goeie shirts geven vaker vreemde reacties (ergens een echt 80s Dead kennedy's shirt en dat roept altijd allerlei reacties op zelfs van langsfietsende meneren die ik eigenlijk bejaard acht.... very funny en altijd positiefquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:01 schreef minilot het volgende:
Laat -ie bij het verlaten van de Thaise toko een kaartje achter met de mededeling: "Ja, omdat je een Joy Division-tshirt draagt vind je mijn nieuwe band misschien wel leuk"
be my guest! ik kijk soms met t mes op tafel en heb dan mn dosis Herman wel gehad ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:04 schreef zeefje het volgende:
Trouwens
Kunnen we geen petitie starten dat Herman tijdens de verkiezingenuitslagavond terug moet naar de NOS
Ik vind het mesop tafel dan ook een verschrikkelijk programma en zo niet hermanquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:10 schreef liedetector het volgende:
[..]
be my guest! ik kijk soms met t mes op tafel en heb dan mn dosis Herman wel gehad ofzo
verkiezingen vind ik ook een walgelijk programmaquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind het mesop tafel dan ook een verschrikkelijk programma en zo niet herman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:12 schreef Maarten het volgende:
Ik heb nog maar 2 Metallica shirts. Wat moet ik aan, wat moet ik aan!ze allebei in de fik steken en een fatsoenlijk shirt kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel tamelijk inefficient: zo vaak lopen er nou ook weer geen mensen los rond met zo'n specifiek postpungerelateerd shirtje!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:02 schreef zeefje het volgende:
W
[..]
Wat tof :d
Wel een leuke manier om reclame te maken voor je nieuwe album
Ik ookquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:12 schreef liedetector het volgende:
[..]
verkiezingen vind ik ook een walgelijk programma
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:12 schreef Maarten het volgende:
Ik heb nog maar 2 Metallica shirts. Wat moet ik aan, wat moet ik aan!Even uren voor je spiegel staan en kijken wat beter staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
He! Doe eens lief over Metallica johquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
ze allebei in de fik steken en een fatsoenlijk shirt kopen
Dat dus! Ik heb zo'n hekel aan t-shirts met teksten etc. Zie een shirt, met leuke kleuren, staat er I love New York op of zo.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
ze allebei in de fik steken en een fatsoenlijk shirt kopen
Eens als het gaan om t-shirts met een loze print of erger nog, iets 'grappigs'.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus! Ik heb zo'n hekel aan t-shirts met teksten etc. Zie een shirt, met leuke kleuren, staat er I love New York op of zo.
tsssk t was heus lief bedoelt!!!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
He! Doe eens lief over Metallica joh![]()
@Maarten, de tweede.
Arme Xena de poes![]()
HermanMet het Mes op Tafel
Zingt dat vrouwmens nog steeds elke week zo vals?
last time I looked wel...wat een vertoning is dat he!!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
ingt dat vrouwmens nog steeds elke week zo vals?
heb er toch echt 1 die ik sommige gelegenheden aantrek die ik uber tof vind (no i wil NOT fix your pc) werd echt gek van die mensen soms.....quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus! Ik heb zo'n hekel aan t-shirts met teksten etc. Zie een shirt, met leuke kleuren, staat er I love New York op of zo.
Ik snap niet dat niemand daar wat aan doet.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:20 schreef liedetector het volgende:
[..]
last time I looked wel...wat een vertoning is dat he!!!!
ik heb een geweldige siouxsie uit het creatures tijdperk ook ja,..... luRv itquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Eens als het gaan om t-shirts met een loze print of erger nog, iets 'grappigs'.
Maar ik ben anders toch wel erg gehecht aan mijn New Order, Joy Division, The Cure en Scissor Sisters-shirtjes.
Ah, zo heeft mijn lief een t-shirt met alleen erop:quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:21 schreef liedetector het volgende:
[..]
heb er toch echt 1 die ik sommige gelegenheden aantrek die ik uber tof vind (no i wil NOT fix your pc) werd echt gek van die mensen soms.....
joost prinsen was vroegerdan ook erik engerd!!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niemand daar wat aan doet.
Ik vond Joost Prinsen vroeger altijd eng in Klokhuis.
Joost prinsenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:22 schreef liedetector het volgende:
[..]
joost prinsen was vroegerdan ook erik engerd!!!!
Ik ookquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niemand daar wat aan doet.
Ik vond Joost Prinsen vroeger altijd eng in Klokhuis.
En Alfons Punt in Peter en de Vliegende Autobus!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:22 schreef liedetector het volgende:
[..]
joost prinsen was vroegerdan ook erik engerd!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wo ist der Führer, der mich führt?
soms werkt dat idd gewoonquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, zo heeft mijn lief een t-shirt met alleen erop:
"Nope."
