abonnement Unibet Coolblue
pi_169949648
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Veel te laat. Had liever gelijkspel of winst Feyenoord.
Wat is dit voor idiote uitspraak? Dus je hoopt op een titel van Feyenoord? Ben je wel goed wijs.....
Waarom zou PSV kansloos zijn? Als die kut doellijntechnologie er niet was geweest waren we al tijden ongeslagen. Een doellijntechnologie die zegt dat de bal volledig over de lijn is geweest. Dat begint me naarmate deze competitie vordert steeds meer te ergeren. Zeker als je de gemiddeld gekalkte doellijn in NL ziet..
U MAD?
pi_169949751
Als Ajax 5 los zou staan was het gespeeld , maar het blijft Feyenoord.
Die kunnen elk moment in elkaar storten van de kampioenstress.

En het is te hopen dat hun spits er weken uitligt..scheelt ook veel.
pi_169949775
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 16:34 schreef PSVCL het volgende:
Als Ajax 5 los zou staan was het gespeeld , maar het blijft Feyenoord.
Die kunnen elk moment in elkaar storten van de kampioenstress.

En het is te hopen dat hun spits er weken uitligt..scheelt ook veel.
O+
pi_169949813
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 16:34 schreef PSVCL het volgende:
Als Ajax 5 los zou staan was het gespeeld , maar het blijft Feyenoord.
Die kunnen elk moment in elkaar storten van de kampioenstress.

En het is te hopen dat hun spits er weken uitligt..scheelt ook veel.
Zeker. Gewoon zo kut dat we tegen die matige kakkerlakken 0 punten hebben gehaald dit seizoen. Gewoon triest en onnodig.
PSV met en zonder Locadia.... alsof je naar Roda JC of PSV kijkt zo groot.

[ Bericht 0% gewijzigd door de_boswachter op 02-04-2017 16:57:12 ]
U MAD?
  zondag 2 april 2017 @ 16:37:41 #155
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_169949858
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 16:34 schreef PSVCL het volgende:
Als Ajax 5 los zou staan was het gespeeld , maar het blijft Feyenoord.
Die kunnen elk moment in elkaar storten van de kampioenstress.

En het is te hopen dat hun spits er weken uitligt..scheelt ook veel.
Wat dat laatste betreft is het wel jammer dat ze midweeks thuis tegen Go Ahead spelen. Zelfs met alle spelers die ze missen, lijkt me dat een wedstrijd die ze eenvoudig weer op het goede pad kan zetten.
  zondag 2 april 2017 @ 16:59:29 #156
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_169950519
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 16:37 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Wat dat laatste betreft is het wel jammer dat ze midweeks thuis tegen Go Ahead spelen. Zelfs met alle spelers die ze missen, lijkt me dat een wedstrijd die ze eenvoudig weer op het goede pad kan zetten.
Of een wedstrijd die ze definitief in een dal duwt. Het is al weken erg, erg matig bij Feyenoord.
  zondag 2 april 2017 @ 17:00:25 #157
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_169950545
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 16:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat is dit voor idiote uitspraak? Dus je hoopt op een titel van Feyenoord? Ben je wel goed wijs.....
Waarom zou PSV kansloos zijn? Als die kut doellijntechnologie er niet was geweest waren we al tijden ongeslagen. Een doellijntechnologie die zegt dat de bal volledig over de lijn is geweest. Dat begint me naarmate deze competitie vordert steeds meer te ergeren. Zeker als je de gemiddeld gekalkte doellijn in NL ziet..
WTF heb ik hier nu weer gelezen. :')
  Forum Admin zondag 2 april 2017 @ 17:06:59 #158
35723 crew  GGMM
pi_169950792
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 16:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat is dit voor idiote uitspraak? Dus je hoopt op een titel van Feyenoord? Ben je wel goed wijs.....
Waarom zou PSV kansloos zijn? Als die kut doellijntechnologie er niet was geweest waren we al tijden ongeslagen. Een doellijntechnologie die zegt dat de bal volledig over de lijn is geweest. Dat begint me naarmate deze competitie vordert steeds meer te ergeren. Zeker als je de gemiddeld gekalkte doellijn in NL ziet..
Huh
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 2 april 2017 @ 17:07:46 #159
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_169950822
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 16:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat is dit voor idiote uitspraak? Dus je hoopt op een titel van Feyenoord? Ben je wel goed wijs.....
Waarom zou PSV kansloos zijn? Als die kut doellijntechnologie er niet was geweest waren we al tijden ongeslagen. Een doellijntechnologie die zegt dat de bal volledig over de lijn is geweest. Dat begint me naarmate deze competitie vordert steeds meer te ergeren. Zeker als je de gemiddeld gekalkte doellijn in NL ziet..
Wat
Snelle Egel
pi_169950862
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 17:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

