abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169613318
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ik kom mee :P
Gezellig O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_169613383
Pee en Bloes, als jullie dan toch in mijn/Zeefs dorp zijn, zwaai ff naar mijn huis. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_169613385
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
P hoe was de dag?
Hoop luisteren en boel mooie plaatjes. Heb leuke ideeen opgedaan en een aantal nuttige tips opgepikt. Hoop van die sprekers hebben ook humor. Wel grappig: het publiek bestaat voor een heel groot gedeelte uit ouderen. Beetje 50+ zeg maar. Wel 50-50 man / vrouw. Ik had verwacht dat de gemiddelde leeftijd lager zou liggen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_169613442
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:37 schreef derLudolf het volgende:
Ik Las vanmorgen iets over een "fotografie dinges" waar je een uur voor moest rijden. Wat had je? :)
Ik heb nog steeds want morgen dag 2 van Pixperience. Lezingen door bekende nederlandse natuurfotografen. Ben ook even over Professional Imaging heen geweest maar dat is vooral een verkoopbeurs helaas. Even bij profotonet gekeken naar de materialen die ze nu kunnen leveren dus binnenkort een aantal Schotland foto's op dibond met acryllaag gaan laten afdrukken. En daarna weer hard weggelopen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_169613474
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 18 maart 2017 @ 19:53:16 #56
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169613506
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:?
Geen*

Damn you autocorrect
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator zaterdag 18 maart 2017 @ 19:53:25 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169613508
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds want morgen dag 2 van Pixperience. Lezingen door bekende nederlandse natuurfotografen. Ben ook even over Professional Imaging heen geweest maar dat is vooral een verkoopbeurs helaas. Even bij profotonet gekeken naar de materialen die ze nu kunnen leveren dus binnenkort een aantal Schotland foto's op dibond met acryllaag gaan laten afdrukken. En daarna weer hard weggelopen.
Oh interessant :)

En Profotonet is echt top _O_
Alleen nog maar "gewone" afdrukken op papier laten maken maar als ik al die andere levervormen zo zie, daar zit mooi spul tussen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169613558
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh interessant :)

En Profotonet is echt top _O_
Alleen nog maar "gewone" afdrukken op papier laten maken maar als ik al die andere levervormen zo zie, daar zit mooi spul tussen.
Hun fotoboeken zijn echt schitterend. En de service perfect. De rug van mijn Schotland boek liet los, ik stuurde foto's en er werd gelijk een nieuwe gemaakt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 18 maart 2017 @ 19:58:26 #59
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169613622
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:47 schreef minilot het volgende:
Pee en Bloes, als jullie dan toch in mijn/Zeefs dorp zijn, zwaai ff naar mijn huis. :7
Wanneer komen ze in ons dorp dan :D
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169613722
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:58 schreef zeefje het volgende:

[..]

Wanneer komen ze in ons dorp dan :D
We hebben aangeboden met je mee te gaan naar je familie om ze het zwijgen op te leggen over eventueel te veel aanwezig zijnde vetjes *)

Wij winnen dat namelijk 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_169613796
Wij hebben niets te doen vanavond! Het is vroeg, we hebben gegeten, er is geen schaatsen, we hebben geen afspraak. Gek moment, we hadden het helemaal niet door tot het zo ver was. We hebben The Stand maar aangezet.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 18 maart 2017 @ 20:10:55 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169613941
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hun fotoboeken zijn echt schitterend. En de service perfect. De rug van mijn Schotland boek liet los, ik stuurde foto's en er werd gelijk een nieuwe gemaakt.
Voor een dergelijke prijs mag je wel wat service verwachten ook ;)

Jij laat echt boeken van je vakanties maken? Of is het werk van meerdere jaren/vakanties?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169613985
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Voor een dergelijke prijs mag je wel wat service verwachten ook ;)

Jij laat echt boeken van je vakanties maken? Of is het werk van meerdere jaren/vakanties?
Doe/deed ik ook. Nu digitaal maar voorheen echt plakken en knippen. Vorig jaar niet met vakantie geweest, en ook al maak ik ook een jaar album, ik heb het echt gemist om een vakantie album te maken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_169614110
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Voor een dergelijke prijs mag je wel wat service verwachten ook ;)

Jij laat echt boeken van je vakanties maken? Of is het werk van meerdere jaren/vakanties?
Nope. Van elke fotografisch verantwoorde vakantie echt een fotoboek. Doe ik niet van elke vakantie maar Schotland was de eerste in jaren waarin ik alleen op vakantie ging met de camera.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator zaterdag 18 maart 2017 @ 20:19:30 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169614143
M'n moeder is in 97 gestopt met het bijhouden van m'n fotoalbum ;(

