abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 maart 2017 @ 23:57:18 #201
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169642947
Verder ook pech met muitende Gudelj, zichzelf overschattende Bazoer, gebrek aan zelfreflectie bij Anwar.
  zondag 19 maart 2017 @ 23:59:42 #202
436302 Brammess
Fina jou3
pi_169642989
Bosz (en de Boer vorig jaar) hebben gewoon een ontzettend brok ongeluk dat er gewoon 80 punten of meer behaald worden maar dat er op wonderbaarlijke manier toch nog een ploeg beter is. Begrijp me niet verkeerd, ik heb moeite om sommige keuzes van beide trainers goed te keuren maar die zien het blijkbaar beter.

Al met al zijn we er gewoon op vooruit gegaan met Bosz t.o.v De Boer, daar kan je nou eenmaal niet omheen. Europees gaat het niet alleen veel beter maar dit gaat geschaard met over het algemeen veel beter voetbal en daarbij ook nog gewoon een substantieel punten gemiddelde.

Veel beter voetbal staat bij veel mensen ter twijfel maar als je echt wilt lachen moet je even een samenvatting van het Jablonec tweeluik terugkijken van vorig jaar, om er maar 1 te noemen.

Ik ben benieuwd naar volgend jaar; dan moet er echt met de investeringen van dit jaar een kampioenschap tegenover staan. Kunnen we niet omheen.
pi_169643084
Oh ja, gratis tip; kijk even naar soortgelijke trainers in het buitenland die een dergelijk aanvallend spelsysteem introduceren bij hun clubs. Sevilla ging toevallig dan wel lang goed maar die zitten er nu mentaal en fysiek doorheen. Bij City is het ook met 200 miljoen euro nog lang geen eitje om alles 1-2-3 neer te zetten zoals God het zou hebben gewild. Dortmund heeft dit seizoen ook veel moeite (gehad) met een hoop nieuwe gezichten om alle poppetjes op een rij te zetten.

Daarbij ben ik allang blij dat Ajax een trainer heeft die heel direct en scherp is in wat er allemaal misgaat in tegenstelling tot een Van Bronckhorst of Cocu die over vage termen spreken waar je 100 kilometer van af kunt wijken met de vraag: ''Wat de fuck bedoelen ze''.

Het is ook niet zo dat Ajax vreselijk hard faalt, of zo. Na de winterstop is het heus veel minder, dat zie ik ook wel, maar je kunt niet zeggen dat ze weinig tot geen kansen creëren. Het is dat we slechte buitenspelers hebben die hun hoofd niet koel houden, hadden ze dat wel gekund, had Dolberg veel meer goals, de buitenspelers meer goals en Ajax ook meer punten.
pi_169643126
Ja weet je, er is altijd wel een reden waarom we (weer) geen kampioen worden. Bosz is gehaald om resultaten te boeken en na een seizoen mag je hem daar best op aanspreken. De CL campagne was droevig, de beker een blamage en in de competitie faal je om dichter naar Feyenoord te kruipen. Dan heb je als trainer net een voldoende gescoord imo, maar nog lang geen mooi rapportcijfer.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169643200
Ik ben vooral benieuwd naar volgend seizoen als Davy "jemisthempasalshijwegis" Klaassen balletjes geforceerd aan het stuitkaatsen is in de Premjer Liek waar ze alleen naar zijn doelpuntengemiddelde kijken.
pi_169643217
quote:
9s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:13 schreef Brammess het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar volgend seizoen als Davy "jemisthempasalshijwegis" Klaassen balletjes geforceerd aan het stuitkaatsen is in de Premjer Liek waar ze alleen naar zijn doelpuntengemiddelde kijken.
Dan zitten we met vd Beek en 150 miljoen op de bank want Sanchez is pleite en Dolberg ook.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169643220
quote:
9s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:13 schreef Brammess het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar volgend seizoen als Davy "jemisthempasalshijwegis" Klaassen balletjes geforceerd aan het stuitkaatsen is in de Premjer Liek waar ze alleen naar zijn doelpuntengemiddelde kijken.
WBA :9~
pi_169643240
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

WBA :9~
Neuh die kan vast wel naar een everton als die Barkley voor veel te veel geld verpatsen en dan denken ze de nieuwe Bergkamp gehaald te hebben

