abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169607186
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, misschien speciaal voor de gelegenheid. Ik neem aan dat Sarabi straks ook niet in haar trouwjurk boodschappen wil gaan doen. :+

Ik zou het voor mezelf ook niks vinden hoor, maar ik snap het wel. :)
Ik zweet snel, dus dan gaat een pony plakken
En daar heb ik weinig zin in, op zo'n dag
Dus vandaar mijn pony laten groeien zodat het makkelijk naar achter kan (en blijft zitten)
pi_169607192
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik vind geen enkele hak lekker lopen, vrees ik. #kluns
Ik kan het wel hoor, maar niet van harte.
Blokhakken kan ik heel makkelijk op lopen.
Op de rest lijk ik net bambi.
pi_169607195
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:37 schreef minilot het volgende:

[..]

:D Hetzelfde als in Culemborg!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat stond er, kon het niet zo goed lezen. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169607201
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zweet snel, dus dan gaat een pony plakken
En daar heb ik weinig zin in, op zo'n dag
Dus vandaar mijn pony laten groeien zodat het makkelijk naar achter kan (en blijft zitten)
Duidelijk! ^O^

Ik heb trouwens wel af en toe toch spijt van mijn pony trouwens en dat is als ik buiten loop en de wind net verkeerd staat. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_169607202
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, super bizar
Waarom zou ze het doen?
Misschien is er wel een goede reden voor
Volgens mij hebben al mijn vriendinnen dat gedaan toen ze gingen trouwen. Ik sta er heel niet raar van te kijken.
Soms heb je iets in je hoofd en dat kan niet met pony (of andersom, heb je pony nodig voor iets)
Ik ben wel heel benieuwd hoor
We have far more in common than that which devides us..
pi_169607222
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh dat stond er, kon het niet zo goed lezen. O+
Als ik alleen voor mezelf schrijf heb ik een wat knoeierig handschrift. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_169607241
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:34 schreef minilot het volgende:
Huidige stand van zaken omtrent uienringenfrituurbrandwondje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best netjes. Dankzij de goede zorgen van de EHBO in de Efteling natuurlijk. :7
Ouch. Zo ziet mijn (andere) arm er ook ongeveer uit maar dan keer vier en iets meer richting pols. Tamelijk dubieus :')

Buik vol bagel en op naar Andre!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169607251
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ouch. Zo ziet mijn (andere) arm er ook ongeveer uit maar dan keer vier en iets meer richting pols. Tamelijk dubieus :')
Heh! Foto? :)

Veel plezier bij Dré! Ik hoop dat de koter het wat vindt :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169607282
Baas belt: 'er staan nog drie gebakjes van gisteren in de koelkast - eet jij die vandaag even op, anders moeten ze weg en dat is zonde, ok txh bye'

}:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_169607368
Het blijkt waar.




Ik heb een ding voor hazelnootgebakjes, maar ik tracht sterk te wezen. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_169607423
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben al mijn vriendinnen dat gedaan toen ze gingen trouwen. Ik sta er heel niet raar van te kijken.
Soms heb je iets in je hoofd en dat kan niet met pony (of andersom, heb je pony nodig voor iets)
Ik ben wel heel benieuwd hoor
Het gaat er bij mij eigenlijk over om het juist zo makkelijk mogelijk te hebben op de dag.
Maar sowieso niet vreemd om op zo'n dag iets anders te hebben natuurlijk.

Over twee weken gaan we mijn haar en make up alvast uitproberen. Twee vriendinnen van mij helpen me O+ dus niets te stijf en niet de ochtend voor de bruiloft nog naar de kapper moeten
pi_169607447
Al enig idee van hoe je haar gaat doen verder, Sarabi? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169607533
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:59 schreef minilot het volgende:
Al enig idee van hoe je haar gaat doen verder, Sarabi? :)
Werkt deze link?
http://pin.it/t_9FpfL

En dan komt er nog een sluier bij
En wat bloemen/speldjes
pi_169607542
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh! Foto? :)
Dat.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169607597
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Werkt deze link?
http://pin.it/t_9FpfL

En dan komt er nog een sluier bij
En wat bloemen/speldjes
mooi, heel rustig ook, ik hou ervan
We have far more in common than that which devides us..
pi_169607621
Geinspireerd door mini houthakkersblouse aangetrokken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169607631
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zweet snel, dus dan gaat een pony plakken
En daar heb ik weinig zin in, op zo'n dag
Dus vandaar mijn pony laten groeien zodat het makkelijk naar achter kan (en blijft zitten)
sja das minder maar heb je dan nu niet last van haar wat in je gezicht plakt daardor (gewoon NU he niet als je strax een trouwkapsel hebt)
pi_169607644
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:14 schreef liedetector het volgende:

[..]

