abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169602738
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 00:15 schreef MisterFoxIT het volgende:

[..]

God, komt de rechtsmens weer hoor met demonisering van links wat al sinds Fortuyn aan de gang is. Get a fucking life and brain, rechtsmens.
MAD
I'm 75 years old, and I still wake up with the little guy saluting.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 00:17:23 #52
110789 DrDentz
Huis... huis...
pi_169602749
Ik heb college van Fortuyn gehad toen hij nog tering links was en een oorbel droeg. Je kunt niet zeggen dat hij alleen maar links heeft gedemoniseerd, hij was het zelf ook.
Waar is mama?
pi_169602758
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 00:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

MAD
Het feit dat je zo antwoordt, geeft aan dat je geen weerwoord hebt, typisch voor de rechtsmens.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 00:22:20 #54
180547 Tem
Freedom is impossible
pi_169602813
Die weerstand in niet voorbehouden aan louter linkse mensen volgens mij.

Daarnaast is die laatste zin nogal belachelijk en heeft geen reet met het onderwerp wat je wil aansnijden te maken.

quote:
Nog iets; wat "bepaalt" of iemand links of rechts "is"? Links: Aangeboren gebrek aan rationeel denkvermogen?
W.F. Hermans:
"De meeste mensen houden hun paranoia voor de waarheid."
Amon Laca
pi_169602833
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 00:17 schreef MisterFoxIT het volgende:

[..]

Het feit dat je zo antwoordt, geeft aan dat je geen weerwoord hebt, typisch voor de rechtsmens.
Deze user is echt ZUUR nu dat rechts de verkiezingen heeft gewonnen _O_
I'm 75 years old, and I still wake up with the little guy saluting.
pi_169602839
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 00:22 schreef Tem het volgende:
Die weerstand in niet voorbehouden aan louter linkse mensen volgens mij.

Daarnaast is die laatste zin nogal belachelijk en heeft geen reet met het onderwerp wat je wil aansnijden te maken.

[..]

Noem mij een rechtsmens die empathisch is en verder kijkt dan vandaag en richt op de toekomst, en niet de kneuterige visie heeft van een in zichzelf gesloten Nederland met de geur van spruitjes.

Want dat is wat ik zie. Nederland heeft een ruk naar rechts gemaakt. En niet ten goede.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 00:25:21 #57
104871 remlof
made in [Arnhem]
pi_169602851
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 00:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb college van Fortuyn gehad toen hij nog tering links was en een oorbel droeg. Je kunt niet zeggen dat hij alleen maar links heeft gedemoniseerd, hij was het zelf ook.
Fortuyn was net zo'n egocentische eikel als Baudet. Levensgevaarlijk in de politiek.
United we stand, divided we fall
  zaterdag 18 maart 2017 @ 00:25:26 #58
180547 Tem
Freedom is impossible
pi_169602852
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 00:24 schreef MisterFoxIT het volgende:

[..]

Noem mij een rechtsmens die empathisch is en verder kijkt dan vandaag en richt op de toekomst, en niet de kneuterige visie heeft van een in zichzelf gesloten Nederland met de geur van spruitjes.
Pechtold.
W.F. Hermans:
Amon Laca
pi_169602874
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 00:25 schreef Tem het volgende:

[..]

Pechtold.
Zo neoliberaal als maar zijn kan. Gaat helpen door de tegenstellingen te vergroten, kloof tussen arm en rijk te vergroten, bevolkingsgroepen tegen elkaar uit te spelen.

Want dat is wat hij gaat doen door in een kabinet te zitten met Buma en Rutte.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 00:30:54 #60
110789 DrDentz
Huis... huis...
pi_169602910
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 00:25 schreef remlof het volgende:

[..]

Fortuyn was net zo'n egocentische eikel als Baudet. Levensgevaarlijk in de politiek.
Ze zijn wat flamboyanter dan de gemiddelde politicus, maar niet minder egocentrisch dan bijvoorbeeld een Jesse Klaver.
Waar is mama?
  zaterdag 18 maart 2017 @ 00:32:12 #61
180547 Tem
Freedom is impossible
pi_169602926
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 00:27 schreef MisterFoxIT het volgende:

[..]

