abonnement Unibet Coolblue
pi_169607706
Ik vertrouw ze niet. Wat een secreten zeg :{

Ben niet lelijk al zeg ik het zelf, maar heb nooit bovenmatig veel scharrels / relaties en dergelijke gehad. Hoofdzakelijk omdat ik zelf te passief was in daten, contact zoeken, tinderen enzo.

Nu ik 28 ben en dus tegen de dertig aan loop, merk ik opeens dat dingen beginnen te veranderen. In het afgelopen half jaar ben ik meerdere keren benaderd door single vrouwen die ik nog ken uit het verleden (ex scharrel, oud klasgenoot, van studentenvereniging nog) of ik een keer met ze wil afspreken.

Ik heb een eigen appartement, een prima baan, en dus ben ik nu ineens interessant om mee te hokken. Want er moeten natuurlijk kinderen gebaard worden binnen nu en een paar jaar en hun biologische klok begint te tikken.

Klacht : Van mijn 20e tot mijn 27e misschien in totaal 4 keer actief benaderd door een vrouw, in het afgelopen half jaar bij elkaar totaal al meerdere keren. Dat zijn natuurlijk allemaal van die wijven die een rationele overweging maken omdat ik ze wel geschikt lijk om een gezin mee op te bouwen. Nou daar pas ik dus voor :{w Zoek het nu maar lekker uit met je biologische klok, ik ga wel voor een exemplaar van 23 ofzo. Die zijn nog niet zo in de stress.
pi_169607794
Erger nog, sommigen hebben al 1 of meer kinderen en weet ik hoeveel partners gehad en rekenen nu op jouw "naïviteit" om hun te gaan onderhouden, ik heb hetzelfde gehad, ze zagen me eerst nooit zo staan en nu bekijken ze het ook maar. ^O^
With a Song in my heart and a smile on my face...
  zaterdag 18 maart 2017 @ 14:27:18 #3
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_169607808
Volgens mij was er tijd terug een tot op de details identiek topic...
Krekker is de bom!
pi_169607827
Vrouwen :O

Eerst moeten ze ook studeren, daarna gaan ze een jaar opzoek naar zichzelf in een ver land waar ze elke dag in bikini kunnen lopen. Dan werken ze een jaar of 5 part-time want er moet ook tijd zijn om te kunnen shoppen, als ze bijna dertig zijn zoeken ze een man met centen om kinderen mee te krijgen en doen de rest van hun leven niets meer.

:r
pi_169607828
Lekker neuken man.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 14:29:15 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169607832
Vrouwenbashtopic 2.0.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 14:29:27 #7
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169607833
Mijn situatie over 5 jaar.
Fade to Black
  zaterdag 18 maart 2017 @ 14:29:58 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169607840
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:28 schreef Mr.Ping het volgende:
een jaar opzoek naar zichzelf in een ver land waar ze elke dag in bikini kunnen lopen.
Dit doe ik nog steeds regelmatig.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_169607862
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit doe ik nog steeds regelmatig.
in bikini lopen?
pi_169607882
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:26 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Erger nog, sommigen hebben al 1 of meer kinderen en weet ik hoeveel partners gehad en rekenen nu op jouw "naïviteit" om hun te gaan onderhouden, ik heb hetzelfde gehad, ze zagen me eerst nooit zo staan en nu bekijken ze het ook maar. ^O^
Dit idd :')

Zat laatst dus op tinder, kwam een meisje die ik ken van 'vroeger' tegen.

Op de tweede foto met haar kind van drie, ik dacht ''toch even een like geven'', en ja hoor : meteen een match, en na 10 minuten begint ze tegen me aan te ouwehoeren.

Ze woont bij haar fucking ouders met haar kind, en wil graag weer snel op zichzelf en het leek haar ook nog wel leuk om een drankje met mij te drinken. Hoe dik kan het er bovenop liggen :D
pi_169607893
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:28 schreef Mr.Ping het volgende:
Vrouwen :O

Eerst moeten ze ook studeren, daarna gaan ze een jaar opzoek naar zichzelf in een ver land waar ze elke dag in bikini kunnen lopen. Dan werken ze een jaar of 5 part-time want er moet ook tijd zijn om te kunnen shoppen, als ze bijna dertig zijn zoeken ze een man met centen om kinderen mee te krijgen en doen de rest van hun leven niets meer.

:r
En maar janken dat er zo weinig vrouwen in topfuncties te vinden zijn :') :') :')
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 14:34:39 #12
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_169607919
De eierstokken beginnen te klapperen, trap er niet in...
pi_169607922
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:32 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Dit idd :')

Zat laatst dus op tinder, kwam een meisje die ik ken van 'vroeger' tegen.

Op de tweede foto met haar kind van drie, ik dacht ''toch even een like geven'', en ja hoor : meteen een match, en na 10 minuten begint ze tegen me aan te ouwehoeren.

Ze woont bij haar fucking ouders met haar kind, en wil graag weer snel op zichzelf en het leek haar ook nog wel leuk om een drankje met mij te drinken. Hoe dik kan het er bovenop liggen :D
Speel het spel gewoon mee!
  zaterdag 18 maart 2017 @ 14:37:04 #14
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_169607963
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:28 schreef Mr.Ping het volgende:
Vrouwen :O

Eerst moeten ze ook studeren, daarna gaan ze een jaar opzoek naar zichzelf in een ver land waar ze elke dag in bikini kunnen lopen. Dan werken ze een jaar of 5 part-time want er moet ook tijd zijn om te kunnen shoppen, als ze bijna dertig zijn zoeken ze een man met centen om kinderen mee te krijgen en doen de rest van hun leven niets meer.

:r
AIVD ingelicht vanwege toekomstige spree killing
pi_169607967
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:34 schreef tja77 het volgende:
De eierstokken beginnen te klapperen, trap er niet in...
Toch is het ook wel weer fucked up.

Hoe ouder ik word, hoe minder vrouwen van rond mijn leeftijd die nog helemaal vrij zijn (als in : Geen kinderen, geen traumatische relaties achter de rug, nog geen mislukte huwelijken)..

Gewoon normale, lieve, onbeschadigde meisjes. Geneukt hebben ze allemaal wel, maar wil er het liefst eentje die niet al een tienjarige relatie ofzo achter de rug heeft, want dat soort shit blijft op de achtergrond altijd een rol spelen.

EN je hele leven vrijgezel is ook weer zo wat.
pi_169607969
Je hoeft ze toch niet gelijk zwanger te schoppen? Sterker nog, als je helemaal geen kinderen wil kun je je ook gewoon laten sterilliseren en flink wat bijna dertigjarige dames neuken. Kan zelfs als je wel kinderen wil, want je kunt wat invriezen en het kan ongedaan gemaakt worden. Anders kun je altijd nog condooms gebruiken.

Je moet natuurlijk wel een beetje je kwaliteiten benutten in het leven. Beetje lol maken moet ook kunnen. Je leeft maar één keer, neem het ervan. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen dat je ze aan het lijntje houdt, aangezien je hun intenties kent.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 14:38:12 #17
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_169607983
nerd verzameltopic die pas eind 20 aandacht krijgen van vrouwtjes omdat ze een klein beetje centjes hebben :')
  Moderator zaterdag 18 maart 2017 @ 14:39:37 #18
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_169608008
Zulke vrouwen lach ik uit :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 18 maart 2017 @ 14:40:41 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169608026
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:30 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

in bikini lopen?
Ja.
Dat is een erg bevrijdend gevoel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_169608031
Weet je wat pas een tyfus streek is?

Van die wijven van boven de 25 die al een paar jaar een relatie hebben, en dan op een gegeven moment gaan nadenken van : ''Wil ik met hem echt oud worden?''.

Die willen hun vriend dan niet dumpen, want dan zijn ze vrijgezel en hebben ze geen zekerheid meer, maar gaan stiekem alvast op zoek naar een alternatief en dumpen de oude pas als ze iets nieuws hebben :{
pi_169608059
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:37 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Toch is het ook wel weer fucked up.

Hoe ouder ik word, hoe minder vrouwen van rond mijn leeftijd die nog helemaal vrij zijn (als in : Geen kinderen, geen traumatische relaties achter de rug, nog geen mislukte huwelijken)..

Gewoon normale, lieve, onbeschadigde meisjes. Geneukt hebben ze allemaal wel, maar wil er het liefst eentje die niet al een tienjarige relatie ofzo achter de rug heeft, want dat soort shit blijft op de achtergrond altijd een rol spelen.

EN je hele leven vrijgezel is ook weer zo wat.
Nieuwsflits: Vrouwen van 28 zonder ervaring qua relaties en seks zijn niet normaal. Misschien ben jij ook wel niet normaal trouwens. Fuck normaal sowieso. Zoek gewoon iemand die leuk is en/of neuk zelf gewoon wat rond.
pi_169608068
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
nerd verzameltopic die pas eind 20 aandacht krijgen van vrouwtjes omdat ze een klein beetje centjes hebben :')
Kreeg wel vaker aandacht van meiden, maar nu nemen ze gewoon veel meer initiatief.

Nu bijvoorbeeld eentje die in Nijmegen woont. Ik houd het elke keer een beetje op afstand, want het is me gewoon te ver reizen :')

Maar ze blijft het maar proberen. Als ik een paar jaar geleden (te) weinig interesse toonden, hadden chicks zoiets van : Zoek het dan maar lekker uit. Maar die dames van rond de dertig geven de moed niet op, omdat ze wanhopig beginnen te raken.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 14:43:18 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169608078
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:32 schreef Night__Stalker het volgende:
Ze woont bij haar fucking ouders met haar kind, en wil graag weer snel op zichzelf en het leek haar ook nog wel leuk om een drankje met mij te drinken. Hoe dik kan het er bovenop liggen
Wat ongevoelig TS. Meisje klinkt niet echt gelukkig en heeft misschien ffe een vriend/fuckbuddy nodig.

Dat meisje wil gewoon een flinke beurt hebben. Wees een man en geef haar die, in plaats van hier op Fok! een vrouwenbashtopic te maken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 14:43:52 #24
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_169608094
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:37 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Toch is het ook wel weer fucked up.

Hoe ouder ik word, hoe minder vrouwen van rond mijn leeftijd die nog helemaal vrij zijn (als in : Geen kinderen, geen traumatische relaties achter de rug, nog geen mislukte huwelijken)..

Gewoon normale, lieve, onbeschadigde meisjes. Geneukt hebben ze allemaal wel, maar wil er het liefst eentje die niet al een tienjarige relatie ofzo achter de rug heeft, want dat soort shit blijft op de achtergrond altijd een rol spelen.

EN je hele leven vrijgezel is ook weer zo wat.
Jezelf laten steriliseren en niet zeggen tegen die vrouw, jezelf een slag in de rondte neuken. En na een tijdje zeggen dat je adoptie niks vindt.
pi_169608119
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat ongevoelig TS. Meisje klinkt niet echt gelukkig en heeft misschien ffe een vriend/fuckbuddy nodig.

Dat meisje wil gewoon een flinke beurt hebben. Wees een man en geef haar die, in plaats van hier op Fok! een vrouwenbashtopic te maken.
Voor je het weet loop je met een kinderwagen door de IKEA.
pi_169608120
Woon je in de provincie? Mijn vriendinnen zijn overwegend leuk, single, slap 30 en geen kids. Maar die blijven ook liever alleen dan dat ze met een FOK! autist genoegen nemen.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 14:45:55 #27
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_169608136
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat ongevoelig TS. Meisje klinkt niet echt gelukkig en heeft misschien ffe een vriend/fuckbuddy nodig.

