abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169604761
Het is een standaard gegeven dat bij Partijen als de PVV leden zich afsplitsen van de partij omdat ze het niet eens zijn met het beleid. Bij de PVV waren het er vorige keer 3.



Ik gok nu op 3 leden die zich tegen wilders en pvv zullen verzetten en voor zichzelf gaan beginnen. :{w

Dat betekent ook indirecht dat de PVV binnen 2 jaar niet meer de 2e partij van Nederland zal zijn in de 2e kamer. :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169604770
ik gok op sietske
raymond
en gabrielle
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169604840
Volgens mij heeft de PVV maar één lid.
Dus het kan NIET!
pi_169604953
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 10:16 schreef Mr.Ping het volgende:
Volgens mij heeft de PVV maar één lid.
Dus het kan NIET!
de vorige keer waren het 3 die wegliepen...

sommige mensen weten niet dat de pvv maar met 12 zetels in de kamer zaten uiteindelijk...

dus er gaan overlopers komen goser

pvv-ers zijn een onstabiel volkje
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169605090
Kunnen beter gokken welk dubbel-paspoort-profiteur zich afsplitst en zich bij Denk aansluit, die kans is vele malen groter.
pi_169605167
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 10:16 schreef Mr.Ping het volgende:
Volgens mij heeft de PVV maar één lid.
Dus het kan NIET!
De partij als organisatie heeft maar één lid. De fractie heeft er wel meer.

Op de een of andere manier zie ik Fleur steeds meer onderhuidse ergernis hebben wat de gang van zaken betreft. Maar of ze er om die reden ook uit stapt op den duur?
pi_169605243
Niemand het zijn allemaal mensen die al langer betrokken zijn bij de PVV en goed geīndoctrineerd zijn.
pi_169605333
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 10:54 schreef Wespensteek het volgende:
Niemand het zijn allemaal mensen die al langer betrokken zijn bij de PVV en goed geīndoctrineerd zijn.
Maar GBL is aan zn end. Die man is zo vreselijk moe dat ie vrijwel geen debat meer aandurfde. Ook zijn specialiteit van media-aandacht trekken scoorde hij veel slechter in dan voorheen. De gigantische daling in de peiling zal ook in die gelederen wel onrust veroorzaken. Fleur liet zich ongeveer openlijk uit dat er met dat A4tje niet fatsoenlijk te werken was.
pi_169605383
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 10:47 schreef qajariaq het volgende:

[..]

De partij als organisatie heeft maar één lid. De fractie heeft er wel meer.

Op de een of andere manier zie ik Fleur steeds meer onderhuidse ergernis hebben wat de gang van zaken betreft. Maar of ze er om die reden ook uit stapt op den duur?
fleur is de laatste persoon waarvan ik verwacht dat ze zich afsplits van de pvv en wilders

volgens mij zijn er verhalen die de ronde doen dat ze sex met geert had...

deze muts zou het liefst een kind van geert gehad hebben.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169605918
Ik denk dat Wilders zich stiekem afsplitst om bij D66 aan te sluiten.
pi_169606145
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

fleur is de laatste persoon waarvan ik verwacht dat ze zich afsplits van de pvv en wilders

volgens mij zijn er verhalen die de ronde doen dat ze sex met geert had...

deze muts zou het liefst een kind van geert gehad hebben.....
Stiekem sex hebben met 36 bewakers naast je bed lijkt me wel lastig. Als dat wel zo is lijkt me dat voornamelijk een privé aangelegenheid. Maar het zou wel betekenen dat er makkelijk spanningen kunnen ontstaan... Die vermoeidheid van Wilders moet ergens vandaan komen. Ruzie thuis?

Afsplitsen van de PVV verwacht ik ook niet. Maar een hoop herrie en dat één van beiden de politiek verlaat lijkt me niet onwaarschijnlijk. Maar goed, zeker bij deze partij kom je daar pas achter als het feitelijk al gebeurd is.

Ondertussen zak ik af naar niveau roddelrubriek. Ik zal me weer inhouden. :-)
pi_169608241
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 12:15 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Stiekem sex hebben met 36 bewakers naast je bed lijkt me wel lastig. Als dat wel zo is lijkt me dat voornamelijk een privé aangelegenheid. Maar het zou wel betekenen dat er makkelijk spanningen kunnen ontstaan... Die vermoeidheid van Wilders moet ergens vandaan komen. Ruzie thuis?

Afsplitsen van de PVV verwacht ik ook niet. Maar een hoop herrie en dat één van beiden de politiek verlaat lijkt me niet onwaarschijnlijk. Maar goed, zeker bij deze partij kom je daar pas achter als het feitelijk al gebeurd is.

Ondertussen zak ik af naar niveau roddelrubriek. Ik zal me weer inhouden. :-)
what the fuk

bewakers hebben zwijgrecht, geert kan zijn gang met fleurtje als hij er zin in heeft..

je denk dat die fleur en die blonde muts zomaar op 2 en 3 staan in zijn partij

daar moet je wel wat voor doen als je begrijp wat ik bedoel......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:09:34 #13
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_169609334
Toen PVV in 2012 gedoogpartner was, splitste Hero Brinkman zich af van de PVV. Dat was tijdens het beruchte Catshuis overleg en Geert Wilders was hier destijds zichtbaar door aangeslagen.

Een maand later blaast Wilders onverwacht de gedoogconstructie op waardoor het kabinet valt.

Volgens interviews in het programma Politicologica voelde Wilders zich verraden door Brinkman en door aan te sturen op verkiezingen hoopte Wilders de eenmansfractie van Brinkman uit de 2e kamer krijgen. Met andere woorden, Wilders wou Brinkman gewoon een hak zetten en het landsbelang was ondergeschikt.

Zie vanaf minuut 9:00
http://www.human.nl/politicologica/afleveringen/pvv.html
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:20:40 #14
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_169609503
Eén ding is wel zeker;

De PVV zal de komende tijd op één of ander extreem standpunt gaan hameren (het koranverbod of met scherp schieten op straattuig ofzo) zodat ze weer kunnen zeggen dat die gemene elite ze buitensluit van regeren.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')