Zo neoliberaal als maar zijn kan. Gaat helpen door de tegenstellingen te vergroten, kloof tussen arm en rijk te vergroten, bevolkingsgroepen tegen elkaar uit te spelen.

Want dat is wat hij gaat doen door in een kabinet te gaan zitten met Buma en Rutte.
Hij voldoet vooralsnog aan al jouw eerder genoemde voorwaarden. Dat je er nu de bekende extreem linkse retoriek tegenaan gooit doet daar weinig aan af.
W.F. Hermans:
Amon Laca
pi_169602974
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 00:32 schreef Tem het volgende:

[..]

Hij voldoet vooralsnog aan al jouw eerder genoemde voorwaarden. Dat je er nu de bekende extreem linkse retoriek tegenaan gooit doet daar weinig aan af.
Mij weer wegzetten als extreem links. Typisch. Wat ik me afvraag, worden jullie rechtsmensen nou nooit eens moe door linkse mensen zo vijandelijk te bejegenen. Het zoveelste voorbeeld van de giftige rechtse retoriek.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 00:40:32 #63
180547 Tem
Freedom is impossible
pi_169603025
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 00:36 schreef MisterFoxIT het volgende:

[..]

Mij weer wegzetten als extreem links. Typisch. Weet je, wat ik me afvraag, worden jullie rechtsmensen nou nooit eens moe door linkse mensen zo vijandelijk te bejegenen?
Naja, die retoriek die je aandraagt laat weinig te raden over. Neoliberaal Pechtold die de kloof tussen arm en rijk alleen maar wil vergroten. Rechtsmensen die geen empathie zouden hebben etc etc etc.

Komt niet echt genuanceerd over en nodigt niet uit tot discussie, maar ik kan het mis hebben :{
W.F. Hermans:
Amon Laca
  zaterdag 18 maart 2017 @ 00:47:00 #64
371563 Nintex
My will be done
pi_169603081
Pechtold heeft zichzelf net als Rutte opnieuw uitgevonden. Het was altijd die relatief saaie ambtenaar van D66 die minister van onderwijs wilde worden en de gekozen burgemeester belangrijk vond. Hij wierp zich op als de anti-Wilders en dat heeft hem geen windeieren gelegd.
TRUMP TV
Jordan Peterson: "Marxism didn't work. We have 100 million corpses to prove it, that's enough for me."
  zaterdag 18 maart 2017 @ 01:07:24 #65
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_169603256
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 00:04 schreef MisterFoxIT het volgende:
Overduidelijk omdat het gewoon een enge man is. Maar goed, dat zijn alle rechtsmensen, wat al begint bij Rutte. Zit geen menselijkheid in rechts georiŰnteerde mensen.
Vond Pol Pot ook. Waarna hij ervoor zorgde dat er alleen nog menselijke linksmensen overbleven.
Dolf Jansen: “Ze lachten toen ik zei dat ik komiek wilde worden. Maar nu lachen ze niet meer!”
  zaterdag 18 maart 2017 @ 09:37:02 #66
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_169604512
Hij roept bij mij weerstand op vanwege zijn sterke hang naar raszuiverheid en omdat hij in het verleden verkrachting goedpraatte.
pi_169605014
Ik ben progressief "links" - zoals het wordt gezegd op het poltiek spectrum- maar Baudet roept niet volledige weerstand op.

Qua rechtse standpunten wel, maar liever Baudet en zijn rechterhand dan Wilders. Weet niet waarom, maar gevoelsmatig. Dat bevestigde Baudet ook voor mij weer over zijn uitspraak + beargumentatie in P&J over Denk.

Voor de rest heeft zijn partij ook standpunten waar ik het mee eens ben. Hoe zij er vervolgens vorm aan geven, vind ik hilarisch en wakkert de boel wel even aan.
pi_169605065
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 09:37 schreef Heufd het volgende:
Hij roept bij mij weerstand op vanwege zijn sterke hang naar raszuiverheid en omdat hij in het verleden verkrachting goedpraatte.
Dan heb je er bijzonder weinig van begrepen.
pi_169605093
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 10:40 schreef nostra het volgende:

[..]