..die -ie op dagen aantrekt dat -ie veel mensen aan zijn bureau verwacht.
Iew, grappige teksten. Al vond ik het t-shirt wat een vriendin aan had tijdens de bevalling wel grappig "I'm a virgin" Weddenschap met haar man dat ze het niet zou durvenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Eens als het gaan om t-shirts met een loze print of erger nog, iets 'grappigs'.
Maar ik ben anders toch wel erg gehecht aan mijn New Order, Joy Division, The Cure en Scissor Sisters-shirtjes.
die shirts krijg ik idd altijd..... altijd goed voor ergens onder gewoon... van de meeste vitage blondy shirts tot andere meuk gekregen al...te funnyquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Iew, grappige teksten. Al vond ik het t-shirt wat een vriendin aan had tijdens de bevalling wel grappig "I'm a virgin" Weddenschap met haar man dat ze het niet zou durven
Ik zou zo'n shirt van een groep misschien kopen om in de winter als slaapshirt te gebruiken.
Ik draag overwegend de iets strakkere girly-shirtjes van bands, niet van die herenmaat XL-knoeperds.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou zo'n shirt van een groep misschien kopen om in de winter als slaapshirt te gebruiken.
http://www.thinkgeek.com/clothing/quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:21 schreef liedetector het volgende:
[..]
heb er toch echt 1 die ik sommige gelegenheden aantrek die ik uber tof vind (no i wil NOT fix your pc) werd echt gek van die mensen soms.....
Dit.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar goed, ik ben toch al niet van de teksten. Je zou mijn vriendschap verliezen geloof ik als ik een bord "I love my home" of zo krijg. Of "in dit huis heerst de liefde". Kippevel brrrrr
je hebt gewoon een kleinere maat als ikquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:29 schreef minilot het volgende:
Ik heb voor het eerst in eeuwen (nou ja, een jaar of vier) weer eens twee broeken in maat 40 gekocht afgelopen week. Toch wel handig, iets dat gewoon blijft zitten zonder riem of bretels.
Ik vind ze superleuk om te zien, maar ik wil er zelf niet mee lopen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:23 schreef minilot het volgende:
In dat kader heeft mijn lief eveneens een Captain Obvious-tshirt.
[ afbeelding ]
..maar zelf heb ik er niks mee.
Toch wel met een zichtbare cameltoe?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:28 schreef zeefje het volgende:
En broeken zitten al helemaal niet lekker en loop het liefste in leggings
Ze zijn zwart. Cameltoes zijn niet echt zichtbaar daarinquote:
Doe niet zo engquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:30 schreef zeefje het volgende:
Of wat te denken van dit
[ afbeelding ]
En dan pontificaal in de woonkamer oid
Dan ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
je hebt gewoon een kleinere maat als ik
Da's heel ernstigquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij bent meer van dit soort dingen?
[ afbeelding ]
Nope. Ik vind bijna alles dat grappig bedoeld is oerstom.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij bent meer van dit soort dingen?
[ afbeelding ]
Kan toch ook niet anders.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:17 schreef minilot het volgende:
(Ik vind het leuk dat mjan het leuk heeft gehad in de Efteling.)
andere orde dan ook!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar goed, ik ben toch al niet van de teksten. Je zou mijn vriendschap verliezen geloof ik als ik een bord "I love my home" of zo krijg. Of "in dit huis heerst de liefde". Kippevel brrrrr
Dit ook?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope. Ik vind bijna alles dat grappig bedoeld is oerstom.
NL tv of BBC?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:36 schreef zeefje het volgende:
Ik zoek al maanden een acteur. Hij is zo ongelofelijk knap.
Ik weet geen naam, en geen serie waar hij in speelde.
Ik weet alleen dat hij speelde in een engelse politieserie. Hij was politieagent maar raakte steeds meer verweven in een crimineel circuit.
Het is rond april 2014 op tv gekomen. Meer weet ik niet
TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 51quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:36 schreef zeefje het volgende:
Ik zoek al maanden een acteur. Hij is zo ongelofelijk knap.
Ik weet geen naam, en geen serie waar hij in speelde.
Ik weet alleen dat hij speelde in een engelse politieserie. Hij was politieagent maar raakte steeds meer verweven in een crimineel circuit.
