abonnement Unibet Coolblue
pi_169621308
Hoi over de corelatie met geld en cash en geluksgevoelens zijn vele psychologsiche studies gedaan!

Het geld kan niet alleen aangenaam zijn maar ook een gevaar opleveren voor jezelf, omdat je dan soort van slaaf word van je eigen geld en makkelijk rare akward of zelfs gevaarlijke dingen ontwikkeld,.... en het tekort aan geld kan je doen zinken in een absolute put!

Negatieve dingen die geld met je kunnen doen? :

*shopeholic worden ( totale leegte omdat je altijd met enorme troep thuiskomt waar een maand later dan weer enorm depri van word omdat je het in een impuls gekocht hebt alleen was de impuls fout omdat je koopverslaafd bent dus komt met dingen thuis die je gaat haten !)
*of het kopen van liefde, maar liefde is niet te koop, hooguit koop je een slaaf, die jouw gaat haten, omdat jij zijn of haar meester bent.
*tot het jezelf totaal vernietigen met eten of drugs of zwerven over de aarde omdat je geld hebt voor vliegtickets maar steeds weer in pooier hotels terecht komt en ook uiteindelijk het risico loopt om in enorm negatieve situaties terecht te komen ( lees ghb en verkrachting en brainfucks enzo ) !
*erecties krigen van geld, waardoor je uiteindelijk de meest lelijke vrouw op aarde gaat sexen voor geld

Maar het niet hebben van geld kan je ook wurgen! ( Daarover later meer :) ! )

Hoe kan je het best in het reine komen met je geld? :)

Disclaimer : denk je nu "wat lult hij nu? ik koop gewoon patat sex en dure autos van mij geld, je lult poep!" ? Lees dan verder in dit topic! :)

[ Bericht 1% gewijzigd door possetje op 19-03-2017 03:40:56 ]
pi_169621599
Juist.
Geld maakt alles makkelijker.
pi_169622084
Hoeveel kuttopics ga je nog maken?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 19 maart 2017 @ 09:31:22 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169622145
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:24 schreef halfway het volgende:
Hoeveel kuttopics ga je nog maken?
Die kosten niets. Ik gok nog veel.
And so is the past
pi_169634600
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:24 schreef halfway het volgende:
Hoeveel kuttopics ga je nog maken?
wat doe je dan in de subsector psychologie als je het saai vind? Mijn ene maatje is universitair psycholoog en die vind dit topic juist wel intressant
pi_169634672
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:24 schreef halfway het volgende:
Hoeveel kuttopics ga je nog maken?
Houdt niet op i.d.d. :N
pi_169634688
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:25 schreef possetje het volgende:

[..]

wat doe je dan in de subsector psychologie als je het saai vind? Mijn ene maatje is universitair psycholoog en die vind dit topic juist wel intressant
Gefeliciteerd, en wat maakt jou dat??
pi_169635508
quote:
17s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:28 schreef Juup© het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, en wat maakt jou dat??
owww mensen proberen me naar beneden te halen door te zeggen dat mn topic dom is / zou zijn, maar ik vertel dan soms wel even wat voor soort iq ik aan soldaten in mn team / vriendenclubje heb! Gaat tot iq 130 hoogbegaafd!
pi_169635594
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:58 schreef possetje het volgende:

[..]

owww mensen proberen me naar beneden te halen door te zeggen dat mn topic dom is / zou zijn, maar ik vertel dan soms wel even wat voor soort iq ik aan soldaten in mn team / vriendenclubje heb! Gaat tot iq 130 hoogbegaafd!
_O- :') |:(
pi_169635654
Possetje, ik gooi hem dicht.
Slotje
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')