abonnement Unibet Coolblue
pi_169644381
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Talking about hoogtemeters... the mountains have won.
Na 100km en 25 uur zwoegen door de bergen besloot ik om Northburn 100 op te geven.
De eerste 50km ging prima, ondanks de warmte tijdens de tweede helft van de eerste loop.
De tweede loop van 50km begint goed, 12km loodrecht omhoog naar checkpoint/aidststation TW, 5 uur non stop klimmen.
Maar na TW kwam Mt.Horn, wederom zo'n 500m klimmen en hier beginnen de problemen.
Ik begin over te geven en vanaf dat moment heb ik problemen met eten en drinken, ik hou niets meer binnen.
Dit houdt aan en verbeterd niet en ik weet dat hiervan bijna niet te herstellen is.
10 uur zonder eten en nagenoeg geen drinken kom ik bij de finish van de 2de loop en besluit te stoppen, 100km en 6000D+ achter de rug.
De weersverwachtingen voor de dag die net aangebroken is, is voor 25 graden en met een uitgeput lichaam (hoewel, de benen voelden nog goed) nog 24 uur door gaan is onverstandig.
Terug naar de denktank.... kijken hoe we de eetproblemen kunnen oplossen en volgend jaar een nieuwe kans
Damn, just damn.
Volgende event weer de Naseby?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 20 maart 2017 @ 08:18:51 #102
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_169644657
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:36 schreef MiG31 het volgende:
Balen, maar inderdaad een wereldlijke prestatie. Ik kan mij geeneens een voorstelling maken van hoe het is.

Mijn hardloopdate ging goed! Ze had een aardig tempo, heel gezellig. Wel zijn we een beetje verdwaald geraakt, maar de 10km hebben we goed gehaald.
En komt er een vervolg?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 20 maart 2017 @ 09:02:40 #103
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_169645190
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Talking about hoogtemeters... the mountains have won.
Na 100km en 25 uur zwoegen door de bergen besloot ik om Northburn 100 op te geven.
De eerste 50km ging prima, ondanks de warmte tijdens de tweede helft van de eerste loop.
De tweede loop van 50km begint goed, 12km loodrecht omhoog naar checkpoint/aidststation TW, 5 uur non stop klimmen.
Maar na TW kwam Mt.Horn, wederom zo'n 500m klimmen en hier beginnen de problemen.
Ik begin over te geven en vanaf dat moment heb ik problemen met eten en drinken, ik hou niets meer binnen.
Dit houdt aan en verbeterd niet en ik weet dat hiervan bijna niet te herstellen is.
10 uur zonder eten en nagenoeg geen drinken kom ik bij de finish van de 2de loop en besluit te stoppen, 100km en 6000D+ achter de rug.
De weersverwachtingen voor de dag die net aangebroken is, is voor 25 graden en met een uitgeput lichaam (hoewel, de benen voelden nog goed) nog 24 uur door gaan is onverstandig.
Terug naar de denktank.... kijken hoe we de eetproblemen kunnen oplossen en volgend jaar een nieuwe kans
Sjonge, dat is behoorlijk balen zeg. Het is natuurlijk een van de risico's die je loopt als je zo'n prestatie neerzet. Het is altijd maar hopen dat je lichaam je voeding goed verteert.

Maar zie het dan zo: Deze ervaring zorgt er voor dat volgend jaar extra speciaal wordt
F means you're fucked
pi_169645843
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 08:18 schreef Murmeli het volgende:

[..]

En komt er een vervolg?
Ik ben tot nu toe niet heel enthousiast ingegaan op voorstellen voor (tinder)hardloopdates :P Omdat ik 1) geen zin heb in zo'n mannenego dat mij er dan per se uit wil lopen en 2) ik denk dat ik er zelf ook niet op mijn meest florissant uitzie :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 20 maart 2017 @ 09:44:45 #105
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_169645888
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ben tot nu toe niet heel enthousiast ingegaan op voorstellen voor (tinder)hardloopdates :P Omdat ik 1) geen zin heb in zo'n mannenego dat mij er dan per se uit wil lopen en 2) ik denk dat ik er zelf ook niet op mijn meest florissant uitzie :P
Vooroordelen....
F means you're fucked
pi_169645938
Jammer RD -O- ;( op naar volgend jaar!

En LT: ik vind jou er op hardloopfoto's altijd best florissant uitzien!
Ja doei.
pi_169645955
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer RD -O- ;( op naar volgend jaar!