Het is rond april 2014 op tv gekomen. Meer weet ik niet
volgens mij was de serie een bbc serie uit 2012quote:
Die woonkamer staat dan vol met deco van gevlochten takken zeker,quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:30 schreef zeefje het volgende:
Of wat te denken van dit
[ afbeelding ]
En dan pontificaal in de woonkamer oid
Dat vind ik zo knullig omdat ik bijna helemaal niets meer weetquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:42 schreef golfer het volgende:
[..]
TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 51
Dat testbeeld is grappig (dan wel 3 maten te groot als slaapshirt), maar daar zou ik geen stap mee buiten de deur zetten.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:38 schreef liedetector het volgende:
owwwwww en ik ben serieus aan mijn testbeeld trui en cookiemonster trui gehecht!!!!
dus....
Ze hebben onlangs ook een brute test gedaan met de belastbaarheid van de Volvo vrachtwagen automaatbak... is wel ergens filmpje van. Kade vol beladen containers achter 1 trekker..quote:
Nope.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die woonkamer staat dan vol met deco van gevlochten takken zeker,
Even voor de goede orde: mini rende na een halve minuut weer weg: 'ok, nou, doei he!'quote:
Kwam je nou op de eftelmeet?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:44 schreef mjan het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: mini rende na een halve minuut weer weg: 'ok, nou, doei he!'
geloof dat mensen mij niet anders kennen dan in zulke dingen...... ik draag niet iets omdat andere mensen het moeten snappen of er wat van vinden btw, dus ja rustig in naar buiten (maar goed ik heb ook prima "nette" pakken en schoenen, maar ik hou van wacky..... mn lichtgevende schoenen met belachelijke bovenkant ijn momenteel ook weer favoquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat testbeeld is grappig (dan wel 3 maten te groot als slaapshirt), maar daar zou ik geen stap mee buiten de deur zetten.
Gheghe dat was al beetje op te maken uit haar eigen verslagleggingquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:44 schreef mjan het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: mini rende na een halve minuut weer weg: 'ok, nou, doei he!'
Dat klinkt als verdomd goede schoenenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:45 schreef liedetector het volgende:
[..]
geloof dat mensen mij niet anders kennen dan in zulke dingen...... ik draag niet iets omdat andere mensen het moeten snappen of er wat van vinden btw, dus ja rustig in naar buiten (maar goed ik heb ook prima "nette" pakken en schoenen, maar ik hou van wacky..... mn lichtgevende schoenen met belachelijke bovenkant ijn momenteel ook weer favo
niet anders verwacht ookquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:44 schreef mjan het volgende:
[..]
Ja die!!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:45 schreef minilot het volgende:
@ Zeef, Good Cop en dan deze gast? Warren Brown - IMDb
Herinner mij een oude klokhuisaflevering met stadsbussen met botsdetectie. Met 50 automatisch remmen als er een stilstaand object binnen 4 meter voor de bus zit. Dat red zo'n ding ook. Voor de passagiers niet zo tof.quote:
Ik nu ook.quote:
Mijn social akwardness kickte in toen ik mijzelf geconfronteerd zag met De Awesomeheid van Mjan!quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:47 schreef zeefje het volgende:
Heeft wat weg van deze meneer
nederlands trrouwens
[ afbeelding ]
Een van de knapte nederlandse mannen denk ik zoquote:
meer voor mijquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:48 schreef minilot het volgende:
Ik vind het allebei bijzonder onaantrekkelijke mannen.
Hij steekt zijn middelvinger op naar mensen achter je?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:50 schreef liedetector het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor zeefjeen in raarste lichtval geven ze dus zilver licht anders lijken ze saai grijs...maar kunst licht en zon werkt allebei en de bovenkant zit onder je broek en piept soms net even een stukje tevoorschijn als je zit ofzo (ik hou van een vrolijke noot)
Nope, dan moet ik al bier drinken.quote:
dat kan ook in de eftelingquote:
geeft heel de schoen kleur of alleen de neus"?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:50 schreef liedetector het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor zeefjeen in raarste lichtval geven ze dus zilver licht anders lijken ze saai grijs...maar kunst licht en zon werkt allebei en de bovenkant zit onder je broek en piept soms net even een stukje tevoorschijn als je zit ofzo (ik hou van een vrolijke noot)
zoiets...t is vooral echt een belachelijke achterkant.... ik hou dr van, dat altijd brave burgerlijke gedoe is niks voor mijquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij steekt zijn middelvinger op naar mensen achter je?
de hele schoenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:51 schreef zeefje het volgende:
d
[..]
geeft heel de schoen kleur of alleen de neus"?
