abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:35:46 #76
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_169675458
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat doet een Android ook gewoon, wat een schijtargument.

Als je Android gewend bent is ios gewoon klote. Andersom ook.
Geloof mij.. je bent binnen een paar dagen/week gewend aan een iPhone. Daar is gewoon niks kuts aan. Ik heb ook een HTC voor m'n werk, dus de verschillen kan ik prima onderscheiden en erkennen.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 21 maart 2017 @ 13:36:46 #77
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169675478
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:35 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Geloof mij.. je bent binnen een paar dagen/week gewend aan een iPhone. Daar is gewoon niks kuts aan. Ik heb ook een HTC voor m'n werk, dus de verschillen kan ik prima onderscheiden en erkennen.
Geloof ik best, maar als jij dingen deed op je Android telefoon die niet op een iPhone kunnen, dan ga je balen. Niet dat dat veel voorkomt, maar hey..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:43:05 #78
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_169675605
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Geloof ik best, maar als jij dingen deed op je Android telefoon die niet op een iPhone kunnen, dan ga je balen. Niet dat dat veel voorkomt, maar hey..
Dingen zoals? Dat hele personaliseren vinden sommige gebruikers alleen maar lastig. Widgets slaan vaak nergens op en komt de usability niet ten goede. Het maakt m hooguit trager.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_169675608
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:35 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Geloof mij.. je bent binnen een paar dagen/week gewend aan een iPhone. Daar is gewoon niks kuts aan. Ik heb ook een HTC voor m'n werk, dus de verschillen kan ik prima onderscheiden en erkennen.
Je raakt er wel aan gewend maar ios blijft altijd de mindere. Alleen al iets simpels als je eigen muziek erop zetten is een hoop gedoe omdat alles zo afgesloten is.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:45:19 #80
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_169675656
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Je raakt er wel aan gewend maar ios blijft altijd de mindere. Alleen al iets simpels als je eigen muziek erop zetten is een hoop gedoe omdat alles zo afgesloten is.
Zijn er nog mensen die geen gebruik maken van Spotify, Deezer, etc??
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_169675691
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:45 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Zijn er nog mensen die geen gebruik maken van Spotify, Deezer, etc??
Die zijn er nog zat ja dus dat is een slap excuus.
pi_169681134
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:09 schreef Krollie het volgende:
TS wil namelijk de specs van een S7 gepropt in een smartphone van 4 inch.
Nee hoor. Medium specs zijn voldoende. Als hij maar fatsoenlijk out of the box op de nieuwste android kan draaien.

Maar er zijn gewoon geen 4inch smartphones die dat doen.
pi_169681400
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:49 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee hoor. Medium specs zijn voldoende. Als hij maar fatsoenlijk out of the box op de nieuwste android kan draaien.

Maar er zijn gewoon geen 4inch smartphones die dat doen.
Sony Xperia X Compact is 4.6" en heeft geen bezels aan de zijkanten, dus is nog smaller dan andere 4.6" smartphones ook.

Als je dat ook stom vindt en "dat is niet wat ik wil", dan ben je gewoon aan het mauwen om iets te mauwen te hebben. Ik vind het ook stom dat er geen fatsoenlijke Android smartphones met 4GB RAM of meer zijn, kleiner dan 4.5" en voor minder dan 100 euro. Maar dat boeit verder ook niemand want er bestaat ook nog zoiets als...

Your opinion of me is none of my business.
pi_169694606
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:45 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Zijn er nog mensen die geen gebruik maken van Spotify, Deezer, etc??
Ik heb songs die niet op Spotify staan, maar wel op m'n pc.
pi_169694885
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:43 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Dingen zoals? Dat hele personaliseren vinden sommige gebruikers alleen maar lastig. Widgets slaan vaak nergens op en komt de usability niet ten goede. Het maakt m hooguit trager.
- Véél meer opties om je telefoon aan te passen! (Meer dan personaliseren en widgets)
- Standaard cijfers bovenaan toetsenbord
- Betere camera
- 360 cam (VR)
- Snel op kunnen laden als hij bijna leeg is
- Met 1 druk op de knop alle apps uit geheugen
- S-Pen en z'n functies (Note Serie)
- Mooier display/helderdere kleuren
- Klok en agenda te zien wanneer telefoon "gesloten" is, altijd, zonder de telefoon op te moeten pakken
- Split view, oftewel 2 schermen naast/onder elkaar
- Irisscanner (hopelijk Note 8, zat op de 7 iig)
- Leuke ringtones en appgeluidjes in de Zedge-app
- Voor iedere app een eigen geluidje
- Ledlampje wat knippert in verschillende kleuren als je melding binnen krijgt
- Optie om altijd de statusbar boven in beeld te zien
- Samsung is veel makkelijker te rooten dan iPhone te jailbreaken
- Kiezen wat je wel en niet door wilt laten bij "Niet Storen".
- 2 knoppen aan weerszijden van de homeknop.

Zomaar wat dingen wat Samsung (S7 en Note 7) heeft/had en iPhone niet.
pi_169696048
Is niet nodig hoor Krollie. Letterlijk iedereen weet dat androids in alle opzichten beter zijn dan iphones, alleen de apple schapen zullen dat altijd blijven ontkennen om zichzelf beter te laten voelen over de honderden euro's die ze te veel hebben betaald. Zal nooit veranderen, gek genoeg zijn er nog steeds belachelijk veel apple schapen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')