abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169611195
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt dan haalt het denk ik zo 20 miljoen binnen als het niet meer is.

In de categorie waarin in Feyenoord shopt zou dat heel veel goede spelers kunnen opleveren om de strijd de komende jaren met ajax aan te gaan.

Feyenoord bewijst dit seizoen dat je met een degelijk fysiek goed elftal met een vast systeem heel veel wedstrijden kan winnen

Zou niet weten waarom dat volgend seizoen anders zou zijn. Gio weet wat hij doet. Bij Bosz heb ik ernstige twijfels.......
:D

zo dachten jullie vorig seizoen ook over gio zeker
Gino ♥
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:36:56 #242
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169611221
quote:
19s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:22 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Feyenoord gaat totaal uit elkaar vallen natuurlijk. Die moeten nog steeds blij zijn met elke jodenfooi dat ze krijgen. Bij Ajax is dat gelukkig anders. :)
En hebben ook niet veel spelers die veel geld gaan opleveren. Dus daar ben ik niet zo bang voor op de langere termijn.
Oh.
pi_169611236
quote:
19s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:35 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:D

zo dachten jullie vorig seizoen ook over gio zeker
ik wel

Feyenoord heeft een kleine inzinking gehad, maar ik heb geen enkele keer hier geroepen dat gio weg moest. In de kuip was er ook helemaal geen onrust over gio. Advocaat werd tijdelijk gehaald, voor de rest stelde dat ook niet veel voor.

Gio heeft heel veel wedstrijden met Feyenoord gewonnen geven de statistieken aan....is een feit.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:37:49 #244
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169611239
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:31 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is El Ghazi ook alweer op de bank beland bij Lille en schijnt al ruzie gehad te hebben met de trainer. Mooi op tijd verkocht dus voor een prima prijs.
Die jongen kan er dan ook echt heel weinig van, die speelt over een paar jaar ook bij een obscure club in Turkije of Griekenland.
Oh.
pi_169611247
Feyenoord gaat het in ieder geval knap lastig krijgen in de Arena, denk niet dat ze die pot gaan winnen.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:39:10 #246
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169611267
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt dan haalt het denk ik zo 20 miljoen binnen als het niet meer is.

In de categorie waarin in Feyenoord shopt zou dat heel veel goede spelers kunnen opleveren om de strijd de komende jaren met ajax aan te gaan.

Feyenoord bewijst dit seizoen dat je met een degelijk fysiek goed elftal met een vast systeem heel veel wedstrijden kan winnen

Zou niet weten waarom dat volgend seizoen anders zou zijn. Gio weet wat hij doet. Bij Bosz heb ik ernstige twijfels.......
Jullie zullen het ook vooral moeten doen met koopjes uit de Eredivisie of huurspelers.
Oh.
pi_169611270
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die jongen kan er dan ook echt heel weinig van, die speelt over een paar jaar ook bij een obscure club in Turkije of Griekenland.
Dan is het niet gek dat je die voor 8 miljoen verpatst hebt. Voor die positie heb je nu Traore, Neres, Kluivert en Cerny. Dus je mist 'm zeker niet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_169611274
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:38 schreef Wotte het volgende:
Feyenoord gaat het in ieder geval knap lastig krijgen in de Arena, denk niet dat ze die pot gaan winnen.
Gelijkspel teken ik voor.
pi_169611281
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En hebben ook niet veel spelers die veel geld gaan opleveren. Dus daar ben ik niet zo bang voor op de langere termijn.
Ja jullie halen altijd veel geld binnen maar wat doen jullie met dat geld dan?

verkeerde spelers halen en in een spaarpot stoppen...

Geld is geen garantie voor succes bij ajax want dit wordt misschien het 3e seizoen achter elkaar dat ajax geen kampioen wordt en dat met een bankrekening van 100 miljoen euro ofzo

het is lachwekkend ^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169611288
Het Feyenoord topic is drie deuren verder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:41:28 #251
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169611307
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:39 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dan is het niet gek dat je die voor 8 miljoen verpatst hebt. Voor die positie heb je nu Traore, Neres, Kluivert en Cerny. Dus je mist 'm zeker niet.
Ik vond alleen het moment van doorselecteren wat vreemd zo in een periode dat we er weinig opties hadden.

