abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  zaterdag 18 maart 2017 @ 20:08:35 #1
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_169613875
registreer om deze reclame te verbergen
Aangezien mijn oude laptop van ruim 7 jaar oud echt aan vervanging toe is; de volgende vraag.

Ik wil kunnen:

- Internetten
- Office gebruiken (of een ander niet M$ alternatief) Word, Excel, Powerpoint etc
- Boekhoudprogramma gebruiken
- Films downloaden, afspelen, transcoden voor iPad,
- Eigen films bewerken
- Adobe photoshop, illustrator en indesign gebruiken
- Niet over 2 jaar hoeven vervangen, ik wil hem afschrijven in 5 jaar.

Dus een fatsoenlijke processor en uitgebreider intern geheugen lijken me belangrijkst.
Geheugen; ik doe veel in iCloud dus beetje compatibel zou fijn zijn. Ik wil zonder internet overigens ook kunnen werken, maar er hoeft geen hele grote harde schrijf in.

Naar welke specificaties moet ik kijken? Ik wil graag een MacBook, maar zelfs de basismodellen zijn al heel duur? Hoe lang gaan die mee, voordat ik er niet meer mee kan wat ik wil?

Budget: +/- 700 a 800 euro.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_169614384
quote:
Hij zegt:
1. Dat hij een ipad heeft.
2. Dat hij Icloud gebruikt.
3. Dat hij een macbook wil.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169614400
macbook voor 700 tot 800 haha
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_169614458
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:28 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Hij zegt:
1. Dat hij een ipad heeft.
2. Dat hij Icloud gebruikt.
3. Dat hij een macbook wil.
ik wil een Ferrari maar ik rij een opel. aan t budget te zien niet
:]
pi_169614478
Als je een Macbook wil moet je budget circa 300 euro naar boven. Op de volgende website zul je 2 MacBook airs zien. 1 is een i7 processor en 256gb geheugen en die andere is een i5 met 128gb geheugen. De prijzen zijn op de apple website wellicht hoger dus ik zou van 999 euro uitgaan als je de i5 wilt. http://www.apple.com/nl/shop/buy-mac/macbook-air

[ Bericht 19% gewijzigd door SecretPret op 18-03-2017 21:16:17 ]
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169615489
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:08 schreef Poeke het volgende:
Aangezien mijn oude laptop van ruim 7 jaar oud echt aan vervanging toe is; de volgende vraag.

Ik wil kunnen:

- Internetten
- Office gebruiken (of een ander niet M$ alternatief) Word, Excel, Powerpoint etc
- Boekhoudprogramma gebruiken
- Films downloaden, afspelen, transcoden voor iPad,
- Eigen films bewerken
- Adobe photoshop, illustrator en indesign gebruiken
- Niet over 2 jaar hoeven vervangen, ik wil hem afschrijven in 5 jaar.

Dus een fatsoenlijke processor en uitgebreider intern geheugen lijken me belangrijkst.
Geheugen; ik doe veel in iCloud dus beetje compatibel zou fijn zijn. Ik wil zonder internet overigens ook kunnen werken, maar er hoeft geen hele grote harde schrijf in.

Naar welke specificaties moet ik kijken? Ik wil graag een MacBook, maar zelfs de basismodellen zijn al heel duur? Hoe lang gaan die mee, voordat ik er niet meer mee kan wat ik wil?

Budget: +/- 700 a 800 euro.
Macbook gaat sowieso lang mee.

Budget dient wel wat hoger dan.
pi_169618111
Of je koopt een tweedehands macbook. Dan zou ik wel gaan voor eentje met minstens 16GB RAM en een 512GB SSD, als je wil dat 'ie vijf jaar mee gaat.
"The best way to cheer yourself is to try to cheer someone else up." - Mark Twain
pi_169620904
Leapp
Op woensdag 22 augustus 2007 18:28 schreef nightfall het volgende:Is ook zo met apen.. degene die het hardste schreeuwt is de baas en krijgt alle nootjes en bananen.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 02:05:32 #10
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_169670184
Dankjewel voor de reacties. Ik wil graag een MacBook maar ik denk niet dat dit binnen mijn budget gaat liggen tenzij refurbished.

Stel dat ik voor een Windows laptop ga. Wat zijn specificaties waar ik naar moet kijken om het beste uit mijn budget te halen?

Ik zou graag een 17 inch willen maar 15 is ook goed.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')