sja das minder maar heb je dan nu niet last van haar wat in je gezicht plakt daardor (gewoon NU he niet als je strax een trouwkapsel hebt)
hel op de fiets, te lange pony met een bril in de regen
We have far more in common than that which devides us..
pi_169607646
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben al mijn vriendinnen dat gedaan toen ze gingen trouwen. Ik sta er heel niet raar van te kijken.
Soms heb je iets in je hoofd en dat kan niet met pony (of andersom, heb je pony nodig voor iets)
Ik ben wel heel benieuwd hoor
ik ben gewoon niet zo bekend met het fenomeen trouwen ben ik bang.....
pi_169607658
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:14 schreef liedetector het volgende:

[..]

sja das minder maar heb je dan nu niet last van haar wat in je gezicht plakt daardor (gewoon NU he niet als je strax een trouwkapsel hebt)
Normaal als ik een pony heb? Dan kan ik het makkelijker bijwerken op een gewone dag

En nu zonder pony is het helemaal makkelijk omdat het langs mijn gezicht hangt. En daar plakt het niet zo :D
pi_169607659
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:15 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik ben gewoon niet zo bekend met het fenomeen trouwen ben ik bang.....
Heb er ook niet zoveel maar stuk voor stuk gingen ze opeens niet meer naar de kapper _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_169607661
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

hel op de fiets, te lange pony met een bril in de regen
MI nu....
pi_169607662
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169607663
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

mooi, heel rustig ook, ik hou ervan
Thanx :)
pi_169607694
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 maart 2017 @ 14:20:59 #228
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_169607710
Politieke Ledenraden van de PVDA zijn altijd zo grappig om naar te kijken _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_169607714
ik heb net gewoon mn erwtensoep uit de vriezer van het atelier gehaald... ff door de regen fietsen, maar vanavond wel gauw klaar (mijn vriezer lag te vol en daar een profikeuken ook in het gebouw met ruimte genoeg, vriestas met naam en ten.nr. erop en ik kan altijd een stuk meer zooi kwijt) KUT weer!
pi_169607751
quote:
Okee, het is eigenlijk best lekker. :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_169607773
Tsssk de kleine witte hier heeft ook sinds vandaag iets geks en valt steeds om etc...dus ook net echt zin om in de keuken te gaan staan
geriatrisch vestibulair syndroom, ze is er gelukkig niet misselijk bij....maar schrok wel toen ik uit mn werk thuis kwam en dr zag (ging om half 5 de deur uit en toen was ze prima....rond een uur of 8 kwam "lief" erachter dat het mis was...brr die dacht eerst een TIA, maar schijnt bij honden amper voor te komen gelukkig
pi_169607847
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:28 schreef Sarabi het volgende:
Ik hou van pony's O+ zeker bij donker haar.
Ben de mijne nu alleen al een half jaar aan het mee laten groeien vanwege een makkelijk kapsel voor mijn bruiloft.
Maar daarna komt de pony meteen weer terug.
volgens mij wordt dit een soort koninklijk huwelijk qua voorbereiding :D
pi_169607911
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:30 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

volgens mij wordt dit een soort koninklijk huwelijk qua voorbereiding :D
Echt?
Vind het echt grappig (en soms vervelend) dat jullie dat denken.
Want we hebben juist echt een informele bruiloft (en voorbereiding).
Als je dat al serieus van mij denkt dan schrik je je dood als je in het trouwtopic meeleest.

Dus nee wat wij doen is niet vreemd of over de top. En al helemaal niet koninklijk.
Het is straks gewoon een bruiloft op een grasveld waar je zelf je eten mag BBQen met een biertje er bij.
pi_169607975
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Echt?
Vind het echt grappig (en soms vervelend) dat jullie dat denken.
Want we hebben juist echt een informele bruiloft (en voorbereiding).
Als je dat al serieus van mij denkt dan schrik je je dood als je in het trouwtopic meeleest.

Dus nee wat wij doen is niet vreemd of over de top. En al helemaal niet koninklijk.
Het is straks gewoon een bruiloft op een grasveld waar je zelf je eten mag BBQen met een biertje er bij.
is toch logisch als mensen dat denken wanneer de voorbereiding al maanden duurt?

Mijn zusje ging op een dinsdagmorgen in dr gewone kloffie naar de burgelijke stand (niemand wist het behalve ik, want je hebt nou eenmaal een getuige nodig) daarna een stuk appeltaart met koffie gegeten bij haar thuis en dat was het.....
pi_169607976
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Echt?
Vind het echt grappig (en soms vervelend) dat jullie dat denken.
Want we hebben juist echt een informele bruiloft (en voorbereiding).
Als je dat al serieus van mij denkt dan schrik je je dood als je in het trouwtopic meeleest.

