abonnement Unibet Coolblue
pi_169627576
Nu weer Sophie Hilbrandt die in VK magazine klaagt hoe druk ze wel niet was, en er blijkbaar zelfs een documentaire over moest maken. Al die lui die op kosten van de staat of hun werkgever even zes maanden op de bank pakken. Ik kan me zo ergeren aan die aanstellerij en de verantwoordelijkheid bij anderen leggen. Als je de druk niet aankunt moet je beter met je tijd leren omgaan en nee leren zeggen. Er is geen land waarin je zo gemakkelijk een lange vakantie pakt. In landen waar je niet zomaar thuis kunt blijven als je moe bent (bv waar TS woont) komt burnout niet voor wat laat zien dat het ook anders kan.
Jesus saves but death prevails.
pi_169627757
Eens met TS
-nee-
pi_169627887
Het wordt zwaar misbruikt als term, maar een echte burnout ben je goed kapot van. Dat heeft niet zoveel te maken met nee leren zeggen en je tijd in kunnen delen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_169627939
40 jaar willen werken met 25 dagen vrij per jaar :')
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  zondag 19 maart 2017 @ 15:02:59 #5
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169628005
Sophie Hilbrandt = :')
pi_169628080
Denken dat een echte burnout aanstellerij is. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169628168
Fijn dat je nooit een burnout hebt gehad, ts
  zondag 19 maart 2017 @ 15:10:09 #8
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_169628200
eerder een bore out :')

mensen :') samenlevingen :') werken :')
pi_169628235
Alle mensen met een burnout terug naar een instelling.
pi_169628241
"Shivo PhD/(associate professor, computational cancer biology, Houston.)"
W&T / Wetenschappers op FOK! #27

Ben je nou aan het trollen TS?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 19 maart 2017 @ 15:18:36 #11
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169628400
Wacht maar tot je zelf tegen de muur klapt TS. :Y.
And so is the past
pi_169628493
quote:
In landen waar je niet zomaar thuis kunt blijven als je moe bent (bv waar TS woont) komt burnout niet voor wat laat zien dat het ook anders kan.
Dit is trouwens ook niet waar.

quote:
The United States of Burnout

It’s hard to disconnect from work. Increasing global competition and digital devices enable, or perhaps more accurately, compel, 24/7 connectivity, creating an environment in which we log hours far beyond the point of diminishing returns. The result is a costly epidemic of burnout. The condition is global, but it seems as if America has a particularly exceptional case of it.

A 2016 report produced by the consulting group Deloitte found that one of the most pressing concerns for employers is the “overwhelmed employee.” Deloitte’s research shows that workers check their cellphones nearly 50 times per day, and rarely, if ever, do they take breaks. In fact, the vast majority of Americans work not only through lunch, but through nights and weekends, too. In an aptly titled paper, Americans Work Too Long (And Too Often at Strange Times), economists from the University of Texas at Austin and the Paris School of Economics found that 27 percent of Americans regularly work between 10 p.m. and 6 a.m., and 29 percent regularly work on weekends. Another study, conducted in 2014 by the global forecasting group Oxford Economics, showed that, on average, American workers leave 5.7 vacations days unused at the end of every year. Add all of this up, as the research firm Gallup did in August of 2014, and you’ll find that the typical American workweek is 47 hours, not 40. Gallup also reports that 18 percent of Americans consistently clock over 60 hours of weekly work.

Yet, for the vast majority of us, this isn’t sustainable. A 2016 survey conducted by Morar Consulting found that 40 percent of office workers in the United States and Canada feel burned out. The survey respondents cited untenable workloads, unrelenting pressure, impossible deadlines, and a lack of breaks as contributing factors. These findings aren’t just limited to the corporate workplace, either.

For a 2015 study published in the journal Mayo Clinic Proceedings, researchers discovered that over half of physicians experience at least one symptom of burnout. Other research suggests that 30 percent of American teachers suffer from burnout and a staggering 60 percent of elite athletes have experienced overtraining syndrome — the sports equivalent to burnout — at some point during their careers.


