abonnement Unibet Coolblue
pi_169609961





quote:
Een topic over het boksgevecht dat alle partijen die erbij betrokken zijn een hoop geld zal opleveren en dus simpelweg zal gaan gebeuren. Het gaat in principe over of Mixed Martial Artist Conor McGregor de ongeslagen bokser Floyd Mayweather kan verslaan.

Dit gevecht gaat Mayweather vs Pacquiao overtreffen, Conor is namelijk alles behalve saai. Of het financieel net zoveel zal opleveren valt te betwijfelen maar richting de $150 miljoen lijkt mij zeker haalbaar.
Floyd Mayweather (49-0) vs Conor McGregor (0-0 / 21-3 MMA)

Floyd
Leeftijd: 40
Lengte: 1.73
Bereik: 183cm
Orthodox

Conor
Leeftijd: 28
Lengte: 1.75
Bereik: 188cm
Southpaw

Datum: ?/?/2017
Gewichtsklasse: Onbekend
Locatie: T-Mobile Arena, Las Vegas (naar alle waarschijnlijkheid)
pi_169613067
Mayweather die wint: voorspelbaar en (veel) minder publiciteit na het gevecht wat betreft boksen etc.
McGregor die wint: heel veel publiciteit voor boksen/ufc en er kan nog meer geld gegenereerd worden.

Conclusie: McGregor gaat winnen.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 19:56:17 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169613575
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:26 schreef Eppie_NL het volgende:
Mayweather die wint: voorspelbaar en (veel) minder publiciteit na het gevecht wat betreft boksen etc.
McGregor die wint: heel veel publiciteit voor boksen/ufc en er kan nog meer geld gegenereerd worden.

Conclusie: McGregor gaat winnen.
Als McGregor wint kan het traditionele boksen wel inpakken. Maar ik zie hem niet winnen van Mayweather onder boksregels.
And so is the past
pi_169704151
lol, compleet oninteressant gevecht als dit doorgaat, Mayweather zal dit met speels gemak winnen.

Sinds Mayweather z'n hand gebroken heeft is ie niet meer zo van de KO's maar denk dat McGregor er toch aan moet geloven, in de 10e ronde ofzo als ie compleet uitgeput is. Of gewoon een makkelijke UD.

Weet niet of ik live ga kijken, afgezien van het tijdstip zal het wel via een $75 kostende ppv gaan (streams is vaak niet heel relaxed)

Aan het einde van de rit pakt Mayweather weer even $100m ofzo, en McGregor heeft in dat ene gevecht meer verdiend dan al z'n UFC gevechten bij elkaar.
pi_169987647
Wie had gedacht dat hij Eddie Alvarez zou pakken? (met gemak). Ik zie hem dit gevecht nog wel winnen. Hij slaat goed hard voor een lichtgewicht.
pi_169988000
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 00:18 schreef 257257 het volgende:
Wie had gedacht dat hij Eddie Alvarez zou pakken? (met gemak). Ik zie hem dit gevecht nog wel winnen. Hij slaat goed hard voor een lichtgewicht.
Ik ben een enorme Conor fan maar je kan gewoon niet zeggen dat hij dit gaat winnen. Zou onmogelijk moeten zijn. MMA en boksen zijn zo verschillend. Vind het ook een kut gevecht. Zie hem veel liever zijn titel verdedigen tegen Ferguson
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_169988352
Gaat nooit gebeuren.
Slotje :W
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_169993106
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 00:18 schreef 257257 het volgende:
Wie had gedacht dat hij Eddie Alvarez zou pakken? (met gemak). Ik zie hem dit gevecht nog wel winnen. Hij slaat goed hard voor een lichtgewicht.
Moet hij wel kunnen raken
  donderdag 6 april 2017 @ 18:49:39 #11
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_170069713
Hier trouwens een interview van Berto (van laatste gevecht Mayweather) over hoe het is om tegen Mayweather te boksen. Best interessant.

pi_170074086
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:47 schreef superniger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het gerucht gaat dat de UFC 80-20 wil met McGregor, dat is dus al een stuk minder interessant voor Conor.

Stel dat ze het geld zouden delen (50-50) tussen Floyd en UFC en het zou 200 miljoen opleveren dan is er 'slechts' 20 miljoen voor Conor.