Toen mijn haar nog veel langer was keken de mensen vaak wel raar op. Netjes gekleed (vaak gasten ontvangen op werk) maar dan in het haar (opgestoken) rare dingetjes. Kerstballen, kuikentjes rondom pasen etc. Je zag ze vaak kijken, zie ik dit goed?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:45 schreef liedetector het volgende:
[..]
geloof dat mensen mij niet anders kennen dan in zulke dingen...... ik draag niet iets omdat andere mensen het moeten snappen of er wat van vinden btw, dus ja rustig in naar buiten (maar goed ik heb ook prima "nette" pakken en schoenen, maar ik hou van wacky..... mn lichtgevende schoenen met belachelijke bovenkant ijn momenteel ook weer favo
Ik vond blauwe schoenen al een redelijk statement op dat vlakquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:52 schreef liedetector het volgende:
[..]
zoiets...t is vooral echt een belachelijke achterkant.... ik hou dr van, dat altijd brave burgerlijke gedoe is niks voor mij
jij bent dan ook gewoon uber braaf fietsiequote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond blauwe schoenen al een redelijk statement op dat vlak
nou ja zoiets maar met haar heb ik alles wat kan shocken wel eens gedaan en is beetje klaar...al toepeert mijn haar zich soort van vanzelf.... dat heeft een ijzersterk geheueg nofzo....als ik wakker wordt kan ik altijd zo een punk band inquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toen mijn haar nog veel langer was keken de mensen vaak wel raar op. Netjes gekleed (vaak gasten ontvangen op werk) maar dan in het haar (opgestoken) rare dingetjes. Kerstballen, kuikentjes rondom pasen etc. Je zag ze vaak kijken, zie ik dit goed?
Als je heel veel van Maxim hebt gezien, dan zie je wel dat zijn typetje echt goed werkt. Wat een held is dat.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Goegelend naar Erik Engerd kwam ik deze tegen
Genieten
die neuzen zitten mij nooit lekker en voorop staat dat ieg een schoen uber comfortabel moet zitten zelfs zonder veter te strikkenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ben verliefd op deze schoenen, maar ik mag geen schoenen meer kopen van mezelf.
[ afbeelding ]
Ik heb allerlei kleuren schoenen..quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond blauwe schoenen al een redelijk statement op dat vlak
lie, ik verander ook best vaak van kleur veters dat maakt je schoen net iets gekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:53 schreef liedetector het volgende:
[..]
jij bent dan ook gewoon uber braaf fietsie
Die vind ik voor mij dan weer te netjesquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ben verliefd op deze schoenen, maar ik mag geen schoenen meer kopen van mezelf.
[ afbeelding ]
vond m in rambo en rambo leuk (in die tijd ook jonge helden? dat was nog beter) nu vind ik het vooral een karikatuur va zichzelfquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:55 schreef Maarten het volgende:
[..]
Als je heel veel van Maxim hebt gezien, dan zie je wel dat zijn typetje echt goed werkt. Wat een held is dat.
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:44 schreef mjan het volgende:
[..]
Maxim vind ik echt een geweldige ventquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:55 schreef Maarten het volgende:
[..]
Als je heel veel van Maxim hebt gezien, dan zie je wel dat zijn typetje echt goed werkt. Wat een held is dat.
tuurlijk maar dan trek ik wel mn roze, gouden,groene , witte, blauwe, gele nikes aan ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:56 schreef zeefje het volgende:
Heb nu roze nikes met veters erin. groene veters
Rambo en Rambo was 1 aflevering leuk, een tweede consistent en daarna eigenlijk gewoon al vervelend..quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
vond m in rambo en rambo leuk (in die tijd ook jonge helden? dat was nog beter) nu vind ik het vooral een karikatuur va zichzelf
had het nog iets rebels en oprechts nu is het rebel om het shocken...mehquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:57 schreef minilot het volgende:
Ik werd er al in Rambo & Rambo een tikkie onpasselijk van.De dude is mijn dude niet.
met allemaal witte vetersquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
tuurlijk maar dan trek ik wel mn roze, gouden,groene , witte, blauwe, gele nikes aan ofzo
Rembo & Rembo!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
vond m in rambo en rambo leuk (in die tijd ook jonge helden? dat was nog beter) nu vind ik het vooral een karikatuur va zichzelf
Ok. Hier scheiden onze wegen wederomquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:57 schreef minilot het volgende:
Ik werd er al in Rambo & Rambo een tikkie onpasselijk van.De dude is mijn dude niet.
Oh echt! 1 schoen met al die kleuren fantastiscquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:58 schreef liedetector het volgende:
[..]
ughhh die kleuren zitten in 1 schoen!!!!
Ik heb er ook een kaarsje om aangestoken. RIP, Mini.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:59 schreef mjan het volgende:
[..]