Dat meisje wil gewoon een flinke beurt hebben. Wees een man en geef haar die, in plaats van hier op Fok! een vrouwenbashtopic te maken.
ts wil niet ontmaagd worden :')
  zaterdag 18 maart 2017 @ 14:52:07 #28
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169608209
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:45 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Voor je het weet loop je met een kinderwagen door de IKEA.
Dat is een keuze he?
Mannen die dat doen hebben geen ruggengraat, en dus verdienen ze ook die woonboulevard ellende.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_169608230
Tegen je 40ste is een 30jarige vrouw met kinderwens wel zeer aantrekkelijk.
pi_169608263
Dan neem je toch lekker een single man van bijna 30 als je de vrouwen niet vertrouwd?
Twiddel
pi_169608347
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat is een keuze he?
Mannen die dat doen hebben geen ruggengraat, en dus verdienen ze ook die woonboulevard ellende.
Ja gezellig naar een woonboulevard en daarna wat eten bij vd Valk.
pi_169608442
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat is een keuze he?
Mannen die dat doen hebben geen ruggengraat, en dus verdienen ze ook die woonboulevard ellende.
Ja óf ze hadden natuurlijk zelf ook gewoon een kinderwens en vinden het zelf hartstikke leuk in de IKEA. Lastig voor te stellen ik weet het, maar ze zijn er echt hoor. Waarschijnlijk lult een groot deel ook gewoon slap mee met mensen die haten op burgerlijkheid.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 15:37:50 #33
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_169608841
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat is een keuze he?
Mannen die dat doen hebben geen ruggengraat, en dus verdienen ze ook die woonboulevard ellende.
Je moet je woning toch een keer inrichten? Dan liever IKEA ipv een of andere dure designerszaak.
Krekker is de bom!
pi_169608885
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:37 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Je moet je woning toch een keer inrichten? Dan liever IKEA ipv een of andere dure designerszaak.
Als jij spaanplaat met krullend fineer mooi vindt, dan moet je zeker daar gaan shoppen.
pi_169608891
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:20 schreef Night__Stalker het volgende:
Ik vertrouw ze niet. Wat een secreten zeg :{
[knip]..., ik ga wel voor een exemplaar van 23 ofzo. Die zijn nog niet zo in de stress.
En om even heel oppervlakkig te blijven: Volop jonge vrouw en gezien de frequente fitness klasjes die deze millennials vaak volgen, omdat ze allemaal graag het 'modellen' maatje willen behouden, strak. :Y Ik kan het weten als oudje. O-)
  zaterdag 18 maart 2017 @ 15:42:50 #36
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169608907
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:37 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Je moet je woning toch een keer inrichten? Dan liever IKEA ipv een of andere dure designerszaak.
Meubels kopen als man. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_169608929
Achja, Baudet zei: niets zo hard als een jonge vrouw, het kost me nu al 7 jaar, en echt overtuigt die conclusie trekken heb ik nog steeds niet. Helaasch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169608964
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Meubels kopen als man. :')
Waarom niet? Ik moet er wel tegen aankijken toch. Maar ikeameubels vind ik sowieso lelijk.
pi_169609132
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:46 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik moet er wel tegen aankijken toch. Maar ikeameubels vind ik sowieso lelijk.
Sowieso mannen die niet op de grond zitten in een smerig huis met dagelijks kapsalon op het menu. :') Meubels kopen, schoonmaken en koken zijn alleen voor vrouwen.
pi_169609343
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:56 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Sowieso mannen die niet op de grond zitten in een smerig huis met dagelijks kapsalon op het menu. :') Meubels kopen, schoonmaken en koken zijn alleen voor vrouwen.
Koken en poetsen wel maar met meubels kopen ga ik wel mee.
pi_169609541
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:37 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Toch is het ook wel weer fucked up.

Hoe ouder ik word, hoe minder vrouwen van rond mijn leeftijd die nog helemaal vrij zijn (als in : Geen kinderen, geen traumatische relaties achter de rug, nog geen mislukte huwelijken)..

Gewoon normale, lieve, onbeschadigde meisjes. Geneukt hebben ze allemaal wel, maar wil er het liefst eentje die niet al een tienjarige relatie ofzo achter de rug heeft, want dat soort shit blijft op de achtergrond altijd een rol spelen.

EN je hele leven vrijgezel is ook weer zo wat.
Hoezo zou dat op de achtergrond altijd een rol spelen? Soms gaan mensen gewoon door met hun leven hoor, afgesloten hoofdstuk en zo.
pi_169609643
Een mens is egoistisch, klaar een man wil seks een vrouw wil kinderen plus geld van stabiele man. Laat je niet in de val lokken ookal gaat dat automatisch door al je testosteron
pi_169610016
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:28 schreef Piet_Jan het volgende:
Een mens is egoistisch, klaar een man wil seks een vrouw wil kinderen plus geld van stabiele man. Laat je niet in de val lokken ookal gaat dat automatisch door al je testosteron
Er zijn mannen die dit ook willen. Altijd dat gemauw over burgerlijkheid.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:54:46 #44
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_169610207
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:41 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Als jij spaanplaat met krullend fineer mooi vindt, dan moet je zeker daar gaan shoppen.
Als het maar efficient is en enigszins om aan te zien vind ik het prima.
Krekker is de bom!
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:55:53 #45
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_169610234
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:28 schreef Piet_Jan het volgende:
Een mens is egoistisch, klaar een man wil seks een vrouw wil kinderen plus geld van stabiele man. Laat je niet in de val lokken ookal gaat dat automatisch door al je testosteron
Waarom zou een man, of het gros van de mannen geen kinderen willen? :?
Krekker is de bom!
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:59:46 #46
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_169610323
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:41 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Als jij spaanplaat met krullend fineer mooi vindt, dan moet je zeker daar gaan shoppen.
Spaanplaat met krullend fineer?
Ten eerste: tal van meubels bij meubelzaken zijn gewoon van spaanplaat of mdf (wat niet veel meer is dan gecomprimeerd houtpulp). Wat doet die vulling ertoe? Bij normaal gebruik is de vulling totaal niet relevant.
Ten tweede: krullend fineer? Heb ik bij de IKEA meubelen die ik in elkaar gezet heb, nog nooit gezien. Ikea meubelen (niet alle) zijn gewoon van dermate kwaliteit, dat ze bij normaal gebruik jaren meegaan.
pi_169610501
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:28 schreef Piet_Jan het volgende:
Een mens is egoistisch, klaar een man wil seks een vrouw wil kinderen plus geld van stabiele man. Laat je niet in de val lokken ookal gaat dat automatisch door al je testosteron
Ook wel eens andersom hoor. Of beide.

Oh nee de wereld is niet zwart wit.
pi_169610519
Je kunt ook gewoon genieten van de aandacht. Je hoeft toch niet huisje boompje beestje als jij dat niet wilt
pi_169610601
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook wel eens andersom hoor. Of beide.

Oh nee de wereld is niet zwart wit.
Maar als 90% bij 10% past en de overige 10% bij de 90% past, dan moet 80% alsnog concessies doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169610744
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:20 schreef Night__Stalker het volgende:

Ben niet lelijk al zeg ik het zelf,

Klacht : Van mijn 20e tot mijn 27e misschien in totaal 4 keer actief benaderd door een vrouw,.
_O- _O- :') :')
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_169610807
Gewoon doen en dan weer dumpen. Dat zal ze leren.
pi_169610815
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:16 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

_O- _O- :') :')
? Lijkt me geen heel gekke score.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:20:06 #53
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169610838
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:45 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Voor je het weet loop je met een kinderwagen door de IKEA.
Snap dit soort reacties nooit zo. Daar ben je toch zelf bij?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_169610855
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:28 schreef Mr.Ping het volgende:
Vrouwen :O

Eerst moeten ze ook studeren, daarna gaan ze een jaar opzoek naar zichzelf in een ver land waar ze elke dag in bikini kunnen lopen. Dan werken ze een jaar of 5 part-time want er moet ook tijd zijn om te kunnen shoppen, als ze bijna dertig zijn zoeken ze een man met centen om kinderen mee te krijgen en doen de rest van hun leven niets meer.

:r
Het zijn net mannen, waarvoor dit als "normaal" gezien wordt. Kortom, vrouwen zijn net mensen, soms dan ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169610931
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:37 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Toch is het ook wel weer fucked up.

Hoe ouder ik word, hoe minder vrouwen van rond mijn leeftijd die nog helemaal vrij zijn (als in : Geen kinderen, geen traumatische relaties achter de rug, nog geen mislukte huwelijken)..

Gewoon normale, lieve, onbeschadigde meisjes. Geneukt hebben ze allemaal wel, maar wil er het liefst eentje die niet al een tienjarige relatie ofzo achter de rug heeft, want dat soort shit blijft op de achtergrond altijd een rol spelen.

EN je hele leven vrijgezel is ook weer zo wat.
Een 30 jarige die geen relatie/huwelijk achter de rug heeft is meestal niet echt "onbeschadigd". Best een beetje apart als die geen "verleden" hebben.

Leer er maar mee leven dat ook vrouwen een leven hebben gehad, net zoals jij. En als jij amper een leven hebt gehad op die leeftijd, geen (langere) relatie hebt gehad bv dat jij degene bent die "anders" is. Dat ligt dan niet aan die vrouwen, maar aan jou. Want de meeste mannen van die leeftijd hebben dan ook een leven gehad. Inc een kind of wat waar ze vader van zijn vaak.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169611022
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:42 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Kreeg wel vaker aandacht van meiden, maar nu nemen ze gewoon veel meer initiatief.

Nu bijvoorbeeld eentje die in Nijmegen woont. Ik houd het elke keer een beetje op afstand, want het is me gewoon te ver reizen :')

Maar ze blijft het maar proberen. Als ik een paar jaar geleden (te) weinig interesse toonden, hadden chicks zoiets van : Zoek het dan maar lekker uit. Maar die dames van rond de dertig geven de moed niet op, omdat ze wanhopig beginnen te raken.
Wanhopig of realistisch?
Die vrouwen zijn gewoon volwassen, doen niet meer aan stomme spelletjes. Je weet wel, dat wat jongere vrouwen verweten wordt, als "irri' gezien wordt.
Zijn ze eindelijk serieus, doen ze eindelijk niet meer aan stomme spelletjes. Wordt er nog op gezeken.

Het is niet goed of het deugt niet, dat is wat op jou van toepassing is blijkbaar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169611070
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:43 schreef tja77 het volgende:

[..]

Jezelf laten steriliseren en niet zeggen tegen die vrouw, jezelf een slag in de rondte neuken. En na een tijdje zeggen dat je adoptie niks vindt.
Ben je 16 ofzo?
Je bent je ervan bewust dat er legio vrouwen zijn die of vinden dat ze al een compleet gezin hebben, of geen kinderen willen? En dan ook nog de vrouwen die niet zitten te wachten op een (lange) relatie op dit moment in hun leven?

Gewoon eerlijk zijn, dan trek je de vrouwen aan die ook echt bij je passen, of dat nu om losse contacten gaat of een langdurige relatie die bij je past.
Hou op met dat stomme puber gedrag, dat past niet bij die leeftijd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169611625
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben je 16 ofzo?
Je bent je ervan bewust dat er legio vrouwen zijn die of vinden dat ze al een compleet gezin hebben, of geen kinderen willen? En dan ook nog de vrouwen die niet zitten te wachten op een (lange) relatie op dit moment in hun leven?

Gewoon eerlijk zijn, dan trek je de vrouwen aan die ook echt bij je passen, of dat nu om losse contacten gaat of een langdurige relatie die bij je past.
Hou op met dat stomme puber gedrag, dat past niet bij die leeftijd.
Eens. Wilde dit net posten. Niet elke single vrouw van 30 wil trouwen of kinderen krijgen. Daarnaast vind ik de uitspraak van TS dat een meisje "onbeschadigd en lief" moet zijn niet echt meer van deze tijd.
pi_169611769
:@ de meisjes zijn een beetje boos....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 18:12:11 #60
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169611783
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

? Lijkt me geen heel gekke score.
Vind ik ook niet. Tot pakweg m'n 25ste was ik onzichtbaar voor vrouwen, tenzij ik zelf actie ondernam. Nu ben ik 28 en gaat het allemaal vanzelf. Ik vind het vrij bizar wanneer ik de hoeveelheid aanspraak die ik nu heb met een avondje stappen ga vergelijken met ongeveer vijf jaar geleden.

Maar ja, nu heb ik een vriendin :')
pi_169611787
Als 30-jarige man kun je nog makkelijk 23-jarige vrouwen fixen, dus weinig reden om met een aftakelende 30-er te gaan. Dat kun je wel doen als je 40 bent.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 18:16:25 #62
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_169611851
Tja, die vrouwen kijken gewoon pragmatisch naar hun leven. Het feit dat ze jou aanspreken wil waarschijnlijk niet zeggen dat ze meteen met je willen trouwen, TS.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_169611856
Geen last van ;(
pi_169612122
Als zwakkere geslacht zoeken ze nou eenmaal een host om van te parasiteren. Zit in hun DNA
pi_169612549
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:11 schreef Mr.Ping het volgende:
:@ de meisjes zijn een beetje boos....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

Het lijkt er meer op alsof er hier op fok mannen zitten die permanent ongesteld zijn.
Echt, ik ben irl nog nooit ergere "wijven" tegen gekomen dan een aantal mannen hier op fok.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169613407
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:11 schreef Mr.Ping het volgende:
:@ de meisjes zijn een beetje boos....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjes op fok zijn geen eckte meisjes.
Niet het type waar je sex mee zou willen iig.
pindazakje
pi_169613461
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:48 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Meisjes op fok zijn geen eckte meisjes.
Niet het type waar je sex mee zou willen iig.
Nee, waarschijnlijk plezier ik ze ook nog door ze "meisjes" te noemen en dat was mijn bedoeling niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Ping op 18-03-2017 20:48:06 ]
  Moderator zaterdag 18 maart 2017 @ 19:54:07 #68
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_169613523
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Meisjes op fok zijn geen eckte meisjes.
Niet het type waar je sex mee zou willen iig.
Oneens.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 19:54:41 #69
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_169613536
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:37 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Toch is het ook wel weer fucked up.

Hoe ouder ik word, hoe minder vrouwen van rond mijn leeftijd die nog helemaal vrij zijn (als in : Geen kinderen, geen traumatische relaties achter de rug, nog geen mislukte huwelijken)..

Gewoon normale, lieve, onbeschadigde meisjes. Geneukt hebben ze allemaal wel, maar wil er het liefst eentje die niet al een tienjarige relatie ofzo achter de rug heeft, want dat soort shit blijft op de achtergrond altijd een rol spelen.

EN je hele leven vrijgezel is ook weer zo wat.
Laat je eigen leeftijd vallen, neem ze 5 jaar jonger. Die grietjes die je op de uni niet kon krijgen omdat je als student gelijkwaardig was. Die toen op gasten met baan en auto en geld vielen, die willen nu jou. Alleen zijn ze minder wanhopig, dus je moet ze wel zelf versieren.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 18 maart 2017 @ 19:59:54 #70
242692 Geranium_Opa
Trappistenbier
pi_169613762
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:45 schreef HRC2020 het volgende:
Mijn vriendinnen zijn overwegend leuk, single, slap 30 en geen kids.
Ladyboys vriendinnen noemen :')
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_169614838
Al die forever alone maagdjes hier die stiekem heel graag een vrouw willen, niet kunnen krijgen en daarom gaan afgeven op vrouwen :')
pi_169614916
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:46 schreef spiritusbus het volgende:
Al die forever alone maagdjes hier die stiekem heel graag een vrouw willen, niet kunnen krijgen en daarom gaan afgeven op vrouwen :')
Onze lat ligt blijkbaar een stuk hoger dan die van jou.
pi_169615059
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:18 schreef JimmyDean het volgende:
Gewoon doen en dan weer dumpen. Dat zal ze leren.
Zo ontstaan dus verkrachting aanklachten
pi_169615066
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:50 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Onze lat ligt blijkbaar een stuk hoger dan die van jou.
Dat zal wel meevallen. Ik ben vanaf mn 21e samen met mn vriendin.

Ik begrijp de behoefte niet zo om je frustraties om te zetten in afzeiken. Het is nogal treurig en getuigt van pure zwakte.
pi_169615296
Andermans kinderen opvoeden :')
Dat is zoiets als de savegame van iemand anders opstarten
Ga weg
  zaterdag 18 maart 2017 @ 21:15:42 #77
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_169615505
Reageren vrouwen niet zijn ze arrogant.
Reageren vrouwen wel dan zijn ze crazy of wanhopig.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 21:38:43 #78
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_169616023
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben je 16 ofzo?
Je bent je ervan bewust dat er legio vrouwen zijn die of vinden dat ze al een compleet gezin hebben, of geen kinderen willen? En dan ook nog de vrouwen die niet zitten te wachten op een (lange) relatie op dit moment in hun leven?

Gewoon eerlijk zijn, dan trek je de vrouwen aan die ook echt bij je passen, of dat nu om losse contacten gaat of een langdurige relatie die bij je past.
Hou op met dat stomme puber gedrag, dat past niet bij die leeftijd.
Hier bewust kinderloos, allebei al 30 jaar... Kan dus ook:D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_169616094
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:38 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Hier bewust kinderloos, allebei al 30 jaar... Kan dus ook:D
Terecht. Ik hoef ze ook niet, kost een ferrari (die ik dan liever heb) :P
pi_169616141
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:41 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Terecht. Ik hoef ze ook niet, kost een ferrari (die ik dan liever heb) :P
Vooral geen donkere vrouw nemen dan..
  zaterdag 18 maart 2017 @ 21:47:38 #81
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_169616230
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:41 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Terecht. Ik hoef ze ook niet, kost een ferrari (die ik dan liever heb) :P
Een stuk blik met een motor erin verkiezen boven je eigen kleine fatoeman...
Ik wilde heel lang kindloos blijven, maar nu ik een zoon heb, zou ik hem niet kwijt willen voor een Ferrari. Maar dat realiseer je je vaak pas, op het moment dat je voor het eerst vader wordt.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 23:19:04 #82
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_169618573
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

Een stuk blik met een motor erin verkiezen boven je eigen kleine fatoeman...
Ik wilde heel lang kindloos blijven, maar nu ik een zoon heb, zou ik hem niet kwijt willen voor een Ferrari. Maar dat realiseer je je vaak pas, op het moment dat je voor het eerst vader wordt.
Tja daar ga ik dan nog wel 77 levens over nadenken :P
Kids :r
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_169621264
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

Een stuk blik met een motor erin verkiezen boven je eigen kleine fatoeman...
Ik wilde heel lang kindloos blijven, maar nu ik een zoon heb, zou ik hem niet kwijt willen voor een Ferrari. Maar dat realiseer je je vaak pas, op het moment dat je voor het eerst vader wordt.
Kinderen krijgen kan iedereen echter rijden in je eigen Ferrari niet.

Je moet wel ver heen zijn als je een poepmachine prefereert over een racemachine.
  zondag 19 maart 2017 @ 05:16:58 #84
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_169621462
Ditchen die chicks.

Elk chick die single is boven de dertig is niet goed in haar hoofd.

Serieus zelfs de lelijkste chicks krijgen huwelijksaanzoeken tussen hun 15-19e. Wat voor apen hebben ze al die jaren tussendoor zitten neuken?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_169621586
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 05:16 schreef corehype het volgende:
Ditchen die chicks.

Elk chick die single is boven de dertig is niet goed in haar hoofd.

Serieus zelfs de lelijkste chicks krijgen huwelijksaanzoeken tussen hun 15-19e. Wat voor apen hebben ze al die jaren tussendoor zitten neuken?
Hoe oud ben jij?
  zondag 19 maart 2017 @ 07:25:18 #86
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169621611
Neuk ze allemaal
:')
  zondag 19 maart 2017 @ 10:21:12 #87
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169622567
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:12 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Vind ik ook niet. Tot pakweg m'n 25ste was ik onzichtbaar voor vrouwen, tenzij ik zelf actie ondernam. Nu ben ik 28 en gaat het allemaal vanzelf. Ik vind het vrij bizar wanneer ik de hoeveelheid aanspraak die ik nu heb met een avondje stappen ga vergelijken met ongeveer vijf jaar geleden.

Maar ja, nu heb ik een vriendin :')
Maar ben je zelf niet veranderd dan? Meer zelfvertrouwen, leuke uitstraling, etc. Misschien ook wel meer gevoel voor stijl of zo. Ik heb wat oudere mannen om die reden altijd wel interessant gevonden.
Dat je een vriendin hebt schijnt soms ook te helpen. Dan straal je soms iets onbereikbaars uit.

Wat natuurlijk ook kan is dat vrouwen van eind twintig, begin dertig ook meer dat zelfvertrouwen hebben. Zijn natuurlijk ouder en hebben meer levenservaring. Durven sneller iemand te benaderen. Ik zou dat niet direct zien als wanhopig of iets dergelijks.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 19 maart 2017 @ 10:25:04 #88
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169622623
Zou Fera nog beschikbaar zijn?
Fade to Black
pi_169622643
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:15 schreef Buurtzwaan het volgende:
Reageren vrouwen niet zijn ze arrogant.
Reageren vrouwen wel dan zijn ze crazy of wanhopig.
Je laat nu wel de component leeftijd volledig buiten beschouwing.

Wat mij dus opvalt is dat veel vrouwen nauwelijks initiatief nemen als ze grofweg onder de 25 zijn. Komen ze boven die leeftijd, gaan ze opeens zelf actie ondernemen. Al helemaal als ze al ergens aan vastgeketend zitten, zoals een kind.

Dat vind ik gewoon schijnheilig.
  zondag 19 maart 2017 @ 10:27:19 #90
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169622653
Zijn 9 van de 10 ook gold diggers :')
  zondag 19 maart 2017 @ 10:27:37 #91
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_169622661
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:19 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Tja daar ga ik dan nog wel 77 levens over nadenken :P
Kids :r
Je bent 12?
  zondag 19 maart 2017 @ 10:32:33 #92
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_169622718
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:26 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Je laat nu wel de component leeftijd volledig buiten beschouwing.

Wat mij dus opvalt is dat veel vrouwen nauwelijks initiatief nemen als ze grofweg onder de 25 zijn. Komen ze boven die leeftijd, gaan ze opeens zelf actie ondernemen. Al helemaal als ze al ergens aan vastgeketend zitten, zoals een kind.

Dat vind ik gewoon schijnheilig.
Als vrouwen geen initiatief nemen ligt dat vooral aan jezelf :')
  zondag 19 maart 2017 @ 10:40:30 #93
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_169622808
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 03:00 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Kinderen krijgen kan iedereen echter rijden in je eigen Ferrari niet.

Je moet wel ver heen zijn als je een poepmachine prefereert over een racemachine.
Kinderen krijgen kan iedereen? Het is verdomd moeilijk om als man zijnde een baby uit te poepen. Tevens valt het voor een hoop sociaal minder onderlegde mensen niet mee om een man/vrouw te vinden waarmee je een kind wilt krijgen.
Daarnaast zijn er een hoop mensen die geen kinderen KUNNEN krijgen vanwege allerlei medische redenen. Een kind adopteren is voor lang niet iedereen weggelegd financieel gezien.
Een volwassene produceert meer stront dan een baby.
De liefde voor je kind is met niks te vergelijken. Vraag het je ouders maar.

Kijk, jij hebt EN geen Ferrari EN geen kind. Dus hoe de neuk kun jij een afweging maken? Ik heb een kind, en best een nette Duitse auto die me van A naar B brengt. Denk je nu echt dat ik mijn meest waardevolle bezit (mijn zoon) wil inruilen voor een snellere auto waarmee je toch nooit fatsoenlijk kunt doorrijden?

Veel plezier met je "racemachine" en de daaraan klevende status dat je iets te compenseren hebt.
pi_169622840
Genoeg vrouwen op deze planeet wiens eierstokken ook na hun 30e nog lang niet aan het rammelen zijn.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_169622868
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:40 schreef tja77 het volgende:

[..]

Kinderen krijgen kan iedereen? Het is verdomd moeilijk om als man zijnde een baby uit te poepen. Tevens valt het voor een hoop sociaal minder onderlegde mensen niet mee om een man/vrouw te vinden waarmee je een kind wilt krijgen.
Daarnaast zijn er een hoop mensen die geen kinderen KUNNEN krijgen vanwege allerlei medische redenen. Een kind adopteren is voor lang niet iedereen weggelegd financieel gezien.
Een volwassene produceert meer stront dan een baby.
De liefde voor je kind is met niks te vergelijken. Vraag het je ouders maar.

Kijk, jij hebt EN geen Ferrari EN geen kind. Dus hoe de neuk kun jij een afweging maken? Ik heb een kind, en best een nette Duitse auto die me van A naar B brengt. Denk je nu echt dat ik mijn meest waardevolle bezit (mijn zoon) wil inruilen voor een snellere auto waarmee je toch nooit fatsoenlijk kunt doorrijden?

Veel plezier met je "racemachine" en de daaraan klevende status dat je iets te compenseren hebt.
Een racemachine gelijkstellen aan compensatiedrang :')
  zondag 19 maart 2017 @ 10:54:03 #96
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169622949
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:46 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Een racemachine gelijkstellen aan compensatiedrang :')
Dit. Dat is gewoon jaloezie.
Fade to Black
pi_169623106
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:54 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Dit. Dat is gewoon jaloezie.
Ja precies. Rijke mensen hoor je dat nooit roepen
pi_169623215
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:26 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Je laat nu wel de component leeftijd volledig buiten beschouwing.

Wat mij dus opvalt is dat veel vrouwen nauwelijks initiatief nemen als ze grofweg onder de 25 zijn. Komen ze boven die leeftijd, gaan ze opeens zelf actie ondernemen. Al helemaal als ze al ergens aan vastgeketend zitten, zoals een kind.

