abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 maart 2017 @ 20:54:15 #201
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169615023
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heb je weer zo'n achterlijk linkse tokkie.

Je laat je te veel leiden door sites als Joop. Baudet is een heel gematigd iemand, gewoon in het midden van het politieke spectrum. Wederom: er is maar één kamp die schuldig maakt aan nazisme, en dat is links. Ook jij dus.
Is Joshua Livestro ook links?

Baudet is niet midden. Baudet is iemand van de rassenleer (Volkmar Weiss als leermeester) en een Poetin lakei.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 maart 2017 @ 20:54:33 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169615029
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat Baudet alles behalve gematigd is eigenlijk. En daarmee bedoel ik niet dat ik hoop dat hij een nazi is, want dat zou impliceren dat Baudet een gematigd nazi is, maar dat hij heel extreem is in zijn overtuiging dat Nederland gered moet worden.
Gematigd als in het is geen minder extreme versie van Wilders. Hij sluit geen bevolkingsgroepen uit en heeft gewoon het beste voor Nederland voor.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169615104
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Is Joshua Livestro ook links?

Baudet is niet midden. Baudet is iemand van de rassenleer (Volkmar Weiss als leermeester) en een Poetin lakei.
Wow een echte baas. _O_
pi_169615172
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Is Joshua Livestro ook links?

Baudet is niet midden. Baudet is iemand van de rassenleer (Volkmar Weiss als leermeester) en een Poetin lakei.
Heb je ook een bron waarin staat dat Baudet iemand is van de rassenleer?
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 maart 2017 @ 21:02:07 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169615191
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Is Joshua Livestro ook links?

Baudet is niet midden. Baudet is iemand van de rassenleer (Volkmar Weiss als leermeester) en een Poetin lakei.
Heb je nou echt niet zelf eens gekeken naar wat voor persoon Baudet is, los van wat extreemlinkse media jou vertellen? Hij wordt echt compleet verkettert door links, hij wordt ten onrechte uitgemaakt voor nazi, racist en meer van dat soort ongein. Dit is gewoon iets wat fascisten en nazi's in het verleden ook gedaan hebben; je tegenstanders uitschakelen.

Baudet is alles behalve rechts en het exact tegenovergestelde van een fascist (serieus).
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169615198
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Is Joshua Livestro ook links?

Baudet is niet midden. Baudet is iemand van de rassenleer (Volkmar Weiss als leermeester) en een Poetin lakei.
Ranzig linkse stemmingmakerij dit.
pi_169615230
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:00 schreef Fylax het volgende:

[..]

Heb je ook een bron waarin staat dat Baudet iemand is van de rassenleer?
Baudet had geloof ik dat boek in zijn kast staan dus volgens ranzig links omarmt hij daarmee automatisch het gedachtegoed.
pi_169615232
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Is Joshua Livestro ook links?

Baudet is niet midden. Baudet is iemand van de rassenleer (Volkmar Weiss als leermeester) en een Poetin lakei.
Zelfs al zou die van de rassenleer zijn, dit maakt hem direct rechts volgens jou?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169615292
Klaasje, blijf toch eens van de shandy af.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_169615305
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Lever je stemrecht in alsjeblieft :')
ik ben trouwens wel blij met deze baudet...

het zal een versplintering geven op extreem rechts, waardoor wilders kleiner zal worden.

Uiteindelijk zal de pvv 10 zetels krijgen en baudet ook 10

laat dat extreem rechtse tuig elkaar maar afmaken denk ik zo ^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169615314
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

harvard voor jou informatie, is algemeen bekend op fok
Als conciėrge. :')
  zaterdag 18 maart 2017 @ 21:07:33 #212
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169615326
Extreem links is al druk bezig met Thierry als fascist/vrouwen hater af te schilderen.
Zie https://medium.com/this-p(...)liament-fbddb977e7c3
:')
pi_169615359
Ik denk dat elk historicus in de toekomst tot de conclusie zal komen dat het linkse volk anno 1990 - 2020 het meest gore, domme, leugenachtige, fascistische, onderdrukkende en vijandige volk in Europa na de tweede oorlog was.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2017 21:09:29 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 maart 2017 @ 21:11:19 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169615402
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Extreem links is al druk bezig met Thierry als fascist/vrouwen hater af te schilderen.
Zie https://medium.com/this-p(...)liament-fbddb977e7c3
Ik mag toch hopen dat ik niet de enige ben die oprecht bang wordt van dit soort groepen? Ze zijn zo ontzettend bang voor ongunstige verandering, dat ze alles op alles zetten om tegenstanders de mond te snoeren...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169615454
Vandaag trouwens wat leuke filmpjes gezien over Generatie Z en hoe ze een tegenreactie lijken te worden op hun ellendige voorgangers; de SJW-millennials.
pi_169615493
Dit is ook wel lachen, beetje dom meepraten.
pi_169615535
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat ik niet de enige ben die oprecht bang wordt van dit soort groepen? Ze zijn zo ontzettend bang voor ongunstige verandering, dat ze alles op alles zetten om tegenstanders de mond te snoeren...
De geschiedenis heeft bewezen dat extreem rechts de groep is geweest die het volk de mond wilde snoeren...

Bovendien als je echt iets van geschiedenis zou weten zou je weten dat links in Nederland altijd de macht heeft gehad. Nederland zou nooit een rijk land zijn geworden zijn zonder links. Dat zijn niet mijn woorden maar woorden van historici.

Je kan eigenlijk gewoon zeggen dat links nederland groot gemaakt heeft in de afgelopen 100 jaar.
Dat we de laatste jaren een vvd regering hebben gekregen komt door de welvaart die er nu is.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169616001
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De geschiedenis heeft bewezen dat extreem rechts de groep is geweest die het volk de mond wilde snoeren...

Bovendien als je echt iets van geschiedenis zou weten zou je weten dat links in Nederland altijd de macht heeft gehad. Nederland zou nooit een rijk land zijn geworden zijn zonder links. Dat zijn niet mijn woorden maar woorden van historici.