En LT: ik vind jou er op hardloopfoto's altijd best florissant uitzien!
Ja omdat ik alleen de meest gunstige deel :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169646013
:{w

Ik heb zo relaxed gelopen gisteren dat ik niet eens spierpijn heb _O- :') volgend jaar ga ik daar echt een vet PR lopen, want het was wel echt een PR-loopje :o (sowieso vrij makkelijk, want 6 mijl :P en daar zijn er niet zoveel van.. sterker nog, dit was nu mijn 6-mijl PB _O- )
Ja doei.
pi_169646221
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
:{w

Ik heb zo relaxed gelopen gisteren dat ik niet eens spierpijn heb _O- :') volgend jaar ga ik daar echt een vet PR lopen, want het was wel echt een PR-loopje :o (sowieso vrij makkelijk, want 6 mijl :P en daar zijn er niet zoveel van.. sterker nog, dit was nu mijn 6-mijl PB _O- )
Dat is toch ook niet zo gek na al die jaren hardloopervaring? Ik heb nog maar zelden echt spierpijn na een wedstrijd, alleen na een hele en soms een halve marathon, of als het heel koud is of ik niet heb uitgelopen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169646259
Nou ja, na alle rust en blessures wil het nog wel eens wisselen, zeker als het een parcours met wat klimmen en dalen is! :Y
Ja doei.
pi_169646297
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ben tot nu toe niet heel enthousiast ingegaan op voorstellen voor (tinder)hardloopdates :P Omdat ik 1) geen zin heb in zo'n mannenego dat mij er dan per se uit wil lopen en 2) ik denk dat ik er zelf ook niet op mijn meest florissant uitzie :P
Ik heb nooit (tinder)hardloopdates, maar het lijkt me wel grappig. Het is toch een heel andere setting dan normaal, je deelt in ieder geval een hobby én als je date niet afgeschrikt wordt na de loop als je er niet meer zo florissant uitziet, zit dat ook wel goed.
pi_169646321
Ik heb zo'n 3 keer in de week een hardloopdate O+

Samen met d'n Wolve lopen is echt zó leuk O+
Ja doei.
  maandag 20 maart 2017 @ 10:23:21 #113
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_169646736
Heftig om te lezen RD, maar wijs dat je uitgestapt bent!

En verder lekker gelopen in Nijmegen in de UK gisteren!

Hier is het pijntje weg, dus morgen maar weer eens buitenspelen *O*
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_169648272
Ze wilde heel graag een vervolgdate, dus hopelijk zit dat wel goed. Ik had ook mijn twijfels bij het concept, maar het was heel erg gezellig ook. Denk dat je onder het hardlopen een stuk spontaner bent dan op het terras met een drankje.
pi_169648374
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Talking about hoogtemeters... the mountains have won.
Na 100km en 25 uur zwoegen door de bergen besloot ik om Northburn 100 op te geven.
De eerste 50km ging prima, ondanks de warmte tijdens de tweede helft van de eerste loop.
De tweede loop van 50km begint goed, 12km loodrecht omhoog naar checkpoint/aidststation TW, 5 uur non stop klimmen.
Maar na TW kwam Mt.Horn, wederom zo'n 500m klimmen en hier beginnen de problemen.
Ik begin over te geven en vanaf dat moment heb ik problemen met eten en drinken, ik hou niets meer binnen.
Dit houdt aan en verbeterd niet en ik weet dat hiervan bijna niet te herstellen is.
10 uur zonder eten en nagenoeg geen drinken kom ik bij de finish van de 2de loop en besluit te stoppen, 100km en 6000D+ achter de rug.
De weersverwachtingen voor de dag die net aangebroken is, is voor 25 graden en met een uitgeput lichaam (hoewel, de benen voelden nog goed) nog 24 uur door gaan is onverstandig.
Terug naar de denktank.... kijken hoe we de eetproblemen kunnen oplossen en volgend jaar een nieuwe kans
Lijkt me enorm moeilijk, om die knoop door te hakken... Enorm balen maar de enige juiste keuze lijkt me.
pi_169648395
Wilde vanochtend tijdens mijn trainingsloopje een PR op de 5km zetten. DAT is gelukt (22:34) maar wel met een gemiddelde hartslag van 162 en max 172 (max is 189).
Zat er aardig doorheen.
  maandag 20 maart 2017 @ 11:54:01 #117
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169648425
Na 100 km uitstappen :{w RD, ik ga er vanuit dat je echt niet meer verder kon, jou kennende. Topprestatie hoor.

