abonnement Unibet Coolblue
pi_169608468
Loop je aan het einde van de middag nog even over de markt en zie je, gekenmerkte, mensen langs de rand van markt lopen, graaiend in de restjes die de groenteboer of andere verkoper aan de kant heeft moeten zetten omdat deze niet meer na het weekend te verkopen zijn.

Deze lui graaien nog snel even de laatste restjes weg omdat het weg gaat en zodoende niet hoeven te betalen. In plaats van dat zij een half uurtje eerder komen en die groenteboer nog even zijn eurootje gunnen voor de laatste vijf paprikaatjes bijvoorbeeld...Nee hoor, lekker gratis graaien en onbeschaamd voor de neus van de marktlui zakken vullen en met een zelfingenomen rot grijs je fietsje op stappen en de volgende dag gewoon weer hetzelfde doen.

Het liefst zou ik zo'n graaitokkie mijn paraplu tussen de spaken steken.

Enfin, de klacht: Graaituig die te pauper zijn om een hardwerkende ondernemer nog even het laatste beetje geld te gunnen waarvoor die de hele dag heeft staan ploeteren.
pi_169608521
Misschien hebben ze geen geld. Kan me niet voorstellen dat je dit voor de lol doet.
Of uit gierigheid.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 15:16:41 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169608551
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:14 schreef JohnShooter het volgende:
Misschien hebben ze geen geld. Kan me niet voorstellen dat je dit voor de lol doet.
Of uit gierigheid.

Je moest ze de kost maar eens moeten geven..
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169609384
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Loop je aan het einde van de middag nog even over de markt en zie je, gekenmerkte, mensen langs de rand van markt lopen, graaiend in de restjes die de groenteboer of andere verkoper aan de kant heeft moeten zetten omdat deze niet meer na het weekend te verkopen zijn.

Deze lui graaien nog snel even de laatste restjes weg omdat het weg gaat en zodoende niet hoeven te betalen. In plaats van dat zij een half uurtje eerder komen en die groenteboer nog even zijn eurootje gunnen voor de laatste vijf paprikaatjes bijvoorbeeld...Nee hoor, lekker gratis graaien en onbeschaamd voor de neus van de marktlui zakken vullen en met een zelfingenomen rot grijs je fietsje op stappen en de volgende dag gewoon weer hetzelfde doen.

Het liefst zou ik zo'n graaitokkie mijn paraplu tussen de spaken steken.

Enfin, de klacht: Graaituig die te pauper zijn om een hardwerkende ondernemer nog even het laatste beetje geld te gunnen waarvoor die de hele dag heeft staan ploeteren.
Deels niet goed anderzijds wel te begrijpen want hoe je het wendt of keert: Er is best veel armoede in de grote steden en mensen proberen, hoe onbehoorlijk ook, soms te graaien omdat dat nou net misschien het verschil maakt of je wel of niet iets te eten hebt voor de dag.
pi_169609416
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:13 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Deels niet goed anderzijds wel te begrijpen want hoe je het wendt of keert: Er is best veel armoede in de grote steden en mensen proberen, hoe onbehoorlijk ook, soms te graaien omdat dat nou net misschien het verschil maakt of je wel of niet iets te eten hebt voor de dag.
Dit.
pi_169609453
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:13 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Deels niet goed anderzijds wel te begrijpen want hoe je het wendt of keert: Er is best veel armoede in de grote steden en mensen proberen, hoe onbehoorlijk ook, soms te graaien omdat dat nou net misschien het verschil maakt of je wel of niet iets te eten hebt voor de dag.
Wauw, een inhoudelijk serieuze post van jou _O_
pi_169609485
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:18 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wauw, een inhoudelijk serieuze post van jou _O_
Iwanius moet ook op de kleintjes letten om elke dag met een sigaar op het terras te zitten.
pi_169609599
Daar hoef ik mij nu totaal geen zorgen om te maken. Als ik krenterig wil zijn of ergens de prijs niet voor wil betalen is dat een vrije keuze.(ja.. dus luxe)

MAAR:

Ik weet maar al te goed hoe het is om geen geld te hebben of de eindjes aan elkaar te moeten knopen. "Ja" dus ook wat het is om met een lege maag naar bed te moeten. ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2017 16:30:13 ]
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:27:37 #9
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169609621
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Loop je aan het einde van de middag nog even over de markt en zie je, gekenmerkte, mensen langs de rand van markt lopen, graaiend in de restjes die de groenteboer of andere verkoper aan de kant heeft moeten zetten omdat deze niet meer na het weekend te verkopen zijn.

Deze lui graaien nog snel even de laatste restjes weg omdat het weg gaat en zodoende niet hoeven te betalen. In plaats van dat zij een half uurtje eerder komen en die groenteboer nog even zijn eurootje gunnen voor de laatste vijf paprikaatjes bijvoorbeeld...Nee hoor, lekker gratis graaien en onbeschaamd voor de neus van de marktlui zakken vullen en met een zelfingenomen rot grijs je fietsje op stappen en de volgende dag gewoon weer hetzelfde doen.

Het liefst zou ik zo'n graaitokkie mijn paraplu tussen de spaken steken.