Je kan eigenlijk gewoon zeggen dat links nederland groot gemaakt heeft in de afgelopen 100 jaar.
Dat we de laatste jaren een vvd regering hebben gekregen komt door de welvaart die er nu is.
Heb je nou al een bron gevonden voor je markante uitspraak omtrent de verbouwing van Hiddema?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 maart 2017 @ 21:41:21 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169616095
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Heb je nou al een bron gevonden voor je markante uitspraak omtrent de verbouwing van Hiddema?
Don't feed the troll
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169616146
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Don't feed the troll
Ik hoop maar dat je gelijk hebt. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169616491
THiddema twitterde op zaterdag 18-03-2017 om 20:53:49 .@MinPres Rutte verliest 8 zetels, noemt dat overwinning op 'verkeerd populisme'. Morgen pak ik hem aan bij… https://t.co/dT0axu8Osj reageer retweet
pi_169616561
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
THiddema twitterde op zaterdag 18-03-2017 om 20:53:49 .@MinPres Rutte verliest 8 zetels, noemt dat overwinning op 'verkeerd populisme'. Morgen pak ik hem aan bij… https://t.co/dT0axu8Osj reageer retweet
Toch nog 15 ruggetjes over in het campagnebudget? :)
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 18 maart 2017 @ 22:23:34 #223
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169617053
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat ik niet de enige ben die oprecht bang wordt van dit soort groepen? Ze zijn zo ontzettend bang voor ongunstige verandering, dat ze alles op alles zetten om tegenstanders de mond te snoeren...
Zelfs een video van hem op pauze zetten en de hele boekenplank uitzoeken op 'verdachte' boeken. :')
En Baudet heeft zelf een roman geschreven waarin het hoofdpersonage verkrachting goedpraat. Die ene pagina zwerft rond op fb om aan te tonen dat hij vrouwenhater is
:')
pi_169617432
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

misschien ben jij gewoon een achterlijke rechtse tokkie...?
ik heb op de vvd gestemd....

Mischien heb jij je niet zo goed in de persoon baudetverdiept.....zijn naam klinkt als een wc pot trouwens maar dat terzijde....

nummer 2 op de fvd is deze man, persoonlijke gevraagd door baudet las ik net ergens...

[ afbeelding ]

deze man heeft plastische chirurgie ondergaan om maar zoveel mogelijk op adolf hitler te lijken....
Zo herken ik links weer.

Nog liegen dat je VVD stemt ook.
pi_169618085
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 22:38 schreef TNSL het volgende:

[..]

Zo herken ik links weer.

Nog liegen dat je VVD stemt ook.
ik heb om 3 redenen op de vvd gestemd

- ze zijn goed bezig met hun economische maatregelen
- strategische stem om te voorkomen dat wilders nummer 1 zou worden....
- ik vind Rutte het meest geschikt om dit land te leiden.

Ik denk voornamelijk dat VVD zoveel gewonnen heeft door strategische stemmers die absoluut niet wilde dat wilders aan de macht zou komen.......

In Rotterdam de VVD op 1.....dat kan helemaal niet hahaha maar het merendeel van Rotterdam schijnt allemaal op de vvd gestemd te hebben om strategische redenen. Rotterdam is helemaal geen VVD stad normaal gesproken.....

En nu huillie huillie doen die PVV stemmers omdat er gefraudeerd zou zijn met de stemmen _O- _O- _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169618089
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Extreem links is al druk bezig met Thierry als fascist/vrouwen hater af te schilderen.
Zie https://medium.com/this-p(...)liament-fbddb977e7c3
8)7 Hoe krijgt zo`n schrijver het in voor elkaar om dit soort onzin uit z`n duim te zuigen.
quote:
The alt-right (also known as, you know, nazis) now hold two seats in Dutch parliament.

I don’t use the term ‘nazi’ lightly to describe Baudet.
Many elements of nazism are present in his rhetoric: scientific racism, misogyny, nationalism, eugenics, the vision of ‘the people’ as oppressed by elites, and the unified voice of the people as the guiding principle for the direction of the nation.
Intriguingly absent: any hint of anti-semitism, but that has been functionally replaced with islamophobia.
Artikel is geschreven door de extreem linkse Sander Philipse, die (hoe kan het ook anders) ook schrijft op het haatblog Joop.nl http://www.joop.nl/author/sander-philipse
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 10:42 schreef MisterFoxIT het volgende:
Hij heeft er alles van begrepen. Baudet probeert het nog te verbloemen middels zogenaamde elitaire prietpraat, maar mensen prikken er zo door heen wat hij echt bedoelt. Racisme en uitsluiting van mensen met een kleurtje, waarbij er zelfs gedroomd wordt over genocide.
Genocide ?
Waar heeft hij dit gezegd ?
Of ben je in de war met je moslimvriendjes ?
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 12:40 schreef Sparafucile het volgende:
Als ieder referendum dat hij voorstaat zoveel onzinnige energie wegzuigt als dat Oekraine referendum wordt dit land in chaos gestort.
Dat kwam natuurlijk vooral omdat de tegenstanders van het referendum er geweldig veel energie instopten om te beweren dat het alleen een handels verdrag was :{w
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:01 schreef MisterFoxIT het volgende:
Nederlandse cultuur beschermen. Man, cultuur is een dynamisch iets wat al verandert sinds de mens kan staan.
Het is zeker dynamisch, maar die verandering van de cultuur wordt de oorspronkelijke bewoners opgedrongen.
Waarbij de bestaande cultuur van ondergeschikt belang is.
quote:
Echt, rechtsmensen en hun definitie van cultuur. Ja Ik Hou van Holland, dat scharen rechtsmensen onder cultuur. Maar de rest mag allemaal op bezuinigd worden, onder de noemer linkse hobby. Echte cultuurwerken zoals Rembrandt, daar heeft de rechtsmens helemaal niks mee en schare ze niet onder Nederlandse cultuur.
Rembrandt juist wel.
Flauwekul als een pindakaas schilderij waar subsidie voor betaald wordt, dat soort flauwekul mag gerust stoppen.

[ Bericht 16% gewijzigd door bluemoon23 op 18-03-2017 23:15:42 ]
pi_169618122
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De geschiedenis heeft bewezen dat extreem rechts de groep is geweest die het volk de mond wilde snoeren...

Bovendien als je echt iets van geschiedenis zou weten zou je weten dat links in Nederland altijd de macht heeft gehad. Nederland zou nooit een rijk land zijn geworden zijn zonder links. Dat zijn niet mijn woorden maar woorden van historici.

Je kan eigenlijk gewoon zeggen dat links nederland groot gemaakt heeft in de afgelopen 100 jaar.
Dat we de laatste jaren een vvd regering hebben gekregen komt door de welvaart die er nu is.
En nu nog met droge ogen beweren dat je VVD stemt..
pi_169618152
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:03 schreef TNSL het volgende:

[..]

En nu nog met droge ogen beweren dat je VVD stemt..
ik heb om 3 redenen op de vvd gestemd

- ze zijn goed bezig met hun economische maatregelen
- strategische stem om te voorkomen dat wilders nummer 1 zou worden....
- ik vind Rutte het meest geschikt om dit land te leiden.

Ik denk voornamelijk dat VVD zoveel gewonnen heeft door strategische stemmers die absoluut niet wilde dat wilders aan de macht zou komen.......

In Rotterdam de VVD op 1.....dat kan helemaal niet hahaha maar het merendeel van Rotterdam schijnt allemaal op de vvd gestemd te hebben om strategische redenen. Rotterdam is helemaal geen VVD stad normaal gesproken.....