Goede reclame voor je jeugdopleiding, dat
  Moderator maandag 20 maart 2017 @ 00:17:20 #209
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169643250
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan zitten we met vd Beek en 150 miljoen op de bank want Sanchez is pleite en Dolberg ook.
Ik verwacht niet dat Sanchez en Dolberg deze zomer al gaan. Zomer daarna zou wellicht kunnen maar dat is nog 1,5 jaar weg
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169643266
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:17 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat Sanchez en Dolberg deze zomer al gaan. Zomer daarna zou wellicht kunnen maar dat is nog 1,5 jaar weg
Als Sanchez zo blijft voetballen als vandaag niet nee. Maar normaliter is zo'n speler onhoudbaar.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169643269
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bosz is gehaald om resultaten te boeken en na een seizoen mag je hem daar best op aanspreken.
Dit klopt niet. Bosz is vooral gehaald om Ajax weer een attractief gezicht te geven, Ajaxvoetbal. Kan je makkelijk op googelen
quote:
De CL campagne was droevig,
Hij had slechts een maand de tijd om zijn elftal neer te zetten. Dan ga je niet als een olifant door de porseleinkast en grote veranderingen doen. Dit systeem vergt meer tijd dan een maand om in elkaar te zetten.

quote:
de beker een blamage
Eens.
quote:
en in de competitie faal je om dichter naar Feyenoord te kruipen.
Hoeft niet per se aan Bosz te liggen, ''m-m-maar hij is eindverantwoordelijk''. Weet ik allemaal heel goed. Misschien ben ik smerig subjectief als het om trainers gaat die wel aanvallend en leuk voetbal spelen.
pi_169643278
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan zitten we met vd Beek en 150 miljoen op de bank want Sanchez is pleite en Dolberg ook.
Die blijven allebei nog wel

Er is eigenlijk niemand waarvan ik een vertrek "vrees", ik verwacht alleen veltman en Klaassen maar daar zou ik allebei niet rouwig om zijn.
  Moderator maandag 20 maart 2017 @ 00:20:04 #213
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169643302
Overigens vind ik het niet alleen de schuld van Bosz en/of Ajax dat ze geen kampioen worden, Feyenoord haalt ook gewoon uitstekende resultaten. In ieder geval geen "bij gebrek aan beter" kampioen dit jaar, wie het ook wordt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169643341
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dit klopt niet. Bosz is vooral gehaald om Ajax weer een attractief gezicht te geven, Ajaxvoetbal. Kan je makkelijk op googelen

[..]

Hij had slechts een maand de tijd om zijn elftal neer te zetten. Dan ga je niet als een olifant door de porseleinkast en grote veranderingen doen. Dit systeem vergt meer tijd dan een maand om in elkaar te zetten.

[..]

Eens.

[..]

