abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169623710
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:32 schreef Fides het volgende:

[..]

Dus je gaat er echt vanuit dat deze brug dan niet gewoon gesloopt wordt?
Dat dus. Bovendien kan je voor drie miljard heel wat veerboten laten varen die in oorlog veel minder kwetsbaar zijn als een brug.

Economisch is een brug vaak wel weer van belang. De capaciteit van een brug ga je nooit met veerboten halen. Bovendien is een brug minder weesafhankelijk dan een veer. Of dat hier speelt, geen idee. Overal ter wereld zijn dit soort projecten deels prestige. Het nut blijkt achteraf pas.
pi_169623800
Het is spijtig dat er haast geen vertalingen zijn van wat Kadir Misiroglu allemaal uitspreekt op de ' topzenders' (A Haber, Beyaz TV, etc) van Turkije. Het geeft je wel een beeld door wat voor fantasten het land wordt leeggezogen geleid.

290320140908476126067.jpg
pi_169623863
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:45 schreef Toefjes het volgende:
Handig die brug, voor wanneer de doodstraf weer ingevoerd wordt.
niet echt. de bruggen in istanbul zouden veel meer kijkers trekken ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
pi_169623914
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:04 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij wel niet dan?
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
  zondag 19 maart 2017 @ 12:09:50 #80
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169624027
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:50 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dat dus. Bovendien kan je voor drie miljard heel wat veerboten laten varen die in oorlog veel minder kwetsbaar zijn als een brug.
Symbolen zijn niet kwetsbaar. Van die veerbootjes die de doorgaande schepen van de Russische vloot voor moeten gaan zijn een vernedering voor Erdogan, een lange hangbrug boven de Russen is een symbolische vernedering van Poetin.
Bovendien gaat er dreiging van die brug uit: het is een strategische plek, en om de strategische kracht te breken moet je de brug opblazen en dan hebben de Turken er een krachtig pro-Turks symbool bij.
Je moet het grote plaatje blijven zien, maar wel in het perspectief van Erdogan.

quote:
Economisch is een brug vaak wel weer van belang. De capaciteit van een brug ga je nooit met veerboten halen. Bovendien is een brug minder weesafhankelijk dan een veer. Of dat hier speelt, geen idee. Overal ter wereld zijn dit soort projecten deels prestige. Het nut blijkt achteraf pas.
Ik heb niet de indruk dat er veel vraag is naar verkeer tussen niets en nergens. Beter bouwen ze er bij Istanboel een brug bij.
  zondag 19 maart 2017 @ 12:10:22 #81
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169624039
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het is spijtig dat er haast geen vertalingen zijn van wat Kadir Misiroglu allemaal uitspreekt op de ' topzenders' (A Haber, Beyaz TV, etc) van Turkije. Het geeft je wel een beeld door wat voor fantasten het land wordt leeggezogen geleid.

[ afbeelding ]
Samenvatting van wat hij zegt dan?
pi_169624096
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:10 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Samenvatting van wat hij zegt dan?
zal wel een paranoide complotenker zijn, daar zijn alle turken dol op :P
pi_169625070
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:09 schreef Lunatiek het volgende:
Ik heb niet de indruk dat er veel vraag is naar verkeer tussen niets en nergens. Beter bouwen ze er bij Istanboel een brug bij.
Dat argument zou voor de Zeeuwse verbindingen dan ook moeten opgaan. Toch worden/werden die niet betwijfeld. Ok, de Westerschelde tunnel was wel iets minder kostbaar maar ook die gaat van niks naar nergens en omrijden is in Zeeland echter nog wel te doen. Een brug erbij in Istanbul is een ander verhaal. Dat is honderden kilometers daar vandaan.
pi_169628948
Bouwen is altijd goed, afbreken is slecht.

Als hij wil laten zien dat zijn land prestigieuze dingen kan bouwen, helemaal prima. Ik zal de man een taart toesturen als het project klaar is en hem feliciteren erom.
pi_169628969
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:44 schreef Telefoonvork het volgende:

Als hij wil laten zien dat zijn land prestigieuze dingen kan bouwen, helemaal prima. Ik zal de man een taart toesturen als het project klaar is en hem feliciteren erom.
Wel vloggen he.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169629762
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:44 schreef Telefoonvork het volgende:

Onderhouden is nog beter dan bouwen en afbreken kan soms wel verstandig zijn.
  zondag 19 maart 2017 @ 19:13:29 #87
442999 Arutha_ConDoin
Heer van het Westen
pi_169634194
Ook dit project hebben de zuid-koreanen gewonnen. Die gasten doen goede zaken in Turkije.

Als Turkije niet naar de knoppen gaat door Erdogan, zal de brug populair worden voor autotoeristen richting de Turkse Rivièra.
Rijkdom, hoe dan ook verkregen, maakt een edelman van een handwerksman, een heer van een bandiet; Antiquiteit en afkomst, waarde kennen zij hier niet; Geld en schaamteloosheid, die verheffen tot adelstand.
pi_169634417
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:13 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
Ook dit project hebben de zuid-koreanen gewonnen. Die gasten doen goede zaken in Turkije.

Als Turkije niet naar de knoppen gaat door Erdogan, zal de brug populair worden voor autotoeristen richting de Turkse Rivièra.
In 2023 gaat zuidkorea plutonium leveren aan de Turken. :')
  zondag 19 maart 2017 @ 19:25:35 #89
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169634592
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:03 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dat argument zou voor de Zeeuwse verbindingen dan ook moeten opgaan.
Klopt. En voor de Erasmusbrug geldt het ook: volkomen overbodig, verkeerstechnisch. Ze zijn gebouwd omdat er wat anders achter zat, een of andere koehandel.
pi_169634666
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:21 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Zuid-Korea heeft ervaring met onderhandelen met dictators :7
pi_169634905
quote:
7s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:27 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Zuid-Korea heeft ervaring met onderhandelen met dictators :7
Sinds wanneer onderhandelen ze met noord korea?
  zondag 19 maart 2017 @ 19:42:33 #92
442999 Arutha_ConDoin
Heer van het Westen
pi_169635075
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:21 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Huh watte?

Wat heeft plutonium met het feit te maken dat Zuid-koreaanse bedrijven de meeste grote infra projecten in Turkije uitvoeren?

Of ben je in de war dat Zuid-Korea in samenwerking met Turkije 5 nieuwe energie centrales in Iran gaat bouwen? Die worden aangedreven door gas en niet door plutonium...
Rijkdom, hoe dan ook verkregen, maakt een edelman van een handwerksman, een heer van een bandiet; Antiquiteit en afkomst, waarde kennen zij hier niet; Geld en schaamteloosheid, die verheffen tot adelstand.
pi_169635145
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:42 schreef Arutha_ConDoin het volgende:

[..]

Huh watte?

Wat heeft plutonium met het feit te maken dat Zuid-koreaanse bedrijven de meeste grote infra projecten in Turkije uitvoeren?

Of ben je in de war dat Zuid-Korea in samenwerking met Turkije 5 nieuwe energie centrales in Iran gaat bouwen? Die worden aangedreven door gas en niet door plutonium...
Jij bent pas in de war. :')
pi_169635349
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:09 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik denk dat TS nog een weerwoord aan het bedenken is.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zondag 19 maart 2017 @ 19:53:36 #95
442999 Arutha_ConDoin
Heer van het Westen
pi_169635370
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:44 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Jij bent pas in de war. :')
Want... Wat klopt er niet dan?
pi_169635788
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:36 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Sinds wanneer onderhandelen ze met noord korea?
Sinds het staakt het vuren over van alles bv familieherenigen.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')