Vreetkicks.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:45 schreef Koesjes het volgende:
Snoep is bij Cemal zeker wiet geweest. 800 euro aan boodschappen per maand. OMG.
Dat zal in haar geval ook wel kloppenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:37 schreef IkFok het volgende:
Hoor Romy weer wijs praten. op school leer je niks
Nope, de redactie heeft in al haar wijsheid besloten om de stream op slapende mensen te zetten.quote:
Er was eerst een sl, toen nog 1 seconde beeld Cemal en Romy en toen snel een streamwissel.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope, de redactie heeft in al haar wijsheid besloten om de stream op slapende mensen te zetten.
Klopt. Ik kan me voorstellen dat mensen denken dat streams op slapende mensen een streamlock is.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 22:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er was eerst een sl, toen nog 1 seconde beeld Cemal en Romy en toen snel een streamwissel.
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
Ik snap deze zet van de febo echt niet. En dat je nou zegt dat ze er actiever van worden![]()
Ze zijn eerder nog lustelozer.
De avonden en halve nachten waren soms best gezellig. En ook ontluisterend soms en ook wel eens spannendquote:Op vrijdag 17 maart 2017 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
Ik snap deze zet van de febo echt niet. En dat je nou zegt dat ze er actiever van worden![]()
Bezuiniging bij de regie. Scheelt weer een of twee mensen in de nachtshift.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
Streamers hebben ze schijt aan, dat blijkt wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 23:09 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Bezuiniging bij de regie. Scheelt weer een of twee mensen in de nachtshift.
Klopt, daarom zijn de 360 cams er ook uit gegaan. Scheelt ook weer een persoon bij de regie die die dingen in de gaten moest houdern.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Streamers hebben ze schijt aan, dat blijkt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |