abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 15 april 2017 @ 23:59:27 #151
408813 crew  trein2000
pi_170250903
Vak P wat een malloten, ik heb diverse personen met geweld van de tribune verwijdert zien worden... achterlijke gekken.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 16 april 2017 @ 00:02:27 #152
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_170250965
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:37 schreef ReMcOrE het volgende:
matige pot, veel kansen gemist maar 3-0 is prima uitslag ^O^ NEC echt amateuristisch slecht, iets van 2 "kansen" ofzo...

heb me wel dood geërgerd aan Celina en Yeboah, altijd bezig met eigen actie en nauwelijks drang vooruit... :%
Celina deed het nog enigzins ok, Yeb matig.

Jensen en Unal heerlijk bezig!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_170252403
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:59 schreef trein2000 het volgende:
Vak P wat een malloten, ik heb diverse personen met geweld van de tribune verwijdert zien worden... achterlijke gekken.
Triest inderdaad. Ik snap dit soort statements niet zo, zelfde met de "clean shit" actie tegen Steve. Denk niet echt dat zoiets indruk ofzo maakt en vind het ook dat je de rug toekeert naar de ploeg.

Wedstrijd had ook 5/6-0 kunnen wezen. Yeboah ontzettend slecht. Jensen en Unal toppers, zoals het hele seizoen al.
pi_170252445
Ontzettend vieze overtreding op Andersen trouwens, hoop dat dat nog een staartje krijgt voor Rahi.
pi_170253993
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daarom ben ik zo blij met Jensen, die blijft maar jagen en storen en doen _O_
Jensen is echt een held.
Het zou leuk zijn als hij ook gewoon een paar jaartjes blijft en niet zoals een aantal anderen die het bij Twente goed deden meteen een grote buitenlandse club uitzoeken.

Die jongen kan het ver schoppen.

Celina en Yeboah ben ik al helemaal klaar mee. Yeboah liet echt bijzondere dingen zien in het begin maar hij is het nu aan het forceren en het komt er niet meer uit.
Celina eigenlijk een beetje hetzelfde, die speelde erg leuk maar bakt er nu amper wat van.

Unal blijf ik geweldig vinden, eindelijk weer een echte spits bij Twente.
Ik ben zeer benieuwd of we die volgend jaar nog een jaartje mogen huren.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_170255173
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 01:50 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Triest inderdaad. Ik snap dit soort statements niet zo, zelfde met de "clean shit" actie tegen Steve. Denk niet echt dat zoiets indruk ofzo maakt en vind het ook dat je de rug toekeert naar de ploeg.

Wedstrijd had ook 5/6-0 kunnen wezen. Yeboah ontzettend slecht. Jensen en Unal toppers, zoals het hele seizoen al.
Na die clean shit actie was McClaren wel zo vertrokken. Maar ik denk inderdaad dat deze actie geen enkele indruk heeft gemaakt op de burgemeester, wat wel het punt was. Die trommels weglaten mogen ze echter wel vaker doen. Verder snap ik de frustratie en machteloosheid bij P wel, je vereniging wordt kapotgemaakt en je kunt er eigenlijk geen flikker aan doen. Wat verzinnen zonder problemen erger te maken en tegelijkertijd toch je punt over te brengen is niet/nauwelijks te doen.
pi_170255222
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 09:12 schreef bambino het volgende:

[..]

Jensen is echt een held.
Het zou leuk zijn als hij ook gewoon een paar jaartjes blijft en niet zoals een aantal anderen die het bij Twente goed deden meteen een grote buitenlandse club uitzoeken.

Die jongen kan het ver schoppen.

Celina en Yeboah ben ik al helemaal klaar mee. Yeboah liet echt bijzondere dingen zien in het begin maar hij is het nu aan het forceren en het komt er niet meer uit.
Celina eigenlijk een beetje hetzelfde, die speelde erg leuk maar bakt er nu amper wat van.

Unal blijf ik geweldig vinden, eindelijk weer een echte spits bij Twente.
Ik ben zeer benieuwd of we die volgend jaar nog een jaartje mogen huren.
De mentaliteit van die beiden is wat mij het meest ergert. Beetje balletjes afwachten, dan wat pielen en weer een beetje terugsjokken. George en Trajkovski zijn verre van geweldige voetballers maar ze maken het een verdediging wel een stuk makkelijker door het werk dat ze verzetten.
pi_170286707
Unal de meest scorende tiener van Europa..

http://www.ad.nl/dossier-(...)-in-europa~a46441ee/

Ben bang dat we die kwijt zijn volgend seizoen
  dinsdag 18 april 2017 @ 00:05:45 #159
416931 yats
(non) Average Joe
pi_170298760
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:27 schreef DrMarten het volgende:
Ik kan me echt weer kapot ergeren aan een aantal zinsneden in dat statement van Twente Verenigt....
"ondanks het buitensporige optreden van de politie binnen en buiten het stadion..."
"de rustige aard van ons Tukkers heeft een stadionramp voorkomen."

Alle schuld ligt weer volledig bij de politie en de gemeente, alleen herinner ik me ook beelden van een agente die van een paard wordt getrokken en verrot wordt geschopt. Ik herinner me ook beelden van een hele zooi stenen die richting politie werden gegooid. Maar nee, de politie heeft het weer gedaan. Nooit eens een keer de lui veroordelen die weer moeten rellen. Ik word daar zo strontberoerd van. Dat er dingen anders hadden gekund is duidelijk, maar steek verdomme eens een keer de hand in eigen boezem voordat je weer dit soort onzin op gaat schrijven.
Goh,dat klinkt bekend. Welke andere club doet dat ook alweer? Oh ja, bij die club uit Rotterdam met een f als logo is dat ook standaard. Altijd ligt het aan de media of aan de politie en nooit hoor je ook naar enige kritiek op zich misdragende 'supporters'...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_170301094
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 00:05 schreef yats het volgende:

[..]

Goh,dat klinkt bekend. Welke andere club doet dat ook alweer? Oh ja, bij die club uit Rotterdam met een f als logo is dat ook standaard. Altijd ligt het aan de media of aan de politie en nooit hoor je ook naar enige kritiek op zich misdragende 'supporters'...
Die supporters die zo'n agent van het paard trekken mogen ze van mij meteen vastzetten en weren hoor. Geen enkele moeite mee. Neemt niet weg dat de politie hier enorm veel te verwijten valt. Zo vanuit het niets met die paarden door grote menigtes heen beginnen rennen. Links en rechts rondom het stadion supporters knuppelen of laten bijten door honden, etc.

Mijn ouwe pa zit tegenover P, maar die is tijdens de wedstrijd weggegaan, die is ook bekend met de grappen van ME Enschede. Kan je "mooie" verhalen vertellen over zijn buurman en over mijn oom die ook allebei bij de ME zaten. Die hebben aardig wat rotzooi veroorzaakt met z'n beiden.

En nogmaals met relschoppers heb ik geen enkel medelijden, maar dat geldt ook voor relschoppers met een knuppel en helm.
  dinsdag 18 april 2017 @ 09:49:24 #161
67174 Dos37
Come on Twente
pi_170301111
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:34 schreef Ties02 het volgende:
Unal de meest scorende tiener van Europa..

