abonnement Unibet Coolblue
pi_169648377
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:24 schreef Rotterdam12345 het volgende:
dat is duidelijk. Iemand tips??
gewoon je interesse in haar opgeven en eens rondkijken wat er nog meer aan leuke dames rondlopen...

Er is zelfs een kleine kans dat als ze merkt dat jij haar probleemloos vergeet en succes hebt bij andere dames, ze zich opeens gaat bedenken en je alsnog wel terugwil;
Het gebeurt wel vaker dat bepaalde onzekere jonge meisjes pas een jongen interssant vinden als die erg populair is bij andere vrouwen.
Dat is veelal ook de grond dat het meestal desastreus is voor je kansen, om juist als een meisjes aangeeft geen interesse te hebben, nog steeds erg aan haar te blijven hangen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 20 maart 2017 @ 18:53:50 #27
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_169658585
"Ik ben nog niet toe aan een relatie" betekend niet dat ze over een jaartje wel toe is aan een relatie. Dit is gewoon gelijk aan "Ik wil geen relatie met jou, maar ik vind het te lullig om dit recht in je gezicht te zeggen maar het is wel echt zo."

Je moet dus per direct stoppen, je kan wachten tot je een ons weegt. Je kan zelfs wachten terwijl ze zegt "Oh waarom kom ik nou niet zo een leuke man tegen zoals jij" En dan nog geen relatie met je willen.
Gaat niet gebeuren, laat het awkward worden, zoek geen vriendschap want dit kost je nog 3 jaar van je leven terwijl je kansloos achter haar aan zit. Zorg dat je haar niet langer leuk vindt. Een onderlinge relatie waarbij de een een vriendschap wil en de ander smoor verliefd is, is geen vriendschap. Dit is geen gelijkwaardige relatie, het is zielig.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:19:16 #28
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169675187
Zij zei.
Jouw telefoon.
Ik zei dat niet tegen jou.

Pls.

OT:
She is not that in to you.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')