In the early stages of burnout, you start to feel tired all the time, according to Michael Joyner, MD, a Mayo Clinic physician-researcher who is an expert on human performance. Chronic fatigue leads to an inability to focus, irritability, anxiety, and sleep disturbances. End-stage burnout results in a general state of apathy, and, in the worst cases, clinical depression. In addition to insomnia, anxiety, and depression, burnout may also precipitate obesity, blood disorders, and cardiovascular disease. “It’s a real phenomenon and it’s awful,” Joyner says.

Of course, the reason we work non-stop and keep ourselves constantly connected is because, broadly speaking, we’ve got so much to do: we’ve got deadlines to meet, meetings to attend, emails to answer, and our to-do lists are always growing. But the great irony is that this way of working — and for many, living — is actually counter-productive. We go non-stop in the name of productivity, but unhappy and unhealthy people are almost always unproductive ones. A wide body of research shows that burnout and underperformance go hand-in-hand. Physical (e.g., speed, strength), cognitive (e.g., alertness, focus, creativity) and emotional (e.g., patience, resilience) ability all decline. But, Joyner warns, perhaps nothing about burnout is as detrimental for performance as “the loss of motivation and general apathy that accompanies it.”

It should come as no surprise, then, that while burnout is proliferating, employee engagement is trending in the opposite direction. Gallup’s most recent State of the American Workplace report, published in 2014, found that only 31 percent of American workers are engaged. Fifty-one percent are not engaged — there but not really there — or in the words of Gallup researchers, “checked out, sleepwalking through their workday, putting time but not energy or passion into their work.” Meanwhile, the remaining 18 percent of employees, labeled actively disengaged, are cause for even greater concern. They aren’t just unhappy at work, but according to Gallup, “they’re busy acting out their unhappiness…more or less out to damage their company.”

The collective costs of all this are great. The American Institute of Stress in New York estimates that job stress costs the United States economy some $300 billion in sick-time, long-term disability, and excessive job turnover (data show that nearly 50 percent of workers experiencing burnout look for other jobs). What’s more is that this estimate doesn’t include the $450 billion to $550 billion that Gallup says disengaged workers cost the United States annually.
“Lots of people look at numbers that big and don’t believe them,” explains economist Caroline Webb, who is a Senior Adviser on Leadership to McKinsey. But, she says, “Just think about the salaries of all your employees and imagine that half aren’t performing at their best — and suddenly, these large [financial cost] numbers become more plausible.”

And this is to say nothing of the non-monetary costs — the sum of the individual human suffering and lost potential that comes with burnout’s physical, emotional, and spiritual repercussions.
Early on in her career, Webb struggled with burnout herself. “I’d just been promoted and was traveling a lot, at the same time as dealing with some serious family health issues. I had a basic assumption that I was invincible, with unlimited stamina, so I didn’t slow down even slightly. It wasn’t until I got sick, in several ways at once, that I realized something was wrong,” she says. “Looking back on that time, I can say that was when I realized the importance of balance and resilience in professional life.”

Ultimately, Webb ended up taking an extended leave from work to recover, and it wasn’t until she had taken six months completely off that she began to feel fully healthy again. After she returned to work, Webb remembers that many colleagues confided in her about their own physical and psychological stresses. “They seemed to feel they could open up to me about what was really going on for them. Sadly, they worried that it would be perceived as weakness by others. And yet, there is loads of evidence that we perform much better when our bodies and minds aren’t burnt out,” Webb explains. “So companies really should be talking about this more openly.”
When it comes to the immense costs of burnout, Joyner agrees with Webb: “Costs? I mean what can you say? You’ve got the costs of apathy and underperformance, you’ve got the costs of health care, you’ve got the costs of retention and turnover, and greatest of all, you’ve got the social costs of unhappy, unmotivated people.”