Dus nee wat wij doen is niet vreemd of over de top. En al helemaal niet koninklijk.
Het is straks gewoon een bruiloft op een grasveld waar je zelf je eten mag BBQen met een biertje er bij.
nou meer dat ik het ( waarschijnlijk verkeerde ) idee hebt dat je al jaar minutieus aan het plannen bent. En met je haar laten groeien krijg ik ook een beetje een Laurentien idee.
Sorry, heb niks met trouw gedoe :D
pi_169608013
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

nou meer dat ik het ( waarschijnlijk verkeerde ) idee hebt dat je al jaar minutieus aan het plannen bent. En met je haar laten groeien krijg ik ook een beetje een Laurentien idee.
Sorry, heb niks met trouw gedoe :D
Dan heb je zeker het verkeerde idee :Y

En heb je terug gelezen waarom ik het laat groeien? Juist om een supermakkelijk kapsel te kunnen hebben. Heb je de foto gezien?
pi_169608172
Maar even iets anders, onze nieuwste biercreatie: een session (voor de brouwwedstrijd van Brand) is erg lekker O+
Net voor het eerst kunnen proberen.
Er moet nog iets meer koolzuur bij maar dat komt vanzelf.
pi_169608204
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan heb je zeker het verkeerde idee :Y

En heb je terug gelezen waarom ik het laat groeien? Juist om een supermakkelijk kapsel te kunnen hebben. Heb je de foto gezien?
nee ik heb foto niet gezien, maar plakkende pony zou mij nou totaal niet boeien als het een relaxte bruiloft is. Wel bij koninklijk huwelijk met veel publiek :+
pi_169608208
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:48 schreef Sarabi het volgende:
(voor de brouwwedstrijd van Brand)
Cool!
Al eerder aan zoiets meegedaan? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_169608213
Nou, ook al heb ik niet veel trouwerijen meegemaakt en al helemaal niet van heel dichtbij, maar Sarabi doet het op een zeer relaxte manier. Iedere keer een beetje en volgens mij is ze drukker met bier maken dan met trouwen.
Maar als je niet, op een ochtend ff langs het stadhuis gaat en je er ook iets mee wilt doen met vrienden en familie dan moet je er toch wat tijd aan besteden.
Ik vind het wel leuk om te lezen.

Moet denken aan een oud collega met een schoonmoeder from hell and back. Zij en haar man hebben de hele trouwerij een jaar van te voren helemaal gepland, vastgelegd, contracten getekend en betaald. En toen zijn moeder verteld dat ze gingen trouwen. Moeders ging in de organisatiestand en was woest (ik heb haar aan de telefoon gehad toen) toen ze erachter kwam dat er niets meer te doen was.
Ze wilde persé bij zijn vrijgezellenavond zijn. Het was echt zo'n schoonmoeder die randjes ging voelen om te zien of het huis schoon genoeg was, maar ook dat hij z'n overhemd uit moest doen omdat het niet strak genoeg gestreken was. Wij lagen dubbel om die verhalen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_169608224
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

nee ik heb foto niet gezien, maar plakkende pony zou mij nou totaal niet boeien als het een relaxte bruiloft is. Wel bij koninklijk huwelijk met veel publiek :+
Dan zweet je niet zoveel als ik.
pi_169608246
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Cool!
Al eerder aan zoiets meegedaan? :)
Nope en we maken ook geen schijn van kans hoor :D
Vele brouwen al minstens 10 jaar en zijn een stuk professioneler.
Maar sowieso leuk om een rapport terug te krijgen en er van te leren.
pi_169608282
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, ook al heb ik niet veel trouwerijen meegemaakt en al helemaal niet van heel dichtbij, maar Sarabi doet het op een zeer relaxte manier. Iedere keer een beetje en volgens mij is ze drukker met bier maken dan met trouwen.
Maar als je niet, op een ochtend ff langs het stadhuis gaat en je er ook iets mee wilt doen met vrienden en familie dan moet je er toch wat tijd aan besteden.
Ik vind het wel leuk om te lezen.

Moet denken aan een oud collega met een schoonmoeder from hell and back. Zij en haar man hebben de hele trouwerij een jaar van te voren helemaal gepland, vastgelegd, contracten getekend en betaald. En toen zijn moeder verteld dat ze gingen trouwen. Moeders ging in de organisatiestand en was woest (ik heb haar aan de telefoon gehad toen) toen ze erachter kwam dat er niets meer te doen was.
Ze wilde persé bij zijn vrijgezellenavond zijn. Het was echt zo'n schoonmoeder die randjes ging voelen om te zien of het huis schoon genoeg was, maar ook dat hij z'n overhemd uit moest doen omdat het niet strak genoeg gestreken was. Wij lagen dubbel om die verhalen.
tering wat erg!!
pi_169608284
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, ook al heb ik niet veel trouwerijen meegemaakt en al helemaal niet van heel dichtbij, maar Sarabi doet het op een zeer relaxte manier. Iedere keer een beetje en volgens mij is ze drukker met bier maken dan met trouwen.
Maar als je niet, op een ochtend ff langs het stadhuis gaat en je er ook iets mee wilt doen met vrienden en familie dan moet je er toch wat tijd aan besteden.
Ik vind het wel leuk om te lezen.

Moet denken aan een oud collega met een schoonmoeder from hell and back. Zij en haar man hebben de hele trouwerij een jaar van te voren helemaal gepland, vastgelegd, contracten getekend en betaald. En toen zijn moeder verteld dat ze gingen trouwen. Moeders ging in de organisatiestand en was woest (ik heb haar aan de telefoon gehad toen) toen ze erachter kwam dat er niets meer te doen was.
Ze wilde persé bij zijn vrijgezellenavond zijn. Het was echt zo'n schoonmoeder die randjes ging voelen om te zien of het huis schoon genoeg was, maar ook dat hij z'n overhemd uit moest doen omdat het niet strak genoeg gestreken was. Wij lagen dubbel om die verhalen.
Ow dat klinkt echt als hel....