Dan heb je er bijzonder weinig van begrepen.
Hij heeft er alles van begrepen. Baudet probeert het nog te verbloemen middels zogenaamde elitaire prietpraat, maar mensen prikken er zo door heen wat hij echt bedoelt. Racisme en uitsluiting van mensen met een kleurtje, waarbij er zelfs gedroomd wordt over genocide.

Een echte fascist dus, die Baudet.

Oh bedoel ik fascist, ik bedoel eigenlijk een nazi. Want dat is ie.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 10:44:04 #70
110789 DrDentz
Huis... huis...
pi_169605123
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 10:42 schreef MisterFoxIT het volgende:

[..]

Hij heeft er alles van begrepen. Baudet probeert het nog te verbloemen middels zogenaamde elitaire prietpraat, maar mensen prikken er zo door heen wat hij echt bedoelt. Racisme en uitsluiting van mensen met een kleurtje, waarbij er zelfs gedroomd wordt over genocide.

Het is al bijna een Erdogan als ik dit zo lees.
Waar is mama?
pi_169605175
quote:

Ja haalt ras en nationaliteit - of cultuur, zo je wil - nogal door elkaar. Als die man nu iets niet is, is het wel een racist.

[ Bericht 1% gewijzigd door nostra op 18-03-2017 10:53:47 ]
pi_169605317
U zou zelf 'minder, minder Marokkanen' roepen?

Nee, dat denk ik niet. Ik hoop niet dat dit te zeer als een sneer overkomt, maar ik luister vaak met kromme tenen naar wat Wilders zegt, vooral om de manier waarˇp hij dingen zegt. Met uitspraken als 'minder, minder Marokkanen' besmet hij de discussie over islam en immigratie. Die onderwerpen worden zo heel moeilijk bespreekbaar - terwijl we er in de politiek wel over moeten praten.'

Toch veroorzaakt u ook geregeld ophef met uw uitspraken. Zo waarschuwde u vorige week nog voor de 'homeopathische verdunning' van de Nederlandse bevolking. Wat bedoelde u daarmee?

'Ik bedoelde dat we onze cultuur aan het ondermijnen zijn door heel veel mensen met een totaal andere cultuur naar Nederland te halen. Het was nooit racistisch bedoeld.'

Begrijpt u dat er mensen zijn die zo'n uitspraak als racistisch ervaren?

'Nee, eigenlijk niet. Het lijkt wel alsof men mij bewust niet wil begrijpen. Men haalt iets uit de context en reageert daar vervolgens verontwaardigd op. Vooral journalisten zijn daar goed in. Men wil graag scoren, ophef veroorzaken. Ik heb inmiddels meerdere malen uitgelegd wat ik met homeopathische verdunning bedoelde, maar ze gaan er gewoon over door. Het is zo oninteressant.'

Geldt hetzelfde voor uw uitspraken over het versieren van vrouwen? In 2014 schreef u dat vrouwen niet willen dat een man 'hun nee, hun weerstand respecteert'.

'Ook dat is heel anders opgevat dan ik het bedoelde. Ik probeerde te zeggen dat een vrouw het leuk vindt als een man zijn best doet. Maar ik heb nooit, op geen enkele manier, bedoeld dat je iets tegen iemands wil in moet doen. En ik zinspeelde zeker niet op verkrachting. Ik heb dit in de afgelopen jaren vaak gezegd. Blijkbaar komt het niet binnen.'

Heeft u er spijt van dat u het hebt geschreven ?

'Ik heb er spijt van in de zin dat het nu de hele tijd over die uitspraken gaat, en niet over de inhoud. In Nederland heerst een ontmaskeringsvirus. Mensen hebben het idee dat ze je bij een onhandige uitspraak ontmaskeren, dat eindelijk een tipje van de sluier van je eigenlijke kwaadaardige gedachtengoed wordt opgelicht. Maar het is kwaadwillende propaganda.'
pi_169605467
quote:

[..]