En een tinder-hardloopdate w/ Wat leuk dat dat bestaat (nu wou ik tikken: 'tegenwoordig', maar dat klinkt wel heel oud). Maar wat LT zegt, ik kan me voorstellen dat mannen dan zo'n ego-dingetje hebben, dat ze even willen laten zien dat ze sneller kunnen ofzo. Of misschien heb je dat zelf ook? Ik zou dan ook een goede indruk willen maken. Maar goed, ik heb er al één :+
pi_169648473
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:52 schreef Blue_note het volgende:
Wilde vanochtend tijdens mijn trainingsloopje een PR op de 5km zetten. DAT is gelukt (22:34) maar wel met een gemiddelde hartslag van 162 en max 172 (max is 189).
Zat er aardig doorheen.
Tja, dat is toch ook het idee bij een PR? ;)

En helemaal bij een 5k is het gewoon compleet stukgaan als je het goed doet.
pi_169648494
Waarom zou je zo snel gaan lopen dat je geen adem meer hebt voor een normaal gesprek?
Dat gaat toch wel een beetje voorbij aan het idee van zo'n hardloop date.....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169648500
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:56 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Tja, dat is toch ook het idee bij een PR? ;)

En helemaal bij een 5k is het gewoon compleet stukgaan als je het goed doet.
Ja dat is wel zo idd ;)! Maar ik ben een keer zo goed ziek geworden na een zware inspanning dat ik sinds toen eigk nooit echt helemaal meer stuk 'durf' te gaan.
pi_169648628
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:56 schreef Guard het volgende:
Waarom zou je zo snel gaan lopen dat je geen adem meer hebt voor een normaal gesprek?
Dat gaat toch wel een beetje voorbij aan het idee van zo'n hardloop date.....
Dit inderdaad, is toch meer gewoon leuk iets samen doen? Tenzij je date je compleet niet bevalt, en er letterlijk van wegrent ;)

quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:57 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja dat is wel zo idd ;)! Maar ik ben een keer zo goed ziek geworden na een zware inspanning dat ik sinds toen eigk nooit echt helemaal meer stuk 'durf' te gaan.
Prettig is anders, maar als je het maximale uit je lichaam hebt gehaald. En weet niet hoe lang je ziek was erna (mocht je er dagen last van hebben gehad is het wat anders natuurlijk), maar mocht je gewoon even direct na de inspanning compleet uitgeput/beroerd zijn... Weet je dat je alles gegeven hebt ;)
pi_169648729
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:02 schreef m0ridin het volgende:

[..]

[..]

Prettig is anders, maar als je het maximale uit je lichaam hebt gehaald. En weet niet hoe lang je ziek was erna (mocht je er dagen last van hebben gehad is het wat anders natuurlijk), maar mocht je gewoon even direct na de inspanning compleet uitgeput/beroerd zijn... Weet je dat je alles gegeven hebt ;)
Ik denk dat ik een uurtje of 4-5 heb liggen kotsen om het half uur :X.
En het uur voordat het er eindelijk uitkwam was misschien nog wel het meest vervelende gevoel, zo op het randje balancerend :P
pi_169649233
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:54 schreef Quoi het volgende:
Na 100 km uitstappen :{w RD, ik ga er vanuit dat je echt niet meer verder kon, jou kennende. Topprestatie hoor.

En een tinder-hardloopdate w/ Wat leuk dat dat bestaat (nu wou ik tikken: 'tegenwoordig', maar dat klinkt wel heel oud). Maar wat LT zegt, ik kan me voorstellen dat mannen dan zo'n ego-dingetje hebben, dat ze even willen laten zien dat ze sneller kunnen ofzo. Of misschien heb je dat zelf ook? Ik zou dan ook een goede indruk willen maken. Maar goed, ik heb er al één :+
Ik denk dat ik wel al bewezen heb dat ik hard kan rennen. Ik hoef dat niet extra te laten zien tegen een vrouw die met veel pijn en moeite de 10k kan rennen. We hebben dus samen ook gewoon langer dan een uur gedaan over die 10k. Op 1 momentje liep ik per ongeluk wat sneller, maar dat was onbewust en ze riep mij meteen terug.
https://www.strava.com/activities/906896826

Indruk maken doe ik wel in een wedstrijd.
  maandag 20 maart 2017 @ 12:28:26 #124
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169649358
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:24 schreef MiG31 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel al bewezen heb dat ik hard kan rennen. Ik hoef dat niet extra te laten zien tegen een vrouw die met veel pijn en moeite de 10k kan rennen. We hebben dus samen ook gewoon langer dan een uur gedaan over die 10k. Op 1 momentje liep ik per ongeluk wat sneller, maar dat was onbewust en ze riep mij meteen terug.
https://www.strava.com/activities/906896826

Indruk maken doe ik wel in een wedstrijd.
Tegenover de ENCI groeve O+ Lekker lopen daar!
pi_169649486
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:52 schreef Blue_note het volgende:
Wilde vanochtend tijdens mijn trainingsloopje een PR op de 5km zetten. DAT is gelukt (22:34) maar wel met een gemiddelde hartslag van 162 en max 172 (max is 189).
Zat er aardig doorheen.
Als die hartslagen kloppen dan zou je er helemaal niet zo erg doorheen moeten zitten? 162 is 85% van je Max HR, dat is nog ver onder je anearobe drempel, een intensieve duurloop dus?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')