http://www.ad.nl/dossier-(...)-in-europa~a46441ee/

Ben bang dat we die kwijt zijn volgend seizoen
Ik denk het ook, neem aan dat City hem wil verhuren binnen de premier league of eventueel Championship ipv onze Mickey Mouse league.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_170301219
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 09:49 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Ik denk het ook, neem aan dat City hem wil verhuren binnen de premier league of eventueel Championship ipv onze Mickey Mouse league.
Mag hij volgens mij niet eens i.v.m. werkvergunningen. Als ze hem niet verkopen zie ik hem hier nog wel weer opduiken volgend seizoen.
  dinsdag 18 april 2017 @ 10:05:26 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170301334
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 09:49 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Ik denk het ook, neem aan dat City hem wil verhuren binnen de premier league of eventueel Championship ipv onze Mickey Mouse league.
Of in ieder geval een club die Europees actief is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170302683
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 09:49 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Ik denk het ook, neem aan dat City hem wil verhuren binnen de premier league of eventueel Championship ipv onze Mickey Mouse league.
Jij denkt dat hij al wat in de PL te zoeken heeft ?
  dinsdag 18 april 2017 @ 12:31:23 #165
12621 tcr
*nix 4ever
pi_170303891
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Of in ieder geval een club die Europees actief is.
Denk dat dit inderdaad eerder een reden voor verkassen zal zijn.
  Moderator zaterdag 22 april 2017 @ 21:40:25 #169
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170413642
Man man man man man... -O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_170413876
Waardeloos hoe makkelijk dit weg wordt gegeven. AZ zit in gedachten al in De Kuip en nog kunnen ze terugkomen.. Verbaas me erover dat die uitvakken telkens uitverkocht raken, want de instelling in uitwedstrijden is echt drama.
pi_170413958
Hake ook weer :') Ede voor Jensen..
  zondag 23 april 2017 @ 01:09:22 #172
416931 yats
(non) Average Joe
pi_170418212
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:47 schreef Ties02 het volgende:
Waardeloos hoe makkelijk dit weg wordt gegeven. AZ zit in gedachten al in De Kuip en nog kunnen ze terugkomen.. Verbaas me erover dat die uitvakken telkens uitverkocht raken, want de instelling in uitwedstrijden is echt drama.
Bij ons hadden jullie het bij lange na niet uitverkocht hoor.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 11:47:13 #173
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170422519
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:49 schreef Ties02 het volgende:
Hake ook weer :') Ede voor Jensen..
Jensen bakte er helaas ook weinig van gisteren. Vleugels hebben we niet, dus aanvallen wordt sowieso moeilijk als Jensen/Unal afgestopt worden. Het helpt ook niet dat Jensen geen hele wedstrijden vol kan maken.
pi_170442206
Mooie docu hoor van fox sports over de bekerfinale 2001 en de vuurwerkramp...was er zojuist op. Kippenvel.
pi_170443182
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 22:00 schreef Stefanovich het volgende:
Mooie docu hoor van fox sports over de bekerfinale 2001 en de vuurwerkramp...was er zojuist op. Kippenvel.
ik zag de aankondiging, leek me erg interessant dus opgenomen. ben benieuwd :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_170602400
Er wordt blijkbaar gesproken over het huren van Nouri, Cerny en Frenkie De Jong.
pi_170603197
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:03 schreef Solstice1 het volgende:
Er wordt blijkbaar gesproken over het huren van Nouri, Cerny en Frenkie De Jong.
Bron?
Nouri is een leuke voetballer!
Je weet het niet?!
pi_170603518
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:03 schreef Solstice1 het volgende:
Er wordt blijkbaar gesproken over het huren van Nouri, Cerny en Frenkie De Jong.
Lijkt me sterk.

Dan gaan jullie mee doen om kampioenschap. Wellicht Cerny?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_170604866
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:48 schreef Impect het volgende:

[..]

Bron?
Nouri is een leuke voetballer!
Iemand die in het verleden veel inside-informatie had op twente online. Wat er waar van is weet ik niet. Er schijnt ook al een tijdje met City onderhandelt te worden over Manu Garcia. Blijkbaar willen ze volgend seizoen van systeem veranderen, anders kan ik dit ook niet helemaal plaatsen.

Zowel Nouri als Frenkie lijkt me trouwens sterk. Cerny zou hier wel een leegte opvullen.
pi_170604875
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 11:08 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Lijkt me sterk.

Dan gaan jullie mee doen om kampioenschap. Wellicht Cerny?
Ik denk dat je die jongens en de rest van ons materiaal nogal overschat.
pi_170605123
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:14 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ik denk dat je die jongens en de rest van ons materiaal nogal overschat.
Nouja,

Als alle huurspelers van nu weer weggaan heb je gelijk, maar je hebt dan voetballend het beste middenveld van Nederland incl. 1 van de meest getalenteerde aanvallers van Nederland. :P
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_170605578
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:23 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Nouja,

Als alle huurspelers van nu weer weggaan heb je gelijk, maar je hebt dan voetballend het beste middenveld van Nederland incl. 1 van de meest getalenteerde aanvallers van Nederland. :P
Als het het beste middenveld van Nederland is, waarom krijgen ze dan zo weinig speeltijd bij Ajax? Idem dito voor Cerny trouwens, die zelfs voorbijgestreefd is door een ventje van zeventien.
pi_170607306
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:40 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Als het het beste middenveld van Nederland is, waarom krijgen ze dan zo weinig speeltijd bij Ajax? Idem dito voor Cerny trouwens, die zelfs voorbijgestreefd is door een ventje van zeventien.
Klaassen en Schone hebben meer ervaring en zijn daardoor constanter. voetballend wil ook niet zeggen 'beste middenveld' aangezien verdedigende taken hier ook bij horen.

Bovendien staat de selectie van Ajax ver boven die van de rest (zeker qua breedte). Hier op de bank zitten is dus geen schande. Kijk ook naar de prestaties van Jong Ajax en hoe ze speelden in de EL met ‘jong Ajax’. Een Cerny zal dus sowieso buiten de top 3 basisspeler zijn.
Er is helaas voor hem nu eenmaal veel concurrentie op deze positie.