Hoeft niet per se aan Bosz te liggen, ''m-m-maar hij is eindverantwoordelijk''. Weet ik allemaal heel goed. Misschien ben ik smerig subjectief als het om trainers gaat die wel aanvallend en leuk voetbal spelen.
Hij doet het qua puntenaantal (gemiddeld) beter dan De Boer, dit in zijn eerste jaar. Mensen vergeten vaak dat Feyenoord het gewoon zeer goed doet.
Eerste twee wedstrijden vijf punten verlies omdat je nog niet ingespeeld bent en met oud zeer van De Boer zit. Win je die gewoon sta je maar 1 punt achter op Feyenoord.
pi_169643410
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:23 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Hij doet het qua puntenaantal (gemiddeld) beter dan De Boer, dit in zijn eerste jaar. Mensen vergeten vaak dat Feyenoord het gewoon zeer goed doet.
Eerste twee wedstrijden vijf punten verlies omdat je nog niet ingespeeld bent en met oud zeer van De Boer zit. Win je die gewoon sta je maar 1 punt achter op Feyenoord.
Ajax heeft op de lange termijn al de beste selectiemogelijkheden van de traditionele top drie. Zeker met volgend seizoen als mikpunt. Mocht Ajax tweede worden, ligt er een goed fundament wat zeker meer moet kunnen bereiken dan in de afgelopen vCL-campagne, maar in de competitie heeft Ajax dan ook normaal gesproken kwalitatief een voorsprong ten opzichte van vooral PSV waar een uitverkoop dreigt.
pi_169643427
Vorig seizoen was de overheersende gedachte hier dat alles beter was dan De Boer, en dat het zaadvoetbal niet te harden was, en dat de meesten graag wat minder vaak kampioen zouden worden als er wat attractiever gespeeld zou worden. Nu is Bosz er, en speelt Ajax over het algemeen veel attractiever, haalt ie ook nog eens een uitstekend aantal punten, zeker voor zo'n eerste seizoen, geeft veel talenten minuten, en heb je vooral pech dat Feyenoord zo buitengewoon draait, maar toch is het gewoon weer niet goed genoeg en moet Bosz het ontgelden/vertrekken. Man man. :').
pi_169643433
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ajax heeft op de lange termijn al de beste selectiemogelijkheden van de traditionele top drie. Zeker met volgend seizoen als mikpunt. Mocht Ajax tweede worden, ligt er een goed fundament wat zeker meer moet kunnen bereiken dan in de afgelopen vCL-campagne, maar in de competitie heeft Ajax dan ook normaal gesproken kwalitatief een voorsprong ten opzichte van vooral PSV waar een uitverkoop dreigt.
Mijn probleem met Ajax (eigenlijk Overmars in dit geval) is dat dit al vijf jaar zo is. Je had al op Bayern-achtige afstand van de rest moeten staan als je goed ingekocht had. Zo zonde.
pi_169643461
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:31 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Mijn probleem met Ajax (eigenlijk Overmars in dit geval) is dat dit al vijf jaar zo is. Je had al op Bayern-achtige afstand van de rest moeten staan als je goed ingekocht had. Zo zonde.
In 2015 hebben ze ook de domste afslag gekozen die ze konden kiezen; meegaan in de fysieke en mentale retoriek. Figuren als Sanogo, Gudelj en Dijks werden binnengehaald die vooral groot en sterk zijn. We zouden met Gudelj een TOPSPORTMENTALITEITSGOZER binnenhalen, meer mentale weerbaarheid bla bla wat dan ook.
pi_169643633
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In 2015 hebben ze ook de domste afslag gekozen die ze konden kiezen; meegaan in de fysieke en mentale retoriek. Figuren als Sanogo, Gudelj en Dijks werden binnengehaald die vooral groot en sterk zijn. We zouden met Gudelj een TOPSPORTMENTALITEITSGOZER binnenhalen, meer mentale weerbaarheid bla bla wat dan ook.
Vanaf 2013/2014 zijn de goede aankopen op één hand te tellen, best triest eigenlijk:

Lerin Duarte
Bojan
Mike van der Hoorn
Lesly de Sa
Daley Sinkgraven
André Onana
Diederik Boer
Niki Zimling
Mitchell Dijks
Arkadiusz Milik
Nick Viergever
Richairo ´ivkovic
Yaya Sanogo
Amin Younes
Mitchell Dijks
Nemanja Gudelj
John Heitinga
David Neres
Hakim Ziyech
Tim Krul
Bertrand Traoré
Davinson Sánchez
Heiko Westermann
Mateo Cassierra
Kasper Dolberg
pi_169643663
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:31 schreef TruusHenk het volgende:
Vorig seizoen was de overheersende gedachte hier dat alles beter was dan De Boer, en dat het zaadvoetbal niet te harden was, en dat de meesten graag wat minder vaak kampioen zouden worden als er wat attractiever gespeeld zou worden. Nu is Bosz er, en speelt Ajax over het algemeen veel attractiever, haalt ie ook nog eens een uitstekend aantal punten, zeker voor zo'n eerste seizoen, geeft veel talenten minuten, en heb je vooral pech dat Feyenoord zo buitengewoon draait, maar toch is het gewoon weer niet goed genoeg en moet Bosz het ontgelden/vertrekken. Man man. :').
pi_169643671
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:47 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Vanaf 2013/2014 zijn de goede aankopen op één hand te tellen, best triest eigenlijk:

Lerin Duarte
Bojan
Mike van der Hoorn
Lesly de Sa
Daley Sinkgraven
André Onana
Diederik Boer
Niki Zimling
Mitchell Dijks
Arkadiusz Milik
Nick Viergever
Richairo ´ivkovic
Yaya Sanogo
Amin Younes
Mitchell Dijks
Nemanja Gudelj
John Heitinga
David Neres
Hakim Ziyech
Tim Krul
Bertrand Traoré
Davinson Sánchez
Heiko Westermann
Mateo Cassierra
Kasper Dolberg
Ik ben nou oprecht benieuwd hoe groot de invloed van de trainer is in dit geheel.
pi_169643744
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ben nou oprecht benieuwd hoe groot de invloed van de trainer is in dit geheel.
Als je de woorden van Bosz mag geloven klein. Maar als ik kijk naar de spelers die onder FdB geloof ik daar niet veel van, of ze hebben het na zijn vertrek aangepast.
pi_169643763
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 01:02 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Als je de woorden van Bosz mag geloven klein. Maar als ik kijk naar de spelers die onder FdB geloof ik daar niet veel van, of ze hebben het na zijn vertrek aangepast.
Tot december 2015 zaten ze in ieder geval in zo'n 'technisch hart'. Sinds de zomer zijn alle drie die vroeger in dat hart zaten opgepleurd of naar een achtergrond geplaatst in de persoon van Bergkamp.

Dan moet er wat in de structuur aangepast zijn, denk ik.
  maandag 20 maart 2017 @ 01:37:06 #224
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169643849
Waar ik van dag 1 van gebaald heb is het gebrek aan een fysiek sterke spits waardoor je wat opportunistischer kunt spelen. Je ziet het aan Feyenoord: verschil in titel of niet zit het in de spits. Ahem Haller..
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169644007
Wenger lijkt me wel wat :-)
pi_169644009
Gaat 'm niet worden dit jaar. Alles op die Cup dan maar.
pi_169644062
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het smerige geval van een Mike Verweij is weer bezig met zijn sneue persoonlijke obsessie jegens Bosz. Wat een kansloos, triest figuur. Prima dat je kritiek hebt (hoi rondewim) op die man, maar als er een is die extreem doorslaat in zijn gedoe is hij het wel. Jammer dat de Chef Voetbal net zo'n smerig geval als Verweij zelf is.
Hoi Ajacied422, de droomplannen worden ook weer ontrold zie ik. FUNDAMENT LEGGEN, BOUWEN, SPEL INSLIJPEN, SELECTIE BIJ ELKAAR HOUDEN. Hou toch op met deze onzin. Dat gaat op voor de absolute topclubs, die hun beste spelers kunnen houden en tientallen miljoenen kunnen uittrekken voor hun eerste keuze op de transfermarkt, die een directe versterking is. Zelfs voor een Dortmund of Sevilla gaat zoiets niet op, want vroeg of laat worden hun sterspelers weggekocht. Dan kan er een keer een seizoen tussen zitten waarin alles goed valt, maar dat maakt het nog geen wetmatigheid.

Bij een club als Ajax is dat 3x zo erg. Als je geluk hebt kun je Onana, Sanchez, Ziyech, Klaassen en Dolberg nog een seizoen houden, als je pech hebt vertrekt een groot deel. Dan moet je maar weer afwachten of de vervangers uit de jeugd of het buitenland voltreffers zijn. Laten we nog even buiten beschouwing dat de selectie ook in de breedte moet worden aangevuld omdat jongens als Tete en Riedewald zo goed als zeker vertrekken. Je hebt al geluk dat je spelers als Schöne en Viergever hebt, die niet snel zullen vertrekken en voor Ajax prima ervaren spelers zijn, maar zolang dat er twee zijn en geen zes is het elk seizoen weer afwachten waar je staat en kan komen en is er geen sprake van iets opbouwen.

Over die gratis tip overigens: de zo geliefde/gehypete trainers van Sevilla/Dortmund/City/Leverkusen/Liverpool doen/deden het, op de kale gek na, in hun eerste jaar toch gewoon prima? Doen degenen die al in hun tweede of derde jaar zitten het daadwerkelijk significant beter?

Als een Pep een keer wat verdedigers koopt in plaats van de zoveelste aanvallend ingestelde speler zal hij het wel beter doen ja, maar dat ligt dan gewoon aan de poppetjes en niet aan zijn buitenaardse spel dat een jaar nodig heeft gehad om in de hoofdjes van de spelers te landen.

Overigens heb ik niet overdreven veel kritiek op Bosz, maar één van de twee punten die ik vooraf had (z'n koppigheid) staat nog gewoon overeind, het andere (op je bek gaan met kamikazevoetbal) heeft hij prima afgewend door een realistisch systeem te hanteren.
  maandag 20 maart 2017 @ 08:29:55 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_169644765
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ja weet je, er is altijd wel een reden waarom we (weer) geen kampioen worden. Bosz is gehaald om resultaten te boeken en na een seizoen mag je hem daar best op aanspreken. De CL campagne was droevig, de beker een blamage en in de competitie faal je om dichter naar Feyenoord te kruipen. Dan heb je als trainer net een voldoende gescoord imo, maar nog lang geen mooi rapportcijfer.
eens
  Moderator maandag 20 maart 2017 @ 08:56:38 #229
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169645117
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 22:14 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik denk dat als je kijkt hoe het 20 jaar geleden ingevuld werd, het behoorlijk anders zal zijn dan hoe het nu gedaan wordt. Maar eigenlijk ben ik net wat te jong om daar echt wat over te zeggen :+

Die consequente nederlagen vallen toch wel mee? Pas het tweede puntverlies dit jaar nota bene

Ik denk dat iedere Eredivisieploeg in de problemen komt als je ze collectief onder druk zet (mits je dat goed doet). Dat is denk ik niet zozeer inherent aan het systeem maar aan de kwaliteit van de spelers
Bedankt voor 3 open deuren in je 3 aangegeven punten.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_169645125
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ja weet je, er is altijd wel een reden waarom we (weer) geen kampioen worden. Bosz is gehaald om resultaten te boeken en na een seizoen mag je hem daar best op aanspreken. De CL campagne was droevig, de beker een blamage en in de competitie faal je om dichter naar Feyenoord te kruipen. Dan heb je als trainer net een voldoende gescoord imo, maar nog lang geen mooi rapportcijfer.
Bosz is toch ook gehaald om aantrekkelijk voetbal op de mat te leggen, europees meer successen te behalen en talenten te laten doorstromen? In die zin is hij daar wel in geslaagd ja.
pi_169645533
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:59 schreef Brammess het volgende:
Bosz (en de Boer vorig jaar) hebben gewoon een ontzettend brok ongeluk dat er gewoon 80 punten of meer behaald worden maar dat er op wonderbaarlijke manier toch nog een ploeg beter is. Begrijp me niet verkeerd, ik heb moeite om sommige keuzes van beide trainers goed te keuren maar die zien het blijkbaar beter.

Al met al zijn we er gewoon op vooruit gegaan met Bosz t.o.v De Boer, daar kan je nou eenmaal niet omheen. Europees gaat het niet alleen veel beter maar dit gaat geschaard met over het algemeen veel beter voetbal en daarbij ook nog gewoon een substantieel punten gemiddelde.
Het zou me erg verbazen als Ajax dit jaar boven de 80 punten uit komt. Puntje of 77 schat ik in.

En wat betreft de vergelijking ben ik het eens als het gaat over de tweede fase van de boer. In zijn eerste fase werd aardig voetbal gecombineerd met betere prestaties dan Bosz.
pi_169645630
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:31 schreef TruusHenk het volgende:
Vorig seizoen was de overheersende gedachte hier dat alles beter was dan De Boer, en dat het zaadvoetbal niet te harden was, en dat de meesten graag wat minder vaak kampioen zouden worden als er wat attractiever gespeeld zou worden. Nu is Bosz er, en speelt Ajax over het algemeen veel attractiever, haalt ie ook nog eens een uitstekend aantal punten, zeker voor zo'n eerste seizoen, geeft veel talenten minuten, en heb je vooral pech dat Feyenoord zo buitengewoon draait, maar toch is het gewoon weer niet goed genoeg en moet Bosz het ontgelden/vertrekken. Man man. :').
Er zijn een páár wedstrijden dat het attractiever is, om daar alles op te gooien vind ik wat te.
pi_169645749
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 08:57 schreef Vasion het volgende:

[..]

Bosz is toch ook gehaald om aantrekkelijk voetbal op de mat te leggen, europees meer successen te behalen en talenten te laten doorstromen? In die zin is hij daar wel in geslaagd ja.
Sporadisch is een wedstrijd aantrekkelijk, maar de Excelsior en Groningen potjes zijn natuurlijk gewoon van hetzelfde niveau als onder Frank.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 20 maart 2017 @ 09:55:42 #234
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169646135
Volgens de Telegraaf willen Tete, Riedewald en Cerny pleite
  maandag 20 maart 2017 @ 09:58:50 #235
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_169646228
:( :W Daag kampioenschap!