En yep inderdaad veel meer tijd bezig met bier brouwen :D afgelopen weekend ging dat richting de 20 uur.
En denk dat we een uurtje aan de bruiloft hebben besteed.

Maar inderdaad je moet gewoon wel flink wat regelen (of je het nu leuk vind of niet).
Ik ben wel op tijd begonnen (moest wel met de fotograaf en locatie), ruim 1 jaar van te voren. Maar daarna zijn er ook genoeg maanden geweest (zelfs half jaar) waarin we helemaal niets hebben gedaan.
pi_169608363
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:57 schreef liedetector het volgende:

[..]

tering wat erg!!
Voor ons, wij hoorden alleen maar de verhalen, was het dolkomisch. Maar toen wij haar leerden kennen snapten wij ook waarom iedereen op zondag en nog een dag door de week bij moeders ging eten. En als er al bij kinderen gegeten werd, bepaalde moeders wat er op tafel kwam.
Moeders had ook een sleutel van de huizen van haar zoons en ging daar ook naar binnen als er niemand was, om schoon te maken of te strijken en commentaar te leveren op inrichting en ze zette ook alles anders neer, of bracht "leuke sfeer dingen"mee.
Al moet ik zeggen dat ik zulke dingen vaker gehoord heb. Moet er niet aan denken!
We have far more in common than that which devides us..
pi_169608387
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voor ons, wij hoorden alleen maar de verhalen, was het dolkomisch. Maar toen wij haar leerden kennen snapten wij ook waarom iedereen op zondag en nog een dag door de week bij moeders ging eten. En als er al bij kinderen gegeten werd, bepaalde moeders wat er op tafel kwam.
Moeders had ook een sleutel van de huizen van haar zoons en ging daar ook naar binnen als er niemand was, om schoon te maken of te strijken en commentaar te leveren op inrichting en ze zette ook alles anders neer, of bracht "leuke sfeer dingen"mee.
Al moet ik zeggen dat ik zulke dingen vaker gehoord heb. Moet er niet aan denken!
ik zou denk ik gebroken hebben...maja dat ben ik
in geen 100 jaar gewoon!!!!
pi_169608423
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:57 schreef Sarabi het volgende:

Ik ben wel op tijd begonnen (moest wel met de fotograaf en locatie), ruim 1 jaar van te voren.
aha :7
  zaterdag 18 maart 2017 @ 15:08:01 #248
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169608426
Zo'n schoonmoeder is pas hel als jij of je lief er iets van aan zou trekken.
Het zou mij volkomen koud laten.

En met Sarabi's bruiloft is het denk ik een beetje als ik zeg dat ik een makkelijke kerstmaaltijd maak dat voor anderen nog steeds als heel veel moeite klinkt. Ik snap wel dat als je dan trouwt met feest enzo erbij dat je het van tevoren plant en niet de dag volimproviseert.

Maar het klinkt allemaal wel als mijn pakkie niet an. Blij dat ik niet in trouwen geloof. En mijn lief ook niet.
pi_169608427
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voor ons, wij hoorden alleen maar de verhalen, was het dolkomisch. Maar toen wij haar leerden kennen snapten wij ook waarom iedereen op zondag en nog een dag door de week bij moeders ging eten. En als er al bij kinderen gegeten werd, bepaalde moeders wat er op tafel kwam.
Moeders had ook een sleutel van de huizen van haar zoons en ging daar ook naar binnen als er niemand was, om schoon te maken of te strijken en commentaar te leveren op inrichting en ze zette ook alles anders neer, of bracht "leuke sfeer dingen"mee.
Al moet ik zeggen dat ik zulke dingen vaker gehoord heb. Moet er niet aan denken!
Moet er niet aan denken.
Mijn ouders hebben ook onze sleutel maar whatsappen toch altijd eerst voordat ze binnen gaan (als we niet thuis zijn).
pi_169608437
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:08 schreef RobinOok het volgende:
Zo'n schoonmoeder is pas hel als jij of je lief er iets van aan zou trekken.
Het zou mij volkomen koud laten.

En met Sarabi's bruiloft is het denk ik een beetje als ik zeg dat ik een makkelijke kerstmaaltijd maak dat voor anderen nog steeds als heel veel moeite klinkt. Ik snap wel dat als je dan trouwt et feest, dat je het van tevoren plant en niet de dag volimproviseert.

Maar het klinkt allemaal wel als mijn pakkie niet an. Blij dat ik niet in trouwen geloof. En mijn lief ook niet.
minimaal het voordeurslot vervangen hoor...zie al dat zo'n mens in mn huis zou komen en dingen gaat veranderen!!!!
pi_169608438
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:24 schreef liedetector het volgende:
Tsssk de kleine witte hier heeft ook sinds vandaag iets geks en valt steeds om etc...dus ook net echt zin om in de keuken te gaan staan
geriatrisch vestibulair syndroom, ze is er gelukkig niet misselijk bij....maar schrok wel toen ik uit mn werk thuis kwam en dr zag (ging om half 5 de deur uit en toen was ze prima....rond een uur of 8 kwam "lief" erachter dat het mis was...brr die dacht eerst een TIA, maar schijnt bij honden amper voor te komen gelukkig
Schrijf nou gewoon mijn meisje ipv lief }:|
En hont ;( Sterkte met haar!
pi_169608439
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

aha :7
?

Je weet dat je dat gewoon niet later kan doen hé.
Nouja kan wel maar dan heb je gene keuze meer.
En aangezien ik er van uit ga dat ik maar een keer trouw wil ik toch wel graag een keuze hebben.
pi_169608455
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Schrijf nou gewoon mijn meisje ipv lief }:|
En hont ;( Sterkte met haar!
dat doe ik bijna altijd........ maar dies nu extra lief voor honT, t is ook de hare die andere twee zijn mijn (niet dat dat nu nog verschil maakt, maar zo begon het ooit lang gelee)
pi_169608486
Och de witte, dat had ik helemaal niet gelezen. Hoe is het beestje zelf eronder? Beetje wazig?
We have far more in common than that which devides us..
pi_169608504
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:08 schreef RobinOok het volgende:

En met Sarabi's bruiloft is het denk ik een beetje als ik zeg dat ik een makkelijke kerstmaaltijd maak dat voor anderen nog steeds als heel veel moeite klinkt. Ik snap wel dat als je dan trouwt met feest enzo erbij dat je het van tevoren plant en niet de dag volimproviseert.

Da's een hele goede omschrijving
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 maart 2017 @ 15:14:02 #256
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169608512
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:09 schreef liedetector het volgende:

[..]

minimaal het voordeurslot vervangen hoor...zie al dat zo'n mens in mn huis zou komen en dingen gaat veranderen!!!!
Inderdaad. Gewoon je grenzen trekken. Mensen kunnen stampvoeten wat ze willen, als ik het niet wil, dan gebeurt het niet. Maar ja, dan moet dat moederszoontje natuurlijk wel meedoen. Anders ben je goed de lul.
Maar goed, daar kan ik me dus niks bij voorstellen, dat mijn partner niet mijn grenzen zou respecteren en bijvoorbeeld de sleutel van ons huis aan zijn moeder zou geven als ik dat niet wil.
pi_169608554
Brrr je (sch-) ouders de sleutel van je huis :|W
Ik wil toch ook de sleutel niet hebben van het huis van zoon F 8)7
pi_169608561
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Och de witte, dat had ik helemaal niet gelezen. Hoe is het beestje zelf eronder? Beetje wazig?
sja die snapt er geen reet van, elke keer blij als ze ff een half uurtje slaapt, staat ze op valt ze zo om...en hele tijd oven die van rechst naar links schieten en beetje scheve kop...swielg dus
pi_169608564
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:14 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Inderdaad. Gewoon je grenzen trekken. Mensen kunnen stampvoeten wat ze willen, als ik het niet wil, dan gebeurt het niet. Maar ja, dan moet dat moederszoontje natuurlijk wel meedoen. Anders ben je goed de lul.
Maar goed, daar kan ik me dus niks bij voorstellen, dat mijn partner niet mijn grenzen zou respecteren en bijvoorbeeld de sleutel van ons huis aan zijn moeder zou geven als ik dat niet wil.
Daar zit dus het probleem. Iedereen wil lief tegen elkaar blijven. Zie het wel vaker om me heen, en eerlijk gezegd ben ik ook iemand die heel lang "lief" blijft, maar als het genoeg is is het ook heel heel erg genoeg. En dan doe ik twee dingen, trek me langzaam terug of ontplof, en dan flink ook
We have far more in common than that which devides us..
pi_169608575
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's een hele goede omschrijving
:Y inderdaad een mooie vergelijking

En tja als iemand wil geloven dat ik een jaar lang alles minutieus aan het plannen ben, kan ik dat beeld toch niet veranderen.
Nog een poging en dan ben ik er wel klaar mee:
Bijvoorbeeld te fotograaf heb ik bijna 1,5 jaar van te voren geregeld, maar vervolgens spreek je zo'n persoon 10 maanden niet.
Dus van te voren plannen? Ja, je zal wel moeten. Minutieus een koninklijk bruiloft regelen? Ben je gek
pi_169608583
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:14 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Inderdaad. Gewoon je grenzen trekken. Mensen kunnen stampvoeten wat ze willen, als ik het niet wil, dan gebeurt het niet. Maar ja, dan moet dat moederszoontje natuurlijk wel meedoen. Anders ben je goed de lul.
Maar goed, daar kan ik me dus niks bij voorstellen, dat mijn partner niet mijn grenzen zou respecteren en bijvoorbeeld de sleutel van ons huis aan zijn moeder zou geven als ik dat niet wil.
dat idd!!! je kan het idd prima in stand houden zoiets.... enige die hier mn sleutel heeft is de overbuuf en das verdomt handig als een keer perongeluk je deur dichtwaait ofzo.... en weet ook zeker dat die neit ongevraagd in mn huis komt
pi_169608596
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Brrr je (sch-) ouders de sleutel van je huis :|W
Ik wil toch ook de sleutel niet hebben van het huis van zoon F 8)7
Waarom niet?
Zo raar is dat toch niet? Dat je er ongevraagd naar binnen gaat, dat lijkt mij dan wel weer vreemd.
pi_169608599
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:17 schreef liedetector het volgende:

