abonnement Unibet Coolblue
pi_169595959
Dat zeggen ze over het geschreeuw van Erdogan. Wat er goed doordacht is, geen flauw idee. Kim-jung-un is er ook zo een. De schreeuwt ook alles bij elkaar en viert regelmatig oudjaar met zwaar vuurwerk. Goed doordacht, maar man heeft niet in de gaten dat ze vandaag of morgen een heuze atoombom op zijn dak gaan gooien of een stangun in zijn reet duwen zoals bij Ghadaffi, dat was er ook zo een.

Doet me denken aan seriemoordenaars (die zijn o zo intelligent)
Of de buurtcrimineel (onbegrijpelijk, was zo'n aardige jongen, altijd vriendelijk en zeer behulpzaam).

Wat is er dan zo goed doordacht dan aan dat imbeciele geschreeuw over nazi's en koeien. Zulke dingen ga ik roepen als ik een half krat bier op heb. :{
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 18:47:05 #2
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_169596295
quote:
Zulke dingen ga ik roepen als ik een half krat bier op heb. :{
Nu dus?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_169596525
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nu dus?
:D :P
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_169596566
Hij mobiliseert vakkundig zijn aanhang. Wat PvdA-buurtwerkers met jaren kostbare inzet nooit is gelukt kan Erdogan met 1 speech: de Turkse bevolking bereiken.
standaarddrinker
pi_169596719
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 19:00 schreef DrDentz het volgende:
Hij mobiliseert vakkundig zijn aanhang. Wat PvdA-buurtwerkers met jaren kostbare inzet nooit is gelukt kan Erdogan met 1 speech: de Turkse bevolking bereiken.
Zegt heel veel over de Turkse bevolking. ;(
Maar het zijn de uitvinders van kebab, zal ik maar zeggen, hoewel de Turkse kebab-tenten op de stations wel wat meer vlees op het broodje mogen pleuren. Om over de kapsalons maar te zwijgen. Meer sla dan patat en shoarma.

Erdogan waar ben je nu? |:(
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')