Afwachten dus of Conor daarmee akkoord gaat.
pi_170080804
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 21:28 schreef Nober het volgende:

[..]

Het gerucht gaat dat de UFC 80-20 wil met McGregor, dat is dus al een stuk minder interessant voor Conor.

Stel dat ze het geld zouden delen (50-50) tussen Floyd en UFC en het zou 200 miljoen opleveren dan is er 'slechts' 20 miljoen voor Conor.

Afwachten dus of Conor daarmee akkoord gaat.
80-20 :D Wat een fooi

Daarnaast zal de pot geen 50/50 zijn, eerder iets van 60/40
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 8 april 2017 @ 07:16:56 #15
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_170080816
Wacht, Mayweather wil sowieso al meer dan McGregor voor hetzelfde gevecht, ongeacht de uitslag, waarna McGregor veruit het grootste deel van zijn te lage bedrag ook nog eens af moet staan aan UFC?

Wat mij betreft zouden ze de tering kunnen krijgen, daar ga je toch niet mee akkoord man. Gewoon 50-50 Floyd/McGregor en that's it *) (zal vast niet realistisch zijn, maar goed)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 8 april 2017 @ 07:31:17 #16
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_170080863
Wordt een reclame pot voor beide diciplines, heeft niks met een wedstrijd te maken.
Mocht dit wel echt als wedstrijd worden gespeeld, dan wint Floyd hands down.
Drop you like an ill, bad habit
pi_170087791
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 07:14 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

80-20 :D Wat een fooi

Daarnaast zal de pot geen 50/50 zijn, eerder iets van 60/40
Maar dan kan Conor wel met pensioen, alles beter dan je UFC titel verdedigen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 07:16 schreef heywoodu het volgende:
Wacht, Mayweather wil sowieso al meer dan McGregor voor hetzelfde gevecht, ongeacht de uitslag, waarna McGregor veruit het grootste deel van zijn te lage bedrag ook nog eens af moet staan aan UFC?

Wat mij betreft zouden ze de tering kunnen krijgen, daar ga je toch niet mee akkoord man. Gewoon 50-50 Floyd/McGregor en that's it *) (zal vast niet realistisch zijn, maar goed)
Conor heeft een UFC contract dus zonder de UFC gaat het sowieso niet door.
pi_170090340
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 07:31 schreef pmponer het volgende:
Wordt een reclame pot voor beide diciplines, heeft niks met een wedstrijd te maken.
Mocht dit wel echt als wedstrijd worden gespeeld, dan wint Floyd hands down.
Hopelijk niet, krijg je zo'n draak van een wedstrijd

pi_170090509
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:19 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar dan kan Conor wel met pensioen, alles beter dan je UFC titel verdedigen.

[..]

Conor heeft een UFC contract dus zonder de UFC gaat het sowieso niet door.
Ja, boksen gaat nog steeds serieus veel geld in om dus kan best dat hij met 1 bokspotje meer pakt dan al z'n UFC gevechten bij elkaar. Maar ja zoals je zegt wilt UFC daar ook een hap van, als ze het al toelaten.

Ik ben zelf meer van het boksen, maar hoe wordt in de mma kringen aangekeken tegen Mayweather?
pi_170090807
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:40 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Hopelijk niet, krijg je zo'n draak van een wedstrijd

Als de bokser gaat MMA'en verliest 'ie doorgaans ook, zo versloeg Daniel Cormier de ongeslagen Lucas Browne (24-0, 21 KO's) op (T)KO in een MMA gevecht. Browne had destijds pas 2 bokspartijen op z'n naam maar was wel 5-0 in MMA.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 19:45 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ik ben zelf meer van het boksen, maar hoe wordt in de mma kringen aangekeken tegen Mayweather?
Ik denk dat de meeste het liefst Conor zijn titel zien verdedigen en weinig om boksen geven.
pi_170091901
Compleet kansloos, net zoals je de WK kampioen triatlon zou laten deelnemen tegen de WK wielrennen, beiden zijn natuurlijk toppers maar maakt geen schijn van kans in een rechtstreeks duel, zou misschien interessant worden als je de wedstrijd onder MMA of K1 regels laat vechten, maar via boxen is natuurlijk ander verhaal.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_170095244
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 07:16 schreef heywoodu het volgende:
Wacht, Mayweather wil sowieso al meer dan McGregor voor hetzelfde gevecht, ongeacht de uitslag, waarna McGregor veruit het grootste deel van zijn te lage bedrag ook nog eens af moet staan aan UFC?