Stel je hebt deze spelers en een jensen en Unal hebben ze toch een vrij aardig team.
Sowieso denk ik niet dat het gaat gebeuren omdat de Jong en Nouri volgend jaar tegen de basis van Ajax1 aanzitten.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_170607992
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:51 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Klaassen en Schone hebben meer ervaring en zijn daardoor constanter. voetballend wil ook niet zeggen 'beste middenveld' aangezien verdedigende taken hier ook bij horen.

Bovendien staat de selectie van Ajax ver boven die van de rest (zeker qua breedte). Hier op de bank zitten is dus geen schande. Kijk ook naar de prestaties van Jong Ajax en hoe ze speelden in de EL met ‘jong Ajax’. Een Cerny zal dus sowieso buiten de top 3 basisspeler zijn.
Er is helaas voor hem nu eenmaal veel concurrentie op deze positie.

Stel je hebt deze spelers en een jensen en Unal hebben ze toch een vrij aardig team.
Sowieso denk ik niet dat het gaat gebeuren omdat de Jong en Nouri volgend jaar tegen de basis van Ajax1 aanzitten.
Ja, het zijn goed ontwikkelde voetballers daar twijfel ik ook niet aan. Ik geloof alleen niet zo dat wij meteen kampioenskandidaat zijn mochten we ze er bij krijgen.
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 14:35:01 #186
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170608478
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:15 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ja, het zijn goed ontwikkelde voetballers daar twijfel ik ook niet aan. Ik geloof alleen niet zo dat wij meteen kampioenskandidaat zijn mochten we ze er bij krijgen.
Neuh, denk dat we met wat geluk volgend jaar weer ergens tussen plek 5 en 8 eindigen. Ook niks mis mee.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_170628277
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Neuh, denk dat we met wat geluk volgend jaar weer ergens tussen plek 5 en 8 eindigen. Ook niks mis mee.
Gaat er vanaf hangen wat we daadwerkelijk binnen krijgen. Geruchten zo ver zijn voor Dessers, Manu Garcia, De Jong, Nouri, Aquino, Cerny. Verder wil Twente Ünal graag nog een jaar houden. Verwacht wordt dat Mokotjo vertrekt.

Van Manu Garcia/De Jong/Nouri hoef je er m.i. maar 1 te hebben en dan zou ik voor de eerste kiezen. Aquino heb ik wat beelden van bekeken lijkt een vrij solide verdedigende middenvelder. Browning is al aangetrokken is ook een verdedigende mid, Brondeel vervangt Marsman. Dessers en Ünal zou ideaal zijn, en dan Cerny vanaf rechts en Assaidi vanaf links. Dan kan het best een heel leuk elftal worden. Ik mis dan alleen een goede linksback en centrale verdediger erbij.
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 12:06:20 #188
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170629332
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:08 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Gaat er vanaf hangen wat we daadwerkelijk binnen krijgen. Geruchten zo ver zijn voor Dessers, Manu Garcia, De Jong, Nouri, Aquino, Cerny. Verder wil Twente Ünal graag nog een jaar houden. Verwacht wordt dat Mokotjo vertrekt.