Man man man wat slecht... :N
pi_169646230
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:29 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Er zijn een páár wedstrijden dat het attractiever is, om daar alles op te gooien vind ik wat te.
Niet waar. Zo'n Ajax - Twente van vorige week zou onder de Boer uitsteken als attractief.
pi_169646529
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:31 schreef TruusHenk het volgende:
Vorig seizoen was de overheersende gedachte hier dat alles beter was dan De Boer, en dat het zaadvoetbal niet te harden was, en dat de meesten graag wat minder vaak kampioen zouden worden als er wat attractiever gespeeld zou worden. Nu is Bosz er, en speelt Ajax over het algemeen veel attractiever, haalt ie ook nog eens een uitstekend aantal punten, zeker voor zo'n eerste seizoen, geeft veel talenten minuten, en heb je vooral pech dat Feyenoord zo buitengewoon draait, maar toch is het gewoon weer niet goed genoeg en moet Bosz het ontgelden/vertrekken. Man man. :').
_O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 20 maart 2017 @ 10:34:37 #238
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_169646922
Naar mijn mening hebben we ook als we 2e worden een prima seizoen gedraaid. Natuurlijk wil Ajax altijd kampioen worden, maar dit was echt zo'n slecht seizoen nog niet. Oh, ik doe nu alsof het seizoen al afgelopen is, en dat is natuurlijk nog lang niet het geval. Als je 3e gaat worden dan is het wel ff een stuk minder natuurlijk...
pi_169646926
het is maar een spelletje
pi_169646977
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:55 schreef Heeinz het volgende:
Volgens de Telegraaf willen Tete, Riedewald en Cerny pleite
Echt dom hoe ze met Tete en Riedewald omgaan.
  maandag 20 maart 2017 @ 10:40:36 #241
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_169647053


Ajb, gratis UI voor de liefhebber!

:')
  maandag 20 maart 2017 @ 10:40:52 #242
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169647060
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:37 schreef Vasion het volgende:

[..]

Echt dom hoe ze met Tete en Riedewald omgaan.
Tete ja, Riedewald nee
pi_169647116
40 miljoen investeren en dan niet eens kampioen worden, terwijl de tweede plaats ook nog lang geen zekerheid is. Dat is natuurlijk wel vrij schandalig.
  maandag 20 maart 2017 @ 10:47:56 #244
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169647179
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:44 schreef tompsv18 het volgende:
40 miljoen investeren en dan niet eens kampioen worden, terwijl de tweede plaats ook nog lang geen zekerheid is. Dat is natuurlijk wel vrij schandalig.
Zo dom zijn als jij is pas schandalig
pi_169647198
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:47 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Zo dom zijn als jij is pas schandalig
Ja goeie, je zou er ook inhoudelijk op in kunnen gaan. Misschien komende zomer er nog maar 30 miljoen tegenaan gooien.
pi_169647208
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:48 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ja goeie, je zou er ook inhoudelijk op in kunnen gaan. Misschien komende zomer er nog maar 30 miljoen tegenaan gooien.
Da's in ieder geval beter dan 30 miljoen bietsen bij de gemeente.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 20 maart 2017 @ 10:50:04 #247
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169647219
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]

Ajb, gratis UI voor de liefhebber!

:')
waarom staat er een kruis door Bosz?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169647301
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:48 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ja goeie, je zou er ook inhoudelijk op in kunnen gaan. Misschien komende zomer er nog maar 30 miljoen tegenaan gooien.
Investering in Neres is duidelijk gericht op de toekomst, Ziyech is gehaald ipv Bazoer en Gudelj (netto minder dan 0 euro investering). Blijven cassierra en Sanchez over als investeringen, nou schandalig inderdaad.

Mats ik je nog door Milik niet mee te nemen in dit verhaal.
  maandag 20 maart 2017 @ 10:54:42 #249
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_169647306
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:50 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

waarom staat er een kruis door Bosz?
Omdat (ik vind dat) het gewoon geen Ajax trainer is.. :(
Begin van het seizoen zei ik dit al.. ik ben gewoon geen fan van hem..
pi_169647342
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Investering in Neres is duidelijk gericht op de toekomst, Ziyech is gehaald ipv Bazoer en Gudelj (netto minder dan 0 euro investering). Blijven cassierra en Sanchez over als investeringen, nou schandalig inderdaad.

Mats ik je nog door Milik niet mee te nemen in dit verhaal.
Als een Nederlandse club 40 miljoen aan investeringen doet, dan dient het gewoon met gemak kampioen te worden. Hoeveel je dan ook verkoopt. Bovendien hebben Ziyech en Neres beide meer dan 10 miljoen gekost, dan hoor je direct een absolute meerwaarde te zijn. Ook dat is niet het geval. Ziyech heeft af en toe een leuke wedstrijdje om daarna weer 3 duels niks te laten zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')