Wat mij betreft zouden ze de tering kunnen krijgen, daar ga je toch niet mee akkoord man. Gewoon 50-50 Floyd/McGregor en that's it *) (zal vast niet realistisch zijn, maar goed)
Hoezo zou Floyd 50/50 gaan.
Deze pot is financieel veel belangrijker voor McGregor en als het door zou gaan mag Conor hem op zn blote knietjes danken als ie 70/30 krijgt of beter.

Even in elkaar geslagen worden voor echt pure financiele onafhankelijkheid. Lekker man.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_170117843
80-20 is niet waar daarnaast moeten Arum en Jeff Mayweather hun bek dicht houden.


Jeff



[ Bericht 31% gewijzigd door Nober op 11-04-2017 00:12:08 ]
pi_171707457
Gaat dus door, 26 augustus MGM Grand Arena in Las Vegas.

Had nooit verwacht dat dit gevecht zou komen omdat het imho nergens op slaat.

Floyd met een makkelijke UD
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 15 juni 2017 @ 11:48:56 #26
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171707497
Wat moet McGregor doen om te winnen? Ik bedoel, dat Mayweather dik favoriet is snap ik, maar ik snap ook dat het uiteraard niet 100% zeker is dat hij wint, dus ben ik wel benieuwd waar het kansje voor McGregor ligt :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171707766
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:48 schreef heywoodu het volgende:
Wat moet McGregor doen om te winnen? Ik bedoel, dat Mayweather dik favoriet is snap ik, maar ik snap ook dat het uiteraard niet 100% zeker is dat hij wint, dus ben ik wel benieuwd waar het kansje voor McGregor ligt :P
Probleem tegen Mayweather is dat hij zo moeilijk te raken is, zijn verdediging is subliem, hij is snel en heeft een groot uithoudingsvermogen. Daarnaast een heel hoog ring iq en ervaren. Vergeet ook niet dat een bokswedstrijd 12x3 minuten is en dat is écht lang.

Wat wel zou kunnen is dat Mayweather het onderschat zoals tegen Maidana, maar dan nog denk ik dat zijn skills te goed zijn om dan nog te verliezen. Ander puntje is dat hij wel al 40 is en sinds hij z'n hand gebroken heeft is hij wel wat voorzichtiger met het uitdelen van die echte power punch (daarom de laatste jaren vooral 12 ronde decisions)

Wat gevechten waar Floyd het zwaar had, maar nog steeds won
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 15 juni 2017 @ 12:07:11 #28
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_171707872
Hier ook nog wel wat interessant leesvoer :P
https://www.quora.com/Can(...)er-in-a-boxing-match

Dit vat het wel goed samen denk ik:
quote:
Regarding McGregor, is it possible? Yes.

Is it likely? No.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171708155
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:07 schreef heywoodu het volgende:
Hier ook nog wel wat interessant leesvoer :P
https://www.quora.com/Can(...)er-in-a-boxing-match

Dit vat het wel goed samen denk ik:

[..]

Ja, kansje is er altijd. Als het een heavyweight gevecht was zou ik em een iets grotere kans geven. Die hebben door hun grootte vaak nog wel een punchers chance op een KO (daar zit zoveel power achter die kleinere vechters niet hebben)
pi_171708509
2 weken later is er trouwens wel een heel toffe bokswedstrijd, Canelo vs. Golovkin (GGG)
pi_171713626


quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:48 schreef heywoodu het volgende:
Wat moet McGregor doen om te winnen? Ik bedoel, dat Mayweather dik favoriet is snap ik, maar ik snap ook dat het uiteraard niet 100% zeker is dat hij wint, dus ben ik wel benieuwd waar het kansje voor McGregor ligt :P
Na meerdere pre-fight presser zit Conor in Floyd's hoofd zodat op het moment dat het gevecht begint Floyd al 0-2 achter staat.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:34 schreef tjoptjop het volgende:
2 weken later is er trouwens wel een heel toffe bokswedstrijd, Canelo vs. Golovkin (GGG)
Daarom is dit 2 weken eerder, ze wilde voor GGG vs Canelo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')