Enfin, de klacht: Graaituig die te pauper zijn om een hardwerkende ondernemer nog even het laatste beetje geld te gunnen waarvoor die de hele dag heeft staan ploeteren.
wat maakt dat nou uit? :') als sommige mensen graag iets gratis willen hebben.....heb jij dat maar te accepteren. het is verder niet jouw probleem.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_169609686
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:27 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

wat maakt dat nou uit? :') als sommige mensen graag iets gratis willen hebben.....heb jij dat maar te accepteren. het is verder niet jouw probleem.
Jij steelt toch altijd Lego?
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:31:57 #11
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169609699
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:31 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Jij steelt toch altijd Lego?
joh...ik steel gewoon alles. :') denk je nou echt dat ik ga betalen? :')
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_169609702
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:16 schreef Dven het volgende:

[..]

Je moest ze de kost maar eens moeten geven..
Dat hoef ik niet gezien de marktkoopman dit al doet.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_169611016
En die koopman kijkt gewoon toe of hoe moet ik dit zien of heeft tie eerst alles zelf al in een container weggegooid?
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:31:44 #14
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169611094
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:27 schreef Geerd het volgende:
En die koopman kijkt gewoon toe of hoe moet ik dit zien of heeft tie eerst alles zelf al in een container weggegooid?
Ze geven het weg omdat het gewoon onverkoopbaar is op de volgende verkoopdag en zaterdag het einde van de week is.

Maar TS is zelf ook een pauper want hij weet donders goed dat op zaterdagmiddag de marktkooplui al de prijzen omlaag gooien. Ga dan zelf ook om 9.00 in de morgen wanneer de producten nog premium zijn en de prijzen navenant.
And so is the past
pi_169612126
ken het verschijnsel niet maar zeer zeer terecht klacht...
e
Als je het met weinig geld moet doen is vervelend genoegd, dat zal ik niet ontkennen.

Maar dit zijn volgens mij vaak juist de mensen die het puur doen om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Zelfde slag mensen die de staatsloterij aanklaagt omdat ze jaren niks hebben gewonnen als je het mij vraagt.
pi_169612151
Als ik marktkoopman was zou ik het leger des heils bellen en zeggen tegen zo en zo laat kunnen jullie alles wat niet verkocht is ophalen.
pi_169612176
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ze geven het weg omdat het gewoon onverkoopbaar is op de volgende verkoopdag en zaterdag het einde van de week is.

Maar TS is zelf ook een pauper want hij weet donders goed dat op zaterdagmiddag de marktkooplui al de prijzen omlaag gooien. Ga dan zelf ook om 9.00 in de morgen wanneer de producten nog premium zijn en de prijzen navenant.
Wat valt daar nou op te besparen denk ik dan...als je al die tijd die je erin moet steken een uur extra zou werken zou het rendabeler zijn volgens mij.
pi_169655727
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:13 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Deels niet goed anderzijds wel te begrijpen want hoe je het wendt of keert: Er is best veel armoede in de grote steden en mensen proberen, hoe onbehoorlijk ook, soms te graaien omdat dat nou net misschien het verschil maakt of je wel of niet iets te eten hebt voor de dag.
Sorry, late reactie.

Enerzijds zou ik het kunnen begrijpen maar doorgaans zijn die nou geen zwervers die er in lopen te graaien. De mensen die ik bedoel zoen er prima gekleed uit.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:27 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

wat maakt dat nou uit? :') als sommige mensen graag iets gratis willen hebben.....heb jij dat maar te accepteren. het is verder niet jouw probleem.
Oke Henk, bedankt voor je bijdrage.
pi_169657957
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
mijn paraplu
ha, gey!
  maandag 20 maart 2017 @ 18:37:18 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169658115
Oke, dus de groente moet maar gewoon weggegooid worden?

Beter in de prullenbak, dan dat je iemand die krap zit nog even blij kunt maken. :')

Wat een walgelijke OP en TS.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 maart 2017 @ 21:27:06 #21
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169664224
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:37 schreef Harvest89 het volgende:
Oke, dus de groente moet maar gewoon weggegooid worden?

Beter in de prullenbak, dan dat je iemand die krap zit nog even blij kunt maken. :')

Wat een walgelijke OP en TS.
Exactly en die ondernemer gooit het blijkbaar liever weg dan dat hij het bij een voedselbank of instelling afgeeft.
  maandag 20 maart 2017 @ 22:03:22 #22
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_169665620
Maar... iz gratiez!
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_169669600
Is goed voor het milieu TS.
paypal.me/taaladvies
pi_169670284
Terechte klacht, maar die marktkoopman werkt er zelf aan mee. Hij is kennelijk te beroerd om z'n restanten naar de voedselbank te brengen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 21 maart 2017 @ 05:22:04 #25
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169670315
Tja, lastig dit. Het wordt niet weggegooid dus dat vind ik al een dikke plus. Ik heb echt een tyfushekel aan voedselverspilling.

Daarnaast zit die marktkoopman met zijn handen in het haar, want hij krijgt het niet verkocht als het er niet meer zo mooi uit ziet ; dus hij moet het wel wegtiefen. En er is nou eenmaal redelijk wat armoede, je moet toch eten..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')