Dat vind ik gewoon schijnheilig.
Dat is niet schijnheilig, dat is volwassen worden. Jij bent toch ook niet mee hetzelfde als toen je 22 was? Nou ja, mag ik hopen voor je dan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 19 maart 2017 @ 11:22:46 #99
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169623286
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is niet schijnheilig, dat is volwassen worden. Jij bent toch ook niet mee hetzelfde als toen je 22 was? Nou ja, mag ik hopen voor je dan.
Niet eeuwig jong blijven :')
Fade to Black
  zondag 19 maart 2017 @ 11:25:37 #100
37769 erodome
Zweefteef
pi_169623327
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:22 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Niet eeuwig jong blijven :')
Altijd hetzelfde blijven lijkt me strontvervelend. Beetje groeien als mens is toch wel handig.
Je hoeft echt niet achter de geraniums, beetje jong van geest blijven is wel fijn, maar volwassen worden hoort erbij.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169623395
Jezus wat een achterlijk topic. Je kan het als vrouw ook nooit goed doen.

Vind je het echt gek dat vrouwen meer interesse in je hebben nu je ouder wordt?
Niemand zit te wachten op een 23-jarige die er uit ziet als 17 (want zo zien ze er bijna allemaal uit op die leeftijd), die totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel heeft en alleen maar een beetje ligt te stinken en zuipen.

Stabiele baan, uitgeraasd en niet bang voor verantwoordelijkheid O+ En dat betekent heus niet dat je kinderen móét nemen. Maar die jonkies zijn gewoon simpelweg onaantrekkelijk.
pi_169623418
quote:
Wat een BAAS! _O_ _O_ _O_ _O_
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  Grootste baggeraar 2022 zondag 19 maart 2017 @ 11:32:24 #103
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_169623424
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde blijven lijkt me strontvervelend. Beetje groeien als mens is toch wel handig.
Je hoeft echt niet achter de geraniums, beetje jong van geest blijven is wel fijn, maar volwassen worden hoort erbij.
Ouder worden is iets anders dan je jeugd verliezen. Voor enkelen dan.

Ontopic:

Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_169623446
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:27 schreef bijstandboy het volgende:
Zijn 9 van de 10 ook gold diggers :')
10 van de 10 *O*
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  zondag 19 maart 2017 @ 11:34:58 #105
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169623455
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde blijven lijkt me strontvervelend. Beetje groeien als mens is toch wel handig.
Je hoeft echt niet achter de geraniums, beetje jong van geest blijven is wel fijn, maar volwassen worden hoort erbij.
Kan nog altijd smakelijk lachen om de streken die we uithaalden in de middelbare schooltijd.
Fade to Black
  zondag 19 maart 2017 @ 11:41:49 #106
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_169623559
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:46 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Een racemachine gelijkstellen aan compensatiedrang :')
Je kunt het op de openbare weg niet eens als racemachine gebruiken. Dus de enige meerwaarde is de looks. Op wie wil je indruk maken? Als je in de auto zit, zie je de "mooie" buitenkant niet eens. Of koop je de auto alleen voor het interieur?
  zondag 19 maart 2017 @ 11:42:26 #107
37769 erodome
Zweefteef
pi_169623564
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:34 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Kan nog altijd smakelijk lachen om de streken die we uithaalden in de middelbare schooltijd.
Ik ook, maar nu nog zo zijn is wat anders. Alhoewel soms even lekker kinderachtig doen ook fijn is.
Mag hopen dat ook jij wel wat bijgeleerd hebt sinds die tijd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169623602
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 03:00 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Kinderen krijgen kan iedereen echter rijden in je eigen Ferrari niet.

Je moet wel ver heen zijn als je een poepmachine prefereert over een racemachine.
Je mag natuurlijk niet zeggen dat je spijt hebt van het nemen van kids dus dan eindig je al snel als verzuurde poster op FOK! :')
Ga weg
  Grootste baggeraar 2022 zondag 19 maart 2017 @ 11:45:14 #109
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_169623614
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_169623649
quote:
:D _O-
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  zondag 19 maart 2017 @ 11:47:48 #111
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169623652
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ook, maar nu nog zo zijn is wat anders. Alhoewel soms even lekker kinderachtig doen ook fijn is.
Mag hopen dat ook jij wel wat bijgeleerd hebt sinds die tijd.
Het enige dat ik heb geleerd is dat hoe ouder je wordt hoe minder leuk het leven is.
Fade to Black
  Grootste baggeraar 2022 zondag 19 maart 2017 @ 11:47:55 #112
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_169623656
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:44 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Je mag natuurlijk niet zeggen dat je spijt hebt van het nemen van kids dus dan eindig je al snel als verzuurde poster op FOK! :')
Ik ken er genoeg. Mensen die genoeg hebben van 20 jaar van hun beste jaren in te leveren voor een paar ondankbare kutblagen die tonnen met geld kosten.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_169623681
Waar blijven de pics van de bee or wannabee milfs? :?

* Ik kan maar geen pics van milfs vinden op het internet :(
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  zondag 19 maart 2017 @ 11:53:37 #114
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169623762
quote:
5s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:49 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Waar blijven de pics van de bee or wannabee milfs? :?

* Ik kan maar geen pics van milfs vinden op het internet :(
Fade to Black
  zondag 19 maart 2017 @ 11:53:41 #115
37769 erodome
Zweefteef
pi_169623763
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:47 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Het enige dat ik heb geleerd is dat hoe ouder je wordt hoe minder leuk het leven is.
Dat is erg jammer voor je. Maar vasthouden aan het verleden gaat niet helpen dat beter te maken.
Mij bevalt het leven wel, ook het ouder worden. Veel meer mogelijkheden dan toen ik jong was.

Maar dat is niet zozeer waar ik op doel mbt dit topic. Meer dat er veel gezeurd wordt op vrouwen dat ze te weinig initiatief nemen en als ze daar dan wat mee doen er weer op gezeurd wordt, zelfs scheinheilig genoemd wordt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169623802
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:53 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde :')

Maar toch bedankt voor de snelle service ^O^
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  zondag 19 maart 2017 @ 11:56:47 #117
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_169623824
Ik snap mannen als TS niet. Hij krijgt eindelijk aandacht van vrouwen en hij gaat ook klagen erover. Nerd.

Mijn puberteit en jongvolwassenheid was ook niet echt vol met vrouwen. Nou ja, ik heb veel gedate, maar ook veel afwijzingen gehad. En ook af en toe iemand afgewezen.

Nu ik ouder word, merk ik idd dat ik aantrekkelijker word voor vrouwen. Veel meer vrouwen spreken mij aan en ik word niet zo makkelijk afgewezen zoals vroeger. Maar ik ga dan niet klagen omdat ik nu juist meer gewild ben?

Het is logisch dat je aantrekkelijker bent als man in begin dertig met een goede baan en leuke appartement. Succes is aantrekkelijk, zorg dat je het ook gebruikt in je voordeel. Op een gegeven moment word je ook verliefd en kan je een langdurige relatie hebben. Veel mensen doe dat optie niet hebben.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 19 maart 2017 @ 11:57:56 #118
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169623849
quote:
11s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:21 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar ben je zelf niet veranderd dan? Meer zelfvertrouwen, leuke uitstraling, etc. Misschien ook wel meer gevoel voor stijl of zo. Ik heb wat oudere mannen om die reden altijd wel interessant gevonden.
Dat je een vriendin hebt schijnt soms ook te helpen. Dan straal je soms iets onbereikbaars uit.

Wat natuurlijk ook kan is dat vrouwen van eind twintig, begin dertig ook meer dat zelfvertrouwen hebben. Zijn natuurlijk ouder en hebben meer levenservaring. Durven sneller iemand te benaderen. Ik zou dat niet direct zien als wanhopig of iets dergelijks.
Qua uiterlijk niet gigantisch, alleen een baard nu. Voor de rest komt het denk ik vooral door de instelling inderdaad. Als "jongeman" is een avond al gauw verloren als je "niet scoort". Dan ga je misschien net iets te hard je best doen :')

quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:47 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Het enige dat ik heb geleerd is dat hoe ouder je wordt hoe minder leuk het leven is.
Ik vind m'n leven nu toch echt een stuk leuker dan tien jaar geleden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Twiitch op 19-03-2017 12:03:13 ]
  zondag 19 maart 2017 @ 12:00:45 #119
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_169623893
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Qua uiterlijk niet gigantisch, alleen een baard nu. Voor de rest komt het denk ik vooral door de instelling inderdaad. Als "jongeman" is een avond al gauw verloren als je "niet scoort". Dan ga je misschien net iets te hard je best doen :')
Je bent ook wijzer, slimmer, succesvoller, betrouwbaarder, capabeler, enz.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 19 maart 2017 @ 12:08:40 #120
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169624014
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je bent ook wijzer, slimmer, succesvoller, betrouwbaarder, capabeler, enz.
Dat kan een gemiddelde vrouw in een kroeg natuurlijk niet echt inschatten, voor hetzelfde geld ben ik een ongeschoolde werkeloze die nog bij z'n ouders woont.
  zondag 19 maart 2017 @ 12:10:22 #121
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_169624038
quote:
11s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:08 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat kan een gemiddelde vrouw in een kroeg natuurlijk niet echt inschatten, voor hetzelfde geld ben ik een ongeschoolde werkeloze die nog bij z'n ouders woont.
Ik denk dat vrouwen dat soort dingen wel goed kunnen inschatten. Ze hebben een soort ingebouwde mechanisme ervoor. Ze kunnen het zien aan hoe je kleed, hoe je loopt, gezichtsuitdrukking, enz.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Grootste baggeraar 2022 zondag 19 maart 2017 @ 12:16:17 #122
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_169624131
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik denk dat vrouwen dat soort dingen wel goed kunnen inschatten. Ze hebben een soort ingebouwde mechanisme ervoor. Ze kunnen het zien aan hoe je kleed, hoe je loopt, gezichtsuitdrukking, enz.
Klopt. Ik heb als hobby theateracteren en als ik een heel andere stijl of houding toepas irl bij wijze van experiment zijn de reacties een wereld van verschil. Ook bij volslagen onbekende mensen die me niet anders kennen :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 19 maart 2017 @ 12:19:51 #123
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_169624167
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:26 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Je laat nu wel de component leeftijd volledig buiten beschouwing.

Wat mij dus opvalt is dat veel vrouwen nauwelijks initiatief nemen als ze grofweg onder de 25 zijn. Komen ze boven die leeftijd, gaan ze opeens zelf actie ondernemen. Al helemaal als ze al ergens aan vastgeketend zitten, zoals een kind.

Dat vind ik gewoon schijnheilig.
Schijnheilig? Als je met een kind thuis zit kom je nu eenmaal een stuk minder mannen tegen dan als je meerdere keren per week uitgaat. Dan zul je dus zelf iets meer initiatief moeten nemen om het kluizenaarsleven een beetje te beperken. Weinig schijnheilig aan.
pi_169624194
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:20 schreef Night__Stalker het volgende:
Ik vertrouw ze niet. Wat een secreten zeg :{

Ben niet lelijk al zeg ik het zelf, maar heb nooit bovenmatig veel scharrels / relaties en dergelijke gehad. Hoofdzakelijk omdat ik zelf te passief was in daten, contact zoeken, tinderen enzo.

Nu ik 28 ben en dus tegen de dertig aan loop, merk ik opeens dat dingen beginnen te veranderen. In het afgelopen half jaar ben ik meerdere keren benaderd door single vrouwen die ik nog ken uit het verleden (ex scharrel, oud klasgenoot, van studentenvereniging nog) of ik een keer met ze wil afspreken.

Ik heb een eigen appartement, een prima baan, en dus ben ik nu ineens interessant om mee te hokken. Want er moeten natuurlijk kinderen gebaard worden binnen nu en een paar jaar en hun biologische klok begint te tikken.

Klacht : Van mijn 20e tot mijn 27e misschien in totaal 4 keer actief benaderd door een vrouw, in het afgelopen half jaar bij elkaar totaal al meerdere keren. Dat zijn natuurlijk allemaal van die wijven die een rationele overweging maken omdat ik ze wel geschikt lijk om een gezin mee op te bouwen. Nou daar pas ik dus voor :{w Zoek het nu maar lekker uit met je biologische klok, ik ga wel voor een exemplaar van 23 ofzo. Die zijn nog niet zo in de stress.
Die hebben natuurlijk de hele stad uitgeneukt en komen nu bij jou. Ik zou ook inderdaad voor een 18-21 jarige gaan. Die zijn nog tenminste kneedbaar.
pi_169624233
Alsof die zitten te wachten op een oude vent.
pi_169624267
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:25 schreef JohnShooter het volgende:
Alsof die zitten te wachten op een oude vent.
Niet iedereen ziet er bagger uit op 27. Meestal als je goed voor jezelf gezorgd hebt als man dan zie je eruit als 20 terwijl vrouwen op die leeftijd al bagger uitzien.
pi_169624271
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:41 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je kunt het op de openbare weg niet eens als racemachine gebruiken. Dus de enige meerwaarde is de looks. Op wie wil je indruk maken? Als je in de auto zit, zie je de "mooie" buitenkant niet eens. Of koop je de auto alleen voor het interieur?
Mooi interieur, snelle acceleratie. Mooi geluid _O_
Ik hoor liever een brullende v10 dan een 6cilindertje
  zondag 19 maart 2017 @ 12:30:33 #129
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169624322
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Qua uiterlijk niet gigantisch, alleen een baard nu. Voor de rest komt het denk ik vooral door de instelling inderdaad. Als "jongeman" is een avond al gauw verloren als je "niet scoort". Dan ga je misschien net iets te hard je best doen :')

[..]

Ik vind m'n leven nu toch echt een stuk leuker dan tien jaar geleden.
Nou ja, wat je tegen die ander zegt is misschien ook wel belangrijk. Het leven is nu leuker, misschien uit zich dat ook. :)

Ik denk dat je dat zelf minder snel door hebt dan anderen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_169624324
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:28 schreef Atak het volgende:

[..]

Niet iedereen ziet er bagger uit op 27. Meestal als je goed voor jezelf gezorgd hebt als man die ze eruit als 20 terwijl vrouwen op die leeftijd al bagger uitzien.
Ja klopt. Maar zelfs een man van 60 kan er nog heel goed uitzien, maar meestal laten ze zich verslonzen en nemen een bierbuik
  zondag 19 maart 2017 @ 12:31:41 #131
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_169624343
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:37 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Toch is het ook wel weer fucked up.

Hoe ouder ik word, hoe minder vrouwen van rond mijn leeftijd die nog helemaal vrij zijn (als in : Geen kinderen, geen traumatische relaties achter de rug, nog geen mislukte huwelijken)..

Gewoon normale, lieve, onbeschadigde meisjes. Geneukt hebben ze allemaal wel, maar wil er het liefst eentje die niet al een tienjarige relatie ofzo achter de rug heeft, want dat soort shit blijft op de achtergrond altijd een rol spelen.

EN je hele leven vrijgezel is ook weer zo wat.
Ze moet dus eigenlijk net zo onsuccesvol in de liefde zijn geweest als jij? Gewoon een lelijke chick zoeken dan ^O^
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 19 maart 2017 @ 12:31:44 #132
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169624346
27 oud vinden. Wat een jonkies hier. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_169624373
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:30 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja klopt. Maar zelfs een man van 60 kan er nog heel goed uitzien, maar meestal laten ze zich verslonzen en nemen een bierbuik
Dat is het mooie van man zijn. Ik ga gewoon wachten tot mijn 30ste en de good life leven en dan op die leeftijd gewoon met een 20 jarige scharrel. :')
pi_169624416
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:33 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat is het mooie van man zijn. Ik ga gewoon wachten tot mijn 30ste en de good life leven en dan op die leeftijd gewoon met een 20 jarige scharrel. :')
Precies. Gewoon netjes scheren of bijhouden, gezond eten. Nette kleding en regelmatig een kappertje pakken. Niet te veel roken en alcohol ^O^
Dan is het goed te doen om er netjes bij te lopen.
pi_169624470
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:28 schreef Atak het volgende:

[..]

Niet iedereen ziet er bagger uit op 27. Meestal als je goed voor jezelf gezorgd hebt als man dan zie je eruit als 20 terwijl vrouwen op die leeftijd al bagger uitzien.
Op je 27ste ben je niet oud.
  zondag 19 maart 2017 @ 12:42:25 #136
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_169624527
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:36 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Precies. Gewoon netjes scheren of bijhouden, gezond eten. Nette kleding en regelmatig een kappertje pakken. Niet te veel roken en alcohol ^O^
Dan is het goed te doen om er netjes bij te lopen.
Tip: er zijn snellere manieren om van je maagdelijkheid af te komen dan wachten tot je een oude man bent.
pi_169624601
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:36 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Precies. Gewoon netjes scheren of bijhouden, gezond eten. Nette kleding en regelmatig een kappertje pakken. Niet te veel roken en alcohol ^O^
Dan is het goed te doen om er netjes bij te lopen.
Gewoon gezond eten en paar keer per week sporten. En als je ook nog eens goeie genen hebt dan zie je er op je 30ste als man veel beter uit dan de meeste vrouwen. Ben nog lang geen 30 maar meeste mensen denken dat ik 21 ben of zo. Wij hebben gewoon geluk dat we geen biologische klok hebben. ^O^
pi_169624637
Trouwens dit is wat alle mensen willen



En dan neem ik de 80/20 regel erbij in ogenschouw

Namelijk 80 % komt er voor uit dat ze poen willen en 20 % liegt!

Hoeren zijn wij allemaal ook jullie moeders vaders opa's en oma's *O* *O*
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169624710
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:42 schreef Nobu het volgende:

[..]

Tip: er zijn snellere manieren om van je maagdelijkheid af te komen dan wachten tot je een oude man bent.
Ja das ook niet mijn opzet. Het gaat er gewoon om dat je op iedere leeftijd er goed kan proberen uit te zien
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 12:51:34 #140
45833 crew  Fogel
pi_169624790
quote:
17s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:46 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Trouwens dit is wat alle mensen willen

[ afbeelding ]

En dan neem ik de 80/20 regel erbij in ogenschouw

Namelijk 80 % komt er voor uit dat ze poen willen en 20 % liegt!

Hoeren zijn wij allemaal ook jullie moeders vaders opa's en oma's *O* *O*
Joepie, een credit card, wow. :+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_169624822
quote:
17s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:46 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Trouwens dit is wat alle mensen willen

[ afbeelding ]

En dan neem ik de 80/20 regel erbij in ogenschouw

Namelijk 80 % komt er voor uit dat ze poen willen en 20 % liegt!

Hoeren zijn wij allemaal ook jullie moeders vaders opa's en oma's *O* *O*
Ik wil liever cash betaald worden. :@
pi_169625083
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:28 schreef Mr.Ping het volgende:
Vrouwen :O

Eerst moeten ze ook studeren, daarna gaan ze een jaar opzoek naar zichzelf in een ver land waar ze elke dag in bikini kunnen lopen. Dan werken ze een jaar of 5 part-time want er moet ook tijd zijn om te kunnen shoppen, als ze bijna dertig zijn zoeken ze een man met centen om kinderen mee te krijgen en doen de rest van hun leven niets meer.

:r
_O-
paypal.me/taaladvies
pi_169625134
quote:
17s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:46 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Trouwens dit is wat alle mensen willen

[ afbeelding ]

En dan neem ik de 80/20 regel erbij in ogenschouw

Namelijk 80 % komt er voor uit dat ze poen willen en 20 % liegt!

Hoeren zijn wij allemaal ook jullie moeders vaders opa's en oma's *O* *O*
Wat moet je met een creditcard? Gewoon cash afrekenen. Vrouwen houden van geld, niet van schulden.
  zondag 19 maart 2017 @ 13:19:53 #144
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_169625462
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:28 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Mooi interieur, snelle acceleratie. Mooi geluid _O_
Ik hoor liever een brullende v10 dan een 6cilindertje
Snelle acceleratie, daar heb je wat aan wanneer er een Ford Ka voor je neus staat bij het verkeerslicht. Dat brullen van die V10 gaat sowieso niet lukken in Nederland, voordat je boven de 4000rpm zit, word je al geflitst. In zo'n auto krijg je extra aandacht van meneer agent. Een drempel nemen is een hel, en geloof me, die liggen er heel veel in Nederland. Een Ferrari is vaak zo stug geveerd, dat alleen asfalt een aangenaam rijgevoel geeft. Klinkers en kinderkopjes is echt geen pretje.
pi_169625470
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:52 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik wil liever cash betaald worden. :@
Rachab gij .... *

Voor meer info zie; De Bijbel Jozua 2: 12 O-)
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  zondag 19 maart 2017 @ 13:33:48 #146
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_169625742
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:26 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Je laat nu wel de component leeftijd volledig buiten beschouwing.

Wat mij dus opvalt is dat veel vrouwen nauwelijks initiatief nemen als ze grofweg onder de 25 zijn. Komen ze boven die leeftijd, gaan ze opeens zelf actie ondernemen. Al helemaal als ze al ergens aan vastgeketend zitten, zoals een kind.

Dat vind ik gewoon schijnheilig.
Dat heeft er meer mee te maken dat mensen na hun 25ste in het algemeen zelfverzekerder zijn dan toen ze wat jongeren waren. Of vrouwen met kinderen gehaaider zijn weet ik niet, daar kan ik niet over meespreken, maar wat ik wel in mijn omgeving zie is dat de meeste mensen zodra ze de 25 passeren klaar zijn met die kinderachtige spelletjes op datinggebied.
pi_169625849
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:19 schreef tja77 het volgende:

[..]

Snelle acceleratie, daar heb je wat aan wanneer er een Ford Ka voor je neus staat bij het verkeerslicht. Dat brullen van die V10 gaat sowieso niet lukken in Nederland, voordat je boven de 4000rpm zit, word je al geflitst. In zo'n auto krijg je extra aandacht van meneer agent. Een drempel nemen is een hel, en geloof me, die liggen er heel veel in Nederland. Een Ferrari is vaak zo stug geveerd, dat alleen asfalt een aangenaam rijgevoel geeft. Klinkers en kinderkopjes is echt geen pretje.
Meestal kun je na de spits gewoon goed doorrijden op de snelweg. En ja, in een mercedes of bmw word je ook vaak geflitst. Meestal rijden die namelijk ook hard
pi_169625920
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:39 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Meestal kun je na de spits gewoon goed doorrijden op de snelweg. En ja, in een mercedes of bmw word je ook vaak geflitst. Meestal rijden die namelijk ook hard
Heb je wel een rijbewijs?
  zondag 19 maart 2017 @ 13:44:32 #149
37769 erodome
Zweefteef
pi_169625967
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:39 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Meestal kun je na de spits gewoon goed doorrijden op de snelweg. En ja, in een mercedes of bmw word je ook vaak geflitst. Meestal rijden die namelijk ook hard
Hoe gaat het op school fatoe, want met jouw ambitie's moet je fiks aan de bak.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 19 maart 2017 @ 14:00:30 #150
414609 -Boeren
Liever een skpracticum dan sex
pi_169626410
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:39 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Meestal kun je na de spits gewoon goed doorrijden op de snelweg. En ja, in een mercedes of bmw word je ook vaak geflitst. Meestal rijden die namelijk ook hard
Haal dan je motorrijbewijs ofzo, voor een Mercedes of BMW moet je flink aan de bak, wat erodome al aan gaf. Een motor is allicht goedkoper.
pi_169626861
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:42 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Heb je wel een rijbewijs?
Daar ben ik mee bezig
pi_169626874
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe gaat het op school fatoe, want met jouw ambitie's moet je fiks aan de bak.
Ja wel goed gewoon
pi_169626902
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:00 schreef -Boeren het volgende:

[..]

Haal dan je motorrijbewijs ofzo, voor een Mercedes of BMW moet je flink aan de bak, wat erodome al aan gaf. Een motor is allicht goedkoper.
Tenzij je een 2e hands koopt, dan valt het nog wel mee
  zondag 19 maart 2017 @ 14:17:54 #154
37769 erodome
Zweefteef
pi_169626912
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:16 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja wel goed gewoon
Doe je havo/vwo? Heb je al een plan voor wat daarna, wat voor opleiding en ben je bekend met de kansen die je daarmee hebt? Of weet je het allemaal nog niet helemaal (wat niet raar zou zijn op jouw leeftijd)?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169626934
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Doe je havo/vwo? Heb je al een plan voor wat daarna, wat voor opleiding en ben je bekend met de kansen die je daarmee hebt? Of weet je het allemaal nog niet helemaal (wat niet raar zou zijn op jouw leeftijd)?
Ik zit op het hbo al :P
  zondag 19 maart 2017 @ 14:19:58 #156
37769 erodome
Zweefteef
pi_169626962
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:18 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik zit op het hbo al :P
Oh sorry :*
Maar wel een kant op met leuke toekomstkansen dus? Nou ja, ik hoop het voor je, dat je maar aan je ferrari mag komen, dat gun ik je wel. Beetje groot dromen is niet verkeerd, maar zorg wel voor een plan b.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169627229
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Oh sorry :*
Maar wel een kant op met leuke toekomstkansen dus? Nou ja, ik hoop het voor je, dat je maar aan je ferrari mag komen, dat gun ik je wel. Beetje groot dromen is niet verkeerd, maar zorg wel voor een plan b.
Ik doe rechten op het hbo, dus weet niet of dat echt heel erg veel perspectief biedt. Veel mensen doen het en het zit op hetzelfde niveau als psychologie zegmaar :P
  zondag 19 maart 2017 @ 14:38:57 #158
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_169627380
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 03:00 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Kinderen krijgen kan iedereen echter rijden in je eigen Ferrari niet.

Je moet wel ver heen zijn als je een poepmachine prefereert over een racemachine.
Ieder z'n eigen voorkeuren om diverse redenen, maar van een sociaal gestoorde als jij kun je niet anders verwachten dan dat hij het niet menselijke prefereert om zeer klaarblijkelijke redenen...
Krekker is de bom!
pi_169627397
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:38 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ieder z'n eigen voorkeuren om diverse redenen, maar van een sociaal gestoorde als jij kun je niet anders verwachten dan dat hij het niet menselijke prefereert om zeer klaarblijkelijke redenen...
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. Linkse psychopaten zoals jij kunnen we missen als kiespijnm
  zondag 19 maart 2017 @ 14:54:37 #160
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_169627736
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:39 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. Linkse psychopaten zoals jij kunnen we missen als kiespijnm
Wtf heeft links hier nou weer mee te maken??? |:(
Krekker is de bom!
  zondag 19 maart 2017 @ 15:39:26 #161
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_169628831
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:54 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wtf heeft links hier nou weer mee te maken??? |:(
Als wat hier qua mening afwijkt van de standaard is meteen links. :P :o
pi_169628901
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:54 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wtf heeft links hier nou weer mee te maken??? |:(
Ga je nou verontwaardigd lopen doen nadat je onnodig op de man speelt? Huilebalk
  zondag 19 maart 2017 @ 15:47:29 #163
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_169629033
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:42 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ga je nou verontwaardigd lopen doen nadat je onnodig op de man speelt? Huilebalk
Jouw reactie was anders heel tekenend voor jouw postgedrag.

Jij daarentegen haalt er iets bij waarbij ik me afvraag: wtf heeft dat er mee te maken?
Krekker is de bom!
pi_169629117
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:54 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wtf heeft links hier nou weer mee te maken??? |:(
Haha triggered
  Grootste baggeraar 2022 zondag 19 maart 2017 @ 18:40:24 #165
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_169633520
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:50 schreef HRC2020 het volgende:

[..]

Haha triggered
Mad zeg je dan :(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 19 maart 2017 @ 18:45:16 #166
286575 Roces18
Chef de party
pi_169633606
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:32 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Dit idd :')

Zat laatst dus op tinder, kwam een meisje die ik ken van 'vroeger' tegen.

Op de tweede foto met haar kind van drie, ik dacht ''toch even een like geven'', en ja hoor : meteen een match, en na 10 minuten begint ze tegen me aan te ouwehoeren.

Ze woont bij haar fucking ouders met haar kind, en wil graag weer snel op zichzelf en het leek haar ook nog wel leuk om een drankje met mij te drinken. Hoe dik kan het er bovenop liggen :D
hahaha gewoon meespelen en als puntje bij paaltje komt zeg je , oh ik dacht dat we duidelijk waren dat je slechts mijn side bitch was
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 19 maart 2017 @ 18:46:07 #167
286575 Roces18
Chef de party
pi_169633619
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:31 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik doe rechten op het hbo, dus weet niet of dat echt heel erg veel perspectief biedt. Veel mensen doen het en het zit op hetzelfde niveau als psychologie zegmaar :P
als je rechten doet op het hbo heb ik ongeveer 99% kans dat je een allochtoon bent.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 19 maart 2017 @ 18:53:35 #168
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_169633751
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:27 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je bent 12?
30 :')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_169635187
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:46 schreef Roces18 het volgende:

[..]

als je rechten doet op het hbo heb ik ongeveer 99% kans dat je een allochtoon bent.
:')
pi_169635574
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:46 schreef Roces18 het volgende:

[..]

als je rechten doet op het hbo heb ik ongeveer 99% kans dat je een allochtoon bent.
Ik zit in een zo goed als arische klas :')
Ik ben zelf ook arisch
  zondag 19 maart 2017 @ 21:17:57 #171
286575 Roces18
Chef de party
pi_169638595
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 20:01 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik zit in een zo goed als arische klas :')
Ik ben zelf ook arisch
Heb je een beperking?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_169639037
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:17 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Heb je een beperking?
:')
pi_169639881
Het voordeel is wel dat je maar hoeft te hinten naar een mogelijke relatie en ze ligt gespreid op je bed.

Niet meer dan 2 keer ñeuken voor je het afkapt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator maandag 20 maart 2017 @ 00:21:39 #174
441859 crew  Lenny77
pi_169643321
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het voordeel is wel dat je maar hoeft te hinten naar een mogelijke relatie en ze ligt gespreid op je bed.

Niet meer dan 2 keer ñeuken voor je het afkapt.
Beetje hoop geven en liegen voor je zaad maar kwijt te kunnen raken.
Je mag trots op jezelf zijn.
En dan maar zeuren over de vrouwen die wanhopig zijn... Hoe wanhopig ben je dan zelf!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_169643813
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het voordeel is wel dat je maar hoeft te hinten naar een mogelijke relatie en ze ligt gespreid op je bed.

Niet meer dan 2 keer ñeuken voor je het afkapt.
_O- ^O^
pi_169643839
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Beetje hoop geven en liegen voor je zaad maar kwijt te kunnen raken.
Je mag trots op jezelf zijn.
En dan maar zeuren over de vrouwen die wanhopig zijn... Hoe wanhopig ben je dan zelf!
Zoiets heet: Getting even.
  maandag 20 maart 2017 @ 02:23:33 #177
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_169643994
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:45 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Voor je het weet loop je met een kinderwagen door de IKEA.
Die gehaktballen _O_
Irene is bae <3
pi_169644015
Neuk een hoer.
pi_169644018
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2017 02:46 schreef GAINZ het volgende:
Neuk een hoer.
Dat is niet gratis.
pi_169644021
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2017 02:23 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Die gehaktballen _O_
Blijf sowieso in restaurant zitten en stuur vrouw op pad daar.
pi_169644059
quote:
3s.gif Op maandag 20 maart 2017 02:53 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Dat is niet gratis.
Gebruik je toch gewoon het boodschappengeld van je vriendin/vrouw?
Of van de kinderbijslag. Eten die kutkinderen maar wat minder.
pi_169644099
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Beetje hoop geven en liegen voor je zaad maar kwijt te kunnen raken.
Je mag trots op jezelf zijn.
En dan maar zeuren over de vrouwen die wanhopig zijn... Hoe wanhopig ben je dan zelf!
Hoe zeg je dat ook alweer?

Don't hate the player, hate the game?

:')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 20 maart 2017 @ 05:57:26 #183
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169644116
Ja ik dacht ook ooit eens zo'n soon to be milfje aan de haak te slaan maar godverdomme dat mens was net een octopus met verlatingangst. Als een spin op methamfetamine die een web om je heen spint voor je het door hebt om je vervolgens leeg te willen zuigen. Op welke manier dan ook.

Ik heb er nog nachtmerries van. Je hebt de term wanhopig nog niet door als je geen vrouwen die het net niet zijn van in de 30 met rammelende eierstokken hebt meegemaakt. Shit, brur, die stokken rammelden zo hard dat je haar van een kilometer afstand nog hoorde aankomen. Raakte laatst in paniek toen ik gerammel uit een kinderwagen hoorde. Kind ligt nu nog op te intensive care heb ik gehoord.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169644294
Maxim legt het haarfijn uit.



[ Bericht 2% gewijzigd door Terrorizer op 20-03-2017 07:29:27 ]
pi_169644743
quote:
9s.gif Op maandag 20 maart 2017 05:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja ik dacht ook ooit eens zo'n soon to be milfje aan de haak te slaan maar godverdomme dat mens was net een octopus met verlatingangst. Als een spin op methamfetamine die een web om je heen spint voor je het door hebt om je vervolgens leeg te willen zuigen. Op welke manier dan ook.

Ik heb er nog nachtmerries van. Je hebt de term wanhopig nog niet door als je geen vrouwen die het net niet zijn van in de 30 met rammelende eierstokken hebt meegemaakt. Shit, brur, die stokken rammelden zo hard dat je haar van een kilometer afstand nog hoorde aankomen. Raakte laatst in paniek toen ik gerammel uit een kinderwagen hoorde. Kind ligt nu nog op te intensive care heb ik gehoord.
Maar zeg eerlijk, jij hebt meer dan 2 keer geneukt voordat je het afgekapt hebt.

De gouden regel voor vrouwen waar je geen relatie mee is niet vaker dan 3 keer, want dan denken ze dat je iets hebt met elkaar. Voor vrouwen die wanhopig zijn of rammelende eierstokken trek je daar 1 vanaf.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169644749
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Beetje hoop geven en liegen voor je zaad maar kwijt te kunnen raken.
Je mag trots op jezelf zijn.
En dan maar zeuren over de vrouwen die wanhopig zijn... Hoe wanhopig ben je dan zelf!
Hoho, ik ben gewoon gelukkig getrouwd hoor. Mijn playa days zijn over.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169644989
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:28 schreef Mr.Ping het volgende:
Vrouwen :O

Eerst moeten ze ook studeren, daarna gaan ze een jaar opzoek naar zichzelf in een ver land waar ze elke dag in bikini kunnen lopen. Dan werken ze een jaar of 5 part-time want er moet ook tijd zijn om te kunnen shoppen, als ze bijna dertig zijn zoeken ze een man met centen om kinderen mee te krijgen en doen de rest van hun leven niets meer.

:r
Haha.
pi_169645046
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waarom zou een man, of het gros van de mannen geen kinderen willen? :?
Omdat je na een paar jaar kinderen hebben ook denkt, is dit het...zie het bij mijn zus.
pi_169645242
quote:
Haha.
  maandag 20 maart 2017 @ 09:25:51 #190
37769 erodome
Zweefteef
pi_169645564
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2017 01:34 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Zoiets heet: Getting even.
Zoiets heet alleen in je dromen bij jou...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169646685
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 08:52 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Omdat je na een paar jaar kinderen hebben ook denkt, is dit het...zie het bij mijn zus.
En je zwager was al vertrokken?
  maandag 20 maart 2017 @ 10:25:25 #192
37769 erodome
Zweefteef
pi_169646780
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 08:52 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Omdat je na een paar jaar kinderen hebben ook denkt, is dit het...zie het bij mijn zus.
Euhm, misschien is het niet verstandig om 1 geval tot algehele warheid te verheffen?
De meeste mannen met kinderen die ik ken wilde graag kinderen en zijn en blijven er gek op/blij mee.
Ken zelfs 2 mannen die gescheiden zijn en die de kinderen bij hun hebben. Die daar beide geen moment spijt van hebben (alhoewel alleen een kind opvoeden soms best zwaar kan zijn).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169647118
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:41 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En om even heel oppervlakkig te blijven: Volop jonge vrouw en gezien de frequente fitness klasjes die deze millennials vaak volgen, omdat ze allemaal graag het 'modellen' maatje willen behouden, strak. :Y Ik kan het weten als oudje. O-)
Iwanius, de man die als oude vent een jong bloempje heeft _O_
pi_169647130
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Meubels kopen als man. :')
Vraag maar aan maxim, de man miet volgens hem het huis naar zijn smaak inrichten
pi_169647265
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar als 90% bij 10% past en de overige 10% bij de 90% past, dan moet 80% alsnog concessies doen.
Consessies doen :')
Als ik geen lekker vrouwtje kan krijgen ga ik wel naar de hoertjes. Dan kies ik een lekkertje uit en heb ik alsnog seks. Die emotionele binding heb ik toch niet per se nodig
  maandag 20 maart 2017 @ 10:52:48 #196
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169647267
Van beide kanten is iets te zeggen. Als de dame in kwestie enkel op zoek is naar vastigheid, als in zoekt een man om haar twee kinderen te onderhouden, dan liet ik het d'r ook lekker bekijken. Maar wanneer iemand na een de wilde jaren gewoon op zoek is naar huisje, boompje, beestje dan zou ik me in kunnen denken dat men daarin mee gaat.