Overigens vind ik dat niet erg veel wat we daar hebben, met Traoré die nog weg gaat. Cerny die dit seizoen ontzettend zwak was in Ajax 1, Kluivertje die heel leuk lijkt maar eigenlijk ook totaal geen rendement heeft en Neres die er blijkbaar ook nog niet klaar voor is.
Oh.
pi_169611311
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:39 schreef Vasion het volgende:

[..]

Gelijkspel teken ik voor.
3-0 voorspel ik alvast ;)
pi_169611314
Feyenoord gaat volgend jaar ook gewoon meedoen, hebben een prima ervaren as met Botteghin, El Ahmadi en Jörgensen. Met spelers als Toornstra, Kongolo, Karsdorp, Vilhena en Elia heb je in principe een leuk elftal. Vraag is alleen of ze allemaal blijven en of er niet teveel blessures vallen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:42:30 #254
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169611329
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja jullie halen altijd veel geld binnen maar wat doen jullie met dat geld dan?

Investeren in de selectie, zoals dit seizoen is gebleken.
Oh.
pi_169611347
Excelsior uit, altijd lastig.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_169611369
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Investeren in de selectie, zoals dit seizoen is gebleken.
hoeveel goede wedstrijden heb je van ajax gezien dan dit seizoen....

ik 0 net zoals jij....

Beter laat ajax spelers uit de eigen jeugd doorstromen want daar lopen er te weinig van op dit moment...

ik zou het een ramp vinden als feyenoord opeens heel veel geld zou hebben want dan gaat die koopzieke martin van geel allerlei spelers halen die niets toevoegen.

Feyenoord is gered door de jeugdopleiding......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169611380
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jullie zullen het ook vooral moeten doen met koopjes uit de Eredivisie of huurspelers.
Daar heb je het ene jaar geluk mee en het andere jaar gewoon pech. Dit seizoen is echt een uitzondering maar het is klaas natuurlijk
Gino ♥
pi_169611397
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja jullie halen altijd veel geld binnen maar wat doen jullie met dat geld dan?

verkeerde spelers halen en in een spaarpot stoppen...

Geld is geen garantie voor succes bij ajax want dit wordt misschien het 3e seizoen achter elkaar dat ajax geen kampioen wordt en dat met een bankrekening van 100 miljoen euro ofzo

het is lachwekkend ^O^
Jinx
Gino ♥
pi_169611404
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

hoeveel goede wedstrijden heb je van ajax gezien dan dit seizoen....

ik 0 net zoals jij....

Beter laat ajax spelers uit de eigen jeugd doorstromen want daar lopen er te weinig van op dit moment...

ik zou het een ramp vinden als feyenoord opeens heel veel geld zou hebben want dan gaat die koopzieke martin van geel allerlei spelers halen die niets toevoegen.

Feyenoord is gered door de jeugdopleiding......
:D
Gino ♥
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:47:42 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169611407
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

hoeveel goede wedstrijden heb je van ajax gezien dan dit seizoen....

ik 0 net zoals jij....

Beter laat ajax spelers uit de eigen jeugd doorstromen want daar lopen er te weinig van op dit moment...

ik zou het een ramp vinden als feyenoord opeens heel veel geld zou hebben want dan gaat die koopzieke martin van geel allerlei spelers halen die niets toevoegen.

Feyenoord is gered door de jeugdopleiding......
Fijn Klaas, dankje.
Oh.
pi_169611423
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Fijn Klaas, dankje.
is goed

tot morgen kwart over vier ^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169611424
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:41 schreef Wotte het volgende:

[..]

3-0 voorspel ik alvast ;)
Zelfs de keren dat Feyenoord in de meeste beroerdste vorm naar de Arena ging, werd Ajax nog bij vlagen weggespeeld. Nu we wel in vorm zijn, verwacht ik geen onmogelijke opgave.
pi_169611439
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:48 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zelfs de keren dat Feyenoord in de meeste beroerdste vorm naar de Arena ging, werd Ajax nog bij vlagen weggespeeld. Nu we wel in vorm zijn, verwacht ik geen onmogelijke opgave.
Ja inderdaad. Jullie halen elk jaar met gemak 3 punten in de ArenA op.
Gino ♥
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:50:16 #264
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169611456
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:48 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zelfs de keren dat Feyenoord in de meeste beroerdste vorm naar de Arena ging, werd Ajax nog bij vlagen weggespeeld. Nu we wel in vorm zijn, verwacht ik geen onmogelijke opgave.
Leuk dat je meegaat in het niveau van Klaas.
Oh.
pi_169611473
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Leuk dat je meegaat in het niveau van Klaas.
Of je kunt ook inhoudelijk reageren. ^O^
pi_169611495
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Leuk dat je meegaat in het niveau van Klaas.
is toch gewoon een feit man

feyenoord was de laaste keren gewoon beter in de arena dan ajax..

Maar het zijn wedstrijden op zich.

Het wordt afwachten hoe beide clubs na de interlandverplichtingen terug komen

hopelijk stelt de ajax trainer danny blind zoveel mogelijk ajaxcieden op...ik lig er niet wakker van :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169611514
Wel aandoenlijk arrogantie bij feyenoorders. :)
Gino ♥
pi_169611537
Twee keer gelijk, acht keer gewonnen in de laatste tien thuiswedstrijden tegen Feyenoord. Niet dat dat direct voorspellende waarde heeft voor dit seizoen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:55:42 #269
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169611547
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:51 schreef Vasion het volgende:

[..]

Of je kunt ook inhoudelijk reageren. ^O^
Waarom zou ik inhoudelijk ingaan op pure onzin van je?
Oh.
pi_169611548
quote:
19s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:53 schreef Tjacka het volgende:
Wel aandoenlijk arrogantie bij feyenoorders. :)
we staan pas 27 wedstrijden bovenaan...ik tel morgen alvast mee want dan kunnen jullie ons niet inhalen :z
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169611571
Tjacka meets klaas..

:D :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_169611578
Gaat morgen wel belangrijk worden, blijft de voorsprong 4 punten dan zie ik het niet meer gebeuren dat we nog kampioen worden. Bij 1 of 2 punten achterstand gaat de druk bij Feyenoord er ook vol op zitten bij de klassieker. Kan een leuk potje worden !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_169611602
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:58 schreef Pedroso het volgende:
Gaat morgen wel belangrijk worden, blijft de voorsprong 4 punten dan zie ik het niet meer gebeuren dat we nog kampioen worden. Bij 1 of 2 punten achterstand gaat de druk bij Feyenoord er ook vol op zitten bij de klassieker. Kan een leuk potje worden !
Die druk blijft wel, ook als Feyenoord met een voorsprong van 4 punten erheen gaat. Vraag is alleen hoe Feyenoord zich hersteld van al die blessures en hoe ze voor de dag komen. Maar.... Ajax zal die EL potjes ook wel gaan voelen op een gegeven moment. De energie en felheid tegen Kopenhagen, waar ik met veel plezier naar heb zitten kijken, ga je nooit in elke wedstrijd kunnen geven. Dus de klassieker is niet doorslaggevend.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 18:01:00 #274
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169611616
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

hoeveel goede wedstrijden heb je van ajax gezien dan dit seizoen....

ik 0 net zoals jij....

Beter laat ajax spelers uit de eigen jeugd doorstromen want daar lopen er te weinig van op dit moment...

ik zou het een ramp vinden als feyenoord opeens heel veel geld zou hebben want dan gaat die koopzieke martin van geel allerlei spelers halen die niets toevoegen.

Feyenoord is gered door de jeugdopleiding......
Alleen jammer dat je met al die jeugdspelers Europees niets presteert. Dat is juist waar Nederland het laat liggen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_169611662
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:00 schreef Vasion het volgende:

[..]

Die druk blijft wel, ook als Feyenoord met een voorsprong van 4 punten erheen gaat. Vraag is alleen hoe Feyenoord zich hersteld van al die blessures en hoe ze voor de dag komen. Maar.... Ajax zal die EL potjes ook wel gaan voelen op een gegeven moment. De energie en felheid tegen Kopenhagen, waar ik met veel plezier naar heb zitten kijken, ga je nooit in elke wedstrijd kunnen geven. Dus de klassieker is niet doorslaggevend.
Ajax heeft wel een bredere selectie dan feyenoord natuurlijk. In de verdediging hebben we op elke plek een gelijkwaardige vervanger, op de vleugels net zo en op het middenveld ga je ook niet zo veel slechter worden.

Alleen de spitspositie is een probleem. Dus we moeten maar hopen dat Dolberg het nog even vol gaat houden.
Gino ♥
pi_169611673
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:00 schreef Vasion het volgende:

[..]

Die druk blijft wel, ook als Feyenoord met een voorsprong van 4 punten erheen gaat. Vraag is alleen hoe Feyenoord zich hersteld van al die blessures en hoe ze voor de dag komen. Maar.... Ajax zal die EL potjes ook wel gaan voelen op een gegeven moment. De energie en felheid tegen Kopenhagen, waar ik met veel plezier naar heb zitten kijken, ga je nooit in elke wedstrijd kunnen geven. Dus de klassieker is niet doorslaggevend.
Ik zie Ajax ook nog wel een punt of 4 verspelen dan zou het betekenen dat Feyenoord minimaal 3 wedstrijden zou moeten verliezen om ze nog te achterhalen. Niet onmogelijk maar ik zie het niet gebeuren.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_169611749
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:01 schreef yats het volgende:

[..]

Alleen jammer dat je met al die jeugdspelers Europees niets presteert. Dat is juist waar Nederland het laat liggen.
Hoeft niet altijd zo te zijn.
Nederlands clubs moeten overwinteren.

Ajax is nu ver gekomen mede door de goede loting. Zijn denk ik ook wel in staat van schalke te winnen. De vraag tegen schalke zal zijn: kunnen ze het aan tegen een fysieke sterke ploeg die aardig kan voetballen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169611763
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:04 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ik zie Ajax ook nog wel een punt of 4 verspelen dan zou het betekenen dat Feyenoord minimaal 3 wedstrijden zou moeten verliezen om ze nog te achterhalen. Niet onmogelijk maar ik zie het niet gebeuren.
Ik heb bij Ajax ook nooit het gevoel dat winst een zekerheidje is dit seizoen. De resultaten in de tweede seizoenshelft zijn qua punten prima, maar daar zitten heel veel moeizame overwinningen tussen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 18 maart 2017 @ 18:13:13 #279
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169611800
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb bij Ajax ook nooit het gevoel dat winst een zekerheidje is dit seizoen. De resultaten in de tweede seizoenshelft zijn qua punten prima, maar daar zitten heel veel moeizame overwinningen tussen.
Ook heel veel moeizame wedstrijdjes. De kutste uitpotten hebben we wel gehad op PSV na.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169611813
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb bij Ajax ook nooit het gevoel dat winst een zekerheidje is dit seizoen. De resultaten in de tweede seizoenshelft zijn qua punten prima, maar daar zitten heel veel moeizame overwinningen tussen.
ajax speelt echt kut maar dan hebben ze spelers die met 1 individuele actie de wedstrijden beslissen.

Feyenoord heeft dat veel minder, die moeten echt als een ploeg goed in de wedstrijd zijn om de wedstrijden te winnen.

Dat is het verschil. Ajax heeft de betere spelers als je de ploegen individueel bekijkt maar Feyenoord is als team gewoon veel verder dan ajax.......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')