[..]

sja die snapt er geen reet van, elke keer blij als ze ff een half uurtje slaapt, staat ze op valt ze zo om...en hele tijd oven die van rechst naar links schieten en beetje scheve kop...swielg dus
Gatsie -O-
pi_169608603
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Brrr je (sch-) ouders de sleutel van je huis :|W
Ik wil toch ook de sleutel niet hebben van het huis van zoon F 8)7
Mijn ouders hadden wel de sleutel, mijn zus nog steeds, een paar vrienden ook. Maar niemand komt ongevraagd binnen. T is ook wel handig als ik onverwacht heel laat thuiskom dat iemand even de katten eten kan geven.
We have far more in common than that which devides us..
pi_169608605
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waarom niet?
Zo raar is dat toch niet? Dat je er ongevraagd naar binnen gaat, dat lijkt mij dan wel weer vreemd.
Ik vind het gewoon een raar idee, ben het niet gewend en wil het niet :)

Overigens wijken mijn meningen wel vaker af van 'wat normaal gevonden wordt' door de rest vd wereld hoor ;)
pi_169608617
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn ouders hadden wel de sleutel, mijn zus nog steeds, een paar vrienden ook. Maar niemand komt ongevraagd binnen. T is ook wel handig als ik onverwacht heel laat thuiskom dat iemand even de katten eten kan geven.
Bij ons is het ook vooral voor de katten :Y
pi_169608624
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:19 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een raar idee, ben het niet gewend en wil het niet :)
Hebben buren of andere mensen wel nog een extra sleutel van jullie huis?
pi_169608629
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

?

Je weet dat je dat gewoon niet later kan doen hé.
Nouja kan wel maar dan heb je gene keuze meer.
En aangezien ik er van uit ga dat ik maar een keer trouw wil ik toch wel graag een keuze hebben.
nee dat weet ik niet want trouwen boeit mij echt geen seconde. Jou wel dus, en ik hoop dat je er veel plezier aan hebt
pi_169608634
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:19 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een raar idee, ben het niet gewend en wil het niet :)

Overigens wijken mijn meningen vaak af van 'wat normaal gevonden wordt' door de rest vd wereld hoor ;)
in IJmuiden idd mn zusje die om de hoek woonde, want cavia in huis en ik vaak meer dan een dag weg...ideaal.... maar verder!
  zaterdag 18 maart 2017 @ 15:21:44 #270
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169608637
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daar zit dus het probleem. Iedereen wil lief tegen elkaar blijven. Zie het wel vaker om me heen, en eerlijk gezegd ben ik ook iemand die heel lang "lief" blijft, maar als het genoeg is is het ook heel heel erg genoeg. En dan doe ik twee dingen, trek me langzaam terug of ontplof, en dan flink ook
Ik ben heel lief hoor, als ik zeg dat ik iets niet wil. Ik lach er heel vriendelijk bij. En blijf er vrij rustig onder. Hoe drukker de ander zich maakt, hoe rustiger ik vaak word. Als er iemand gaat ontploffen ben ik het zeker niet. :s)
pi_169608639
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hebben buren of andere mensen wel nog een extra sleutel van jullie huis?
Nee.
Alleen ex van g/vriendin, alleen tijdens onze vakanties om Xena eten te geven.
pi_169608675
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:17 schreef liedetector het volgende:

[..]

sja die snapt er geen reet van, elke keer blij als ze ff een half uurtje slaapt, staat ze op valt ze zo om...en hele tijd oven die van rechst naar links schieten en beetje scheve kop...swielg dus
och erm wat een ellende. Gaat dit ook weer vanzelf voorbij?
We have far more in common than that which devides us..
pi_169608699
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

och erm wat een ellende. Gaat dit ook weer vanzelf voorbij?
schijnt dat het binnen 78 uur een stuk beter moet gaan....
nu dus in een tuig van de Pix gepropt en kan ik dr balanceren, ze heeft wel al 2 keer in de tuin geplast nu dus das fijn...uitlaten kan nu echt niet
pi_169609529
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh! Foto? :)

Veel plezier bij Dré! Ik hoop dat de koter het wat vindt :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169609579
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
:D Charming.

