ziek geworden even iets beter uitleggen.

Bvb.
Ik denk dat de TS een gebroken hart bedoelt.
Lambo of Rekt
pi_169636027
Paar jaar in mijn geval.
pi_169636055
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 20:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat de TS een gebroken hart bedoelt.
Ja, dat bedoel ik! Zal OP even aanpassen.
pi_169636081
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 20:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat de TS een gebroken hart bedoelt.
Ik hadden het vermoeden dat ze niet meer wist wat ze moest doen en zo 2 jaar Door kachelde.
pi_169636200
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 20:17 schreef JohnShooter het volgende:
Paar jaar in mijn geval.
Dank je voor je antwoord. Het lijkt alsof mensen zo makkelijk verder gaan, zeker met alle verleidingen van nu.
pi_169636589
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 20:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wanneer je zelf het gevoel hebt dat je er weer aan toe bent. Dat kunnen wij natuurlijk niet voor jou bepalen.
Klopt, maar soms voel ik me daar een beetje vreemdeling in, heb bijv. geen last van tikkende eierstokken o.i.d. ondanks mijn leeftijd. Krijg daar best wel opmerkingen over :+
pi_169636708
Dat verschilt per persoon.
Conscience do cost.
pi_169636828
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 20:32 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Klopt, maar soms voel ik me daar een beetje vreemdeling in, heb bijv. geen last van tikkende eierstokken o.i.d. ondanks mijn leeftijd. Krijg daar best wel opmerkingen over :+
Dat lijkt me sowieso geen goede reden om een relatie in te duiken als je daar nog niet aan toe bent.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169637474
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 20:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat lijkt me sowieso geen goede reden om een relatie in te duiken als je daar nog niet aan toe bent.
Nee en weet niet of ik dat ooit wil ;) Bedoel ook geen relatie an sich, maar ben ook netjes weggelopen van potentiële ONS, dates etc.
Als ik om mij heen kijk, is iedereen even verdrietig, maar is er dan ook over heen. Ik deed er altijd al iets langer over, maar voel mij nu soms bijna verplicht om één of andere man weer mee te slepen naar een familiegelegenheid of één of andere blog te schrijven over mogelijk nachtelijke escapades.

[ Bericht 3% gewijzigd door MidnightB00m op 19-03-2017 21:13:11 ]
pi_169639486
Dat voel je vanzelf en verschilt per keer en mens.
pi_169641888
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat voel je vanzelf en verschilt per keer en mens.
Daar kan ik inkomen ;) Maar ben op zoek naar ervaringen/onderbouwingen :)
pi_169643117
Is zo moeilijk om hier antwoord op te geven. Mijn relatie ging bijna een jaar geleden uit en ik merkte bij mij dat het heel erg in fases gaat. Eerste maanden vaak boos / verdrietig, daarna zwakken de emoties af maar blijf je nog wel nieuwsgierig en gluren naar wat hij / zij doet op internet (vast niet iedereen doet dat, maar ik ben schuldig).

Heb nu wel geaccepteerd dat het over is, maar denk nog regelmatig aan hem en zie mezelf voorlopig nog niet verliefd worden.

Weet niet hoe je met je voormalige partner uit elkaar bent gegaan TS, maar als de breuk erg shitty was helpt het heel erg om het online bestaan van je ex uit te vegen. Zodra je niks meer van iemand kan zien gaat het verwerken sneller. Onder iemand anders kruipen hielp mij ook wel, gek genoeg. Al is het maar eenmalig.
  maandag 20 maart 2017 @ 00:17:37 #17
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_169643257
Het heeft vooral te maken met hoe sterk je gehecht was aan je partner denk ik.

De eerste keer dat ik een gebroken hart had duurde het een half jaartje voor ik er helemaal overheen was. De verkering hadden een maand of 4 geduurd en het was mijn allereerste liefde. Later had ik na een relatie van 6.5 jaar toch zeker wel 1.5 jaar nodig voor ik kon zeggen dat het klaar was, maar daarvan heb ik ook 4 maanden enorme ruzie gehad met mijn ex.

Bij mijn laatste relatie die nu 2.5 jaar geleden verbroken is denk ik dat ik na een jaar wel uit mijn liefdesverdriet was. Maar toe aan een nieuwe relatie? Elke keer denk ik dat het zo is maar zodra mannen in de buurt komen voelt het niet goed. Heeft alles maar ook niks met mijn ex te maken. Hij heeft elk stukje vertrouwen in de relatie beschaamd en steeds speelt de angst dat dat weer kan gebeuren op. Hem mis ik eigenlijk totaal niet, eerlijk gezegd heb ik ook geen idee met wie ik nu eigenlijk een relatie had omdat hij zo anders bleek te zijn dan ik dacht.

