abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 19 maart 2017 @ 19:55:47 #1
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169635429
Nieuwe OP.
  zondag 19 maart 2017 @ 19:56:05 #2
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169635437
Ja, echt.
pi_169635465
Ik slaap elke avond wel even op de bank, anders red ik het echt niet.
Als ik op bed zou gaan liggen dan ga ik tegelijk met de kinderen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 19 maart 2017 @ 19:57:11 #4
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169635469
We tellen niet meer af ~O>

quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jaar voor het examenjaar. Staat ze er niet goed voor? Plant ze haar werk niet goed dat ze daardoor in het nauw komt?
Het is gewoon heel veel en ze staat er inderdaad niet goed voor. Alle vakken op het randje van voldoende/onvoldoende zeg maar. Net haar rapport gehad en uiteindelijk maar 1 onvoldoende, maar daar moet ze dan ook wel keihard voor werken.

Begrijpend lezen is haar zwakke punt en dat is echt een handicap.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169635489
Ik zet wel mn wekker. 15 tot 20 minuten maximaal. Anders kan ik inderdaad net zo goed naar bed.
Joene sport sowieso 2 avonden, dus niemand die last heeft van mijn schoonheidsslaapje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169635519
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:57 schreef livelink het volgende:
We tellen niet meer af ~O>

[..]

Het is gewoon heel veel en ze staat er inderdaad niet goed voor. Alle vakken op het randje van voldoende/onvoldoende zeg maar. Net haar rapport gehad en uiteindelijk maar 1 onvoldoende, maar daar moet ze dan ook wel keihard voor werken.

Begrijpend lezen is haar zwakke punt en dat is echt een handicap.
Kut is dat. Extra hulp daarbij al over nagedacht?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 19 maart 2017 @ 19:59:58 #7
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169635539
Als mijn man op de bank slaapt (elke avond ;( ) word ik ook boos. Niet om het dutten, maar om het snurken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 19 maart 2017 @ 20:01:01 #8
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169635560
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:57 schreef livelink het volgende:
We tellen niet meer af ~O>

[..]

Het is gewoon heel veel en ze staat er inderdaad niet goed voor. Alle vakken op het randje van voldoende/onvoldoende zeg maar. Net haar rapport gehad en uiteindelijk maar 1 onvoldoende, maar daar moet ze dan ook wel keihard voor werken.

Begrijpend lezen is haar zwakke punt en dat is echt een handicap.
Dat. Laatste. Hebben we inderdaad tegen alle ouders gezegd tijdens rapport gesprekken.
Begrijpend lezen is heel belangrijk.
pi_169635577
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:59 schreef livelink het volgende:
Als mijn man op de bank slaapt (elke avond ;( ) word ik ook boos. Niet om het dutten, maar om het snurken.
Ik snurk niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 19 maart 2017 @ 20:03:57 #10
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169635629
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kut is dat. Extra hulp daarbij al over nagedacht?
Ja, maar het is een beetje een moeilijk onderwerp om aan te snijden. Huiswerkbegeleiding en/of een klas overslaan is allemaal aan de orde gekomen, maar ze is echt op het randje van overspannenheid/depressiviteit en dit soort gesprekken vallen dan niet zo goed.

We hebben het een paar maanden geleden op school aangekaart en daar schrokken ze er wel van. Haar mentor heeft vervolgens aan al haar leerkrachten gevraagd om op papier te zetten hoe ze haar kunnen helpen. Dat heeft wel enige nut gehad. Een aantal leerkrachten helpen haar nu wat extra na de les en houden het wat beter in de gaten. Hoewel ze eerst boos was op ons is ze er nu wel blij mee geloof ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 19 maart 2017 @ 20:07:50 #11
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169635740
Heeft ze zelf een idee wat de oplossing kan zijn? Meer overzicht? Samen plannen?

Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat de druk echt zo zwaar is, behalve als je geen overzicht hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 19 maart 2017 @ 20:19:09 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169636078
Ik schreef dus dat dutjes doen op de bank echt mijn allergie is.
Dan ga je maar naar bed. :@

En als je het zo erg nodig heb moet je dus 's avonds eerder naar bed. Vind ik. :') (Ik probeer zelf om om 22 uur te gaan zeg maar.)

Mijn vader deed het elke avond, inclusief snurken, en ook echt heel hard snurken. -O- Ik trek geluiden van andere mensen sws slecht. Snurken, smakken, hoesten etc etc ik ga daar echt voor in een andere coupé zitten bijvoorbeeld. Dus al helemaal niet bij mij op de bank. -O-
***
  zondag 19 maart 2017 @ 20:19:54 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169636092
Wat heftig zeg livelink. ;( Sneu voor je meisje.
***
  zondag 19 maart 2017 @ 20:22:14 #14
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169636168
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik schreef dus dat dutjes doen op de bank echt mijn allergie is.
Dan ga je maar naar bed. :@

En als je het zo erg nodig heb moet je dus 's avonds eerder naar bed. Vind ik. :')

Mijn vader deed het elke avond, includief snurken, en ook echt heel hard snurken. -O- Ik trek geluiden van andere mensen sws slecht. Snurken, smakken, hoesten etc etc ik ga daar echt voor in een andere coupé zitten bijvoorbeeld. Dus al helemaal niet bij mij op de bank. -O-
Ik lig elke avond al voor 22:00. Maar hier is nummer 2 standaard om 5:15 wakker, dus niet raar dat ik wel vroeg lig. Maar als ik nog vroeger ga dan heb ik helemaal geen avond voor mezelf, dus die 15 minuutjes even ogen dicht, wekker aan, lijkt me beter dan dat de avond om 20:00 klaar is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 19 maart 2017 @ 20:23:28 #15
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169636220
Ik herken wel allergieen vanuit je kindertijd. Zo kan ik echt geen voetbal verdragen op tv.

Echt niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Licht Ontvlambaar zondag 19 maart 2017 @ 21:02:25 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_169637840
Daarom lig ik dus ondertussen in bed... geloof dat alle gedoe me wat teveel wordt.

Livelink, ik ben me al mentaal aan het voorbereiden op dat scenario -O-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 19 maart 2017 @ 21:03:39 #17
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169637913
Ik ga juist heel laat naar bed. Niet goed, maar ik hecht zoveel waarde aan die tijd voor mezelf alleen. Niet dat ik in die tijd hele zinvolle dingen doe, maar het geeft me even rust.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 19 maart 2017 @ 21:03:39 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169637916
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 20:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik lig elke avond al voor 22:00. Maar hier is nummer 2 standaard om 5:15 wakker, dus niet raar dat ik wel vroeg lig. Maar als ik nog vroeger ga dan heb ik helemaal geen avond voor mezelf, dus die 15 minuutjes even ogen dicht, wekker aan, lijkt me beter dan dat de avond om 20:00 klaar is.
Ok, you win. De mijne is standaard 6.15, de reden dat ik er om 22 uur in lig. ;)
Maar nog vroeger hou je idd weinig meer van je avond over.

Livelink, ze zijn hier zo vroeg, en als ik geluid hoor ben ik ook gelijk klaarwakker. En ik red het niet op weinig slaap, dan verander ik in een heks. :@
Maar ik herken van de tijd voor jezelf nodig hebben, daarom is het hier ook om 20.00 stil in huis. ;) Dan hebben we 2 uur.
***
  zondag 19 maart 2017 @ 21:07:25 #19
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169638101
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:02 schreef Sjeen het volgende:
Daarom lig ik dus ondertussen in bed... geloof dat alle gedoe me wat teveel wordt.

Livelink, ik ben me al mentaal aan het voorbereiden op dat scenario -O-
Stress voor de loting? Is je dochter ook gestressed?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 19 maart 2017 @ 21:10:30 #20
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169638227
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ok, you win. De mijne is standaard 6.15, de reden dat ik er om 22 uur in lig. ;)
Maar nog vroeger hou je idd weinig meer van je avond over.

Livelink, ze zijn hier zo vroeg, en als ik geluid hoor ben ik ook gelijk klaarwakker. En ik red het niet op weinig slaap, dan verander ik in een heks. :@
Maar ik herken van de tijd voor jezelf nodig hebben, daarom is het hier ook om 20.00 stil in huis. ;) Dan hebben we 2 uur.
Die van mij gaan tegenwoordig pas om 21.30 naar bed. En dan mag ik geloof ik nog blij zijn, want volgens mijn 15-jarige is zij de enige van haar klas die al zo vroeg naar bed moet. Maar daar ben ik ook best wel streng in. Vanaf 21.30 is het stil in huis. Als ze nog in bed willen lezen is het prima, maar verder is het stil. Daar is dan ook eigenlijk nooit gezeur over.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar zondag 19 maart 2017 @ 21:11:45 #21
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_169638274
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:07 schreef livelink het volgende:

[..]

Stress voor de loting? Is je dochter ook gestressed?
nee, ze is er eigenlijk vrij relaxt onder. Het is een kansspel waar we geen invloed op kunnen uitoefenen, dus nerveus zijn heeft geen zin. Zo proberen wij het ook te brengen :) En het helpt ook wel dat we een heel goede tweede optie hebben.

Er speelt vanalles op het moment, dingen die apart best te behappen zijn maar alles bijelkaar net wat teveel.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 19 maart 2017 @ 21:14:38 #22
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169638440
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ok, you win. De mijne is standaard 6.15, de reden dat ik er om 22 uur in lig. ;)
Maar nog vroeger hou je idd weinig meer van je avond over.

Livelink, ze zijn hier zo vroeg, en als ik geluid hoor ben ik ook gelijk klaarwakker. En ik red het niet op weinig slaap, dan verander ik in een heks. :@
Maar ik herken van de tijd voor jezelf nodig hebben, daarom is het hier ook om 20.00 stil in huis. ;) Dan hebben we 2 uur.
Precies. En die paar uur is mij heilig. Ookal zitten we beiden met een telefoon en zeggen we geen woord. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169640354
Gister eindelijk weer in mijn eigen bed kunnen slapen na 4 weken op een luchtbed :')
Ik heb geslapen van 20:15 tot 7:15 :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 19 maart 2017 @ 22:35:57 #24
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169640778
Je zal het nodig hebben gehad, Tally! Was het luchtbed nog een gevolg van al het klussen? Is het nu klaar?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 20 maart 2017 @ 00:16:18 #25
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169643234
En nu is het ongemerkt al weer kwart over 12. Maar heb ik nog wel kunnen werken aan een presentatie die woensdag af moet zijn. Dus nu ben ik eens zinvol laat naar bed.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169645538
Ik was vrij snel afgehaakt na de laatste post. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169647972
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:03 schreef livelink het volgende:
Ik ga juist heel laat naar bed. Niet goed, maar ik hecht zoveel waarde aan die tijd voor mezelf alleen. Niet dat ik in die tijd hele zinvolle dingen doe, maar het geeft me even rust.
Dat zei ik laatst ook en toen kreeg ik als antwoord dat op tijd naar bed gaan ook tijd voor mezelf is. Zo voelt het dus niet echt...

Livelink, wat naar dat je oudste zo niet lekker in haar vel zit... lijkt me als ouders erg moeilijk om te zien terwijl je ook niet echt weet hoe je kan helpen... Sterkte!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_169648459
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 22:35 schreef livelink het volgende:
Je zal het nodig hebben gehad, Tally! Was het luchtbed nog een gevolg van al het klussen? Is het nu klaar?
We moesten anderhalve week want er lag geen vloer meer in, het was een stofzooi en we mochten een week niet op de vloer lopen wanneer hij er wel lag. En daar zijn 2 weken bij geplakt want de kinderen vonden het leuk, Opa en Oma vonden het gezellig en eerlijk is eerlijk ik vond het reuze handig.

Het is bijna klaar. De stukadoor is nu bezig met spachtelputz. De wc is wel al helemaal klaar. De muur in de gang moet nog spachtelputz maar dat doet mn vader dan weer (die hoeft niet zo strak :P ). Als de stukadoor klaar is kan ik van de week de muur verven en de plintjes plakken. Die liggen al geverft en al ;)
Dan zijn we zo goed als klaar O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_169651388
Heerlijk, je eigen huis weer terug Tally.
Wij zitten midden in de verbouwing van de badkamer... de planning is deze week en volgende week nog. Dus ik hoop dat we dat redden.
In elk geval is dit niet iemand van ik ga om 17.00u naar huis. Hij heeft een planning en maakt in principe af wat er voor die dag op de planning staat en dan pas gaat hij naar huis. Hij liet net al even weten dat het waarschijnlijk wat later wordt vandaag...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_169651638
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 13:59 schreef Nijna het volgende:
Heerlijk, je eigen huis weer terug Tally.
Wij zitten midden in de verbouwing van de badkamer... de planning is deze week en volgende week nog. Dus ik hoop dat we dat redden.
In elk geval is dit niet iemand van ik ga om 17.00u naar huis. Hij heeft een planning en maakt in principe af wat er voor die dag op de planning staat en dan pas gaat hij naar huis. Hij liet net al even weten dat het waarschijnlijk wat later wordt vandaag...
Dat is onze stukadoor ook.
De keukenmonteur echter niet. Die had nog een uurtje werk en gooide om half 5 zn spullen neer en ging weg. Ja morgen om 8 uur ben ik er weer :')
Die gijs gochem heeft ook nog mn afstandsbediening mee genomen van de lampjes in de keuken want ja jullie hebben hem op een wandschakelaar aangesloten dus ik dacht dat jullie hem toch niet gebruikte. Uhm daar betalen we voor bij :') zodat we kunnen dimmen ei.
En enig overleg had ook tof geweest.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 20 maart 2017 @ 17:24:49 #31
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169656376
Nou ja zeg. Wat een lef! Nu maar hopen dat hij de afstandsbediening mee terug neemt, en hem niet steeds "vergeet"
pi_169662434
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:08 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat is onze stukadoor ook.
De keukenmonteur echter niet. Die had nog een uurtje werk en gooide om half 5 zn spullen neer en ging weg. Ja morgen om 8 uur ben ik er weer :')
Die gijs gochem heeft ook nog mn afstandsbediening mee genomen van de lampjes in de keuken want ja jullie hebben hem op een wandschakelaar aangesloten dus ik dacht dat jullie hem toch niet gebruikte. Uhm daar betalen we voor bij :') zodat we kunnen dimmen ei.
En enig overleg had ook tof geweest.
Wat een hork zeg... als hij het dan nog gevraagd had, maar de brutaliteit om het dan maar gewoon mee te nemen... :X
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_169682403
De afstandsbediening hebben we! We hebben er geen reet aan want meneer de zzper heeft de dimmodule niet aangesloten. En mijn vader de timmerman heeft een mooie koof gemaakt boven mijn kastjes. Alles zit gelijmd. Want ja JULLIE HADDEN TOCH ALLES OP DE SCHAKELAAR AANGESLOTEN. :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_169683005
Ah nee Tally wat een kutzooi :(
Wat gaan jullie nu doen?
Wij moeten ook het eea aan ons huis doen willen we de hut ooit kunnen verkopen maar nadat we de ene werkspotjosti na de andere hebben gehad durf ik niet eens meer :')
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_169683324
Ja wat nu. Dat heb ik ze ook gemaild.
Ik heb het overlegd met mijn vader en die geeft aan misschien dan maar een rooster te maken ter hoogte van het stopcontact. Handig ook als je er bij moet. Aan de andere kant vind ik dat geen gezicht en dan houd het dus gewoon op. Mogen ze het setje houden en wil ik mn geld terug.