Ok. Hier scheiden onze wegen wederomHet was leuk, tabee.
Daar heb ik op zich niks op tegen. Maar ik vind het gewoon suf en niet grappig.quote:
Ik dacht alleen even 'omg, ik ben kennelijk echt verschrikkelijk gezelschap'.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat deed hopelijk niet af aan jouw Eftelingplezier.
Integendeel - ik ben vooral een verschrikkelijke kneus!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:02 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik dacht alleen even 'omg, ik ben kennelijk echt verschrikkelijk gezelschap'.
Dan ga je het in de eftelmeet nog moeilijk krijgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Integendeel - ik ben vooral een verschrikkelijke kneus!
100 x beter... daan zat ook altijd bij zeezicht op het terras me dood gelachen... triest einde was datquote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Jonge Helden was trouwens ook een top programma, tegen de No Future mentaliteit.
Jij ziet het niet alsnog gebeuren dat ze er stiekum niet is?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan ga je het in de eftelmeet nog moeilijk krijgen.
Zaterdagavond. In Enschede. Ik app je de details nog.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:04 schreef Myraela het volgende:
Wanneer is die Eftelingmeet nou eigenlijk?
Het verschilt van moment tot moment.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan ga je het in de eftelmeet nog moeilijk krijgen.
Daan leeft nog, Willem is aan een hersentumor overleden in 2002.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:04 schreef liedetector het volgende:
[..]
100 x beter... daan zat ook altijd bij zeezicht op het terras me dood gelachen... triest einde was dat
Top, ik DM m'n nummer wel even.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:04 schreef Maarten het volgende:
[..]
Zaterdagavond. In Enschede. Ik app je de details nog.
Ik zou deze echt heel schattig vinden in een soort mini-versie als een meisje van 3 ze aan zou hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:04 schreef liedetector het volgende:
[ afbeelding ]
vooruit en ja ik heb veel kleuren veters maar niet in deze....
willem ja je hebt gelijk, daan zat altijd op het terrasquote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daan leeft nog, Willem is aan een hersentumor overleden in 2002.
als je stoer genoeg bent en verder alleen zwart draagt is het best een statementquote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou deze echt heel schattig vinden in een soort mini-versie als een meisje van 3 ze aan zou hebben.
Ik zou het waarschijnlijk niet het statement vinden waar je op hoopt. Maar iedereen moet lekker dragen waar die zich lekker in voelt.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
als je stoer genoeg bent en veder alleen zwart draagt is het best een statement
t verschilt dan ook per dag, ik wissel nou eenmaal makkelijker van schoenen dan van kapselquote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het waarschijnlijk niet het statement vinden waar je op hoopt. Maar iedereen moet lekker dragen waar die zich lekker in voelt.
De docent is echt zo entertaining vandaag; bijzonder knap.quote:
Me too.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:10 schreef liedetector het volgende:
[..]
be my guest! ik kijk soms met t mes op tafel en heb dan mn dosis Herman wel gehad ofzo
is maar 2 dagen en parteh is overratedquote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:15 schreef Lonaa het volgende:
#teammini over rembo en rembo.
Ik wil eigenlijk DIKKE VETTE PARTEH vanavond en/of morgen maar ik voel me lamlendig.
En ik mag tot maandag geen geld meer uitgeven
Die zijn ook zo tof.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:04 schreef liedetector het volgende:
[ afbeelding ]
vooruit en ja ik heb veel kleuren veters maar niet in deze....
Zit er tegenwoordig een efteling in Enschedequote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:04 schreef Maarten het volgende:
[..]
Zaterdagavond. In Enschede. Ik app je de details nog.
je kan mij meerijden danquote:
OOk niets te doen?quote:
Ja maar maar maar, vandaag is St Patricks Day, morgen is bandjesavond en pre-party van tof festival en en en ik voel me lamlendig en ik denk dat ik gewoon Doctor Who ga kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:15 schreef liedetector het volgende:
[..]
is maar 2 dagen en parteh is overrated
lamlendig is THE key om thuis te blijven tochquote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja maar maar maar, vandaag is St Patricks Day, morgen is bandjesavond en pre-party van tof festival en en en ik voel me lamlendig en ik denk dat ik gewoon Doctor Who ga kijken
foto voor en na?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:17 schreef liedetector het volgende:
[..]
lamlendig is THE key om thuis te blijven toch
anyways 3 dagen zon ik ga mn haar knippen
joh nikes inde kast staan uit de jaren 90 ... die later opnieuw werden uitgebracht.... maar vind de mijne toch leuker (geel zwarte dunks ensjo)quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:16 schreef zeefje het volgende:
Wel een oude volgens mij maar dat zie je nooit snel aan nikes
Alcohol doet dat met mij.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:22 schreef zeefje het volgende:
Als ik niets te doen heb beland ik vaak automagisch in een soort knuffelmood
Alcohol komt ook vaak tevoorschijn als je weinig te doen hebt..quote:
Ik ben voor 3 uur college hiernaartoe. En de docent is slaap verwekkend saai.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:28 schreef zeefje het volgende:
nog anderhalf uur en dan weekend.