In 2017 nog mensen uitmaken voor nazi of fascist, dat maakt weinig indruk meer.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 18 maart 2017 @ 11:20:14 #74
371563 Nintex
My will be done
pi_169605474
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 11:02 schreef Gohf046 het volgende:
U zou zelf 'minder, minder Marokkanen' roepen?

Nee, dat denk ik niet. Ik hoop niet dat dit te zeer als een sneer overkomt, maar ik luister vaak met kromme tenen naar wat Wilders zegt, vooral om de manier waarˇp hij dingen zegt. Met uitspraken als 'minder, minder Marokkanen' besmet hij de discussie over islam en immigratie. Die onderwerpen worden zo heel moeilijk bespreekbaar - terwijl we er in de politiek wel over moeten praten.'

Toch veroorzaakt u ook geregeld ophef met uw uitspraken. Zo waarschuwde u vorige week nog voor de 'homeopathische verdunning' van de Nederlandse bevolking. Wat bedoelde u daarmee?

'Ik bedoelde dat we onze cultuur aan het ondermijnen zijn door heel veel mensen met een totaal andere cultuur naar Nederland te halen. Het was nooit racistisch bedoeld.'

Begrijpt u dat er mensen zijn die zo'n uitspraak als racistisch ervaren?

'Nee, eigenlijk niet. Het lijkt wel alsof men mij bewust niet wil begrijpen. Men haalt iets uit de context en reageert daar vervolgens verontwaardigd op. Vooral journalisten zijn daar goed in. Men wil graag scoren, ophef veroorzaken. Ik heb inmiddels meerdere malen uitgelegd wat ik met homeopathische verdunning bedoelde, maar ze gaan er gewoon over door. Het is zo oninteressant.'

Geldt hetzelfde voor uw uitspraken over het versieren van vrouwen? In 2014 schreef u dat vrouwen niet willen dat een man 'hun nee, hun weerstand respecteert'.

'Ook dat is heel anders opgevat dan ik het bedoelde. Ik probeerde te zeggen dat een vrouw het leuk vindt als een man zijn best doet. Maar ik heb nooit, op geen enkele manier, bedoeld dat je iets tegen iemands wil in moet doen. En ik zinspeelde zeker niet op verkrachting. Ik heb dit in de afgelopen jaren vaak gezegd. Blijkbaar komt het niet binnen.'

Heeft u er spijt van dat u het hebt geschreven ?

'Ik heb er spijt van in de zin dat het nu de hele tijd over die uitspraken gaat, en niet over de inhoud. In Nederland heerst een ontmaskeringsvirus. Mensen hebben het idee dat ze je bij een onhandige uitspraak ontmaskeren, dat eindelijk een tipje van de sluier van je eigenlijke kwaadaardige gedachtengoed wordt opgelicht. Maar het is kwaadwillende propaganda.'
Holy shit. Al die Volkskrant columnisten en echte fatsoensrakkers hebben een heel groot probleem. Geert is een gehaaide politicus en 'slim', maar geen intellectueel. Fortuyn was een rebel en intelligent, maar zelf relatief onzeker en kon zich moeilijk verweren.

Baudet is zowel een rebel, als een intellectueel en als zijn treffen met Wouter Bos een voorbode is ook een gehaaide politicus. En campagne voeren met een grote grijns op zijn gezicht, zoals Mark dat kan? Voor Baudet geen probleem.
TRUMP TV
Jordan Peterson: "Marxism didn't work. We have 100 million corpses to prove it, that's enough for me."
pi_169605635
quote:

[..]

Volgens mij volg je nu blind je linkse vrienden zonder enig idee te hebben waar het precies over gaat. Baudet is niet racistisch, verre van zelfs. Het enige waarmee hij rassen tegen het zere been kan stoten, is het feit dat hij de Nederlandse cultuur wil beschermen.

En als je daar fel op tegen bent, mag je terecht landverrader genoemd worden.
10.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')