abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 maart 2017 @ 23:31:47 #1
466220 patatmajo
gevestigd in het buitenland
pi_169618941
Hallo allemaal,

Ik woon al zes jaar in het buitenland. Tijdens deze jaren heb ik altijd een paspoort gehadt. Ik heb slechts nederlandse nationaliteit. Ik kan niet makkelijk naar Nederland reizen maar heb een advocaat nodig om zaken zoals paspoorten en persoonlijke zaken zoald benodogde aangiftes bij te staan. Ik heb dus aan nederlandse advocaat nodig die zaken in Ireland en Nederland en consulaire zaken kan bijstaan. Ik kan been 1 nederlandse advocaat vinden in Ireland maar weer zeker dat die wel bestaan. Er zijn duizenden nederlanders in het buitenland die ook wel opeens te druk hebben om naar Nederland te reizen maar toch een advocaat vlaknij voor zaken in NL kunne regelen. Ik twijvel dus ook een beetje of ik mijn recht op bijstand volledig krijg. Town ik in het buitenland begon te studeren kreeg ik mee..studeren in het buitenland kan leiden tot vestiging in het buiteland en dus ook een tweede nationaliteit nader bepaalde criteria zoals.getrouwd zijn met iemand van den tweede nationaliteit, Ik wil dat ook graag voltooien maar heb een advocaat nodig dringend ook. Ik zit nu een lekker varkens sate te eten, maar kan er niet van genieten zonder advocaat omdat er zaken zijn die bijstand nodig hebben en inzicht van een advocaat
Ik ben ook verlidfd op een iers meisje en ga sinds kort naar de katolieke kerk waarbij moeilijkheden van buitenom some komt opdage. Bijstand voor nederlandse en mischien ook europeae of lokale zaken is nodig, maar kan het niet binden alsof zaken verzweegen dienen te worden.. Gelieve een aanwijzing of tip

bedankt.


Ik zou graag een advocaat willen vonden zonder op dit moment de hele zaak op internet te zetten.
Hallo ik woon en ben gevestigd in het buitenland. Ik heb een redelijk achtergrond over vestigen in in het buitenland.
  zondag 19 maart 2017 @ 05:40:07 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_169621489
Ik snap het niet zo; je hebt een Nederlands paspoort maar kunt niet naar Nederland reizen?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 19 maart 2017 @ 14:50:14 #3
466220 patatmajo
gevestigd in het buitenland
pi_169627623
Mijn excuses maar gaf al aan, ik zou graag via deze post informatie of aanrading krijgen over Nederland's advocaten die in Ireland een vestiging hebben wonder mijn prive situation hier op dit moment voluit uit Te leggen.

Daarbij gaf ik ook aan dat naar aanleiding van steeds op deze vraag dus steeds geen antwoord maar slechts vragen terug Te krijgen ik me gegrond doe vermoeden dat mijn recht op wettelijke bijstand wordt niet gegunt, mischief door is and specifiek ofzo? Kon gister bijvoorbeeld niet lekker genieten van een varkenshaassatte. Zeer duur en niet praktisch om als voltijd studerende en werkend maar Nederland Te reizen en niet om te feesten met oude nederlanders maar om een advocaat die je niet regelmatig kan zien. Dus vandaar. Plus de zaken zikn plotseling begonnen toen ik laatste meet in nl terug was...dus om die aanleiding Te maken om maar nl Te reizen in plaats van mijn eigen manier van leven is ook niet slim toch? Dus dat kan ik u wel vertellen. Plus de taken zijn gekoppeld aan vestigen in het buitenland en omgaan met de consulaire vertegenwoordiging.

Dus ik step de vraag opnieuw. Ik lees veel over Nederland's advocaten in Israel and England en America en Australie en spanje.

Ik weet ook dat er veel nederlanders in ierland wonen maar kan Niks vinden over Nederland's ierse rechtbijstaanders.

Weet iemand alstublieft een advocaat die dergelijke zaken zoals consulaire zaken, arbeidrecht, reisdocumenten, europees recht? Aan ook de katholieke lezer weet uw mischien over Nederland's advocaten in Ierland of eventueel waar ik die kan vinden? Database of organisatie mischien?

.. .ik hoop op dus us goede westerse Holland's christening anieren representief van het goede character. Met vriendelijke groeten. Nederlanders in het buitenland westerners vast wel meer informatie. Met vriendelijke groeten en Mogen Jesus uw zegenen.

[ Bericht 24% gewijzigd door patatmajo op 19-03-2017 15:08:30 ]
Hallo ik woon en ben gevestigd in het buitenland. Ik heb een redelijk achtergrond over vestigen in in het buitenland.
  zondag 19 maart 2017 @ 14:59:49 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169627901
WTF dude _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')