Ik zit al vanaf 11 uur niets te doen
De enige juiste keus.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja maar maar maar, vandaag is St Patricks Day, morgen is bandjesavond en pre-party van tof festival en en en ik voel me lamlendig en ik denk dat ik gewoon Doctor Who ga kijken
Mijn pappa is jarig en verwacht bezoek (Lees: het is vooral belangrijk dat kleinkind komt spelen met de overige kleinkinderen..)quote:
fluister iets van slachtofferrolslachttofferrolquote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn pappa is jarig en verwacht bezoek (Lees: het is vooral belangrijk dat kleinkind komt spelen met de overige kleinkinderen..)
Dus hele weekend staat in dat teken.
Kleinkind achterlaten en gezellig met je vrouw ergens gaan lunchen?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn pappa is jarig en verwacht bezoek (Lees: het is vooral belangrijk dat kleinkind komt spelen met de overige kleinkinderen..)
Dus hele weekend staat in dat teken.
Google komt met allemaal Peter Pan plaatjes...quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:45 schreef minilot het volgende:
Zo zoek ik nog altijd naar een goed vintage shirtje van The Lost Boys (1987) - IMDb maar tot nu toe nog geen succes..
Geen optie. Gezien de kindse reacties hier ga ik niet eens uitwerken waarom niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kleinkind achterlaten en gezellig met je vrouw ergens gaan lunchen?
Redbubble heeft alles.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:45 schreef minilot het volgende:
Zo zoek ik nog altijd naar een goed vintage shirtje van The Lost Boys (1987) - IMDb maar tot nu toe nog geen succes..
Ja, maar dat is 'laat gezellig wat drukken op een nieuw tshirt' - ik ben op zoek naar vintage promoshirtjes uit 1987.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:50 schreef Maarten het volgende:
[..]
Redbubble heeft alles.
https://www.redbubble.com(...)p=t-shirt&style=mens
Dat maakt de zoektocht wel iets moeilijker inderdaadquote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar dat is 'laat gezellig wat drukken op een nieuw tshirt' - ik ben op zoek naar vintage promoshirtjes uit 1987.Toch bedankt.
http://www.ebay.co.uk/itm(...)f:g:UvsAAOSwTuJYpd1xquote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar dat is 'laat gezellig wat drukken op een nieuw tshirt' - ik ben op zoek naar vintage promoshirtjes uit 1987.Toch bedankt.
Ja, zo komen ze wel eens voorbij... Maar die zijn én heel groot én heel duur.quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit kwam ik net in de gelderlander tegen.
Hou totaal niet van opgelegde trends in huis, maar nu blijk ik mijn tijd 20 jaar vooruit te zijn geweest:
http://www.gelderlander.n(...)e-flamingo~a5f80355/
Heb een borduurwerk van flamingo's in mijn slaapkamer
Ja.quote:
Wel even op tijd laten weten voor morgen, graag.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:58 schreef Maarten het volgende:
Ik weet niet wat voor superheldin in een sexy pakje ik wil..
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit kwam ik net in de gelderlander tegen.
Hou totaal niet van opgelegde trends in huis, maar nu blijk ik mijn tijd 20 jaar vooruit te zijn geweest:
http://www.gelderlander.n(...)e-flamingo~a5f80355/
Heb een borduurwerk van flamingo's in mijn slaapkamer
Ik ben een superheldin in een joggingbroekquote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:58 schreef Maarten het volgende:
Ik weet niet wat voor superheldin in een sexy pakje ik wil..
Groot is toch wel lekker als pyama of boekenlees-op-de-bank-shirt?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, zo komen ze wel eens voorbij... Maar die zijn én heel groot én heel duur.Niettemin kudos voor het zoeken.
Ja, daar heb ik de oude hemdjes van mijn lief al voor.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Groot is toch wel lekker als pyama of boekenlees-op-de-bank-shirt?
Ik app het je.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel even op tijd laten weten voor morgen, graag.
Is dit een aanbieding?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben een superheldin in een joggingbroek
Ik durf die nooit te nemen omdat ik bang ben dat hij niet lekker is en dan vind ik het zonde van mijn geldquote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Witte chocolade met speculoos van Johnny Doodle.