Reducing burnout will require making fundamental changes to how we work, live, and approach performance. This kind of culture change is hard, but not impossible. And it’s already happening. But there are millions who will pay a hefty price for delay.

Although many of the reasons for our current epidemic of burnout — for instance, the technologies that keep us constantly connected — seem modern, the idea of burnout is nothing new. Some 2000 years ago, the Roman Stoic philosopher Lucius Annaeus Seneca warned the populace about the perils of non-stop work: “Just as you must not force fertile farmland, as interrupted productivity will soon exhaust it,” he wrote, “so, too, will constant effort sap our mental vigor.” His prescient message is one that Americans would be wise to heed.
https://journal.thriveglo(...)9418b0c95#.tac7a4dqm

Ik mag hopen dat je aan het trollen bent, anders mag je mijn inziens wel je bul inleveren want die ben je niet waard.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 19 maart 2017 @ 15:58:14 #13
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169629360
Een echte burnout is geen aanstellerij en er is meer voor nodig om er uit te komen dan een lange vakantie.

Dat alleen de ervaring van een BN'er in de publiciteit komt zegt meer over de lezers/kijkers dan over het medium of de persoon in kwestie.
  zondag 19 maart 2017 @ 16:15:54 #14
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_169630008
quote:
14s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wacht maar tot je zelf tegen de muur klapt TS. :Y.
Dat zie ik niet zo snel gebeuren, als fulltime uitkeringstrekker heb je daar niet genoeg stress voor.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zondag 19 maart 2017 @ 16:27:38 #15
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_169630542
Beter gewoon doorploeteren en jezelf uiteindelijk van een flatje afgooien toch.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 19 maart 2017 @ 16:33:59 #16
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169630772
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:27 schreef Catkiller het volgende:
Beter gewoon doorploeteren en jezelf uiteindelijk van een flatje afgooien toch.
Dat is pas maatschappelijk verantwoord. _O_
  zondag 19 maart 2017 @ 16:35:06 #17
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_169630810
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:33 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat is pas maatschappelijk verantwoord. _O_
Precies, alle zwakkelingen uit de samenleving verwijderen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 19 maart 2017 @ 16:45:17 #18
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169631110
TS klinkt als een goed ingeburgerde Amerikaan.


Op het werk van mijn vriend hebben ze een nieuwe manager. Komt rechtstreeks uit Silicon Valley, zelf een Nederlander maar zijn vrouw is wel Amerikaans. Toen ze dit spotje van SIRE zag langskomen en haar man uitlegde waar het precies over ging en dat het ook nog met geld van de overheid gemaakt is snapte ze er niets van.
Hoezo zou de overheid zeggen dat je niet alles moet geven om iets van je leven te maken? Gewoon doorgaan tot het uiterste en je niet meer kan, toch? ^O^
吴 曼 迪
  zondag 19 maart 2017 @ 16:50:21 #19
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_169631246
Niet elke dag met een dikke burn out voor kantoor naar huis rijden. :')
pindazakje
pi_169631435
Ik heb ook wel eens van die BNers bezig gezien over hun 'depressie', dat ze dan als tip geven om gewoon even vrolijke muziek luisteren en dat het dan weer over is. :')
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 19 maart 2017 @ 16:57:48 #21
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169631442
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet elke dag met een dikke burn out voor kantoor naar huis rijden. :')
Niet de hele dag thuiszitten en Burnout op de PS2 spelen :')
  zondag 19 maart 2017 @ 16:57:55 #22
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_169631448
Ik denk dat je met een echte burn-out gewoon een tijd niks meer kan? De instelling van 'gewoon doorgaan, ook als ik allang in het rood zit' hebben veel mensen met een burn-out waarschijnlijk veel te lang gehad. Vandaar ook die burn-out.

Het is denk ik wel een serieus probleem, het lijkt me naar om mee te maken. Neemt niet weg dat ik denk dat een burn-out wel vaak voortkomt uit karaktereigenschappen die je bij jezelf wat kan bijschaven... perfectionistisch, heel ambitieus, groot verantwoordelijkheidsgevoel, zelfbeeld ontlenen aan je successen, dingen moeilijk achter je kunnen laten enz. enz.

Dus daar kun je, als je nog geen burn out hebt, wat aan doen. Maar als je het eenmaal hebt is het echt geen aanstellerij.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_169632812
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:57 schreef pietkanarie het volgende:
Ik denk dat je met een echte burn-out gewoon een tijd niks meer kan? De instelling van 'gewoon doorgaan, ook als ik allang in het rood zit' hebben veel mensen met een burn-out waarschijnlijk veel te lang gehad. Vandaar ook die burn-out.

Het is denk ik wel een serieus probleem, het lijkt me naar om mee te maken. Neemt niet weg dat ik denk dat een burn-out wel vaak voortkomt uit karaktereigenschappen die je bij jezelf wat kan bijschaven... perfectionistisch, heel ambitieus, groot verantwoordelijkheidsgevoel, zelfbeeld ontlenen aan je successen, dingen moeilijk achter je kunnen laten enz. enz.

Dus daar kun je, als je nog geen burn out hebt, wat aan doen. Maar als je het eenmaal hebt is het echt geen aanstellerij.
Morgens denken of je onder het viaduct zult rijden of er keihard tegenaan is een tegen dat je eroverheen bent.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_169632838
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:23 schreef Rezania het volgende:
Ik mag hopen dat je aan het trollen bent, anders mag je mijn inziens wel je bul inleveren want die ben je niet waard.
Want een professor moet in burn-outs geloven? Wat verder niks met zijn vakgebied te maken heeft?
Puntjes.
  zondag 19 maart 2017 @ 18:03:29 #25
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_169632885
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:59 schreef halfway het volgende:

[..]

Morgens denken of je onder het viaduct zult rijden of er keihard tegenaan is een tegen dat je eroverheen bent.
Een teken dat je over je grenzen heen bent gegaan? Ja, als je zo diep bent weggezakt moet je wel ingrijpen ja. Iets eerder is beter!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_169632910
quote:
5s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:00 schreef Pg_up het volgende:

[..]

Want een professor moet in burn-outs geloven? Wat verder niks met zijn vakgebied te maken heeft?
Epigenetica is een grote factor in cancer biology, en omgevingsfactoren zoals stress van grote invloed op epigenetica. Burnouts, stress en epigenetica hangen dicht samen, iets wat TS hoort te weten. Voor de rest baseert TS zijn uitspraken op zijn omgeving, eentje waarin steeds meer en meer mensen een burnout ervaren trouwens volgens recente media, om vervolgens tot een zeer matige onderbouwde conclusie te komen. Dus ja, hij gedraagt zich nu alsof hij zijn PhD niet waard is mijn inziens. Zou hem nooit meer serieus nemen.

Stress, burnout and depression: A systematic review on DNA methylation mechanisms

[ Bericht 4% gewijzigd door Rezania op 19-03-2017 18:20:43 ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 19 maart 2017 @ 18:08:55 #27
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169632947
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:57 schreef danos het volgende:
Ik heb ook wel eens van die BNers bezig gezien over hun 'depressie', dat ze dan als tip geven om gewoon even vrolijke muziek luisteren en dat het dan weer over is. :')
Bron?
pi_169633222
Ik wilde precies hierover een klacht maken.
Bedankt TS voor de moeite.
paypal.me/taaladvies
pi_169633344
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:06 schreef Rezania het volgende:

[..]

Epigenetica is een grote factor in cancer biology, en omgevingsfactoren zoals stress van grote invloed op epigenetica. Burnouts, stress en epigenetica hangen dicht samen, iets wat TS hoort te weten. Voor de rest baseert TS zijn uitspraken op zijn omgeving, eentje waarin steeds meer en meer mensen een burnout ervaren trouwens volgens recente media, om vervolgens tot een zeer matige onderbouwde conclusie te komen. Dus ja, hij gedraagt zich nu alsof hij zijn PhD niet waard is mijn inziens. Zou hem nooit meer serieus nemen.

Stress, burnout and depression: A systematic review on DNA methylation mechanisms
Oh oké, dat wist ik niet.
Puntjes.
pi_169633678
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:03 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Een teken dat je over je grenzen heen bent gegaan? Ja, als je zo diep bent weggezakt moet je wel ingrijpen ja. Iets eerder is beter!
Van de zijlijn is dat makkelijk oordelen maar als je bijna failliet gaat en je dubbele dagen maakt omdat het moet, dan kun je geen kant meer op, of door of failliet. Dat viaduct kan heel snel een einde maken aan je ellende.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 19 maart 2017 @ 19:08:10 #31
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_169634058
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:49 schreef halfway het volgende:

[..]

Van de zijlijn is dat makkelijk oordelen maar als je bijna failliet gaat en je dubbele dagen maakt omdat het moet, dan kun je geen kant meer op, of door of failliet. Dat viaduct kan heel snel een einde maken aan je ellende.
Was geen oordeel, ik kan me best voorstellen dat het iemand overkomt om echt zoveel van zichzelf te vragen dat het viaduct een optie wordt. Al is 'optie' ook niet helemaal het goede woord, het is in veel gevallen waarschijnlijk geen weloverwogen keuze. Meer: geen andere uitweg zien. Maar voordat iemand zo ver weg is geraakt, heeft het lichaam en het hoofd natuurlijk al heel veel signalen gegeven. Die zijn niet opgepikt of zijn opzij gezet onder het mom van 'ik moet door'. Beter is het natuurlijk om eerder hulp te vragen, rust te nemen. Neemt niet weg dat ik het niet vreemd vind als mensen toch doorgaan. Onder andere omdat er zoveel belangen meespelen. Financieel onder andere. Ik weet uit eigen ervaring wat uitputting met je kan doen, dus ik zal dat zeker niet beoordelen als: 'gewoon doorzetten' of 'had je maar moeten luisteren naar je lichaam'.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_169635757
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:08 schreef Barrah het volgende:

[..]

Bron?
DWDD toen ik dat nog keek.
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 19 maart 2017 @ 20:33:32 #33
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_169636624
Deze ts :')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_169637021
Wat een ongenuanceerde OP.
pi_169644052
Het punt is niet dat mensen nooit overspannen kunnen of mogen raken. Het punt is dat a. dat voorkomen kan worden door op tijd andere keuzes te maken en dat b. de gevolgen niet op de gemeenschap hoeven worden te verhaald, dus als je thuis wil zitten prima, maar dan geen uitkering of salaris. Sluit maar een verzekering af. In landen waar tegenover burnout inkomensverlies staat komt het weinig voor. Omdat mensen dan wel die andere keuzes maken.
Jesus saves but death prevails.
pi_169644058
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 03:59 schreef Shivo het volgende:
Het punt is dat mensen nooit overspannen kunnen mogen raken.


