abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169634571
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:04 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom je steeds hier zit te bitchen Feyenoord wordt kampioen B-)
hmf-wannabe. there can only be one :{w

nu heb ik zin in Feyenoord Kampioens-Chips.

op een gouden schaal

met Feyenoord flippo's
Nait Soezn Moar Broezn
pi_169634652
quote:
Uit een periode dat we ook van ver moesten komen. Na dramatische jaren eindelijk weer eens kampioen in 92/93 .
pi_169634655
Bosz is echt een karikatuur van zichzelf

Jezus

Ben blij dat deze clown bij ajax zit .....wat een ramp was die man bij Feyenoord.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169634702
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Bosz is echt een karikatuur van zichzelf

Jezus

Ben blij dat deze clown bij ajax zit .....wat een ramp was die man bij Feyenoord.
Bosz is een echte paardenlul geworden sinds hij bij 020 zit :r
pi_169635328
Zie die balcontrole met de kop trouwens nu pas van Vilhena, machtig hoor :). Ben ook benieuwd of hij zal blijven in Rotterdam, kan me toch voorstellen dat er zeker wat interesse in hem zal zijn. Zie hem in zijn huidige vorm ook absoluut meekomen in een Premier League bijv.

quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
dfie commentator van nos bij de wedstrijd van ajax...... 8)7

hopelijk stelt bosz de ligt ook tegen Feyenoord op

wat een fukking excusses hoor ik in 10 minuten... 8)7
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:18 schreef De_Pel het volgende:
Wat een halfgod is die Jones ook! _O_

Wat een heerlijk gehuil over Tonny trouwens. Nu net bij de NOS ook weer; "daar hebben ze bij Feyenoord heel wat moeite voor moeten doen, dat hij er vandaag bij is"... Ehm, NEE..! Ze zijn simpelweg in beroep gegaan, en doordat zij geen tijd hebben zijn wij hem sowieso kwijt tegen Ajax. Dat hij dan toevallig deze er bij is en een ander mist, tja... Gelukje
Ik hoop in ieder geval dat het kampioenschap dat Calimero-gedrag eens wegneemt onder de Feyenoorders. Niet iedereen en alles is tegen Feyenoord joh ;). Maar uiteraard, wie zoekt die zal vinden.
pi_169635360
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:52 schreef Dejannn het volgende:
Zie die balcontrole met de kop trouwens nu pas van Vilhena, machtig hoor :). Ben ook benieuwd of hij zal blijven in Rotterdam, kan me toch voorstellen dat er zeker wat interesse in hem zal zijn. Zie hem in zijn huidige vorm ook absoluut meekomen in een Premier League bijv.

[..]

[..]

Ik hoop in ieder geval dat het kampioenschap dat Calimero-gedrag eens wegneemt onder de Feyenoorders. Niet iedereen en alles is tegen Feyenoord joh ;). Maar uiteraard, wie zoekt die zal vinden.
Wij vinden altijd :Y
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169635540
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:52 schreef Dejannn het volgende:
Zie die balcontrole met de kop trouwens nu pas van Vilhena, machtig hoor :). Ben ook benieuwd of hij zal blijven in Rotterdam, kan me toch voorstellen dat er zeker wat interesse in hem zal zijn. Zie hem in zijn huidige vorm ook absoluut meekomen in een Premier League bijv.

[..]

[..]

Ik hoop in ieder geval dat het kampioenschap dat Calimero-gedrag eens wegneemt onder de Feyenoorders. Niet iedereen en alles is tegen Feyenoord joh ;).
Denken dat een paar idioten het hele Legioen representeren. |:(
pi_169637459
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169638297
quote:
Je had net als Caland een halve seizoenkaart voor Excelsior moeten kopen in december. Was je maar een paar tientjes kwijt.
BFF met GGMM
pi_169638668
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat zegt niemand. Maar dat je in de Arena compact moet spelen en geduldig moet zijn lijkt me evident.
Gewoon durven starten zoals tegen psv thuis. Laten we nu aub een keer ophouden met dat laffe voetbal in de Arena.
#12 is not for sale!
pi_169639595
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:20 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Gewoon durven starten zoals tegen psv thuis. Laten we nu aub een keer ophouden met dat laffe voetbal in de Arena.
mee eens

gewoon voor die 9 punten gaan, dan is het einde oefening en is het definitief beslist.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 19 maart 2017 @ 21:49:24 #252
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169639662
Ik heb er meer vertrouwen in tegen Ajax dan in vandaag. Om een of andere reden speelt Feyenoord tegen grote ploegen zoveel beter, terwijl ze tegen de 'gewone' tegenstanders moeite hebben 100% te geven.