Herhaling van vorige week morgen?quote:
Het is echt de lekkerste.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik durf die nooit te nemen omdat ik bang ben dat hij niet lekker is en dan vind ik het zonde van mijn geld
Ik heb daarvoor een 4 maten te grootte trui. heerlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2017 15:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Groot is toch wel lekker als pyama of boekenlees-op-de-bank-shirt?
Maar dan wel zonder de beginnersfouten.quote:
te grotequote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor een 4 maten te grootte trui. heerlijk
Dat zijn geen beginnersfouten, dat is hoe alcoholisten leven.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:07 schreef Maarten het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder de beginnersfouten..
#speciaaltjes als pils drinken
#niet eten
#shotjes een goed idee vinden
Ik wou al zeggen!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat zijn geen beginnersfouten, dat is hoe alcoholisten leven.
Kaastengels als maaltijd zien, dat is alcoholisten-leven.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat zijn geen beginnersfouten, dat is hoe alcoholisten leven.
Kaastengels zonder dubbele 't', dat is hoe het hoort.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:09 schreef Maarten het volgende:
[..]
Kaastengels als maaltijd zien, dat is alcoholisten-leven.
Dat is het goede leven. Man, jouw perceptie van leven is echt niet oke vrind.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:09 schreef Maarten het volgende:
[..]
Kaastengels als maaltijd zien, dat is alcoholisten-leven.
m&m'squote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Maar ik weet nog steeds niet welke chocola F zo moet halen voor me
Ikvind M&M's maar matig.quote:
Een ex-collega van mij had om het weekend zijn kind, en dan aten ze oprecht M&M's als avondeten. Dat was een soort traditie ofzo.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:10 schreef zeefje het volgende:
Ik zie elk soort eten wel als maaltijd. Als je er genoeg van eet zit je vanzelf vol
Je gaat nog te weinig met mij om, geloof ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:11 schreef Maarten het volgende:
[..]
Ik beweerde niets anders. Ik ambieer alcoholisme. Helaas ben ik er zeer ongevoelig voor.
Nee, dat zijn Alan Shore en Danny Crane uit Boston Legal, een heel erg leuke seriequote:
Johnny doodle chocolade?quote:
Als je een kind heb vind ik het dan denk ik weer niet okequote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een ex-collega van mij had om het weekend zijn kind, en dan aten ze oprecht M&M's als avondeten. Dat was een soort traditie ofzo.
Ik denk Tony puur met pecan en kokos. En witte chocola. Denk ik. Of kinder.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Johnny doodle chocolade?
Milka?
Tony?
gewoon ah eigen merk(niet te vreten overigens)
of die chocolade met marsepein
Eén keer in de twee weken M&M's als avondeten, daar krijg je niks van.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als je een kind heb vind ik het dan denk ik weer niet oke
#vooroordeel
kom eraan!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:07 schreef Maarten het volgende:
[..]
Joh!Da's toevallig! Komt dat even goed uit.
bohh kinder is ook zo lekker!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk Tony puur met pecan en kokos. En witte chocola. Denk ik. Of kinder.
Ik heb al een chocoprins.quote:
Is dat James Spader???? ik moest even terugkijken.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Alan Shore en Danny Crane uit Boston Legal, een heel erg leuke serie
De caramel chocolade van AH met vloeibare caramel erin!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:19 schreef Lonaa het volgende:
Goed, shortlist for now:
Kinder
Tony met pecan en kokos
Witte chocola
Cote D'or met praline.
Te veel karamel. En ik had laatst al caramel-zeezout van Tony.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De caramel chocolade van AH met vloeibare caramel erin!
Yep!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is dat James Spader???? ik moest even terugkijken.
Oreo met witte chocoladequote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:19 schreef Lonaa het volgende:
Goed, shortlist for now:
Kinder
Tony met pecan en kokos
Witte chocola
Cote D'or met praline.
Ik kan niet omgaan met zwarte koekjes.quote:
Mag. Ik wilde er eigenlijk nog 2 afstrepen van de shortlist, maar als je komt helpen hoeft dat niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:20 schreef Myraela het volgende:
Dat klinkt als een hoop chocolade. Zal ik je helpen?
Er zit niets anders op, want er is niets af te strepen van dat lijstje. Ok, de witte chocolade zou nog wel weg kunnen. Maar de perfecte balans van Kinder, Cote D'Or en pure Tony is niet te verbreken.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mag. Ik wilde er eigenlijk nog 2 afstrepen van de shortlist, maar als je komt helpen hoeft dat niet.