Zo zie je maar, het is elke keer anders.
pi_169647577
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 20:22 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Dank je voor je antwoord. Het lijkt alsof mensen zo makkelijk verder gaan, zeker met alle verleidingen van nu.
pardon
pi_169648539
Had zeker wel een jaar nodig na de breuk (3 / 3,5 jaar). Klaar voor mijn nieuwe relatie was ik niet, dat wilde ik ook helemaal niet. Was gewoon lekker aan het feesten en de ergste klap was voorbij, maar ik kwam iemand tegen en ondanks dat mijn ex nog in mijn hoofd zat, voelde het te goed en vertrouwd om voorbij te laten schieten.

Ik moet eerlijk toegeven dat in de eerste paar maanden tot misschien wel een jaar, ik nog wel regelmatig aan mijn ex dacht (niet in de zin van ik wil hem terug, maar hij hield me wel 'bezig' zeg maar. Als ik hem tegen kwam kon ik niet zeggen dat ik daar geen emotie bij had. Wat die emotie precies was, weet ik niet. Waarschijnlijk omdat het nooit echt goed is afgesloten, hij loog over alles en doet dat nog steeds maar nu naar zijn huidige vriendin die mij eens uit probeerde te horen met twijfelachtige vragen/stellingen over onze relatie. Brand ik me niet aan, dus ben maar weg gelopen met een excuus).

Al met al dus wel twee jaar voor hij echt 'weg' was, waarvan het laatste jaar ik wel al een nieuwe relatie had, die inmiddels vijf jaar duurt en bezegeld is met een kindeke. M'n ex is nu onze overbuurman. _O- Voel er echt geen enkele fuck meer bij, behalve wat medelijden naar zijn vriendin en haar dochter.

Maarre, ja, "klaar" voor... Ik zou zeggen, sluit niets uit. Je hoeft er niet direct "klaar" voor te zijn. Als het goed voelt met iemand, moet een "ik ben er voor mijn gevoel nog niet klaar voor" absoluut niet in de weg staan als je verder geestelijk gezond bent.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2017 12:01:12 ]
  maandag 20 maart 2017 @ 12:16:37 #20
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_169649012
Als het zover is, voel je dat.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 20 maart 2017 @ 15:14:11 #21
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169653355
Na mijn laatste ex duurde het iets langer dan een jaar voordat ik überhaupt weer aan daten/het ontmoeten van iemand anders wilde denken. Zij had me gewoon te diep gekwetst en ik was te bang om mijn hart weer open te stellen. Ook de behoefte aan platte seks was er dat eerste jaar eigenlijk niet, dat kwam er pas weer toen ik na een jaar mezelf weer op de datemarkt bevond. En helaas dubbel zo hard als voorheen. Ik ben geen type voor een ONS (nooit gehad ook) dus dat zat elkaar behoorlijk in de weg. Toen ik echter na ongeveer 1,5 jaar na de break-up een soort rust over me kreeg ging zowel daten als scharrelen ineens een stuk makkelijker. De 'juiste' zat er echter helaas niet tussen, al merkte ik wel dat ik me eindelijk weer voor gevoelens voor een ander open durfde te stellen. En juist toen ik me eigenlijk niet meer met daten en gevoelens bezighield was daar ineens een zeer leuke interessante vrouw die ik inmiddels bijna een jaar mijn vriendin mag noemen en waarbij ik elke seconde mezelf kan en durf te zijn en vice versa.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 20 maart 2017 @ 15:34:49 #22
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169653851
Ging bij mij altijd redelijk snel. Een aantal maanden. Maar vaak liep de relatie daarvoor al een tijd niet goed en dacht ik in zo'n periode al veel na over of het nog zou kunnen werken of niet. Niet geheel bewust, maar ik denk dat ik me in die tijd ook al voorbereidde op een leven zonder die persoon. Waardoor de verwerking misschien al begon voor de break-up.

Verder ben ik ook niet erg sentimenteel ingesteld. Dat zou ook mee kunnen helpen. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 20 maart 2017 @ 19:10:46 #23
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_169659073
Hangt er van af, als je de dumpende partij bent (zoals ik was ) was ik eigenlijk meteen al klaar om verder te gaan want ik was al veel eerder begonnen met verwerken :)

Ik denk normaal een maand of 2 - 3. Maar het is nooit in de verliefdsheids fase uitgegaan.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_169839649
Ik denk langer dan een jaar al was het na 3/4 jaar een heel stuk minder al. Moet wel zeggen dat bepaalde data mij verdrietig maken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 28 maart 2017 @ 18:15:03 #25
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_169840040
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 20:15 schreef Achterhoker het volgende:
Ik ben altijd klaar.
#altijdready
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')