abonnement Unibet Coolblue
pi_169623396


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Praten kan hier: de slowchat en veel caps mogen in:in het CAPS topic. Caps blote borsten mogen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1

Inwonerslijst


Agenda
SOONY
pi_169623398

De blondine zusjes.....
SOONY
  zondag 19 maart 2017 @ 11:31:28 #3
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_169623411
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik heb net gekeken, maar Cemal danste wel uitdagen, en pakte een vrouw ook nog bij de jetsers.
Had ik ook niet leuk gevonden. :N
Ik heb gisteravond steeds maar kleine stukjes gezien en hier de caps en commentaren.

Ik zag een Cemal die veel plezier had en misschien wat te ver ging (voor sommigen).
Was het voor Romy dan zo moeilijk Cemal even te roepen en zachtjes tegen hem te zeggen dat ze dit heel vervelend vindt.
Zo zou ik handelen, mocht ik het gedrag van mijn man niet plezierig vinden.. En niet, achteraf, zo'n drama maken en de avond voor jezelf en omgeving zo verpesten..
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_169623413
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:26 schreef Charmian het volgende:

[..]

hij heeft een 'stripperterugval'...kan geen medelijden met reums hebben, zij wil het elke keer proberen om een of andere duistere reden.
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:29 schreef Klapskaats het volgende:

[..]

Cemal is allang klaar met romy, en geef hem eens ongelijk.
Medelijden heb ik ook absoluut niet, ze doet precies hetzelfde, alleen lukt het Cemal vaker.
Als er een man binnen komt dan kan Cemal kapot vallen, dan gaat ze daar wel voor.
Ik ben blij dat mijn kerel niet zo danst en ik ook niet. :)
pi_169623426
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:31 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond steeds maar kleine stukjes gezien en hier de caps en commentaren.

Ik zag een Cemal die veel plezier had en misschien wat te ver ging (voor sommigen).
Was het voor Romy dan zo moeilijk Cemal even te roepen en zachtjes tegen hem te zeggen dat ze dit heel vervelend vindt.
Zo zou ik handelen, mocht ik het gedrag van mijn man niet plezierig vinden.. En niet, achteraf, zo'n drama maken en de avond voor jezelf en omgeving zo verpesten..
Mee eens.
pi_169623436
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:31 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond steeds maar kleine stukjes gezien en hier de caps en commentaren.

Ik zag een Cemal die veel plezier had en misschien wat te ver ging (voor sommigen).
Was het voor Romy dan zo moeilijk Cemal even te roepen en zachtjes tegen hem te zeggen dat ze dit heel vervelend vindt.
Zo zou ik handelen, mocht ik het gedrag van mijn man niet plezierig vinden.. En niet, achteraf, zo'n drama maken en de avond voor jezelf en omgeving zo verpesten..
Als ze het wel zo had gedaan was zij de bitch die zijn avond verpestte. Hoe fout Romy ook meerdere keren is geweest zijn gedrag was niet goed.
pi_169623437
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:31 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond steeds maar kleine stukjes gezien en hier de caps en commentaren.

Ik zag een Cemal die veel plezier had en misschien wat te ver ging (voor sommigen).
Was het voor Romy dan zo moeilijk Cemal even te roepen en zachtjes tegen hem te zeggen dat ze dit heel vervelend vindt.
Zo zou ik handelen, mocht ik het gedrag van mijn man niet plezierig vinden.. En niet, achteraf, zo'n drama maken en de avond voor jezelf en omgeving zo verpesten..
cemal heeft gevraagd of er iets was
nee hoor, niks aan de hand
pi_169623454
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:33 schreef Koesjes het volgende:

[..]

Als ze het wel zo had gedaan was zij de bitch die zijn avond verpestte. Hoe fout Romy ook meerdere keren is geweest zijn gedrag was niet goed.
Het is de pot verwijt de ketel. Ze zijn beide heel los een aanhankelijk, en ze verwijten het elkaar.
pi_169623459
Dombo had aardig last van aandachtsgeilerritus en zijn lelijke vriendin van jaloeziteit....
SOONY
pi_169623462
wat een vreemd lachje heeft rene O+
  zondag 19 maart 2017 @ 11:35:31 #11
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_169623464
Boyd heeft de smaak te pakken. Hij wil met Jessie een knalfeest geven in juni
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_169623468
Een golfsimulator kopen :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  zondag 19 maart 2017 @ 11:36:09 #13
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_169623469
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

[..]

Medelijden heb ik ook absoluut niet, ze doet precies hetzelfde, alleen lukt het Cemal vaker.
Als er een man binnen komt dan kan Cemal kapot vallen, dan gaat ze daar wel voor.
Ik ben blij dat mijn kerel niet zo danst en ik ook niet. :)
Precies, Cemal zou ik ook niet voor mijn dochter wensen en Romy niet voor mijn zoon.
Wat voor leeftijd ze ook hebben, beide hebben een geestelijk vermogen van een zestien jarige.
pi_169623474
volgens jessie had gio geld in zijn kist meegenomen
boyd: dan is hij het plein niet waard en hij is allang weg
pi_169623476
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:36 schreef zodeju het volgende:

[..]

Precies, Cemal zou ik ook niet voor mijn dochter wensen en Romy niet voor mijn zoon.
Wat voor leeftijd ze ook hebben, beide hebben een geestelijk vermogen van een zestien jarige.
Ja idd.
pi_169623480
Ontsnapt uit een AA-kliniek
SOONY
  zondag 19 maart 2017 @ 11:37:06 #17
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_169623482
Als er op zaterdag een groot/goed feest is doen ze het op zondag en noemen het Aftertopia :D
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_169623486
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Het is de pot verwijt de ketel. Ze zijn beide heel los een aanhankelijk, en ze verwijten het elkaar.
Precies maar het goedpraten van Cemal vind ik niet kunnen. Dat is vaker in discussies. Ja maar, hij deed dit of zij deed dat. Het ging om zijn gedrag gisteren. Het was bewust van hem want hij weet dat het haar kwetst. Als je je vriendin wil kwetsen ben je niet lekker bezig. Dan moet je haar gewoon dumpen.
pi_169623492
Fantastisch idee weer :+
SOONY
pi_169623496
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:37 schreef Koesjes het volgende:

[..]

Precies maar het goedpraten van Cemal vind ik niet kunnen. Dat is vaker in discussies. Ja maar, hij deed dit of zij deed dat. Het ging om zijn gedrag gisteren. Het was bewust van hem want hij weet dat het haar kwetst. Als je je vriendin wil kwetsen ben je niet lekker bezig. Dan moet je haar gewoon dumpen.
Zoiets zei ik net ook. ;)
pi_169623498
Batsy PLEUR OP
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zondag 19 maart 2017 @ 11:39:02 #22
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_169623508
Jessie kijkt naar alle pakjes bij de post en loopt met alleen een fles terug??
pi_169623509
San Tostibielio
SOONY
pi_169623510
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Het is de pot verwijt de ketel. Ze zijn beide heel los een aanhankelijk, en ze verwijten het elkaar.
Het punt is dat Romy bang is en het perspectief totaal uit het oog verliest. De bezoekers vertrekken weer en dan is Cemal er weer voor haar. Ze kan hem in ieder geval vragen de volgende keer een tandje minder lief te doen tegen de bezoekers. Maar ze staat doodsangst uit, dat ze hem kwijtraakt. Terwijl ze hem juist nu ergert..Ben benieuwd wat zijn familie er over zal schrijven
pi_169623513
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:37 schreef Koesjes het volgende:

[..]

Precies maar het goedpraten van Cemal vind ik niet kunnen. Dat is vaker in discussies. Ja maar, hij deed dit of zij deed dat. Het ging om zijn gedrag gisteren. Het was bewust van hem want hij weet dat het haar kwetst. Als je je vriendin wil kwetsen ben je niet lekker bezig. Dan moet je haar gewoon dumpen.
schiet toch op, hij had gewoon een leuke avond, Hij is zelfs nog naar Romy toegelopen om te vragen of er iets was. Nee hoor, was het antwoord, ga jij maar lekker genieten (of zoiets)

Hij was aan het dansen, tjonge, toch wel vreemd op een dans event.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')