Dat vond k eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zit niets anders op, want er is niets af te strepen van dat lijstje. Ok, de witte chocolade zou nog wel weg kunnen. Maar de perfecte balans van Kinder, Cote D'Or en pure Tony is niet te verbreken.
Hoe lang ga je nog door met verbeterenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Eén keer in de twee weken M&M's als avondeten, daar krijg je niks van.
Enneh: hebt.
k zou de laatste kiezenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:19 schreef Lonaa het volgende:
Goed, shortlist for now:
Kinder
Tony met pecan en kokos
Witte chocola
Cote D'or met praline.
Wat? deze ken ik nietquote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Witte chocolade is geen chocoladequote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:24 schreef minilot het volgende:
Neeeee, witte chocolade erop houden. Witte chocolade is
#teamwittechocolade
Ja, James Spader en William Shatnerquote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is dat James Spader???? ik moest even terugkijken.
Tot je zelf een beetje oplet!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoe lang ga je nog door met verbeteren
Ik had chips gekocht. Oven Lays BBQ, maar die is smerig.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:27 schreef Myraela het volgende:
Ik wil graag de suggestie in de groep gooien om naast chocolade, ook wat chips te kiezen. Voor de afwisseling enzo.
Dit wist ik niet! In dat geval moet je nog de witte van Original Beans bestellen. Sorry, maar dat moet dan gewoon.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:24 schreef minilot het volgende:
Neeeee, witte chocolade erop houden. Witte chocolade is
#teamwittechocolade
sowieso chocolade om en om eten met chips. Perfect!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:27 schreef Myraela het volgende:
Ik wil graag de suggestie in de groep gooien om naast chocolade, ook wat chips te kiezen. Voor de afwisseling enzo.
Ik wil het. Waar.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:28 schreef mjan het volgende:
[..]
Dit wist ik niet! In dat geval moet je nog de witte van Original Beans bestellen. Sorry, maar dat moet dan gewoon.
Ik hou niet zo van chjipsquote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:27 schreef Myraela het volgende:
Deze?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:28 schreef mjan het volgende:
[..]
Dit wist ik niet! In dat geval moet je nog de witte van Original Beans bestellen. Sorry, maar dat moet dan gewoon.
Neequote:
Ik val ook bijna in slaapquote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:26 schreef minilot het volgende:
[..]
*gaap* Boeien! Het is fucking lekker.
Ohja deze is ook heel lekkerquote:
Ja eens. Ik krijg er dezelfde wiebeltjes van als van de jonge Christopher Walken.quote:
heb je een link ik heb geen idee waar ik moet zoeken(jaja bij de chocolade weet ik ook welquote:
Hier in huis?quote:
Oh, ja, die dus. Jullie gaan te snel om mobiel fatsoenlijk bij te houden.quote:
Ho wacht. Dit bestaat? Dan heb ik er recht op.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ooh deze site. Waaarom wist ik niet van het bestaanquote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:32 schreef mjan het volgende:
[..]
Hier in huis?
Online oa. te kopen via de chocoladeverkopers.nl
Het is de Edel Weiss.
https://www.ah.nl/product(...)de-chocolade-karamelquote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
heb je een link ik heb geen idee waar ik moet zoeken(jaja bij de chocolade weet ik ook wel)
Wel als je de frietchips van Lidl uit de Engelse week neemt. Niet te doen zo zuur.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:30 schreef mjan het volgende:
Salt & vinegar smaakt nooit genoeg naar azijn
*zet op lijstjequote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)de-chocolade-karamel
Dat heb ik dan weer niet, maar ik zie wel de wiebeltjesgelijkenis.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja eens. Ik krijg er dezelfde wiebeltjes van als van de jonge Christopher Walken.
Al bezig!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:33 schreef mjan het volgende:
[..]
Oh, ja, die dus. Jullie gaan te snel om mobiel fatsoenlijk bij te houden.
Oe, die wil ik dan!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel als je de frietchips van Lidl uit de Engelse week neemt. Niet te doen zo zuur.
Dat dacht ik ook. Succes alvast. Ik heb ze weggegooid. Niet te doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:37 schreef mjan het volgende:
[..]
Oe, die wil ik dan!Ik ben nog nooit te zure chips tegengekomen.
Dit.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:37 schreef mjan het volgende:
[..]
Oe, die wil ik dan!Ik ben nog nooit te zure chips tegengekomen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_over_de_balk__.htmlquote:Netmanager van NPO2 Gijs van Beuzekom zegt in NRC Handelsblad dat hij ’negen van de tien aangeboden programma’s weigert
Wat goed!quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:42 schreef Lonaa het volgende:
Verstandige beslissing gemaakt: geen chocola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |