abonnement Unibet Coolblue
pi_169607162
Er zijn situaties waar politieke onderwerpen opkomen. Sommige mensen zijn dan heel operhartig en brallen dan alles maar eruit. Zelf ben ik nooit iemand die als eerst zulke onderwerpen aankaart omdat daar alleen ruzie van komt en je kan de ander toch niet overtuigen. Vraag me dan af of het dan beter is om er niet op in te gaan.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 13:57:46 #2
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_169607434
Nou ik vind dat mensen zulke onderwerpen moet kunnen discussiėren zonder dat anderen zomaar boos worden. Helaas kan de merendeel van de bevolking dit niet. Dat is ook de probleem die we hebben deze tijd. Mensen hebben verschillende meningen, maar kunnen niet met elkaar in gesprek over gaan. Zo ontstaat er polarisatie zoals je ziet met DENK aanhangers en PVV aanhangers. In plaats dat ze elkaars standpunten gaan proberen te begrijpen, worden ze alleen maar boos op elkaar en gaan de ander dehumaniseren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_169607435
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:38 schreef Atak het volgende:
Er zijn situaties waar politieke onderwerpen opkomen. Sommige mensen zijn dan heel operhartig en brallen dan alles maar eruit. Zelf ben ik nooit iemand die als eerst zulke onderwerpen aankaart omdat daar alleen ruzie van komt en je kan de ander toch niet overtuigen. Vraag me dan af of het dan beter is om er niet op in te gaan.
Als ik ga stappen in Rotterdam praat ik in het rookhok niet over politiek en religie.
Buiten Rotterdam komt daar voetbal bij :P
Hell To The Liars
  zaterdag 18 maart 2017 @ 14:02:55 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_169607504
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:57 schreef Droopie het volgende:

[..]

Als ik ga stappen in Rotterdam praat ik in het rookhok niet over politiek en religie.
Buiten Rotterdam komt daar voetbal bij :P
Ja, ik ook niet. Ik praat alleen met vrienden over dat soort onderwerpen en niet eens alle vrienden. Maar dat is denk ik ook het probleem.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:07:23 #5
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169610508
je wordt al snel voor racist uitgemaakt as je over politiek begint :{
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:39:28 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_169611273
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:07 schreef RedFever007 het volgende:
je wordt al snel voor racist uitgemaakt as je over politiek begint :{
Niet perse.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')