Beterschap voor hont, Lie. Al die zieke dieren -O-
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:25:41 #276
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169609581
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:21 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik ben heel lief hoor, als ik zeg dat ik iets niet wil. Ik lach er heel vriendelijk bij. En blijf er vrij rustig onder. Hoe drukker de ander zich maakt, hoe rustiger ik vaak word. Als er iemand gaat ontploffen ben ik het zeker niet. :s)
Manipulatie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:26:39 #277
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169609596
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 12:16 schreef Myraela het volgende:
Ik ga waarschijnlijk weer een pony in m'n haar laten knippen. Eens in de zoveel jaar krijg ik die drang, vervolgens heb ik maanden spijt, dan vergeet ik het een paar jaar en dan heb ik weer een pony. :')
Doe het niet. Ik heb sinds kort ook weer zo'n onding en heb (hoe voorspelbaar) spijt.
Spoilers!
pi_169609604
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Manipulatie
Onzin. Je kunt best stevig bezwaar maken tegen iets waar je het niet mee eens bent en daar zelf gewoon vrolijk en rustig onder blijven.
Let me see you stripped down to the bone
pi_169609618
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Haha, achgos! Zal wel zeer gedaan hebben! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_169609624
Wat een ellende op huisdiergebied zeg! -O-
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:34:11 #281
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169609746
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Onzin. Je kunt best stevig bezwaar maken tegen iets waar je het niet mee eens bent en daar zelf gewoon vrolijk en rustig onder blijven.
Gooi het er maar uit :* :*
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169609762
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gooi het er maar uit :* :*
Graag! Wel heel driftig en kwaad hè? :+
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:37:39 #283
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169609831
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:24 schreef liedetector het volgende:
Tsssk de kleine witte hier heeft ook sinds vandaag iets geks en valt steeds om etc...dus ook net echt zin om in de keuken te gaan staan
geriatrisch vestibulair syndroom, ze is er gelukkig niet misselijk bij....maar schrok wel toen ik uit mn werk thuis kwam en dr zag (ging om half 5 de deur uit en toen was ze prima....rond een uur of 8 kwam "lief" erachter dat het mis was...brr die dacht eerst een TIA, maar schijnt bij honden amper voor te komen gelukkig
Ach gut, arm beest.
Spoilers!
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:38:48 #284
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169609857
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Echt?
Vind het echt grappig (en soms vervelend) dat jullie dat denken.
Want we hebben juist echt een informele bruiloft (en voorbereiding).
Als je dat al serieus van mij denkt dan schrik je je dood als je in het trouwtopic meeleest.

Dus nee wat wij doen is niet vreemd of over de top. En al helemaal niet koninklijk.
Het is straks gewoon een bruiloft op een grasveld waar je zelf je eten mag BBQen met een biertje er bij.
Het klinkt heerlijk en ik vind je haar geweldig. Ik zou het zelf kunnen uitkiezen. Mits mijn pony bijgegroeid is :P
Spoilers!
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:38:51 #285
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169609859
Wat een klote weer :{

Heb echt nergens zin in zo :@
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169609891
Vind je de voorbereidingen leuk Sarabi? :)

Wat een kutklote weer.

Mijn ouders hebben een sleutel van mijn huis, mijn buurvrouw ook (stel als ik mezelf een keer buitensluit). Heb geen geheimen voor ze. M'n moeder komt soms iets brengen of halen bij mij. Prima :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_169609922
Heb besloten voor komende week etentje; ik maak moussaka (Golfer; niet jouw recept want heb geen kleine bakjes), tzatziki met pita- of Turks brood en een Griekse salade. Ben benieuwd :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:47:07 #288
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169610044
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:14 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Inderdaad. Gewoon je grenzen trekken. Mensen kunnen stampvoeten wat ze willen, als ik het niet wil, dan gebeurt het niet. Maar ja, dan moet dat moederszoontje natuurlijk wel meedoen. Anders ben je goed de lul.
Maar goed, daar kan ik me dus niks bij voorstellen, dat mijn partner niet mijn grenzen zou respecteren en bijvoorbeeld de sleutel van ons huis aan zijn moeder zou geven als ik dat niet wil.
Ik had een exschoonmoeder die min of meer zo was. Ik heb dus aan J gevraagd hoe zijn relatie met zijn moeder was. Ik begin echt niet meer aan zulke mannen :{w
Mijn schoonouders hadden de sleutel van ons vorige huis, we woonden in dezelfde straat. Ze zijn op verjaardagen na misschien 5 keer binnen geweest. Anders was ik daar ook niet gaan wonen.

J en ik hebben beide een sleutel van mijn schoonouders en lopen daar zo naar binnen, dat vindt men normaal. Ik heb ook de sleutel van mijn ouders maar ik bel voor ik langskom en bel dan aan.
Spoilers!
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:49:41 #289
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169610104
Ik heb en zal nooit de sleutel van mijn huis aan mijn ouders geven.
Mijn moeder is zo'n typ die ongevraagd op de meest rare momenten binnenstapt zonder rekening te houden.

Ik heb wel altijd de tweede sleutel aan mijn beste vriend gegeven. Geeft toch wel een fijn gevoel mocht ik mij buitensluiten.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:50:30 #290
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169610124
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb besloten voor komende week etentje; ik maak moussaka (Golfer; niet jouw recept want heb geen kleine bakjes), tzatziki met pita- of Turks brood en een Griekse salade. Ben benieuwd :)
Lekker!
Spoilers!
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:52:10 #291
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169610158
Niemand heeft een sleutel van ons huis nu. De aannemer vroeg er om. De sleutelmaker zei dat hij op maat gemaakt moest worden en dan ben ik mijn sleutel een tijdje kwijt. Ik heb niet eens gevraagd hoe lang en wat het zou kosten. Ik leg de sleutel wel in de brievenbus voor de aannemer als ik weg ga en laat tzt een nieuw slot plaatsen.
Spoilers!
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:57:53 #292
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169610281
Ik wil lekker slapen :O
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:58:17 #293
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169610288
Nog even iets anders. Na veel gepush van de bff heb ik toch onze klusvriend aangesproken. Ik was alweer de hele dag strontsacherijnig en het leek niet over te gaan. Ik ken mezelf, ik kan hier echt maanden woedende gesprekken over hebben in mijn hoofd.

Dus ik 3 keer de trap op en af. Telkens verloor ik de moed. Uiteindelijk dit gesprek:

Ik: Hey O, ik zou het prettig vinden als jij je opmerkingen over hoe jij denkt dat ik mijn leven leid voor je kunt houden. Het kwetst me en daar heb ik geen zin in.

Hij: Ik had het over mensen in het algemeen en niet over jou. (die comeback kwam te snel dus hij wist dat hij fout had gezeten en probeerde zichzelf goed te praten)

Ik: Je hebt letterlijk tegen mij gezegd dat ik niet werk en dat jij dat niet zou pikken van je vrouw.

Hij: Ik weet dat je iets mankeert waardoor je niet op volle kracht mee kan doen. Ik had het over mensen in het algemeen. Het spijt me dat je het zo hebt opgevat, mijn excuses daarvoor.

Ik: Ok.

Dusss. Ik ben nog steeds bozig. Ik beschouw hem niet meer als vriend. Ik ben wel voor mezelf opgekomen. It's something.
Spoilers!
pi_169610348
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog even iets anders. Na veel gepush van de bff heb ik toch onze klusvriend aangesproken. Ik was alweer de hele dag strontsacherijnig en het leek niet over te gaan. Ik ken mezelf, ik kan hier echt maanden woedende gesprekken over hebben in mijn hoofd.

Dus ik 3 keer de trap op en af. Telkens verloor ik de moed. Uiteindelijk dit gesprek:

Ik: Hey O, ik zou het prettig vinden als jij je opmerkingen over hoe jij denkt dat ik mijn leven leid voor je kunt houden. Het kwetst me en daar heb ik geen zin in.

Hij: Ik had het over mensen in het algemeen en niet over jou. (die comeback kwam te snel dus hij wist dat hij fout had gezeten en probeerde zichzelf goed te praten)

Ik: Je hebt letterlijk tegen mij gezegd dat ik niet werk en dat jij dat niet zou pikken van je vrouw.

Hij: Ik weet dat je iets mankeert waardoor je niet op volle kracht mee kan doen. Ik had het over mensen in het algemeen. Het spijt me dat je het zo hebt opgevat, mijn excuses daarvoor.

Ik: Ok.

Dusss. Ik ben nog steeds bozig. Ik beschouw hem niet meer als vriend. Ik ben wel voor mezelf opgekomen. It's something.
Goed hoor, dat je het gezegd hebt. Je bent nu nog boos (en da's logisch) maar straks kun je m beter negeren. Jij bent het ook kwijt.
En prima dat hij meteen iets zei zodat jij wist dat hij wist dat hij fout zat
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:01:08 #295
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169610360
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:57 schreef zeefje het volgende:
Ik wil lekker slapen :O
Gaat alles wel goed met jouw ritme? Ik lees zo vaak dat je zo moe bent en dat je niet kunt slapen.

Hoe is het met jouw headset? Ik heb gisteren eindelijk een nieuwe gekregen.
Spoilers!
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:02:32 #296
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169610402
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Goed hoor, dat je het gezegd hebt. Je bent nu nog boos (en da's logisch) maar straks kun je m beter negeren. Jij bent het ook kwijt.
En prima dat hij meteen iets zei zodat jij wist dat hij wist dat hij fout zat
Nou, of hij zelf ook vindt dat hij fout zat betwijfel ik. Maar hij wist wel dat hij iets had gezegd dat niet door de beugel kon.
Spoilers!
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:16:36 #297
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169610756
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Graag! Wel heel driftig en kwaad hè? :+
:+
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:16:49 #298
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169610760
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Graag! Wel heel driftig en kwaad hè? :+
*)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169610810
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het klinkt heerlijk en ik vind je haar geweldig. Ik zou het zelf kunnen uitkiezen. Mits mijn pony bijgegroeid is :P
Dankjewel O+ Wij vinden het ook heerlijk klinken :Y gewoon een fijne dag samen met familie en vrienden
pi_169610831
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind je de voorbereidingen leuk Sarabi? :)

Ja zeker :) alleen merk nu, nu het dichterbij komt dat ik het wel stressvoller wordt.
pi_169611061
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Schrijf nou gewoon mijn meisje ipv lief }:|
En hont ;( Sterkte met haar!
Wat is mis met lief?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')