Verder laat ik eigenlijk ook nooit iets afdrukken :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169614181
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:19 schreef derLudolf het volgende:
Verder laat ik eigenlijk ook nooit iets afdrukken :@
Zonde want in mijn ogen is er niets zo mooi als een goede afdruk. Liefst groot. Ik heb nog heel veel foto's van de afgelopen 12-14 jaar die ik graag een keer in een verzamelalbum of jaar-album wil afdrukken.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator zaterdag 18 maart 2017 @ 20:21:33 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169614185
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat eruit ziet P. Neem aan anders dan bij Kruitvat afgedrukte boekjes die ik wel eens in handen heb ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169614230
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zonde want in mijn ogen is er niets zo mooi als een goede afdruk. Liefst groot. Ik heb nog heel veel foto's van de afgelopen 12-14 jaar die ik graag een keer in een verzamelalbum of jaar-album wil afdrukken.
Dat is ook een goed idee. Als ik een album maak zitten daar ook vaak paginagrote foto's in. Gewoon omdat ik ze zo mooi vind dat ze een eigen pagina mogen hebben
We have far more in common than that which devides us..
pi_169614283
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:22 schreef minilot het volgende:
Hela, er lijkt weer wat neerwaartse beweging in de puddingbroodjesfactor te zitten. Kantoorweegschaal zegt: zesenzestig kilo schoon aan de haak! :7
Wel de 3 gebakjes gegeten? ;)

Als iemand in de buurt van mij is een craving heeft naar chocola; kom alsjeblieft halen. Ik heb zo ellendig veel van 3 dagen beurs. Tony's, milka, johnny doodle, mars/snickers/bounty/twix/m&m's, praliné's, chocoladechips.. En nog meer ellende. En dan al een zooi weggegeven :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_169614332
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:21 schreef derLudolf het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat eruit ziet P. Neem aan anders dan bij Kruitvat afgedrukte boekjes die ik wel eens in handen heb ;)
Geen idee. Dit is sowieso fraai fotopapier en een stuk dikker dan het kruidvat aankan denk ik.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_169614364
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat is ook een goed idee. Als ik een album maak zitten daar ook vaak paginagrote foto's in. Gewoon omdat ik ze zo mooi vind dat ze een eigen pagina mogen hebben
Yup. Alle foto's worden zoveel mogelijk pagina groot afgedrukt. En pano's over twee pagina's zonder witranden :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_169614380
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Geen idee. Dit is sowieso fraai fotopapier en een stuk dikker dan het kruidvat aankan denk ik.
Ik gebruik eigenlijk altijd Albelli. Platliggend hoogglans. Erg mooi vind ik. Vroeger AH albums gebruikt maar Albelli is mooier
We have far more in common than that which devides us..
pi_169614383
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:23 schreef minilot het volgende:
Wat eten jullie vanavond, luitjes? Ik shish taouk (met kippendij, geen -filet), fluffy versgebakken platbroden, wat groenvoer en loeisterke knoflooksaus. :9
Toch geen plannen buiten de deur meer vanavond. *)
lekker! Knoflook O+

Ik zit nog bij ouders. Kreeg Chinese tomatensoep met kip, 2 spekpannenkoeken met stroop en 1 rozijnenpannenkoek met stroop.
Toe een Mona trio vlatoetje.

Straks aan de thee en een stukje chocola :')
Heb ook een rond kaasje meegenomen van de bierbrouwerij afgelopen dinsdag (bommen en granaten) :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_169614403
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
Minilot, voor in je achtertuin?

http://www.nu.nl/opmerkel(...)oden.html?redirect=1
Er werd vanmorgen al met de pet rondgegaan in één van mijn Whatsapp-groepen ja. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_169614442
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lekker! Knoflook O+

Ik zit nog bij ouders. Kreeg Chinese tomatensoep met kip, 2 spekpannenkoeken met stroop en 1 rozijnenpannenkoek met stroop.
Toe een Mona trio vlatoetje.

Straks aan de thee en een stukje chocola :')
Heb ook een rond kaasje meegenomen van de bierbrouwerij afgelopen dinsdag (bommen en granaten) :D
Spekpannenkoeken :9

Ik ben gisteren naar een vernieuwd turkse/mediterane winkel geweest. Die hadden heerlijke muammara en olijfjes. Lekker voor straks.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')