Als we tegen Ajax vol gas gaan, gaan we in ieder geval gelijk spelen
Laffe huichelaar
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 22:11:20 #253
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_169640187
ajax is misschien wel de enige ploeg met genoeg technische vaardigheid om zich onder de druk van Feyenoord uit te kunnen voetballen en de ruimte te vinden. Toch moét Feyenoord het risico aandurven, en niet naar achteren kruipen. Dat heeft vandaag bewezen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_169640475
  zondag 19 maart 2017 @ 22:38:24 #255
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_169640839
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb er meer vertrouwen in tegen Ajax dan in vandaag. Om een of andere reden speelt Feyenoord tegen grote ploegen zoveel beter, terwijl ze tegen de 'gewone' tegenstanders moeite hebben 100% te geven.

Als we tegen Ajax vol gas gaan, gaan we in ieder geval gelijk spelen
Van Ajax niet verliezen betekent dat het kampioenschap bijna niet meer te missen is.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 19 maart 2017 @ 22:47:19 #256
438851 Oldground
El Poderoso
pi_169641136
Voor Excelsior uit gewoon lekker oldskool op de Erasmus gebouwen gaan staan. En een groot doek langs de gevel. ;)
Van alles is weer waardeloos.
pi_169641453
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je had net als Caland een halve seizoenkaart voor Excelsior moeten kopen in december. Was je maar een paar tientjes kwijt.
Weet niet voor welk vak hij er 1 heeft, maar ik heb gekeken en ze waren dik boven de 100
pi_169641476
Die wedstrijd wordt gewoon in de kuip gespeeld :7
#12 is not for sale!
pi_169641617
Joh, wie weet doet die wedstrijd er niet eens meer toe.

Mochten we winnen bij Ajax dan kunnen we thuis tegen FC Utrecht al landskampioen worden. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_169641674
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je had net als Caland een halve seizoenkaart voor Excelsior moeten kopen in december. Was je maar een paar tientjes kwijt.
Schoot bij mij ook iets te laat binnen helaas.
  zondag 19 maart 2017 @ 23:07:47 #261
438851 Oldground
El Poderoso
pi_169641701
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 22:59 schreef Haringkop het volgende:
Die wedstrijd wordt gewoon in de kuip gespeeld :7
Haha dat zou voor Excelsior wel echt kassa zijn.
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 19 maart 2017 @ 23:08:07 #262
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_169641711
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Joh, wie weet doet die wedstrijd er niet eens meer toe.

Mochten we winnen bij Ajax dan kunnen we thuis tegen FC Utrecht al landskampioen worden. :P
Even een realistisch doemscenario voor een pessimist als jij.

We kunnen 4 keer winnen (alle thuiswedstrijden + Excelsior) en alsnog geen kampioen worden als we uit verliezen van Ajax en PEC en gelijkspelen tegen Vitesse.
pi_169641764
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:35 schreef Henrys het volgende:
Wel grappig dat we nu de beste 3 keepers van de eredivisie hebben met Jones,Vermeer en Hahn en we het vroeger met Mulder moesten doen
:D
pi_169641867
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Even een realistisch doemscenario voor een pessimist als jij.

We kunnen 4 keer winnen (alle thuiswedstrijden + Excelsior) en alsnog geen kampioen worden als we uit verliezen van Ajax en PEC en gelijkspelen tegen Vitesse.
Ja dat kan ook nog, als Ajax alles wint (dus ook PSV uit).

Maar bovenstaand scenario lijkt me wat Feyenoord betreft wel de ondergrens / meest negatieve scenario.

Maar ergens heb ik het gevoel gekregen dat wij in ieder geval niet gaan verliezen in de Arena.

Als we daar gelijkspelen dan kan het echt bijna niet meer misgaan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 19 maart 2017 @ 23:15:02 #265
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_169641916
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja dat kan ook nog, als Ajax alles wint (dus ook PSV uit).

Maar bovenstaand scenario lijkt me wat Feyenoord betreft wel de ondergrens / meest negatieve scenario.

Maar ergens heb ik het gevoel gekregen dat wij in ieder geval niet gaan verliezen in de Arena.

Als we daar gelijkspelen dan kan het echt bijna niet meer misgaan.
Met dat laatste ben ik het zeker eens.