[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2017 04:20:10 ]
pi_169644336
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 03:59 schreef Shivo het volgende:
Het punt is niet dat mensen nooit overspannen kunnen of mogen raken. Het punt is dat a. dat voorkomen kan worden door op tijd andere keuzes te maken en dat b. de gevolgen niet op de gemeenschap hoeven worden te verhaald, dus als je thuis wil zitten prima, maar dan geen uitkering of salaris. Sluit maar een verzekering af. In landen waar tegenover burnout inkomensverlies staat komt het weinig voor. Omdat mensen dan wel die andere keuzes maken.
Ja, lekker door totdat je jezelf voor een bus gooit. Man man man, inlevingsvermogen van een goudvis heb jij.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169644343
En nogmaals TS, burnouts komen genoeg voor in de VS, dus weet niet wat je lult.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 20 maart 2017 @ 11:27:13 #39
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169647933
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 03:59 schreef Shivo het volgende:
Het punt is niet dat mensen nooit overspannen kunnen of mogen raken. Het punt is dat a. dat voorkomen kan worden door op tijd andere keuzes te maken en dat b. de gevolgen niet op de gemeenschap hoeven worden te verhaald, dus als je thuis wil zitten prima, maar dan geen uitkering of salaris. Sluit maar een verzekering af. In landen waar tegenover burnout inkomensverlies staat komt het weinig voor. Omdat mensen dan wel die andere keuzes maken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169647979
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 03:59 schreef Shivo het volgende:
Het punt is niet dat mensen nooit overspannen kunnen of mogen raken. Het punt is dat a. dat voorkomen kan worden door op tijd andere keuzes te maken en dat b. de gevolgen niet op de gemeenschap hoeven worden te verhaald, dus als je thuis wil zitten prima, maar dan geen uitkering of salaris. Sluit maar een verzekering af. In landen waar tegenover burnout inkomensverlies staat komt het weinig voor. Omdat mensen dan wel die andere keuzes maken.
Als je even de moeite had genomen om eerst na te denken en/of eerst de door jou gepresenteerde 'feitjes' te Googelen, had je jezelf een flinke blamage kunnen besparen beste vriend.

Immers had je dan vrij snel gevonden dat de relatie in de ontwikkelde wereld juist andersom is: in landen waar het tot inkomensverlies leidt (VS) is het aantal gevallen van burn-outs en het aantal gemiste werkdagen als gevolg van een burn-out juist veel hoger dan in landen waarin dat niet het geval is (bekijk de cijfers maar eens van Frankrijk en Scandinavië).

De mechanismen waardoor die relatie bestaat: juist de afwezigheid van sociale zekerheid leidt tot extra stress en tot de beslissing om niet even rust te nemen wanneer dat nodig is, met als gevolg dat individuen in een dergelijk systeem veel kansrijker zijn om uiteindelijk een burn-out te krijgen.

Je doet wel redelijk af zo met je simplistische en ondoordachte verhaal TS.
  maandag 20 maart 2017 @ 11:31:40 #41
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169648021
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 07:34 schreef Rezania het volgende:
En nogmaals TS, burnouts komen genoeg voor in de VS, dus weet niet wat je lult.
Wat TS wil zeggen is dat hij van mening is dat mensen met een burnout een nekschot moeten krijgen zodat de rest van de maatschappij er geen last van heeft maar wil ook geen ban oplopen.

Althans, zo komt het op mij over.
And so is the past
  maandag 20 maart 2017 @ 15:09:48 #42
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_169653222
Tegenover die burnout staat dan ook weer het huis van 500k, die luxe vakanties, die grote auto's, dure kleren, etc. Dat moet ook allemaal betaald worden.

Dat patsen met je luxe tegenover een ander komt je duur te staan als je in de spagaat zit van burnout <> luxe opgeven en gezichtverlies lijden en uit je luxe vriendengroepje verwijderd worden.