Vooralsnog gelukkig nog niet op dit punt gekomen.
Fade to Black
  maandag 20 maart 2017 @ 10:53:22 #197
395200 deadprez
One more rail
pi_169647279
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:52 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Consessies doen :')
Als ik geen lekker vrouwtje kan krijgen ga ik wel naar de hoertjes. Dan kies ik een lekkertje uit en heb ik alsnog seks. Die emotionele binding heb ik toch niet per se nodig
:') ;( :') ;(
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 20 maart 2017 @ 10:54:58 #198
37769 erodome
Zweefteef
pi_169647310
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:52 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Consessies doen :')
Als ik geen lekker vrouwtje kan krijgen ga ik wel naar de hoertjes. Dan kies ik een lekkertje uit en heb ik alsnog seks. Die emotionele binding heb ik toch niet per se nodig
Dat laatste komt nog wel. Eerst maar even lekker je jeugd vieren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169647630
Van die vrouwen die waslijsten aan eisen hebben klaarliggen waar een man allemaal aan moet voldoen maar zelf de lelijkste ter wereld zijn. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 20 maart 2017 @ 11:12:11 #200
395200 deadprez
One more rail
pi_169647663
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:10 schreef HSG het volgende:
Van die vrouwen die waslijsten aan eisen hebben klaarliggen waar een man allemaal aan moet voldoen maar zelf de lelijkste ter wereld zijn. :')
laten we niet doen alsof ons geslacht beter is op dat gebied als je de topics hier soms voorbij ziet komen
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_169647693
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:12 schreef deadprez het volgende:

[..]

laten we niet doen alsof ons geslacht beter is op dat gebied als je de topics hier soms voorbij ziet komen
Klopt maar dit gaat over vrouwen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169647699
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat laatste komt nog wel. Eerst maar even lekker je jeugd vieren.
Op de middelbare wilde ik dus inderdaad heel graag een vriendin, maar nu is het eigenlijk dat ik alleen seks wil. Ik zit nog niet echt te wachten op zo'n verstikkend iets als een relatie. Allemaal gezeur en consessies doen :')
Ik zie zat jongens met meiden waarvan ik denk van ja, daar zou ik me voor geen goud aan binden. Misschien heb ik sws de behoefte aan een relatie niet omdat ik niet verliefd ben, zou kunnen :P
  maandag 20 maart 2017 @ 11:14:48 #203
395200 deadprez
One more rail
pi_169647708
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:14 schreef HSG het volgende:

[..]

Klopt maar dit gaat over vrouwen.
oh ja sry
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_169647712
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:10 schreef HSG het volgende:
Van die vrouwen die waslijsten aan eisen hebben klaarliggen waar een man allemaal aan moet voldoen maar zelf de lelijkste ter wereld zijn. :')
De lelijkste hebben vaak de meeste eisen :')
  maandag 20 maart 2017 @ 11:24:09 #205
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_169647871
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:15 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

De lelijkste hebben vaak de meeste eisen :')
Zegt degene die niks kan krijgen :')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_169647885
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:24 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Zegt degene die niks kan krijgen :')
Lees daarom mijn eerdere post over de hoeren :P
  maandag 20 maart 2017 @ 11:27:18 #207
37769 erodome
Zweefteef
pi_169647935
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:25 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Lees daarom mijn eerdere post over de hoeren :P
Ben je al 18 dan inmiddels? Of praat je hier ook weer over een droombeeld?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169650807
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben je al 18 dan inmiddels? Of praat je hier ook weer over een droombeeld?
Duurt niet zo lang meer
pi_169650946
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 13:34 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Duurt niet zo lang meer
:')
pi_169650999
Daarom een prachtig mooie meid met een lief en zorgzaam karakter van 22 jaar oud met een uitzonderlijk hoog libido.
pi_169651021
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 13:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Daarom een prachtig mooie meid met een lief en zorgzaam karakter van 22 jaar oud met een uitzonderlijk hoog libido.
Zodra je er overheen bent geweest veranderen ze allemaal in manipulatieve bitches :r
pi_169651072
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 13:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Zodra je er overheen bent geweest veranderen ze allemaal in manipulatieve bitches :r
Iedereen probeert op zijn tijd te manipuleren. Het is meer uitzondering dan regel, maar niet alle vrouwen zijn manipulatieve hoeren O+
pi_169651271
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 13:41 schreef Chai het volgende:

[..]

:')
Wat wou je zeggen?
pi_169655211
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

? Lijkt me geen heel gekke score.
In 7 jaar 4 keer??????? :') :')

Tenzij hij nooit is gaan stappen is het echt ontzettend laag
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_169655319
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:31 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

In 7 jaar 4 keer??????? :') :')

Tenzij hij nooit is gaan stappen is het echt ontzettend laag
Hmm,

Ik ben het best met je eens dat het laag is maar ik zit denk ik aan dezelfde score.
Jij hebt blijkbaar andere ervaringen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169655868
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe gaat het op school fatoe, want met jouw ambitie's moet je fiks aan de bak.
_O_
pi_169656901
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 13:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Zodra je er overheen bent geweest veranderen ze allemaal in manipulatieve bitches :r
Is dat zo?

Misschien lopen de "goede" mannen en vrouwen elkaar steeds mis. Bijvoorbeeld: een lief knap meisje dat fulltime werkt en in het weekend voor de (spel)computer zit zal niet snel een lieve knappe jongen tegenkomen die fulltime werkt en in het weekend voor de computer zit.

Misschien klagen ze allebei wel op FOK! over het andere geslacht en knappen ze af op het gezeur van de ander. ;)
pi_169657573
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:53 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Is dat zo?

Misschien lopen de "goede" mannen en vrouwen elkaar steeds mis. Bijvoorbeeld: een lief knap meisje dat fulltime werkt en in het weekend voor de (spel)computer zit zal niet snel een lieve knappe jongen tegenkomen die fulltime werkt en in het weekend voor de computer zit.

Misschien klagen ze allebei wel op FOK! over het andere geslacht en knappen ze af op het gezeur van de ander. ;)
Daarom hebben mensen in de steun ook vaak een relatie ze hebben tijd zat om te husselen en zo
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  maandag 20 maart 2017 @ 18:23:05 #219
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_169657703
Maagden verzamel topique.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_169658358
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hmm,

Ik ben het best met je eens dat het laag is maar ik zit denk ik aan dezelfde score.
Jij hebt blijkbaar andere ervaringen.
Ja als ik kijk naar mijn sociale kring dan is dat behoorlijk laag. Niet vervelend bedoeld ofzo. Maar als je wekelijks op stap gaat haal je dat getal makkelijk mits je jezelf een beetje fatsoenlijk kleed en verzorgd natuurlijk
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_169658383
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:28 schreef Mr.Ping het volgende:
Vrouwen :O

Eerst moeten ze ook studeren, daarna gaan ze een jaar opzoek naar zichzelf in een ver land waar ze elke dag in bikini kunnen lopen. Dan werken ze een jaar of 5 part-time want er moet ook tijd zijn om te kunnen shoppen, als ze bijna dertig zijn zoeken ze een man met centen om kinderen mee te krijgen en doen de rest van hun leven niets meer.

:r
Yup, dat is het echte leven. Werken word je moe van, dat is voor snikkels en manwijven. Ekte bazinnen blijven thuis. :7

Lekker chillen, met je kindjes naar de kinderboerderij op een mooie lentedag. Lekker tijd om een beetje crea te hobbyen aan je blog of je schilderijen. Want moet ook een dingetje voor jezelf hebben. ja tog?. En af en toe met je vriendinnen lekker naar de yoga of een weekendje wellness. Want wat tijd voor zichzelf, dat heeft moeders wel verdiend hoor!) *O* *O* *O*

Laat die snikkels maar beulen op kantoor, onder een triest systeemplafond. Verschil moet er wezen. 8-)
pi_169659787
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:46 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Yup, dat is het echte leven. Werken word je moe van, dat is voor snikkels en manwijven. Ekte bazinnen blijven thuis. :7

Lekker chillen, met je kindjes naar de kinderboerderij op een mooie lentedag. Lekker tijd om een beetje crea te hobbyen aan je blog of je schilderijen. Want moet ook een dingetje voor jezelf hebben. ja tog?. En af en toe met je vriendinnen lekker naar de yoga of een weekendje wellness. Want wat tijd voor zichzelf, dat heeft moeders wel verdiend hoor!) *O* *O* *O*

Laat die snikkels maar beulen op kantoor, onder een triest systeemplafond. Verschil moet er wezen. 8-)
Prima als je thuisblijft, maar dan over tijd voor jezelf beginnen :')
pi_169660105
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:32 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Prima als je thuisblijft, maar dan over tijd voor jezelf beginnen :')
En dan op Facebook een foto van een glas wijn of een reep chocolade posten, met de tekst "omdat ik het verdien".

:X
pi_169660472
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:40 schreef Eden_88 het volgende:
Weet je wat pas een tyfus streek is?

Van die wijven van boven de 25 die al een paar jaar een relatie hebben, en dan op een gegeven moment gaan nadenken van : ''Wil ik met hem echt oud worden?''.

Die willen hun vriend dan niet dumpen, want dan zijn ze vrijgezel en hebben ze geen zekerheid meer, maar gaan stiekem alvast op zoek naar een alternatief en dumpen de oude pas als ze iets nieuws hebben :{
Bekend verhaal en inderdaad een tyfusstreek :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_169660602
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:06 schreef Nikmans het volgende:
Andermans kinderen opvoeden :')
Dat is zoiets als de savegame van iemand anders opstarten
Ik moest erg lachen, waarvoor dank.
"Pools are perfect for holding water"
pi_169660677
quote:
99s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:40 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

En dan op Facebook een foto van een glas wijn of een reep chocolade posten, met de tekst "omdat ik het verdien".

:X
Deze man weet _O-
  maandag 20 maart 2017 @ 19:57:57 #227
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_169660798
quote:
14s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:43 schreef Apotheose het volgende:
Genoeg vrouwen op deze planeet wiens eierstokken ook na hun 30e nog lang niet aan het rammelen zijn.
In R&P zit het er vol mee.
  maandag 20 maart 2017 @ 19:59:43 #228
37769 erodome
Zweefteef
pi_169660861
quote:
99s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:40 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

En dan op Facebook een foto van een glas wijn of een reep chocolade posten, met de tekst "omdat ik het verdien".

:X
Niet de waarde van chocolade goed inschatten :(
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169661686
quote:
19s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:57 schreef Gunner het volgende:

[..]

In R&P zit het er vol mee.
waarmee? Met rammelende eierstokken of juist niet? Ik kom eigenlijk amper in R&P :P
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:46 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Yup, dat is het echte leven. Werken word je moe van, dat is voor snikkels en manwijven. Ekte bazinnen blijven thuis. :7

Lekker chillen, met je kindjes naar de kinderboerderij op een mooie lentedag. Lekker tijd om een beetje crea te hobbyen aan je blog of je schilderijen. Want moet ook een dingetje voor jezelf hebben. ja tog?. En af en toe met je vriendinnen lekker naar de yoga of een weekendje wellness. Want wat tijd voor zichzelf, dat heeft moeders wel verdiend hoor!) *O* *O* *O*

Laat die snikkels maar beulen op kantoor, onder een triest systeemplafond. Verschil moet er wezen. 8-)
_O-
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 20 maart 2017 @ 20:22:53 #230
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_169661708
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:22 schreef Apotheose het volgende:

[..]

waarmee? Met rammelende eierstokken of juist niet? Ik kom eigenlijk amper in R&P :P
Juist niet :P

R&P / Bewust/gewenst kindvrij #9: kindvrije mensen verzameltopic.
pi_169662605
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:45 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Ja als ik kijk naar mijn sociale kring dan is dat behoorlijk laag. Niet vervelend bedoeld ofzo. Maar als je wekelijks op stap gaat haal je dat getal makkelijk mits je jezelf een beetje fatsoenlijk kleed en verzorgd natuurlijk
Neuh ik interpreteer het ook niet vervelend, maar ehm, mijn issue hiermee is altijd dat dit een soort passieve werkelijkheid vormt. Ik merk zelf op in mijn leven dat ik niet of nauwelijks actief word benaderd. Feit is, ik zou dat liever vaker hebben, de conclusie trekken dat je het allemaal zelf moet doen is eigenlijk beter, dan geef je jezelf een schop onder je hol en onderneem je zelf dingen.

Ik zou niet weten eigenlijk waarom "de werkelijkheid" opeens zou veranderen. Ook al is die voor jou blijkbaar anders dan voor mij ;) Teveel speculeren over dit soort dingen is vaak gewoon een uiting van onzekerheid trouwens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169665538
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Zoiets heet alleen in je dromen bij jou...
Ik zou nog niet gratis een Nederlandse vrouw vol willen blaffen. Zit ik straks met zo'n verzuurde vrouw, zoals jou.

Nee, dankje. Ik heb een leuke buitenlandse vrouw ontmoet, waar ik nu al een tijdje samen mee ben.
pi_169665728
quote:
ja ik had m gezien :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_169667085
quote:
19s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:57 schreef Gunner het volgende:

[..]

In R&P zit het er vol mee.
Ooit 4 posts gelezen, ongekend _O- :')
pi_169667196
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:01 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Ik zou nog niet gratis een Nederlandse vrouw vol willen blaffen. Zit ik straks met zo'n verzuurde vrouw, zoals jou.

Nee, dankje. Ik heb een leuke buitenlandse vrouw ontmoet, waar ik nu al een tijdje samen mee ben.
Negerinnetje? Die zijn echt knap altijd. Misschien pak ik binnenkort wel ff schoonheidsspecialistje zodat ik er weer extra goed uitzie. Ik ben laatst weer kappertje geweest sws en heb nu echt een goed kapsel _O_
pi_169667297
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neuh ik interpreteer het ook niet vervelend, maar ehm, mijn issue hiermee is altijd dat dit een soort passieve werkelijkheid vormt. Ik merk zelf op in mijn leven dat ik niet of nauwelijks actief word benaderd. Feit is, ik zou dat liever vaker hebben, de conclusie trekken dat je het allemaal zelf moet doen is eigenlijk beter, dan geef je jezelf een schop onder je hol en onderneem je zelf dingen.

Ik zou niet weten eigenlijk waarom "de werkelijkheid" opeens zou veranderen. Ook al is die voor jou blijkbaar anders dan voor mij ;) Teveel speculeren over dit soort dingen is vaak gewoon een uiting van onzekerheid trouwens.
Juist je moet er sowieso niet teveel over nadenken en dingen willen forceren. Dan gebeurd het vaak helemaal niet. Maar je moet dan tegelijkertijd wel dingen ondernemen want als je niet buiten komt dan gebeurd het sowieso niet ghehe.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_169680035
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:32 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Prima als je thuisblijft, maar dan over tijd voor jezelf beginnen :')
Nee joh.

Straks zijn mijn kinderen lekker het huis uit. Het gevoel van leegte dat mij dan bekruipt, omdat ik nooit een eigen leven heb opgebouwd, reageer ik lekker af op anderen, die wel wat met hun leven gedaan hebben.

Lekker lijdzaam de zorgzame engel uithangen, constant benadrukken wat voor goed mens ik wel niet ben, zeggen dat mijn leven altijd om de zorg van anderen draaide. Vooral mijn schoondochter kan zich verheugen op mijn passief-agressieve, chagrijnige houding over hoe mijn leven verlopen is.

Kan niet wachten. })
pi_169680233
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:46 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Yup, dat is het echte leven. Werken word je moe van, dat is voor snikkels en manwijven. Ekte bazinnen blijven thuis. :7

Lekker chillen, met je kindjes naar de kinderboerderij op een mooie lentedag. Lekker tijd om een beetje crea te hobbyen aan je blog of je schilderijen. Want moet ook een dingetje voor jezelf hebben. ja tog?. En af en toe met je vriendinnen lekker naar de yoga of een weekendje wellness. Want wat tijd voor zichzelf, dat heeft moeders wel verdiend hoor!) *O* *O* *O*

Laat die snikkels maar beulen op kantoor, onder een triest systeemplafond. Verschil moet er wezen. 8-)
Jij weet! _O_ _O_
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169680278
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:59 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Nee joh.

Straks zijn mijn kinderen lekker het huis uit. Het gevoel van leegte dat mij dan bekruipt, omdat ik nooit een eigen leven heb opgebouwd, reageer ik lekker af op anderen, die wel wat met hun leven gedaan hebben.

Lekker lijdzaam de zorgzame engel uithangen, constant benadrukken wat voor goed mens ik wel niet ben, zeggen dat mijn leven altijd om de zorg van anderen draaide. Vooral mijn schoondochter kan zich verheugen op mijn passief-agressieve, chagrijnige houding over hoe mijn leven verlopen is.

Kan niet wachten. })
Vrouwen hebben het wel goed inderdaad. Ze kunnen de meest kansloze uitvreters zijn, maar zolang ze een kind baren dan zitten ze goed. Hebben ze een nuttige dagbesteding, excuus voor hun falen etc. etc.
pi_169681308
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:07 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Jij weet! _O_ _O_
Ja toggg?

Zoveel stoere taal hier op Fok, maar desondanks komen wij dames hier anno 2017 nog steeds massaal mee weg. Dan ben je gek als je daar geen gebruik van maakt. :7

Je gaat de beste jaren van je leven toch niet vergooien aan een suffe 9 tot 5 baan? Met suffe collega’s die je zelf echt nooit als vrienden zou kiezen, de hele dag staren naar spreadsheets of zoiets, weet ik veel wat ze tegenwoordig allemaal doen in kantoren. :O

Niks mis met betaald werk hoor, maar het moet vooral leuk zijn, anders blijf ik net zo lief thuis.

Zal wel niet feministisch verantwoord zijn en zo, maar wie geeft er nog een vliegende neuk om feminisme? Die afgeleefde kop van die Dresselhuys is voor mijn vooral inspiratie om mijn fitnessregime trouw vol te houden.
Gotta look good. *O*
pi_169681678
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:09 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Vrouwen hebben het wel goed inderdaad. Ze kunnen de meest kansloze uitvreters zijn, maar zolang ze een kind baren dan zitten ze goed. Hebben ze een nuttige dagbesteding, excuus voor hun falen etc. etc.
Als je vrouw bent is het gewoon de weg van de minste weerstand.

Toen ik studeerde was ik ook voor gelijkheid tussen man en vrouw, vrouwen ook werken enzo. Maar werken bleek toch knap tegen te vallen. Ik had een collega die ik echt niet mocht en toen kwam er ook nog een nieuwe manager, en toen moesten we ineens allemaal andere taken doen, veel meer werk ook, vet stress!

Ik kreeg helemaal geen energie meer van mijn werk. Dus toen de kids er waren ben ik er mee gekapt. Werken, dat mag mijn man lekker doen.

Morgen schijnt het weer een mooie dag te worden, ik ga denk ik een lekker ommetje maken met de kids. Veel succes daar nog in de kantoortuin. :W
pi_169681781
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:13 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Als je vrouw bent is het gewoon de weg van de minste weerstand.

Toen ik studeerde was ik ook voor gelijkheid tussen man en vrouw, vrouwen ook werken enzo. Maar werken bleek toch knap tegen te vallen. Ik had een collega die ik echt niet mocht en toen kwam er ook nog een nieuwe manager, en toen moesten we ineens allemaal andere taken doen, veel meer werk ook, vet stress!

Ik kreeg helemaal geen energie meer van mijn werk. Dus toen de kids er waren ben ik er mee gekapt. Werken, dat mag mijn man lekker doen.

Morgen schijnt het weer een mooie dag te worden, ik ga denk ik een lekker ommetje maken met de kids. Veel succes daar nog in de kantoortuin. :W
Als vrouw speel je 'het leven' inderdaad op de makkelijkste setting. Ik geef je groot gelijk. Als ik een vrouw zou zijn dan zou ik geen vinger uitsteken behoudens tussen de lakens.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2017 19:18:41 ]
pi_169690333
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:17 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Als vrouw speel je 'het leven' inderdaad op de makkelijkste setting. Ik geef je groot gelijk. Als ik een vrouw zou zijn dan zou ik geen vinger uitsteken behoudens tussen de lakens.
Als je vrouwendingetjes wilt is het een leven op de makkelijkste setting, ja. Lekker tutten met de kindjes, verder niet al te veel stress van werk. Werk moet leuk blijven, want keuzevrijheid moet er wezen niet waar. Gek genoeg geldt die vrijheid niet voor mannen. Die kunnen er niet voor kiezen om werk te laten vallen, als ze bedenken dat die verplichting toch wel een domper is op hun relaxte leventje.

Als je interesses wat minder typisch vrouwelijk zijn is het leven als vrouw juist minder makkelijk. Iedereen verwacht toch een beetje dat je vooral voor je gezinnetje gaat en werk wat minder serieus neemt. De baas zal je minder snel promoveren omdat je straks toch wel zwanger bent en parttime wil werken. Terwijl de juf op school juist meer op jou zal rekenen als je kind ziek is. Moeders worden vrijwel altijd als eerste gebeld, zelfs wanneer ze aangeven een fulltime baan te krijgen.

Voor mannen is het hetzelfde, maar dan omgekeerd. Knallen op je werk, je eigen plan trekken? Volkomen geaccepteerd. Maar je kunt niet zomaar beslissen met je werk te kappen ‘omdat dat meer rust geeft’ ‘omdat je lekker bezig wilt met je passie’, of omdat ‘je geen energie krijgt van je werk‘. Dat is anno 2017 nog steeds een beetje het voorrecht van de vrouw, grof gezien.
pi_169693476
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:21 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Als je vrouwendingetjes wilt is het een leven op de makkelijkste setting, ja. Lekker tutten met de kindjes, verder niet al te veel stress van werk. Werk moet leuk blijven, want keuzevrijheid moet er wezen niet waar. Gek genoeg geldt die vrijheid niet voor mannen. Die kunnen er niet voor kiezen om werk te laten vallen, als ze bedenken dat die verplichting toch wel een domper is op hun relaxte leventje.

Als je interesses wat minder typisch vrouwelijk zijn is het leven als vrouw juist minder makkelijk. Iedereen verwacht toch een beetje dat je vooral voor je gezinnetje gaat en werk wat minder serieus neemt. De baas zal je minder snel promoveren omdat je straks toch wel zwanger bent en parttime wil werken. Terwijl de juf op school juist meer op jou zal rekenen als je kind ziek is. Moeders worden vrijwel altijd als eerste gebeld, zelfs wanneer ze aangeven een fulltime baan te krijgen.

Voor mannen is het hetzelfde, maar dan omgekeerd. Knallen op je werk, je eigen plan trekken? Volkomen geaccepteerd. Maar je kunt niet zomaar beslissen met je werk te kappen ‘omdat dat meer rust geeft’ ‘omdat je lekker bezig wilt met je passie’, of omdat ‘je geen energie krijgt van je werk‘. Dat is anno 2017 nog steeds een beetje het voorrecht van de vrouw, grof gezien.
Ligt dat niet aan de sociale omgeving waarin je je bevindt? Ik kan me voorstellen dat vrouwen die in de grote stad wonen en werken als arts of advocaat een sociale omgeving hebben die hier heel anders tegen aankijkt dan vrouwen die in een dorp wonen en in deeltijd werken bij een overheid.

De vrouwen die bij de overheid werken zullen bijvoorbeeld meer vrouwen en mannen ontmoeten die het belangrijk vinden om kinderen te krijgen en tijd vrij te maken om voor die kinderen te zorgen. Die vrouwen plaatsen die kinderen al dan niet toevallig op scholen met leraren en andere ouders die hetzelfde in het leven staan. En ze gaan al dan niet toevallig naar dezelfde kapper, uitgaansgelegenheden enzovoorts met mensen die deze manier van denken motiveren en andere manieren van je leven inrichten afkeuren. Terwijl artsen en advocaten in een heel andere sociale werkelijkheid leven.

:)
pi_169704515
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 08:57 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ligt dat niet aan de sociale omgeving waarin je je bevindt? Ik kan me voorstellen dat vrouwen die in de grote stad wonen en werken als arts of advocaat een sociale omgeving hebben die hier heel anders tegen aankijkt dan vrouwen die in een dorp wonen en in deeltijd werken bij een overheid.

De vrouwen die bij de overheid werken zullen bijvoorbeeld meer vrouwen en mannen ontmoeten die het belangrijk vinden om kinderen te krijgen en tijd vrij te maken om voor die kinderen te zorgen. Die vrouwen plaatsen die kinderen al dan niet toevallig op scholen met leraren en andere ouders die hetzelfde in het leven staan. En ze gaan al dan niet toevallig naar dezelfde kapper, uitgaansgelegenheden enzovoorts met mensen die deze manier van denken motiveren en andere manieren van je leven inrichten afkeuren. Terwijl artsen en advocaten in een heel andere sociale werkelijkheid leven.

:)
Yup, zal zeker uit maken :)
pi_169706076
Oh shit, ik heb een klb topic vermoord met veel te serieuze praat -O-
pi_169706283
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:59 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Nee joh.

Straks zijn mijn kinderen lekker het huis uit. Het gevoel van leegte dat mij dan bekruipt, omdat ik nooit een eigen leven heb opgebouwd, reageer ik lekker af op anderen, die wel wat met hun leven gedaan hebben.

Lekker lijdzaam de zorgzame engel uithangen, constant benadrukken wat voor goed mens ik wel niet ben, zeggen dat mijn leven altijd om de zorg van anderen draaide. Vooral mijn schoondochter kan zich verheugen op mijn passief-agressieve, chagrijnige houding over hoe mijn leven verlopen is.

Kan niet wachten. })
Ik mag jou wel dame.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')