Ik denk alleen dat als Ajax wint ze een enorme boost krijgen en in staat zijn om ook PSV te verslaan. Verder krijgen ze weinig echt lastige wedstrijden.

Aan ons natuurlijk de taak om die wedstrijd tegen PEC gewoon te winnen. Als zij de wedstrijd tegen PSV ingaan met nog steeds 6 punten achterstand, dan zie ik ze bij PSV ook nog gewoon punten verspelen.
pi_169642100
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Met dat laatste ben ik het zeker eens.

Ik denk alleen dat als Ajax wint ze een enorme boost krijgen en in staat zijn om ook PSV te verslaan. Verder krijgen ze weinig echt lastige wedstrijden.

Aan ons natuurlijk de taak om die wedstrijd tegen PEC gewoon te winnen. Als zij de wedstrijd tegen PSV ingaan met nog steeds 6 punten achterstand, dan zie ik ze bij PSV ook nog gewoon punten verspelen.
Schelvis heeft gelijk als hij zegt dat Feyenoord in de ArenA voor de winst moet gaan. Topsportmentaliteit . De beuk erin.
pi_169642186
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Met dat laatste ben ik het zeker eens.

Ik denk alleen dat als Ajax wint ze een enorme boost krijgen en in staat zijn om ook PSV te verslaan. Verder krijgen ze weinig echt lastige wedstrijden.

Aan ons natuurlijk de taak om die wedstrijd tegen PEC gewoon te winnen. Als zij de wedstrijd tegen PSV ingaan met nog steeds 6 punten achterstand, dan zie ik ze bij PSV ook nog gewoon punten verspelen.
Mochten​ we in de Arena verliezen dan wordt het zeker nog spannend, maar dan ben ik absoluut blij dat we dan nog steeds een marge hebben van 3 punten.

Het voordeel is ook dat Ajax bijvoorbeeld nog in de Europa League zit en 3 dagen voor PSV - Ajax tegen Schalke moet spelen.

Nee, het kwartje lijkt echt onze kant op te gaan vallen. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 19 maart 2017 @ 23:32:48 #268
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_169642389
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mochten​ we in de Arena verliezen dan wordt het zeker nog spannend, maar dan ben ik absoluut blij dat we dan nog steeds een marge hebben van 3 punten.

Het voordeel is ook dat Ajax bijvoorbeeld nog in de Europa League zit en 3 dagen voor PSV - Ajax tegen Schalke moet spelen.

Nee, het kwartje lijkt echt onze kant op te gaan vallen. ^O^
Eens.

Laat ik het zo zeggen: het moet erg raar lopen wil het nog misgaan en ik verwacht ook niet dat dat gaat gebeuren, maar het blijft Feyenoord... :s)
pi_169642414
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:21 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Schelvis heeft gelijk als hij zegt dat Feyenoord in de ArenA voor de winst moet gaan. Topsportmentaliteit . De beuk erin.
Waarom zijn er überhaupt mensen in de veronderstelling dat Feyenoord niet voor de winst zou gaan? De klassieker is daarnaast een op zichzelf staande wedstrijd, denken dat je de luxe hebt om met een behouden tactiek een gelijkspel eruit te slepen is naïef.
  zondag 19 maart 2017 @ 23:39:59 #270
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_169642568
Kuyt is de grootste maatennaaier van dit seizoen.
AFCA!
pi_169642640
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:52 schreef Dejannn het volgende:
Zie die balcontrole met de kop trouwens nu pas van Vilhena, machtig hoor :). Ben ook benieuwd of hij zal blijven in Rotterdam, kan me toch voorstellen dat er zeker wat interesse in hem zal zijn. Zie hem in zijn huidige vorm ook absoluut meekomen in een Premier League bijv.

[..]


[..]

Ik hoop in ieder geval dat het kampioenschap dat Calimero-gedrag eens wegneemt onder de Feyenoorders. Niet iedereen en alles is tegen Feyenoord joh ;). Maar uiteraard, wie zoekt die zal vinden.
Meh, hij doet echt niets bijzonders waardoor ik zou moeten denken dat hij in de PL makkelijk mee kan. Spelers als Fer en De Guzman die veel meer lieten zien haken ook amper aan op dat niveau. Je moet echt wel wat kunnen hoor. Kijk ook eens naar zo'n Janssen die compleet choket. Vilhena leuke speler hoor en dit seizoen echt gegroeid, maar waar blinkt hij nou in uit dat hij het in de PL wel even zou redden? :')

Alhoewel Blind het alweer lang uithoudt bij Man Utd, dus wat dat betreft weet je het nooit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2017 23:44:03 ]
pi_169642646
Dit Feyenoord kan van elke ploeg 4-0 winnen, maar ook van elke ploeg verliezen. Ik durf pas te hopen als het kampioenschap binnen is :').