Ik ben ontzettend pissig dat de monteur alles op eigen houtje heeft gedaan. We hebben er beide dagen bij gezeten en gewoon niet overleggen :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_169683600
Owh en ik had gesolliciteerd als schoonmaakster he. Daar ben ik voor afgewezen. Veel te veel papieren :') En te weinig schoonmaakervaring. Want ja de tijd dat ik in de schoonmaak werkte was tijdens mijn schoolperiode :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 20:30:24 #37
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169684105
Van die klusjesmannen die het zelf bedenken ja. Stom!
Hier had die van ons bedacht,dat hij niet helemaal onder de keuken/aanrecht hoefde te tegelen want daar/ kwam immers de keuken overheen.
Wat ook klopt. Maar stel wij hadden een fornuis op pootjes gewild oid, Dan had toch niet gekund omdat halverwege dus de vloertegels stoppen.
pi_169685314
Tally, waaaah! Succes met daar achteraan gaan...

Wat ben ik tot nu toe blij met onze badkamerman! Hij overlegd, stofzuigt voordat hij naar huis gaat de gang even en is wat perfectionistisch. Hij werkt naar mijn idee wel zorgvuldig.

Maar de badkamer die er in zat was niet echt netjes gedaan... vloer niet tot aan de muur tegelen, want daar kwam de wastafel met kastjes boven dus dat zag je toch niet.
Electra aan elkaar knopen (het leek wel een soort vlechtwerkje wat ik ervan begreep en de meterkast wordt nog een keer nagekeken want die lijkt ook niet helemaal netjes...).
Spotjes die niet in een badkamer horen, rare constructies bedenken voor de transformator e.d.

Ik heb het idee dat er meer in huis door dezelfde "prutser" is gedaan. Laatst had ik iemand bij de ketel die zei dat de flexibele leidingen zo strak gelegd waren dat ze bijna dichtgeknepen zaten... :') dat soort dingen.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_169687411
Heel herkenbaar, die knutselverhalen van je huis }:|

Balen zeg, Tally. Vooral dat er niet overlegd wordt terwijl je er gewoon bent. En ook jammer van de sollicitatie.
pi_169703803
Nou, ik ga stappen zetten om te kijken of ik mijn huis een beetje fatsoenlijk verkocht zou kunnen krijgen. Moet terugverkocht worden aan de woningbouw, dus geen vrije markt. Maar ik vind het zo spannend. Zou het reëel zijn (niet al te grote restschulden, of misschien wel geen? Een stapje groter? Dichter bij de school van de kinderen? Pfffff, ik heb gewoon hoofdpijn van de spanning.
pi_169704153
Groofs, goed om te bekijken nu. Weet je waar je aan toe bent toch? Altijd fijn.
Met een meidenkwartet
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 maart 2017 @ 18:32:03 #42
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_169704568
Spannend Groofs, ik ben benieuwd wat er uit gaat komen :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 22 maart 2017 @ 18:47:20 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169704882
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:30 schreef amaranta het volgende:
Van die klusjesmannen die het zelf bedenken ja. Stom!
Hier had die van ons bedacht,dat hij niet helemaal onder de keuken/aanrecht hoefde te tegelen want daar/ kwam immers de keuken overheen.
Wat ook klopt. Maar stel wij hadden een fornuis op pootjes gewild oid, Dan had toch niet gekund omdat halverwege dus de vloertegels stoppen.
Het lijkt in NL zo ongeveer standaard te zijn om op die manier een paar lullige vierkante meter tegels te besparen, het is zo absurd om een vloer niet helemaal te leggen omdat er toch keukenkastjes op komen, en dan ook nog een hoop ellende om de vaatwasser waterpas te krijgen, want onder de kastjes is het een grote ongelijke bende.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169706061
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het lijkt in NL zo ongeveer standaard te zijn om op die manier een paar lullige vierkante meter tegels te besparen, het is zo absurd om een vloer niet helemaal te leggen omdat er toch keukenkastjes op komen, en dan ook nog een hoop ellende om de vaatwasser waterpas te krijgen, want onder de kastjes is het een grote ongelijke bende.
Daarom heb ik beton gestort op de plekken waar geen tegels liggen :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:47:31 #45
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169706407
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:35 schreef Tally het volgende:

[..]

Daarom heb ik beton gestort op de plekken waar geen tegels liggen :P
Hij heeft ook beton gestort bij ons op die plekken.
Maar waar het om gaat is dat hij dat zelf bedacht heeft.
Wij waren er niet bij op het moment dat hij de tegels ging leggen, en toen we later 'thuis' (we woonden er nog niet) kwamen, vertelde hij wat hij had gedaan.
Voor mij een wijze les, dat ik de volgende keer EXLPLICIET aangeef dat ik dus overal tegels wil.
Ik bepaal zelf wel of tegels wil besparen of niet.
Daarentegen had hij ook kunnen bellen en vragen hoe we het wilden hebben.
  woensdag 22 maart 2017 @ 19:47:52 #46
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169706418
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het lijkt in NL zo ongeveer standaard te zijn om op die manier een paar lullige vierkante meter tegels te besparen, het is zo absurd om een vloer niet helemaal te leggen omdat er toch keukenkastjes op komen, en dan ook nog een hoop ellende om de vaatwasser waterpas te krijgen, want onder de kastjes is het een grote ongelijke bende.
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het lijkt in NL zo ongeveer standaard te zijn om op die manier een paar lullige vierkante meter tegels te besparen, het is zo absurd om een vloer niet helemaal te leggen omdat er toch keukenkastjes op komen, en dan ook nog een hoop ellende om de vaatwasser waterpas te krijgen, want onder de kastjes is het een grote ongelijke bende.
behoorlijk absurd ja
pi_169707304
in onze oude keuken is onder het keukenblok het een gedeelte wel betegeld en een ander deel niet. woningbouw logica.
ben benieuwd wat voor fratsen we nog meer tegen gaan komen bij het slopen. sowieso de verstopte centraaldozen, 2 schakelaars waar spanning op staat maar geen lamp of iets dergelijks op zit aangesloten en nog meer van dat soort vreemde elektra.
  donderdag 23 maart 2017 @ 00:26:46 #48
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169714247
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou, ik ga stappen zetten om te kijken of ik mijn huis een beetje fatsoenlijk verkocht zou kunnen krijgen. Moet terugverkocht worden aan de woningbouw, dus geen vrije markt. Maar ik vind het zo spannend. Zou het reëel zijn (niet al te grote restschulden, of misschien wel geen? Een stapje groter? Dichter bij de school van de kinderen? Pfffff, ik heb gewoon hoofdpijn van de spanning.
Klinkt spannend, Groofsken. Wel vervelend van de hoofdpijn. Moet je dit soort dingen nou allemaal in je eentje regelen of heb je iemand die je hierbij adviseert/helpt?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 23 maart 2017 @ 08:48:27 #49
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169716295
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou, ik ga stappen zetten om te kijken of ik mijn huis een beetje fatsoenlijk verkocht zou kunnen krijgen. Moet terugverkocht worden aan de woningbouw, dus geen vrije markt. Maar ik vind het zo spannend. Zou het reëel zijn (niet al te grote restschulden, of misschien wel geen? Een stapje groter? Dichter bij de school van de kinderen? Pfffff, ik heb gewoon hoofdpijn van de spanning.
Oe! Spannend!
  donderdag 23 maart 2017 @ 10:46:57 #50
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_169718142
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 17:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou, ik ga stappen zetten om te kijken of ik mijn huis een beetje fatsoenlijk verkocht zou kunnen krijgen. Moet terugverkocht worden aan de woningbouw, dus geen vrije markt. Maar ik vind het zo spannend. Zou het reëel zijn (niet al te grote restschulden, of misschien wel geen? Een stapje groter? Dichter bij de school van de kinderen? Pfffff, ik heb gewoon hoofdpijn van de spanning.
Ik zou hier een onafhankelijk financieel adviseur voor raadplegen, want het is niet niks wat je op het spel zet. Mocht je een goede adviseur zoeken, ik heb een adres in het buurdorp (bij Amaranta) en hij werkt samen met een makelaarskantoor in datzelfde dorp welke ik ook hele goede ervaringen mee heb.

Succes!
pi_169718276
Nou, ik heb net het eerste gesprek gehad en was daarna al zo geëmotioneerd dat ik huilend terugliep naar de auto. En niet omdat het een slecht gesprek was, maar gewoon omdat ik zo diepgeworteld al voel dat zoiets toch niet voor mij is weggelegd.

En tegelijkertijd omdat ik dan jaloers en stom en gefrustreerd kan denken dat ik toch hard werk, hoogopgeleid ben, en een huis van twee ton toch niks raars zou zijn in mijn situatie. Stom gedoe.
pi_169718315
En nu ga ik het maar weer even loslaten en drie broeken met kniegaten van mijn zoon omtoveren tot korte broek ;)
pi_169718431
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou, ik heb net het eerste gesprek gehad en was daarna al zo geëmotioneerd dat ik huilend terugliep naar de auto. En niet omdat het een slecht gesprek was, maar gewoon omdat ik zo diepgeworteld al voel dat zoiets toch niet voor mij is weggelegd.

En tegelijkertijd omdat ik dan jaloers en stom en gefrustreerd kan denken dat ik toch hard werk, hoogopgeleid ben, en een huis van twee ton toch niks raars zou zijn in mijn situatie. Stom gedoe.
Volgens mij is het tegenwoordig sowieso lastig in je eentje te kopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 23 maart 2017 @ 11:46:51 #54
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_169719166
Dat is toch raar eigenlijk. Ik bedoel, het is echt niet zo'n grote uitzondering dat je alleenstaand bent tegenwoordig.

Vervelend dat je verplicht bent om het huis terug te verkopen aan de Woningbouwcorporatie, Groofsken. Heb je al enig idee wat zij er voor bieden? Je hebt er toch best 't een en ander aan verbouwd.
in de haak.
pi_169719236
Groofsken, wat rot dat het gesprek al zoveel negatieve gevoelens losmaakt. Is je gevoel reëel? Zijn er nog andere opties? Heb je iemand in je omgeving die met je mee kan gaan met zulke dingen?

Het zou je echt zo gegund zijn om iets fijns te vinden. :*
pi_169719301
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:46 schreef trui het volgende:
Dat is toch raar eigenlijk. Ik bedoel, het is echt niet zo'n grote uitzondering dat je alleenstaand bent tegenwoordig.

Vervelend dat je verplicht bent om het huis terug te verkopen aan de Woningbouwcorporatie, Groofsken. Heb je al enig idee wat zij er voor bieden? Je hebt er toch best 't een en ander aan verbouwd.
Nee maar de regels om hypotheken heen worden ook gewoon elk jaar strenger. Het zijn bepaalde groepen die je daarmee bijna uitsluit van kopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169719530
Niet omdat ik alleenstaand ben, is het moeilijk, maar omdat ik gewoon niet genoeg verdien in mijn eentje voor een hypotheek van 2 ton.

De komende twee a drie weken verwacht ik een taxateur, een bouwkundige en nog iemand van de woningbouwvereniging en daarna zal ik een bod ontvangen.
pi_169719570
Mijn ouders willen wel borg staan, maar alleen als we denken dat ik de maandlasten kan ophoesten natuurlijk. En zelfs borg staan is niet zo makkelijk meer, want het deel waarvoor garant wordt gestaan moet binnen vijf jaar ofzo afgelost zijn. Nou ja, lastig, lastig.
  donderdag 23 maart 2017 @ 12:10:10 #59
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169719619
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou, ik heb net het eerste gesprek gehad en was daarna al zo geëmotioneerd dat ik huilend terugliep naar de auto. En niet omdat het een slecht gesprek was, maar gewoon omdat ik zo diepgeworteld al voel dat zoiets toch niet voor mij is weggelegd.

En tegelijkertijd omdat ik dan jaloers en stom en gefrustreerd kan denken dat ik toch hard werk, hoogopgeleid ben, en een huis van twee ton toch niks raars zou zijn in mijn situatie. Stom gedoe.
Weet je nog dat je dacht over een derde?
Waar een wil is, is een weg.
Ook voor jou!
pi_169719770
Haha, ik zou graag zien dat het echt zo werkte in de wereld. :*
pi_169724798
Het is bijna klaar mensen. Maar wel zo klaar dat ik al wat foto's durf te plaatsen O+


Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_169724824
Mooi tally
pi_169724864
Er komt aan de rechterkant nog een plank van het zelfde 'hout' materiaal als de kastjes. Maar ik ben er zo blij mee O+
Alle plintjes zijn op maat en de meeste geplakt. Morgen kitten dan kan de deur van de woonkamer er weer in.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 23 maart 2017 @ 17:15:28 #64
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169725032
Oh wauw! Dat ziet er echt heel mooi uit, Tally. Daar mag je trots op zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169725084
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:15 schreef livelink het volgende:
Oh wauw! Dat ziet er echt heel mooi uit, Tally. Daar mag je trots op zijn.
Als ik niet zo moe was geweest ging ik uitgebreid koken :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 23 maart 2017 @ 17:22:36 #66
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169725196
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:17 schreef Tally het volgende:

[..]

Als ik niet zo moe was geweest ging ik uitgebreid koken :P
:D
Morgen weer een dag. Die keuken loopt niet meer weg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169725786
Prachtig Tally! En morgen dan maar lekker koken. ;)
  donderdag 23 maart 2017 @ 18:12:45 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169726022
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn ouders willen wel borg staan, maar alleen als we denken dat ik de maandlasten kan ophoesten natuurlijk. En zelfs borg staan is niet zo makkelijk meer, want het deel waarvoor garant wordt gestaan moet binnen vijf jaar ofzo afgelost zijn. Nou ja, lastig, lastig.
Mochten je ouders wat vermogen hebben en jij nog geen 40 zijn, dan is het nu wel mogelijk een fors bedrag vrij van schenkbelasting te schenken als het voor de aankoop (of afslossing) van de eigen woning gebruikt wordt.
Geen idee of het een mogelijkheid is, maar indien wel dan is het misschien een optie ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 maart 2017 @ 18:13:14 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169726029
Prachtige keuken Tally!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 maart 2017 @ 18:17:54 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169726099
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hij heeft ook beton gestort bij ons op die plekken.
Maar waar het om gaat is dat hij dat zelf bedacht heeft.
Wij waren er niet bij op het moment dat hij de tegels ging leggen, en toen we later 'thuis' (we woonden er nog niet) kwamen, vertelde hij wat hij had gedaan.
Voor mij een wijze les, dat ik de volgende keer EXLPLICIET aangeef dat ik dus overal tegels wil.
Ik bepaal zelf wel of tegels wil besparen of niet.
Daarentegen had hij ook kunnen bellen en vragen hoe we het wilden hebben.
Dat zou ik dus ook niet willen, want als ik dan van een L-vormige keuken naar een keuken zoals die van Tally zou willen (links en rechts een aanrecht), dan zou ik alsnog weer de hele vloer moeten aanpassen.
Ik weet iig wel dat als de keuken hier verbouwd wordt dat eerst de hele vloer gelegd wordt, en dan de keuken pas geplaatst wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 maart 2017 @ 18:19:57 #71
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169726131
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou, ik heb net het eerste gesprek gehad en was daarna al zo geëmotioneerd dat ik huilend terugliep naar de auto. En niet omdat het een slecht gesprek was, maar gewoon omdat ik zo diepgeworteld al voel dat zoiets toch niet voor mij is weggelegd.

En tegelijkertijd omdat ik dan jaloers en stom en gefrustreerd kan denken dat ik toch hard werk, hoogopgeleid ben, en een huis van twee ton toch niks raars zou zijn in mijn situatie. Stom gedoe.
Groofsken, het klinkt misschien heel stom, maar ik vind juist dat jij zo enorm veel bereikt hebt. In je eentje, een goede baan, 3 kinderen en een koophuis. Ik zal je vertellen, ik zou dat nooit in mijn eentje gekund hebben. Dat diepgewortelde gevoel van jou lijkt me onterecht. Maar dat het zwaar is, wil ik geloven. Hopelijk gaat het lukken op welke manier dan ook :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 23 maart 2017 @ 18:58:44 #72
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_169726880
Ik sluit me daarbij aan, Livelink. Echt veel bewondering voor wat je allemaal wel voor elkaar gekregen hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Niet omdat ik alleenstaand ben, is het moeilijk, maar omdat ik gewoon niet genoeg verdien in mijn eentje voor een hypotheek van 2 ton.
Dat snap ik, maar dat komt wel doordat je in je eentje dus blijkbaar maar moeilijk genoeg kunt verdienen voor zoiets.

quote:
De komende twee a drie weken verwacht ik een taxateur, een bouwkundige en nog iemand van de woningbouwvereniging en daarna zal ik een bod ontvangen.
succes! Hopelijk valt het mee!!
in de haak.
pi_169729102
Livelink, goed dat je dat zegt hoor. Ik moet mezelf ook niet verliezen in mijn dromen en verlangens. Count my blessings ^O^ ;) .
pi_169729138
Wauw Tally, wat knap! Ongelooflijk dat je dat zelf allemaal kunt.
pi_169729227
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 20:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wauw Tally, wat knap! Ongelooflijk dat je dat zelf allemaal kunt.
Gewoon proberen :P
Lukt het niet kan je dr altijd nog een ander bij halen ;)
Lukt het wel houd je aardige centen in je zak!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_169729429
Mooi geworden Tally! Super knap!!
Met een meidenkwartet
pi_169729476
Cathmar, hoe is het daar? Weer uit de kleine dip van laatst? :*
pi_169730299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 20:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Cathmar, hoe is het daar? Weer uit de kleine dip van laatst? :*
Lief dat je er aan denkt.
Mijn moeder komt maandag. Dat is heel fijn. Verder ben ik niet echt heel blij maar dat heeft met de omgeving niets te maken. Meer met mijn dip waarvan ik dacht dat ik er vanaf was maar blijkbaar toch niet. Ben niet zo blij met mezelf. Maar werk ik aan.

Kinderen doen het wonderbaarlijk en vooral mijn oudste bloeit op hier. Het is gewoon ongelooflijk hoe deze school haar laat groeien. Wat een voorrecht om mijn kinderen op zo'n school te hebben.
Met een meidenkwartet
pi_169731054
Ah, dat is fijn ja. Hopelijk kan je lekker even steunen op en genieten van haar aanwezigheid. Je klinkt wel heel eerlijk en dapper, vind ik. Beter zo, dan dat je door het avontuur het gevoel hebt dit soort dingen niet te mogen voelen of benoemen ofzo. Denk ik. Hoop dat je opknapt als je moeder bij je is. :)
  vrijdag 24 maart 2017 @ 17:36:03 #80
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169748166
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 20:57 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Lief dat je er aan denkt.
Mijn moeder komt maandag. Dat is heel fijn. Verder ben ik niet echt heel blij maar dat heeft met de omgeving niets te maken. Meer met mijn dip waarvan ik dacht dat ik er vanaf was maar blijkbaar toch niet. Ben niet zo blij met mezelf. Maar werk ik aan.

Kinderen doen het wonderbaarlijk en vooral mijn oudste bloeit op hier. Het is gewoon ongelooflijk hoe deze school haar laat groeien. Wat een voorrecht om mijn kinderen op zo'n school te hebben.
Dat je kinderen zo snel gewend zijn en zelfs opbloeien :o
Knap en fijn! Vervelend dat het met jou niet zo goed gaat, zeg. Het was misschien ook allemaal erg veel. Al die maanden dat je heel veel alleen hebt moeten doen met de kinderen en dan ook nog zo'n tijdelijke verhuizing er achteraan. Het expat-bestaan zou mij ook zwaar lijken. Het vereist toch een flexibiliteit die je maar moet hebben. Hopelijk helpt de komst van je moeder :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169748812
Wat een week zeg.
Weekend dames! Wijn iemand?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 18:22:37 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169748836
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 18:21 schreef Ticootje het volgende:
Wat een week zeg.
Weekend dames! Wijn iemand?
Ik zit al aan de rosé *O*
Ging het goed in Parijs?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169748877
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 18:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zit al aan de rosé *O*
Ging het goed in Parijs?
JA!
Compleet afgedraaid maar wat een werk verzet. 32 overuren voor een week is best netjes. :D en de week is nog niet om.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 19:46:25 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169750765
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 18:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

JA!
Compleet afgedraaid maar wat een werk verzet. 32 overuren voor een week is best netjes. :D en de week is nog niet om.
Darn :')
Reistijd telt mee natuurlijk :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 19:54:40 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169750954
Wijn :9. Onze witte is op :(.
KuikenGuppy
pi_169752040
Wijn!! Alleen maar wijnvelden om ons heen hier. Voordeeltje. Maar proost ladies!!

Pittige werk week Tico. Tevreden? Ook wel lekker!!
Met een meidenkwartet
pi_169752130
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 17:36 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat je kinderen zo snel gewend zijn en zelfs opbloeien :o
Knap en fijn! Vervelend dat het met jou niet zo goed gaat, zeg. Het was misschien ook allemaal erg veel. Al die maanden dat je heel veel alleen hebt moeten doen met de kinderen en dan ook nog zo'n tijdelijke verhuizing er achteraan. Het expat-bestaan zou mij ook zwaar lijken. Het vereist toch een flexibiliteit die je maar moet hebben. Hopelijk helpt de komst van je moeder :*
Lief O+
Precies de depressie van de afgelopen jaren is niet binnen een paar weekjes opgelost. Maar het gaat zeker de goede kant op. Heb ook wel zoiets van 'het moet nu goed gaan'.
Hoef niet te werken, kinderen op school, man vaker thuis. Zoveel stress factoren zijn weg nu. Ik sport nu iedere dag en hoop dat ik me daar lichamelijk en dan ook geestelijk beter van ga voelen.
Met een meidenkwartet
pi_169753403
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 20:30 schreef Cathmar het volgende:
Wijn!! Alleen maar wijnvelden om ons heen hier. Voordeeltje. Maar proost ladies!!

Pittige werk week Tico. Tevreden? Ook wel lekker!!
Heel tevreden. Hoe fijn is het als je je gewoon overal tegenaan mag bemoeien. :D
Ik kan dat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169753452
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Darn :')
Reistijd telt mee natuurlijk :D
Jup.
Ik reken de uren die je dan uit eten gaat met het team gewoon niet mee. Dat is nog een soort van vrije tijd.

8:00 kwam de taxi me halen en voor 23:30 was ik niet terug. Die mensen daar gaan een keer avondeten om 21 of 22. Man dan ben ik al 3x gestorven van de honger.

:')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169753471
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:54 schreef Burdie het volgende:
Wijn :9. Onze witte is op :(.
Ik heb een goede in de koelkast. Voor morgen. Want samen op de bank. Wel aan toe eigenlijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169753525
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 20:34 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Lief O+
Precies de depressie van de afgelopen jaren is niet binnen een paar weekjes opgelost. Maar het gaat zeker de goede kant op. Heb ook wel zoiets van 'het moet nu goed gaan'.
Hoef niet te werken, kinderen op school, man vaker thuis. Zoveel stress factoren zijn weg nu. Ik sport nu iedere dag en hoop dat ik me daar lichamelijk en dan ook geestelijk beter van ga voelen.
Sporten maakt ook wel gelukstoffen vrij. Ondanks ik een schijthekel aan beweging heb voel ik me altijd beter in mn hoofd als ik weer eens een sportieve periode heb.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 21:51:56 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169754996
Over slapen gesproken... Wij zijn op zoek naar een nieuw bed (boxspring). Weet daar helemaal niets vanaf dus iemand nog tips waar je op moet letten? Tips voor een winkel? Budget is rond de 1000 euro :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:01:29 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169755422
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jup.
Ik reken de uren die je dan uit eten gaat met het team gewoon niet mee. Dat is nog een soort van vrije tijd.

8:00 kwam de taxi me halen en voor 23:30 was ik niet terug. Die mensen daar gaan een keer avondeten om 21 of 22. Man dan ben ik al 3x gestorven van de honger.

:')
Oh, das nog heel netjes van je, dat je dat niet meetelt :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:05:11 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_169755562
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:51 schreef MaJo het volgende:
Over slapen gesproken... Wij zijn op zoek naar een nieuw bed (boxspring). Weet daar helemaal niets vanaf dus iemand nog tips waar je op moet letten? Tips voor een winkel? Budget is rond de 1000 euro :)
oei, een fatsoenlijke boxspring voor 1000 euro ga je niet snel vinden vrees ik. Denk dat ikea je beste optie is.
disclaimer
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:08:20 #95
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169755686
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, das nog heel netjes van je, dat je dat niet meetelt :D
Zo werkt het bij mij met zakenreizen ook. Eten moet je thuis ook en de baas betaalt ook het eten.

Het is alleen een beetje jammer dat ik onlangs gestegen ben naar een paygrade waarbij je minimaal 4uur achter elkaar moet overwerken om het te mogen claimen }:|
Nou ja er zitten andere voordelen aan zullen we maar zeggen :P

Majo geen tips. Ik lees juist even mee want hier ook op zoek ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 22:08:27 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169755692
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oei, een fatsoenlijke boxspring voor 1000 euro ga je niet snel vinden vrees ik. Denk dat ikea je beste optie is.
Meen je dat? Ik zie bij Beter Bed/Beddenreus enz veel boxsprings voor onder die prijs en bij Swiss Sense voor rond de 1000. We kunnen max tot 1500 euro gaan :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:09:44 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169755750
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:08 schreef laziness het volgende:

[..]

Zo werkt het bij mij met zakenreizen ook. Eten moet je thuis ook en de baas betaalt ook het eten.

Het is alleen een beetje jammer dat ik onlangs gestegen ben naar een paygrade waarbij je minimaal 4uur achter elkaar moet overwerken om het te mogen claimen }:|
Nou ja er zitten andere voordelen aan zullen we maar zeggen :P

Majo geen tips. Ik lees juist even mee want hier ook op zoek ;)
Ik las gayparade :') :@
Ik dacht wel direct "Whut??!?!"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:11:04 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_169755796
Waar je op moet letten bij een boxspring: veel goedkope boxsprings zijn geen boxsprings. De onderste box is dan gewoon een houten kist waar een matras op ligt. Een echte boxspring heeft twee matrassen op elkaar.
En ga vooral veel proefliggen. Het grootste comfortverschil zit in de toppers, dus probeer daar veel van uit.
disclaimer
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:11:29 #99
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169755811
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik las gayparade :') :@
Ik dacht wel direct "Whut??!?!"
_O-
Ik werk voor een Amerikaans bedrijf. Conservatief jonguh!
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 22:11:40 #100
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169755817
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik las gayparade :') :@
Ik dacht wel direct "Whut??!?!"
Ik las gaypride :Y :')

Bij Swiss Sense zie ik bijvoorbeeld een boxspring (zogenaamd "Van der Valk model") afgeprijsd van 1565 naar 965 :)

Deze:
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:13:04 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_169755870
Misschien is mijn beeld wat vertekend hoor. Onze toppers kostten samen al 1500 euro namelijk. En dan hebben we niet eens auping of pullman genomen :')
disclaimer
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:13:18 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169755876
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Waar je op moet letten bij een boxspring: veel goedkope boxsprings zijn geen boxsprings. De onderste box is dan gewoon een houten kist waar een matras op ligt. Een echte boxspring heeft twee matrassen op elkaar.
En ga vooral veel proefliggen. Het grootste comfortverschil zit in de toppers, dus probeer daar veel van uit.
Oh, en qua opmaken van een bed is een dekmatras (of topper) ook ideaal; niet iedere keer aan die zware matrassen hoever sjorren om een matrashoes er fatsoenlijk om te krijgen, maar gewoon een hoes over de dekmatras.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:13:57 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169755901
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:11 schreef laziness het volgende:

[..]

_O-
Ik werk voor een Amerikaans bedrijf. Conservatief jonguh!
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:14:52 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_169755934
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik las gaypride :Y :')

Bij Swiss Sense zie ik bijvoorbeeld een boxspring (zogenaamd "Van der Valk model") afgeprijsd van 1565 naar 965 :)

Deze: [ afbeelding ]
ja maar aan plaatjes heb je niet zo veel. Bij een bed gaat het echt om comfort. Die folderaanbiedingen gaan altijd om het meest karige Spartaanse model. Zodra je in de winkel je eigen bed gaat samenstellen ben je drie keer zo veel geld kwijt :')
disclaimer
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 22:15:12 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169755946
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Waar je op moet letten bij een boxspring: veel goedkope boxsprings zijn geen boxsprings. De onderste box is dan gewoon een houten kist waar een matras op ligt. Een echte boxspring heeft twee matrassen op elkaar.
En ga vooral veel proefliggen. Het grootste comfortverschil zit in de toppers, dus probeer daar veel van uit.
Dat is een goeie ^O^ En inderdaad proefliggen :Y

Ook nog enig idee wat de voordelen van een hard/zacht matras zijn? Ik heb altijd een hard matras gehad omdat ik denk dat dat goed voor me is maar in hotels vind ik van die zachte wolkenbedden juist geweldig O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien is mijn beeld wat vertekend hoor. Onze toppers kostten samen al 1500 euro namelijk. En dan hebben we niet eens auping of pullman genomen :')
Ik wilde al zeggen, is het een auping ofzo _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:16:21 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169755981
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar aan plaatjes heb je niet zo veel. Bij een bed gaat het echt om comfort. Die folderaanbiedingen gaan altijd om het meest karige Spartaanse model. Zodra je in de winkel je eigen bed gaat samenstellen ben je drie keer zo veel geld kwijt :')
Dit idd.
Dan lijkt Ikea me momenteel de beste optie.
Hoewel ik alleen maar 180*220 wil en dat is bij Ikea helaas geen optie meer, en gaat het voorlopig ook niet worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:16:37 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_169755990
Hard of zacht matras is puur afhankelijk van je gewicht. Je ruggengraat moet in een rechte lijn lopen als je op je zij ligt. Een goede verkoper kan je vertellen wat je nodig hebt :Y
disclaimer
pi_169756019
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik las gayparade :') :@
Ik dacht wel direct "Whut??!?!"
^^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 22:17:34 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169756026
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, en qua opmaken van een bed is een dekmatras (of topper) ook ideaal; niet iedere keer aan die zware matrassen hoever sjorren om een matrashoes er fatsoenlijk om te krijgen, maar gewoon een hoes over de dekmatras.
Mijn man wil eigenlijk geen topper (geen idee waarom eigenlijk) maar mij lijkt dat wel ideaal :Y Ik vind matrashoezen om matrassen krijgen altijd erg zwaar inderdaad :@

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar aan plaatjes heb je niet zo veel. Bij een bed gaat het echt om comfort. Die folderaanbiedingen gaan altijd om het meest karige Spartaanse model. Zodra je in de winkel je eigen bed gaat samenstellen ben je drie keer zo veel geld kwijt :')
Ook weer waar :D We zullen inderdaad maar veel moeten uitproberen ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:18:35 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_169756064
Neem een fijne topper, echt. Daarmee maak je van je bed een wolkenbed.
disclaimer
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 22:19:18 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169756093
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit idd.
Dan lijkt Ikea me momenteel de beste optie.
Hoewel ik alleen maar 180*220 wil en dat is bij Ikea helaas geen optie meer, en gaat het voorlopig ook niet worden.
Ikea trekt me eigenlijk niet zo qua bedden. Ons huidige bed is ook van de Ikea en is na 10 jaar echt niet goed meer (staat zowat op instorten). Maar ik ben wat dat betreft ook wat gekleurd qua mening ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Hard of zacht matras is puur afhankelijk van je gewicht. Je ruggengraat moet in een rechte lijn lopen als je op je zij ligt. Een goede verkoper kan je vertellen wat je nodig hebt :Y
Bedankt voor de uitleg ^O^ Heb behalve bij de Wehkamp nog nooit een bed gekocht dus ik ben echt een noob :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:19:43 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_169756113
Zo en nu ga ik mijn uitgeputte kraamvrouwenlijf op mijn wolkentopper te rusten leggen :')
disclaimer
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 22:20:13 #113
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169756130
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Neem een fijne topper, echt. Daarmee maak je van je bed een wolkenbed.
Wat klinkt dat heerlijk O+ Ik wil echt zo'n hotel wolkenbed *;
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:20:20 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169756136
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Mijn man wil eigenlijk geen topper (geen idee waarom eigenlijk) maar mij lijkt dat wel ideaal :Y Ik vind matrashoezen om matrassen krijgen altijd erg zwaar inderdaad :@
Behalve het opmaken vind ik het ook een prettige manier om een groot matras te hebben, want die 180*220 is qua boxsprings natuurlijk gewoon twee keer 90*220 en dankzij het dekmatras geen last van een geul in het midden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 22:20:30 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169756143
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zo en nu ga ik mijn uitgeputte kraamvrouwenlijf op mijn wolkentopper te rusten leggen :')
_O- Truste :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:21:24 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169756179
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zo en nu ga ik mijn uitgeputte kraamvrouwenlijf op mijn wolkentopper te rusten leggen :')
Slaap lekker :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 22:21:41 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169756192
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Behalve het opmaken vind ik het ook een prettige manier om een groot matras te hebben, want die 180*220 is qua boxsprings natuurlijk gewoon twee keer 90*220 en dankzij het dekmatras geen last van een geul in het midden.
Ook dat ja :Y

Wij gaan voor een 160*200 in verband met de ruimte in ons huis (we hebben nu 140*200 dus dat is al winst ;))
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:22:52 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169756229
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ook dat ja :Y

Wij gaan voor een 160*200 in verband met de ruimte in ons huis (we hebben nu 140*200 dus dat is al winst ;))
Dan zou je wel bij Ikea terecht kunnen, maar als je dat niet wilt dan zullen de standaard beddenboeren ook genoeg keuze hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:24:37 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169756289
Maar dan is 2 keer 80*200 sowieso al verstandiger dan één matras van 160*200, en dan zou ik iig al een dekmatras nemen, zeker bij een boxspring, want die matrassen zijn zwaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 22:26:22 #120
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169756351
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan zou je wel bij Ikea terecht kunnen, maar als je dat niet wilt dan zullen de standaard beddenboeren ook genoeg keuze hebben.
Ik ga ook wel even langs Ikea, sowieso even om te oriënteren :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:24 schreef Leandra het volgende:
Maar dan is 2 keer 80*200 sowieso al verstandiger dan één matras van 160*200, en dan zou ik iig al een dekmatras nemen, zeker bij een boxspring, want die matrassen zijn zwaar.
Waarom zijn 2 losse matrassen beter dan 1 grote? Ik weet dat dit bij boxsprings vaak het geval is maar waarom is dat eigenlijk?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:29:35 #121
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169756452
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit idd.
Dan lijkt Ikea me momenteel de beste optie.
Hoewel ik alleen maar 180*220 wil en dat is bij Ikea helaas geen optie meer, en gaat het voorlopig ook niet worden.
Ik zie allemaal 180*220 online staan?
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:30:30 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169756477
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ga ook wel even langs Ikea, sowieso even om te oriënteren :)

[..]

Waarom zijn 2 losse matrassen beter dan 1 grote? Ik weet dat dit bij boxsprings vaak het geval is maar waarom is dat eigenlijk?
Omdat een eenpersoonsmatras veel minder snel gaat inzakken.
Plus dat je dan ieder een hardheid kunt kiezen die gewenst is.
Een vent van 1.90 lang en 100 kg heeft waarschijnlijk een ander matras nodig dan z'n partner van 55 kg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:32:12 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169756526
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:29 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik zie allemaal 180*220 online staan?
Bij Ikea? :o
Ik heb er gisteren in de winkel nog naar gevraagd, omdat er sprake van zou zijn dat de lengtematen weer terug zouden komen dit voorjaar, maar dat zat er volgens de medewerkster niet in, hoe graag ze dat ook wilden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 22:32:20 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169756532
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:29 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik zie allemaal 180*220 online staan?
Bij Swiss Sense hebben ze in ieder geval ook 160*200 (en ook x210 en 220)

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat een eenpersoonsmatras veel minder snel gaat inzakken.
Plus dat je dan ieder een hardheid kunt kiezen die gewenst is.
Een vent van 1.90 lang en 100 kg heeft waarschijnlijk een ander matras nodig dan z'n partner van 55 kg.
Dat klinkt logisch ^O^

Nu schelen man en ik niet zoveel in gewicht :@ :') Maar toch wel iets. Ik zie dat ze vragen of je 85- of 85+ weegt. Ik weeg nu 82 maar als ik ooit zwanger ben kom ik natuurlijk zo boven de 85 :D Hoe hard is die grens?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:34:17 #125
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169756586
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij Ikea? :o
Ik heb er gisteren in de winkel nog naar gevraagd, omdat er sprake van zou zijn dat de lengtematen weer terug zouden komen dit voorjaar, maar dat zat er volgens de medewerkster niet in, hoe graag ze dat ook wilden.
Oh wacht :')
200 inderdaad -O-
Ik zat met mijn 'ik moet eigenlijk naar bed hoofd te kijken' blijkbaar.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:34:34 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169756595
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bij Swiss Sense hebben ze in ieder geval ook 160*200 (en ook x210 en 220)

[..]

Dat klinkt logisch ^O^

Nu schelen man en ik niet zoveel in gewicht :@ :') Maar toch wel iets. Ik zie dat ze vragen of je 85- of 85+ weegt. Ik weeg nu 82 maar als ik ooit zwanger ben kom ik natuurlijk zo boven de 85 :D Hoe hard is die grens?
Zo hard is die grens niet hoor, dan moet je vooral doen wat je zelf prettig vindt liggen.
Maar, test het wel in de totale samenstelling die je wilt, dus; bodem, matras en topper.
Iedere aanpassing in die combinatie maakt het totaal weer anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:35:16 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169756618
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:34 schreef laziness het volgende:

[..]

Oh wacht :')
200 inderdaad -O-
Ik zat met mijn 'ik moet eigenlijk naar bed hoofd te kijken' blijkbaar.
Bummer :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:41:20 #128
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169756776
Mijn man is 1.93m en we liggen ook op een 2m bed trouwens. Blijkbaar heeft ie er geen last van :P
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 22:43:23 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169756824
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo hard is die grens niet hoor, dan moet je vooral doen wat je zelf prettig vindt liggen.
Maar, test het wel in de totale samenstelling die je wilt, dus; bodem, matras en topper.
Iedere aanpassing in die combinatie maakt het totaal weer anders.
Goeie tip, thanks ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:41 schreef laziness het volgende:
Mijn man is 1.93m en we liggen ook op een 2m bed trouwens. Blijkbaar heeft ie er geen last van :P
Mijn man is ook 1.93 :Y Ik had hem gevraagd of hij een langer bed wil maar hij vindt dit wel prima zo :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 maart 2017 @ 22:55:11 #130
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_169757166
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 18:21 schreef Ticootje het volgende:
Wat een week zeg.
Weekend dames! Wijn iemand?
port... deze week wil ik liefst zo snel mogelijk vergeten.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 23:13:50 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169757633
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Darn :')
Reistijd telt mee natuurlijk :D
Bij mij niet hoor. Laatst 8 dagen weg, incl 1 vrije woensdag, 1 heel weekend en nog een zondag. Idd ook om 8 uur beginnen met breakfast-meetings en elke avond door met diner-tjes met hotemetoten. En daar kreeg ik 1 hele dag voor terug. ;) Weekenddagen krijgen we alleen als we werken, niet als we toevallig vliegen op die dag... En dat terwijl ik eigenlijk maar 30u werk. -O-

Oh, en overwerk zit er sowieso niet in, dat hoort erbij in deze functieschaal... Maar goed, ik klaag niet echt, ze zijn verder zeer flexibel, als ik eens thuis moet werken omdat er iets met de kinderen is, is dat nooit een probleem. En ik zie nog eens wat van de wereld.

As donderdag weer naar Athene voor 3,5 dag en 2 weken geleden zat ik dus in Athene en Qatar op die 8-daagse trip.
***
pi_169757759
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:32 schreef MaJo het volgende:
Nu schelen man en ik niet zoveel in gewicht :@ :') Maar toch wel iets. Ik zie dat ze vragen of je 85- of 85+ weegt. Ik weeg nu 82 maar als ik ooit zwanger ben kom ik natuurlijk zo boven de 85 :D Hoe hard is die grens?
Het is al gauw te hard, dat je rug scheef gaat liggen. Ik zou de lichte gewichtsklasse kiezen dan.
En wat Leandra zegt.
pi_169758936
nog een voordeel van een topper. na een aantal jaren alleen de topper vervangen en niet direct het complete bed. dan moeten de matrassen natuurlijk nog wel goed zijn.
pi_169759036
En een matras waar je slecht op ligt is niet te verbeteren met een topper.
pi_169760576
Een mline hebben wij. Na 10 jaar nog iedere dag blij mee. Zonder topper. 2x90.
Ga eens wat winkels bekijken en stel je budget vast. Een goed bed is echt goud.
Met een meidenkwartet
pi_169760689
Als ik later groot ben koop ik zo'n bed met blauwe blokjes. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169760770
Wij liggen sinds onze verhuizing op een matras op de grond. Dat kan ook wel beter, maar t geld is voor huis en tuin en pas daarna weer voor slapen helaas.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169760965
Ik moest mijn budget ook aardig bijstellen toen we laatst nieuwe matrassen uitzochten. Ik zat in m'n hoofd nog in de Ikea fase, maar ook wij zijn verknocht aan 220. Op reis mis ik altijd een stuk bed en dan ben ik maar 180.

Maar uiteindelijk geslaagd bij Goossens. Ze worden op maat gemaakt, dus ik kan pas over een paar weken vertellen hoe ze slapen :) Nieuwe lattenbodems komen al wat eerder en dan gaan vriend een nieuwe ombouw maken.

Swiss Sense werden we zo idioot behandeld dat ik er niet eens iets wilde kopen al zouden ze daadwerkelijke wolken hebben gehad. De verkoopster begon eerst dat ze geen matrassen in de winkel hadden in onze prijsklasse (in de Flagship store, waar je alles zou verwachten), want zij kost ook gewoon geld. Toen ik vervolgens op de website liep zien welke ik had gezien bleken ze er allemaal gewoon te zijn :') En toen liep ze met een 'Ik hoor het verder wel hè!' weg.
pi_169761286
Wij zijn jaren terug bij Swiss Sense wel goed geslaagd. Maar inmiddels is onze topper wel aan vervanging toe.
En als ik ooit nog eens een nieuw dekbed zou aanschaffen, worden het wat mij betreft gewoon weer 2 x 1 persoons, ipv een tweepersoons dekbed. Heb je je net lekker ingerold, komt man naar bed *ruk* aan het dekbed, heb ik weer een koude nek (misschien moet ik gewoon een coltrui aantrekken in bed :P )
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 25 maart 2017 @ 08:29:15 #140
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169761365
Oh, met een 220x240 dekbed vind ik dat wel meevallen Nijna. Ik las ook dat er nog grotere dekbedden bestaan. Vind het wel gezellig onder één dekbed altijd O+.
KuikenGuppy
  zaterdag 25 maart 2017 @ 08:47:22 #141
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169761476
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 08:29 schreef Burdie het volgende:
Oh, met een 220x240 dekbed vind ik dat wel meevallen Nijna. Ik las ook dat er nog grotere dekbedden bestaan. Vind het wel gezellig onder één dekbed altijd O+.
Wij hebben ook een lits jumeaux dekbed en dat scheelt een hoop inderdaad.
Twee losse vind ik dan weer niks.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_169761480
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 08:21 schreef Nijna het volgende:
Wij zijn jaren terug bij Swiss Sense wel goed geslaagd. Maar inmiddels is onze topper wel aan vervanging toe.
En als ik ooit nog eens een nieuw dekbed zou aanschaffen, worden het wat mij betreft gewoon weer 2 x 1 persoons, ipv een tweepersoons dekbed. Heb je je net lekker ingerold, komt man naar bed *ruk* aan het dekbed, heb ik weer een koude nek (misschien moet ik gewoon een coltrui aantrekken in bed :P )
Oh dat hebben we een hele tijd terug al gedaan inderdaad. Ik hou ook van een donzen dekbed en vriend wil een synthetische, dus dat maakte de keuze wel makkelijk. Gezellig is het toch wel bij ons in bed :7
pi_169761988
Jullie zijn allemaal luxepaardjes, kwa bed :o . Mijn mond valt open, van de prijzen, maar ook over wat allemaal blijkbaar nodig is voor een goede slaaphouding.

Ik heb een bed van 50 euro, 15 jaar oud (of bijna 20?), met een simpel goedkoop, hard matras erop. En ik ben psychisch heus wel toe een nieuw bed O+ , maar ik heb serieus nog nooit rug- of nekpijn gehad omdat mijn wervelkolom verkeerd lag of iets dergelijks. :P
pi_169762001
Maar ja, ik heb dan ook nog nooit op een wolkendek geslapen :'( . Misschien dat ik, als ik dat eenmaal gevoeld heb, ook niet meer terug kan.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 09:49:49 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169762140
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 09:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar ja, ik heb dan ook nog nooit op een wolkendek geslapen :'( . Misschien dat ik, als ik dat eenmaal gevoeld heb, ook niet meer terug kan.
Oh, de eerste keer dat ik met de "nasa-schuim" dekmatras op het bed sliep had ik dat gevoel, terwijl ik al jaren een dekmatras met een latexlaag gewend was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 25 maart 2017 @ 09:52:52 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169762185
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 08:47 schreef laziness het volgende:

[..]

Wij hebben ook een lits jumeaux dekbed en dat scheelt een hoop inderdaad.
Twee losse vind ik dan weer niks.
Hier idem.
En omdat de winterversie van de vier seizoenen aan elkaar geklikt me te zwaar is met opmaken, heb ik iedere helft in een eigen hoes (die uiteraard wel een beetje bij elkaar passen), dus qua de een vindt het te warm en de ander niet is dat dan ook een kwestie van een deel wegduwen, zonder dat je helemaal bloot komt te liggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 25 maart 2017 @ 09:55:09 #147
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_169762216
Ik zou met name stukken beter slapen als een van de katten niet 's ochtends heel vroeg "Njauuuw" gaat roepen. Geen idee waarom ze het doet. Ze doet het soms een tijdje, en daarna weer maanden niet. Het is geen mauw die ze overdag gebruikt en ze weet dondersgoed dat we allemaal thuis zijn (en kan onze kamer in). Vorig jaar deed ze het ook zo af en toe, zodanig dat ik op een gegeven moment een extra kattenbak in de garage had zodat ik haar daarin kon zetten als ze weer bezig was.

Het is in elk geval niet goed voor m'n nachtrust. Begin van de week was m'n man ziek, met bijbehorend woelen en hoesten, daarna bleek oudste oorontsteking te hebben, en toen gingen we met jongste met wat een ontstoken insectenbeet leek naar de dokter, die concludeerde dat het gordelroos was. Gezien zijn medische geschiedenis heeft ze hem meteen aan de anti-virus medicatie gezet, en daarvoor moest hij midden in de nacht ook wakker gemaakt worden. Wat een week....
  zaterdag 25 maart 2017 @ 10:06:56 #148
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169762373
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 09:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, de eerste keer dat ik met de "nasa-schuim" dekmatras op het bed sliep had ik dat gevoel, terwijl ik al jaren een dekmatras met een latexlaag gewend was.
Welk merk is dat? Lijkt me heerlijk!
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 25 maart 2017 @ 10:28:19 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169762612
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 09:55 schreef Gaoxing het volgende:
Ik zou met name stukken beter slapen als een van de katten niet 's ochtends heel vroeg "Njauuuw" gaat roepen. Geen idee waarom ze het doet. Ze doet het soms een tijdje, en daarna weer maanden niet. Het is geen mauw die ze overdag gebruikt en ze weet dondersgoed dat we allemaal thuis zijn (en kan onze kamer in). Vorig jaar deed ze het ook zo af en toe, zodanig dat ik op een gegeven moment een extra kattenbak in de garage had zodat ik haar daarin kon zetten als ze weer bezig was.

Het is in elk geval niet goed voor m'n nachtrust. Begin van de week was m'n man ziek, met bijbehorend woelen en hoesten, daarna bleek oudste oorontsteking te hebben, en toen gingen we met jongste met wat een ontstoken insectenbeet leek naar de dokter, die concludeerde dat het gordelroos was. Gezien zijn medische geschiedenis heeft ze hem meteen aan de anti-virus medicatie gezet, en daarvoor moest hij midden in de nacht ook wakker gemaakt worden. Wat een week....
Killing voor je humeur ja!
  zaterdag 25 maart 2017 @ 10:37:46 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169762704
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 10:06 schreef laziness het volgende:

[..]

Welk merk is dat? Lijkt me heerlijk!
Volgens mij van Ikea, maar toen hadden ze nog wel 180*220 dus ik weet niet of deze uitvoering er nog is in de huidige maatvoeringen.

Edit: Even het label gezocht, het is de Sultan Tafjord.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 25 maart 2017 @ 10:45:05 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169762778
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 09:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar ja, ik heb dan ook nog nooit op een wolkendek geslapen :'( . Misschien dat ik, als ik dat eenmaal gevoeld heb, ook niet meer terug kan.
Ik slaap meer dan regelmatig op hotel-wolkjes en ik voel echt het verschil wel, maar hier thuis slapen we ook gewoon op een IKEA-tje hoor. ;)
Een beter bed hier thuis zou fijn maar daar heb ik geen 1000+ euro voor over op de een of andere manier.
***
pi_169762793
Wij moeten een nieuw matras, omdat er bij mij een pocketveer is gebroken precies onder mijn heup. Als de Ikea nog 220 had gehad was hij daar gewoon gekocht, maar helaas. We krijgen wel het geld terug van de Ikea voor mijn matras, want belachelijk lange garantie :)
  zaterdag 25 maart 2017 @ 10:55:17 #153
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_169762909
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 10:28 schreef amaranta het volgende:

[..]

Killing voor je humeur ja!
Humeur valt nog wel mee, maar ik moet morgenavond een nogal vaag essay af hebben en dat gaat niet zo... :(
pi_169763780
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 08:47 schreef laziness het volgende:

[..]

Wij hebben ook een lits jumeaux dekbed en dat scheelt een hoop inderdaad.
Twee losse vind ik dan weer niks.
Wij hebben ook een lits jumeaux dekbed, maar ik ben er niet wild van ;).

Gao, wat een week. Tijd voor betere nachten :* Succes met je essay!
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 25 maart 2017 @ 13:32:00 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_169765193
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 10:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik slaap meer dan regelmatig op hotel-wolkjes en ik voel echt het verschil wel, maar hier thuis slapen we ook gewoon op een IKEA-tje hoor. ;)
Een beter bed hier thuis zou fijn maar daar heb ik geen 1000+ euro voor over op de een of andere manier.
eigenlijk is dat best gek. Als je bekijkt hoeveel uur je in bed doorbrengt en hoeveel invloed de kwaliteit van je bed heeft op je fysieke gesteldheid.
Niet perse naar jou gericht hoor, maar ik zie mensen soms wel duizenden euros uitgeven aan hifi en dan ontzettend beknibbelen op een bed :D dat vind ik echt vreemd :')
disclaimer
pi_169765217
Wij hebben een Swiss sense. elektrisch verstelbare variant. Dat scheelt al veel met opmaken. Nu zijn onze matrassen zo'n 10 jr oud dus wellicht wel aan vervanging toe. Eens kijken bij zo'n outlet van hun of er iets in onze maat ligt.

Ik kreeg het vanmorgen even Spaans benauwd mijn wasmachine deed het niet. Het deurtje zat net niet goed dicht bleek.
  Moderator zaterdag 25 maart 2017 @ 13:33:42 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169765233
Bedankt voor alle tips en ervaringen! Wij gaan nu op pad, ben benieuwd naar onze eigen bevindingen :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 25 maart 2017 @ 13:34:43 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_169765251
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 09:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jullie zijn allemaal luxepaardjes, kwa bed :o . Mijn mond valt open, van de prijzen, maar ook over wat allemaal blijkbaar nodig is voor een goede slaaphouding.

Ik heb een bed van 50 euro, 15 jaar oud (of bijna 20?), met een simpel goedkoop, hard matras erop. En ik ben psychisch heus wel toe een nieuw bed O+ , maar ik heb serieus nog nooit rug- of nekpijn gehad omdat mijn wervelkolom verkeerd lag of iets dergelijks. :P
hehe ja. Dat dacht ik ook tot ik eindelijk een echt goéd bed kocht. Maar misschien heb ik wel een week gestel hoor ;)
disclaimer
pi_169765294
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 07:44 schreef Dot. het volgende:
Swiss Sense werden we zo idioot behandeld dat ik er niet eens iets wilde kopen al zouden ze daadwerkelijke wolken hebben gehad. De verkoopster begon eerst dat ze geen matrassen in de winkel hadden in onze prijsklasse (in de Flagship store, waar je alles zou verwachten), want zij kost ook gewoon geld. Toen ik vervolgens op de website liep zien welke ik had gezien bleken ze er allemaal gewoon te zijn :') En toen liep ze met een 'Ik hoor het verder wel hè!' weg.
Wel iets anders maar doet me denken aan een verkoopster.. Ik wilde een nieuw kussen en verkoopster liet me twee kussens uitproberen in een beddenspeciaalzaak. Ik vroeg of dit alles was of dat er nog meer is. Kreeg wel 3x te horen dat de andere zo duur waren. Hoe duur dan? Ja 90 euro. En die waar ik net op heb gelegen? Oh ehhhh ff kijken oh ja 80. :? En vervolgens moest ik nog 2x vragen of ik ze uit mocht proberen en werd de verkoopster chagrijnig.
Goed bezig joh je klant inschatten op ik denk arme student.
pi_169765554
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 13:38 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Wel iets anders maar doet me denken aan een verkoopster.. Ik wilde een nieuw kussen en verkoopster liet me twee kussens uitproberen in een beddenspeciaalzaak. Ik vroeg of dit alles was of dat er nog meer is. Kreeg wel 3x te horen dat de andere zo duur waren. Hoe duur dan? Ja 90 euro. En die waar ik net op heb gelegen? Oh ehhhh ff kijken oh ja 80. :? En vervolgens moest ik nog 2x vragen of ik ze uit mocht proberen en werd de verkoopster chagrijnig.
Goed bezig joh je klant inschatten op ik denk arme student.
Dat vind ik altijd zo jammer als verkopers dat doen.
Vriend en ik hebben beide een babyface, dus als we een auto gaan bekijken bijvoorbeeld worden we altijd aangekeken alsof we voor de grap komen.

Alcohol kopen zonder legitimatie kan ik nog steeds niet. Mét kind in de wagen en 'volwassen' weekboodschappen ;( :')
Die rode wangen van schaamte als ze zien dat ik 28 ben is dan wel weer heel leuk :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169765651
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 00:21 schreef Unihipili het volgende:
En een matras waar je slecht op ligt is niet te verbeteren met een topper.
dat zei ik toch?
bij ons waren de matrassen nog prima maar omdat je op de topper ligt wordt die sneller minder, daar trekt het vocht in. de oude had geen wasbaar tijk wat natuurlijk ook niet meewerkt.
nieuwe topper en man slaapt weer prima.
  Moderator zaterdag 25 maart 2017 @ 16:13:29 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169767877
Nou we zijn weer een stuk wijzer geworden ^O^ Eerst naar Goossens Wonen & Slapen geweest waar ons uitgelegd is wat alle verschillende zijn en wat er goed bij ons zou passen: voor mij een harder matras dan voor man omdat ik een buikslaper ben. Ik schrok inderdaad nog wel van de prijzen, 1500 euro is eigenlijk wel het minimum.

Daarna nog even rondgelopen bij Beter Bed. Daar was het wat goedkoper maar ook daar met uitbreidingen zit je al snel rond de 1500 euro.

We hebben besloten om toch rond de 1500 euro uit te geven, ik wil gewoon een goed bed. Nog meer gaat helaas qua budget niet lukken.

Binnenkort gaan we weer verder kijken. Helaas moesten we de zoektocht staken wegens menstruatiekrampen ;(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 25 maart 2017 @ 17:07:33 #163
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169768960
Is het raar.... dat wanneer je ex-schoonzus out of the blue een bericht stuurt, met de vraag om haar ex (jouw (schoon)broer), op zn gedrag jegens haar en de kinderen, aan te spreken.... om te antwoorden dat je je daar niet in wil mengen??

Zij vindt dat nl wel raar, dat ik heb gestuurd dat we ons daar niet mee willen bemoeien.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 17:28:56 #164
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169769398
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:07 schreef amaranta het volgende:
Is het raar.... dat wanneer je ex-schoonzus out of the blue een bericht stuurt, met de vraag om haar ex (jouw (schoon)broer), op zn gedrag jegens haar en de kinderen, aan te spreken.... om te antwoorden dat je je daar niet in wil mengen??

Zij vindt dat nl wel raar, dat ik heb gestuurd dat we ons daar niet mee willen bemoeien.
Ik vind van alles raar aan dit bericht, behalve jouw reactie dat je je er liever niet mee wilt bemoeien.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 17:30:37 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169769443
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:28 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik vind van alles raar aan dit bericht, behalve jouw reactie dat je je er liever niet mee wilt bemoeien.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 25 maart 2017 @ 17:42:08 #166
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169769649
:W
KuikenGuppy
pi_169770097
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:28 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik vind van alles raar aan dit bericht, behalve jouw reactie dat je je er liever niet mee wilt bemoeien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 18:05:43 #168
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169770130
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:42 schreef Burdie het volgende:
:W
Hoi Burdie w/
Hoe is het?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169770469
Nee, Amaranta, haar vraag is wel raar :) lekker langs je heen laten gaan!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 25 maart 2017 @ 18:24:42 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169770544
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:05 schreef livelink het volgende:

[..]

Hoi Burdie w/
Hoe is het?
Goed! Genieten zo met dit weer O+.
KuikenGuppy
pi_169771587
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:07 schreef amaranta het volgende:
Is het raar.... dat wanneer je ex-schoonzus out of the blue een bericht stuurt, met de vraag om haar ex (jouw (schoon)broer), op zn gedrag jegens haar en de kinderen, aan te spreken.... om te antwoorden dat je je daar niet in wil mengen??

Zij vindt dat nl wel raar, dat ik heb gestuurd dat we ons daar niet mee willen bemoeien.
Normaliter zou ik zeggen heel logisch om te doen. Verwaarloost is echter zijn kinderen, of rijdt ie met ze in de auto met drank op of dat soort zaken, zou ik als familielid blij zijn met de heads up en er best iets van willen vinden.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:30:13 #172
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169771744
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 19:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Normaliter zou ik zeggen heel logisch om te doen. Verwaarloost is echter zijn kinderen, of rijdt ie met ze in de auto met drank op of dat soort zaken, zou ik als familielid blij zijn met de heads up en er best iets van willen vinden.
Ja, dan wel. Maar iets zegt me dat het 'gewone' scheidingsperikelen zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:39:38 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169771950
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 19:30 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, dan wel. Maar iets zegt me dat het 'gewone' scheidingsperikelen zijn.
die al 8 of 9 jaar duren. En ik dus ook al 8-9 jaar nauwelijks contact met haar heb.
Tis goed. Ze zoeken het uit met hun oorlog.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:42:34 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169772011
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 19:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Normaliter zou ik zeggen heel logisch om te doen. Verwaarloost is echter zijn kinderen, of rijdt ie met ze in de auto met drank op of dat soort zaken, zou ik als familielid blij zijn met de heads up en er best iets van willen vinden.
Niet aan de orde. Ze zitten zeg maar niet op een lijn. Ze bevinden zich eerder op parallele lijnen.

Waarbij eerlijkheid mij gebied te zeggen dat zij wel een punt heeft. Waar het aankomt op zijn (financiële) aandeel in de opvoeding.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb niks met haar van doen. En wil ook absoluut niet tussen hun in gaan zitten.

En hun meningsverschil moeten ze zelf maar oplossen.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:43:50 #175
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169772045
Wel apart dat ze jou daarvoor vraagt dan amaranta.
KuikenGuppy
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:48:33 #176
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169772157
Ik ben erg blij dat ik nog gewoon goed contact heb met mijn ex-schoonzus. Mijn dochter spreekt best vaak af met haar nichtje inclusief logeren. En dan maakt het gelukkig echt niks uit of ze bij haar moeder of bij mijn broer is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:51:51 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169772216
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 19:43 schreef Burdie het volgende:
Wel apart dat ze jou daarvoor vraagt dan amaranta.
Tja. Bij hem komt ze geen mm verder. Dus ze hoopt dat ik en mijn man met hem willen praten.
Maar al zouden wij dat voor haar doen. Hij heeft zijn eigen waarheid en behoorlijke oogkleppen op. Tel daarbij op dat hij haar gruwelijk haat.
Dus het is toch trekken aan een dood paard.

Mijn man en ik zijn al jaren geleden opgehouden met proberen met hem te praten over de scheiding.
Meer dan: ze is en blijft een heks komt er toch niet uit.

Dus ik appte haar terug dat wij niet ons niet meer mengen daarin.
En dat heeft zijn verkeerd opgevat.

En nu zit ik er dus mee.

Daarnaast wil ik er via de app niet eens op reageren. Want ik zie de screen shots al richting mijn schoonbroer gaan.
"Zie je wel. Je broer en schoonzus zijn het met me eens"
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:53:18 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169772251
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 19:48 schreef livelink het volgende:
Ik ben erg blij dat ik nog gewoon goed contact heb met mijn ex-schoonzus. Mijn dochter spreekt best vaak af met haar nichtje inclusief logeren. En dan maakt het gelukkig echt niks uit of ze bij haar moeder of bij mijn broer is.
Geloof me. GTST kan hier een goedlopende verhaallijn uit halen.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:54:36 #179
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169772275
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 19:53 schreef amaranta het volgende:

[..]

Geloof me. GTST kan hier een goedlopende verhaallijn uit halen.
Triest. Ik heb me altijd heilig voorgenomen om dat nooit te laten gebeuren in geval van scheiding. Maar ja, waarschijnlijk heeft iedereen dat voornemen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:56:19 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169772332
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 19:54 schreef livelink het volgende:

[..]

Triest. Ik heb me altijd heilig voorgenomen om dat nooit te laten gebeuren in geval van scheiding. Maar ja, waarschijnlijk heeft iedereen dat voornemen.
Tja. De grote verliezers zijn mijn neefjes.
Eeuwig triest.
pi_169776400
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Goed! Genieten zo met dit weer O+.
:W Jaaaa weer *o*. Met name weer zoals dit (overdag).


Lastig verhaal amaranta. Ik vind het altijd zo jammerlijk om te zien dat ouders er niet volwassen uit kunnen komen :@.

En met alleen een voornemen kom je er ook niet livelink, moet je eerst weten wat er gebeurt, er met open ogen naar kijken (wat vaak niet meer kan want al te ver verzeild in pijn - eigenlijk die fase voor zijn of observeren en weten te doorbreken), zelf verantwoordelijkheid nemen enz.

[ Bericht 4% gewijzigd door Unihipili op 25-03-2017 21:49:09 ]
  maandag 27 maart 2017 @ 12:54:11 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169811421
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 13:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

eigenlijk is dat best gek. Als je bekijkt hoeveel uur je in bed doorbrengt en hoeveel invloed de kwaliteit van je bed heeft op je fysieke gesteldheid.
Niet perse naar jou gericht hoor, maar ik zie mensen soms wel duizenden euros uitgeven aan hifi en dan ontzettend beknibbelen op een bed :D dat vind ik echt vreemd :')
Eigenlijk wel ja. En een bed wat lekker ligt is wel echt heel fijn! Maar het staat wel echt onderaan op de prioriteitenlijst qua sparen enzo.
En aangezien ik vrees dat we een dikke lekkage in onze badkamer hebben, als in, het drupte vanmorgen redelijk gestaag de poort in :o denk ik dat het nog wel even duurt voor we bij onderkans van het verlanglijstje zijn. De badkamer mag met stip naar 1. ;)
Het kan nog bij de buren vandaan komen, maar ik vrees het ergste.
(Onze badkamer zit deels boven de poort, vandaar dat het de poort indrupte en gelukkig niet mijn woonkamer, maar toch... -O- )
***
pi_169811473
Ai be. Ik hoop dat het alleen een lekkende kitrand is.
  maandag 27 maart 2017 @ 13:04:52 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169811633
Nasty BE, hopen dat het meevalt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 maart 2017 @ 13:22:40 #185
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_169811976
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 12:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja. En een bed wat lekker ligt is wel echt heel fijn! Maar het staat wel echt onderaan op de prioriteitenlijst qua sparen enzo.
En aangezien ik vrees dat we een dikke lekkage in onze badkamer hebben, als in, het drupte vanmorgen redelijk gestaag de poort in :o denk ik dat het nog wel even duurt voor we bij onderkans van het verlanglijstje zijn. De badkamer mag met stip naar 1. ;)
Het kan nog bij de buren vandaan komen, maar ik vrees het ergste.
(Onze badkamer zit deels boven de poort, vandaar dat het de poort indrupte en gelukkig niet mijn woonkamer, maar toch... -O- )
Denk ook even aan om te checken of het misschien onder de verzekering valt :) .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  maandag 27 maart 2017 @ 13:56:14 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169812677
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 19:54 schreef livelink het volgende:

[..]

Triest. Ik heb me altijd heilig voorgenomen om dat nooit te laten gebeuren in geval van scheiding. Maar ja, waarschijnlijk heeft iedereen dat voornemen.
It takes two to tango...
Maar ik kan het me ook niet voorstellen. Vooral niet als er kinderen in het spel zijn, die trekken altijd aan het kortste eind.
KuikenGuppy
pi_169813900
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 12:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja. En een bed wat lekker ligt is wel echt heel fijn! Maar het staat wel echt onderaan op de prioriteitenlijst qua sparen enzo.
En aangezien ik vrees dat we een dikke lekkage in onze badkamer hebben, als in, het drupte vanmorgen redelijk gestaag de poort in :o denk ik dat het nog wel even duurt voor we bij onderkans van het verlanglijstje zijn. De badkamer mag met stip naar 1. ;)
Het kan nog bij de buren vandaan komen, maar ik vrees het ergste.
(Onze badkamer zit deels boven de poort, vandaar dat het de poort indrupte en gelukkig niet mijn woonkamer, maar toch... -O- )
Oh jee BE... sterkte... ik hoop dat het meevalt, maar water wat naar beneden drupt klinkt niet echt alsof het meevalt...

Bij ons lekte het niet zo hard... maar eind van de week is onze nieuwe badkamer klaar :D.
Mag ook wel na dan 3 weken zooi!
Vanmorgen zijn de lekkageplekken in de gang bijgewerkt, dus het begint er langzamerhand weer netjes uit te zien... :D
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 27 maart 2017 @ 15:45:20 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169814909
Volgens mij zijn we er al achter. Dat plekje emaille wat er al lang geleden afgestoten werd in de badkuip is nu toch echt doorgeroest, ondanks een speciaal spulletje eroverheen. -O-
irritant, maar gelukkig enorme zoektocht naar de oorzaak.
Met 4 man douchen (in bad) met een gaatje in je badkuip is wel vragen om problemen natuurlijk. :o :D

Maar goed, de badkuip zelf moeten wij natuurlijk betalen, maar gevolgschade kan wel naar de verzekering als het goed is. ;)
***
pi_169819514
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 15:45 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zijn we er al achter. Dat plekje emaille wat er al lang geleden afgestoten werd in de badkuip is nu toch echt doorgeroest, ondanks een speciaal spulletje eroverheen. -O-
irritant, maar gelukkig enorme zoektocht naar de oorzaak.
Met 4 man douchen (in bad) met een gaatje in je badkuip is wel vragen om problemen natuurlijk. :o :D

Maar goed, de badkuip zelf moeten wij natuurlijk betalen, maar gevolgschade kan wel naar de verzekering als het goed is. ;)
O balen zeg!!

Kom je weg met het bad vervangen? Of was heel je badkamer toe aan een update?
Met een meidenkwartet
  maandag 27 maart 2017 @ 21:37:01 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169823293
Die is wel heel erg toe aan een update maar de fondsen waren nog niet beschikbaar. ;)
F heeft nu net maar voor weîneg een (acryl ;) ) bad gescoord en die gaan we nu maar plaatsen asap. Hij denkt dat dat zo gepiept is. :o

(Ik vind het prima, zit van donderdag tot zondag in Athene voor mijn werk, ik douche daar wel. ;) )
***
pi_169824894
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Die is wel heel erg toe aan een update maar de fondsen waren nog niet beschikbaar. ;)
F heeft nu net maar voor weîneg een (acryl ;) ) bad gescoord en die gaan we nu maar plaatsen asap. Hij denkt dat dat zo gepiept is. :o

(Ik vind het prima, zit van donderdag tot zondag in Athene voor mijn werk, ik douche daar wel. ;) )
Oplossingen O+
Met een meidenkwartet
pi_169825109
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:10 schreef livelink het volgende:

[..]

Die van mij gaan tegenwoordig pas om 21.30 naar bed. En dan mag ik geloof ik nog blij zijn, want volgens mijn 15-jarige is zij de enige van haar klas die al zo vroeg naar bed moet. Maar daar ben ik ook best wel streng in. Vanaf 21.30 is het stil in huis. Als ze nog in bed willen lezen is het prima, maar verder is het stil. Daar is dan ook eigenlijk nooit gezeur over.
Ik lig er ook al een uur in. Dat ik nog lig te FOKen komt doordat ik niet meteen kon slapen mag dit eigenlijk niet van mijn ouders. En zeg maar tegen je dochter dat ik als 17-jarige ook om 21.30 naar bed moet.
  maandag 27 maart 2017 @ 22:32:04 #193
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169825224
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 22:28 schreef Ziewel het volgende:

[..]

Ik lig er ook al een uur in. Dat ik nog lig te FOKen komt doordat ik niet meteen kon slapen mag dit eigenlijk niet van mijn ouders. En zeg maar tegen je dochter dat ik als 17-jarige ook om 21.30 naar bed moet.
Dat gaat ze toch niet van mij geloven :P
Ik heb zelf geen idee meer hoe mijn bedtijden vroeger waren, maar ik denk wel dat ik als 17-jarige zelf bepaalde wanneer ik naar bed ging (binnen wat grenzen van redelijkheid).
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169825365
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 22:32 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat gaat ze toch niet van mij geloven :P
Ik heb zelf geen idee meer hoe mijn bedtijden vroeger waren, maar ik denk wel dat ik als 17-jarige zelf bepaalde wanneer ik naar bed ging (binnen wat grenzen van redelijkheid).
Ik denk ook dat ik de enige van de klas ben als ik de anderen zo hoor en wil geloven. Iedere ouder is anders.
  maandag 27 maart 2017 @ 22:42:00 #195
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169825534
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 22:36 schreef Ziewel het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ik de enige van de klas ben als ik de anderen zo hoor en wil geloven. Iedere ouder is anders.
Dat is waar.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169825764
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 22:42 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat is waar.
Mijn zusje is ook 15 en wij gaan vrijwel tegelijkertijd naar bed, dus uw dochter is niet de enige. Voor mezelf vind ik het ook vroeg. Om ongeveer 21.15 worden we gewaarschuwd dat we naar boven moeten.
pi_169825880
of de klasgenoten zeggen dat ze later naar bed mogen maar worden stiekem om 9uur al naar boven gestuurd.

ik had op die leeftijd geen bedtijd meer, maar woonde ook niet meer thuis dus mijn ouders hadden weinig te zeggen over hoe laat ik naar bed ging :P
toen ik nog jonger was vond ik bedtijd niet echt een probleem. voor een boekenwurm was bedtijd geen straf (lamp afpakken omdat het al na middennacht was wel :( )
pi_169826060
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 22:53 schreef Elleska het volgende:
of de klasgenoten zeggen dat ze later naar bed mogen maar worden stiekem om 9uur al naar boven gestuurd.

ik had op die leeftijd geen bedtijd meer, maar woonde ook niet meer thuis dus mijn ouders hadden weinig te zeggen over hoe laat ik naar bed ging :P
toen ik nog jonger was vond ik bedtijd niet echt een probleem. voor een boekenwurm was bedtijd geen straf (lamp afpakken omdat het al na middennacht was wel :( )
Ik zeg het ook niet welke tijd ik naar boven moet. Ik zeg daar niets over. Een paar vriendjes weten het dat is genoeg.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 19:38:22 #199
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169841985
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 23:01 schreef Ziewel het volgende:

[..]

Ik zeg het ook niet welke tijd ik naar boven moet. Ik zeg daar niets over. Een paar vriendjes weten het dat is genoeg.
Ziewel, een hart onder de riem voor jou! Het is heel goed voor tieners om op tijd naar bed te gaan
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 19:40:50 #200
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169842047
Even iets heel anders. Hebben jullie dat ook dat als je zelf gekookt hebt, je totaal geen zin meer hebt om te eten?

Misschien omdat ik koken echt een noodzakelijk kwaad vind en helemaal niet leuk, maar als ik zelf kook heb ik echt totaal geen zin om te eten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 19:50:53 #201
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169842305
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:40 schreef livelink het volgende:
Even iets heel anders. Hebben jullie dat ook dat als je zelf gekookt hebt, je totaal geen zin meer hebt om te eten?

Misschien omdat ik koken echt een noodzakelijk kwaad vind en helemaal niet leuk, maar als ik zelf kook heb ik echt totaal geen zin om te eten.
Jup.
Daarom stond de bbq aan vandaag.

Nee ik ben altijd extra blij als J kookt. Dat doet ie bijna nooit. Ik vind gewoon elke dag eten verzinnen en koken niet leuk. Uitgebreid koken wel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 19:52:13 #202
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169842339
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:38 schreef livelink het volgende:

[..]

Ziewel, een hart onder de riem voor jou! Het is heel goed voor tieners om op tijd naar bed te gaan
Alleen voor tieners?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 19:58:13 #203
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169842506
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Alleen voor tieners?
Alleen bij tieners konden ze de relatie slaaptekort en depressie goed meten. Dat het voor volwassenen ook goed is, zal vast wel, maar was minder meetbaar.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169847327
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:40 schreef livelink het volgende:
Even iets heel anders. Hebben jullie dat ook dat als je zelf gekookt hebt, je totaal geen zin meer hebt om te eten?

Misschien omdat ik koken echt een noodzakelijk kwaad vind en helemaal niet leuk, maar als ik zelf kook heb ik echt totaal geen zin om te eten.
Ik heb altijd zin om te eten. Maar ook bijna altijd om te koken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 28-03-2017 22:16:52 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:09:16 #205
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169847918
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:58 schreef livelink het volgende:

[..]

Alleen bij tieners konden ze de relatie slaaptekort en depressie goed meten. Dat het voor volwassenen ook goed is, zal vast wel, maar was minder meetbaar.
Volwassenen zijn het onschuldige al lang kwijt dat ze altijd depressief zijn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:09:43 #206
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169847941
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik heb altijd zin in te eten. Maar ook bijna altijd om te koken.
Je mag elke dag voor mij koken?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169848106
Dat vindt mijn vrouw ook. Sorry.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:15:26 #208
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169848193
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Volwassenen zijn het onschuldige al lang kwijt dat ze altijd depressief zijn?
Of volwassenen hebben allemaal als tiener te weinig slaap gehad natuurlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:16:09 #209
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169848213
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik heb altijd zin in te eten. Maar ook bijna altijd om te koken.
Mijn kinderen zouden blij zijn met jou als moeder :Y
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169848330
Zijn mijne vast ook ;)
Al heb ik er een die nog in de fase zit dat alles wat geen vlees of koolhydraat is vies is.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:23:00 #211
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169848549
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:18 schreef Vanyel het volgende:
Zijn mijne vast ook ;)
Al heb ik er een die nog in de fase zit dat alles wat geen vlees of koolhydraat is vies is.
Dat slaat vanzelf om naar de fase dat alles wat vlees of koolhydraat vies is (bij ons dan). Vanavond had ik aardappeltjes, vlees en bloemkool en wortels (ja, ik weet het, niet echt geïnsprireerd).
De kinderen hebben alleen maar bloemkool en wortels gegeten :')
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:31:26 #212
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_169848991
Hier doen ze dan aan ruilhandel. Dan eet de een al het vlees, de ander alle groente en de derde mag de aardappels :)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:33:58 #213
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169849144
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:31 schreef Kyara het volgende:
Hier doen ze dan aan ruilhandel. Dan eet de een al het vlees, de ander alle groente en de derde mag de aardappels :)
Daar ga je dan met je gevarieerde maaltijd :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:37:03 #214
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_169849323
Ja, of het wordt ineens ruzie wie het vlees mag }:|
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:54:14 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169850108
:') Hij begon heel voortvarend.
Maar er bleek van alles tegen te zitten.
En nu komt er morgen een mannetje. Voor een offerte voor een nieuwe badkamer. :o

(Ik ben wel een beetje blij, want ik zag me al bij 'Help, mijn man is een klusser' eindigen. :@ )
***
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:56:37 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169850210
Moet je van die Wolkentoetjes gaan eten met John Williams...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169850471
Ik zou denk ik nog liever verzuipen in een bad vol schimmel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 23:02:36 #218
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169850509
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
:') Hij begon heel voortvarend.
Maar er bleek van alles tegen te zitten.
En nu komt er morgen een mannetje. Voor een offerte voor een nieuwe badkamer. :o

(Ik ben wel een beetje blij, want ik zag me al bij 'Help, mijn man is een klusser' eindigen. :@ )
Slim hoor. Hoewel ik wel zou zijn gaan kijken natuurlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 23:03:11 #219
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169850536
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:01 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou denk ik nog liever verzuipen in een bad vol schimmel.
:D
Je weet het beeldend te verwoorden
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 23:10:42 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169850892
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:01 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou denk ik nog liever verzuipen in een bad vol schimmel.
:D

De huidige situatie:


Ik ben blij dat ik van do-zo in een 5-sterrenhotel zit. :@ O-)
***
  dinsdag 28 maart 2017 @ 23:13:32 #221
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169851018
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D

De huidige situatie:
[ afbeelding ]

Ik ben blij dat ik van do-zo in een 5-sterrenhotel zit. :@ O-)
Niks wat een beetje aannemer niet kan oplossen :* (maar ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je weg bent, ja)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 23:33:42 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169852052
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D

De huidige situatie:
[ afbeelding ]

Ik ben blij dat ik van do-zo in een 5-sterrenhotel zit. :@ O-)
Dat komt wel goed lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 maart 2017 @ 23:42:40 #223
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169852357
Dit is nog niet help mijn man waardig. Hij zag wel optijd in dat dit hopeloos is in je eentje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 23:50:16 #224
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169852555
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:42 schreef Ticootje het volgende:
Dit is nog niet help mijn man waardig. Hij zag wel optijd in dat dit hopeloos is in je eentje.
Precies! Hij had dit ook zo kunnen laten, uit frustratie het keukenblok eruit slopen om vervolgens alle leidingen bloot te leggen waarna jullie uiteindelijk alleen nog maar onder de poort konden slapen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar woensdag 29 maart 2017 @ 00:35:53 #225
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_169853323
:') visioenen van BE onder de poort
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 29 maart 2017 @ 08:01:55 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169854665
Whehehe Livelink!
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:42 schreef Ticootje het volgende:
Dit is nog niet help mijn man waardig. Hij zag wel optijd in dat dit hopeloos is in je eentje.
Daarom was ik inderdaad al zo blij dat hij tot inkeer kwam op het juiste moment. Dit had tot veel erger kunnen leiden. ;)

Wat ook heel erg helpt is het feit dat nu hij ZZP't, hij zich er van bewust is dat elk uur dat hij vrij neemt geld kost. En dan kan hij zelf beter het werk doen waar hij goed in is en dan iemand anders, die daar goed in is, de badkamer. ;)
***
pi_169854787
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:50 schreef livelink het volgende:

[..]

Precies! Hij had dit ook zo kunnen laten, uit frustratie het keukenblok eruit slopen om vervolgens alle leidingen bloot te leggen waarna jullie uiteindelijk alleen nog maar onder de poort konden slapen.
Ik zit vaak met verbazing te kijken ja. Ik zou echt weggaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:02:03 #228
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_169856939
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zit vaak met verbazing te kijken ja. Ik zou echt weggaan.
Ik kan dat programma niet aanzien omdat ik alleen maar tegen die vrouwen wil gillen 'Doe zelf iets!!!' Waarom moeten die kerels dat alleen doen? Mankeren al die vrouwen wat aan hun handjes?
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:06:09 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169857012
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:02 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik kan dat programma niet aanzien omdat ik alleen maar tegen die vrouwen wil gillen 'Doe zelf iets!!!' Waarom moeten die kerels dat alleen doen? Mankeren al die vrouwen wat aan hun handjes?
Ik ben daar heel makkelijk in: als jij het niet doet dan regel ik het wel, en als dat regelen betekent dat ik er iemand voor moet inhuren; so be it.

Soms betekent het ook dat ik zelf nog erger fysiek naar de klote ben dan ik in m'n natuurlijke staat al ben, ook vervelend, maar had je het maar moeten aanpakken toen ik het vroeg, of een van de drie keer dat ik het daarna vroeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169857868
Ik kan me bij zulke programma's alleen maar afvragen hoe het dan ooit zo ver kan komen...
Maar ik heb een man die niet zo handig is qua klussen en ook niet aan van die enorme klussen zou beginnen.
Ik ben overigens wel blij dat onze badkamer weer op een badkamer lijkt. Vandaag gaan als het goed is de voegen in de vloer. En dan do en vr de puntjes op de i.
En hoe blij ik ook ben met degene die het doet, want het gaat echt heel secuur enzo, ik zal heel blij zijn als ik vrijdag de deur achter hem dicht kan doen en mijn huis weer mijn huis wordt...

Want het kamperen in eigen huis begint zijn tol te eisen. Inmiddels begin ik al te janken als mensen alleen maar vragen of het al bijna klaar is laat staan als er andere dingen niet zo handig lopen.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_169857905
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:02 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik kan dat programma niet aanzien omdat ik alleen maar tegen die vrouwen wil gillen 'Doe zelf iets!!!' Waarom moeten die kerels dat alleen doen? Mankeren al die vrouwen wat aan hun handjes?
Dit!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:57:29 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169857997
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:02 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik kan dat programma niet aanzien omdat ik alleen maar tegen die vrouwen wil gillen 'Doe zelf iets!!!' Waarom moeten die kerels dat alleen doen? Mankeren al die vrouwen wat aan hun handjes?
Helemaal eens hoor!

Ik zei zelfs tegen F dat ik het wat jammer vond dat het nu zo hals over kop ging want ik zou me daar best eens aan willen wagen.

Ik ga in ieder geval wel zelf het toilet doen. :Y Maar daar hoeven dan ook geen leidingen voor om.

Maar niet nu ik dus naar het buitenland moet. Ik was dan ook niet heel happy met zijm voortvarendheid, met afplakken hadden we het iig nog uit kunnen zingen tot er een aannemer kan komen.

Nu is het plan zelf een noodbad plaatsen en kijken of hij het waterdicht kan krijgen.
Ehm... die hele kale plek dicht krijgen is toch meer moeite dan een hoekje met lekkende voegen? :@
***
pi_169859348
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:02 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik kan dat programma niet aanzien omdat ik alleen maar tegen die vrouwen wil gillen 'Doe zelf iets!!!' Waarom moeten die kerels dat alleen doen? Mankeren al die vrouwen wat aan hun handjes?
ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte bij dat soort programma's.

Ik heb al een paar keer gehad dat ik iets gedan wilde hebben, M geen zin had en ik vervolgens mer de klopboormachine gaten stond te boren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_169863819
Ik ben degene die klust in huis. J geeft aanwijzingen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169867161
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 19:38 schreef livelink het volgende:

[..]

Ziewel, een hart onder de riem voor jou! Het is heel goed voor tieners om op tijd naar bed te gaan
Ok, gelezen. Ik ben wat dat betreft ook niet depressief ofzo, hoewel ik best vaker wat langer wakker lig. Irritant is wel dat ik als oudste buurtkind zo'n beetje het eerste naar bed ga.
Dan hoor ik soms de jongere kinderen nog herrie maken. Ik ben ook weleens uitgelachen toen ze doorhadden dat ik vroeg naar bed moest.
pi_169868947
Hier had ik vriend best kunnen opgeven voor dat programma. Vorige huis heeft meer dan een jaar geduurd voordat we erin konden wonen :')

Maarrrrr, hij heeft álles verbouwd, ging iedere dag braaf klussen na het werk en uiteindelijk was het super mooi O+

En ik hielp zelf vrij weinig mee (ik ging een schutting zetten en liep een hernia op tijdens de rest van de verbouwing :') ), maar zeurde er nooit over dat het lang duurde.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169869208
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:59 schreef Ziewel het volgende:

[..]

Ok, gelezen. Ik ben wat dat betreft ook niet depressief ofzo, hoewel ik best vaker wat langer wakker lig. Irritant is wel dat ik als oudste buurtkind zo'n beetje het eerste naar bed ga.
Dan hoor ik soms de jongere kinderen nog herrie maken. Ik ben ook weleens uitgelachen toen ze doorhadden dat ik vroeg naar bed moest.
Wij lagen als kind ook altijd als eerste op bed. Nu merk ik dat ik nog steeds geen avondmens ben, ik vind 22:00 een prima tijd om te gaan slapen.
Ik hou wel van vroeg op zijn als de rest van de wereld nog slaapt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169881951
Hier ook een ochtendmens. :W Ook tussen 22 en 23 naar bed meestal.

Nou, iedereen is geweest, bouwkundige, makelaar en taxateur en nu is het afwachten. Hoewel ze allemaal positief leken over wat het is en geworden is hier over de jaren, kreeg ik toch de indruk dat het gaat mislukken. De makelaar, hoe lief ook :') , zei dat ik in een slechte tijd gekocht heb. Het huis is toen al op 172.000 getaxeerd daar zal het niet ver boven zitten nu, denk ik, terwijl er wel 55.000 aan verbouwingskosten inzit en iedereen ook de enorme vooruitgang wel ziet.

Heeeeeeel misschien morgen al een bod, anders volgende week. Duimen jullie mee?

Ik vind het zo heftig allemaal :{ .
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:12:10 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169882544
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hier ook een ochtendmens. :W Ook tussen 22 en 23 naar bed meestal.

Nou, iedereen is geweest, bouwkundige, makelaar en taxateur en nu is het afwachten. Hoewel ze allemaal positief leken over wat het is en geworden is hier over de jaren, kreeg ik toch de indruk dat het gaat mislukken. De makelaar, hoe lief ook :') , zei dat ik in een slechte tijd gekocht heb. Het huis is toen al op 172.000 getaxeerd daar zal het niet ver boven zitten nu, denk ik, terwijl er wel 55.000 aan verbouwingskosten inzit en iedereen ook de enorme vooruitgang wel ziet.

Heeeeeeel misschien morgen al een bod, anders volgende week. Duimen jullie mee?

Ik vind het zo heftig allemaal :{ .
Wanneer heb je gekocht dan? Want het begint er steeds meer op de lijken dat de boel behoorlijk bedonderd wordt bij de terugkoopsommen van koopgarantwoningen.

Heb je geen mogelijkheid de woningbouw uit te kopen en het helemaal zelf in eigendom te krijgen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169883161
Is dit een makelaar van de wbv?
Er is hier op fok ook een topic over terug kopen aan de wbv wellicht kun je er iets mee.
pi_169883163
2010.

Ehm, en nee, denk het niet.
pi_169883168
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Is dit een makelaar van de wbv?
Er is hier op fok ook een topic over terug kopen aan de wbv wellicht kun je er iets mee.
Ja. Waar vind ik dat topic?
pi_169883214
Een idee om een "gewone" makelaar te laten komen? Als er veel verschil in zit dan kun je daar wellicht iets mee.
Is de woz ook rond 172.000?
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:44:12 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169883216
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
2010.

Ehm, en nee, denk het niet.
De prijzen wil wel ongeveer weer terug op het niveau van 2010 hoor, dus dat argument zou ik niet zoveel waarde aan hechten.
Regionale verschillen daargelaten.
Maar daar lagen de prijzen dan ook al niet hoog.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169883235
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ja. Waar vind ik dat topic?
Tja... was een wgr of kw dacht ik. Zit mobiel wellicht helpt google
pi_169883259
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Een idee om een "gewone" makelaar te laten komen? Als er veel verschil in zit dan kun je daar wellicht iets mee.
Is de woz ook rond 172.000?
nope 141000 WOZ

En ik heb het geld niet om een tegentraject te starten. Dat kan in theorie wel.
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:46:56 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169883264
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Een idee om een "gewone" makelaar te laten komen? Als er veel verschil in zit dan kun je daar wellicht iets mee.
Is de woz ook rond 172.000?
Dit.
Of vooral een taxateur, een makelaar kan zoveel roepen.
Liefst een taxateur die niet voor de woningbouw werkt die dit moet terugkopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169883279
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Of vooral een taxateur, een makelaar kan zoveel roepen.
Liefst een taxateur die niet voor de woningbouw werkt die dit moet terugkopen.
Ik heb dat een keer eerder gedaan ivm een verbouwing en toen kwam mijn taxateur net zo hoog uit als de taxateur van de woningbouw.
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:49:17 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169883306
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Tja... was een wgr of kw dacht ik. Zit mobiel wellicht helpt google
Ik zoek het straks wel even als ik achter de laptop zit.
Ik week dat ik er gepost heb, ik baal alleen dat ik zo even geen andere usernames heb die daar gepost hebben, dat is een stuk makkelijker zoeken :X

Oh, er was ook een meerdelige documentaire over waar een user uit dat topic ook in voorkwam.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:51:00 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169883336
Hier iig al iets over die documentaire:

https://demonitor.ncrv.nl(...)-en-woningcorporatie
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169883339
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:47 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik heb dat een keer eerder gedaan ivm een verbouwing en toe kwam mijn taxateur net zo hoog uit als de taxateur van de woningbouw.
Dat was in 2010/2011?
Zijn het in de straat allemaal wbv huizen? Anders eens kijken wat die qua prijs doen.

Woz zegt ook niet alles. Bij ons is die hoger dan aanschafprijs. Maar gelijkwaardige huizen gaan voor veel meer dan de woz weg.
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:51:54 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169883347
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:47 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik heb dat een keer eerder gedaan ivm een verbouwing en toen kwam mijn taxateur net zo hoog uit als de taxateur van de woningbouw.
Ah okay.
Maar ten opzichte van nu 2010 nog aanmerken als een dure tijd is een beetje vreemd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169883366
Maar als ik kijk wat ik dus eventueel zou willen kopen voor 200.000 dan vind ik het helemaal reëel als deze taxatie lager uit zou vallen. Ik kan me tegelijkertijd weer niet voorstellen dat het veel hoger zou zijn. Maar het is wel 'pijnlijk' en moeilijk te bevatten, dat een huis(je) met zoveel vooruitgang, me toch een restschuld zou opleveren.
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:53:29 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169883381
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar als ik kijk wat ik dus eventueel zou willen kopen voor 200.000 dan vind ik het helemaal reëel als deze taxatie lager uit zou vallen. Ik kan me tegelijkertijd weer niet voorstellen dat het veel hoger zou zijn. Maar het is wel 'pijnlijk' en moeilijk te bevatten, dat een huis(je) met zoveel vooruitgang, me toch een restschuld zou opleveren.
Vanwege je verbouwing?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169883397
Ja, vanwege 7 jaar verbouwingen.
pi_169883425
Thanks skittels.
Is verbouwing 50/50 bij winst?
pi_169883428
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:46 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

nope 141000 WOZ

En ik heb het geld niet om een tegentraject te starten. Dat kan in theorie wel.
Als je lid bent van vereniging eigen huis heb je relatief goedkoop mogelijkheden voor taxatie. Als dit uiteindelijk betekend dat je met de woningbouw in gesprek kan is het misschien de investering wel waard..
pi_169883439
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Thanks skittels.
Is verbouwing 50/50 bij winst?
Nee, meerwaarde door verbouwing is voor mij
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:56:34 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169883458
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169883470
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:55 schreef Puala het volgende:

[..]

Als je lid bent van vereniging eigen huis heb je relatief goedkoop mogelijkheden voor taxatie. Als dit uiteindelijk betekend dat je met de woningbouw in gesprek kan is het misschien de investering wel waard..
Ik ben bang dat de taxatie reëel zal zijn. Ik vond het toentertijd erg hoog en heb voor een verbouwing een tegentaxatie laten doen, maar ze kwamen ongeveer op eenzelfde bedrag uit.
pi_169883505
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik ben bang dat de taxatie reëel zal zijn. Ik vond het toentertijd erg hoog en heb voor een verbouwing een tegentaxatie laten doen, maar ze kwamen ongeveer op eenzelfde bedrag uit.
Heb je het bij aankoop ook nog door een onafhankelijke laten taxeren?
pi_169883513
Ik denk dus eerder dat ik toen te duur gekocht heb, dan dat ik nu te goedkoop moet verkopen. of zoiets.
pi_169883528
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Heb je het bij aankoop ook nog door een onafhankelijke laten taxeren?
Ik geloof het wel, maar ik ben niet heel zakelijk van aard en dit soort dingen heb ik niet zo op een rijtje.
pi_169883595
Ik moet nu eerst gewoon het bod afwachten, denk ik.
pi_169883604
Heel begrijpelijk ook. Er komt zoveel op je af. En de helft is zo vaag.

Onze taxatie stelde echt niks voor. Volgens ging hij op het bedrag af wat wij nodig hadden voor de aankoop en verbouwing.

Maar zuur is het wel voor je. En ik denk eerlijk dat de taxatie nu wel klopt.
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:07:48 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169883679
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Heel begrijpelijk ook. Er komt zoveel op je af. En de helft is zo vaag.

Onze taxatie stelde echt niks voor. Volgens ging hij op het bedrag af wat wij nodig hadden voor de aankoop en verbouwing.

Maar zuur is het wel voor je. En ik denk eerlijk dat de taxatie nu wel klopt.
Onze ook niet, want hij had de gegevens van de projectwoningen aan de overkant gebruikt, terwijl dit destijds vrije kavels waren, in het taxatierapport staat dus bijvoorbeeld dat we een houten zoldervloer hebben, terwijl wij gewoon een betonnen vloer hebben, aan de overkant hebben ze wel een houten zoldervloer.

Plus dat ik denk dat de taxateur niet door de puinhoop heen keek, wat voor ons geen probleem was, want het ging om onze koopprijs, en gezien we het van mijn ouders kochten hadden we gewoon afgesproken dat we de prijs zouden betalen die het laagst was, of de WOZ of de taxatiewaarde, de dat werd dus de taxatiewaarde :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169883693
Ik ben geneigd nu om nog even te bellen en huilend te vragen of het niet alsjeblieft mee kan vallen :'( :o }:|
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:14:40 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169883788
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zoek het straks wel even als ik achter de laptop zit.
Ik week dat ik er gepost heb, ik baal alleen dat ik zo even geen andere usernames heb die daar gepost hebben, dat is een stuk makkelijker zoeken :X

Oh, er was ook een meerdelige documentaire over waar een user uit dat topic ook in voorkwam.
Vincent nogwat
pi_169883821
Ik heb het topic net gelezen. Volgens mij heb ik er niet direct iets aan, helaas.
pi_169884072
En toen was ik buitengesloten in de tuin.
De achterdeur kan van buiten niet open als de hordeur binnen ook dicht is. Die blokkeert dan de klink.

Gelukkig hebben we een poort (ondanks dat dat eigenlijk niet mag) en kon ik er via de voordeur weer in.
pi_169884077
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Onze ook niet, want hij had de gegevens van de projectwoningen aan de overkant gebruikt, terwijl dit destijds vrije kavels waren, in het taxatierapport staat dus bijvoorbeeld dat we een houten zoldervloer hebben, terwijl wij gewoon een betonnen vloer hebben, aan de overkant hebben ze wel een houten zoldervloer.

Plus dat ik denk dat de taxateur niet door de puinhoop heen keek, wat voor ons geen probleem was, want het ging om onze koopprijs, en gezien we het van mijn ouders kochten hadden we gewoon afgesproken dat we de prijs zouden betalen die het laagst was, of de WOZ of de taxatiewaarde, de dat werd dus de taxatiewaarde :')
Hier is hij niet eens binnen geweest.
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:00:42 #274
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169884653
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:27 schreef ferrari_rood het volgende:
En toen was ik buitengesloten in de tuin.
De achterdeur kan van buiten niet open als de hordeur binnen ook dicht is. Die blokkeert dan de klink.

Gelukkig hebben we een poort (ondanks dat dat eigenlijk niet mag) en kon ik er via de voordeur weer in.
Van wie mag je geen poort in je eigen huis?
pi_169884661
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

Van wie mag je geen poort in je eigen huis?
De brandgang er achter is alleen voor de achterburen. Wij hebben geen recht van overpad
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:13:20 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169884884
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:01 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

De brandgang er achter is alleen voor de achterburen. Wij hebben geen recht van overpad
Oeh, dat valt nog te bezien. Wie zullen we bellen?
Frank Visser of John Reid?
Echter.....
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:13:42 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169884895
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:01 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

De brandgang er achter is alleen voor de achterburen. Wij hebben geen recht van overpad
Maar ze gedogen het?
pi_169885146
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:13 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar ze gedogen het?
Ja, al kregen we wel een opmerking toen we met de poort bezig waren.

in de papieren van het huis staat duidelijk dat het geen pad voor onze straat is.
pi_169885161
Dus poort mag wel maar het pad gebruiken niet.
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:39:52 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169885307
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:27 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ja, al kregen we wel een opmerking toen we met de poort bezig waren.

in de papieren van het huis staat duidelijk dat het geen pad voor onze straat is.
En meer buren hebben een poort dan?
pi_169885616
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:39 schreef amaranta het volgende:

[..]

En meer buren hebben een poort dan?
Ja alle 5
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:05:25 #282
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169885688
Waarom mogen je buren wel dan? is het echt hun grond?
pi_169885774
quote:
17s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:05 schreef Budabuddumbam het volgende:
Waarom mogen je buren wel dan? is het echt hun grond?
Buren ook niet. Alleen de achterburen. Dat is een rijtje met woningen en die hebben een schuur in de tuin.
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:17:17 #284
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169885921
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:10 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Buren ook niet. Alleen de achterburen. Dat is een rijtje met woningen en die hebben een schuur in de tuin.
Bijzondere constructie 👎
pi_169886018
Ik maak mij er niet druk om. Ik vind het erger dat de achterburen een nieuwe overkapping hebben gemaakt en de zooi tegen onze schutting hebben gezet. Toch maar eens terug gaan zetten.
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:37:25 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169886288
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik maak mij er niet druk om. Ik vind het erger dat de achterburen een nieuwe overkapping hebben gemaakt en de zooi tegen onze schutting hebben gezet. Toch maar eens terug gaan zetten.
Je maakt wel gebruik van een pad waar je officieel niet mag lopen.

En de spullen zou ik ook terugzetten. Kijk echter uit dat zij niet ook flauw gaan doen en jou het "overpad" weigeren.
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:39:33 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169886328
Ik ben zaterdag een partij troep en stenen (van onszelf) die al heel lang op straat lagen naar de stort gaan brengen.

Was ik daar stond daar eek gloednieuwe hoge Brabantia prullenbak. Die heb ik dus ingeladen.
pi_169886362
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Je maakt wel gebruik van een pad waar je officieel niet mag lopen.

En de spullen zou ik ook terugzetten. Kijk echter uit dat zij niet ook flauw gaan doen en jou het "overpad" weigeren.
Daarom hebben we het lang laten staan.
Nu gebruiken wij het pad overigs amper tot nooit. Ik wilde alleen een poort zodat ik in nood via de tuin weg kan.
pi_169886372
Die prullenbak had ik ook mooi meegenomen. Zo kom ik aan mijn huidige strijkijzer.
pi_169893873
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:41 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Daarom hebben we het lang laten staan.
Nu gebruiken wij het pad overigs amper tot nooit. Ik wilde alleen een poort zodat ik in nood via de tuin weg kan.
En dat kwam nu goed van pas!

Groof, succes of sterkte (wat je het beste kan gebruiken), ik duim dat het toch nog wat meevalt... :*
Mama van 2 lieve meiden :)
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 10:27:35 #291
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169901425
Groof, de wbv maakt gebruik van externe makelaars, die zouden eerlijk moeten taxeren. Wij hebben ons huis ook gekocht van de wbv en de taxatie was exact hetzelfde als die van een makelaar die we zelf in de hand hadden genomen (via vereniging eigen huis). Dat zou dus eerlijk moeten gebeuren :*

Wel vervelend zo'n clausule dat je verplicht bent het weer aan hen te verkopen, wat voor baat hebben zij daarbij? Wij hebben alleen de regel dat we het 3 jaar lang niet mogen onderverhuren, verder zijn we vrij om met de woning te doen wat wij willen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_169909829
Nou, ik kreeg een bod, echt te bizar voor woorden. Ik zou een restschuld hebben van 40.000 euro en daarmee gaan al mijn verhuisdromen verloren. Helaas. Moeilijk te verkroppen, maar uiteindelijk natuurlijk niet van levensbelang. Nu maar weer focussen op wat echt belangrijk is en dit soort materiële verlangens parkeren. Wie weet wat de toekomst nog brengt.
pi_169909837
Maar het voelt toch waardeloos. :{ :'( }:| }:| :r :6
pi_169909920
Wat ontzettend *piep* groofs komt het bod overeen met je aankoopbedrag? En is alles wat je verbouwd hebt in rook opgegaan?
  vrijdag 31 maart 2017 @ 19:04:47 #295
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169909933
Groofsken :'( :(
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169910079
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 19:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat ontzettend *piep* groofs komt het bod overeen met je aankoopbedrag? En is alles wat je verbouwd hebt in rook opgegaan?
Ja, zo ongeveer wel ja.
pi_169910145
-O-
Wat klote is dat.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169910258
Ah Groofs, dat is echt super balen zeg. Ik vind het niet zo gek dat je daar heel erg van baalt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:00:03 #299
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169911021
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 18:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou, ik kreeg een bod, echt te bizar voor woorden. Ik zou een restschuld hebben van 40.000 euro en daarmee gaan al mijn verhuisdromen verloren. Helaas. Moeilijk te verkroppen, maar uiteindelijk natuurlijk niet van levensbelang. Nu maar weer focussen op wat echt belangrijk is en dit soort materiële verlangens parkeren. Wie weet wat de toekomst nog brengt.
Geef het tijd. Wij moeten ook echt nog een jaar of 3 tot 5 blijven zitten omdat het huis onder water staat. Die prijs stijgt nu wel weer, harder zelfs soms dan je kunt sparen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169911249
Maar dan worden de gewenste huizen toch ook weer duurder? Sowieso was het maar één blok, waarvan de huizen alleen nu zo goedkoop waren (of nou ja, twee ton is nu toch ineens weer heel erg onbereikbaar duur) omdat ze van huur naar koop gingen en achterstallig waren in onderhoud. Steeds op de dag dat ze op Funda kwamen waren ze al verkocht, dus iedereen had het ook in de peiling.

Nou ja, ik moet het echt loslaten, anders word ik er ongelukkig van.
pi_169911308
Oh en voor mij en C-tje zou over 3 of 5 jaar ook prima zijn. maar voor S en R zou het meer dan fantastisch zijn geweest als het nu had gekund. Ivm zelf fietsen naar school en veel vriendjes en vriendinnetjes in de buurt.

Het voelt een beetje uitzichtsloos, eerlijk gezegd. Maar het zit niet in mijn aard om me daar echt bij neer te leggen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')