En nu huillie huillie doen die PVV stemmers omdat er gefraudeerd zou zijn met de stemmen w/ w/ w/
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 18 maart 2017 @ 23:08:53 #229
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169618296
Ook in de Sport forums zijn Nattekat en Ajacied442 altijd overgekomen als figuren die hoog zouden scoren op de F-scale. Inclusief de neiging om nogal snel anderen naar beneden te halen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 18 maart 2017 @ 23:14:00 #230
66083 Platina
78th Element
pi_169618433
Klopkoek in dit topic jeeeeeej. Lekker theorieen aanhoren over Shell, Big Pharma, de Rotschilds en hoe tactische plaatsing van stemhokjes en het tegenwerken van uitkeringsgerechtigden de verkiezing heeft beinvloed.

Ik pak de popcorn er alvast bij
:)
pi_169618699
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:56 schreef TNSL het volgende:
Hoe kan het, dat een politicus die zo oprecht voor de camera's spreekt, zo veel weerstand oproept bij linkse mensen?

Waarom kunnen linkse mensen het niet accepteren dat een bepaalde set normen en waarden (cultuur), superieur kan worden geacht ten opzichte van andere sets van normen en waarden; waarom kunnen juist linkse mensen het onderscheid niet maken tussen cultuur en ras.
Tja.. heb ik over nagedacht en eigenlijk is de verklaring heel eenvoudig: Thierry is nergens op de pakken.

Wilders kunnen ze gemakkelijk pakken op de tokkie-achterban. Iedereen met een baan durft niet in het openbaar te komen met PVV-sympathieėn, want dat is einde carričre. Dat is zo ontstaan en dat houdt de PVV klein. Er komt geen nieuw talent. Bijeenkomsten van PVV-ers kunnen gemakkelijk met (dreiging met) (links) geweld gestopt worden, want niemand geeft om de PVV en niemand durft het voor de PVV op te nemen (want einde carričre).

Met het Forum voor Democratie is het heel anders: Ze hebben een keurige achterban, intellectuelen op de lijst, hebben al een grote prestatie geleverd door het realiseren van het Oekraļne referendum. Vooral door het intellect op de lijst is de kans klein dat Forum voor Democratie het einde van je carričre betekent. Forum heeft overal goede argumenten voor en een zeer goed onderbouwd programma. Daarnaast lijkt de toekomst voor Forum voor democratie heel goed, kans is reėel dat deze partij de PVV gaat vervangen en nog groter gaat worden dan de PVV ooit was.

Links heeft dat heel goed door, kan verbaal niets tegen deze partij beginnen, dus het enige wat ze kunnen doen is Baudet nazi, 'vriendje van Poetin' of vrouwen-hater; vergelijkbaar met het demoniseren van Fortuyn waarvoor hetzelfde gold als voor Baudet.
pi_169618869
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Tja.. heb ik over nagedacht en eigenlijk is de verklaring heel eenvoudig: Thierry is nergens op de pakken.

Wilders kunnen ze gemakkelijk pakken op de tokkie-achterban. Iedereen met een baan durft niet in het openbaar te komen met PVV-sympathieėn, want dat is einde carričre. Dat is zo ontstaan en dat houdt de PVV klein. Er komt geen nieuw talent. Bijeenkomsten van PVV-ers kunnen gemakkelijk met (dreiging met) (links) geweld gestopt worden, want niemand geeft om de PVV en niemand durft het voor de PVV op te nemen (want einde carričre).

Met het Forum voor Democratie is het heel anders: Ze hebben een keurige achterban, intellectuelen op de lijst, hebben al een grote prestatie geleverd door het realiseren van het Oekraļne referendum. Vooral door het intellect op de lijst is de kans klein dat Forum voor Democratie het einde van je carričre betekent. Forum heeft overal goede argumenten voor en een zeer goed onderbouwd programma. Daarnaast lijkt de toekomst voor Forum voor democratie heel goed, kans is reėel dat deze partij de PVV gaat vervangen en nog groter gaat worden dan de PVV ooit was.

Links heeft dat heel goed door, kan verbaal niets tegen deze partij beginnen, dus het enige wat ze kunnen doen is Baudet nazi, 'vriendje van Poetin' of vrouwen-hater; vergelijkbaar met het demoniseren van Fortuyn waarvoor hetzelfde gold als voor Baudet.
'Links' is vooral bang voor FvD en Thierry. Want eindelijk is er een goed alternatief voor PVV. De PVV wil toch niet regeren en dat weet 'links' dondersgoed. Nu gaan ze er alles aan doen om de PVV groot te houden.
pi_169618951
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:29 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

'Links' is vooral bang voor FvD en Thierry. Want eindelijk is er een goed alternatief voor PVV. De PVV wil toch niet regeren en dat weet 'links' dondersgoed. Nu gaan ze er alles aan doen om de PVV groot te houden.
Dat is ook wat ik zeg, alleen jij deed het in kortere bewoordingen.

Links herinnert zich Pim nog wel..wat ze ook probeerden, van argumenten tot holocaust-vergelijkingen, ze kregen geen grip op hem. Vele vermakelijke video's op Youtube van al die sukkels die tekeer gingen tegen Pim zonder enige indruk te maken. Bij Forum voor Democratie zie je hetzelfde, en links is daar heel bang voor. Ik hoop dat Hiddema het in die slangenkuil volhoudt, het worden geweldige debatten.
pi_169619004
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is gewoon zwartmakerij. Die artikelen staan vol met leugens, onderbuikgevoel en verdraaide feiten, maar toch zijn er mensen die het wel serieus nemen. Het is zelfs zo erg, dat zelfs reacties op die artikelen kritiek hebben op de redactie.
Het is Joop. Daar gaat over 4 jaar de stekker uit onder MP Baudet.
pi_169619193
Als ik dit soort post lees, dan ben ik alleen maar blij met baudet.

Laat dat extreem rechtse tuig elkaar maar dood concurreren zo krijgen ze geen groot blok in nederland. Een hele goede zaak c_/
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169619227
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik dit soort post lees, dan ben ik alleen maar blij met baudet.

Laat dat extreem rechtse tuig elkaar maar dood concurreren zo krijgen ze geen groot blok in nederland. Een hele goede zaak c_/
pi_169619298
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:59 schreef Gohf046 het volgende:
Nu is het juist GroenLinks, waar krakers terroristen zoals Wijnand Duyvendak zich bij aan gesloten hebben, dat opkomt voor de rechtsstaat.
GroenLinks die opkomt voor de rechtsstaat _O-
Beschermheer van terroristen, oorlogsmisdadigers en jihadisten bedoel je.
Nederlandse burgers beschermen is dan weer een vies begrip voor ze.
quote:
De PVV daarentegen, die zich als rechts afficheert, praat over een nepparlement en over neprechters. Meer dan welke andere reden ook, zou de minachting voor de rechtsstaat voor elke democratische partij reden moeten zijn om de PVV niet tot de regeringsmacht toe te laten.
Daar heeft de PVV zeker een punt natuurlijk, sowieso wat betreft het parlement, aangezien de 1e kamer niet democratisch gekozen is kan dit heel goed als nepparlement aangemerkt worden.

Neprechters klopt ook, hoe de rechtszaken tegen Wilders verlopen zijn, daar is een bananenrepubliek nog jaloers op.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:16 schreef Hamzoef het volgende:
De VVD en diverse media doen alsof het aan het kabinetsbeleid te danken is dat Nederland uit de crisis is/lijkt. Maar hoe verklaar je dan dat in de meeste Europese landen sprake is van een grotere opleving, terwijl er daar geen rechts kabinet was?
In Nederland was er dan ook geen rechts kabinet, de PvdA zat er bij in en dat was goed te merken.
Er waaide een stevige linkse wind.
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:44 schreef remlof het volgende:
Livestro heeft gelijk. Baudet is een racistische Poetinfanboy.

En daarmee staatsgevaarlijk.
Hoezo "en daarmee staatgevaarlijk" ?
Hoeveel aanslagen hebben de russen ook al weer gepleegd in Nederland ? 0 volgens mij.
Van jou moslimvriendjes en links extremistische vriendjes hebben we aardig wat meer last.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 20:54 schreef Klopkoek het volgende:
Baudet is niet midden. Baudet is iemand van de rassenleer (Volkmar Weiss als leermeester) en een Poetin lakei.
Omdat hij een boek van Volkmar Weiss heeft is het gelijk zijn leermeester ?, wat is dat voor flauwekul.
En schei eens uit met dat gezeur over Poetin, de meeste Nederlanders zal het aan hun reet roesten wat Poetin doet.
Het is een mooie zondebok geworden voor links, "jamaar Poetin" :(
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Baudet had geloof ik dat boek in zijn kast staan dus volgens ranzig links omarmt hij daarmee automatisch het gedachtegoed.
Is iedereen die een Koran in de kast heeft staan in de ogen van ranzig links dan ook gelijk een antisemiet, homofoob, en christenhater ?
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben trouwens wel blij met deze baudet...

het zal een versplintering geven op extreem rechts, waardoor wilders kleiner zal worden.
Een versplintering ? Hoe bedoel je dat ?
Extreem rechts is al decennia niet aanwezig in de Nederlandse politiek.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
De geschiedenis heeft bewezen dat extreem rechts de groep is geweest die het volk de mond wilde snoeren...
Fout, links heeft de afgelopen 100 jaar meer slachtoffers op zijn geweten dan links.
pi_169619305
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik dit soort post lees, dan ben ik alleen maar blij met baudet.

Laat dat extreem rechtse tuig elkaar maar dood concurreren zo krijgen ze geen groot blok in nederland. Een hele goede zaak c_/
Ondertussen heeft heel links maar 42 zetels _O-
pi_169619353
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Laat dat extreem rechtse tuig elkaar maar dood concurreren zo krijgen ze geen groot blok in nederland. Een hele goede zaak c_/
Waarom is het voor links zo moeilijk om respect te hebben voor andere meningen?
pi_169619379
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:45 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Een versplintering ? Hoe bedoel je dat ?
Extreem rechts is al decennia niet aanwezig in de Nederlandse politiek.

[..]

quote:
De Franse krant Le Figaro spreekt van 'een deceptie voor de extreem-rechtse Geert Wilders'. De New York Times schrijft: 'Populisten schieten tekort'. The Guardian meldt op de voorpagina dat Wilders het onderspit heeft gedolven
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169619418
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


[..]

Wat heeft dom rechts met dit topic te maken? Je zet jezelf wel weer voor schut.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 maart 2017 @ 23:51:33 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169619442
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Waarom is het voor links zo moeilijk om respect te hebben voor andere meningen?
Omdat links een utopische wereld voor zich ziet, iets waar alles voor mag wijken. Rechts is een groot obstakel dat overwonnen moet worden om die utopie te bereiken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169619498
Er is één groot misverstand bij alle mensen die Baudet voor racist uit maken: Bepaalde bevolkingsgroepen (religies, nationaliteiten, rassen) niet in je land willen is GEEN racisme maar een recht van een soevereine staat.
pi_169619535
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er is één groot misverstand bij alle mensen die Baudet voor racist uit maken: Bepaalde bevolkingsgroepen (religies, nationaliteiten, rassen) niet in je land willen is GEEN racisme maar een recht van een soevereine staat.
Ik hoor deze lui ook niet klagen over Japan. Beetje hypocriet.
pi_169619545
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

Ja en ?
Omdat buitenlandse media Wilders als extreem rechts bestempelen blaat jij dit na ?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 maart 2017 @ 23:56:25 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169619561
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er is één groot misverstand bij alle mensen die Baudet voor racist uit maken: Bepaalde bevolkingsgroepen (religies, nationaliteiten, rassen) niet in je land willen is GEEN racisme maar een recht van een soevereine staat.
Zelfs dat uitsluiten doet hij niet. Van hem mag iedereen die nu in Nederland is best hier blijven, als ze maar leuk mee doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169619586
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zelfs dat uitsluiten doet hij niet. Van hem mag iedereen die nu in Nederland is best hier blijven, als ze maar leuk mee doen.
Ook dat inderdaad. Voor mij het enige minpuntje aan Forum.
Wat mij betreft het enige minpunt want ik wil eerst die 600.000 mensen in de bijstand aan het werk hebben voordat we concurrentie op de arbeidsmarkt gaan importeren.
pi_169619602
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:55 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik hoor deze lui ook niet klagen over Japan. Beetje hypocriet.
Precies.
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 maart 2017 @ 23:58:53 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169619624
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ook dat inderdaad. Voor mij het enige minpuntje aan Forum.
Wat mij betreft het enige minpunt want ik wil eerst die 600.000 mensen in de bijstand aan het werk hebben voordat we concurrentie op de arbeidsmarkt gaan importeren.
Die als maakt het gewoon een prima punt. Zou niet weten waarom je ze dan nog steeds moet wegsturen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169619651
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die als maakt het gewoon een prima punt. Zou niet weten waarom je ze dan nog steeds moet wegsturen.
Omdat we hier niet de ruimte hebben om iedereen hier maar te laten wonen.
pi_169619654
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:55 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ja en ?
Omdat buitenlandse media Wilders als extreem rechts bestempelen blaat jij dit na ?
Hahaha het is te simpel voor woorden. Een Franse krant noemt het zo, dus dan is het extreem-rechts.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_169619658
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ook dat inderdaad. Voor mij het enige minpuntje aan Forum.
Wat mij betreft het enige minpunt want ik wil eerst die 600.000 mensen in de bijstand aan het werk hebben voordat we concurrentie op de arbeidsmarkt gaan importeren.
Ja mee eens, daarom is het ook zo`n flauwekul dat we immigranten nodig hebben voor de arbeidsmarkt en om de vergrijzing tegen te gaan.
Als daar geen geschikten meer tussen zitten, dan kunnen we altijd nog kijken naar werklozen uit andere EU landen.
pi_169619701
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 00:00 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ja mee eens, daarom is het ook zo`n flauwekul dat we immigranten nodig hebben voor de arbeidsmarkt en om de vergrijzing tegen te gaan.
Als daar geen geschikten meer tussen zitten, dan kunnen we altijd nog kijken naar werklozen uit andere EU landen.
Ja. Maar dat zal alleen voor hele specifieke beroepen zijn. We hebben immers 600.000 mensen in de bijstand; en het verhoogde college geld op een tweede HBO-opleiding (domste maatregel ooit) terugdraaien zorgt er voor dat we mensen kunnen omscholen. Maar er is geen enkele partij die de werkloosheid echt wil oplossen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 maart 2017 @ 00:01:32 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169619702
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Omdat we hier niet de ruimte hebben om iedereen hier maar te laten wonen.
Nu gaat het, dus nu kan je een grens trekken. Je hoeft mensen niet uit te zetten, dat is nog behoorlijk inhumaan ook.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169619705
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 00:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ja. Maar dat zal alleen voor hele specifieke beroepen zijn. We hebben immers 600.000 mensen in de bijstand; en het verhoogde college geld op een tweede HBO-opleiding (domste maatregel ooit) terugdraaien zorgt er voor dat we mensen kunnen omscholen. Maar er is geen enkele partij die de werkloosheid echt wil oplossen.
Amen.
(she/her)
pi_169619773
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 00:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nu gaat het, dus nu kan je een grens trekken. Je hoeft mensen niet uit te zetten, dat is nog behoorlijk inhumaan ook.
Vind ik een lastige. Ik vind het inhumaan om mensen in een land te laten leven dat zo extreem dichtbevolkt is als Nederland. Daarnaast is 400.000 Turken op 17.000.000 mensen waanzinnig en gevaarlijk. Ook vind ik het niet kunnen dat Nederlandse kinderen geen cultuur en tradities meer mee krijgen in de opvoeding. Ik vrees dat uitzetten onvermijdelijk om Nederland weer leefbaar te krijgen, maar het is moeilijk; veel problemen op zowel praktisch als ethisch vlak. Daarom een tussenweg: Iedereen met een dubbelpaspoort krijgt geen Nederlands paspoort meer. Mensen die aan voorwaarden voldoen (eigen inkomen; taalbeheering; afstand doen van de islam; Nederlandse cultuur omarmen) krijgen een verblijfsvergunning en kunnen gewoon hun leven blijven leven. Mensen die niet aan voorwaarden voldoen moeten vertrekken.
pi_169620361
Jammer dat het topic steeds meer schoppen en schelden wordt. Een inhoudelijke discussie lijkt me beter. :)

Om de daad bij het woord te voegen, een reactie op Nattekat.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

2010:
VVD: 31
PVV: 24
CDA: 21

2017:
VVD: 31
PVV: 20
CDA: 19
FvD: 2

Ja, het is overduidelijk.
Verrechtsing is niet alleen dat rechts meer zetels krijgt. Verrechtsing is ook dat in het algemeen de kiezer meer opschuift naar de rechterkant van het spectrum.

Een paar voorbeelden:

Voorbeeld 1:
Links: 50 zetels
Midden: 50 zetels
Rechts: 50 zetels

Dit is in balans, niet links of rechts. Rechts (50) - Links (50) = 0.

Voorbeeld 2:
Links: 25 zetels
Midden: 50 zetels
Rechts: 75 zetels

Rechts(er) dan bij voorbeeld 1. Rechts (75) - Links (25) = 50.

Voorbeeld 3:
Links: 25 zetels
Midden: 75 zetels
Rechts: 50 zetels

Hier geldt óók dat het resultaat rechtser is dan voorbeeld 1. Rechts heeft meer zetels dan links en hoewel de linkse zetels naar het midden zijn opgeschoven, is het eindresultaat rechtser dan voorbeeld 1. Rechts (75) - Links (50) = 25.

Als we dit nu toepassen op de verkiezingsuitslagen van 2010, 2012 en 2017, krijg je het volgende. (Geen idee waarom je 2010 i.p.v. 2012 gebruikte in je voorbeeld, maar ik neem voor de volledigheid 2010 ook maar even mee.)

Gedefinieerd als links: PvdA, SP, GL, PvdD
Gedefinieerd als rechts: VVD, PVV, CDA, FvD

2010
Links: 57
Rechts: 76
Rechts - links = 19

2012
Links: 59
Rechts: 69
Rechts - links = 10

2017
Links: 42
Rechts: 74
Rechts - links = 28

Dus, van 2010 tot 2017 zien we dat er "meer rechts is dan links" met scores van respectievelijk, 19, 10 en 28. 28 is hoger dan de scores 19 en 10, en dus is er een verrechtsing opgetreden. Op dezelfde manier kun je 2012 en 2010 vergelijken en zien dat er toen een verlinksing op heeft getreden. Niet omdat links in 2012 2 zetels meer had dan in 2010, maar vooral wegens de daling van de rechtse zetels.

Samengevat: Verrechtsing is een feit. Of dat erg is, is subjectief. :)
pi_169621080
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 00:01 schreef Fylax het volgende:

[..]

Amen.
Omdat er simpelweg voor een groot deel geen oplossing is. Stel je bent afgestudeerd in een bepaald vakgebied en je moet ineens tomaten gaan plukken (die baantjes hebben ze zat bij het UWV) dan is dat prima, maar je wilt wel LATER toch datgene gaan doen waar je voor gestudeerd hebt, dan geeft het UWV geen thuis om bijvoorbeeld dmv re-integratie terug in te stromen of jobcoach etc. Ik heb het allemaal zelf meegemaakt en het UWV is gewoon een veredeld uitzendbureau. Voor het plaatsen van 1 werknemer op vaste basis krijgt het UWV geld (7.500-15.000 euro afhankelijk van). Dus eenmaal aan de slag gaat de deur gewoon dicht en dat is het dan.

Tevens ontbreekt het bij een UWV met name aan banen in het middensegment. Laten we zeggen MBO+ en beginnend HBO niveau. Van de 100 vacatures die bij het UWV hangen zijn er 99 zo in te vullen door een paar Polen. Wat functies op redelijk niveau hebben ze niet.
pi_169621805
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:08 schreef MisterFoxIT het volgende:

[..]

Maar dit willen ze niet horen. Rechtsmensen willen alleen neoliberale sprookjes horen hoe geweldig Nederland wel niet is en geweldig de VVD en rechts ons uit de crisis heeft geholpen, en dat we vooral normaal moeten doen met z'n allen. Maar vergeten te zeggen dat omringende landen beter uit de economie zijn gekomen, Zweden het echt fantastisch doet waar de sociale democratie hoogtij viert. Maar nee, dat is links, en dat kunnen we niet hebben in dit oerconservatieve land dat steeds meer fascistische trekjes toont.
Hoi Scanman! Geniet je nog een beetje van het leven?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_169621938
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 00:44 schreef Operc het volgende:

Gedefinieerd als links: PvdA, SP, GL, PvdD
Gedefinieerd als rechts: VVD, PVV, CDA, FvD

Samengevat: Verrechtsing is een feit. Of dat erg is, is subjectief. :)

Waarop bazeer jij dat FVD een rechtse partij is? Baudet geeft aan dat zijn partij een middenpartij is.
pi_169621958
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 12:50 schreef TNSL het volgende:

[..]

"waarom kunnen mensen het onderscheid tussen ras en cultuur niet maken?"

Verder is aan je post te lezen dat je gewoon links bent. Anders had je wel voor een kleinere overheid gestaan. Een van Baudets speerpunten.

En zeggen dat Baudet verkrachting goedpraat, c'mon man, hoe vaak moet herhaald worden wat hij daadwerkelijk zei en in welke context dat bedoeld is.
Ben je laaggeletterd of zo?
- Ik zeg niets over onderscheid tussen ras en cultuur
- Ik zeg niet dat Baudet verkrachtingen goedpraat
- Je leest in mijn post dat ik gewoon links ben terwijl ik in de eerste zin aangeef dat ik mezelf als rechts beschouw.
pi_169622001
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 02:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Omdat er simpelweg voor een groot deel geen oplossing is. Stel je bent afgestudeerd in een bepaald vakgebied en je moet ineens tomaten gaan plukken (die baantjes hebben ze zat bij het UWV) dan is dat prima, maar je wilt wel LATER toch datgene gaan doen waar je voor gestudeerd hebt, dan geeft het UWV geen thuis om bijvoorbeeld dmv re-integratie terug in te stromen of jobcoach etc. Ik heb het allemaal zelf meegemaakt en het UWV is gewoon een veredeld uitzendbureau. Voor het plaatsen van 1 werknemer op vaste basis krijgt het UWV geld (7.500-15.000 euro afhankelijk van). Dus eenmaal aan de slag gaat de deur gewoon dicht en dat is het dan.

Tevens ontbreekt het bij een UWV met name aan banen in het middensegment. Laten we zeggen MBO+ en beginnend HBO niveau. Van de 100 vacatures die bij het UWV hangen zijn er 99 zo in te vullen door een paar Polen. Wat functies op redelijk niveau hebben ze niet.
Het is nogal off-topic, maar als ik één goede bezuiniging zou moeten noemen dan is dat wat mij betreft het UWV. De houding van het UWV zorgt dat mensen zelf geen initiatief meer nemen en hun eigen kansen zoeken.
pi_169622072
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er is één groot misverstand bij alle mensen die Baudet voor racist uit maken: Bepaalde bevolkingsgroepen (religies, nationaliteiten, rassen) niet in je land willen is GEEN racisme maar een recht van een soevereine staat.
Haha, dat is het zelfde als zeggen dat het weigeren van negers in een uitgaansgelegenheid geen racisme is, maar het recht van een soevereine uitgaansgelegenheid.
pi_169622122
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ook dat inderdaad. Voor mij het enige minpuntje aan Forum.
Wat mij betreft het enige minpunt want ik wil eerst die 600.000 mensen in de bijstand aan het werk hebben voordat we concurrentie op de arbeidsmarkt gaan importeren.
Dat is nu net het uitgangspunt van rechts. Die geven niet op werkelozen, maar om goedkope arbeidskrachten. Dat dit voor de samenleving als geheel vaak uiteindelijk duurder uitpakt, de "eigen" werkelozen moet van uitkering voorzien worden, arbeidsmigratie brengt allerlei kosten voor de gemeenschap met zich mee etc, nemen ze voor lief.

Zij profiteren immers van goedkope arbeid, en kosten/overlast worden over alle belastingbetalers uitgesmeerd.
pi_169622136
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:55 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ja en ?
Omdat buitenlandse media Wilders als extreem rechts bestempelen blaat jij dit na ?
ik blaat dit niet na

IK VIND WILDERS GEWOON EEN EXTREEM RECHTSE GEKKKIE

hij werkt samen met vlaams blok, fpo, front national enzovoorts,.....deze partijen worden allemaal in het buitenland gezien als extreem rechts en hebben allemaal dezelfde ideeėn als pvv en wilders....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169622399
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er is één groot misverstand bij alle mensen die Baudet voor racist uit maken: Bepaalde bevolkingsgroepen (religies, nationaliteiten, rassen) niet in je land willen is GEEN racisme maar een recht van een soevereine staat.
Bepaalde religies, nationaliteiten en rassen niet in je land willen is discriminatie (en racisme in het geval van rassen) en tegelijkertijd het recht van een soevereine staat als de bevolking daar voor kiest. Racisme is fout in alle opzichten, daar is de beschaafde wereld het wel over eens. Maar discriminatie is een heel delicaat begrip. Je kan discrimineren om slechte redenen en om goede redenen. We moeten met elkaar praten en blijven praten wat de slechte en goede redenen zijn. Discrimineren op basis van gedrag of discrimineren op basis van kwalificaties zijn voorbeelden van dingen die in sommige gevallen goede redenen kunnen zijn. We moeten af van het stigma en de politieke correctheid rond het woord discriminatie want het is niet per definitie slecht en elke samenleving is al doorspekt van discriminatie op grond van goede redenen.

quote:
11s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:23 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Haha, dat is het zelfde als zeggen dat het weigeren van negers in een uitgaansgelegenheid geen racisme is, maar het recht van een soevereine uitgaansgelegenheid.
Dat is inderdaad racisme. Of het ook het recht is van een soevereine uitgaansgelegenheid hangt af van de wetten van de staat, die worden bepaald door de bevolking. Hopelijk zal het Nederlandse volk nooit (meer) voor racisme kiezen maar het is in theorie mogelijk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_169622410
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:08 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Waarop bazeer jij dat FVD een rechtse partij is? Baudet geeft aan dat zijn partij een middenpartij is.
Oh nou als Baudet dat zegt, dan zal het wel zo zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169622442
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:08 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Waarop bazeer jij dat FVD een rechtse partij is? Baudet geeft aan dat zijn partij een middenpartij is.
Jammer dat dat het enige is wat je uit mijn post haalt. :P
Nattekat zette FvD bij de rechtse partijen en daar borduurde ik op voort zoals je kunt zien. :) Overigens vind ik het argument dat Baudet het een middenpartij vindt geen overtuigende reden om dan ook te stellen dat het een middenpartij is. Daar is naar mijn mening meer voor nodig.
pi_169622451
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh nou als Baudet dat zegt, dan zal het wel zo zijn.
Het gaat er mij meer om dat de partij 'zomaar' rechts ingedeeld wordt zonder argumentatie. Het programma van de partij is m.i. niet rechts en niet links, en dat is wat Baudet zelf ook vindt.
pi_169622455
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:08 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Waarop bazeer jij dat FVD een rechtse partij is? Baudet geeft aan dat zijn partij een middenpartij is.
Ik zou FVD omschrijven als een pragmatische, nationaal-liberale partij. Op sommige vlakken rechts... en op de vlakken waar het nationaal-liberalisme geen antwoord heeft pragmatisch wat dus ook links of midden kan zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_169622483
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:08 schreef Operc het volgende:

[..]

Jammer dat dat het enige is wat je uit mijn post haalt. :P
Nattekat zette FvD bij de rechtse partijen en daar borduurde ik op voort zoals je kunt zien. :) Overigens vind ik het argument dat Baudet het een middenpartij vindt geen overtuigende reden om dan ook te stellen dat het een middenpartij is. Daar is naar mijn mening meer voor nodig.
Ok. Ik snap die rechtse indeling niet. Dat is graag wat de media wil, maar het partijprogramma is niet specifiek rechts of links (imho).
pi_169622537
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:09 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Het gaat er mij meer om dat de partij 'zomaar' rechts ingedeeld wordt zonder argumentatie. Het programma van de partij is m.i. niet rechts en niet links, en dat is wat Baudet zelf ook vindt.
Law & order, belastingen verlagen, maar geld naar defensie, enzovoort. Lijkt me een vrij standaard rechts partijtje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 maart 2017 @ 10:28:18 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169622670
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:08 schreef Operc het volgende:

[..]

Jammer dat dat het enige is wat je uit mijn post haalt. :P
Nattekat zette FvD bij de rechtse partijen en daar borduurde ik op voort zoals je kunt zien. :) Overigens vind ik het argument dat Baudet het een middenpartij vindt geen overtuigende reden om dan ook te stellen dat het een middenpartij is. Daar is naar mijn mening meer voor nodig.
Het CDA ook, en om dat nou een puur rechtse partij te noemen...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 maart 2017 @ 11:04:19 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169623066
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik geef je groot gelijk wat je hier schrijft, vind het ook jammer dat een FvD-stemmer zo'n dubieuze uitsprak maakt. Onthoud dat dit absoluut GEEN standpunt van het FvD is. Zij willen een betere integratie van iedereen die in Nederland woont en de grenzen sluiten voor massa-immigratie - iedereen dus.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169623190
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Law & order, belastingen verlagen, maar geld naar defensie, enzovoort. Lijkt me een vrij standaard rechts partijtje.
Selectief een programma lezen noem ik dat
pi_169623218
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:16 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Selectief een programma lezen noem ik dat
Niet echt, dat zijn gewoon een aantal punten die ik eruit pak. Het CDA, de VVD, PVV en SGP zijn duidelijk rechtse partijen, D66 hoort daar veelal op het economische vlak ook bij. Fvd zit echt niet links van die partijen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169623377
quote:
11s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:23 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Haha, dat is het zelfde als zeggen dat het weigeren van negers in een uitgaansgelegenheid geen racisme is, maar het recht van een soevereine uitgaansgelegenheid.
Dat vind ik inderdaad, maar het is niet hetzelfde.

Het gaat dan namelijk om negers die legaal in het land zijn en naar de uitgaangsgelegenheid gaan. Dat is een andere groep dan negers die op wettelijke gronden (visum-voorwaarden) geen toegang tot jouw land geven.

Als je het weigeren van negers bij een uitgaansgelegenheid verbiedt, dan is dat beperkt tot de negers die legaal in jouw land zijn. Dat is - mits alle controles en procedures deugen - een voorgeselecteerde groep.

Als je het weigeren van bepaalde groepen tot een land verbiedt, dan kun je net zo goed alle grenzen opheffen.

Overigens vind ik zelf dat ook een uitgaansgelegenheid mensen moet mogen weigeren, op welke grond dan ook.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 maart 2017 @ 11:32:22 #278
862 Arcee
Look closer
pi_169623423
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:18 schreef Monolith het volgende:
Het CDA, de VVD, PVV en SGP zijn duidelijk rechtse partijen
Baudet pleitte bij WNL op Zondag voor een CDA+VVD+PVV+SGP+FVD-coalitie. :Y)
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 maart 2017 @ 11:33:33 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169623440
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:32 schreef Arcee het volgende:

[..]

Baudet pleitte bij WNL op Zondag voor een CDA+VVD+PVV+SGP+FVD-coalitie. :Y)
Ik kan wel zien welk standpunt daaraan aan de grondslag ligt :P
Het begint met de E.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169623443
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:32 schreef Arcee het volgende:

[..]

Baudet pleitte bij WNL op Zondag voor een CDA+VVD+PVV+SGP+FVD-coalitie. :Y)
Precies, dat heeft ook wel aan waar ze staan in het politieke spectrum.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 maart 2017 @ 11:34:10 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169623448
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Precies, dat heeft ook wel aan waar ze staan in het politieke spectrum.
Het is bijna een kloon van D66 joh :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169623472
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is bijna een kloon van D66 joh :')
Verre van, maar ik zie alleen maar feitenvrij geroeptoeter in dit topic. Ik gaf eerder al wat punten waarop ze aardig afwijken van D66, maar het hele programma staat er vol mee. Uiteraard zijn er hier en daar wat overeenkomsten, maar dat geldt ook nog wel voor de PvdD en PVV of SP en VVD.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169623516
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het CDA ook, en om dat nou een puur rechtse partij te noemen...
Ook voor jou geldt, jammer dat dat het enige is wat je uit mijn post haalt. Zeker nadat je na jouw post nog wilde benadrukken hoe 'links' geen antwoord had op je post. (Even afgezien van of ik mezelf als links beschouw of niet.) Lees mijn post nog eens, ik denk dat er een waardevolle conclusie in staat en het zou jammer zijn als jou die conclusie ontgaat. :)
pi_169623541
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Bepaalde religies, nationaliteiten en rassen niet in je land willen is discriminatie (en racisme in het geval van rassen) en tegelijkertijd het recht van een soevereine staat als de bevolking daar voor kiest. Racisme is fout in alle opzichten, daar is de beschaafde wereld het wel over eens. Maar discriminatie is een heel delicaat begrip...
Bizar. Er is geen enkele rationele grond om Somaliėrs toe te laten tot een beschaafd land bijvoorbeeld. Ja het is leuk voor de Somaliėrs in kwestie, maar niet voor het land. Daarom is er niets mis met weigeren. Landen worden heel veel veiliger en leefbaarder als we niemand meer uit Afrikaanse landen (op enkele uitzonderingen zoals Zuid Afrika na) meer toelaten.

Met het racisme-argument kun je ook stellen dat het racisme is dat een Nigeriaan een visum-plicht heeft als hij naar Nederland wil komen en een Serviėr niet (als het om kort verblijf gaat). Je zou dus de visum-plicht op moeten heffen voor iedereen. De natte droom van Klaver.

Als ik naar Rusland wil moet ik een stapel papier invullen, aantonen dat ik goed verzekerd ben, aantonen dat ik mijn verblijf daar zelf kan bekostigen, er voor tekenen dat ik nog nooit in mijn leven een land uit ben gezet, etc.. Mensen uit bijvoorbeeld Serviė kunnen er gewoon naartoe zonder dit gedoe. Maar ik heb mij nog nooit gediscrimineerd gevoeld. Het enige gevoel wat ik hier bij krijg is de wens dat Nederland een keer net zo verstandig wordt als Rusland.
pi_169623552
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is bijna een kloon van D66 joh :')
Ik heb D66 nog nooit horen pleiten voor het stoppen van het toelaten van wat links 'vluchtelingen' noemt.

Ook zal D66 nooit pleiten voor herinvoering van grenscontroles en het verlaten van de EU.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 maart 2017 @ 11:44:35 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169623600
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik heb D66 nog nooit horen pleiten voor het stoppen van het toelaten van wat links 'vluchtelingen' noemt.

Ook zal D66 nooit pleiten voor herinvoering van grenscontroles en het verlaten van de EU.
Alsof dat de enige standpunten zijn die tellen. Het zijn wel de enige standpunten waarop het FvD in een rechts hokje gestopt wordt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 maart 2017 @ 11:48:12 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169623659
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:39 schreef Operc het volgende:

[..]

Ook voor jou geldt, jammer dat dat het enige is wat je uit mijn post haalt. Zeker nadat je na jouw post nog wilde benadrukken hoe 'links' geen antwoord had op je post. (Even afgezien van of ik mezelf als links beschouw of niet.) Lees mijn post nog eens, ik denk dat er een waardevolle conclusie in staat en het zou jammer zijn als jou die conclusie ontgaat. :)
2012 is het meest verschrikkelijke jaar om dit soort conclusies te trekken. Dat waren verkiezingen waarbij onstrategisch stemmen een onbetrouwbare uitslag hebben opgeleverd.

Daarbij vind ik het knap hoe jij het zo weet te draaien dat je voor het verschil van 2010 naar 2017 een andere conclusie weet te trekken. Groen Links is de meest linkse partij die er is en die partij is groter dan ooit. Mag ik dan zeggen dat er sprake is van verlinksing?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169623722
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:18 schreef Monolith het volgende:
Law & order, belastingen verlagen, maar geld naar defensie, enzovoort. Lijkt me een vrij standaard rechts partijtje.
Vanwaar die obsessie met links/rechts labelen? Er staan ook zat standpunten in het programma die je met gemak in de (ver) linkse hoek kan plaatsen. Nationaal-liberaal, zoals RK aangaf, lijkt me dan nog de beste omschrijving als je zo nodig wil stickeren.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 19 maart 2017 @ 12:07:39 #289
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169623996
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:51 schreef nostra het volgende:

[..]

Vanwaar die obsessie met links/rechts labelen? Er staan ook zat standpunten in het programma die je met gemak in de (ver) linkse hoek kan plaatsen. Nationaal-liberaal, zoals RK aangaf, lijkt me dan nog de beste omschrijving als je zo nodig wil stickeren.
Dit is allemaal ruis door iemand die zelf hardcore rechts is.

Er staan nul (concrete) linkse standpunten in het programma van FvD. Wat vaag geroep over de verzorgingsstaat valt daar niet onder (hun programma suggereert trouwens een verdere sanering)

Het is een beetje de RTL tactiek: jezelf als neutraal verkopen maar ondertussen rabiaat conservatieve mensen zoals rik niemann aantrekken. Zo verwerf je invloed.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169624020
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Bizar. Er is geen enkele rationele grond om Somaliėrs toe te laten tot een beschaafd land bijvoorbeeld. Ja het is leuk voor de Somaliėrs in kwestie, maar niet voor het land. Daarom is er niets mis met weigeren. Landen worden heel veel veiliger en leefbaarder als we niemand meer uit Afrikaanse landen (op enkele uitzonderingen zoals Zuid Afrika na) meer toelaten.
Dus Somalische experts waar we in NL behoefte aan hebben zijn bij voorbaat niet welkom? Een Somalische hartchirurg met een schoon blazoen en kloppende diploma's? Even los van het feit of er daar veel van zijn of niet.

quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:

Met het racisme-argument kun je ook stellen dat het racisme is dat een Nigeriaan een visum-plicht heeft als hij naar Nederland wil komen en een Serviėr niet (als het om kort verblijf gaat). Je zou dus de visum-plicht op moeten heffen voor iedereen. De natte droom van Klaver.
Die Nigeriaan heeft visumplicht omdat hij Nigeriaan is, niet omdat hij zwart is of vanwege zijn afstamming. Dus geen racisme. Dat het ene land wel visumplicht heeft en het andere land niet is wel weer een voorbeeld van discriminatie en een voorbeeld waarom discriminatie soms goed of nodig is. Want anders krijg je inderdaad Klaver-praktijken (alle grenzen open) of Wilders-praktijken (alle grenzen dicht).

quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:

Als ik naar Rusland wil moet ik een stapel papier invullen, aantonen dat ik goed verzekerd ben, aantonen dat ik mijn verblijf daar zelf kan bekostigen, er voor tekenen dat ik nog nooit in mijn leven een land uit ben gezet, etc.. Mensen uit bijvoorbeeld Serviė kunnen er gewoon naartoe zonder dit gedoe. Maar ik heb mij nog nooit gediscrimineerd gevoeld. Het enige gevoel wat ik hier bij krijg is de wens dat Nederland een keer net zo verstandig wordt als Rusland.
Prima, niks mis mee.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_169624026
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:07 schreef Klopkoek het volgende:
Er staan nul (concrete) linkse standpunten in het programma van FvD.
Verlaging eigen risico in de zorg, meer macht naar de NZa, winstuitkeringsverbod zorgverzekeraars, verhoging werkloosheidsuitkeringen, nationaliseren energiebedrijven, overheidsinvloed bij KLM herintroduceren, herinvoeren basisbeurs, legalisering softdrugs.

Net een EO van Trump, inderdaad.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 maart 2017 @ 12:10:36 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169624044
Alles rechtser dan GroenLinks is rechts volgens mij :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169624079
Thierry bij WNL op zondag
https://www.npo.nl/wnl-op-zondag/19-03-2017/POW_03436027

Mooi optreden (:
pi_169624175
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:12 schreef TNSL het volgende:
(:
Nog zo'n linkse!
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_169624366
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:51 schreef nostra het volgende:

[..]

Vanwaar die obsessie met links/rechts labelen? Er staan ook zat standpunten in het programma die je met gemak in de (ver) linkse hoek kan plaatsen. Nationaal-liberaal, zoals RK aangaf, lijkt me dan nog de beste omschrijving als je zo nodig wil stickeren.
Oh ik heb geen obsessie met die labeltjes hoor. Sterker nog, ik stoor me vaak aan de obsessieve hokjesdrang. Als mensen echter per se de labeltjes willen hanteren, dan mag je dat wel volgens de gangbare criteria doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169624434
Kuttopic, slotje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')