Voorzie zelfs nog wel een Excelsior-AZ scenario op laatste speeldag :')
pi_169642732
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als je bij Ajax wint ben je kampioen, zo simpel is het.
Jinx
pi_169642739
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waarom zijn er überhaupt mensen in de veronderstelling dat Feyenoord niet voor de winst zou gaan? De klassieker is daarnaast een op zichzelf staande wedstrijd, denken dat je de luxe hebt om met een behouden tactiek een gelijkspel eruit te slepen is naïef.
Uit bij PSV en thuis tegen ManU speelden we natuurlijk ook afwachtend, hopende gebruik te kunne maken van gaatjes later in de wedstrijd. Dan speel je niet per se niet voor de winst, maar wel een heel andere tactiek. Dat was in die tijd wel de meest gunstige tactiek wmb.

Ik ben alleen van mening dat we zo niet moeten spelen zolang we niet onder doen voor een tegenstander. En momenteel doen we niet onder voor Ajax, dus gewoon lekker vooruit voetballen, lekker veel strijd en gewoon voor de winst gaan :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_169642742
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dit Feyenoord kan van elke ploeg 4-0 winnen, maar ook van elke ploeg verliezen. Ik durf pas te hopen als het kampioenschap binnen is :').

Voorzie zelfs nog wel een Excelsior-AZ scenario op laatste speeldag :')
Dat gevoel heb ik totaal niet, spelers geven ook aan dat ze dit seizoen wel weten dat de goal valt en ze op power gewoon superieur zijn. Zie je ook wel, tegenstanders houden het meestal maar een helft vol dat leuke voetbal.

Dat er een paar mindere wedstrijden tussen zitten kan, het blijft Feyenoord en zoveel is er kwalitatief gezien ook weer niet te wisselen.
pi_169642801
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:46 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Uit bij PSV en thuis tegen ManU speelden we natuurlijk ook afwachtend, hopende gebruik te kunne maken van gaatjes later in de wedstrijd. Dan speel je niet per se niet voor de winst, maar wel een heel andere tactiek. Dat was in die tijd wel de meest gunstige tactiek wmb.

Ik ben alleen van mening dat we zo niet moeten spelen zolang we niet onder doen voor een tegenstander. En momenteel doen we niet onder voor Ajax, dus gewoon lekker vooruit voetballen, lekker veel strijd en gewoon voor de winst gaan :)
Op die manier ja. Alleen de Klassieker vraagt 1 lompe overtreding van een van de teams of een 5 minuten agressief afjagen plus reactie publiek en de hele tactiek kan weer overboord. _O-
  zondag 19 maart 2017 @ 23:58:12 #277
357045 Grifte
Feijenoord
pi_169643180
Gio mag wel toegeven dat ie gewoon met een foute tactiek/opstelling aan de wedstrijd is begonnen. Aangepast aan Heerenveen wat totaal verkeerd uitpakte. Net als dat het tegen Sparta verkeerd uitpakte om met Elia te starten. Steek dan ook eens de hand in eigen boezem als trainer.
  maandag 20 maart 2017 @ 00:15:27 #279
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_169643222
Weet iemand trouwens of het echt waar is dat Elia op de zaterdagavond vóór de wedstrijd tegen Sparta geblesseerd raakte tijdens een zaalvoetbaltoernooi waar hij aan mee deed?
  maandag 20 maart 2017 @ 00:19:05 #280
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_169643281
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:15 schreef IkBenNietFries het volgende:
Weet iemand trouwens of het echt waar is dat Elia op de zaterdagavond vóór de wedstrijd tegen Sparta geblesseerd raakte tijdens een zaalvoetbaltoernooi waar hij aan mee deed?
Hij was toch gewoon net te laat/op tijd hersteld van een blessure van een week eerder?
quote:
Eljero Elia en Rick Karsdorp kunnen zondag in de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Sparta gewoon meespelen. De linksbuiten en rechtsback vielen zondag in de met 2-1 gewonnen topper tegen PSV uit met blessures, maar konden vandaag de groepstraining weer hervatten.

Het is nog niet bekend of Elia en Karsdorp ook fit genoeg zullen zijn voor komende zondag.
Dit was het bericht op de donderdag na PSV en voor Sparta
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')