Van Manu Garcia/De Jong/Nouri hoef je er m.i. maar 1 te hebben en dan zou ik voor de eerste kiezen. Aquino heb ik wat beelden van bekeken lijkt een vrij solide verdedigende middenvelder. Browning is al aangetrokken is ook een verdedigende mid, Brondeel vervangt Marsman. Dessers en Ünal zou ideaal zijn, en dan Cerny vanaf rechts en Assaidi vanaf links. Dan kan het best een heel leuk elftal worden. Ik mis dan alleen een goede linksback en centrale verdediger erbij.
Voor links hebben we Van der Lely en Trajkovski al :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_170631305
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Voor links hebben we Van der Lely en Trajkovski al :P
Trajkovski ben ik niet zo gecharmeerd van, van der Lely doet het verdedigend prima maar voegt in de opbouw niks toe. Niet helemaal zijn schuld want hij komt steeds op zijn verkeerde been uit. Maar het draagt er ook aan bij dat bijv. Celina slechter draait en eigenlijk altijd over rechts aangevallen moet worden.
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 13:50:51 #190
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170631338
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 13:49 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Trajkovski ben ik niet zo gecharmeerd van, van der Lely doet het verdedigend prima maar voegt in de opbouw niks toe. Niet helemaal zijn schuld want hij komt steeds op zijn verkeerde been uit. Maar het draagt er ook aan bij dat bijv. Celina slechter draait en eigenlijk altijd over rechts aangevallen moet worden.
Trajkovski heeft wel meer drive naar voren, maar verzaakt dan zijn verdedigende plichten... Dan Trajkovski maar gewoon linkshalf/linksvoor zetten?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_170635676
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Trajkovski heeft wel meer drive naar voren, maar verzaakt dan zijn verdedigende plichten... Dan Trajkovski maar gewoon linkshalf/linksvoor zetten?
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Trajkovski heeft wel meer drive naar voren, maar verzaakt dan zijn verdedigende plichten... Dan Trajkovski maar gewoon linkshalf/linksvoor zetten?
Nieuwe linksback halen en Ter Avest/v.d. Lely het op rechts uit laten vechten.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 21:23:31 #192
416931 yats
(non) Average Joe
pi_170641534
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:08 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Gaat er vanaf hangen wat we daadwerkelijk binnen krijgen. Geruchten zo ver zijn voor Dessers, Manu Garcia, De Jong, Nouri, Aquino, Cerny. Verder wil Twente Ünal graag nog een jaar houden. Verwacht wordt dat Mokotjo vertrekt.

Van Manu Garcia/De Jong/Nouri hoef je er m.i. maar 1 te hebben en dan zou ik voor de eerste kiezen. Aquino heb ik wat beelden van bekeken lijkt een vrij solide verdedigende middenvelder. Browning is al aangetrokken is ook een verdedigende mid, Brondeel vervangt Marsman. Dessers en Ünal zou ideaal zijn, en dan Cerny vanaf rechts en Assaidi vanaf links. Dan kan het best een heel leuk elftal worden. Ik mis dan alleen een goede linksback en centrale verdediger erbij.
En waar gaat twente dat allemaal van betalen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 21:49:35 #193
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170642523
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:23 schreef yats het volgende:

[..]

En waar gaat twente dat allemaal van betalen?
Er zullen er wel een aantal gehuurd worden.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_170649769
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:23 schreef yats het volgende:

[..]

En waar gaat twente dat allemaal van betalen?
Geen idee hoe duur zo'n Aquino moet zijn. Een speler als Dessers is prima te betalen, mits Mokotjo verkocht wordt. Voor Brondeel is al een transfersom van enkele tonnen neergelegd nog voordat we iets verkocht hadden. Stel Mokotjo levert 5 miljoen op, dan heeft Twente richting de 3,5 miljoen om uit te geven. De rest zijn inderdaad huurlingen.
pi_170748366
zie af en toe wat beelden, maar geen hele beste wedstrijd van onze kan vanmiddag?

even los van die arbitrale blunder net, schele Jansen met z'n hands :%
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator zondag 7 mei 2017 @ 17:38:30 #196
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170751091
Alle streams leken overbelast, maar Twente speelde dramatisch en de 1-1 had nooit afgekeurd mogen worden. Da's goddomme volgens mij al de zesde goal van Twente die dit seizoen onterecht afgekeurd werd :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 7 mei 2017 @ 18:20:04 #197
416931 yats
(non) Average Joe
pi_170752371
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alle streams leken overbelast, maar Twente speelde dramatisch en de 1-1 had nooit afgekeurd mogen worden. Da's goddomme volgens mij al de zesde goal van Twente die dit seizoen onterecht afgekeurd werd :r
Dat hoort er bij als je geen topclub bent. Wij hebben het dit jaar ook meerdere malen gehad.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator zondag 7 mei 2017 @ 19:25:09 #198
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170754309
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 18:20 schreef yats het volgende:

[..]

Dat hoort er bij als je geen topclub bent. Wij hebben het dit jaar ook meerdere malen gehad.
Voor wie ben jij eigenlijk?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 7 mei 2017 @ 19:39:56 #199
416931 yats
(non) Average Joe
pi_170754730
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Voor wie ben jij eigenlijk?
Voor een club die nooit iets won maar vorige week eindelijk een 125 jaar oude vloek doorbroken heeft.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator zondag 7 mei 2017 @ 19:44:08 #200
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170754858
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 19:39 schreef yats het volgende:

[..]

Voor een club die nooit iets won maar vorige week eindelijk een 125 jaar oude vloek doorbroken heeft.
Ah :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')