abonnement Unibet Coolblue
pi_169634023
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:53 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hmmmm, dan is het goed.
wat voor hmmm is dat?
pi_169634024
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:05 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Op de geschiedenis.. :) Trigger zal vast iets kunnen linken, want ik meen dat hij op zekere hoogte het ook hiermee eens is, maar ik google nooit op bronnen en hij vast wel.
Ja, vind wel interessant! Weet alleen ( weet niet of dit klopt) dat Alevieten niet deelnemen aan de ramadan.
pi_169634035
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:56 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Die vriend van mij waar ik het eerder over had is nu serieus boos. :')

''Niet mijn islam'', zijn letterlijke woorden, ik weet niet wat ik lees man. :{
Je hebt gelijk, hij weet idd niet wat hij leest, zei nergens dat het zijn Islam is.
pi_169634056
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wat voor hmmm is dat?
We hebben in het Marokkaans een uitspraak, eens zien of je die verstaat:

N doukkou le3died me3eddou sakhoun.
pi_169634062
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, vind wel interessant! Weet alleen ( weet niet of dit klopt) dat Alevieten niet deelnemen aan de ramadan.
Ze nemen er wel deel aan, maar tien dagen. Ik heb ooit gelezen waarom dat zo is, maar ben het qua details kwijt. Wil je dat weten? DAn ga ik zoeken.
pi_169634092
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:07 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

We hebben in het Marokkaans een uitspraak, eens zien of je die verstaat:

N doukkou le3died me3eddou sakhoun.
Misschien als je het uitspreekt, hier kan ik weinig van opmaken. :o
pi_169634094
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ze nemen er wel deel aan, maar tien dagen. Ik heb ooit gelezen waarom dat zo is, maar ben het qua details kwijt. Wil je dat weten? DAn ga ik zoeken.
Jahaaa! Graag. Had wel gehoord van een aantal dagen en eindigen met een bepaald soort soep, maar vallen die 10 dagen dan ook samen met de Ramadan?
pi_169634100
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:05 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Mwhoa, ik vind je gedachtegang wat mannen betreft vrij achterlijk.
Moslims hebben vaak het juiste idee maar slaan iets te ver door in het uitvoering

Zonder een duidelijke rollenpatroon is een huwelijk gedoomed om te mislukken . Zie het % scheidingen in ons land

En dat durf ik anno huidige jaar te beweren ja :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169634103
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien als je het uitspreekt, hier kan ik weinig van opmaken. :o
Is dit nou een subtiele hint? w/
pi_169634125
ffs get a room you two
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169634129
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Moslims hebben vaak het juiste idee maar slaan iets te ver door in het uitvoering

Zonder een duidelijke rollenpatroon is een huwelijk gedoomed om te mislukken . Zie het % scheidingen in ons land

En dat durf ik anno huidige jaar te beweren ja :')
Inderdaad. Mannen zijn geen mannen meer en vrouwen gedragen zich niet meer als vrouwen, met als gevolg onduidelijkheid en ruzies binnen een huwelijk. Terug naar de basis.
pi_169634138
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, hij weet idd niet wat hij leest, zei nergens dat het zijn Islam is.
Maar dus wel die van jou. En jij bent van mening samen met die twee moslima's hier dat je 'de man' dient te gehoorzamen in een huwelijk en hij vindt dat achterlijk.

Het is ook gewoon een bijzonder achterlijke manier van denken.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169634146
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:09 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Is dit nou een subtiele hint? w/
Nee, ik ben wel wat directer dan dat. :')
Bedoel meer van als ik het hoor dan herken ik vaker en meer van Marokkanen.
pi_169634161
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:10 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Maar dus wel die van jou. En jij bent van mening samen met die twee moslima's hier dat je 'de man' dient te gehoorzamen in een huwelijk en hij vindt dat achterlijk.

Het is ook gewoon een bijzonder achterlijke manier van denken.
Niet alleen van mij hoor, ik heb daarmee ook Maghrebijnse geheel onderworpen. :9
pi_169634177
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:10 schreef Ali_boo het volgende:
ffs get a room you two
Haram.
pi_169634196
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:10 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Maar dus wel die van jou. En jij bent van mening samen met die twee moslima's hier dat je 'de man' dient te gehoorzamen in een huwelijk en hij vindt dat achterlijk.

Het is ook gewoon een bijzonder achterlijke manier van denken.
Waarom is dat achterlijk? Is dat niet hoe een huwelijk hoort? Ik zou niet graag een islamitische man willen zijn gezien de vele verantwoordelijkheden die het met zich meedraagt. Het is de man die zich straks tegen Allah moet verantwoorden over zijn gezin en vrouw. Dat is geen makkelijke taak.

Tuurlijk is er ruimte voor discussie, maar het is de man ( mits dit op islam gebaseerd is) die het laatste woord heeft.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2017 19:15:39 ]
pi_169634216
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet alleen van mij hoor, ik heb daarmee ook Maghrebijnse geheel onderworpen. :9
Ik snap wel dat hij boos wordt, hij leest overigens elke letter die ik schrijf.

Een beetje '' het enige recht van de vrouw is het aanrecht niveau''. Ik vind het schokkend dat er anno 2017 nog steeds mensen zijn die zo denken. Maar dat zie je wel vaker bij gelovigen, ook in de biblebelt denkt men nog steeds zo. :N
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169634218
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, ik ben wel wat directer dan dat. :')
Bedoel meer van als ik het hoor dan herken ik vaker en meer van Marokkanen.
Jammer.
pi_169634223
Beweren dat Stimorol's opvattingen over de Islam en de mijne hetzelfde zijn is overigens wel heel bizar _O-
pi_169634231
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waarom is dat achterlijk? Is dat niet hoe een huwelijk hoort?

Nee.

Een huwelijk is altijd op gelijkwaardige basis.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169634243
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:14 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik snap wel dat hij boos wordt, hij leest overigens elke letter die ik schrijf.

Een beetje '' het enige recht van de vrouw is het aanrecht niveau''. Ik vind het schokkend dat er anno 2017 nog steeds mensen zijn die zo denken. Maar dat zie je wel vaker bij gelovigen, ook in de biblebelt denkt men nog steeds zo. :N
Vraag eens het nummer van je maats zusje. Kijken hoe modern hij is.
pi_169634251
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jammer.
Maar wat stond er dan?
pi_169634253
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:10 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Inderdaad. Mannen zijn geen mannen meer en vrouwen gedragen zich niet meer als vrouwen, met als gevolg onduidelijkheid en ruzies binnen een huwelijk. Terug naar de basis.
Patriarchy :9~

Tegen de natuur ingaan werkt voor geen meter . Probeer dat de progressieve idioten eens duidelijk te maken _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169634291
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Patriarchy :9~

Tegen de natuur ingaan werkt voor geen meter . Probeer dat de progressieve idioten eens duidelijk te maken _O-
Dan geef je ze een topfunctie en wat doen ze? Gaan ze zwangerschapsverlof nemen. Ja zo werkt het niet natuurlijk.
pi_169634298
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:15 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Nee.

Een huwelijk is altijd op gelijkwaardige basis.
Klopt. Je man gehoorzamen (mits het redelijk is) is rechtvaardigheid. Hij is het hoofd van het gezin en verdient dat stukje respect. Je zult zien dat zo een man dan ( nogmaals mits het een redelijke man is) je als vrouw dan op handen en voeten zal dragen en het huwelijk goed zal zijn. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')