WTF heb ik hier nu weer gelezen. :')
Dat deze idiote selectieve manier van waarneming moet stoppen, dat heb je gelezen.
Geloof er nog steeds niet in dat die bal de lijn helemaal passeerde.
En daarbij; test het dan bij Achilles '29 ipv bij een van de topclubs. Heb je dit geouwehoer niet. Alhoewel Feyenoord natuurlijk niet echt een topclub is... hmm
U MAD?
  zondag 2 april 2017 @ 17:09:48 #161
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_169950881
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 17:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat deze idiote selectieve manier van waarneming moet stoppen, dat heb je gelezen.
Geloof er nog steeds niet in dat die bal de lijn helemaal passeerde.
Het bewijs was niet genoeg voor je? Wat wil je nog meer.
Snelle Egel
pi_169950909
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 17:09 schreef S0nic het volgende:

[..]

Het bewijs was niet genoeg voor je? Wat wil je nog meer.
Welk bewijs :)
Dat leuke plaatje?
Op video was het niet te zien.
U MAD?
pi_169950974
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 17:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Welk bewijs :)
Dat leuke plaatje?
Op video was het niet te zien.
Laat het los. :)
pi_169950979
Die van de doelpunt technologie moet je echt laten gaan man.

Volgens mij schreeuwen we als voetbalsupporters al jaren om wekelijks gebruik ervan.
pi_169951034
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 16:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat is dit voor idiote uitspraak? Dus je hoopt op een titel van Feyenoord? Ben je wel goed wijs.....
Waarom zou PSV kansloos zijn? Als die kut doellijntechnologie er niet was geweest waren we al tijden ongeslagen. Een doellijntechnologie die zegt dat de bal volledig over de lijn is geweest. Dat begint me naarmate deze competitie vordert steeds meer te ergeren. Zeker als je de gemiddeld gekalkte doellijn in NL ziet..
:D nog steeds vies mad.
pi_169951050
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 17:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat deze idiote selectieve manier van waarneming moet stoppen, dat heb je gelezen.
Geloof er nog steeds niet in dat die bal de lijn helemaal passeerde.
En daarbij; test het dan bij Achilles '29 ipv bij een van de topclubs. Heb je dit geouwehoer niet. Alhoewel Feyenoord natuurlijk niet echt een topclub is... hmm
_O-
  zondag 2 april 2017 @ 17:18:43 #167
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_169951158
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 17:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat deze idiote selectieve manier van waarneming moet stoppen, dat heb je gelezen.
Geloof er nog steeds niet in dat die bal de lijn helemaal passeerde.
En daarbij; test het dan bij Achilles '29 ipv bij een van de topclubs. Heb je dit geouwehoer niet. Alhoewel Feyenoord natuurlijk niet echt een topclub is... hmm
_O-

Godverdomme. Je maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijk.

Die goal was maar één iemand te verwijten. Begint met een Z en eindigt op 'oet'.
pi_169951198
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 17:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D nog steeds vies mad.
Zeker.
U MAD?
pi_169951282
quote:
14s.gif Op zondag 2 april 2017 17:12 schreef FL_Freak het volgende:
Die van de doelpunt technologie moet je echt laten gaan man.

Volgens mij schreeuwen we als voetbalsupporters al jaren om wekelijks gebruik ervan.
Jup. Maar ondanks dat vind ik het nog altijd zuur dat we tegen de kakkerlakken 0 punten hebben ipv de minimale 3 die we hadden moeten hebben. Zonder die selectief toegepaste technologie waren dit er wsch. 4 geweest.
Maarja, we zijn goed bezig en maken nog alle kans. Eerst donderdag Twente en dan weer verder kijken.

Laten we verder eerlijk zijn; leg de selecties van PSV en Ajax naast die van Feyenoord en je komt al heel snel tot de conclusie dat we Allah mogen bedanken als dat slappe kutelftal uit Rotterdam geen CL speelt volgend seizoen.
El Ahmadi, Dirk Kuijt :') Kom op zeg...
Laat de media maar flink veel druk uitoefenen op Feyenoord, storten ze vanzelf in. Volgens NOS gisteravond is PSV al afgeschreven, nou prima toch..
U MAD?
pi_169951752
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 17:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jup. Maar ondanks dat vind ik het nog altijd zuur dat we tegen de kakkerlakken 0 punten hebben ipv de minimale 3 die we hadden moeten hebben. Zonder die selectief toegepaste technologie waren dit er wsch. 4 geweest.
Maarja, we zijn goed bezig en maken nog alle kans. Eerst donderdag Twente en dan weer verder kijken.

Laten we verder eerlijk zijn; leg de selecties van PSV en Ajax naast die van Feyenoord en je komt al heel snel tot de conclusie dat we Allah mogen bedanken als dat slappe kutelftal uit Rotterdam geen CL speelt volgend seizoen.
El Ahmadi, Dirk Kuijt :') Kom op zeg...
Laat de media maar flink veel druk uitoefenen op Feyenoord, storten ze vanzelf in. Volgens NOS gisteravond is PSV al afgeschreven, nou prima toch..
Gast, waar heb jij het over. Welke 3 punten had PSV tegen Feyenoord moeten hebben? Selectief toegepaste technologie _O-
pi_169951832
quote:
7s.gif Op zondag 2 april 2017 17:12 schreef Vasion het volgende:

[..]

Laat het los. :)
_O-
pi_169952645
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 17:45 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Gast, waar heb jij het over. Welke 3 punten had PSV tegen Feyenoord moeten hebben? Selectief toegepaste technologie _O-
Ga je nu beweren dat PSV niet veel beter was in Eindhoven? :o
pi_169952955
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ga je nu beweren dat PSV niet veel beter was in Eindhoven? :o
Tuurlijk gaat hij dat beweren want hij heeft de wedstrijd helemaal niet gezien lijkt het.
Maastoren moet maar eerst eens even heel stil in een hoekje gaan zitten nagelbijten en z'n gezicht houden. Beetje grote waffel na twee decennia amper een prijs. Ik zou het bijna voor ze hopen dat ze kampioen worden want het begint allemaal een beetje zielig te worden. Jezelf topclub noemen maar eigenlijk alleen maar grossieren in falen.
Dit jaar niet de titel binnen slepen zou de doodsteek kunnen zijn. Genot.
U MAD?
  zondag 2 april 2017 @ 18:52:45 #174
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_169953301
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 17:45 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Gast, waar heb jij het over. Welke 3 punten had PSV tegen Feyenoord moeten hebben? Selectief toegepaste technologie _O-
Wat een intens domme reactie dit. Ga gewoon lekker treuren om de deceptie van vandaag, in plaats van deze droevige reacties. Ik denk dat je het als Feyenoorder meer dan druk genoeg hebt met de positie waarin je club zich nu bevindt. Beetje tof gaan lopen doen over andere clubs, terwijl je net zelf een oorwassing hebt gekregen :') daag.
Dit, dus.
pi_169954417
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 18:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat hij dat beweren want hij heeft de wedstrijd helemaal niet gezien lijkt het.
Maastoren moet maar eerst eens even heel stil in een hoekje gaan zitten nagelbijten en z'n gezicht houden. Beetje grote waffel na twee decennia amper een prijs. Ik zou het bijna voor ze hopen dat ze kampioen worden want het begint allemaal een beetje zielig te worden. Jezelf topclub noemen maar eigenlijk alleen maar grossieren in falen.
Dit jaar niet de titel binnen slepen zou de doodsteek kunnen zijn. Genot.
Waar komt deze frustratie vandaan?
Ik vraag waar die 3 punten vandaan komen en jij gaat helemaal los. Wat een frustratie :')
Pak een cursusje emotie regulatie mee ouwe reus.

quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 18:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat een intens domme reactie dit. Ga gewoon lekker treuren om de deceptie van vandaag, in plaats van deze droevige reacties. Ik denk dat je het als Feyenoorder meer dan druk genoeg hebt met de positie waarin je club zich nu bevindt. Beetje tof gaan lopen doen over andere clubs, terwijl je net zelf een oorwassing hebt gekregen :') daag.
Haha.Jouw reactie gaat wel ergens over? Omdat Feyenoord weggespeeld is mag ik niet ingaan op een opmerking over de wedstrijd tegen Feyenoord?
Je moet niet denken over wat een Feyenoorder wel of niet moet doen nu. Dat kan ik heel goed zelf bepalen. Doag
pi_169955180
_O-
  zondag 2 april 2017 @ 21:31:51 #177
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_169958914
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 14:31 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Hier ben ik het zo erg mee oneens, hij heeft geen bal lekker geraakt behalve die goal.
Dat kan zijn (dat je het er mee oneens bent).
Maar ik denk dat de volgende wedstrijd Locadia gewoon weer in de basis staat. Hij heeft veel meer dreiging dat Pereiro.
Locadia speelde gewoon een goede pot, scoorde, nog een schot op de paal, was dreigend en is fysiek sterk.
Nee het is niet de verlosser, maar met hem in plaats van Pereiro, speel je in ieder geval met 11 man, ipv 10,25.
pi_169961531
quote:
7s.gif Op zondag 2 april 2017 20:02 schreef Vasion het volgende:
_O-
Begin je weer..
pi_169962061
quote:
6s.gif Op zondag 2 april 2017 22:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Begin je weer..
Bepaal jij wat ik mag posten dan?
  maandag 3 april 2017 @ 08:29:09 #180
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_169964197
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 19:34 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Haha.Jouw reactie gaat wel ergens over? Omdat Feyenoord weggespeeld is mag ik niet ingaan op een opmerking over de wedstrijd tegen Feyenoord?
Je moet niet denken over wat een Feyenoorder wel of niet moet doen nu. Dat kan ik heel goed zelf bepalen. Doag
Grote meid. Ga je nu met je muil maar weer lekker naar het Feyenoordtopic. Genoeg om je druk over te maken.
Dit, dus.
pi_169964267
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 08:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Grote meid. Ga je nu met je muil maar weer lekker naar het Feyenoordtopic. Genoeg om je druk over te maken.
Zoals daar zijn de KNVB, de aanklager, de scheidsrechter, Klaassen, Kluivert en het Ajax-publiek. Inmiddels allemaal al langs gekomen in het beruchte topic.
pi_169964289
Het is wel weer typisch dat dat achterlijke volk uit amsterdam met shit gaat lopen gooien. Wat een ongelooflijke randdebielen heeft die club ook als fans :')
pi_169964294
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 19:34 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Waar komt deze frustratie vandaan?
Ik vraag waar die 3 punten vandaan komen en jij gaat helemaal los. Wat een frustratie :')
Pak een cursusje emotie regulatie mee ouwe reus.

[..]

Haha.Jouw reactie gaat wel ergens over? Omdat Feyenoord weggespeeld is mag ik niet ingaan op een opmerking over de wedstrijd tegen Feyenoord?
Je moet niet denken over wat een Feyenoorder wel of niet moet doen nu. Dat kan ik heel goed zelf bepalen. Doag
Haha mad
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_169964299
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 08:40 schreef Gutanoth het volgende:
Het is wel weer typisch dat dat achterlijke volk uit amsterdam met shit gaat lopen gooien. Wat een ongelooflijke randdebielen heeft die club ook als fans :')
Gebeurt verder nooit ergens, inderdaad.. ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_169964306
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 08:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Gebeurt verder nooit ergens, inderdaad.. ;)
Tuurlijk wel, alleen het valt gewoon op dat het wéér die debielen van Ajax zijn
pi_169964342
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 08:42 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, alleen het valt gewoon op dat het wéér die debielen van Ajax zijn
Ja, die snap ik niet.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_169964403
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 08:42 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, alleen het valt gewoon op dat het wéér die debielen van Ajax zijn
:') zeggen jullie met die Hitlergroet
Gino ♥
pi_169964414
Het Calimerogevoel is weer lekker aangescherpt, i see.
pi_169964459
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Calimerogevoel is weer lekker aangescherpt, i see.
Iemand een debiel noemen is geen calimerogevoel, een calimero zijn betekent dat je denk dat anderen voorgetrokken worden en jij achtergesteld omdat je je kleiner voelt oid. Stop met jezelf voor schut te zetten met loze kreten.
  maandag 3 april 2017 @ 09:52:30 #190
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_169965032
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Calimerogevoel is weer lekker aangescherpt, i see.
Iemand voelt zich aangesproken?
pi_169965091
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 08:59 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:') zeggen jullie met die Hitlergroet
Ja want een paar debielen maakt dan direct alle PSV supporters haatdragende nazi's.
Idioten lopen overal en daar moet jij over mee kunnen praten als zijnde Ajax supporter.....
U MAD?
pi_169965146
quote:
3s.gif Op maandag 3 april 2017 09:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja want een paar debielen maakt dan direct alle PSV supporters haatdragende nazi's.
Idioten lopen overal en daar moet jij over mee kunnen praten als zijnde Ajax supporter.....
Precies. Daarom begrijp ik die reactie van gutanoth niet
Gino ♥
  maandag 3 april 2017 @ 10:01:25 #193
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_169965166
Liever had ik gehad dat Feyenoord had gewonnen en wij gewoon voor plaats 2 konden spelen, zonder afleiding. Het feit dat de Feyenoorders en Ajacieden na hun onderonsje hier komen zuigen laat zien dat ze er niet gerust op zijn. Dat we dus weer in de titelstrijd zitten.

PSV moet gewoon alles winnen, dan zijn we tweede en als die twee kemphanen op plek 1&2 dit nog aan ons laten gaan. Dan is het echt een kampioenschap van de armoede.... beetje zoals de f. de boer-titels.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_169965709
quote:
99s.gif Op maandag 3 april 2017 10:01 schreef XL het volgende:
Liever had ik gehad dat Feyenoord had gewonnen en wij gewoon voor plaats 2 konden spelen, zonder afleiding. Het feit dat de Feyenoorders en Ajacieden na hun onderonsje hier komen zuigen laat zien dat ze er niet gerust op zijn. Dat we dus weer in de titelstrijd zitten.

PSV moet gewoon alles winnen, dan zijn we tweede en als die twee kemphanen op plek 1&2 dit nog aan ons laten gaan. Dan is het echt een kampioenschap van de armoede.... beetje zoals de f. de boer-titels.
Zolang je met 80+ punten kampioen wordt, kan je imo moeilijk kampioen van de armoede zijn. Desalniettemin zou ik het bijna een nog grotere -en mooiere- stunt vinden als 2007 en 2016 :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 3 april 2017 @ 10:35:43 #195
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_169965958
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2017 10:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zolang je met 80+ punten kampioen wordt, kan je imo moeilijk kampioen van de armoede zijn. Desalniettemin zou ik het bijna een nog grotere -en mooiere- stunt vinden als 2007 en 2016 :+
Veel punten betekent een goed jaar of ontbrekende concurrentie.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_169966070
quote:
99s.gif Op maandag 3 april 2017 10:35 schreef XL het volgende:

[..]

Veel punten betekent een goed jaar of ontbrekende concurrentie.
Wow. Zo had ik het nog nooit bekeken...

Maar, in principe ben je dan dus altijd kampioen van de armoede?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_169966102
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2017 10:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wow. Zo had ik het nog nooit bekeken...

Maar, in principe ben je dan dus altijd kampioen van de armoede?
Ach, in de competitie van de armoede ben je vaak wel kampioen van de armoede :P
  maandag 3 april 2017 @ 10:56:56 #198
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_169966451
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2017 10:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wow. Zo had ik het nog nooit bekeken...

Maar, in principe ben je dan dus altijd kampioen van de armoede?
Nee, je kunt natuurlijk ook overtuigend kampioen worden. Waarbij je verloren wedstrijden incidenten zijn en je niet elk maandag na een 1-0 met penalty in de krant leest dat een echte kampioen ook de lelijke wedstrijden kan winnen. Is dat iets wat ik alleen heb? Dat ik de f. de boer-titels afwezigheidtitels vind, waar psv afwezig was in de titelstrijd, we mentaliteitsproblemen in de selectie hadden en het algehele niveau van de selectie niet goed genoeg was. De subtop was er niet klaar voor... maar dat AZ en Twente kampioen worden was al een goede indicatie van de magere jaren die gingen komen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 3 april 2017 @ 11:04:14 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169966597
Boeiend hoe je kampioen wordt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169967226
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boeiend hoe je kampioen wordt.
Dit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')