niet mijn ding, dat patsen. maar het gebeurt...
  maandag 20 maart 2017 @ 15:12:49 #43
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169653317
Het zijn wel altijd dezelfde types die met dit soort klachten zitten. Je zal er wel gevoelig voor moeten zijn ofzo.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_169680413
Burnout bestaat niet. Jarenlang 60u per week gewerkt met drukte ernaast. Nooit ergens last van gehad. Geloof best dat je klachten kan krijgen, maar dat ligt meer aan de aard van een persoon. Heb ook meerdere collegas burnout zien krijgen maar dat waren vaak van die 9 tot 5 typetjes die bij een kwartiertje overwerk al zaten te mokken. Is een kwestie van instelling.
pi_169681032
Ik heb een burnout gehad en dat was niet leuk. Veel te lang mee gelopen ook voordat ik er wat mee deed omdat ik bang was wat bepaalde mongolen zoals TS er van vonden. Ach, je leert er van.
  Forum Admin dinsdag 21 maart 2017 @ 19:22:48 #46
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_169681964
Burnout 3 was wel vet, helemaal uitgespeeld.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_169682359
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:15 schreef bosa_kaba het volgende:
Burnout bestaat niet. Jarenlang 60u per week gewerkt met drukte ernaast. Nooit ergens last van gehad. Geloof best dat je klachten kan krijgen, maar dat ligt meer aan de aard van een persoon. Heb ook meerdere collegas burnout zien krijgen maar dat waren vaak van die 9 tot 5 typetjes die bij een kwartiertje overwerk al zaten te mokken. Is een kwestie van instelling.
:') Burnout bestaat niet want ik heb het nooit gehad. Goed argument.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169682598
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:15 schreef bosa_kaba het volgende:
Burnout bestaat niet. Jarenlang 60u per week gewerkt met drukte ernaast. Nooit ergens last van gehad. Geloof best dat je klachten kan krijgen, maar dat ligt meer aan de aard van een persoon. Heb ook meerdere collegas burnout zien krijgen maar dat waren vaak van die 9 tot 5 typetjes die bij een kwartiertje overwerk al zaten te mokken. Is een kwestie van instelling.
60 u per week in loondienst zeker
pi_169683797
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:15 schreef bosa_kaba het volgende:
Burnout bestaat niet. Jarenlang 60u per week gewerkt met drukte ernaast. Nooit ergens last van gehad. Geloof best dat je klachten kan krijgen, maar dat ligt meer aan de aard van een persoon. Heb ook meerdere collegas burnout zien krijgen maar dat waren vaak van die 9 tot 5 typetjes die bij een kwartiertje overwerk al zaten te mokken. Is een kwestie van instelling.
Kanker bestaat dus ook niet want ik heb jaren gerookt en heb er geen last van.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 21 maart 2017 @ 20:22:53 #50
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169683884
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:19 schreef HRC2020 het volgende:

[..]

Kanker bestaat dus ook niet want ik heb jaren gerookt en heb er geen last van.
_O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169684946
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:19 schreef HRC2020 het volgende:

[..]

Kanker bestaat dus ook niet want ik heb jaren gerookt en heb er geen last van.
Gaat er niet om dat ik er geen last van heb gehad. Het gaat vooral om de mentaliteit / instelling van de persoon. Dat ligt ten grondslag aan de mogelijkheid om een burnout te krijgen of niet.
pi_169685012
Burnouts zijn zo 2012
pi_169685022
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:15 schreef bosa_kaba het volgende:
Burnout bestaat niet. Jarenlang 60u per week gewerkt met drukte ernaast. Nooit ergens last van gehad. Geloof best dat je klachten kan krijgen, maar dat ligt meer aan de aard van een persoon. Heb ook meerdere collegas burnout zien krijgen maar dat waren vaak van die 9 tot 5 typetjes die bij een kwartiertje overwerk al zaten te mokken. Is een kwestie van instelling.
Jij bent dan ook gelijk representatief voor de gehele samenleving? Kom op zeg, niet iedereen is hetzelfde.
pi_169686411
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:58 schreef bosa_kaba het volgende:

[..]

Gaat er niet om dat ik er geen last van heb gehad. Het gaat vooral om de mentaliteit / instelling van de persoon. Dat ligt ten grondslag aan de mogelijkheid om een burnout te krijgen of niet.
Je weet dat een burnout iets anders dan wat stress is hè. Als je een burnout hebt ben je totaal gebroken, dan ben je dus te ver gegaan. Dat die grens voor jou een stuk verder ligt dan bij de meeste mensen is fijn, maar doe niet alsof andere mensen zich aanstellen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')